Τα Δυο ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ...(HARBETH 40.1)



Μηνύματα
460
Reaction score
199
Αδίκως συγχέεται η ελευθερία της υποκειμενικής άποψης με την...ισχύ τοιαύτης.;)

Όλοι αυτοί που ακούνε με...Klipsch,το έχουν άραγε πληροφορηθεί; :p

Ευθυγράμμιση χαμηλών για το Spendor SP100R2 (Μαύρη καμπύλη η συνισταμένη απόκριση,κόκκινη οι σωλήνες bass reflex,μπλε το woofer):



Harbeth Monitor 40.1 (πράσινη καμπύλη το mid):


Το Spendor εμφανίζει πολύ πιο τακτοποιημένη ευθυγράμμιση που το καθιστά πλέον κατάλληλο για εγκατάσταση σε μικρότερους χώρους και κοντά σε τοιχωματικά όρια ώστε να τονωθεί η απόκριση στην πρώτη οκτάβα από το κέρδος του κλειστού χώρου.

Το Harbeth αντιθέτως χρειάζεται να βρίσκεται μακριά από τοιχωματικά όρια ενώ ο χώρος που θα το φιλοξενήσει χρήσιμο θα ήταν να μην εμφανίζει ιδιορρυθμούς κείμενους στη ζώνη 60-70 Hz & 30-40 Hz.
Φιλόδοξον...Ακατάλληλο επίσης για λυχνιακές υλοποιήσεις με ισχυρές συνιστώσες αρμονικής παραμόρφωσης στις εν λόγω ζώνες.

Σύνθετη εμπέδηση και φάση.Spendor SP100R2:


Harbeth 40.1:


Το Harbeth θα οδηγεί σε μικρότερη καταπόνηση τους λυχνιακούς τελικούς.Και τα δύο μοντέλα θα δίνουν τονισμούς στις δύο πρώτες οκτάβες για λυχνιακά στάδια έχοντα υψηλή αντίσταση εξόδου.

Αποσβενύμενα φάσματα για την καμπίνα.Spendor SP100R2:


Harbeth Monitor 40..1:


Και οι δύο περιπτώσεις εμφανίζουν συντονισμούς που...συμμετέχουν στην απόκριση.Ποιοι είναι πιο αρεστοί,θέμα γούστου.

Απόκριση εκτός του άξονα ως προς τη θέση του tweeter.Spendor:

Οριζόντιο επίπεδο

Κατακόρυφο επίπεδο


Harbeth:
Οριζόντιο επίπεδο

Κατακόρυφο επίπεδο


Και τα δύο μοντέλα έχουν θέματα στην εκτός των αξόνων απόκριση με περιορισμένο πολικό μοτίβο σε μεσοϋψηλές οκτάβες και τη ζώνη presence.Αυτά τα θέματα καθιστούν απαιτητική τη διερεύνηση για το ύψος όπου θα βρίσκονται τα αυτιά του ακροατή και την κλίση των ηχείων προς τα μέσα,σε συνάρτηση με την ακουστική συμπεριφορά δεδομένου χώρου στις ίδιες ζώνες και την απόσταση ακρόασης.

Εμπλέκονται εδώ αρκετές αστάθμητες μεταβλητές,συμπεριλαμβανομένης και της επιθυμίας για προσομοίωση σε δεδομένη ΄΄καμπύλη στόχο΄΄.Οπότε σημαίνει η ΄΄ώρα του παιδιού΄΄ για όποιον χρήστη αντιπαθεί την ενεργή ισοστάθμιση.


Βηματική Απόκριση στον άξονα του tweeter.Spendor:


Harbeth:


΄΄Βρείτε τις διαφορές΄΄...Αποδεκτό για τα δεδομένα των υλοποιήσεων,όχι όμως με απόλυτα κριτήρια (το δικτύωμα διαχωρισμού καθυστερεί την απόκριση στα woofer),ενώ απουσιάζει κατά τα γνωστά η επέκταση μέχρι τα 60 msec.

Δεν σηκώνει περαιτέρω ανάλυση με ηχεία που ο γράφων θεωρεί ούτως ή άλλως ασύμβατα με τα δικά του κριτήρια.

Η προβολή αντιλόγου στη φιλοσοφία υλοποίησης τέτοιων ηχείων αποτελεί υποχρέωση για τον σκεπτόμενο ακροατή και όχι απλώς δικαίωμα στη σύγχρονη εποχή.
Όταν έρθεις στο δικό μου χώρο θα ψάχνεις εξώπορτα να την κάνεις και εγώ όταν έρθω στο δικό σου χώρο θα ψάχνω παράθυρο.
Και οι δυο θα είμαστε χαρούμενοι με τις επιλογές μας.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.473
Reaction score
57.381
Τα ηχεια ειναι οπως ορισμενα εδεσματα της νυχτας.
Τα καθαρα δεν ειναι νοστιμα.
Προτιμώ τις νόστιμες...μουσικές αντί τα νόστιμα ηχεία.

Και μιλώντας περί αξέχαστων εμπειριών,οι αντίστοιχες του γράφοντος ήταν όταν κάθησε ν'ακούσει setup με ωραία ενσωματωμένα sub και κατόπιν το πρώτο σαρανταοκτάωρο της ακρόασης σε ισοσταθμισμένη ενιαία οντότητα.

Η πλάκα είναι ότι είχε ξεκινήσει και στις δύο περιπτώσεις με πρόθεση να διαπιστώσει πόσο ΄΄άμουση΄΄ θ'ακουγόταν η παρεμβολή των υποβαθύφωνων μονάδων και των αντισταθμιστικών DSP αντίστοιχα.
Αντ'αυτού όμως ανέδειξαν αυτά ακόμα περισσότερο τις λυρικές δομές και τη...νοστιμιά του εκάστοτε προγράμματος.

Δύο μέρες ήταν αρκετές για να μην αναπολήσει τίποτε από τα περασμένα,σκεπτόμενος τί σόϊ...ζιζάνια είχε αφήσει μέχρι τότε να παρασιτούν πάνω στη μουσική απόλαυση.Τώρα πλέον,σε οποιονδήποτε χώρο και οποιοδήποτε setup,είτε με sub είτε χωρίς,εφαρμόζει διαφορετικά προφίλ ισοστάθμισης για συγκεκριμένες θέσεις εντός αυτού,όπως και για τ'ακουστικά και σε συνάρτηση με διαφορετικές στάθμες ακρόασης.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Αδίκως συγχέεται η ελευθερία της υποκειμενικής άποψης με την...ισχύ τοιαύτης.;)

Όλοι αυτοί που ακούνε με...Klipsch,το έχουν άραγε πληροφορηθεί; :p

Ευθυγράμμιση χαμηλών για το Spendor SP100R2 (Μαύρη καμπύλη η συνισταμένη απόκριση,κόκκινη οι σωλήνες bass reflex,μπλε το woofer):



Harbeth Monitor 40.1 (πράσινη καμπύλη το mid):


Το Spendor εμφανίζει πολύ πιο τακτοποιημένη ευθυγράμμιση που το καθιστά πλέον κατάλληλο για εγκατάσταση σε μικρότερους χώρους και κοντά σε τοιχωματικά όρια ώστε να τονωθεί η απόκριση στην πρώτη οκτάβα από το κέρδος του κλειστού χώρου.

Το Harbeth αντιθέτως χρειάζεται να βρίσκεται μακριά από τοιχωματικά όρια ενώ ο χώρος που θα το φιλοξενήσει χρήσιμο θα ήταν να μην εμφανίζει ιδιορρυθμούς κείμενους στη ζώνη 60-70 Hz & 30-40 Hz.
Φιλόδοξον...Ακατάλληλο επίσης για λυχνιακές υλοποιήσεις με ισχυρές συνιστώσες αρμονικής παραμόρφωσης στις εν λόγω ζώνες.

Σύνθετη εμπέδηση και φάση.Spendor SP100R2:


Harbeth 40.1:


Το Harbeth θα οδηγεί σε μικρότερη καταπόνηση τους λυχνιακούς τελικούς.Και τα δύο μοντέλα θα δίνουν τονισμούς στις δύο πρώτες οκτάβες για λυχνιακά στάδια έχοντα υψηλή αντίσταση εξόδου.

Αποσβενύμενα φάσματα για την καμπίνα.Spendor SP100R2:


Harbeth Monitor 40..1:


Και οι δύο περιπτώσεις εμφανίζουν συντονισμούς που...συμμετέχουν στην απόκριση.Ποιοι είναι πιο αρεστοί,θέμα γούστου.

Απόκριση εκτός του άξονα ως προς τη θέση του tweeter.Spendor:

Οριζόντιο επίπεδο

Κατακόρυφο επίπεδο


Harbeth:
Οριζόντιο επίπεδο

Κατακόρυφο επίπεδο


Και τα δύο μοντέλα έχουν θέματα στην εκτός των αξόνων απόκριση με περιορισμένο πολικό μοτίβο σε μεσοϋψηλές οκτάβες και τη ζώνη presence.Αυτά τα θέματα καθιστούν απαιτητική τη διερεύνηση για το ύψος όπου θα βρίσκονται τα αυτιά του ακροατή και την κλίση των ηχείων προς τα μέσα,σε συνάρτηση με την ακουστική συμπεριφορά δεδομένου χώρου στις ίδιες ζώνες και την απόσταση ακρόασης.

Εμπλέκονται εδώ αρκετές αστάθμητες μεταβλητές,συμπεριλαμβανομένης και της επιθυμίας για προσομοίωση σε δεδομένη ΄΄καμπύλη στόχο΄΄.Οπότε σημαίνει η ΄΄ώρα του παιδιού΄΄ για όποιον χρήστη αντιπαθεί την ενεργή ισοστάθμιση.


Βηματική Απόκριση στον άξονα του tweeter.Spendor:


Harbeth:


΄΄Βρείτε τις διαφορές΄΄...Αποδεκτό για τα δεδομένα των υλοποιήσεων,όχι όμως με απόλυτα κριτήρια (το δικτύωμα διαχωρισμού καθυστερεί την απόκριση στα woofer),ενώ απουσιάζει κατά τα γνωστά η επέκταση μέχρι τα 60 msec.

Δεν σηκώνει περαιτέρω ανάλυση με ηχεία που ο γράφων θεωρεί ούτως ή άλλως ασύμβατα με τα δικά του κριτήρια.

Η προβολή αντιλόγου στη φιλοσοφία υλοποίησης τέτοιων ηχείων αποτελεί υποχρέωση για τον σκεπτόμενο ακροατή και όχι απλώς δικαίωμα στη σύγχρονη εποχή.
Αν θυμάμαι καλά ήταν οι μετρήσεις που ο Atkinson κατηγορήθηκε οτι τα είχε μετρήσει στο "τραπέζι της κουζίνας του"?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.473
Reaction score
57.381
Αν θυμάμαι καλά ήταν οι μετρήσεις που ο Atkinson κατηγορήθηκε οτι τα είχε μετρήσει στο "τραπέζι της κουζίνας του"?
Δεν πάει να ήταν και στο...θερμοκήπιό του;;)

Είναι δεδομένη η χρηστικότητα των ψευδοανηχοϊκών συνθηκών μέτρησης.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.559
Reaction score
84.081
Οι αντιπαραθέσεις δεν έχουν πολύ νόημα όταν δεν τηρούνται οι βασικές αρχές.
Πριν αρχίσουν οι απόψεις και οι κολοκυθόπιτες, θα πρέπει τα όποια ηχεία να τοποθετηθούν σωστά στο συμμετρικό τρίγωνο τους και στις αποστάσεις απο τους τοίχους, στην ενδεδειγμένη απόσταση ακρόασης και με επαρκή οδήγηση.
Και φυσικά με ισοστάθμιση χώρου τουλάχιστον μέχρι την Schroeder frequency (πες 250Hz), σε χώρο που το RT60 να μην υπερβαίνει το πολύ τα 0.4-0.5sec στα μεσο-υψηλά.

Αν δεν ισχύουν τα ανωτέρω, καμία άποψη δεν έχει αξία συζήτησης.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Δεν πάει να ήταν και στο...θερμοκήπιό του;;)

Είναι δεδομένη η χρηστικότητα των ψευδοανηχοϊκών συνθηκών μέτρησης.
Δέν διαφωνώ. Είναι όπως το είπες. Χρηστικότητα. Είναι χρήσιμες. Γλιτώνουν χρόνο και χρήμα.

Επίσης πρέπει να ξέρεις να δουλεύεις αυτά τα τόσο χρήσιμα εργαλεία.

Αλλιώς έχεις αποκλίσεις...



και ατάκες του τύπου

A speaker that measures flat in the low bass, such as the Harbeth M40.1, will sound as if it has a bass boost in a real room, the amount of that boost depending on the room size.

και

Ultimately, the worth of a loudspeaker cannot be judged by any one measurement but by the totality of its measured performance and its sound in the listener's room. And on that score, the Harbeth M40.1 is indeed a winning design.—John Atkinson
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.473
Reaction score
57.381
Δέν διαφωνώ. Είναι όπως το είπες. Χρηστικότητα. Είναι χρήσιμες. Γλιτώνουν χρόνο και χρήμα.

Επίσης πρέπει να ξέρεις να δουλεύεις αυτά τα τόσο χρήσιμα εργαλεία.

Αλλιώς έχεις αποκλίσεις...



και ατάκες του τύπου

A speaker that measures flat in the low bass, such as the Harbeth M40.1, will sound as if it has a bass boost in a real room, the amount of that boost depending on the room size.

και

Ultimately, the worth of a loudspeaker cannot be judged by any one measurement but by the totality of its measured performance and its sound in the listener's room. And on that score, the Harbeth M40.1 is indeed a winning design.—John Atkinson
Οι αποκλίσεις δεν οφείλονταν σε πλημμελή εφαρμογή των μετρητικών εργαλείων και τεχνικών,αλλά σε διαφορετικές συνθήκες μέτρησης.

"...To investigate this matter, I took the spatially averaged response at the listening position of the Harbeth M40.1s in my Brooklyn room. I then drove the speakers back to Art in upstate New York, and took their spatially averaged response at the listening position in his room..."

Και δεν τίθεται ζήτημα ασυμφωνίας προς τις εκτιμήσεις του υποφαινομένου,οι οποίες τονίζουν τις αστάθμητες παραμέτρους στη συνάρτηση με δεδομένο δωμάτιο:
"...At the other end of the spectrum, Art's smaller room boosts the midbass more than mine does, but then, his lighter wall construction—my room is solid-walled for the first 4' above the floor—doesn't support the bottom octave quite as much. But the speaker still has a little more upper and midbass in my room than I have found to sound natural. While I thought the Harbeths scored highly in vocal reproduction and imaging in Art's room, with smooth, clean highs, the lumpy, excessive bass did eventually irritate me..."

Περνάμε τώρα στις χαρακτηριστικές ατάκες...Για τη φράση του Alan Shaw σχολιάζεται ότι υπάρχουν επιτυχημένες σχεδιάσεις ηχείων κουρδισμένων κατά τρόπον ώστε να εμφανίζουν υποχωρήσεις απόκρισης στο κάτω όριο υπό αυθεντικές ανηχοϊκές συνθήκες,έχοντας λάβει υπ'όψιν ακριβώς τις επιδράσεις από το κέρδος χώρου.

Για το δε αφορισμό του John Atkinson,επισημαίνεται το αυτονόητον,ότι υπό την ιδιαίτερή του χωροταξία η υλοποίηση του Harbeth 40.1 αποδεικνύεται όχι και τόσο...winning.Οπότε η διπλωματική γενίκευση έρχεται σε αντίφαση με το ίδιο της το νόημα.;)
 

Μηνύματα
7.391
Reaction score
4.774
Εγώ πάντως που τα εχώ ακούσει τα 40.1
Θεωρώ ότι είναι ένα ηχείο που θα μπορούσα άνετα να ζήσω μαζί του με τα ελαττώματα του για πάντα ...
Και δεν με απασχολεί καθόλου πως μετράει
Δεν με ενδιαφέρει βρε αδερφέ
Πειράζει ;;
Αααα και ο συνδιασμός με ναιμ ειδικά μια χαρά ...
 


Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Οι αποκλίσεις δεν οφείλονταν σε πλημμελή εφαρμογή των μετρητικών εργαλείων και τεχνικών,αλλά σε διαφορετικές συνθήκες μέτρησης.

"...To investigate this matter, I took the spatially averaged response at the listening position of the Harbeth M40.1s in my Brooklyn room. I then drove the speakers back to Art in upstate New York, and took their spatially averaged response at the listening position in his room..."

Και δεν τίθεται ζήτημα ασυμφωνίας προς τις εκτιμήσεις του υποφαινομένου,οι οποίες τονίζουν τις αστάθμητες παραμέτρους στη συνάρτηση με δεδομένο δωμάτιο:
"...At the other end of the spectrum, Art's smaller room boosts the midbass more than mine does, but then, his lighter wall construction—my room is solid-walled for the first 4' above the floor—doesn't support the bottom octave quite as much. But the speaker still has a little more upper and midbass in my room than I have found to sound natural. While I thought the Harbeths scored highly in vocal reproduction and imaging in Art's room, with smooth, clean highs, the lumpy, excessive bass did eventually irritate me..."
Δέν γνωρίζω αν υπάρχει εταιρεία σοβαρή που δέν διαθέτει ανηχοικό θάλαμο, απ ότι κατάλαβα μπορείς και να νοικιάσεις. Αν ήταν απόλυτα όλα, φθηνά και έυκολα, θα έκλειναν τα εργαστήρια αυτά και θα γινόταν η δουλειά με simulations. Γενικότερα τα simulations στην μηχανική είναι μονόδρομος σε όλους τους τομείς. Στο τέλος όμως διαλύουν και κανα δύο αμάξια σε κρας τέστ να δούν πώς και γιατί.

Γενικότερα αν προχωρήσουμε την κουβέντα θα καταλήξουμε σε συζητήσεις τύπου simulations vs real life κτλ κάτι το οποίο ξεφεύγει απο το νόημα της κουβέντας. Επαναλαμβάνω οτι δέχομαι απόλυτα την χρησιμότητα αυτών των μεθόδων.

Επίσης δέν ξέρω πώς γίνεται κάποιος να σχεδιάζει ηχείο και να παίρνει υπ όψιν τις επιδράσεις του .... χώρου. Και αν ας πούμε εγώ το βάλω σε άλλο σαλόνι τί γίνεται?

Χωρίς να θέλω να θίξω την ποιότητα του ηχείου, μπορεί να είναι και μέτριο δέν έχει σημασία, τι σημαίνει άλλες συνθήκες μέτρησης? Δηλαδή αν πάω στον ανηχοικό του bbc και στον ανηχοικού του ΕΜΠ θα πάρω άλλα αποτελέσματα? Δηλαδή δέν μέτρησε σωστά σε ένα δωμάτιο, άντε πάμε σε άλλο? Και στο ένα μετράει μέτρια στα ψηλά στο άλλο στα χαμηλά? Ε οκ πάμε και στο γήπεδο της ΑΕΚ στο τέλος να βγάλουμε ένα συμπέρασμα.

Περνάμε τώρα στις χαρακτηριστικές ατάκες...Για τη φράση του Alan Shaw σχολιάζεται ότι υπάρχουν επιτυχημένες σχεδιάσεις ηχείων κουρδισμένων κατά τρόπον ώστε να εμφανίζουν υποχωρήσεις απόκρισης στο κάτω όριο υπό αυθεντικές ανηχοϊκές συνθήκες,έχοντας λάβει υπ'όψιν ακριβώς τις επιδράσεις από το κέρδος χώρου.

Για το δε αφορισμό του John Atkinson,επισημαίνεται το αυτονόητον,ότι υπό την ιδιαίτερή του χωροταξία η υλοποίηση του Harbeth 40.1 αποδεικνύεται όχι και τόσο...winning.Οπότε η διπλωματική γενίκευση έρχεται σε αντίφαση με το ίδιο της το νόημα.;)
Απο ατάκες πάντως τα πάει πολύ καλά... ομολογώ...

Απάντηση ριβιούερ όταν ο κατασκευαστής του στέλνει πιστοποιημένες μετρήσεις απο ανηχοικό...
But no one listens in an anechoic chamber. They listen in rooms of varying sizes.

Άποψη για ηχείο μόνιτορ το οποίο το πήγε απο δωμάτιο σε δωμάτιο.
I certainly felt the Harbeth sounded more mellow, more polite in Art's room than it had in mine.

Επιμένω πάντως, οτι δέν σχολιάζω την ποιότητα του ηχείου αλλα την προχειρότητα του ριβιούερ στην συγκεκριμένη περίπτωση.
 

Μηνύματα
7.391
Reaction score
4.774
Όχι βέβαια
Δεν είπα ότι είναι το καλύτερο ηχείο
Είπα ότι μαζί του μπορώ να ακούω ώρες μουσική χωρίς να με ενοχλεί η απασχολεί πως παίζει
Έχει κάτι το ιδιαίτερο για μένα
Με 3 ηχεία το έχω πάθει αυτό
 

Μηνύματα
308
Reaction score
410
Μέγας ο ντόρος γι' αυτά τα Harbeth!!! Εκ του πείσματος των αντιτιθεμένων συνάγεται το εύκολο συμπέρασμα περί της αξίας των ...ψαροκασελών με συνέπεια την εξαφάνιση στα χρονοντούλαπα (ή στα ντούλαπα) άλλων διασήμων παρεμφερών ξυλοκατασκευών... Μιλήσετε επιτέλους και για κάτι άλλο εκτός από τα Harbeth... Ήταν, είναι και θα παραμείνουν ΗΧΕΙΑΡΕΣ!!!
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.473
Reaction score
57.381
Δέν γνωρίζω αν υπάρχει εταιρεία σοβαρή που δέν διαθέτει ανηχοικό θάλαμο, απ ότι κατάλαβα μπορείς και να νοικιάσεις. Αν ήταν απόλυτα όλα, φθηνά και έυκολα, θα έκλειναν τα εργαστήρια αυτά και θα γινόταν η δουλειά με simulations. Γενικότερα τα simulations στην μηχανική είναι μονόδρομος σε όλους τους τομείς. Στο τέλος όμως διαλύουν και κανα δύο αμάξια σε κρας τέστ να δούν πώς και γιατί.

Γενικότερα αν προχωρήσουμε την κουβέντα θα καταλήξουμε σε συζητήσεις τύπου simulations vs real life κτλ κάτι το οποίο ξεφεύγει απο το νόημα της κουβέντας. Επαναλαμβάνω οτι δέχομαι απόλυτα την χρησιμότητα αυτών των μεθόδων.

Επίσης δέν ξέρω πώς γίνεται κάποιος να σχεδιάζει ηχείο και να παίρνει υπ όψιν τις επιδράσεις του .... χώρου. Και αν ας πούμε εγώ το βάλω σε άλλο σαλόνι τί γίνεται?
...
Οι σοβαρές εταιρείες μετρούν το προϊόν τους οπωσδήποτε και υπό συνθήκες ανηχοϊκού θαλάμου,ισοδυναμούσες με απόκριση ελεύθερου πεδίου (free-field response).

Παθητικές υλοποιήσεις εξελιγμένες κατά τρόπον ώστε να συνυπολογίζουν το κέρδος χώρου στο κάτω όριο απόκρισης δεν είναι τόσο πολυπληθείς όσο οι...ενεργές,για τις οποίες μια τέτοια ιδιότητα μέσω τονικών ρυθμιστικών είναι ουσιαστικώς...προαπαιτούμενη.

Παράδειγμα μετρημένης διαφοροποίησης στην απόκριση μεταξύ ανηχοϊκών συνθηκών και τυπικού δωματίου:
JBL 4365



H απόκριση ελεύθερου πεδίου στο κλασσικό B&W 801 Matrix από τη σελ.4 στη μπροσούρα.
Παρατηρούμε από ποιο ύψος ξεκινά η υποχώρηση στην απόκριση σε σχέση με τη στάθμη αναφοράς...

Απόκριση πλάτους σε συνάρτηση με τη συχνότητα για το επίσης κλασσικό ATC SCM-70 υπό ψευδοανηχοϊκές συνθήκες.Η υποχώρηση σε σχέση με τη στάθμη αναφοράς ξεκινά από ύψος 40Hz:

Μέγας ο ντόρος γι' αυτά τα Harbeth!!! Εκ του πείσματος των αντιτιθεμένων συνάγεται το εύκολο συμπέρασμα περί της αξίας των ...ψαροκασελών με συνέπεια την εξαφάνιση στα χρονοντούλαπα (ή στα ντούλαπα) άλλων διασήμων παρεμφερών ξυλοκατασκευών... Μιλήσετε επιτέλους και για κάτι άλλο εκτός από τα Harbeth... Ήταν, είναι και θα παραμείνουν ΗΧΕΙΑΡΕΣ!!!
Σαφώς κι έχουν αξία.Αλλά δεν μπορούν να έχουν την ίδια...για όλους.;)
 

Μηνύματα
1.989
Reaction score
4.697
Επιμένω πάντως, οτι δέν σχολιάζω την ποιότητα του ηχείου αλλα την προχειρότητα του ριβιούερ στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Ο καλος ρηβιουερ οφειλει να ξεκιναει παντα απο το επιθυμητο συμπερασμα
και πηγαινοντας προς τα πισω να οργανωνει την επιχειρηματολογια του για να το υποστηριξει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Σαφώς κι έχουν αξία.Αλλά δεν μπορούν να έχουν την ίδια...για όλους.;)
Η αξία της καμπίνας ψαροκασέλας ντουλαπάρας που τρίζει επί μονίμου και ασταματήτως στους 100 με 200 κύκλους χωρίς έλεος:



Είναι ανεκτίμητη. Τόσο γέλιο δεν υπάρχει...:gotcha:

Βεβαίως σε αρκετούς φίλους αυτή η καμπίνα ψαροκασέλα ντουλαπάρα που τρίζει επί μονίμου εκεί στους 100+, αρέσει. Φυσικά, δικαιούνται της άποπψής τους, και σεβαστή η επιλογή τους, αλλά όπως είπε ο μπούτχιας:

Αδίκως συγχέεται η ελευθερία της υποκειμενικής άποψης με την...ισχύ τοιαύτης.;)
Ντουλάπια. Ντουλαπάρες. Αντικειμενικά, και μετρημένα. 8-)

Σας άρεσαν τα εν λόγω ντουλάπχια; Πέρφεκτ! Με γεια σας και με χαρά σας και καλές σας ακροάσεις! :drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Πάμε μια επανάληψη:

Ντουλαπάρες: (Harbeth Super HL5plus)



κι ένα ας πούμε "νορμάλ":



Αν και περίεργο ηχείο. Το Thiel CS3.7 με αυτά τα σκατομεγάφωνα, δε τα χωνεύω με τίποτα ...
Αλλά δεν είναι ντουλάπι όμως ...

Να κι ένα dynaudio, το contour 20:



Neumann 310:


Να σοβαρευτούμε επιτέλους καμιά ώρα...
Να ξέρουμε ότι το πρώτο είναι ντουλάπι για παπούτσια, και τα υπόλοιπα καμπίνες ηχείων. Μετρημένα κουκιά.
 
Last edited:

D

deleted user 10898

Guest
Εμένα μου άρεσε ο άλλος που τα είπε κουνελοφωλιες...
Και εξηγούσε ότι τώρα δεν έχει κουνέλια και έτσι δεν θα τα πάρει...
Έχω λυθεί στα γέλια ...
Έτσι είναι παιδγια όταν στηρίζετε τις απόψεις και όχι τις γνώσεις...
Κουνελοφωλιες...
Άποψη του... Ε;
[DOUBLEPOST=1556553573][/DOUBLEPOST]Τα δκα μου αγγλικά είναι καλά;
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.608
Μηνύματα
2.945.878
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top