Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.856
Reaction score
136.905
Δεν γινεται ρε φιλαρακι να λες στον αλλον τι του αρεσει και τι οχι.Δεν γινεται.
Κι όμως, γίνεται, και το πάω και παραπέρα, το ξεχειλώνω κιόλας: ούτε ξέρει τι του αρέσει, ούτε είναι σταθερό αυτό που του αρέσει, ούτε καν υπάρχει κάτι για να του αρέσει ή να μη του αρέσει! There is no spoon! :gotcha:

Χαχαχαχαχα, εντάξει, κατανοώ τι λες και το γνωρίζω καλά, και δεν έχω "λεπτούς τρόπους" όταν τα λέω, ενώ θα μπορούσα, κι ίσως να είχε και περισσότερη αποδοχή, αλλά έχει πιο πολύ πλάκα έτσι!

Όσον αφορά το γούστο του καθενός, ένα θα σου πω και είμαι βέβαιος: προέρχεται από τις τραυματικές εμπειρίες του καθενός! ;)

(Βαριέμαι να το αναλύσω παραπάνω το παραπάνω)

Πάντως μέσα στην καθημερινότητα, υπάρχουν πολλά παραδείγματα από αναφερόμενα γούστα και προτιμήσεις, που όσο έντονες κι αν φαίνονται εκ πρώτης όψεως, τόσο εύκολα πέφτουν σα τραπουλόχαρτα!

Θυμάμαι πολλά τέτοια παραδείγματα να σε πω, κι όχι μόνο στον χαζό χώρο του όντιο.. αλλά δεν έχει νόημα. Κράτα το ζουμί.

Στον χαζοχώρο του όντιο, εκτιμώ ότι υπάρχει τεράστιο περιθώριο για το γούστο του καθενός, αφού όμως πρώτα φέρει το πράγμα όπως προβλέπεται στα χαρτιά. Στο τέλος μπαίνει το κερασάκι.

Στο τέλος βέβαια, δε "χρειάζεται" κερασάκι...;)
(αλλά αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο)


ΥΓ. Υπάρχει μια μεγάλη εξαίρεση σε όλα τα ανωτέρω: η ανάγκη για (τρόπον τινά) "μάστερινγκ" σε άθλιες ηχογραφήσεις, κι ένας άνθρωπος που ακούει μόνο ένα είδος μουσικής που υπάρχει μόνο σε άθλιες ηχογραφήσεις, είναι αδύνατο πάει μέχρι τέλους by the book, αλλά αυτό είναι επίσης ένα άλλο κεφάλαιο, και να σημειωθεί ότι ακόμα και κει, σε αρκετά "υποτμήματα" του εν λόγω σεναρίου, το by the book εξακολουθεί να είναι μονόδρομος.;)
 

Μηνύματα
441
Reaction score
387
Κωστα νομιζω οτι αδικεις τον εαυτο σου.Πραγματικα θα ηθελα να γνωριστουμε να επισκεφθω τον νεο σου χωρο (θα ειναι εμπειρια για μενα) ,να ερθεις κι εσυ στο σπιτι μου (με μπουσμιλς οχι μακαλαν ειμαι του irish) και να μιλησουμε.Για μενα ειναι δεδομενο οτι εχεις γνωσεις.Μαλλον ομως εχεις παρασυρθει απο καποιους κλακαδορους και εχεις χασει την ρεγουλα.Και ριχνεις και κοσμο στον κουβα ( οχι εσκεμμενα) .Δεν γινεται ρε φιλαρακι να λες στον αλλον τι του αρεσει και τι οχι.Δεν γινεται.Στην ευχαριστηση και στα γουστα οι κανονες χαλαρωνουν.Οκ δεν καταργουνται αλλα υπαρχει πλουραλισμος.Και ευτυχως δηλαδη. Και μην μου απαντησεις οτι ειναι φορουμ τεχνολογιας γιατι αν δεις τα αρχικα ποστ καποιων που περιμενουν να ποσταρεις για να κανουν like θα βαλουμε τα γελια.Εντελως φιλικα στα γραφει καποιος που εχει μαθει απο καποια ποστ σου....
Καλό βράδυ,
με αφορμή τα λεγόμενα σου,θα ήθελα να προσθέσω κάτι που πολλές φορές το έχω αναβάλει.
Παρότι πολλοί εξ ημών καταλογίζουμε στον Κώστα κάποιες εμμονές,δεν μπορούμε να μη του αναγνωρίσουμε το γεγονός ότι σε ανύποπτο χρόνο έχει δηλώσει και είναι ο μοναδικός που το έχει κάνει,ότι δεν τον ενδιαφέρει να του αρέσει ή όχι αυτό που ακούει,άν δεν πληρούνται όλα όσα προβλέπονται απο τα βιβλία.
Κοινώς γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του το προσωπικό του γούστο.Αυτό αποτελεί προσωπική και ενσυνείδητη επιλογή μετά από την μακρόχρονη ενασχόληση του με το χόμπυ.
Η υιοθέτηση όμως αυτής της άποψης από άλλους αβασάνιστα δεν με βρίσκει σύμφωνο.
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
(Φτου μου,πάλι ασέλγησα στη γλώσσα)
Δυστυχώς Bhutia η ασέλγεια εδώ δεν περιορίζεται μόνο στην κακοποίηση της γλώσσας, αυτό θα ήταν υποφερτό, είναι πολυεπίπεδη, και επεκτείνεται στο ύφος, και στις συμπεριφορές, στον τρόπο σκέψης γενικότερα ορισμένων, (λίγων) μελών.
Συνεχίστε τον καλπασμό σας, (οι λίγοι), μην αφιππεύσετε ποτέ, μην αφήσετε κανένα να σταθεί εμπόδιο. Καλπάστε!

από τον @Bhutia να υιοθετήσει έναν τρόπο γραφής κατανοητό στο τηλεοπτικό κοινό των πρωινάδικων ,
Χάρη εξεπλάγην! Δεν περίμενα ότι θα μπορούσες εσύ να γράφεις τέτοια πράγματα. To παρακάτω βεβαίως και δε μου προκαλεί καμιά εντύπωση:

Η γλώσσα του υποφαινομένου είναι...λυχνιακής τοπολογίας.Η λειτουργία της συναρτάται με το σύνθετο φορτίο του εκάστοτε αποδέκτη.
ούτε αυτό:
Καταλαβαίνω όμως συχνά, ότι είναι λίγοι οι αποδέκτες που θα τον κατανοήσουν, διότι (απλώς) θέλει υπόβαθρο.
Αλλά εσύ;
 

Μηνύματα
1.637
Reaction score
2.287
ότι δεν τον ενδιαφέρει να του αρέσει ή όχι αυτό που ακούει,άν δεν πληρούνται όλα όσα προβλέπονται απο τα βιβλία.
Δεν το εχω παρει χαμπαρι να το εχει πει καπου,τουλαχιστον μ αυτον τον τροπο.Θα ηταν εντελως παραλογο.Αν εχω καταλαβει ο Κωστας λεει οτι αν τηρουνται τα βιβλια θα παιζει καλα.Οκ.Δεν λεει κανεις σοβαρος το αντιθετο.
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.452
Χάρη εξεπλάγην! Δεν περίμενα ότι θα μπορούσες εσύ να γράφεις τέτοια πράγματα. To παρακάτω βεβαίως και δε μου προκαλεί καμιά εντύπωση:
Νίκο ,αυτό που έγραψα δεν περιέχει καμμία αναφορά και κανένα υπονοούμενο σχετικά με προηγούμενό σου μήνυμα ,ούτε και είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου όταν το έγραψα.

Θες το πιστεύεις ,θες όχι ,αλλά σου μιλάω με απόλυτη ειλικρίνια.
 

P

PMC

Guest
Δεν το εχω παρει χαμπαρι να το εχει πει καπου,τουλαχιστον μ αυτον τον τροπο.Θα ηταν εντελως παραλογο.Αν εχω καταλαβει ο Κωστας λεει οτι αν τηρουνται τα βιβλια θα παιζει καλα.Οκ.Δεν λεει κανεις σοβαρος το αντιθετο.

Δεν λέει μόνο αυτό.
Λέει ότι όλα τα Ηχεια ακούγονται το ίδιο.( αφού όλα μετράνε καλά) ....εγώ όταν αλλάζω Ηχεια στον ίδιο χώρο αλλάζω και ήχο!
Λέει ότι μόνο ο χώρος παίζει ρόλο και στην τελική μόνο τον χώρο ακούς ! ( ότι ηχείο και να βάλεις μέσα )?
Ότι δεν χρειαζετμνα ψάχνει κανείς για ενισχυτές . Πρέπει απλά να πάρεις ενεργά. Άλλο βέβαια που εγώ ξέρω ενεργό ηχείο με τρεις διαφορετικούς συνδυασμούς τελικών ενισχυτών ( η pmc βγάζει το mb2 με τρεις διαφορετικούς συνδυασμούς τελικών ) Η ενεργά και παθητικά με την ίδια καμπίνα ? Είναι δυνατόν?
Οτι με ψηφιακό dsp ( δηλ ενεργή παρέμβαση στο ηχητικό σήμα ) ακούς πιο σωστά.?

Ναι ο Κώστας δεν εμπιστεύεται τα αυτιά του! -Μόνο μετρήσεις ?

Άποψη μου!
Ξέρω ότι δεν σε νοιάζει Κώστα.
Δεν είναι όλα τα ενεργά καλά ! Τα ακριβά μπορεί και να είναι .
Δεν είναι όλα τα παθητικά καλά ! Τα ακριβά μπορεί και να είναι ....το ίδιο ισχύει και στα δυο.
Δεν είναι καλοί μόνο οι crown( που δεν θα έπαιρνα με τίποτα ) ασε που μόνο crown θα υπήρχαν...και ναι δεν είναι μόνο η ισχύς υπάρχει και η ποιότητα στα υλικά .
Υπάρχουν λάμπατοι πολύ καλύτεροι από τρανζιστορατους. Ακριβοί αλλά υπάρχουν.

Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση όπως και σε πολλά πράγματα γύρω μας ...δεν χρειάζεται να επιβάλουμε τις δικές μας πεποιθήσεις σε όλλους.

Σε πολλά συμφωνώ με τον Κώστα αλλά ο τρόπος που εκφράζει την άποψη του πρέπει να αλλάξει ....όσο πλάκα και αν έχει!
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Νίκο ,αυτό που έγραψα δεν περιέχει καμμία αναφορά και κανένα υπονοούμενο σχετικά με προηγούμενό σου μήνυμα ,ούτε και είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου όταν το έγραψα.

Θες το πιστεύεις ,θες όχι ,αλλά σου μιλάω με απόλυτη ειλικρίνια.
Χάρη δέχομαι απολύτως όσα μου λες, μάλλον εγώ σε παρεξήγησα. Άλλωστε η μέχρι τώρα πορεία σου δείχνει ακριβώς το αντίθετο. Τα post σου τα χαρακτηρίζει η μετριοπάθεια και το καλώς εννούμενο χιούμορ.
Γ' αυτό και δήλωσα την έκπληξή μου.

Κανένα πρόβλημα, ειλικρινά.

Συγγνώμη...
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.991
Χωρίς να θέλω να μπω στην όλη πλοκή, αφού υπάρχουν ποιο ειδικοί από εμένα να μιλήσουν. Θέλω μόνο να πω ότι αυτή η ατάκα “η αλήθεια είναι στη μέση” είναι ότι χειρότερο υπάρχει όταν προσπαθείς να φτάσεις σε ένα αποτέλεσμα, σε μια αλήθεια ή σε ένα συμπέρασμα.

Είναι η ατάκα που συμβιβάσει τα πάντα είτε λόγο κόπωσης, είτε λόγο μη κατανόησης είτε είτε... όχι, δεν θέλω τέτοιους συμβιβασμούς. Ο καθένας να πει ότι έχει να πει, όλο και κάτι θα μείνει, ένα συμπέρασμα θα βγει, μια εικόνα θα μείνει.
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.452
Χάρη δέχομαι απολύτως όσα μου λες, μάλλον εγώ σε παρεξήγησα. Άλλωστε η μέχρι τώρα πορεία σου δείχνει ακριβώς το αντίθετο. Τα post σου τα χαρακτηρίζει η μετριοπάθεια και το καλώς εννούμενο χιούμορ.
Γ' αυτό και δήλωσα την έκπληξή μου.

Κανένα πρόβλημα, ειλικρινά.

Συγγνώμη...
Κακό timing που λέμε και στα μέρη μου..
Έγραψα κάτι για να πειράξω τον μπουτχια αναφορικά με τον ιδιαίτερο τρόπο γραφής του και δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνω.
Απλά , δεν πέρασε καθόλου από το μυαλό μου η συζήτηση που είχε προηγηθεί.
Δε με παρεξηγησες, παρεξηγήθηκα μόνος μου από απροσεξία.
 

Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.818
Ναι ο Κώστας δεν εμπιστεύεται τα αυτιά του! -Μόνο μετρήσεις ?

Άποψη μου!
Ξέρω ότι δεν σε νοιάζει Κώστα.
Δεν είναι όλα τα ενεργά καλά ! Τα ακριβά μπορεί και να είναι .
Δεν είναι όλα τα παθητικά καλά ! Τα ακριβά μπορεί και να είναι ....το ίδιο ισχύει και στα δυο.
Δεν είναι καλοί μόνο οι crown( που δεν θα έπαιρνα με τίποτα ) ασε που μόνο crown θα υπήρχαν...και ναι δεν είναι μόνο η ισχύς υπάρχει και η ποιότητα στα υλικά .
Υπάρχουν λάμπατοι πολύ καλύτεροι από τρανζιστορατους. Ακριβοί αλλά υπάρχουν.

Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση όπως και σε πολλά πράγματα γύρω μας ...δεν χρειάζεται να επιβάλουμε τις δικές μας πεποιθήσεις σε όλλους.

Σε πολλά συμφωνώ με τον Κώστα αλλά ο τρόπος που εκφράζει την άποψη του πρέπει να αλλάξει ....όσο πλάκα και αν έχει!
Δε θέλω τέτοιους φίλους
δεν θέλω τέτοιους φίλους
Που να με κάνουνε πικρά να πληγωθώ
Δε θέλω δε θέλω δε θέλω τέτοιους φίλους
Φίλους που θέλουν να με βλέπουν να πονώ:D:D
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.462
Reaction score
57.332
Δυστυχώς Bhutia η ασέλγεια εδώ δεν περιορίζεται μόνο στην κακοποίηση της γλώσσας, αυτό θα ήταν υποφερτό, είναι πολυεπίπεδη, και επεκτείνεται στο ύφος, και στις συμπεριφορές, στον τρόπο σκέψης γενικότερα ορισμένων, (λίγων) μελών.
Συνεχίστε τον καλπασμό σας, (οι λίγοι), μην αφιππεύσετε ποτέ, μην αφήσετε κανένα να σταθεί εμπόδιο. Καλπάστε!
Χάρη εξεπλάγην! Δεν περίμενα ότι θα μπορούσες εσύ να γράφεις τέτοια πράγματα. To παρακάτω βεβαίως και δε μου προκαλεί καμιά εντύπωση:

ούτε αυτό:
Αλλά εσύ;
Είναι μεν ενθαρρυντικό για την εξέλιξη του νήματος να μην δαιμονοποιούνται μεμονωμένοι χαρακτήρες,αλλά μάταιο να δαιμονοποιηθούν όσοι καλπάζουν με το άτι...της φαντασίας τους.

Κι επειδή οι αιχμές δεν απευθύνονται πλέον στον υποφαινόμενο,ο αντίλογος δεν θα μπορούσε να προέλθει από...εκείνον.



https://sarantakos.wordpress.com/2018/02/06/pamepaketo/

"...
Και για να πάμε στην πηγή, στο ίδιο το Λερναίο κείμενο, αυτή τη μήτρα των γλωσσικών μύθων, υποστηρίζεται ότι:

“Νοηματική γλώσσα” θεωρείται η γλώσσα στην οποία το “σημαίνον” δηλαδή η λέξη και “το σημαινόμενο” δηλαδή αυτό που η λέξη εκφράζει,(πράγμα, ιδέα, κατάσταση) έχουν μεταξύ τους πρωτογενή σχέση. Ενώ “σημειολογική” είναι η γλώσσα στην οποία αυθαιρέτως ορίζεται ότι το α “πράγμα” (σημαινόμενο) εννοείται με το α (σημαίνον). Με άλλα λόγια, η Ελληνική γλώσσα είναι η μόνη γλώσσα της οποίας οι λέξεις έχουν “πρωτογένεια”, ενώ σε όλες τις άλλες, οι λέξεις είναι συμβατικές, σημαίνουν κάτι απλά επειδή έτσι συμφωνήθηκε μεταξύ εκείνων που την χρησιμοποιούν. Π.χ στην Ελληνική, η λέξη ενθουσιασμός=εν-Θεώ, γεωμετρία=γη+μετρώ, προφητεία=προ+φάω, άνθρωπος=ο αναθρών οπωπάς (ο αρθρώνων λόγο). Έχουμε δηλαδή αιτιώδη σχέση μεταξύ λέξεως-πράγματος, πράγμα ανύπαρκτο στις άλλες γλώσσες.

Καταρχάς, στην ορολογία της γλωσσολογίας νοηματικές γλώσσες είναι οι γλώσσες των κωφών και μόνο αυτές. Δεύτερον, εδώ γίνεται ένα μεγάλο μπέρδεμα ανάμεσα στην ετυμολογία και στη σημειολογία. Πράγματι, η λέξη ‘γεωμετρία’ προέρχεται από το ‘γη’ και το ‘μετρώ’, ή, για να χρησιμοποιήσουμε το παράδειγμα της κυρίας Χατζηβασιλείου, το όνομα Φίλιππος προέρχεται από τα «φίλος» και «ίππος», αλλά αυτό δεν είναι παρά η ανάλυση μιας σύνθετης λέξης στα συνθετικά της.

Για να φέρουμε ένα αντιπαράδειγμα, το όνομα Ματθαίος προέρχεται από τα εβραϊκά, στα δε εβραϊκά είναι «מַתִּתְיָהוּ‬» (Matityahu), που σημαίνει «δώρο του Γιαχβέ», Θεόδωρος σαν να λέμε. Αντίστοιχα, το όνομα Ροβέρτος / Robert ανάγεται σε παλαιογερμανικό Hrodebert, που είναι σύνθετο από τις λέξεις hruod («φήμη, δόξα») και behrt («λαμπρός»). Άρα, όσο υπάρχει στην ελληνική «ταύτιση σημαίνοντος και σημαινομένου», άλλο τόσο υπάρχει και στην εβραϊκή ή τη γερμανική.

Ανάλογα παραδείγματα μπορούμε να φέρουμε και με κοινές λέξεις. Στη γεωμετρία αναγνωρίζουμε το «γη» και «μετρώ», αλλά, παρομοίως, στο γερμανικό Eisenbahn (σιδηρόδρομος) αναγνωρίζουμε το Eisen = σίδηρος και Bahn = οδός, αρτηρία (κτλ.). Όση «πρωτογένεια» έχουν τα ελληνικά, άλλη τόση έχουν και τα γερμανικά!

Αυτό που θεωρεί «πρωτογένεια» ή «ταύτιση του σημαίνοντος με το σημαινόμενο» ο συντάκτης του Λερναίου και των άλλων παραγλωσσολογικών κειμένων, είναι απλούστατα ετυμολογική διαφάνεια, δηλαδή ότι βλέποντας μια σύνθετη λέξη συνήθως μπορούμε να διακρίνουμε με ευχέρεια τα συστατικά της μέρη. Λογικό είναι εμείς, που είμαστε Έλληνες, να βρίσκουμε μεγαλύτερη ετυμολογική διαφάνεια στην ελληνική γλώσσα απλούστατα επειδή την ξέρουμε καλύτερα! Ο Γερμανός, φυσικά, θα βρίσκει διαφανέστατη τη γερμανική και πολύ εύκολα θα συνάγει το συμπέρασμα ότι το Fahrrad (το ποδήλατο) παράγεται από το fahren, οδηγώ, και το Rad, τροχός.

Θα ήταν διαφορετική η ελληνική από τις άλλες γλώσσες, αν υπήρχε «αιτιώδης σχέση» ανάμεσα σε απλές λέξεις/ρίζες και πράγματα, αν λόγου χάρη η λέξη ‘γη’ συνδεόταν με κάποιον τρόπο με το πράγμα «γη» –αλλά αυτό, δεν ισχύει παρά μόνο για ελάχιστες λέξεις, τις λεγόμενες ηχομιμητικές, όπως π.χ. γαβγίζω, βόμβος, μπαμ, γκαπ-γκουπ, ζουζούνι. Αλλά και πάλι, οι ηχομιμητικές λέξεις κάθε άλλο παρά αποκλειστικότητα της ελληνικής είναι –αφήνουμε που και σ’ αυτές υπάρχει ένας βαθμός αυθαιρεσίας, αφού αλλιώς νιαουρίζουν οι γάτες στα ελληνικά, αλλιώς στα αγγλικά και αλλιώς στα γερμανικά.

Κατά τα άλλα, αιτιώδης σχέση ανάμεσα στη λέξη και στο πράγμα δεν υπάρχει. Αυτό στην επιστημονική ορολογία λέγεται «αυθαιρεσία του γλωσσικού σημείου» και είναι μια θεωρία που τη διατύπωσε ο Σοσίρ (να τον γράψω έτσι απλά τον Saussure).

Η θέση του Σοσίρ, που θεωρείται θεμελιώδης για τη γλωσσολογία, είναι ότι η σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο σημαίνον (τη λέξη) και το σημαινόμενο (το πράγμα) είναι αυθαίρετη. Για παράδειγμα, το γλωσσικό σημείο (η λέξη) μήλο αποτελεί την ένωση της έννοιας «μήλο» και της ηχητικής ακολουθίας [milo]. Όμως δεν υπάρχει καμιά φυσική και αιτιολογημένη σχέση ανάμεσα στο σημαίνον και το σημαινόμενο, με την έννοια ότι δεν υπάρχει κάποιος εγγενής λόγος που αυτό το νόστιμο κόκκινο φρούτο το λέμε μήλο και όχι, έστω, λαντάμι· η σχέση είναι αποτέλεσμα της κοινωνικής σύμβασης. Απόδειξη γι’ αυτό, λέει η γλωσσολογία, είναι ότι η ίδια έννοια («μήλο») αντιπροσωπεύεται διαφορετικά στις διάφορες γλώσσες: apple στα αγγλικά, pomme στα γαλλικά, μήλο στα ελληνικά.

[Για να κάνω μια διευκρίνιση, το σημαινόμενο στον Σοσίρ δεν είναι το δηλούμενο αντικείμενο/έννοια/άνθρωπος κτλ. αλλά η σημασία του. Για τον Saussure και τη δομική γλωσσολογία η αυθαιρεσία του γλωσσικού σημείου είναι μια καθαρά ενδογλωσσική σχέση κι αφορά τη σχέση έννοιας και ακουστικής εικόνας. Όπως λέει ο ίδιος: «Το γλωσσικό σημείο ενώνει όχι ένα πράγμα και ένα όνομα, αλλά μια ιδέα και μια ακουστική εικόνα.» Ωστόσο, όπως σημειώνει και ο Χριστίδης, στον βαθμό που το σημαινόμενο είναι μια αντανάκλαση του πράγματος, μεσολαβημένη από τις διαδικασίες της γενίκευσης και της αφαίρεσης, είναι σαφές ότι η αυθαιρετη σχέση περιλαμβάνει και το πράγμα.]

Το αστείο είναι ότι οι εμπνευστές του Λερναίου κειμένου δεν αμφισβητούν γενικά την αυθαιρεσία του γλωσσικού σημείου. Το λένε καθαρά: οι λέξεις είναι συμβατικές, σημαίνουν κάτι απλά επειδή έτσι συμφωνήθηκε μεταξύ εκείνων που την χρησιμοποιούν, και νομίζω ότι ένας γλωσσολόγος δεν θα διαφωνούσε ιδιαίτερα με την πρόταση αυτή. Μόνο που οι οπαδοί του Λερναίου αυτή την αδιαμφισβήτητη αλήθεια την αναγνωρίζουν «για όλες τις άλλες γλώσσες», ενώ για τα ελληνικά θέλουν να μην είναι αυθαίρετο το γλωσσικό σημείο, θέλουν να υπάρχει «αιτιώδης σχέση» ανάμεσα σε σημαίνον και σημαινόμενο. Αυτή η δήθεν μοναδικότητα της ελληνικής γλώσσας τούς αρέσει πολύ, φαντάζομαι, τόσο που μερικοί (αρκετοί δυστυχώς) από αυτούς ανακαλύπτουν και μαθηματικές σχέσεις ανάμεσα στα γράμματα και τις λέξεις, με θεωρίες σαν τη λεξαριθμητική, ένα θέμα στο οποίο έχουμε αφιερώσει άρθρο..."
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
αλλά μάταιο να δαιμονοποιηθούν όσοι καλπάζουν με το άτι...της φαντασίας τους.
Είθε να κατανοήσεις ότι αυτό που εσύ θεωρείς φαντασία, είναι μια πραγματικότητα για το σύνολο. Είναι κατάλληλη η στιγμή να αποδράσεις από αυτή, και να επανέλθεις. Έχεις το ερέθισμα. Κάντο.

Όσο για το copy/paste, δε θα το διαβάσω, ακριβώς γιατί είναι copy/paste, δεν διακρίνομαι άλλωστε σ' αυτό..

Δε θα ήθελα να συνεχίσω τη συζήτηση μαζί σου, μ' ενοχλεί. Αν έχεις την καλοσύνη σεβάσου την επιθυμία μου και μη μου απαντάς.

Καλό βράδι..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.462
Reaction score
57.332
Μπαμ ηκούσθη στον αέρα

πλην τα βόλια πήγαν πέρα

και το ζώον το καημένον

ετινάχθη τρομαγμένον.
Δεν λέει μόνο αυτό.
Λέει ότι όλα τα Ηχεια ακούγονται το ίδιο.( αφού όλα μετράνε καλά) ....εγώ όταν αλλάζω Ηχεια στον ίδιο χώρο αλλάζω και ήχο!
Λέει ότι μόνο ο χώρος παίζει ρόλο και στην τελική μόνο τον χώρο ακούς ! ( ότι ηχείο και να βάλεις μέσα )?
Ότι δεν χρειαζετμνα ψάχνει κανείς για ενισχυτές . Πρέπει απλά να πάρεις ενεργά. Άλλο βέβαια που εγώ ξέρω ενεργό ηχείο με τρεις διαφορετικούς συνδυασμούς τελικών ενισχυτών ( η pmc βγάζει το mb2 με τρεις διαφορετικούς συνδυασμούς τελικών ) Η ενεργά και παθητικά με την ίδια καμπίνα ? Είναι δυνατόν?
Οτι με ψηφιακό dsp ( δηλ ενεργή παρέμβαση στο ηχητικό σήμα ) ακούς πιο σωστά.?

Ναι ο Κώστας δεν εμπιστεύεται τα αυτιά του! -Μόνο μετρήσεις ?

Άποψη μου!
Ξέρω ότι δεν σε νοιάζει Κώστα.
Δεν είναι όλα τα ενεργά καλά ! Τα ακριβά μπορεί και να είναι .
Δεν είναι όλα τα παθητικά καλά ! Τα ακριβά μπορεί και να είναι ....το ίδιο ισχύει και στα δυο.
Δεν είναι καλοί μόνο οι crown( που δεν θα έπαιρνα με τίποτα ) ασε που μόνο crown θα υπήρχαν...και ναι δεν είναι μόνο η ισχύς υπάρχει και η ποιότητα στα υλικά .
Υπάρχουν λάμπατοι πολύ καλύτεροι από τρανζιστορατους. Ακριβοί αλλά υπάρχουν.

Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση όπως και σε πολλά πράγματα γύρω μας ...δεν χρειάζεται να επιβάλουμε τις δικές μας πεποιθήσεις σε όλλους.

Σε πολλά συμφωνώ με τον Κώστα αλλά ο τρόπος που εκφράζει την άποψη του πρέπει να αλλάξει ....όσο πλάκα και αν έχει!
Όσο περισσότερο ανέρχεται το ύψος της πιστότητας,τόσο θα προσεγγίζουν μεταξύ τους οι επιδόσεις των συσκευών.

Όσο καλούνται να τοποθετηθούν εντός χώρων με διαφορετικές ακουστικές ιδιότητες και υπό διαφορετική διευθέτηση εντός εκείνων,τόσο θα διαφοροποιούνται οι επιδόσεις σε δεδομένη θέση ακρόασης.

Κι επειδή τα ηχεία τείνουν να διαφοροποιούνται επιπλέον μεταξύ τους σε χαρακτηριστικά όπως η πολική απόκριση,είναι επόμενο να γοητεύεται από το...Χάος η αντίληψη των ακροαματικόφιλων.

Όσο απομακρυνόμαστε από την κρίσιμη απόσταση για δεδομένο ηχείο και χώρο,θα επικρατεί κατά την ακροαματική απόδοση η επίδραση του χώρου.

Ο δε χώρος παρεμπιπτόντως ασκεί εκείνο ακριβώς που απεχθάνονται οι πολέμιοι της παρέμβασης στο ΄΄άμωμο΄΄ σήμα και σε πραγματικό μάλιστα χρόνο.

Από τις διαφορετικές εκδοχές του αυτού μοντέλου,προμηθευόμαστε όποια παίζει δυνατότερα με το κατώτερο όριο ωφέλιμης απόκρισης και χαμηλότερες παραμορφώσεις εντός των ορίων απόκρισης και πάντα εντός του διαθέσιμου ποσού.

Υπάρχουν λαμπάτοι πιο ελκυστικοί από τρανζιστοράτους,μέχρι που προκύπτει το Χάος του συνδυασμού με παθητικά ηχεία και τα παρελκόμενά τους.
 

Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.607
Προς τους επικριτες των γεροντων του φορουμ εκτος του Μπουτχια που γραφει στα...Ισπανικα για να μην τον καταλαβαινουμε::D
Ο Κωσταυτιας ηρθε straight to the point οταν παραδεχθηκε την ηλιθιοτητα του(οπως και αλλοι, εμου συμπεριλαμβανομενης) οταν καποτε πετουσε τα χρηματα του νομιζοντας οτι βελτιωνει τον διαστημικο χαιεντ ηχο του με καλωδια και βυσματα. Απο τους χαιενταδες λαμποπικαπακηδες κανεις δεν βγηκε να παραδεχθει οτι ειναι ηλιθιος που σκορπαει χρηματα σε μια εμπορικη αδηφαγα χιμαιρα.... Εδω λοιπον ακριβως ειναι το ζουμι. Πρεπει οπωσδηποτε να συνειδητοποιησεις το χαλι σου για να ξεκινας να το διορθωνεις. Αλλοι, ελαχιστοι, θα ξυπνησουν. Οι μαζα ομως θα συνεχισει να ζει στο εκτυφλωτικο σκοταδι της λαμπας.

Σε καθε δημοσιο φορουμ αυτο το οποιο με κανει και ντρεπομαι ειναι τραγικα και παιδαριωδη συντακτικα και ορθογραφικα λαθη με τα οποια ωχριουν και οι...Αλβανοι. Ξεσκονιστε καλα τα Ελληνικα σας καποιοι για να κανετε κριτικη στον Μπουτχια.
Τα ειπα και ξεθυμανα...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.856
Reaction score
136.905
Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση όπως και σε πολλά πράγματα γύρω μας
Μπα..:D
Στα στέρεα, η πραγματικότητα είναι μια.
Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες συνωμοσίας χαϊεντολογίες του κερατά.:p

δεν χρειάζεται να επιβάλουμε τις δικές μας πεποιθήσεις σε όλλους.
Σωστά. Πχ στην μαγειρική, ίσως και στην πολιτική!:D
Στα στέρεα όμως, δεν υπάρχουν "προσωπικές πεποιθήσεις".
There is no spoon! :p

Σε πολλά συμφωνώ με τον Κώστα
Δυστυχώς όμως δεν εκφράζω προσωπικές απόψεις στα στέρεα, εδώ και χρόνια! 8-)

αλλά ο τρόπος που εκφράζει την άποψη του πρέπει να αλλάξει ....όσο πλάκα και αν έχει!
Δεν γνωρίζετε τις απόψεις μου!:D
Απλή χειροπιαστή γνώση σας μεταφέρω. Όπως κι ο μπούτχιας, εδώ και χρόνια. 8-)
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. :p

Τώρα, σκεφτείτε ένα παιδάκι, που το ρωτάτε "3 φορές το 2 πόσο μας κάνει Κωστάκη;" Και σας λέει 5.
Ε, εσείς οι ευγενείς, θα το διορθώσετε με καλό τρόπο, γλυκά, όμορφα, με χάδι, να του πείτε πχ "βρε αγαπούλα μου, 2+2+2 είπαμε ότι μας κάνει 6, αφού 2+2 κάνει τέσσερα και άλλα 2 πάμε στα 6, εύκολο, ε;"

Νταξ.
Εγώ λέω "τι λες ρε βλαμμένο χόμπιτ! Έξι ρε βόδι, έξι λεμεεεε!":dance2:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.856
Reaction score
136.905
Κοινώς γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του το προσωπικό του γούστο.Αυτό αποτελεί προσωπική και ενσυνείδητη επιλογή μετά από την μακρόχρονη ενασχόληση του με το χόμπυ.
Η υιοθέτηση όμως αυτής της άποψης από άλλους αβασάνιστα δεν με βρίσκει σύμφωνο.
Οκ, διαφωνείς.
Ας δούμε πάνω στον ήχο, ένα άλλο παράδειγμα, χειροπιαστό:

Έχω μπροστά μου μερικά φυσικά όργανα, πχ ένα σετ ντραμς, ένα σαξόφωνο, ένα κλαρίνο και ένα τουμπερλέκι.
Κάθεται σε κάθε όργανο ένας μουσικός, κι αρχίζει να παίζει. Ο ένας παίζει ντραμς, ο άλλος κλαρίνο, κλπ κλπ..
Εγώ λοιπόν, λέω: "κωλομουσική, δε μ'αρέσει."

Ή λέω: πωωωωω, τι ωραία που παίζει τα ντραμς ο μπαγλαμάς...

Κι έρχεται ο χαϊεντάς και λέει: δε μου αρέσει πως ακούγεται το πιατίνι, έχει σκληρά πρίμα, το κλαρίνο δεν έχει υγρά μεσαία, το τουμπερλέκι δεν έχει βαθύ χαμηλό, λείπει το πρατ" και λοιπές ανοησίες.

Κατάλαβες;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.593
Μηνύματα
2.945.343
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top