Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)



Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.115
Reaction score
30.704
Είναι ωραίο να βλέπεις πως φτιάχνεται ένα αυτοκίνητο με τα περισσότερα μέρη του να είναι χειροποίητα.
Στο βίντεο η Rolls Royse.


Ε και λίγο πείραγμα δεν βλάπτει. :D

rr.jpg
 




xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.847
Reaction score
97.855
Ποιοι πουλάνε περισσότερο στην Ευρώπη

Στις μάρκες, η VW με 611.575 πωλήσεις στο 4μηνο είναι η πρώτη μάρκα της Ευρώπης (+8,2% σε σχέση με πέρσι), ενώ έπονται η Ford με 383.720 πωλήσεις (-1,2%) και η Renault με 377.383 πωλήσεις (-0.7%). Η πρώτη σε πωλήσεις μη Ευρωπαϊκή εταιρεία είναι η Toyota με 249.482 αυτοκίνητα. Αναλυτικά η πρώτη δεκάδα των μαρκών στην Ευρώπη το 2018:

  1. VW: 611.575 πωλήσεις
  2. Ford: 383.720 πωλήσεις
  3. Renault: 377.383 πωλήσεις
  4. Peugeot: 351.708 πωλήσεις
  5. Opel: 317.471 πωλήσεις
  6. Mercedes: 288.987 πωλήσεις
  7. Audi: 274.326 πωλήσεις
  8. Fiat: 268.645 πωλήσεις
  9. BMW: 263.435 πωλήσεις
  10. Skoda: 250.755 πωλήσεις
 


Μηνύματα
684
Reaction score
2.166
https://www.reader.gr/news/aytokinito/sti-florina-proto-eyropaiko-atyhima-toy-tesla-model-3

Στη Φλώρινα το πρώτο «ευρωπαϊκό» ατύχημα του Tesla Model 3

Λίγο έξω από τη Φλώρινα καταγράφηκε την Παρασκευή 25 Μαΐου το πρώτο ατύχημα ενός Tesla Model 3 στην Ελλάδα, αλλά και γενικότερα εκτός ΗΠΑ. Ο οδηγός του ηλεκτροκίνητου μοντέλου, Γιου Γιου Χουέ, πραγματοποιούσε με το Tesla του μία περιοδεία στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, έχοντας διανύσει μέχρι τώρα περίπου 40.000 χιλιόμετρα σε 25 διαφορετικές χώρες. Σύμφωνα με πρώτες δηλώσεις του, το όχημα βγήκε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες εκτός πορείας και χτύπησε εντελώς απροειδοποίητα στις προστατευτικές μπαριέρες του δρόμου, ενώ ταξίδευε με ενεργοποιημένο το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Autopilot. Το αυτοκίνητο υπέστη σοβαρές ζημιές, οι οποίες δεν μπορούσαν να αποκατασταθούν στη χώρα μας λόγω έλλειψης κατάλληλων συνεργείων. Ετσι έληξε άδοξα το ταξίδι του Γιου Γιου Χουέ, που ολοκληρώθηκε πρόωρα και όχι με τον καλύτερο τρόπο.
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.115
Reaction score
30.704
https://www.reader.gr/news/aytokinito/sti-florina-proto-eyropaiko-atyhima-toy-tesla-model-3

Στη Φλώρινα το πρώτο «ευρωπαϊκό» ατύχημα του Tesla Model 3

Λίγο έξω από τη Φλώρινα καταγράφηκε την Παρασκευή 25 Μαΐου το πρώτο ατύχημα ενός Tesla Model 3 στην Ελλάδα, αλλά και γενικότερα εκτός ΗΠΑ. Ο οδηγός του ηλεκτροκίνητου μοντέλου, Γιου Γιου Χουέ, πραγματοποιούσε με το Tesla του μία περιοδεία στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, έχοντας διανύσει μέχρι τώρα περίπου 40.000 χιλιόμετρα σε 25 διαφορετικές χώρες. Σύμφωνα με πρώτες δηλώσεις του, το όχημα βγήκε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες εκτός πορείας και χτύπησε εντελώς απροειδοποίητα στις προστατευτικές μπαριέρες του δρόμου, ενώ ταξίδευε με ενεργοποιημένο το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Autopilot. Το αυτοκίνητο υπέστη σοβαρές ζημιές, οι οποίες δεν μπορούσαν να αποκατασταθούν στη χώρα μας λόγω έλλειψης κατάλληλων συνεργείων. Ετσι έληξε άδοξα το ταξίδι του Γιου Γιου Χουέ, που ολοκληρώθηκε πρόωρα και όχι με τον καλύτερο τρόπο.
Πως μπορεί κάποιος να εμπιστεύεται την οδήγηση ενός αυτοκινήτου, σε ένα κομπγιούτερ και μερικούς αισθητήρες;
 

Μηνύματα
684
Reaction score
2.166
Πως μπορεί κάποιος να εμπιστεύεται την οδήγηση ενός αυτοκινήτου, σε ένα κομπγιούτερ και μερικούς αισθητήρες;

#1: Γίνεται χρόνια στα αεροπλάνα.
#2: Φόλλοου δε μάνεϋ ... είναι μπίζνα δισεκατομμυρίων
 


Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.115
Reaction score
30.704
Στα αεροπλάνα αλλά και στα πλοία μπορεί να είναι χρήσιμα και πιο ασφαλή αυτά τα συστήματα, εφόσον όταν μπουν σε μια πορεία και έχουν να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις σε μια ευθεία, χωρίς πεζούς, ζώα, διασταυρώσεις, φανάρια και άλλους οδηγούς με λίγα μέτρα απόσταση.

Κι εγώ όταν έπλεα με ένα φουσκωτό σκάφος που είχα, σε μεγάλες αποστάσεις άφηνα το τιμόνι σταθερό σε ευθεία πορεία και καθόμουν χαλαρά και απλώς έβλεπα μπροστά για τυχόν απροσδόκητο εμπόδιο π.χ. ένας κορμός δένδρου που επιπλέει, ή ένας παράνομος δύτης χωρίς σημαδούρα.

Αλλά αυτοκίνητο σε δρόμο; Δεν το εμπιστεύομαι τυφλά.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.217
Reaction score
40.610
Στα αεροπλάνα αλλά και στα πλοία μπορεί να είναι χρήσιμα και πιο ασφαλή αυτά τα συστήματα, εφόσον όταν μπουν σε μια πορεία και έχουν να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις σε μια ευθεία, χωρίς πεζούς, ζώα, διασταυρώσεις, φανάρια και άλλους οδηγούς με λίγα μέτρα απόσταση.

Κι εγώ όταν έπλεα με ένα φουσκωτό σκάφος που είχα, σε μεγάλες αποστάσεις άφηνα το τιμόνι σταθερό σε ευθεία πορεία και καθόμουν χαλαρά και απλώς έβλεπα μπροστά για τυχόν απροσδόκητο εμπόδιο π.χ. ένας κορμός δένδρου που επιπλέει, ή ένας παράνομος δύτης χωρίς σημαδούρα.

Αλλά αυτοκίνητο σε δρόμο; Δεν το εμπιστεύομαι τυφλά.

Δεν βαριέσαι... ξέρω αρκετούς με αυτόματο πιλότο. Αυτοί πιάνουν το τιμόνι αλλά οδηγεί το ουΐσκι.
 


Μηνύματα
684
Reaction score
2.166
Ένα νέο σκάνδαλο ταλανίζει τον κόσμο των αυτοκινήτων. Αυτή τη φορά δεν έχει καμία σχέση με το ντίζελ. Σύμφωνα με τα γαλλικά Mediapart και Le Soir, αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων υπερκοστολογούν τις τιμές των ανταλλακτικών με σκοπό φυσικά το κέρδος.

Σύμφωνα με τα έγγραφα που διέρρευσαν τα Mediapart και Le Soir, τα οποία έχουν ονομαστεί “Carleaks”, πολλοί κατασκευαστές χρησιμοποιούν το λογισμικό Partneo, που έχει δημιουργηθεί από την εταιρία συμβούλων Accenture, προκειμένου να υπερκοστολογούν τα ανταλλακτικά των μοντέλων τους. Το λογισμικό κάνοντας χρήση αλγορίθμων, υπολογίζει την “συναισθηματική” αξίας ενός ανταλλακτικού, προσδιορίζοντας δηλαδή την μέγιστη τιμή που ο πελάτης είναι πρόθυμος να πληρώσει για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό. Έτσι, το 70% των ανταλλακτικών που κάνουν μεγάλες πωλήσεις βλέπουν αύξηση στην τιμή τους, το 20% διατηρεί τις τιμές, ενώ υπάρχει πτώση τιμής στο 10% των ανταλλακτικών εκείνων που έχουν μικρή ζήτηση.

Υπερκοστολόγηση έως 31.283%

Σε πολλές περιπτώσεις το πραγματικό κόστος του ανταλλακτικού είναι εντελώς δυσανάλογο προς την τιμή. Για παράδειγμα, η Renault αύξησε το τίμημα για ένα ανταλλακτικό του πεντάλ συμπλέκτη του Fluence κατά 31.283% μετά από αξιολόγηση της τιμής από το Partneo. Πριν από την ανάλυση του Partneo, το ανταλλακτικό κόστιζε μόλις 0,35 ευρώ, μετά την ανάλυση 109,84 ευρώ. Ο καθρέπτης ενός Clio III πριν την χρήση του λογισμικού Partneo κόστιζε 79 ευρώ. Μετά την χρήση του Partneo, η τιμή του διπλασιάστηκε φθάνοντας τα 165 ευρώ. Οι οθόνες των Dacia Logan και Sandero, που κατασκευάζονται στο Μαρόκο, είχαν επίσης σημαντική αύξηση, μιας και από τα 21 ευρώ, έφταναν να κοστίζουν 76 ευρώ, τιμή που είναι σχεδόν 25 φορές μεγαλύτερη από την τιμή κόστους. Κέρδη άνω του 1,5 δισ. ευρώ

Τα έγγραφα έδειξαν πως η Renault και η PSA έχουν συγκεντρώσει όλα αυτά τα χρόνια που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο λογισμικό -από το 2008 για την Renault και από το 2010 για την PSA-, περισσότερα από 1,5 δισ. ευρώ τόσο από τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων, όσο και από τις ασφαλιστικές.

Αρχικά το Partneo το χρησιμοποιούσαν οι PSA Peugeot Citroen και Renault, αλλά στη πορεία, το χρησιμοποιούν και οι Nissan, Fiat Chrysler και Jaguar Land Rover Σύμφωνα με τα έγγραφα, η Nissan ξεκίνησε να χρησιμοποιεί το Partneo το 2008 και έκτοτε η Nissan Ευρώπης αύξησε τη μέση τιμή των ανταλλακτικών της κατά 25%. Αυτό σημαίνει επιπλέον 56 εκατομμύρια ευρώ έσοδα ετησίως.

Η FCA έχει αυξήσει τις τιμές των ανταλλακτικών της κατά 13%, με αποτέλεσμα τα έσοδα της αυξηθούν κατά 70 εκατ. ευρώ. Οι τιμές των ανταλλακτικών της Ferrari αυξήθηκαν κατά 15%. Η Renault και η PSA προχώρησαν σε μέση αύξηση της τιμής των ανταλλακτικών τους κατά 15%, ενώ η Jaguar Land Rover κατά 9%, επιφέροντας κέρδη ύψους 45 εκατ. ευρώ.

Η Accenture υπόσχεται αύξηση 10-20%

Η Accenture παρουσίασε το λογισμικό Partneo σε 31 κατασκευαστές αυτοκινήτων, ανάμεσά τους και στις Volkswagen, BMW, Mercedes, Volvo, Aston Martin, Toyota, Mazda, Honda, Mitsubishi και GM, υποσχόμενη μέση αύξηση στις τιμές των ανταλλακτικών κατά 10 έως 20%. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν στοιχεία για το αν και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αγοράσει και χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο λογισμικό.

https://www.autoblog.gr/2018/06/02/...-yperkostologoun-tis-times-twn-antallaktikwn/
 



Μηνύματα
26.478
Reaction score
20.861
Δεν μας φτάνουν οι μεθυσμένοι οδηγοί, θα έχουμε και μεθυσμένα παπάκια τώρα... :rolleyes::roflmao:
 

Μηνύματα
32.187
Reaction score
27.141
Δεν μας φτάνουν οι μεθυσμένοι οδηγοί, θα έχουμε και μεθυσμένα παπάκια τώρα... :rolleyes::roflmao:
ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΣΒΟΥΡΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΚΤΗΡΙΟ...;)

ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.....:D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.930
Μηνύματα
3.034.302
Members
38.519
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top