- Μηνύματα
- 22.271
- Reaction score
- 15.543
το λινκ λεει υποψηφιοτητες...Βγάζει κάτι κάθε 6 μήνες αλλά ....
Το τσίμπησε το βραβείο !
Welldone!!
Αυτό είναι το πρόβλημα όμως στην τελική ...
Εγώ θέλω κάτι για κάτι για κάθε μερα όμως
το λινκ λεει υποψηφιοτητες...
Κοινώς, ό,τι να 'ναι
αν προσεξεις καλυτερα αυτο που εβαλε ο Μητσος μου, θα δεις οτι απο τα 3 album που εχουν καναλια υψους και τα 3 εχουν auro3D και 24/96, ενω 2 απο αυτα εχουν και dolby atmos 24/48Δεν πήρε κανείς βραβείο.
Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες της μουσικής κατηγορίας Best Surround Sound για τη βράβευση του Φεβρουαρίου, μέσα στις οποίες υπάρχουν και Auro3D mixes.
Οι υποψήφιοι:
The Alan Parsons Project: Eye in the Sky - 35th Anniversary Ed. (Pure Audio Blu-ray, DTS 5.1)
Folketoner (Super Audio CD, DSD 5.0)
Seven Words from the Cross (Pure Audio Blu-ray, Auro-3D and Dolby Atmos)
Sommerro: Ujamaa & The Iceberg (Pure Audio Blu-ray, Auro-3D and Dolby Atmos)
Engine-Earz: Symbol (Pure Audio Blu-ray, Auro-3D)
Η επιλογή του sampling rate αφορά τους παραγωγούς και είναι πρακτικό θέμα.Dolby Atmos audio can be encoded with Dolby TrueHD at multiple sampling rates (including 48 and 96 kHz) and bit depths (16- and 24-bit).
αντί να ψάχνω τα βουνά για μονόκερους που κλ@νουν ουράνια τόξα.
ε οχι και υπερασπιστης εσυ Μητσο μου !!!!Για άλλη μια φορά αναγκάζομαι να διορθώσω ανακρίβειες με κίνδυνο να φανώ υπερασπιστής κάποιου συστήματος, ενώ είμαι απλώς χρήστης του υλικού που κυκλοφορεί αντί να ψάχνω τα βουνά για μονόκερους που κλ@νουν ουράνια τόξα.
Αυτό που δεν αναφέρεται παραπάνω (υποθέτω και ελπίζω απο άγνοια) είναι οτι o περιορισμός στο Atmos δεν αφορά το sampling rate που οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει και έχει ελάχιστη σχέση με την ποιότητα του ήχου (όταν ξεπεράσει κατά πολύ το διπλάσιο της ανώτατης ακουστής συχνότητας), αλλά το maximum bitrate (18 Mbit/s στο Dolby TrueHD) που μπορεί να περάσει απο κάθε variable bitrate format ήχου.
Το DTS-HD, το άλλο συμπιεσμένο μη απωλεστικό format, έχει υψηλότερο (24.5 Mbit/s) maximum bitrate.
Και βέβαια υπάρχει δυνατότητα Atmos soundtracks σε 96KHz.
Η επιλογή του sampling rate αφορά τους παραγωγούς και είναι πρακτικό θέμα.
[Όχι για χαϊεντάδες και δηθενυχτερίδες]
Ένα απλό άρθρο που εξηγεί σε ποιές συχνότητες μπορεί να υπάρξει διαφορά και πότε έχει νόημα το υψηλό sample rate στη μουσική*:
https://www.sweetwater.com/insync/7-things-about-sample-rate/
Κυκλοφορούν πάμπολλα άρθρα για το θέμα.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει και για το bit depth: https://en.wikipedia.org/wiki/Audio_bit_depth
[/Όχι για χαϊεντάδες και δηθενυχτερίδες]
PS. Το Audyssey equalization κατεβάζει κάθε υψηλότερο sampling rate στα 48KHz.
*σε άλλες τέχνες μπορεί να αποκτήσει μυθική σημασία.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείςκαι μαφτες ριχνεις ξαπλα...ακους και καλα...
...με το καναπεδακι δεν ακους σωστα ...εχεις ενα στα δυο με το καναπεδακι
Αυτό δεν το πιασα...ας αφησουμε το Hi Res audio για οσους μπορουν και παμε σε ομορφους ειδικους χωρους με ωραια μηχανακια..
Datasat RS20i with Auro 13.3 3D settings
Front L / R = Genelec 1034 B M
Front Center = Genelec 1034 BC M
Front LCR High = Quested V3110
Subwoofers = 3 X Genelec 7071A
LS / SR / SBL / SBR = Genelec 1038 CF M
SL / SR High = Genelec 1032 B PM
Vog = B&W CCM 7.4 + Amplifier Marantz
Projector = JVC RS600 + anamorphic lens
Blu-ray = Oppo BDP105
Screen = Screen Research THX Clear PIX 2 ISF 130" 2.40:1
Integration with Control 4
View attachment 113825 View attachment 113826 View attachment 113827 View attachment 113828