D
deleted user 10898
Guest
Τις οποίες κάνει χωρίς να χρειάζεται να τα ακούσει αν και τα έχει ακούσει εκτεταμενα...
Τα ηχεια ειναι οπως ορισμενα εδεσματα της νυχτας.Και οι δύο περιπτώσεις εμφανίζουν συντονισμούς που...συμμετέχουν στην απόκριση..
Όταν έρθεις στο δικό μου χώρο θα ψάχνεις εξώπορτα να την κάνεις και εγώ όταν έρθω στο δικό σου χώρο θα ψάχνω παράθυρο.Αδίκως συγχέεται η ελευθερία της υποκειμενικής άποψης με την...ισχύ τοιαύτης.
Όλοι αυτοί που ακούνε με...Klipsch,το έχουν άραγε πληροφορηθεί;
Ευθυγράμμιση χαμηλών για το Spendor SP100R2 (Μαύρη καμπύλη η συνισταμένη απόκριση,κόκκινη οι σωλήνες bass reflex,μπλε το woofer):
Harbeth Monitor 40.1 (πράσινη καμπύλη το mid):
Το Spendor εμφανίζει πολύ πιο τακτοποιημένη ευθυγράμμιση που το καθιστά πλέον κατάλληλο για εγκατάσταση σε μικρότερους χώρους και κοντά σε τοιχωματικά όρια ώστε να τονωθεί η απόκριση στην πρώτη οκτάβα από το κέρδος του κλειστού χώρου.
Το Harbeth αντιθέτως χρειάζεται να βρίσκεται μακριά από τοιχωματικά όρια ενώ ο χώρος που θα το φιλοξενήσει χρήσιμο θα ήταν να μην εμφανίζει ιδιορρυθμούς κείμενους στη ζώνη 60-70 Hz & 30-40 Hz.
Φιλόδοξον...Ακατάλληλο επίσης για λυχνιακές υλοποιήσεις με ισχυρές συνιστώσες αρμονικής παραμόρφωσης στις εν λόγω ζώνες.
Σύνθετη εμπέδηση και φάση.Spendor SP100R2:
Harbeth 40.1:
Το Harbeth θα οδηγεί σε μικρότερη καταπόνηση τους λυχνιακούς τελικούς.Και τα δύο μοντέλα θα δίνουν τονισμούς στις δύο πρώτες οκτάβες για λυχνιακά στάδια έχοντα υψηλή αντίσταση εξόδου.
Αποσβενύμενα φάσματα για την καμπίνα.Spendor SP100R2:
Harbeth Monitor 40..1:
Και οι δύο περιπτώσεις εμφανίζουν συντονισμούς που...συμμετέχουν στην απόκριση.Ποιοι είναι πιο αρεστοί,θέμα γούστου.
Απόκριση εκτός του άξονα ως προς τη θέση του tweeter.Spendor:
Οριζόντιο επίπεδο
Κατακόρυφο επίπεδο
Harbeth:
Οριζόντιο επίπεδο
Κατακόρυφο επίπεδο
Και τα δύο μοντέλα έχουν θέματα στην εκτός των αξόνων απόκριση με περιορισμένο πολικό μοτίβο σε μεσοϋψηλές οκτάβες και τη ζώνη presence.Αυτά τα θέματα καθιστούν απαιτητική τη διερεύνηση για το ύψος όπου θα βρίσκονται τα αυτιά του ακροατή και την κλίση των ηχείων προς τα μέσα,σε συνάρτηση με την ακουστική συμπεριφορά δεδομένου χώρου στις ίδιες ζώνες και την απόσταση ακρόασης.
Εμπλέκονται εδώ αρκετές αστάθμητες μεταβλητές,συμπεριλαμβανομένης και της επιθυμίας για προσομοίωση σε δεδομένη ΄΄καμπύλη στόχο΄΄.Οπότε σημαίνει η ΄΄ώρα του παιδιού΄΄ για όποιον χρήστη αντιπαθεί την ενεργή ισοστάθμιση.
Βηματική Απόκριση στον άξονα του tweeter.Spendor:
Harbeth:
΄΄Βρείτε τις διαφορές΄΄...Αποδεκτό για τα δεδομένα των υλοποιήσεων,όχι όμως με απόλυτα κριτήρια (το δικτύωμα διαχωρισμού καθυστερεί την απόκριση στα woofer),ενώ απουσιάζει κατά τα γνωστά η επέκταση μέχρι τα 60 msec.
Δεν σηκώνει περαιτέρω ανάλυση με ηχεία που ο γράφων θεωρεί ούτως ή άλλως ασύμβατα με τα δικά του κριτήρια.
Η προβολή αντιλόγου στη φιλοσοφία υλοποίησης τέτοιων ηχείων αποτελεί υποχρέωση για τον σκεπτόμενο ακροατή και όχι απλώς δικαίωμα στη σύγχρονη εποχή.
Προτιμώ τις νόστιμες...μουσικές αντί τα νόστιμα ηχεία.Τα ηχεια ειναι οπως ορισμενα εδεσματα της νυχτας.
Τα καθαρα δεν ειναι νοστιμα.
Αν θυμάμαι καλά ήταν οι μετρήσεις που ο Atkinson κατηγορήθηκε οτι τα είχε μετρήσει στο "τραπέζι της κουζίνας του"?Αδίκως συγχέεται η ελευθερία της υποκειμενικής άποψης με την...ισχύ τοιαύτης.
Όλοι αυτοί που ακούνε με...Klipsch,το έχουν άραγε πληροφορηθεί;
Ευθυγράμμιση χαμηλών για το Spendor SP100R2 (Μαύρη καμπύλη η συνισταμένη απόκριση,κόκκινη οι σωλήνες bass reflex,μπλε το woofer):
Harbeth Monitor 40.1 (πράσινη καμπύλη το mid):
Το Spendor εμφανίζει πολύ πιο τακτοποιημένη ευθυγράμμιση που το καθιστά πλέον κατάλληλο για εγκατάσταση σε μικρότερους χώρους και κοντά σε τοιχωματικά όρια ώστε να τονωθεί η απόκριση στην πρώτη οκτάβα από το κέρδος του κλειστού χώρου.
Το Harbeth αντιθέτως χρειάζεται να βρίσκεται μακριά από τοιχωματικά όρια ενώ ο χώρος που θα το φιλοξενήσει χρήσιμο θα ήταν να μην εμφανίζει ιδιορρυθμούς κείμενους στη ζώνη 60-70 Hz & 30-40 Hz.
Φιλόδοξον...Ακατάλληλο επίσης για λυχνιακές υλοποιήσεις με ισχυρές συνιστώσες αρμονικής παραμόρφωσης στις εν λόγω ζώνες.
Σύνθετη εμπέδηση και φάση.Spendor SP100R2:
Harbeth 40.1:
Το Harbeth θα οδηγεί σε μικρότερη καταπόνηση τους λυχνιακούς τελικούς.Και τα δύο μοντέλα θα δίνουν τονισμούς στις δύο πρώτες οκτάβες για λυχνιακά στάδια έχοντα υψηλή αντίσταση εξόδου.
Αποσβενύμενα φάσματα για την καμπίνα.Spendor SP100R2:
Harbeth Monitor 40..1:
Και οι δύο περιπτώσεις εμφανίζουν συντονισμούς που...συμμετέχουν στην απόκριση.Ποιοι είναι πιο αρεστοί,θέμα γούστου.
Απόκριση εκτός του άξονα ως προς τη θέση του tweeter.Spendor:
Οριζόντιο επίπεδο
Κατακόρυφο επίπεδο
Harbeth:
Οριζόντιο επίπεδο
Κατακόρυφο επίπεδο
Και τα δύο μοντέλα έχουν θέματα στην εκτός των αξόνων απόκριση με περιορισμένο πολικό μοτίβο σε μεσοϋψηλές οκτάβες και τη ζώνη presence.Αυτά τα θέματα καθιστούν απαιτητική τη διερεύνηση για το ύψος όπου θα βρίσκονται τα αυτιά του ακροατή και την κλίση των ηχείων προς τα μέσα,σε συνάρτηση με την ακουστική συμπεριφορά δεδομένου χώρου στις ίδιες ζώνες και την απόσταση ακρόασης.
Εμπλέκονται εδώ αρκετές αστάθμητες μεταβλητές,συμπεριλαμβανομένης και της επιθυμίας για προσομοίωση σε δεδομένη ΄΄καμπύλη στόχο΄΄.Οπότε σημαίνει η ΄΄ώρα του παιδιού΄΄ για όποιον χρήστη αντιπαθεί την ενεργή ισοστάθμιση.
Βηματική Απόκριση στον άξονα του tweeter.Spendor:
Harbeth:
΄΄Βρείτε τις διαφορές΄΄...Αποδεκτό για τα δεδομένα των υλοποιήσεων,όχι όμως με απόλυτα κριτήρια (το δικτύωμα διαχωρισμού καθυστερεί την απόκριση στα woofer),ενώ απουσιάζει κατά τα γνωστά η επέκταση μέχρι τα 60 msec.
Δεν σηκώνει περαιτέρω ανάλυση με ηχεία που ο γράφων θεωρεί ούτως ή άλλως ασύμβατα με τα δικά του κριτήρια.
Η προβολή αντιλόγου στη φιλοσοφία υλοποίησης τέτοιων ηχείων αποτελεί υποχρέωση για τον σκεπτόμενο ακροατή και όχι απλώς δικαίωμα στη σύγχρονη εποχή.
Δεν πάει να ήταν και στο...θερμοκήπιό του;Αν θυμάμαι καλά ήταν οι μετρήσεις που ο Atkinson κατηγορήθηκε οτι τα είχε μετρήσει στο "τραπέζι της κουζίνας του"?
Δέν διαφωνώ. Είναι όπως το είπες. Χρηστικότητα. Είναι χρήσιμες. Γλιτώνουν χρόνο και χρήμα.Δεν πάει να ήταν και στο...θερμοκήπιό του;
Είναι δεδομένη η χρηστικότητα των ψευδοανηχοϊκών συνθηκών μέτρησης.
Οι αποκλίσεις δεν οφείλονταν σε πλημμελή εφαρμογή των μετρητικών εργαλείων και τεχνικών,αλλά σε διαφορετικές συνθήκες μέτρησης.Δέν διαφωνώ. Είναι όπως το είπες. Χρηστικότητα. Είναι χρήσιμες. Γλιτώνουν χρόνο και χρήμα.
Επίσης πρέπει να ξέρεις να δουλεύεις αυτά τα τόσο χρήσιμα εργαλεία.
Αλλιώς έχεις αποκλίσεις...
και ατάκες του τύπου
A speaker that measures flat in the low bass, such as the Harbeth M40.1, will sound as if it has a bass boost in a real room, the amount of that boost depending on the room size.
και
Ultimately, the worth of a loudspeaker cannot be judged by any one measurement but by the totality of its measured performance and its sound in the listener's room. And on that score, the Harbeth M40.1 is indeed a winning design.—John Atkinson
Όχι δεν πειράζει.Πειράζει ;;
Δέν γνωρίζω αν υπάρχει εταιρεία σοβαρή που δέν διαθέτει ανηχοικό θάλαμο, απ ότι κατάλαβα μπορείς και να νοικιάσεις. Αν ήταν απόλυτα όλα, φθηνά και έυκολα, θα έκλειναν τα εργαστήρια αυτά και θα γινόταν η δουλειά με simulations. Γενικότερα τα simulations στην μηχανική είναι μονόδρομος σε όλους τους τομείς. Στο τέλος όμως διαλύουν και κανα δύο αμάξια σε κρας τέστ να δούν πώς και γιατί.Οι αποκλίσεις δεν οφείλονταν σε πλημμελή εφαρμογή των μετρητικών εργαλείων και τεχνικών,αλλά σε διαφορετικές συνθήκες μέτρησης.
"...To investigate this matter, I took the spatially averaged response at the listening position of the Harbeth M40.1s in my Brooklyn room. I then drove the speakers back to Art in upstate New York, and took their spatially averaged response at the listening position in his room..."
Και δεν τίθεται ζήτημα ασυμφωνίας προς τις εκτιμήσεις του υποφαινομένου,οι οποίες τονίζουν τις αστάθμητες παραμέτρους στη συνάρτηση με δεδομένο δωμάτιο:
"...At the other end of the spectrum, Art's smaller room boosts the midbass more than mine does, but then, his lighter wall construction—my room is solid-walled for the first 4' above the floor—doesn't support the bottom octave quite as much. But the speaker still has a little more upper and midbass in my room than I have found to sound natural. While I thought the Harbeths scored highly in vocal reproduction and imaging in Art's room, with smooth, clean highs, the lumpy, excessive bass did eventually irritate me..."
Απο ατάκες πάντως τα πάει πολύ καλά... ομολογώ...Περνάμε τώρα στις χαρακτηριστικές ατάκες...Για τη φράση του Alan Shaw σχολιάζεται ότι υπάρχουν επιτυχημένες σχεδιάσεις ηχείων κουρδισμένων κατά τρόπον ώστε να εμφανίζουν υποχωρήσεις απόκρισης στο κάτω όριο υπό αυθεντικές ανηχοϊκές συνθήκες,έχοντας λάβει υπ'όψιν ακριβώς τις επιδράσεις από το κέρδος χώρου.
Για το δε αφορισμό του John Atkinson,επισημαίνεται το αυτονόητον,ότι υπό την ιδιαίτερή του χωροταξία η υλοποίηση του Harbeth 40.1 αποδεικνύεται όχι και τόσο...winning.Οπότε η διπλωματική γενίκευση έρχεται σε αντίφαση με το ίδιο της το νόημα.
Οι σοβαρές εταιρείες μετρούν το προϊόν τους οπωσδήποτε και υπό συνθήκες ανηχοϊκού θαλάμου,ισοδυναμούσες με απόκριση ελεύθερου πεδίου (free-field response).Δέν γνωρίζω αν υπάρχει εταιρεία σοβαρή που δέν διαθέτει ανηχοικό θάλαμο, απ ότι κατάλαβα μπορείς και να νοικιάσεις. Αν ήταν απόλυτα όλα, φθηνά και έυκολα, θα έκλειναν τα εργαστήρια αυτά και θα γινόταν η δουλειά με simulations. Γενικότερα τα simulations στην μηχανική είναι μονόδρομος σε όλους τους τομείς. Στο τέλος όμως διαλύουν και κανα δύο αμάξια σε κρας τέστ να δούν πώς και γιατί.
Γενικότερα αν προχωρήσουμε την κουβέντα θα καταλήξουμε σε συζητήσεις τύπου simulations vs real life κτλ κάτι το οποίο ξεφεύγει απο το νόημα της κουβέντας. Επαναλαμβάνω οτι δέχομαι απόλυτα την χρησιμότητα αυτών των μεθόδων.
Επίσης δέν ξέρω πώς γίνεται κάποιος να σχεδιάζει ηχείο και να παίρνει υπ όψιν τις επιδράσεις του .... χώρου. Και αν ας πούμε εγώ το βάλω σε άλλο σαλόνι τί γίνεται?
...
Σαφώς κι έχουν αξία.Αλλά δεν μπορούν να έχουν την ίδια...για όλους.Μέγας ο ντόρος γι' αυτά τα Harbeth!!! Εκ του πείσματος των αντιτιθεμένων συνάγεται το εύκολο συμπέρασμα περί της αξίας των ...ψαροκασελών με συνέπεια την εξαφάνιση στα χρονοντούλαπα (ή στα ντούλαπα) άλλων διασήμων παρεμφερών ξυλοκατασκευών... Μιλήσετε επιτέλους και για κάτι άλλο εκτός από τα Harbeth... Ήταν, είναι και θα παραμείνουν ΗΧΕΙΑΡΕΣ!!!
Επιμένω πάντως, οτι δέν σχολιάζω την ποιότητα του ηχείου αλλα την προχειρότητα του ριβιούερ στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Η αξία τηςΣαφώς κι έχουν αξία.Αλλά δεν μπορούν να έχουν την ίδια...για όλους.
Ντουλάπια. Ντουλαπάρες. Αντικειμενικά, και μετρημένα.Αδίκως συγχέεται η ελευθερία της υποκειμενικής άποψης με την...ισχύ τοιαύτης.