Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα

Μηνύματα
1.860
Reaction score
3.464
Σταματήστε επιτέλους τον τίτλο masteras
Προσφέρει στο αποτέλεσμα αλλά αν ο μηχανικός ήχου δεν έχει πάρει καλά το δείγμα και να το μιξάρει σωστά μέσα στην παραγωγή δεν γίνεται τίποτα.
Αν ο βαφέας δεν κάνει καλή δουλειά μην περιμένεις να το στρώσει αυτός με το βερνικι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.740
Είναι τώρα σα να περιγράφεις πόσο ωραία θα έχει φτιαχτεί να φαίνεται το σφυρί του Thor σε όσους θα γούσταραν να το βλέπουν και με λίγη...σκουριά επάνω του.:D
Πολύ πετυχημένο ρε συ! :drinks:

Κρίμα που δε θα το καταλάβουν! :p:D:lol::lol:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.449
Reaction score
21.742
το έχει διαμορφώσει όπως πρέπει για να αποδωθεί όσο γίνεται καλύτερα από δύο ¨παθητικά¨(για να μη ξεχνιόμαστε!) ηχεία.
Λάθος.

αφού δικάναλο γράφτηκε...
Λάθος.


Σταματήστε επιτέλους τον τίτλο masteras
Προσφέρει στο αποτέλεσμα αλλά αν ο μηχανικός ήχου δεν έχει πάρει καλά το δείγμα και να το μιξάρει σωστά μέσα στην παραγωγή δεν γίνεται τίποτα.
Αν ο βαφέας δεν κάνει καλή δουλειά μην περιμένεις να το στρώσει αυτός με το βερνικι.
Σωστό.
 




Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.347
Reaction score
7.976
Ήμουν πολιτικά δραστήριος στο πανεπιστήμιο ;)
Αυτο ειναι μεγαλυτερο χτυπημα κι απο τοτε που διαλεξες ηχεια με κριτηριο τον χωρο, που περισεψε απο την οθονη. :p
:D
 



Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.466
Είναι μεν ενθαρρυντικό για την εξέλιξη του νήματος να μην δαιμονοποιούνται μεμονωμένοι χαρακτήρες,αλλά μάταιο να δαιμονοποιηθούν όσοι καλπάζουν με το άτι...της φαντασίας τους.

Κι επειδή οι αιχμές δεν απευθύνονται πλέον στον υποφαινόμενο,ο αντίλογος δεν θα μπορούσε να προέλθει από...εκείνον.



https://sarantakos.wordpress.com/2018/02/06/pamepaketo/

"...
Και για να πάμε στην πηγή, στο ίδιο το Λερναίο κείμενο, αυτή τη μήτρα των γλωσσικών μύθων, υποστηρίζεται ότι:

“Νοηματική γλώσσα” θεωρείται η γλώσσα στην οποία το “σημαίνον” δηλαδή η λέξη και “το σημαινόμενο” δηλαδή αυτό που η λέξη εκφράζει,(πράγμα, ιδέα, κατάσταση) έχουν μεταξύ τους πρωτογενή σχέση. Ενώ “σημειολογική” είναι η γλώσσα στην οποία αυθαιρέτως ορίζεται ότι το α “πράγμα” (σημαινόμενο) εννοείται με το α (σημαίνον). Με άλλα λόγια, η Ελληνική γλώσσα είναι η μόνη γλώσσα της οποίας οι λέξεις έχουν “πρωτογένεια”, ενώ σε όλες τις άλλες, οι λέξεις είναι συμβατικές, σημαίνουν κάτι απλά επειδή έτσι συμφωνήθηκε μεταξύ εκείνων που την χρησιμοποιούν. Π.χ στην Ελληνική, η λέξη ενθουσιασμός=εν-Θεώ, γεωμετρία=γη+μετρώ, προφητεία=προ+φάω, άνθρωπος=ο αναθρών οπωπάς (ο αρθρώνων λόγο). Έχουμε δηλαδή αιτιώδη σχέση μεταξύ λέξεως-πράγματος, πράγμα ανύπαρκτο στις άλλες γλώσσες.

Καταρχάς, στην ορολογία της γλωσσολογίας νοηματικές γλώσσες είναι οι γλώσσες των κωφών και μόνο αυτές. Δεύτερον, εδώ γίνεται ένα μεγάλο μπέρδεμα ανάμεσα στην ετυμολογία και στη σημειολογία. Πράγματι, η λέξη ‘γεωμετρία’ προέρχεται από το ‘γη’ και το ‘μετρώ’, ή, για να χρησιμοποιήσουμε το παράδειγμα της κυρίας Χατζηβασιλείου, το όνομα Φίλιππος προέρχεται από τα «φίλος» και «ίππος», αλλά αυτό δεν είναι παρά η ανάλυση μιας σύνθετης λέξης στα συνθετικά της.

Για να φέρουμε ένα αντιπαράδειγμα, το όνομα Ματθαίος προέρχεται από τα εβραϊκά, στα δε εβραϊκά είναι «מַתִּתְיָהוּ‬» (Matityahu), που σημαίνει «δώρο του Γιαχβέ», Θεόδωρος σαν να λέμε. Αντίστοιχα, το όνομα Ροβέρτος / Robert ανάγεται σε παλαιογερμανικό Hrodebert, που είναι σύνθετο από τις λέξεις hruod («φήμη, δόξα») και behrt («λαμπρός»). Άρα, όσο υπάρχει στην ελληνική «ταύτιση σημαίνοντος και σημαινομένου», άλλο τόσο υπάρχει και στην εβραϊκή ή τη γερμανική.

Ανάλογα παραδείγματα μπορούμε να φέρουμε και με κοινές λέξεις. Στη γεωμετρία αναγνωρίζουμε το «γη» και «μετρώ», αλλά, παρομοίως, στο γερμανικό Eisenbahn (σιδηρόδρομος) αναγνωρίζουμε το Eisen = σίδηρος και Bahn = οδός, αρτηρία (κτλ.). Όση «πρωτογένεια» έχουν τα ελληνικά, άλλη τόση έχουν και τα γερμανικά!

Αυτό που θεωρεί «πρωτογένεια» ή «ταύτιση του σημαίνοντος με το σημαινόμενο» ο συντάκτης του Λερναίου και των άλλων παραγλωσσολογικών κειμένων, είναι απλούστατα ετυμολογική διαφάνεια, δηλαδή ότι βλέποντας μια σύνθετη λέξη συνήθως μπορούμε να διακρίνουμε με ευχέρεια τα συστατικά της μέρη. Λογικό είναι εμείς, που είμαστε Έλληνες, να βρίσκουμε μεγαλύτερη ετυμολογική διαφάνεια στην ελληνική γλώσσα απλούστατα επειδή την ξέρουμε καλύτερα! Ο Γερμανός, φυσικά, θα βρίσκει διαφανέστατη τη γερμανική και πολύ εύκολα θα συνάγει το συμπέρασμα ότι το Fahrrad (το ποδήλατο) παράγεται από το fahren, οδηγώ, και το Rad, τροχός.

Θα ήταν διαφορετική η ελληνική από τις άλλες γλώσσες, αν υπήρχε «αιτιώδης σχέση» ανάμεσα σε απλές λέξεις/ρίζες και πράγματα, αν λόγου χάρη η λέξη ‘γη’ συνδεόταν με κάποιον τρόπο με το πράγμα «γη» –αλλά αυτό, δεν ισχύει παρά μόνο για ελάχιστες λέξεις, τις λεγόμενες ηχομιμητικές, όπως π.χ. γαβγίζω, βόμβος, μπαμ, γκαπ-γκουπ, ζουζούνι. Αλλά και πάλι, οι ηχομιμητικές λέξεις κάθε άλλο παρά αποκλειστικότητα της ελληνικής είναι –αφήνουμε που και σ’ αυτές υπάρχει ένας βαθμός αυθαιρεσίας, αφού αλλιώς νιαουρίζουν οι γάτες στα ελληνικά, αλλιώς στα αγγλικά και αλλιώς στα γερμανικά.

Κατά τα άλλα, αιτιώδης σχέση ανάμεσα στη λέξη και στο πράγμα δεν υπάρχει. Αυτό στην επιστημονική ορολογία λέγεται «αυθαιρεσία του γλωσσικού σημείου» και είναι μια θεωρία που τη διατύπωσε ο Σοσίρ (να τον γράψω έτσι απλά τον Saussure).

Η θέση του Σοσίρ, που θεωρείται θεμελιώδης για τη γλωσσολογία, είναι ότι η σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο σημαίνον (τη λέξη) και το σημαινόμενο (το πράγμα) είναι αυθαίρετη. Για παράδειγμα, το γλωσσικό σημείο (η λέξη) μήλο αποτελεί την ένωση της έννοιας «μήλο» και της ηχητικής ακολουθίας [milo]. Όμως δεν υπάρχει καμιά φυσική και αιτιολογημένη σχέση ανάμεσα στο σημαίνον και το σημαινόμενο, με την έννοια ότι δεν υπάρχει κάποιος εγγενής λόγος που αυτό το νόστιμο κόκκινο φρούτο το λέμε μήλο και όχι, έστω, λαντάμι· η σχέση είναι αποτέλεσμα της κοινωνικής σύμβασης. Απόδειξη γι’ αυτό, λέει η γλωσσολογία, είναι ότι η ίδια έννοια («μήλο») αντιπροσωπεύεται διαφορετικά στις διάφορες γλώσσες: apple στα αγγλικά, pomme στα γαλλικά, μήλο στα ελληνικά.

[Για να κάνω μια διευκρίνιση, το σημαινόμενο στον Σοσίρ δεν είναι το δηλούμενο αντικείμενο/έννοια/άνθρωπος κτλ. αλλά η σημασία του. Για τον Saussure και τη δομική γλωσσολογία η αυθαιρεσία του γλωσσικού σημείου είναι μια καθαρά ενδογλωσσική σχέση κι αφορά τη σχέση έννοιας και ακουστικής εικόνας. Όπως λέει ο ίδιος: «Το γλωσσικό σημείο ενώνει όχι ένα πράγμα και ένα όνομα, αλλά μια ιδέα και μια ακουστική εικόνα.» Ωστόσο, όπως σημειώνει και ο Χριστίδης, στον βαθμό που το σημαινόμενο είναι μια αντανάκλαση του πράγματος, μεσολαβημένη από τις διαδικασίες της γενίκευσης και της αφαίρεσης, είναι σαφές ότι η αυθαιρετη σχέση περιλαμβάνει και το πράγμα.]

Το αστείο είναι ότι οι εμπνευστές του Λερναίου κειμένου δεν αμφισβητούν γενικά την αυθαιρεσία του γλωσσικού σημείου. Το λένε καθαρά: οι λέξεις είναι συμβατικές, σημαίνουν κάτι απλά επειδή έτσι συμφωνήθηκε μεταξύ εκείνων που την χρησιμοποιούν, και νομίζω ότι ένας γλωσσολόγος δεν θα διαφωνούσε ιδιαίτερα με την πρόταση αυτή. Μόνο που οι οπαδοί του Λερναίου αυτή την αδιαμφισβήτητη αλήθεια την αναγνωρίζουν «για όλες τις άλλες γλώσσες», ενώ για τα ελληνικά θέλουν να μην είναι αυθαίρετο το γλωσσικό σημείο, θέλουν να υπάρχει «αιτιώδης σχέση» ανάμεσα σε σημαίνον και σημαινόμενο. Αυτή η δήθεν μοναδικότητα της ελληνικής γλώσσας τούς αρέσει πολύ, φαντάζομαι, τόσο που μερικοί (αρκετοί δυστυχώς) από αυτούς ανακαλύπτουν και μαθηματικές σχέσεις ανάμεσα στα γράμματα και τις λέξεις, με θεωρίες σαν τη λεξαριθμητική, ένα θέμα στο οποίο έχουμε αφιερώσει άρθρο..."
Οριστε ! πανω που ειχε στρωσει ο μπουτιας και ειχαμε κι εμεις αρχισει να τονε καταλαβαινωμε, μας τονε τσατισατε και χασαμε παλι τη μπαλα ... :(
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.452
Οριστε ! πανω που ειχε στρωσει ο μπουτιας και ειχαμε κι εμεις αρχισει να τονε καταλαβαινωμε, μας τονε τσατισατε και χασαμε παλι τη μπαλα ... :(
Ξεκινά πάλι τσι ρακές κουμπάρε και θα τονε καταλάβεις!
 



lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.828
Reaction score
2.427
- χρόνια πολλά σε τριοδες πεντοδες el84 ecc82 308b.και άλλες εορτάζουσες αύριο
Μερσι μποκου
Ακουω Πετρο Λουκα Χαλκια απο spotify και αναψαν οι ...λαμπες μου -ή φταιει το δευτερο "σκληρο"*;



*τι λεγαμε για λαμπατη ατμοσφαιρα; αυτο ακριβως:)::)
 

Μηνύματα
5.666
Reaction score
3.491
(Φτου μου,πάλι ασέλγησα στη γλώσσα)
.....Στὶς δέκα λέξεις μας οἱ πέντε εἶναι ξένες. Ὁλοταχῶς βαδίζουμε πρὸς μιὰν ἐσπεράντο παρὰ πέντε. Κανένας Ἡρώδης δὲν θὰ τολμοῦσε νὰ διατάξει τέτοια γενοκτονία, ὅπως αὐτὴ τοῦ τελικοῦ -ν· ἐκτὸς κι ἂν τοῦ ᾿λειπε ἡ ὀπτικὴ τοῦ ἤχου....
...Γιὰ μιὰν ὀπτικὴ τοῦ ἤχου...
 

A

AKARL

Guest
.....Στὶς δέκα λέξεις μας οἱ πέντε εἶναι ξένες. Ὁλοταχῶς βαδίζουμε πρὸς μιὰν ἐσπεράντο παρὰ πέντε. Κανένας Ἡρώδης δὲν θὰ τολμοῦσε νὰ διατάξει τέτοια γενοκτονία, ὅπως αὐτὴ τοῦ τελικοῦ -ν· ἐκτὸς κι ἂν τοῦ ᾿λειπε ἡ ὀπτικὴ τοῦ ἤχου....
...Γιὰ μιὰν ὀπτικὴ τοῦ ἤχου...
Φαίνεται πὼς ἡ ζωὴ αὐτὴ δὲν ἔγινε γιὰ νὰ ἐπιτευχθεῖ «κάτι δύσκολο ἢ κάτι τὸ ὑψηλό». Καθόλου. Ἔγινε γιὰ τὴν εὐκολία μας. «Πονάει δόντι, βγάζει δόντι» ποὺ ἔλεγαν οἱ παλαιοί. Πονάει περισπωμένη, βγάζει περισπωμένη· πονάει δασεῖα, βγάζει δασεῖα. Καὶ λαμπρὰ ταιριάζουν ὅλα.

Δὲν εἶναι τὸ πρακτικὸ μέρος τῶν πραγμάτων ποὺ πρωτεύει στὴ ζωή μας. Τὰ τρία τέταρτα τῆς ἀνθρωπότητας διαβιοῦν κατὰ λάθος. Διαγράφουν τὸ περιττόν, καὶ ἂς εἶναι ὡραῖον, κερδίζοντας μερικὰ εἰκοσιτετράωρα πλήξης. Ἀλλοῦ, μακριά τους στάζει ὁ χυμός, ἔστω καὶ ὡς ἦχος στὰ χείλη μιᾶς θυγατρὸς τοῦ Ὁμήρου.
...
Μιὰ Φύση εὐκτική, ἀνώτερη καὶ τῆς Ἀττικῆς, ἐξαποστέλλει ρυακισμοὺς καὶ θροΐσματα στὸ Θριάσιο πεδίο τῶν ἀποξηραμένων μεταρρυθμιστῶν, ποὺ χάρη στὸν εὐφωνικὸ στραβισμό τους ἐκλαμβάνουν τὸν ἑαυτό τους γιὰ προοδευτικό. Ἀλλὰ στοὺς φθόγγους, ὅπως καὶ στὰ χρώματα, δὲν ὑπάρχει ἡ ἔννοια τῆς προόδου. Ἐκτὸς κι ἂν ἐσὺ εἶσαι ὁ δράστης, ὁπότε ὅσο πιὸ εὐώχυμο εἶναι τὸ ἕνα τόσο δυσαπεικόνιστο εἶναι τὸ ἄλλο.

Οδυσσέας Αλεπουδέλης, Ἀπὸ τὸ 2x7 ε, Ἴκαρος 1996.
 



Μηνύματα
652
Reaction score
589
Μου θυμίζεις τώρα κάποιες παλαιές επανεκδόσεις σε LP που ανέγραφαν υπερήφανα στο εξώφυλλο ''Electrοnically Remastered for Stereo"...Οι μηχανικοί με τα μέσα εκείνης της εποχής ήταν σε θέση να κάνουν μέχρι και το μονοφωνικό master stereo - καθότι κάθε αναπαραγόμενη στερεοφωνία - όσα κανάλια και να περιλαμβάνει η αρχιτεκτονική της - δεν παύει να βασίζεται σε...ψευδαίσθηση από την μεριά του ακροατή.

Ας φανταστούμε μόνο την πολλαπλάσια ευελιξία των σύγχρονων μέσων και το πλήθος των διακριτών καναλιών σε κάθε μίξη.

Πάρτε παθητικά,μη συγχύζεται και ο καλός μας leandros,γιατί δεν γνωρίζουμε κιόλας την αντοχή καθενός στις...υπερτάσεις.:D
Μα την πίστη μου αυτή τη φορά σας κατάλαβα. Μήπως το έγραψε άλλος; Μήπως είστε αδιάθετος; ( μήπως είμαι τρελός;)
:drinks: πιστεύω να μη με παρεξηγήσει κάποιος... Λίγη πλακίτσα μας χρειάζεται φέτος!
 

A

AKARL

Guest
Σταματηστε βρε το πολυτονικο, θα τριζουν τα οστα του Ανδρεα...:D:D
Ανδρέας; Πχοιός Ανδρέας; Ο ἀποξηραμένος μεταρρυθμιστής, ποὺ χάρη στὸν εὐφωνικὸ στραβισμό του ἐξελάμβανε τὸν ἑαυτό του γιὰ προοδευτικό; Όπως και ο Ελαιοπρόσωπος Τάπερμαν και το κακέκτυπό τους ο Αλ6ς Cheaprass;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.555
Μηνύματα
2.944.053
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top