P
PMC
Guest
Πόσο έξυπνος θεωρείται όποιος θα άφηνε όσους παλιοχαρακτήρες απαντούν σε forum να επηρεάζουν τις αποφάσεις του;
Του γιατί απαντάτε βρε παλιοχαρακτήρες ?
Πόσο έξυπνος θεωρείται όποιος θα άφηνε όσους παλιοχαρακτήρες απαντούν σε forum να επηρεάζουν τις αποφάσεις του;
GΛοιπόν παgλληκάργια το΄χει, φαίνετ΄, η μάβρη μοίρα μας κάθε θέμα περί χαgλιέντ να ξεφεύγ΄ προς τση ψ@gλής μας τον χαβά και τσι πίπες. Γιατί άραγες;Μιας και τις πιάσαμε και είμαι σε Charleston mood
Γιατί τη βρίσκουμε κάπως να τα μπλέξουμεΤου γιατί απαντάτε βρε παλιοχαρακτήρες ?
- λοιπό ακούστε ιστορία : Πρίν περίπου 20 χρόνια έχω ένα ταπεινό σύστημα με πηγή Project 6.1 και blue point ( την πρώτη την απλή ) , έχω γράψει ένα cd-test με αυτή και γυρνοβολάω τα μαγαζιά για ακροάσεις και ψάξιμο ηχείων προς αγορά
- Τι σύστημα έχεις με ρώταγαν ; . . . απαντούσα και μόλις έφτανα στην κεφαλή . . . αααα τι είναι αυτό , χάλια , άλλαξέ την κλπ . Μετά τους έβαζα το cd-test μου γραμμένο με την blue point , και τους πέφταν τα σαγόνια
- μόνος σας το γράψατε αυτό κύριε ; ( πληθυντικός αμέσως ) , από βινύλιο ; μπράβο σας θα πρέπει να έχετε πολύ καλό αναλογικό σύστημα
- ερώτηση : μα καλά πρίν λίγα λεπτά τους είχα πεί το σύστημά μου , το ξέχναγαν κιόλας ;
- απάντηση : ποτέ δεν με άκουσαν , να πουλήσουν ήθελαν μόνο
- οκ , υπήρχαν και θα υπάρχουν σωστοί , που σου πουλάν βέβαια αλλά τους ενδιαφέρει να μείνεις ευχαριστημένος
θα ήθελες ν' απαντήσω σ' αυτό????Γιατί τη βρίσκουμε κάπως να τα μπλέξουμε
...........Επομένως ένα τεράστιο κομμάτι της μουσικής ιστορίας είναι καταγεγραμμένο ουσιαστικά σε περισσότερα κανάλια από τα δύο ενός στερεοφωνικού downmix.......
Με ιδιαίτερη...αδημονία.θα ήθελες ν' απαντήσω σ' αυτό????
Αυτό που μ' εκνευρίζει στις δύο περιπτώσεις είναι ότι άνθρωποι οι οποίοι χρησιμοποιούν τα αυτιά τους ως εργαλείο εργασίας, βρέθηκαν να φέρουν "ωτοασπίδες πώλησης" όταν χρειαστήκαμε τη βοήθειά τους, την εμπειρία τουςΉμουν στην διαδικασία αναβάθμισης dac.
Είχα το εξαιρετικό theta gen v και ψαχνόμουν για κάτι πιο σύγχρονο που θα πρόσφερε ηχητικά ακόμα περισσότερα πράγματα.
Κάποια στιγμή εμφανίζεται ένα Vekian και κατόπιν συννενόησης, έρχεται ο πωλητής σπίτι για να κάνουμε A to B με το δικό μου προκειμένου να αποφασίσω για την αγορά του Vekian.
Ξεκινάμε με το theta λοιπόν - εξαιρετικό, αναλογικό σχετικά, με ωραίο μπάσο, τίμια μεγάλη σκηνή.
Αλλάζουμε στο vekian.
Προσπαθώ να αντιληφθώ διαφορές, αλλά δεν τα καταφέρνω. Ο πωλητής επιμένει ότι οι διαφορές είναι τεράστιες, το ίδιο και ένας φίλος μου που παραβρίσκεται στην ακρόαση.
Το a to b συνεχίζεται, με μένα πλέον να πείθομαι από τους άλλους 2 ότι υπάρχει διαφορά. Σε καμία περίπτωση όμως η διαφορά ενός vintage dac με ένα πιο σύγχρονο λιανικής 25.000.
Αφού λοιπόν έχω τρελαθεί μην ακούγοντας διαφορές παρόλα όσα έλεγαν οι άλλοι 2, αποφασίζω να κοιτάξω τις συνδέσεις στα μηχανήματα.
Στο a to b ακούγαμε πάντα το theta (που οι άλλοι 2 έβρισκαν μεγάλες διαφορές) .
Φυσικά όταν κάναμε κανονικό a to b, μας έφυγε το κεφάλι με το vekian...
- μεθαύριο θα τα τρώει με τον ''δικό μας''
,,, πως έκανε μια μικρή βελτίωση, που θα έκανε τα ηχεία να ακούγονται καλύτερα σε οικιακό χώρο!!!
Έλα μωρέ-τώρα-μωρέ.το καλώδιο που έρχονταν από τον πίνακα και τροφοδοτούσε το πανάκριβο ηχοσύστημα ήταν το κλασικό της εποχής του σπιτιού των 1,5 καρέ και μάλιστα με ψιλο-οξειδώσεις στις επαφές με την πρίζα.
Μα.....για στάσου ένα λεπτό βρε Πέτρο, εδώ δε λέμε ότι είναι υπερβολή να "τραβαμε" ξεχωριστή γραμμή για το συστημα; Άρα καλά έκανε ο άνθρωπος, το θεώρησε Highendιά και το προσπέρασε χρησιμοποιώντας τη γραμμή ρεύματος που υπήρχε! Ένα βιδωματακι στη πρίζα και ένα ξυσιματακι στους αγωγούς, και όλα οκ!!!!!!!!το καλώδιο που έρχονταν από τον πίνακα και τροφοδοτούσε το πανάκριβο ηχοσύστημα ήταν το κλασικό της εποχής του σπιτιού των 1,5 καρέ και μάλιστα με ψιλο-οξειδώσεις στις επαφές με την πρίζα.
Ε, τι να περιμενεις απο βιλιτσα αποκτηθεισα, πιθανοτατα, δια "περι οπης" τροπου;_.............................
Το σπίτι βιλίτσα σε προάστιο περί οπής μεν, αλλά αρκετών ετών ηλικιακά.
..........................................................
Το αντίθετο από όσο θυμάμαι λέμε πάντα. Πως αν θέλεις σοβαρή παροχή ενέργειας ξεκινάς με ξεχωριστή γραμμή από τον πίνακα.Μα.....για στάσου ένα λεπτό βρε Πέτρο, εδώ δε λέμε ότι είναι υπερβολή να "τραβαμε" ξεχωριστή γραμμή για το συστημα; Άρα καλά έκανε ο άνθρωπος, το θεώρησε Highendιά και το προσπέρασε χρησιμοποιώντας τη γραμμή ρεύματος που υπήρχε! Ένα βιδωματακι στη πρίζα και ένα ξυσιματακι στους αγωγούς, και όλα οκ!!!!!!!!
....όχι όλοι. Εγώ παντως συμφωνώ μαζί σου.Το αντίθετο από όσο θυμάμαι λέμε πάντα.
Υπαρχει ενα σιγουρο λαθος,η οξειδωση, κι ενα πιθανο,η πριζα, αν ηταν κοινη.Απο κει και περα,ο ιδιοκτητης ισως να ειχε το λογο του που δεν τραβηξε καλωδιο,οπως και αλλοι.Αισθητικο λογο-γυναικα.Λίγα χρόνια πριν είχα πάει να βοηθήσω στην μετακίνηση ενός πανάκριβου ηχοσύστηματος σε διαφορετική θέση μέσα στο σαλόνι.
Το σπίτι βιλίτσα σε προάστιο περί οπής μεν, αλλά αρκετών ετών ηλικιακά.
Το κόστος του ηχοσυστήματος, πρόχειρα υπολογισμένο, πρέπει να είναι κοντά στα 300,000 ευρώ και βέβαια έφερε τις ανάλογες καλωδιώσεις.
Τα δε καλώδια ρεύματος είναι υπερυψηλού κόστους καθώς και το πολύπριζο.
Κάποια στιγμή, ενώ είμαι πίσω από τα ικριώματα των 7000 ευρώ έκαστο, παρατηρώ την πρίζα που επάνω της συνδεόταν το πανάκριβο πολύπριζο, ότι είναι ξεχαρβαλωμένη και προεξέχει από τον τοίχο.
Πλησιάζω και τι να δω...
το καλώδιο που έρχονταν από τον πίνακα και τροφοδοτούσε το πανάκριβο ηχοσύστημα ήταν το κλασικό της εποχής του σπιτιού των 1,5 καρέ και μάλιστα με ψιλο-οξειδώσεις στις επαφές με την πρίζα.
Ο ορισμός του High-End!