Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.134
Reaction score
45.450
Λοιπόν, έκατσα και διάβασα διάφορα και κατέληξα (δεν έχει νόημα να παραθέσω δεκάδες λινκς, όποιος θέλει κάνει τη δική του έρευνα).
Το συμπέρασμα είναι το εξής, το κάθε λάστιχο στην εποχή του.
Να σημειώσω ότι όταν λέμ(ν)ε χειμώνα δεν εννοούμε το χειμώνα της Αθήνας...που είναι πρακτικά ανύπαρκτος.
Αφορά περιοχές με σταθερά χαμηλές θερμοκρασίες γύρω και κάτω από το μηδέν και με συχνό το φαινόμενο της χιονόπτωσης και της βροχής.
Το θερινό λάστιχο πράγματι σε στεγνό και σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες (πάνω από το 0) θα έχει καλύτερο κράτημα από το χειμερινό.
ΟΜΩΣ, το θερινό λάστιχο είναι εντελώς άχρηστο σε πάγο και χιόνι (δεν πας πουθενά) και επικίνδυνο σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες μέχρι σημείου θραύσης του πέλματος (ας πούμε κάτω από -10). Αντίστοιχα το χειμερινό σε συνθήκες λίγο μεγαλύτερων θερμοκρασιών από την περιοχή ιδανικής λειτουργίας του (το στεγνό πάνω από 10 βαθμούς για παράδειγμα) θα είναι σαφώς χειρότερο από το θερινό αλλά σε καμία περίπτωση επικίνδυνο, θα πας με πιο χαμηλές ταχύτητες και με πιο συντηρητική οδήγηση και θα φτάσεις.
Στο βρεγμένο τα πράγματα είναι πιο συγκεχυμένα, για παράδειγμα ένα χειμερινό φθαρμένο ελαστικό (με βάθος πέλματος στα 4mm) έχει πολύ καλή συμπεριφορά εφάμιλλη ενός θερινού, όπου ένα καινούργιο χειμερινό είναι πολύ χειρότερο. Όταν μπαίνει όπως ο παράγοντας φθορά στα τεστ και των θερινών στο βρεγμένο τότε γίνεται μύλος η κατάσταση.
Τα all seasons έχουν λίγο καλύτερη συμπεριφορά από τα θερινά σε στεγνό χαμηλών θερμοκρασιών αλλά χειρότερη σε υψηλές θερμοκρασίες, και μικρότερη διάρκεια ζωής, αλλά και αυτά όπως τα θερινά όταν τα πράγματα αγριέψουν (χιόνι, πάγος) είναι άχρηστα.
Συνυπολογίζοντας τη συνολική συμπεριφορά του ελαστικού σε συνθήκες χειμώνα (είπαμε όχι Αθήνα) όλοι καταλήγουν, κατασκευαστές και ανεξάρτητοι δοκιμαστές (ADAC), ότι είναι καλύτερα το χειμώνα να έχεις λάστιχα χειμώνα και τον υπόλοιπο καιρό (3 εποχές) θερινά λάστιχα.
I rest my case :beach:
 

D

deleted user 10898

Guest
ετσι ΗΤΑΝ. μέχρι που βγηκε το crossclimate +!
(πλακα κανω φυσικα, παρολα αυτα το εβαλα και οπως φαίνεται θα εχουμε αρκετο χιόνι στα χιονοδρομικά φετος.
θα σας πω...)
 




Μηνύματα
32.228
Reaction score
27.180

ΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟ "ΣΤΕΓΝΟ" ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΓΟΝΑ ΛΑΔΙ ΣΤΑ ΚΟΜΒΙΑ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ

ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 4 ΛΟΓΩ V6 ΚΙ ΟΧΙ 7 ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΑΖΕΙ

ΑΡΚΕΤΕΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΛΑΔΙ ΣΤΑ ΚΟΜΒΙΑ ΤΩΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ!!!!!!!!!!

ΗΜΑΡΤΟΝ ΛΕΜΕ.....
 



Μηνύματα
32.228
Reaction score
27.180
Ααχετος δλδ;
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΝΤΑΡΙΣΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ

ΠΡΩΤΕΣ 30-40 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕΧΡΙ Ν ΑΝΕΒΕΙ Η ΠΙΕΣΗ ΘΑΝΑΙ ΣΤΕΓΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΛΕΕΙ.....

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΕΜΑΘΑ.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.550
Reaction score
78.656
Βρε μάστορα, για το βίντεο είναι λέμε. Λες να μη λαδώνουν τους στραφάλους στα μοτέρ των GT-R; :rolleyes::roflmao:
 

Μηνύματα
32.228
Reaction score
27.180
Βρε μάστορα, για το βίντεο είναι λέμε. Λες να μη λαδώνουν τους στραφάλους στα μοτέρ των GT-R; :rolleyes::roflmao:
ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΛΑΔΩΣΕ ΤΟΥΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ?;)

ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ...:D:D:D
 

Μηνύματα
17.732
Reaction score
25.536
αναλογα τη μηχανη μπορει υπαρχουν οδηγιες για στεγνη εφαργομη στροφαλου.
εχει να κανει με το πως θελεις να μετρησεις το σφιξιμο στα κομβια.
εκτος αυτου υπαρχει και η προλιπανση (που δεν βλεπουμε).
η κλασσικη μαστορικη παντως απαιτει μια σταγονα λαδι και δαχτυλακι
 










Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.959
Μηνύματα
3.035.824
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Klipschlascala_pro1988
Top