Περί καλωδίων ρεύματος

Μηνύματα
948
Reaction score
2.994
Είμαστε επιτέλους σε καλό δρόμο!
Δε θα συμφωνήσω η θα διαφωνήσω χωρίς να το έχω δοκιμάσει (όπως κάποιοι άλλοι), αν το εν λόγω gadget θα βελτιώσει ή όχι τον ήχο, όμως σίγουρα θα το μεταλλαξει.
Αυτή τη τόσο απλη τοποθέτηση θελει κ@κ@λ@ εντέλει για να τη ξεστομίσει κάποιος.
Ειδικότερα οτι έχει να κάνει με καλώδια ρεύματος.
Αγαπητέ Leandre... νομίζω ότι σου 'χει διαφύγει το σημαντικότερο.
Δεν έχει γίνει καμιά αναφορά στο πρόγραμμα με το οποίο θα γίνουν οι αξιολογήσεις.
Εκτός ίσως από ένα μέλος, (και είναι προς τιμήν του) που έκανε σχετικές αναφορές
..... οι υπόλοιποι τίποτα.
Οπότε θα πρέπει να διευκρινιστεί.
[DOUBLEPOST=1556038691][/DOUBLEPOST]
Μην αφήνουμε και κανέναν...κασμά παραπονεμένο.:lolsign:
Μια ζωή
τακτοποιήσεις
ξένη από ισοσταθμίσεις
Μια στγμή
σα δισκάκι που έχει γδαρθεί
δίχως ηχοβολές
κρουστική απόκριση χωρίς ουρές

Μα όποτε δίνεις ρεύμα στη συσκευή σου
μ'ένα καβλώδιο του παραδείσου
συγκρίνεις κόπιες βινυλίου
και κρυστάλλους διηλιθίου
με ασύμμετρη χωροταξία
και γνωστική ασυμφωνία
μόνο ο φερετζές σου λείπει
γιατί το μέτρο εγκαταλείπεις
και τα βλέφαρα γλαρώνεις
καθώς τη σούπα την πυκνώνεις
για πάντα να τρως

Ένα χάσμα
που έχει περάσει
μελετώντας την ίδια φάση
Μια ακρόαση
προβλέψιμη πολύ
σαν ν'ακούς κaσμά
να ξύνεται σε γκλίτσα για πολλοστή φορά

Εδώ παραλληλίζονται διαφορετικά mastering με εναλλαγές καλωδίων ρεύματος.Τί χρείαν έχομεν...μαρτύρων; :sneaky:
Πως κάνεις έτσι? Υπήρχε περίπτωση να σε ξεχάσω ?
.

 
Last edited:

Μηνύματα
7.466
Reaction score
12.231
Αγαπητέ Leandre... νομίζω ότι σου 'χει διαφύγει το σημαντικότερο.
Δεν έχει γίνει καμιά αναφορά στο πρόγραμμα με το οποίο θα γίνουν οι αξιολογήσεις.
Εκτός ίσως από ένα μέλος, (και είναι προς τιμήν του) που έκανε σχετικές αναφορές
και μάλιστα αρκετά αξιόλογες ..... οι υπόλοιποι τίποτα.
Οπότε θα πρέπει να διευκρινιστεί.
[DOUBLEPOST=1556038691][/DOUBLEPOST]

Υπήρχε περίπτωση να σε ξεχάσω ?
.

Θα πάρω ένα στικάκι με mp3 128kbps. Στανίση, Καρρά, Μάκη, Τερλέγκα. Τα έχω ακούσει live και έτσι θα μπορώ να έχω σωστές αναφορές. Ριφέρενς, γιού κνόου.
[DOUBLEPOST=1556039014][/DOUBLEPOST]Και Αντζελούκω. Τη ξέχασα αυτή.
 


Μηνύματα
574
Reaction score
1.553
Σταμάτα βρε, είναι σοβαρό.
σοβαρό? ΟΚ το δέχομαι.

Λοιπόν πολύ σοβαρά. Πρόταση 2η εκ μέρους μου.

Μαζευτείτε όσοι πιστοί καλωδίων θέλετε βρείτε ένα studio.

Πάρτε έναν τελικό ένα προ μια πηγή και ένα ζευγάρι ηχείων ή ότι συνδυασμό θεωρείτε ότι μπορούν να σταθούν ως «μηχανήματα αναφοράς» για το test. Κλείστε ένα 6ώρο (παραπάνω δε θα σας χρειαστεί) μοιράστε τα έξοδα του studio και του ηχολήπτη δια του 7, 8, 10 όσοι μαζευτείτε τέλοσπαντων. Σίγουρα λιγότερο θα σας βγει από 3 μεσαίας τιμής φιδοκαλώδια και αυτό που θα προσκομίσετε θα είναι... ανεκτίμητο.

Στήστε τα μηχανήματα σας και τα ηχεία και για να έχετε και πλήρη απόκρυψη προς αποφυγή οπτικού placebo βάλτε 2 panel από αυτά που έχουν όλα τα σοβαρά studio να κρύβουν τα μηχανήματα και καλώδια. Μόνο ηχεία να φαίνονται. Zητήστε από τον ηχολήπτη να σας στήσει μικρόφωνα.

Άντε να προτείνω και ένα setup που θα έκανα εγώ (εξάλλου γράφω που γράφω τζάμπα είναι). Επιλέξτε αποκλειστικά δυναμικά μικρόφωνα ένα στην θέση ακρόασης καλύτερα 2 σε Χ. Δύο σε 1m απόσταση από κάθε ηχείο να στοχεύει μεταξύ tweeter και mid το καθένα. Aν έχετε διάθεση για τρελά γούστα μέχρι και 4 condensered ακόμα στο χώρο ανάλογα χώρου (υπερβολή δε θα χρειαστεί). Πιο τρελά γούστα ζητήστε αν έχει Royers αν όχι και Shure και beyerdynamic και audio-technica μια χαρά θα κάνουν. Ο ηχολήπτης (αν δεν είναι απασχολημένος να ψάχνει τηλέφωνο για μεταφύτευση μαλλιών γιατί αν έχει θα του έχουν φύγει) θα σας τα στήσει μια χαρά.

Κάντε όσες δοκιμές θέλετε Α to B, Α to C, B to C, A to D, κτλ. όσους συνδυασμούς μπορείτε να σκεφτείτε καταγράψτε τις διαφορές με όποιο τρόπο θέλετε σε χαρτί σε υπολογιστή ότι θέτε κάντε. Ζητήστε μετά από τον ηχολήπτη να σας παίξει το υλικό που θα έχει καταγράψει. Συγκρίνετε ξανά. Παίζω στοίχημα ότι θα βγάλετε άλλες αποφάσεις. Μετά ζητήστε του να κάνει αυτό που περιγράφω στο post. #574.

Τα συμπεράσματα τα αφήνω σε εσάς.

Ακολουθούν καθαρά προσωπικές θέσεις.

Α) Το παρακάτω το έχω ξαναγράψει αλλά η επανάληψη…
Μπορεί κάποιος να έχει το τέλειο ακοόγραμμα δεν σημαίνει ότι ξέρει να «ακούει» ειδικά μουσική. Αυτή η γνώση που ξεπερνάει τον κοχλία του καθενός φτάνει πιο "βαθιά" και προκύπτει από άλλου είδους εκπαίδευσης. Σκεφτείτε περισσότεροι επαγγελματίες μουσικοί που μελετούν 7-12 ώρες την ημέρα, τρώνε τις ζωές τους σε ορχήστρες και στα σπήλαια των studio έχουν από τα χειρότερα ακοογράμματα που έχω δει ποτέ μου. Το ίδιο για τη προσφιλή φυλή σε μένα παραγωγών, ηχοληπτών γενικά επαγγελματιών του χώρου.

Παρόλο αυτά «ακούνε» σωστά και σαφώς καλύτερα από τον audiophile που χαρακτηρίζει τον ήχο «ζεστό» ή «γλυκό».

Β) Ναι διαφορές «ακούτε» ΓΙΑΤΙ όμως… είναι άλλο θέμα.

Αναφερόμαστε σε τεχνολογικά προϊόντα όπου τα πάντα είναι μετρήσιμα όχι τώρα αλλά από τα μέσα της δεκαετίας του 80. Από τη στιγμή που μπήκαν οι υπολογιστές στο παιχνίδι άλλαξαν ριζικά αυτά που ξέραμε για τον ήχο καθώς από τότε έχουμε μοντέλα μέτρησης αλλά και 500 άλλα προγράμματα και συστήματα από σχεδιασμό πάσης μορφής μηχανημάτων ή παρελκόμενων που έχουν να κάνουν με τον ήχο μέχρι ελέγχου αυτών. Δεν υπάρχει μαγικό υλικό ή μάγος κατασκευαστής όποιο μηχάνημα όποιο καλώδιο μπορεί να μετρηθεί και όχι μόνο ως προς τις ιδιότητές του αλλά και σε συνέργειες με άλλα μηχανήματα, με τον χώρο, κτλ. Και ναι υπάρχουν και κάποιο μηχανικοί-σχεδιαστές που φτιάχνουν διαμάντια και ας σχεδιάζουν σε χαρτοπετσέτες έχουν από πίσω τους τόνους γνώσης, εμπειρίας και χιλιάδες δοκιμές παρόλο αυτά επιστημονικά κάνουν ότι κάνουν δεν παίζουν με αλχημιστικά δοκιμαστήρια.

Αναρωτηθείτε λοιπόν όταν βρείτε ή κάντε τις μετρήσεις του όποιου καλωδίου και εικάζω (λέω εγώ τώρα σε αυτή τη σπάνια περίπτωση) στην πιθανότητα που φτάσετε σε μηδέν διαφορές στις μετρήσεις σκεφτείτε γιατί ακούτε διαφορετικά. Όταν φτάσετε σ’ αυτό το «γιατί» εκεί τότε μπορούμε να ανοίξουμε μια πραγματικά ωφέλιμη συζήτηση για όλους.

Τέλος απαραίτητο disclaimer σέβομαι όλο τον κόπο την αποταμίευση ή την επένδυση που μπορεί να έχει κάνει ο καθένας (ακόμα και αν του τρέχουν τα λεφτά από τα μπατζάκια) προκειμένου να έχει ένα σύστημα που θα τον ικανοποιεί και θα του δίνει την όποια χαρά-ευτυχία άρα μη λάβετε τα παραπάνω ως μομφή η κακεντρεχή ειρωνεία. Τουναντίον.

Διατελώ

Μεθ’ υπολήψεως προς όλους
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.900
σοβαρό? ΟΚ το δέχομαι.
Πλάκα έκανα....

:lolsign::lolsign::lolsign:

Πολύ ωραία η ιδέα πάντως να νοικιάσουν ένα στούντιο.

Ακόμα καλύτερα να κάτσουν εκεί μέσα να ακούσουν τα κομμάτια της μουσικής τους, από τα ηχεία του μαγαζιού, να δουν πως ακούγονται...8-)
 

Μηνύματα
1.584
Reaction score
657
Πλάκα έκανα....

:lolsign::lolsign::lolsign:

Πολύ ωραία η ιδέα πάντως να νοικιάσουν ένα στούντιο.

Ακόμα καλύτερα να κάτσουν εκεί μέσα να ακούσουν τα κομμάτια της μουσικής τους, από τα ηχεία του μαγαζιού, να δουν πως ακούγονται...8-)
Ρε παιδια χαλαρώστε σπιτάκι μας προσπαθούμε να ακούσουμε μουσική δε παμε να ασχοληθουμε με το mastering.

Χόμπι ειναι δεν ειναι καταδίκη....
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
σοβαρό? ΟΚ το δέχομαι.

Λοιπόν πολύ σοβαρά. Πρόταση 2η εκ μέρους μου.

Μαζευτείτε όσοι πιστοί καλωδίων θέλετε βρείτε ένα studio.

Πάρτε έναν τελικό ένα προ μια πηγή και ένα ζευγάρι ηχείων ή ότι συνδυασμό θεωρείτε ότι μπορούν να σταθούν ως «μηχανήματα αναφοράς» για το test. Κλείστε ένα 6ώρο (παραπάνω δε θα σας χρειαστεί) μοιράστε τα έξοδα του studio και του ηχολήπτη δια του 7, 8, 10 όσοι μαζευτείτε τέλοσπαντων. Σίγουρα λιγότερο θα σας βγει από 3 μεσαίας τιμής φιδοκαλώδια και αυτό που θα προσκομίσετε θα είναι... ανεκτίμητο.

Στήστε τα μηχανήματα σας και τα ηχεία και για να έχετε και πλήρη απόκρυψη προς αποφυγή οπτικού placebo βάλτε 2 panel από αυτά που έχουν όλα τα σοβαρά studio να κρύβουν τα μηχανήματα και καλώδια. Μόνο ηχεία να φαίνονται. Zητήστε από τον ηχολήπτη να σας στήσει μικρόφωνα.

Άντε να προτείνω και ένα setup που θα έκανα εγώ (εξάλλου γράφω που γράφω τζάμπα είναι). Επιλέξτε αποκλειστικά δυναμικά μικρόφωνα ένα στην θέση ακρόασης καλύτερα 2 σε Χ. Δύο σε 1m απόσταση από κάθε ηχείο να στοχεύει μεταξύ tweeter και mid το καθένα. Aν έχετε διάθεση για τρελά γούστα μέχρι και 4 condensered ακόμα στο χώρο ανάλογα χώρου (υπερβολή δε θα χρειαστεί). Πιο τρελά γούστα ζητήστε αν έχει Royers αν όχι και Shure και beyerdynamic και audio-technica μια χαρά θα κάνουν. Ο ηχολήπτης (αν δεν είναι απασχολημένος να ψάχνει τηλέφωνο για μεταφύτευση μαλλιών γιατί αν έχει θα του έχουν φύγει) θα σας τα στήσει μια χαρά.

Κάντε όσες δοκιμές θέλετε Α to B, Α to C, B to C, A to D, κτλ. όσους συνδυασμούς μπορείτε να σκεφτείτε καταγράψτε τις διαφορές με όποιο τρόπο θέλετε σε χαρτί σε υπολογιστή ότι θέτε κάντε. Ζητήστε μετά από τον ηχολήπτη να σας παίξει το υλικό που θα έχει καταγράψει. Συγκρίνετε ξανά. Παίζω στοίχημα ότι θα βγάλετε άλλες αποφάσεις. Μετά ζητήστε του να κάνει αυτό που περιγράφω στο post. #574.

Τα συμπεράσματα τα αφήνω σε εσάς.

Ακολουθούν καθαρά προσωπικές θέσεις.

Α) Το παρακάτω το έχω ξαναγράψει αλλά η επανάληψη…
Μπορεί κάποιος να έχει το τέλειο ακοόγραμμα δεν σημαίνει ότι ξέρει να «ακούει» ειδικά μουσική. Αυτή η γνώση που ξεπερνάει τον κοχλία του καθενός φτάνει πιο "βαθιά" και προκύπτει από άλλου είδους εκπαίδευσης. Σκεφτείτε περισσότεροι επαγγελματίες μουσικοί που μελετούν 7-12 ώρες την ημέρα, τρώνε τις ζωές τους σε ορχήστρες και στα σπήλαια των studio έχουν από τα χειρότερα ακοογράμματα που έχω δει ποτέ μου. Το ίδιο για τη προσφιλή φυλή σε μένα παραγωγών, ηχοληπτών γενικά επαγγελματιών του χώρου.

Παρόλο αυτά «ακούνε» σωστά και σαφώς καλύτερα από τον audiophile που χαρακτηρίζει τον ήχο «ζεστό» ή «γλυκό».

Β) Ναι διαφορές «ακούτε» ΓΙΑΤΙ όμως… είναι άλλο θέμα.

Αναφερόμαστε σε τεχνολογικά προϊόντα όπου τα πάντα είναι μετρήσιμα όχι τώρα αλλά από τα μέσα της δεκαετίας του 80. Από τη στιγμή που μπήκαν οι υπολογιστές στο παιχνίδι άλλαξαν ριζικά αυτά που ξέραμε για τον ήχο καθώς από τότε έχουμε μοντέλα μέτρησης αλλά και 500 άλλα προγράμματα και συστήματα από σχεδιασμό πάσης μορφής μηχανημάτων ή παρελκόμενων που έχουν να κάνουν με τον ήχο μέχρι ελέγχου αυτών. Δεν υπάρχει μαγικό υλικό ή μάγος κατασκευαστής όποιο μηχάνημα όποιο καλώδιο μπορεί να μετρηθεί και όχι μόνο ως προς τις ιδιότητές του αλλά και σε συνέργειες με άλλα μηχανήματα, με τον χώρο, κτλ. Και ναι υπάρχουν και κάποιο μηχανικοί-σχεδιαστές που φτιάχνουν διαμάντια και ας σχεδιάζουν σε χαρτοπετσέτες έχουν από πίσω τους τόνους γνώσης, εμπειρίας και χιλιάδες δοκιμές παρόλο αυτά επιστημονικά κάνουν ότι κάνουν δεν παίζουν με αλχημιστικά δοκιμαστήρια.

Αναρωτηθείτε λοιπόν όταν βρείτε ή κάντε τις μετρήσεις του όποιου καλωδίου και εικάζω (λέω εγώ τώρα σε αυτή τη σπάνια περίπτωση) στην πιθανότητα που φτάσετε σε μηδέν διαφορές στις μετρήσεις σκεφτείτε γιατί ακούτε διαφορετικά. Όταν φτάσετε σ’ αυτό το «γιατί» εκεί τότε μπορούμε να ανοίξουμε μια πραγματικά ωφέλιμη συζήτηση για όλους.

Τέλος απαραίτητο disclaimer σέβομαι όλο τον κόπο την αποταμίευση ή την επένδυση που μπορεί να έχει κάνει ο καθένας (ακόμα και αν του τρέχουν τα λεφτά από τα μπατζάκια) προκειμένου να έχει ένα σύστημα που θα τον ικανοποιεί και θα του δίνει την όποια χαρά-ευτυχία άρα μη λάβετε τα παραπάνω ως μομφή η κακεντρεχή ειρωνεία. Τουναντίον.

Διατελώ

Μεθ’ υπολήψεως προς όλους
Πολύ ωραία η πρόταση σου, το διοργανωνεις, μιας κι είχες την ιδέα, συμμετάσχεις κι εσύ στην ακρόαση και στη δαπάνη, δηλωνω κι εγώ συμμετοχή, φερνω και τα δικά μου καλώδια και όλο και καποιος αλλος θα ενδιαφέρεται!
Τι λες?
Εννοείται ότι η πρόταση μου για τις 3/5 στο σπίτι μου ισχύει, είναι ανεξάρτητη και δεν αλλάζει!
Πολύ ωραία ιδέα!
 

Μηνύματα
7.466
Reaction score
12.231
Πολύ ωραία η πρόταση σου, το διοργανωνεις, μιας κι είχες την ιδέα, συμμετάσχεις κι εσύ στην ακρόαση και στη δαπάνη, δηλωνω κι εγώ συμμετοχή, φερνω και τα δικά μου καλώδια και όλο και καποιος αλλος θα ενδιαφέρεται!
Τι λες?
Εννοείται ότι η πρόταση μου για τις 3/5 στο σπίτι μου ισχύει, είναι ανεξάρτητη και δεν αλλάζει!
Πολύ ωραία ιδέα!
Εγώ θα φέρω κεφτέδες. Θα πεινάει ο argi.
 


Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Tους μουσικους ποσως τους ενδιαφερει πως αναπαραγεται ,τις ερμηνιες των μουσικων εντος του κομματιου προσεχουν ....
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.038
Reaction score
79.678
Εγώ θα φέρω κεφτέδες. Θα πεινάει ο argi.
μπα...αυτός τρέφεται με συμπαντική ενέργεια :D
βάλτε του ένα καλώδιο και αυτουνού να φορτίζει..:p:roflmao:
 




Μηνύματα
342
Reaction score
1
σοβαρό? ΟΚ το δέχομαι.

Λοιπόν πολύ σοβαρά. Πρόταση 2η εκ μέρους μου.

Μαζευτείτε όσοι πιστοί καλωδίων θέλετε βρείτε ένα studio.

Πάρτε έναν τελικό ένα προ μια πηγή και ένα ζευγάρι ηχείων ή ότι συνδυασμό θεωρείτε ότι μπορούν να σταθούν ως «μηχανήματα αναφοράς» για το test. Κλείστε ένα 6ώρο (παραπάνω δε θα σας χρειαστεί) μοιράστε τα έξοδα του studio και του ηχολήπτη δια του 7, 8, 10 όσοι μαζευτείτε τέλοσπαντων. Σίγουρα λιγότερο θα σας βγει από 3 μεσαίας τιμής φιδοκαλώδια και αυτό που θα προσκομίσετε θα είναι... ανεκτίμητο.

Στήστε τα μηχανήματα σας και τα ηχεία και για να έχετε και πλήρη απόκρυψη προς αποφυγή οπτικού placebo βάλτε 2 panel από αυτά που έχουν όλα τα σοβαρά studio να κρύβουν τα μηχανήματα και καλώδια. Μόνο ηχεία να φαίνονται. Zητήστε από τον ηχολήπτη να σας στήσει μικρόφωνα.

Άντε να προτείνω και ένα setup που θα έκανα εγώ (εξάλλου γράφω που γράφω τζάμπα είναι). Επιλέξτε αποκλειστικά δυναμικά μικρόφωνα ένα στην θέση ακρόασης καλύτερα 2 σε Χ. Δύο σε 1m απόσταση από κάθε ηχείο να στοχεύει μεταξύ tweeter και mid το καθένα. Aν έχετε διάθεση για τρελά γούστα μέχρι και 4 condensered ακόμα στο χώρο ανάλογα χώρου (υπερβολή δε θα χρειαστεί). Πιο τρελά γούστα ζητήστε αν έχει Royers αν όχι και Shure και beyerdynamic και audio-technica μια χαρά θα κάνουν. Ο ηχολήπτης (αν δεν είναι απασχολημένος να ψάχνει τηλέφωνο για μεταφύτευση μαλλιών γιατί αν έχει θα του έχουν φύγει) θα σας τα στήσει μια χαρά.

Κάντε όσες δοκιμές θέλετε Α to B, Α to C, B to C, A to D, κτλ. όσους συνδυασμούς μπορείτε να σκεφτείτε καταγράψτε τις διαφορές με όποιο τρόπο θέλετε σε χαρτί σε υπολογιστή ότι θέτε κάντε. Ζητήστε μετά από τον ηχολήπτη να σας παίξει το υλικό που θα έχει καταγράψει. Συγκρίνετε ξανά. Παίζω στοίχημα ότι θα βγάλετε άλλες αποφάσεις. Μετά ζητήστε του να κάνει αυτό που περιγράφω στο post. #574.

Τα συμπεράσματα τα αφήνω σε εσάς.

Ακολουθούν καθαρά προσωπικές θέσεις.

Α) Το παρακάτω το έχω ξαναγράψει αλλά η επανάληψη…
Μπορεί κάποιος να έχει το τέλειο ακοόγραμμα δεν σημαίνει ότι ξέρει να «ακούει» ειδικά μουσική. Αυτή η γνώση που ξεπερνάει τον κοχλία του καθενός φτάνει πιο "βαθιά" και προκύπτει από άλλου είδους εκπαίδευσης. Σκεφτείτε περισσότεροι επαγγελματίες μουσικοί που μελετούν 7-12 ώρες την ημέρα, τρώνε τις ζωές τους σε ορχήστρες και στα σπήλαια των studio έχουν από τα χειρότερα ακοογράμματα που έχω δει ποτέ μου. Το ίδιο για τη προσφιλή φυλή σε μένα παραγωγών, ηχοληπτών γενικά επαγγελματιών του χώρου.

Παρόλο αυτά «ακούνε» σωστά και σαφώς καλύτερα από τον audiophile που χαρακτηρίζει τον ήχο «ζεστό» ή «γλυκό».

Β) Ναι διαφορές «ακούτε» ΓΙΑΤΙ όμως… είναι άλλο θέμα.

Αναφερόμαστε σε τεχνολογικά προϊόντα όπου τα πάντα είναι μετρήσιμα όχι τώρα αλλά από τα μέσα της δεκαετίας του 80. Από τη στιγμή που μπήκαν οι υπολογιστές στο παιχνίδι άλλαξαν ριζικά αυτά που ξέραμε για τον ήχο καθώς από τότε έχουμε μοντέλα μέτρησης αλλά και 500 άλλα προγράμματα και συστήματα από σχεδιασμό πάσης μορφής μηχανημάτων ή παρελκόμενων που έχουν να κάνουν με τον ήχο μέχρι ελέγχου αυτών. Δεν υπάρχει μαγικό υλικό ή μάγος κατασκευαστής όποιο μηχάνημα όποιο καλώδιο μπορεί να μετρηθεί και όχι μόνο ως προς τις ιδιότητές του αλλά και σε συνέργειες με άλλα μηχανήματα, με τον χώρο, κτλ. Και ναι υπάρχουν και κάποιο μηχανικοί-σχεδιαστές που φτιάχνουν διαμάντια και ας σχεδιάζουν σε χαρτοπετσέτες έχουν από πίσω τους τόνους γνώσης, εμπειρίας και χιλιάδες δοκιμές παρόλο αυτά επιστημονικά κάνουν ότι κάνουν δεν παίζουν με αλχημιστικά δοκιμαστήρια.

Αναρωτηθείτε λοιπόν όταν βρείτε ή κάντε τις μετρήσεις του όποιου καλωδίου και εικάζω (λέω εγώ τώρα σε αυτή τη σπάνια περίπτωση) στην πιθανότητα που φτάσετε σε μηδέν διαφορές στις μετρήσεις σκεφτείτε γιατί ακούτε διαφορετικά. Όταν φτάσετε σ’ αυτό το «γιατί» εκεί τότε μπορούμε να ανοίξουμε μια πραγματικά ωφέλιμη συζήτηση για όλους.

Τέλος απαραίτητο disclaimer σέβομαι όλο τον κόπο την αποταμίευση ή την επένδυση που μπορεί να έχει κάνει ο καθένας (ακόμα και αν του τρέχουν τα λεφτά από τα μπατζάκια) προκειμένου να έχει ένα σύστημα που θα τον ικανοποιεί και θα του δίνει την όποια χαρά-ευτυχία άρα μη λάβετε τα παραπάνω ως μομφή η κακεντρεχή ειρωνεία. Τουναντίον.

Διατελώ

Μεθ’ υπολήψεως προς όλους
Δεν είναι κακή ιδέα αλλά σε αυτή την περίπτωση οι reviewers :whistling: θεωρώ ότι πρέπει να είναι αρκετοί (7+ οπωσδήποτε), με 3-4 το εγχείρημα θα είναι δύσκολο (οικονομικά).
Γνώμη μου όμως είναι ότι μπορεί να γίνει το test άνετα στο σπίτι φτάνει να τηρηθούν κάποιοι κανόνες.
Σχετικά με τις μουσικές ευκολάκι, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προετοιμασία.
Μετρήσεις κλπ δεν χρειάζονται γιατί το αποτέλεσμα δεν θα είναι οδηγός αγοράς αλλά απλά μία καταγραφή των ακουστικών εντυπώσεων από τους συμμετέχοντες χωρίς καμία σημασία για οποιονδήποτε άλλο.

(Παράκληση: να γραφτεί ποιοι θα συμμετάσχουν.)
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
Δεν είναι κακή ιδέα αλλά σε αυτή την περίπτωση οι reviewers :whistling: θεωρώ ότι πρέπει να είναι αρκετοί (7+ οπωσδήποτε), με 3-4 το εγχείρημα θα είναι δύσκολο (οικονομικά).
Γνώμη μου όμως είναι ότι μπορεί να γίνει το test άνετα στο σπίτι φτάνει να τηρηθούν κάποιοι κανόνες.
Σχετικά με τις μουσικές ευκολάκι, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προετοιμασία.
Μετρήσεις κλπ δεν χρειάζονται γιατί το αποτέλεσμα δεν θα είναι οδηγός αγοράς αλλά απλά μία καταγραφή των ακουστικών εντυπώσεων από τους συμμετέχοντες χωρίς καμία σημασία για οποιονδήποτε άλλο.

(Παράκληση: να γραφτεί ποιοι θα συμμετάσχουν.)
η πρόταση που λες, έχει γίνει ήδη από μένα για τις 3/5 7 & από το φίλο blues για το δικό του χώρο.
Στο σπίτι μου, μπορούν οριακά 7 άτομα να έλθουν, ενώ στου blues 3-4.
Η πρόθεση μας είναι να γίνουν και τα δύο.
Τώρα, για τις 3/5 έχουν δηλώσει ότι θα έρθουν: argi, blues, Νίκος Σταθόπουλος εννοείται κι εγώ.
Αν ξεχνώ κάποιον ας με συγχωρέσει, έτσι κι αλλιώς, επαναλαμβάνω κι από δω, όποιος θέλει να έρθει, απλά το δηλώνει κι έρχεται με τα πατατάκια του, τα ξηροκάρπια του κλπ!!.
Αναφορικά με το σκέλος του στούντιο, όντως το κόστος πιστεύω είναι αρκετό, αλλά είναι μια πρόταση του ASilver που για να πραγματοποιηθεί απαιτεί, 7-9 άτομα με διάθεση να...πληρώσουν αρκετά!.
 

Μηνύματα
7.466
Reaction score
12.231
η πρόταση που λες, έχει γίνει ήδη από μένα για τις 3/5 7 & από το φίλο blues για το δικό του χώρο.
Στο σπίτι μου, μπορούν οριακά 7 άτομα να έλθουν, ενώ στου blues 3-4.
Η πρόθεση μας είναι να γίνουν και τα δύο.
Τώρα, για τις 3/5 έχουν δηλώσει ότι θα έρθουν: argi, blues, Νίκος Σταθόπουλος εννοείται κι εγώ.
Αν ξεχνώ κάποιον ας με συγχωρέσει, έτσι κι αλλιώς, επαναλαμβάνω κι από δω, όποιος θέλει να έρθει, απλά το δηλώνει κι έρχεται με τα πατατάκια του, τα ξηροκάρπια του κλπ!!.
Αναφορικά με το σκέλος του στούντιο, όντως το κόστος πιστεύω είναι αρκετό, αλλά είναι μια πρόταση του ASilver που για να πραγματοποιηθεί απαιτεί, 7-9 άτομα με διάθεση να...πληρώσουν αρκετά!.
Για το studio δεν ψήνομαι. Προτιμώ να χώσω τα λεφτά σε κανένα φίλτρο του Κώστα. :p
 


Μηνύματα
7.466
Reaction score
12.231
Για το σπίτι μου όμως είσαι μέσα με τον μαύρο Ιωάννη των περιπατηττή αν δε κάνω λάθος ε?:drinks:
Εννοείται!! Δεν ξέρω αν πρέπει να φέρω το interconnect μου όμως, καθώς φοβάμαι ότι θα μπερδευτούμε. Αν θέτε, το φέρνω.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.459
Reaction score
57.328
Συχνά ακούμε τη φράση: «Πίστευε και μη ερεύνα». Όμως συνήθως δεν γνωρίζουμε ποιος την πρώτο είπε, και αν πράγματι είναι αυτό ένα Χριστιανικό φρόνημα. Επίσης, κάποιοι προσπαθώντας να δημιουργήσουν εντυπώσεις προσπαθούν να περάσουν μία διαφορετική ερμηνεία στην φράση χρησιμοποιώντας ένα κόμμα.
Κάποιοι, όταν ακούνε αυτή τη φράση με την οποία φυσικά δεν συμφωνούν, σκέφτονται πονηρά: «Λες να υπάρχει πράγματι αυτή η φράση στην Ορθόδοξη γραμματεία, και να διαψευσθώ αν την αρνηθώ;» Προτιμούν λοιπόν, αντί να την αρνηθούν, να την αλλοιώσουν και να αντιστρέψουν το νόημά της. Λένε λοιπόν σε όσους τους κατηγορούν για το: «Πίστευε, και μη Ερεύνα»:
«-Βάζετε λάθος το κόμμα στη φράση. Το κόμμα πάει στο «μη», και όχι στο «πίστευε». Η φράση είναι: «Πίστευε και μη, ερεύνα». Δηλαδή: «Είτε πιστεύεις, είτε όχι, να ερευνάς». Έτσι και τη φράση κρατάνε, και αντιστρέφουν το νόημά της, νιώθοντας ασφαλείς! Αν όμως κάποιος τους ρωτήσει: «Πού το βρήκατε αυτό γραμμένο με το κόμμα έτσι;», φυσικά δεν ξέρουν να του απαντήσουν. Γιατί είναι και αυτή μια εντελώς αυθαίρετη θέση.
Πιστεύουμε ότι θα συμφωνείτε μαζί μας, ότι το θέμα έχει «σασπένς»! Είναι πολύ ενδιαφέρον, το τι συμβαίνει γύρω από μια φράση, την οποία ουδείς γνωρίζει από πού προκύπτει, αλλά τόσοι πολλοί τη χρησιμοποιούν, ή αγωνίζονται με αλλοιώσεις να την αναιρέσουν!
Όχι μόνο ο Χριστός δεν είπε στον («άπιστο») Θωμά «πίστευε και μη ερεύνα», αλλά τον προέτρεψε να ελέγξει με τα ίδια του τα χέρια τις τρύπες από τα καρφιά Του! Αυτά τα απλά, αποτελούν απόδειξη, πως η Ορθοδοξία προτρέπει να ερευνήσουμε…
https://www.dogma.gr/diafora/pisteve-kai-mi-erevna-pisteve-kai-mi-erevna/34920/

Στην δική μας την περίπτωση παραφράζοντας.. άκου και ερεύνα, κανένα από τα δύο δεν είναι σωστό μόνο του, μόνο ο συνδυασμός.
Μόνο που και στη δική μας περίπτωση δεν παύει να ισχύει η σειρά προτεραιότητας.Και καθένας εξ ημών είναι ελεύθερος ν'αποφασίσει εάν σκοπεύει πρώτα ν'ακούει και κατόπιν να ερευνά,ή το αντίστροφο.Η σειρά εκτέλεσης καθορίζει και τον τρόπο που αντιμετωπίζει καθένας μας την ενασχόληση με την ηχητική αναπαραγωγή.

Και σε περίπτωση που κάποιοι υποτιμούν τον καθοριστικό ρόλο που έχει η σειρά προτεραιότητας,ας αναλογιστούν τη σπουδαιότητα αυτής σε δημοφιλείς στη συλλογική συνείδηση διαδικασίες όπως...ο πυροβολισμός μετά υποβολής ερωτήσεων (΄΄Άκουσον μεν,πάταξον δε΄΄ του Θεμιστοκλέους ή ΄΄Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω΄΄ κ.ο.κ....)
Ok δεν θες.
Καλή συνέχεια.
Εκείνο που θα ήθελα οπωσδήποτε να καταλάβει είναι ότι ενδεδειγμένη προτεραιότητα σε παρελκόμενα όπως το DC-blocker είναι να το προμηθευτεί και μετά ας το ακούσει.Διότι την προδιαγεγραμμένη τους λειτουργία την εκτελούν επιβεβεβαιωμένα και είναι αυτή βασισμένη σε λογικές συναρτήσεις,όχι νεφελώδεις υποκειμενικές εκτιμήσεις.

Κατά τον ίδιο τρόπο που η άϋλη τεχνογνωσία σε ηχοληψία,μίξη και mastering δεν είναι αυθαίρετη αλλά βασίζεται σε αντικειμενικά δεδομένα και το εκάστοτε προϊόν αυτής είναι μετρήσιμο - βλέπε λ.χ. συστάσεις ASilver.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.590
Μηνύματα
2.945.302
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top