- Μηνύματα
- 4.419
- Reaction score
- 14.360
Εντάξει όλα τα κοντέρ είναι αισιόδοξα..!Το κοντέρ κλέβει πολύ.![]()
Γιαυτό κ πολλοί μετράνε πραγματική με gps ή καλύτερα με VboX..
Εντάξει όλα τα κοντέρ είναι αισιόδοξα..!Το κοντέρ κλέβει πολύ.![]()
Mιάς κ μιλάμε για ινδιάνους δες κ αυτόν με το τέρας ZX-12R στην εθνική (πρός λάρισα θεωρώ) να δείς τι κάνει..!!!!!Αυτό το κτηνάκι το έχω μεγάλη καψούρα. Τέρας ροπής αλλά και δύναμης. Το δικό μου duke 640 μοιάζει μπροστά του ντιπ αναιμικό....
Ο ινδιάνος στο video είναι Έλληνας κοτοπουλάς...
ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΤΑ "ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΑ" ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΥΝΟΟΥΝΤΑΙ.....Όπως είναι λογικό, τα μικρότερα και τα χαμηλότερα αυτοκίνητα ευνοούνται.![]()
Δυσκοιλιότητα έχει ο τύπος και θέλει ν'ανακουφιστεί;Mιάς κ μιλάμε για ινδιάνους δες κ αυτόν με το τέρας ZX-12R στην εθνική (πρός λάρισα θεωρώ) να δείς τι κάνει..!!!!!
Η από επανεμφάνιση αιμορροϊδών ??Δυσκοιλιότητα έχει ο τύπος και θέλει ν'ανακουφιστεί;![]()
To ΑUDI RS6 πάντα το θεωρούσαν μία φοβερή βάση πάνω στην οποία έχουν φτιαχτεί πολλά Xtreme αυτοκίνητα κ έχουν ανταγωνιστεί στα ίσα άλλες εξωτικές κατασκευές όπως Ferrari,Porsche,Lamborghini, κλπ..Ο «Σκαραβαίος» με αστρονομική τιμή
Έχει «κυλίσει» μόλις 35 km στο οδόστρωμα
![]()
Το Volkswagen Beetle είναι πραγματικά ένα θρυλικό μοντέλο, το οποίο έχει αφήσει ιστορία. Σχεδιάστηκε μετά από αίτηση του Αδόλφου Χίτλερ, ζητώντας ένα φθηνό όχημα που θα μπορούσε το μεγαλύτερο μέρος του γερμανικού λαού να το αγοράσει. Από το 1938 μέχρι και σήμερα παράγεται κανονικά, ωστόσο μέσα στο 2019 θα σταματήσει.
Ίσως το Volkswagen Beetle στις φωτογραφίες να φαίνεται όπως κάθε άλλον σκαραβαίο, αλλά η ιστορία του συγκεκριμένου έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Όταν αγοράστηκε, ο Rudy Zvarich οδήγησε μέχρι ενός φίλου του το γκαράζ και το Beetle έμεινε εκεί για δύο χρόνια. Μετά από εκεί οδηγήθηκε σε νέα εγκατάσταση, όπου παρέμεινε ανέγγιχτο από το 1966 έως το 2016. Ακόμα, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι έχει μόνο 35 χιλιόμετρα στο… ιστορικό του.
Μιας και ο ήλιος δεν έχει δει ουσιαστικά ποτέ το συγκεκριμένο Beetle, το χρώμα του είναι σε άψογη κατάσταση και οι υαλοκαθαριστήρες δεν έχουν εγκατασταθεί πάνω στο αυτοκίνητο, όπως και οι καθρέφτες, αλλά βρίσκονται σε ένα κουτί, όπως τα έδιναν από την αντιπροσωπεία. Παράλληλα, το εσωτερικό του δεν έχει ίχνος χρήσης.
Όταν ο Zvarich πέθανε το 2014, ο ανηψιός του κληρονόμησε το Beetle και από τότε ανέβασε τα χιλιόμετρα κατά 1,6 km. 870.000 ευρώ είναι η αστρονομική τιμή που πωλείται ο ιστορικός Σκαραβαίος. Πολλά μας φαίνονται εμάς… εσάς;
![]()
https://www.gocar.gr/news/feed/2564...nt=article&utm_campaign=newsletter-2018-10-09
![]()
[DOUBLEPOST=1539183257][/DOUBLEPOST]Πώς επιταχύνει ένα Audi RS6 Avant με… πάνω από 1.000 PS (video)
Σε 9 sec έχει φτάσει τα 200 km/h
![]()
![]()
Ένα station wagon αγοράζεται με σκοπό να εκπληρώσει κάποιες σημαντικές ανάγκες. Οι οικογενειάρχες είναι πρώτοι αυτοί που επιλέγουν ένα τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο, αλλά παράλληλα οι αντιπροσωπείες λανσάρουν μοντέλα που όχι μόνο προσφέρουν μεγάλους χώρους, αλλά έχουν και δυνατή «ψυχή».
Για παράδειγμα η Audi, με το RS6 Avant απευθύνεται για αυτούς που θέλουν την πρακτικότητα κατά τη μετακίνησή τους, αλλά να είναι ταυτόχρονα και… γρήγοροι. Το ισχυρό (στην Performance Edition) station wagon αποδίδει 605 ίππους από ένα 4λιτρο V8 twin-turbo μοτέρ, ωστόσο το αυτοκίνητο του βίντεο έχει σχεδόν τα διπλάσια άλογα. Αξίζει λοιπόν να δούμε πώς ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά και πόσο γρήγορα μπορεί να φτάσει μέχρι τα… 300 km/h.
https://www.gocar.gr/news/feed/25655,Pws_epitaxynei_ena_Audi_RS6_Avant_me_pan.html
ΕΙΧΑ ΤΟ RS6 PLUS 480 HP ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ 550ΗΡ....To ΑUDI RS6 πάντα το θεωρούσαν μία φοβερή βάση πάνω στην οποία έχουν φτιαχτεί πολλά Xtreme αυτοκίνητα κ έχουν ανταγωνιστεί στα ίσα άλλες εξωτικές κατασκευές όπως Ferrari,Porsche,Lamborghini, κλπ..
Είχες ένα αμάξι θρύλο!!!ΕΙΧΑ ΤΟ RS6 PLUS 480 HP ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ 550ΗΡ....
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΜΠΗ ΤΗΣ ΝΕΣΤΑΝΗΣ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ 250+
ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΟΤΙ ΞΕΠΕΡΝΑΓΕ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΥΣ 2 ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΚΥΜΑΙΝΟΤΑΝ ΣΤΑ 18 ΛΙΤ!!!!!
ΕΠΙΣΗΣ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΘΕ 30,000-35,000 ΧΛΜ!
ΚΑΙ ΤΑ 19ΑΡΙΑ ΣΤΟΙΧΙΖΑΝ ΠΟΛΛΑ.....
Ωπα!!
ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ +70ΗΡ ΠΟΥ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝΕίχες ένα αμάξι θρύλο!!!
Δεν θεωρείται τυχαία το ωραιότερο Station Wagon του κόσμου!!
550 ?
Τόσα έβγαζε το Audi S3 που είχε φίλος μου πρίν μερικά χρόνια.
Το είχε αγοράσει εξελιγμένο από την Action Design με 450 τροχό σύν 100 με νίτρο!.
Με μπροστινά φρένα πακέτο από 996 Turbo. κλπ κλπ.
To είχα οδηγήσει αρκετές φορές.
Τεράστια γκάζια αλλά θυμάμαι πολλές φορές τα φρένα ήταν τόσο δυνατά που τερμάτιζαν πολλές φορές το ABS, και ψιλομπλοκάριζαν στιγμιαία!!
Αχ!! Τι να πώ κ εγώ με το ταπεινό Α4 Β6 Quattro με 205 τροχό..
[DOUBLEPOST=1539253186][/DOUBLEPOST]
Ωπα!!
Να φανταστώ σκηνές γυρισμάτων από το νέο TOP GUN?
Εχει να φάει καπάκια ο Τom..![]()
Εντάξει δεν είχε τα περιθώρια βελτίωσης του RS6..ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ +70ΗΡ ΠΟΥ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ
ΚΟΦΤΗ.
ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1,8-2,0 ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ.
ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΜΟΥΔΕΝΙΑ ΣΤΙΣ 7,000-8,000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΝ.....
ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΘΕ 5,000-10,000 ΧΛΜ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ....
ΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ 2,7 ΚΑΙ ΠΑΝΩ.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΜΕ 250,000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΙΓΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΛΑΔΙ.
Είναι σούπερ τιμόνι λέμε.Ωπα!!
Να φανταστώ σκηνές γυρισμάτων από το νέο TOP GUN?
Εχει να φάει καπάκια ο Τom..![]()