- Μηνύματα
- 28.837
- Reaction score
- 84.896
Το φυσάει το κεράκι
Το σιροπιάζει το παντεσπάνι...!!!Την γλασάρει την τούρτα
[DOUBLEPOST=1521536754][/DOUBLEPOST]Το γλύφει το κερασάκι
Το φυσάει το κεράκι
Πανάθεμά σε με πρόλαβες...δεν το είχα δει!Το φυσάει το κεράκι....!!!
Την χτυπάει την μαρέγκα!!!Την γλύφει την σαντιγί
Όταν αγαπήσατε τα "απάτητα" μονοπάτια δεν είχατε ούτε καβλώδια χιλιάδων ευρώ, ούτε ακίδες, ούτε επίχρυσες ασφάλειες στον πίνακα, ούτε πάουερ κοντίσιονερς, ούτε κασόνια με δυό λάμπες μέσα και χοντροπρόσοψη, ούτε... τέλος πάντων...Μήπως υπερβάλλουμε;
Όταν αγαπήσαμε τα απάτητα "μονοπάτια" έως τότε των Hendrix και Zappa ως παράδειγμα, γνωρίζαμε τι σημαίνει αναπαραγωγή ήχου; Ακούγαμε από το ραδιόφωνο κάτι που μας άρεσε, μας ευχαριστούσε.
Αργότερα, με την αγορά ενός βασικού στερεοφωνικού συστήματος, ακούσαμε καλύτερα τους αγαπημένους μας καλλιτέχνες. Μήπως ψάξαμε την τοποθέτηση των ηχείων; Το ευχαριστηθήκαμε εκεί που μας επέτρεψαν οι γονείς μας ή τοποθέτησαν τα ηχεία οι ίδιοι. Μπορεί να βόλευε τη διαρρύθμιση του χώρου να είναι επάνω στο σερβάν, να είναι διαγώνια ή ηχεία 60 πόντων ύψους να βρίσκονται στο πάτωμα! Αργότερα, αυτόνομοι, μπορεί αποκτήσαμε ένα καλύτερο σύστημα.
Τι συζητάμε τώρα; Ότι αν δεν το επιτρέπει ο χώρος για σωστή εγκατάσταση βγάζω τη μουσική από τη ζωή μου; Ο,τι δε μπορεί να εγκατασταθεί σε ένα "αφρόντιστο" χώρο είναι για "πέταμα";
Δηλαδή πρέπει να δημιουργήσω ένα χώρο σαν του Κωσταυτιά, που αισθητικά είναι απαράδεκτος, για να ευχαριστηθώ την αγαπημένη μου μουσική; Και πρέπει να "τρώω" καθημερινά αυτή την "ασχήμια" και στη συνέχεια να πείσω την οικογένειά μου να την ανέχεται επίσης;!; Ή μήπως πρέπει να δημιουργήσω ένα ξεχωριστό χώρο, μετρημένο, "φτιαγμένο" και να απομονώνομαι από την οικογένεια όποτε επιθυμώ ν' ακούσω μουσική;
Πρέπει να δημιουργήσω μία εικόνα σαν του Κάρολου, σε άλλο θέμα, που από οικιακός χώρος έχει γίνει βομβαρδισμένο "πεδίο" με ένα σωρό άσχημα κρεμασμένα πράγματα;
Χάθηκε κάποιος να του πει, πριν επιλέξει τα ηχεία δαπέδου και στριμώξει το δεξί ηχείο, πως δε θα έχει το αποτέλεσμα που πλήρωσε;
Έστω, τώρα το έχει, χάθηκε κάποιος να του πει να πειραματιστεί αρχικά με τις διαστάσεις του δωματίου, να βρει το καλύτερο σημείο με βάση το μήκος και το πλάτος, να κάνει λίγο υπομονή να γεμίσει ο χώρος με αυτά που θέλει ως έπιπλα και στη συνέχεια να ασχοληθεί με τις μετρήσεις και όλα αυτά τα "καραγκιοζιλίκια" που έχει τοποθετήσει;
Αυτό σημαίνει μουσική για εσάς; Αυτό σημαίνει ακρόαση; Με συγχωρείτε, αλλά είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που χλευάζετε αλλά με διαφορετική προσέγγιση.
Κλαίω ασταμάτητα με λυγμούς......κασόνια με δυό λάμπες μέσα και χοντροπρόσοψη...
... και επίσης, για να είμαστε εντός θέματος, τότε που πρωτοπατούσατε αυτά τα μονοπάτια, το απολύτως σίγουρο είναι πως το κάνατε με ενισχυτή που είχε feedback. Feedback. Οι καραγκιόζηδες του no-feedback ενέσκηψαν αρκετά αργότερα.Όταν αγαπήσατε τα "απάτητα" μονοπάτια δεν είχατε ούτε καβλώδια χιλιάδων ευρώ, ούτε ακίδες, ούτε επίχρυσες ασφάλειες στον πίνακα, ούτε πάουερ κοντίσιονερς, ούτε κασόνια με δυό λάμπες μέσα και χοντροπρόσοψη, ούτε... τέλος πάντων...
Μην τα ρίχνουμε όλα μόνον εκεί που μας συμφέρει...
Μήπως and υπερβάλλουμε;
Όταν αγαπήσαμε τα απάτητα "μονοπάτια" έως τότε των Hendrix και Zappa ως παράδειγμα, γνωρίζαμε τι σημαίνει αναπαραγωγή ήχου; Ακούγαμε από το ραδιόφωνο κάτι που μας άρεσε, μας ευχαριστούσε.
Αργότερα, με την αγορά ενός βασικού στερεοφωνικού συστήματος, ακούσαμε καλύτερα τους αγαπημένους μας καλλιτέχνες. Μήπως ψάξαμε την τοποθέτηση των ηχείων; Το ευχαριστηθήκαμε εκεί που μας επέτρεψαν οι γονείς μας ή τοποθέτησαν τα ηχεία οι ίδιοι. Μπορεί να βόλευε τη διαρρύθμιση του χώρου να είναι επάνω στο σερβάν, να είναι διαγώνια ή ηχεία 60 πόντων ύψους να βρίσκονται στο πάτωμα! Αργότερα, αυτόνομοι, μπορεί αποκτήσαμε ένα καλύτερο σύστημα.
Τι συζητάμε τώρα; Ότι αν δεν το επιτρέπει ο χώρος για σωστή εγκατάσταση βγάζω τη μουσική από τη ζωή μου; Ο,τι δε μπορεί να εγκατασταθεί σε ένα "αφρόντιστο" χώρο είναι για "πέταμα";
Δηλαδή πρέπει να δημιουργήσω ένα χώρο σαν του Κωσταυτιά, που αισθητικά είναι απαράδεκτος, για να ευχαριστηθώ την αγαπημένη μου μουσική; Και πρέπει να "τρώω" καθημερινά αυτή την "ασχήμια" και στη συνέχεια να πείσω την οικογένειά μου να την ανέχεται επίσης;!; Ή μήπως πρέπει να δημιουργήσω ένα ξεχωριστό χώρο, μετρημένο, "φτιαγμένο" και να απομονώνομαι από την οικογένεια όποτε επιθυμώ ν' ακούσω μουσική;
Πρέπει να δημιουργήσω μία εικόνα σαν του Κάρολου, σε άλλο θέμα, που από οικιακός χώρος έχει γίνει βομβαρδισμένο "πεδίο" με ένα σωρό άσχημα κρεμασμένα πράγματα;
Χάθηκε κάποιος να του πει, πριν επιλέξει τα ηχεία δαπέδου και στριμώξει το δεξί ηχείο, πως δε θα έχει το αποτέλεσμα που πλήρωσε;
Έστω, τώρα το έχει, χάθηκε κάποιος να του πει να πειραματιστεί αρχικά με τις διαστάσεις του δωματίου, να βρει το καλύτερο σημείο με βάση το μήκος και το πλάτος, να κάνει λίγο υπομονή να γεμίσει ο χώρος με αυτά που θέλει ως έπιπλα και στη συνέχεια να ασχοληθεί με τις μετρήσεις και όλα αυτά τα "καραγκιοζιλίκια" που έχει τοποθετήσει;
Αυτό σημαίνει μουσική για εσάς; Αυτό σημαίνει ακρόαση; Με συγχωρείτε, αλλά είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που χλευάζετε αλλά με διαφορετική προσέγγιση.
Μήπως αμολάμε ασυστόλως ό,τι θα υποστήριζε μελοδραματικές κορώνες που έχουμε πλάσει εκ προοιμίου στο νου μας;Μήπως υπερβάλλουμε;
Όταν αγαπήσαμε τα απάτητα "μονοπάτια" έως τότε των Hendrix και Zappa ως παράδειγμα, γνωρίζαμε τι σημαίνει αναπαραγωγή ήχου; Ακούγαμε από το ραδιόφωνο κάτι που μας άρεσε, μας ευχαριστούσε.
...
Τι συζητάμε τώρα; Ότι αν δεν το επιτρέπει ο χώρος για σωστή εγκατάσταση βγάζω τη μουσική από τη ζωή μου; Ο,τι δε μπορεί να εγκατασταθεί σε ένα "αφρόντιστο" χώρο είναι για "πέταμα";
...
Έστω, τώρα το έχει, χάθηκε κάποιος να του πει να πειραματιστεί αρχικά με τις διαστάσεις του δωματίου, να βρει το καλύτερο σημείο με βάση το μήκος και το πλάτος, να κάνει λίγο υπομονή να γεμίσει ο χώρος με αυτά που θέλει ως έπιπλα και στη συνέχεια να ασχοληθεί με τις μετρήσεις και όλα αυτά τα "καραγκιοζιλίκια" που έχει τοποθετήσει;
Αυτό σημαίνει μουσική για εσάς; Αυτό σημαίνει ακρόαση; Με συγχωρείτε, αλλά είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που χλευάζετε αλλά με διαφορετική προσέγγιση.
Αλλά ξεχάσαμε,στους ΄΄σοβαρούς μουσικόφιλους΄΄ αρέσει μονάχα το θετικό feedback (πως λέμε...positive thinking),προερχόμενο από λυχνίες και βινυλιοσυστήματα εκτεθειμένα πλησίον των ηχείων.... και επίσης, για να είμαστε εντός θέματος, τότε που πρωτοπατούσατε αυτά τα μονοπάτια, το απολύτως σίγουρο είναι πως το κάνατε με ενισχυτή που είχε feedback. Feedback. Οι καραγκιόζηδες του no-feedback ενέσκηψαν αρκετά αργότερα.
Είναι άτοπα από μέρους μου τα σχόλια για λογαριασμό ακροαματικόφιλων που αποφασίζουν να επέμβουν στο δικό τους χώρο με δική τους ιεράρχηση προτεραιοτήτων.Οπότε, τι λέμε; Κάνε το χώρο σου "καρνάβαλο" μπας και ακούσεις ή μήπως ΑΡΧΙΚΑ συμβουλεύουμε να υπάρχει υπομονή, να γεμίσει ο χώρος, να αποκτήσει την τελική μορφή επίπλωσης;
Μήπως δε γνωρίζουμε πως ό,τι προστεθεί στο χώρο που συνυπάρχει με το σύστημα θα δημιουργήσει διαφοροποιήσεις; Ή για να πούμε το "δικό" μας το ξεχνάμε, το παρακάμπτουμε;
Δεν συνηθίζω να ρωτώ πόσο καλά είναι και πώς περνάνε οι υπόλοιποι,αφού γνωρίζω ότι πάντα μπορεί να βρεθούν κάποιοι που θα μου έλεγαν...την αλήθεια.Δε διαφωνώ, είμαι κατά της ματαιοδοξίας που υπάρχει σε όλους μας. Υπάρχουν εξαιρετικά συστήματα σε όλες τις κατηγορίες τιμών αρκεί ο χρήστης τους να κατανοήσει το λόγο που τον οδήγησε στην επιλογή του συγκεκριμένου συστήματος. Οι λόγοι που υπάρχουν πολλοί. Είναι άλλη συζήτηση αυτή.
Όχι όμως και να φτάνουμε σε σημείο να "αφορίζουμε", έμμεσα, τη διάθεση κάποιου ν' ακούσει όμορφα τη μουσική του (ας μην αναφερθώ και στο "ρατσισμό" που υπάρχει για κάποια είδη μουσικής) όταν ο χώρος του δεν επιτρέπει την απόλυτα ορθή εγκατάσταση του συστήματος!
Δε διαφωνώ, είμαι κατά της ματαιοδοξίας που υπάρχει σε όλους μας. Υπάρχουν εξαιρετικά συστήματα σε όλες τις κατηγορίες τιμών αρκεί ο χρήστης τους να κατανοήσει το λόγο που τον οδήγησε στην επιλογή του συγκεκριμένου συστήματος. Οι λόγοι που υπάρχουν πολλοί. Είναι άλλη συζήτηση αυτή.Όταν αγαπήσατε τα "απάτητα" μονοπάτια δεν είχατε ούτε καβλώδια χιλιάδων ευρώ, ούτε ακίδες, ούτε επίχρυσες ασφάλειες στον πίνακα, ούτε πάουερ κοντίσιονερς, ούτε κασόνια με δυό λάμπες μέσα και χοντροπρόσοψη, ούτε... τέλος πάντων...
Μην τα ρίχνουμε όλα μόνον εκεί που μας συμφέρει...
Η αυτογνωσία είναι το θέμα αλλά μάλλον δεν έχεις κατανοησει τίποτε απολύτως.... Τίποτε όμως, να γνωρίζεις ότι π..χ ένα καλώδιο, ή ένας ασθενής ενισχυτής δε ευθύνεται για δημιουργία στασιμων. ..Μήπως υπερβάλλουμε;
Όταν αγαπήσαμε τα απάτητα "μονοπάτια" έως τότε των Hendrix και Zappa ως παράδειγμα, γνωρίζαμε τι σημαίνει αναπαραγωγή ήχου; Ακούγαμε από το ραδιόφωνο κάτι που μας άρεσε, μας ευχαριστούσε.
Αργότερα, με την αγορά ενός βασικού στερεοφωνικού συστήματος, ακούσαμε καλύτερα τους αγαπημένους μας καλλιτέχνες. Μήπως ψάξαμε την τοποθέτηση των ηχείων; Το ευχαριστηθήκαμε εκεί που μας επέτρεψαν οι γονείς μας ή τοποθέτησαν τα ηχεία οι ίδιοι. Μπορεί να βόλευε τη διαρρύθμιση του χώρου να είναι επάνω στο σερβάν, να είναι διαγώνια ή ηχεία 60 πόντων ύψους να βρίσκονται στο πάτωμα! Αργότερα, αυτόνομοι, μπορεί αποκτήσαμε ένα καλύτερο σύστημα.
Τι συζητάμε τώρα; Ότι αν δεν το επιτρέπει ο χώρος για σωστή εγκατάσταση βγάζω τη μουσική από τη ζωή μου; Ο,τι δε μπορεί να εγκατασταθεί σε ένα "αφρόντιστο" χώρο είναι για "πέταμα";
Δηλαδή πρέπει να δημιουργήσω ένα χώρο σαν του Κωσταυτιά, που αισθητικά είναι απαράδεκτος, για να ευχαριστηθώ την αγαπημένη μου μουσική; Και πρέπει να "τρώω" καθημερινά αυτή την "ασχήμια" και στη συνέχεια να πείσω την οικογένειά μου να την ανέχεται επίσης;!; Ή μήπως πρέπει να δημιουργήσω ένα ξεχωριστό χώρο, μετρημένο, "φτιαγμένο" και να απομονώνομαι από την οικογένεια όποτε επιθυμώ ν' ακούσω μουσική;
Πρέπει να δημιουργήσω μία εικόνα σαν του Κάρολου, σε άλλο θέμα, που από οικιακός χώρος έχει γίνει βομβαρδισμένο "πεδίο" με ένα σωρό άσχημα κρεμασμένα πράγματα;
Χάθηκε κάποιος να του πει, πριν επιλέξει τα ηχεία δαπέδου και στριμώξει το δεξί ηχείο, πως δε θα έχει το αποτέλεσμα που πλήρωσε;
Έστω, τώρα το έχει, χάθηκε κάποιος να του πει να πειραματιστεί αρχικά με τις διαστάσεις του δωματίου, να βρει το καλύτερο σημείο με βάση το μήκος και το πλάτος, να κάνει λίγο υπομονή να γεμίσει ο χώρος με αυτά που θέλει ως έπιπλα και στη συνέχεια να ασχοληθεί με τις μετρήσεις και όλα αυτά τα "καραγκιοζιλίκια" που έχει τοποθετήσει;
Αυτό σημαίνει μουσική για εσάς; Αυτό σημαίνει ακρόαση; Με συγχωρείτε, αλλά είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που χλευάζετε αλλά με διαφορετική προσέγγιση.
Οπότε, τι λέμε; Κάνε το χώρο σου "καρνάβαλο" μπας και ακούσεις ή μήπως ΑΡΧΙΚΑ συμβουλεύουμε να υπάρχει υπομονή, να γεμίσει ο χώρος, να αποκτήσει την τελική μορφή επίπλωσης;Μήπως αμολάμε ασυστόλως ό,τι θα υποστήριζε σε μελοδραματικές κορώνες που έχουμε πλάσει εκ προοιμίου στο νου μας;
Όταν κάποιοι συμπαθήσαμε τις απάτητες κοτσάνες των συνηθισμένων υπόπτων,γνωρίζαμε τί σημαίνει να βασίζονται αυτές σε ανακριβή δεδομένα;
Τί αμφισβητούμε με ύφος Βασιλάκη....Σκορδοκαήλα;Ιδού τα πειστήρια για το σύνολο των αναγνωστών που μπορεί να αγνοούν τα δεδομένα:
https://www.avsite.gr/forum/threads/Μεταλλαγμένη-Ευριδίκη.162894/page-5#post-2264052
Ότι υπάρχουν χωροταξίες και στησίματα πραγματικά του πεταματού που χαντακώνουν όχι μόνο το ίδιο το σύστημα αλλά και τη διάνοια όσων κατόχων εκταμίευσαν στο όνομα μιας στείρας ακροαματικοφιλίας;
Αυτό σημαίνει ακροαματική εμπειρία για όσους επιλέγουν να μη του δίνουν σημασία;
Θα ήθελες φαντάζομαι να συζητήσουμε αν γνωρίζω τί είναι περίοδος, αν ο αριθμός που προκύπτει από το σύνολο σε 1" ονομάζεται συχνότητα και ότι η συμβολή δύο κυμάτων στην ίδια συχνότητα αλλά σε αντίθετη κατεύθυνση ονομάζεται στάσιμο;Η αυτογνωσία είναι το θέμα αλλά μάλλον δεν έχεις κατανοησει τίποτε απολύτως.... Τίποτε όμως, να γνωρίζεις ότι π..χ ένα καλώδιο, ή ένας ασθενής ενισχυτής δε ευθύνεται για δημιουργία στασιμων. ..
Το εάν αρέσουν οι επεμβάσεις αισθητικά του Κώστα εσένα σου περισσεύει, ούτε και εμένα μ αρέσουν τα χοντρόκομμένα πυθωνοειδη καλώδια σου τι να κάνουμε τωρα... τουλάχιστον τα πρώτα κάνουν τη δουλειά τους.... Άλλωστε υπάρχουν εκατοντάδες καλαίσθητες μοντέρνες κατασκευές που κάνουν εξαιρετική δουλειά από οποιοδήποτε πανάκριβο καλώδιο και πολύ ομορφότερες από τα σεμεδακια που έχεις πάνω στα ηχεία σου....βεβαια και η ψηφιακή ισοστάθμιση που δεν καταλαμβάνει χώρο αφορισμένη και αυτή θα είναι φαντάζομαι.....
Μαζί σου Dimifoot!Εμένα δεν μου αρέσουν αισθητικά :
Τα σεμεδάκια
Οι κρυσταλλιέρες
Οι φωτογραφίες προγόνων
Τα κρεμασμένα πιάτα σε τοίχους
Οι πολυέλαιοι
Οι δαντελωτές κουρτίνες
Και
Τα στηρικτικα καλωδίων
Οι λαμπάτοι ενισχυτές
Τα ογκώδη πικαπ με εξωτερικούς ιμάντες
Τα χοντρά καλώδια
Οτιδήποτε παράλογο. (Μου φαινεται εξαιρετικά άσχημο).
Γούστα ειναι αυτά.
Τα της αισθητικής και διακόσμησης ειναι υποκειμενικά. Αυτο που αρέσει στον εναν δεν αρέσει στον αλλο.Μαζί σου Dimifoot!
Αν όμως ξεκινήσουν να συζητούν ότι χωρίς σεμεδάκι, κρυσταλλιέρα, φωτογραφίες των προγόνων στους τοίχους (ιδανικά σε πιάτο κορνίζα), πολυέλαιο τριόροφο και δαντελωτές κουρτίνες έως και στο παραθυράκι του w.c. δε δικαιούσαι να μιλάς για διακόσμηση, δεν έχεις γούστο και σου παραθέτουν pdf διακόσμησης από το Σταρκ ή όποιον άλλο "παλαβό" με δεκάδες σεμεδάκια σε χώρους με δαντελωτές κουρτίνες, πολυόροφα φωτιστικά και καταλήγουν στο να μη δικαιούσαι να έχεις κατοικία, δεν είσαι άξιος για κάτι τέτοιο βρε παιδί μου, απέχει αρκετά από το "Γούστα είναι αυτά"...
Σωστά τα λες.Αρκεί να θυμάσαι πως αν το κρέας είναι σκύλου, τα καλύτερα μπαχαρικά να βάλεις, θα παραμείνει κρέας σκύλου...