Τα Δυο ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ...(HARBETH 40.1)

Μηνύματα
252
Reaction score
645
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι τους κατόχους Harbeth. Τι μουσική ακούτε ;
Εγώ για heavy metal, noise rock, alternative και electronica που ακούω, ειλικρινά είναι τα πλέον ακατάλληλα ηχεία. Έχω ακούσει τα Shl5 (στον αντιπρόσωπο με Croft και στο σπίτι μου με Naim) και τα 30.1 (σπίτι μου με Naim και στο σπίτι φίλου μου με Conrad Johnson) και άποψή μου είναι πως δεν κάνουν για δυναμική μουσική γενικά. Άκουσα από Metallica μέχρι Linkin Park και Rammstein, και από Soundgarden μέχρι Moby.
Η ποιότητα του ξύλου και το φινίρισμα των καμπινών τους είναι κορυφαία και επιπέδου καλού έγχόρδου, δεν χωρά αμφιβολία για αυτό. Αυτό μου κέντρισε και το ενδιαφέρον και τα δοκίμασα ως υποψήφιος αγοραστής. Στον αφρόντιστο χώρο μου όμως και για τη μουσική που ακούω στο 80% του χρόνου μου, είναι τα πιο ακατάλληλα/χειρότερα ηχεία που έχω ακούσει. Πέραν από απόψεις περί γλυκού, ζεστού, ψυχρού, Αγγλικού, Αμερικάνικου, παλιομοδίτικου κτλ ήχου, για τα δικά μου αυτιά τα 2 μοντέλα που άκουσα δεν αποδίδουν καλά ροκ και έντονη ρυθμική μουσική. Με τίποτα.
Για άλλα είδη μουσικής ίσως είναι καλύτερα.
Και επειδή βλέπω εδώ φίλους να ορκίζονται στο όνομα των Harbeth και Spendor, έχω περιέργεια για το τι είδους μουσική ακούνε και έχουν μαγευτεί από τα συγκεκριμένα ηχεία.
 


Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.744
έχω περιέργεια για το τι είδους μουσική ακούνε και έχουν μαγευτεί από τα συγκεκριμένα ηχεία.
Κι εδώ ας αναφωνήσουμε όλοι μαζί για πολλοστή φορά: Τα καλά ηχεία οφείλουν να παίζουν καλά όλα τα είδη μουσικής.
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.455
Reaction score
21.754
Κακο πραμα, αντε εγω ειμαι πιτσιρικας, αλλα απο μια ηλικια και μετα, δυσκολα τα πραγματα...

:p:D
Κοστεσσαρωχρονώ κρεμανταλάς και περνιέσαι ακόμα για πιτσιρικάς ρε;
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
4.158
Όταν λεμε ότι ο ηχος δεν είναι επιστημη, η ότι μπορει να είναι επιστημη, αλλα είναι ασχετη με τα στερεοφονικα μας, τοτε τζαμπα οποιαδήποτε συζητηση.

Αυτά τα διαγράμματα που βγηκαν, δεν ηταν βιτσια καποιου σαδιστη με σκοπο να βασανιζει τους μαθητες.

Εγω δεν ασχολουμε με τη συγκεκριμενη επιστημη όπως και μ ένα σωρο άλλες, αυτό δεν σημαινει ότι δεν σεβομαι τους ανθρώπους που ασχολουντε μ αυτές ουτε και το ιδιο το αντικειμενο της επιστημης.

Εδώ μεσα συμβαινει το εξης: Θεωρούμε αποδεκτη την επιστημη που εχει να κανει με την εικονα αλλα ...με τον ηχο ένα σωρο ανθρωποι εχουν ανακαλυψει μια νεα επιστημη .

Την "ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ!"

Πιστευει καποιος ότι επειδή ακουει πολλα χρονια μουσικη, γνωριζει τα παντα για τον ηχο και η ακουστικη εμπειρια καταργει οτιδήποτε άλλο που εχει να κανει με νομους της φυσης. Αντε τωρα να τους πεισεις.

Στο σκακι υπαρχει μια ορολογια γι αυτον που ασχολειται χρονια με το σπορ και δεν μαθαινει ΠΟΤΕ. Λεγεται ΜΑΖΕΤΑΣ. Στον ηχο δεν εχει βγει καποια λεξη που να εκφραζει τον αντιστοιχο τυπο ανθρωπου.

Ισως ακούγεται σκληρο, αλλα σε τελικη ελεος μ αυτή την επιμονη στο γουστο. Ν ακους ότι θελεις, να σ αρεσει ότι θελεις, μεχρι εδώ όμως. Όταν μιλανε καποιοι που εχουν τεχνογνωσια απλα εμεις πρεπει να υποδηλώνουμε τον σεβασμο μας. Αν μεταξυ των ειδικων υπαρχει διαφωνια σε καποια πραγματα (πολύ λογικο κι αυτο) δεν δικαιουμαστε να μπουμε αναμεσα τους. Απλα θα δειξουμε το μέγεθος της ασχετοσύνης μας. Τους ακουμε μπας και μαθουμε κατι. Αν θελουμε να μαθουμε.

Προσωπικα ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ. Δεν θελω να αντικαταστήσω πχ τον Καστρουνη η τον Ζαπαντη η τον Bruno. Προτιμω να εχουν τις γνωσεις και να τους συμβουλευτω. Ακομη και με πληρωμη. Η δικια μου δουλεια είναι άλλη.

ΑΝ μου πουν ότι δεν ξερω να ακουω η να βλεπω θα συμφωνησω μαζι τους. Κατι θα ξερουν. Όταν πχ ο Καστρουνης μ εξηγουσε καποιες ατελειες στην εικονα εγω δεν τις καταλαβαινα. δεν τις ευρισκα στην οθονη, Σηκωθηκε ο ανθρωπος και πηγε στην οθονη για να μου εξηγει με τον απλο τροπο και να με πεισει για αυτά που μου ελεγε. Αυτος σε χρονο ντε τε καταλαβαινε το πρόβλημα. Εγω νομιζα ότι όλα ηταν μια χαρα. Ποια πρακτικη αξια εδώ θα ειχε το γουστο μου?

Όταν πηγα με τον γυιο μου σε εκθεση ζωγραφικης και του εδειχνα ένα πινακα ζωγραφικης που μου αρεσε και του εξηγουσα το γιατι, αυτος μου ειπε ορθα - κοφτα. Μπαμπα εισαι ασχετος και οσο ποιο πολύ μιλας τοσο ποιο πολυ δειχνεις το μέγεθος της ασχετοσύνης σου. Αυτος σπουδασε το αντικειμενο. Μπορει και σ αυτόν να υπαρχει καπου το γουστο αλλα καταλαβαινει το τεχνικα σωστο και το τεχνικα λαθος. Εγω δεν θα το καταλαβω. Πρεπει να παω κι εγω να σπουδασω. Δεν θα το κανω, Αν καποιος εχει την υπομονή να μου πει λιγα πραγματα τοτε εχει καλως και θα του πω κι ευχαριστω.

Πολύ φιλικα στους ασχετους σαν κι εμενα, θελω να τους πω ότι εδώ εχουμε την τυχη καποιοι ανθρωποι να εχουν γνωσεις, να μας τις χαριζουν απλοχειρα και ΔΩΡΕΑΝ. Να τους σκαμε πολλες φορες με τα γραπτα μας. Κι αυτοι είναι ακομη είναι εδώ μεσα, με σιδερενιο στομαχι να επιμενουν να μας βοηθησουν. ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ είναι πολύ λιγο για να εκφρασει τον σεβασμο για τα οσα κανουν. Σκεφτειται ποσο ποιο φτωχο θα ηταν το φορουμ αν ελειπαν 3-4 ατομα, να μην λεω ονόματα, που σ αυτά που λενε συνεχως βαζουν κι επιχειρηματα επιστημονικα.

Χωρις αυτους θα επικρατουσε η "επιστημη του γουστου" και ολοι θα είμασταν επιστήμονες! Αυτοθαυμασμος! Θα επερνα κι εγω παρασημο! Ο ασχετος!
 

Μηνύματα
252
Reaction score
645
Κι εδώ ας αναφωνήσουμε όλοι μαζί για πολλοστή φορά: Τα καλά ηχεία οφείλουν να παίζουν καλά όλα τα είδη μουσικής.
Συμφωνώ αλλά όχι μόνο τα καλά ηχεία αλλά και τα καλά ενισχυτικά. Τα καλά ηχοσυστήματα γενικά
 

Μηνύματα
645
Reaction score
775
εμπειρία απο Harbeth ηχεία γενικως δεν εχω.
Εχω ομως εδω κ λιγο καιρο στην κατοχή μου το 40.2.
Σε κανενα ηχοσύστημα δεν εχω ακούσει kyuss η qotsa η massive attack, όπως στο current set up μου με τα 40.2 και τον jadis i88.
Τα ηχεία ροκαρουν μ ενα tight και tunefulχαμηλό που σκοτώνει. Καλα, για κιθάρες και φωνές δεν το συζητάω, όπως και για τα κρυστάλλινα κ σωματώδη πρίμα.
Αυτα
 

Μηνύματα
460
Reaction score
199
Τα δικά μου τα
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι τους κατόχους Harbeth. Τι μουσική ακούτε ;
Εγώ για heavy metal, noise rock, alternative και electronica που ακούω, ειλικρινά είναι τα πλέον ακατάλληλα ηχεία. Έχω ακούσει τα Shl5 (στον αντιπρόσωπο με Croft και στο σπίτι μου με Naim) και τα 30.1 (σπίτι μου με Naim και στο σπίτι φίλου μου με Conrad Johnson) και άποψή μου είναι πως δεν κάνουν για δυναμική μουσική γενικά. Άκουσα από Metallica μέχρι Linkin Park και Rammstein, και από Soundgarden μέχρι Moby.
Η ποιότητα του ξύλου και το φινίρισμα των καμπινών τους είναι κορυφαία και επιπέδου καλού έγχόρδου, δεν χωρά αμφιβολία για αυτό. Αυτό μου κέντρισε και το ενδιαφέρον και τα δοκίμασα ως υποψήφιος αγοραστής. Στον αφρόντιστο χώρο μου όμως και για τη μουσική που ακούω στο 80% του χρόνου μου, είναι τα πιο ακατάλληλα/χειρότερα ηχεία που έχω ακούσει. Πέραν από απόψεις περί γλυκού, ζεστού, ψυχρού, Αγγλικού, Αμερικάνικου, παλιομοδίτικου κτλ ήχου, για τα δικά μου αυτιά τα 2 μοντέλα που άκουσα δεν αποδίδουν καλά ροκ και έντονη ρυθμική μουσική. Με τίποτα.
Για άλλα είδη μουσικής ίσως είναι καλύτερα.
Και επειδή βλέπω εδώ φίλους να ορκίζονται στο όνομα των Harbeth και Spendor, έχω περιέργεια για το τι είδους μουσική ακούνε και έχουν μαγευτεί από τα συγκεκριμένα ηχεία.
Κατά αρχάς πιστεύω δεν άκουσες τα ηχεία που ανέφερες με ενισχυτές επαρκούς οδήγησης και πιθανόν ο χώρος να μην ήταν ο καλύτερος για μια αντικειμενική αξιολόγηση των ηχείων που άκουσες.

Πιστεύω αν υπήρχε επαρκής οδήγηση δεν θα είχες την αρνητική εικόνα για το είδος μουσικής που ακούς ειδικά στον βαθμό που αναφέρεις.

Η αλήθεια είναι πως η πλειονότητα των φίλων αυτής της σχολής δεν ακούνε και πολύ ηλεκτρική κιθάρα, τι να κάνουμε τα γούστα ποικίλουν.
 



Μηνύματα
252
Reaction score
645
εμπειρία απο Harbeth ηχεία γενικως δεν εχω.
Εχω ομως εδω κ λιγο καιρο στην κατοχή μου το 40.2.
Σε κανενα ηχοσύστημα δεν εχω ακούσει kyuss η qotsa η massive attack, όπως στο current set up μου με τα 40.2 και τον jadis i88.
Τα ηχεία ροκαρουν μ ενα tight και tunefulχαμηλό που σκοτώνει. Καλα, για κιθάρες και φωνές δεν το συζητάω, όπως και για τα κρυστάλλινα κ σωματώδη πρίμα.
Αυτα
Έχουμε ίδια ακούσματα φίλε Κώστα. Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες, με τον Supernait που είχα τότε δεν ρόκαραν, και γενικά οι Naim φημίζονται για το ρυθμό και την ενέργεια που έχουν. Καλά για Massive Attack ή Amon Tobin που είχα παίξει ήταν απλά κακό. Και με τα Croft του αντιπροσώπου ήταν χειρότερα. Στα δικά μου αυτιά και πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη.
 

Μηνύματα
645
Reaction score
775
Έχουμε ίδια ακούσματα φίλε Κώστα. Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες, με τον Supernait που είχα τότε δεν ρόκαραν, και γενικά οι Naim φημίζονται για το ρυθμό και την ενέργεια που έχουν. Καλά για Massive Attack ή Amon Tobin που είχα παίξει ήταν απλά κακό. Και με τα Croft του αντιπροσώπου ήταν χειρότερα. Στα δικά μου αυτιά και πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Με το 40.2 ολα αυτα;
 

Μηνύματα
252
Reaction score
645
Τα δικά μου τα


Κατά αρχάς πιστεύω δεν άκουσες τα ηχεία που ανέφερες με ενισχυτές επαρκούς οδήγησης και πιθανόν ο χώρος να μην ήταν ο καλύτερος για μια αντικειμενική αξιολόγηση των ηχείων που άκουσες.

Πιστεύω αν υπήρχε επαρκής οδήγηση δεν θα είχες την αρνητική εικόνα για το είδος μουσικής που ακούς ειδικά στον βαθμό που αναφέρεις.

Η αλήθεια είναι πως η πλειονότητα των φίλων αυτής της σχολής δεν ακούνε και πολύ ηλεκτρική κιθάρα, τι να κάνουμε τα γούστα ποικίλουν.
Τα άκουσα με Croft αγνώστων λοιπών στοιχείων στον αντιπρόσωπο, με φροντισμένο και με updated λυχνίες Conrad Johnson προ + τελικό 60+ watt στον dedicated χώρο φίλου και με Naim Supernait στο σπίτι μου. Για τον Croft δεν μπορώ να πω κάτι αλλά οι άλλοι δύο δεν θεωρώ ότι είχαν και τόσο δύσκολο έργο. Οκ είναι 60 λαμπάτα και 80 τρανζιστοράτα watt, αλλά από ότι διαβάζω εδώ, οι περισσότεροι με λάμπες ταιριάζεται τα harbeth σας. Οπότε δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα οδήγησης ή παραμόρφωσης.
Τώρα για το χώρο έχεις δίκιο. Το είπα μάλιστα. Στον αφρόντιστο χώρο μου με τα θέματά του. Στον οποίο τα Audio Physic που έχω δουλεύουν μια χαρά. Όχι τέλεια, αλλά απροβλημάτιστα σε όλες τις μουσικές και ιδίως σε μεσαίες και υψηλές στάθμες.
Εσύ με τι τα οδηγείς;
[DOUBLEPOST=1556618452][/DOUBLEPOST]
Με το 40.2 ολα αυτα;
Όχι. Τα Shl5 και τα 30.1
 

Μηνύματα
645
Reaction score
775
Τα άκουσα με Croft αγνώστων λοιπών στοιχείων στον αντιπρόσωπο, με φροντισμένο και με updated λυχνίες Conrad Johnson προ + τελικό 60+ watt στον dedicated χώρο φίλου και με Naim Supernait στο σπίτι μου. Για τον Croft δεν μπορώ να πω κάτι αλλά οι άλλοι δύο δεν θεωρώ ότι είχαν και τόσο δύσκολο έργο. Οκ είναι 60 λαμπάτα και 80 τρανζιστοράτα watt, αλλά από ότι διαβάζω εδώ, οι περισσότεροι με λάμπες ταιριάζεται τα harbeth σας. Οπότε δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα οδήγησης ή παραμόρφωσης.
Τώρα για το χώρο έχεις δίκιο. Το είπα μάλιστα. Στον αφρόντιστο χώρο μου με τα θέματά του. Στον οποίο τα Audio Physic που έχω δουλεύουν μια χαρά. Όχι τέλεια, αλλά απροβλημάτιστα σε όλες τις μουσικές και ιδίως σε μεσαίες και υψηλές στάθμες.
Εσύ με τι τα οδηγείς;
[DOUBLEPOST=1556618452][/DOUBLEPOST]

Όχι. Τα Shl5 και τα 30.1
το 5αρι το ειχα ακουσει λιγο στην εκθεση και δεν ειχα ενθουσιαστει καθολου. Ωραια μεσαια και τελειωνε το εργο εκει.
Το 40.2 το ακουσα σε σπιτι γνωστου με καθε πιθανο ειδος και εφυγα με την σκεψη οτι αυτο πρεπει να ειναι το επομενο ηχειο μου.
Νομιζω, χωρις να το παιζω ειδικος - απλα καταθετω την εμπειρια μου, οτι το 40,2 απεχει πολυ απο ολα τα αλλα μοντελα της εταιριας.
 

Μηνύματα
252
Reaction score
645
το 5αρι το ειχα ακουσει λιγο στην εκθεση και δεν ειχα ενθουσιαστει καθολου. Ωραια μεσαια και τελειωνε το εργο εκει.
Το 40.2 το ακουσα σε σπιτι γνωστου με καθε πιθανο ειδος και εφυγα με την σκεψη οτι αυτο πρεπει να ειναι το επομενο ηχειο μου.
Νομιζω, χωρις να το παιζω ειδικος - απλα καταθετω την εμπειρια μου, οτι το 40,2 απεχει πολυ απο ολα τα αλλα μοντελα της εταιριας.
Είδες που τελικά συμφωνούμε έστω και εν μέρει.....
Και τα 2 στα δικά μου αυτιά είχαν θέμα με το χαμηλό τους αλλά και με τα πρίμα τους σε μικρότερο βαθμό. Ίσως γιατί είναι τονισμένη η μεσαία περιοχή, δεν ξέρω.
Το 40.2 με το μεγάλο woofer (13άρι ή 12άρι αν δεν κάνω λάθος) και τα πολλά λίτρα της καμπίνας σίγουρα είναι καλύτερο χαμηλά και κρατώ τη γνώμη σου ότι απέχει πολύ από τα άλλα μοντέλα. Σε ευχαριστώ για το feedback και τη συζήτηση και θα το τεστάρω με την πρώτη ευκαιρία.
 


lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.828
Reaction score
2.427
.........

΄΄Ζεστό΄΄ ήχο μπορείς ν'ακούσεις από οποιοδήποτε setup εφαρμόζοντας κατάλληλη ζυγοστάθμιση σε συγκεκριμένες συχνοτικές ζώνες...;)
Αν εννοεί με γραφικό ή ψηφιακό ισοσταθμιστή, το δοκίμασα και ήταν χάλια .Αν εννοείς με dsp, το δοκίμασα και συμφωνώ. Αν εννοείς με παρέμβαση στον χώρο, αποκλείεται (όχι λόγω παντόφλας που λέει ο, ως συνήθως αιχμηρός, Ear) μα γιατί δεν μου αρέσουν όλα αυτά τα ...εντοιχιζομενα κρεμαστάρια σε κοινόχρηστο χώρο.
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι τους κατόχους Harbeth. Τι μουσική ακούτε ;
Εγώ για heavy metal, noise rock, alternative και electronica που ακούω, ειλικρινά είναι τα πλέον ακατάλληλα ηχεία. Έχω ακούσει τα Shl5 (στον αντιπρόσωπο με Croft και στο σπίτι μου με Naim) και τα 30.1 (σπίτι μου με Naim και στο σπίτι φίλου μου με Conrad Johnson) και άποψή μου είναι πως δεν κάνουν για δυναμική μουσική γενικά. Άκουσα από Metallica μέχρι Linkin Park και Rammstein, και από Soundgarden μέχρι Moby.
Η ποιότητα του ξύλου και το φινίρισμα των καμπινών τους είναι κορυφαία και επιπέδου καλού έγχόρδου, δεν χωρά αμφιβολία για αυτό. Αυτό μου κέντρισε και το ενδιαφέρον και τα δοκίμασα ως υποψήφιος αγοραστής. Στον αφρόντιστο χώρο μου όμως και για τη μουσική που ακούω στο 80% του χρόνου μου, είναι τα πιο ακατάλληλα/χειρότερα ηχεία που έχω ακούσει. Πέραν από απόψεις περί γλυκού, ζεστού, ψυχρού, Αγγλικού, Αμερικάνικου, παλιομοδίτικου κτλ ήχου, για τα δικά μου αυτιά τα 2 μοντέλα που άκουσα δεν αποδίδουν καλά ροκ και έντονη ρυθμική μουσική. Με τίποτα.
Για άλλα είδη μουσικής ίσως είναι καλύτερα.
Και επειδή βλέπω εδώ φίλους να ορκίζονται στο όνομα των Harbeth και Spendor, έχω περιέργεια για το τι είδους μουσική ακούνε και έχουν μαγευτεί από τα συγκεκριμένα ηχεία.
Την ακριβώς αντίθετη από αυτήν που προτιμάς! Μικρά σύνολα, με ηλεκτρικά ή/και ακουστικά οργανα, όχι τεράστιες συμφωνικές, τζαζιες, μπλουζιές κατά κόρον, ροκ κλπ όσο λιγότερο Hard, ελληνικά και ξένα φυσικά. Και πάντα με πάνω από δύο ...φλογέρες τσομπανη του ear, για καλύτερη καλυψη;)
Όσο για τα ενισχυτικά με τα οποία άκουσες τα ηχεία, μάλλον τα αδικησες
Όταν λεμε ότι ο ηχος δεν είναι επιστημη, η ότι μπορει να είναι επιστημη, αλλα είναι ασχετη με τα στερεοφονικα μας, τοτε τζαμπα οποιαδήποτε συζητηση.

Αυτά τα διαγράμματα που βγηκαν, δεν ηταν βιτσια καποιου σαδιστη με σκοπο να βασανιζει τους μαθητες.

Εγω δεν ασχολουμε με τη συγκεκριμενη επιστημη όπως και μ ένα σωρο άλλες, αυτό δεν σημαινει ότι δεν σεβομαι τους ανθρώπους που ασχολουντε μ αυτές ουτε και το ιδιο το αντικειμενο της επιστημης.

Εδώ μεσα συμβαινει το εξης: Θεωρούμε αποδεκτη την επιστημη που εχει να κανει με την εικονα αλλα ...με τον ηχο ένα σωρο ανθρωποι εχουν ανακαλυψει μια νεα επιστημη .

Την "ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ!"

Πιστευει καποιος ότι επειδή ακουει πολλα χρονια μουσικη, γνωριζει τα παντα για τον ηχο και η ακουστικη εμπειρια καταργει οτιδήποτε άλλο που εχει να κανει με νομους της φυσης. Αντε τωρα να τους πεισεις.

Στο σκακι υπαρχει μια ορολογια γι αυτον που ασχολειται χρονια με το σπορ και δεν μαθαινει ΠΟΤΕ. Λεγεται ΜΑΖΕΤΑΣ. Στον ηχο δεν εχει βγει καποια λεξη που να εκφραζει τον αντιστοιχο τυπο ανθρωπου.

Ισως ακούγεται σκληρο, αλλα σε τελικη ελεος μ αυτή την επιμονη στο γουστο. Ν ακους ότι θελεις, να σ αρεσει ότι θελεις, μεχρι εδώ όμως. Όταν μιλανε καποιοι που εχουν τεχνογνωσια απλα εμεις πρεπει να υποδηλώνουμε τον σεβασμο μας. Αν μεταξυ των ειδικων υπαρχει διαφωνια σε καποια πραγματα (πολύ λογικο κι αυτο) δεν δικαιουμαστε να μπουμε αναμεσα τους. Απλα θα δειξουμε το μέγεθος της ασχετοσύνης μας. Τους ακουμε μπας και μαθουμε κατι. Αν θελουμε να μαθουμε.

Προσωπικα ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ. Δεν θελω να αντικαταστήσω πχ τον Καστρουνη η τον Ζαπαντη η τον Bruno. Προτιμω να εχουν τις γνωσεις και να τους συμβουλευτω. Ακομη και με πληρωμη. Η δικια μου δουλεια είναι άλλη.

ΑΝ μου πουν ότι δεν ξερω να ακουω η να βλεπω θα συμφωνησω μαζι τους. Κατι θα ξερουν. Όταν πχ ο Καστρουνης μ εξηγουσε καποιες ατελειες στην εικονα εγω δεν τις καταλαβαινα. δεν τις ευρισκα στην οθονη, Σηκωθηκε ο ανθρωπος και πηγε στην οθονη για να μου εξηγει με τον απλο τροπο και να με πεισει για αυτά που μου ελεγε. Αυτος σε χρονο ντε τε καταλαβαινε το πρόβλημα. Εγω νομιζα ότι όλα ηταν μια χαρα. Ποια πρακτικη αξια εδώ θα ειχε το γουστο μου?

Όταν πηγα με τον γυιο μου σε εκθεση ζωγραφικης και του εδειχνα ένα πινακα ζωγραφικης που μου αρεσε και του εξηγουσα το γιατι, αυτος μου ειπε ορθα - κοφτα. Μπαμπα εισαι ασχετος και οσο ποιο πολύ μιλας τοσο ποιο πολυ δειχνεις το μέγεθος της ασχετοσύνης σου. Αυτος σπουδασε το αντικειμενο. Μπορει και σ αυτόν να υπαρχει καπου το γουστο αλλα καταλαβαινει το τεχνικα σωστο και το τεχνικα λαθος. Εγω δεν θα το καταλαβω. Πρεπει να παω κι εγω να σπουδασω. Δεν θα το κανω, Αν καποιος εχει την υπομονή να μου πει λιγα πραγματα τοτε εχει καλως και θα του πω κι ευχαριστω.

Πολύ φιλικα στους ασχετους σαν κι εμενα, θελω να τους πω ότι εδώ εχουμε την τυχη καποιοι ανθρωποι να εχουν γνωσεις, να μας τις χαριζουν απλοχειρα και ΔΩΡΕΑΝ. Να τους σκαμε πολλες φορες με τα γραπτα μας. Κι αυτοι είναι ακομη είναι εδώ μεσα, με σιδερενιο στομαχι να επιμενουν να μας βοηθησουν. ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ είναι πολύ λιγο για να εκφρασει τον σεβασμο για τα οσα κανουν. Σκεφτειται ποσο ποιο φτωχο θα ηταν το φορουμ αν ελειπαν 3-4 ατομα, να μην λεω ονόματα, που σ αυτά που λενε συνεχως βαζουν κι επιχειρηματα επιστημονικα.

Χωρις αυτους θα επικρατουσε η "επιστημη του γουστου" και ολοι θα είμασταν επιστήμονες! Αυτοθαυμασμος! Θα επερνα κι εγω παρασημο! Ο ασχετος!
Εγώ υποστηρίζω ότι ΕΊΝΑΙ επιστήμη που όμως υποχωρεί μπροστά στο γούστο του καθενός. Τι να τον έκανα τον τέλειο μετρητικά Devialet 200, όταν ο συνδυασμός με venere ήταν αλλού για αλλου; Ο μετά κάτοχος των venere κατά σύμπτωση τα παίζει με Devialet 120, και είναι ευχαριστημένος. Άλλο γούστο μα και άλλος χώρος!
Όσο για το "ευχαριστω" στους ...χορηγούς γνώσης, όντως θα ήταν πιο απλόχερο αν συνοδευόταν και με καλούς τρόπους συμπεριφορας - και ο νοών νοείτω...

το 5αρι το ειχα ακουσει λιγο στην εκθεση και δεν ειχα ενθουσιαστει καθολου. Ωραια μεσαια και τελειωνε το εργο εκει.
Το 40.2 το ακουσα σε σπιτι γνωστου με καθε πιθανο ειδος και εφυγα με την σκεψη οτι αυτο πρεπει να ειναι το επομενο ηχειο μου.
Νομιζω, χωρις να το παιζω ειδικος - απλα καταθετω την εμπειρια μου, οτι το 40,2 απεχει πολυ απο ολα τα αλλα μοντελα της εταιριας.
Άσε Κώστα, στην έκθεση ο αντ/που λες και το έκανε επιτηδες: έθαψε με ακατάλληλο ενισχυτικό και πηγή (ποιος Croftακος μπορουσε να "παλεψει"; ) το ηχείο. Δεν έχει μόνον ωραία μεσαια: και χαμηλό επαρκέστατο και υψηλά εξαιρετικά, μα θέλουν "ταιρι". Σου είπα πχ ότι ο Jadis Orchestra ref ηταν απαραδεκτος με τα ηχεια, αντιθετα ο Ayon χωρις να ειναι ο καλυτερος, τα "πάει και τα φερνει" εξαιρετικα.Για τα 40.2 δεν ξέρω, πιο πολύ πρέπει να έχουν θέμα χώρου για να αποδώσουν. .
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.495
Reaction score
57.500
Είδες που τελικά συμφωνούμε έστω και εν μέρει.....
Και τα 2 στα δικά μου αυτιά είχαν θέμα με το χαμηλό τους αλλά και με τα πρίμα τους σε μικρότερο βαθμό. Ίσως γιατί είναι τονισμένη η μεσαία περιοχή, δεν ξέρω.
Το 40.2 με το μεγάλο woofer (13άρι ή 12άρι αν δεν κάνω λάθος) και τα πολλά λίτρα της καμπίνας σίγουρα είναι καλύτερο χαμηλά και κρατώ τη γνώμη σου ότι απέχει πολύ από τα άλλα μοντέλα. Σε ευχαριστώ για το feedback και τη συζήτηση και θα το τεστάρω με την πρώτη ευκαιρία.
Απαιτεί όμως λίαν προσεκτική τοποθέτηση,καθότι η ευθυγράμμιση χαμλών του μεγάλου είναι ζυγοσταθμισμένη προς υποαποσβενύμενη συμπεριφορά στο θεμελιώδη συντονισμό της.Μακριά από τοιχώματα και από κόμβους ιδιορρυθμών του δωματίου στις δύο πρώτες οκτάβες.Αλλιώς.θα βγούν εσφαλμένα συμπεράσματα για το αν θα σου έκανε ή όχι σε απαιτητικά από ενεργειακής πλευράς προγράμματα.

Ένα σχόλιο γενικού (παλιο)χαρακτήρα...Υπάρχει τρόπος χωρίς πολλές διατυπώσεις για να διαπιστώσει ο εκάστοτε χρήστης πόσο ΄΄flat΄΄ ακούει πραγματικά εντός δεδομένου χώρου και σε συγκεκριμένη θέση ακρόασης.

Προμηθεύεται αφιερωμένο ντεσιμπελόμετρο με ενσωματωμένο καλιμπραρισμένο μικρόφωνο - γι αυτό και και είναι προτιμότερο από το μη βαθμονομημένο μικρόφωνο κατά την εφαρμογή κινητού.Βρίσκει κατόπιν στο διαδίκτυο κάποιο από τα εύκολα διαθέσιμα αρχεία με σάρωση από τόνους ευρείας ζώνης.Το αναπαράγει έχοντας πρώτα ορίσει τη στάθμη αναφοράς στη θέση ακρόασης - κι έχοντας διαπιστώσει ότι θα ήταν...όμοια για καθένα κανάλι - με επίσης διαθέσιμο ροζ θόρυβο ευρείας ζώνης.

Ρυθμίζει το ντεσιμπελόμετρο σε ζυγοστάθμιση τύπου ΄΄C΄΄ και γρήγορη απόκριση.Στρέφει το μικρόφωνο-αισθητήρα κατά τρόπον ώστε να έχει τα ηχεία κατά μέτωπον και ν'αντιστοιχεί η θέση του στο ύψος των αυτιών του στη θέση ακρόασης.Ο ίδιος μπορεί να στέκεται όρθιος κρατώντας το από πίσω.

Ξεκινά την αναπαραγωγή του αρχείου με επαναλήψεις - εφόσον κριθεί απαραίτητο - και παρακολουθεί τις διακυμάνσεις στάθμης στην οθόνη του ντεσιμπελόμετρου.Τόσο...φλατ ακούει εκεί που θα βρίσκεται και του εύχομαι τις κατώτερες δυνατές διακυμάνσεις.
Αν εννοεί με γραφικό ή ψηφιακό ισοσταθμιστή, το δοκίμασα και ήταν χάλια .Αν εννοείς με dsp, το δοκίμασα και συμφωνώ. Αν εννοείς με παρέμβαση στον χώρο, αποκλείεται (όχι λόγω παντόφλας που λέει ο, ως συνήθως αιχμηρός, Ear) μα γιατί δεν μου αρέσουν όλα αυτά τα ...εντοιχιζομενα κρεμαστάρια σε κοινόχρηστο χώρο.
...
Υπάρχουν και γραφικοί ή παραμετρικοί ισοσταθμιστές υπό μορφή...DSP.Προσφέρουν εναλλακτικώς και ανεξάρτητες ρυθμίσεις για κάθε κανάλι,ενώ εξασφαλίζεις ότι παρέχεται αυτόματη ταπείνωση γενικής στάθμης σε περίπτωση που θα ήθελες να παίξεις με τονώσεις ενέργειας σε κάποια ζώνη.Σημειωτέον ότι οι ακυρώσεις κατά SBIR είναι μη διευθετήσιμες με τέτοιες μεθόδους.

Ο γραφικός είναι πολύ χρήσιμος για μείωση ενέργειας σε στενότερο εύρος ζώνης.Λαμβάνεις υπόψιν ότι ο γραφικός έχει αμετάβλητη τιμή Q κατά τη δράση του,δηλαδή θα επηρεάζει και γειτονικές ζώνες στον ίδιο πάντα βαθμό.Ο παραμετρικός διαθέτει ανώτερη ευελιξία αφού προσφέρει δυνατότητα επέμβασης και στο εύρος δράσης σε κάθε ζώνη,αλλά και πιο...βασανιάρικη εφαρμογή.

Εφόσον εφαρμοστούν στη ζώνη των πρώτων οκτάβων,ταπεινώνουν τονισμούς ενέργειας χωρίς να τονώνουν υποχωρήσεις και είσαι...βέβαιος για την τονική υπεροχή του setup σε ανώτερες οκτάβες,τότε αναμένεται να εισπράξεις ήχο καθαρότερο και με μικρότερη καταπόνηση του ενισχυτή για δεδομένη - υπό την προϋπόθεση ότι θα ήταν επιτρεπτή από τις δυνατότητες του setup - στάθμη.

Μπορείς με αυτόν το συμβιβασμό να ξεφύγεις χωρίς παρατράγουδα στο πεδίο του χρόνου.Κι εφαρμόζεται ακόμα καλύτερα ένας τέτοιος συμβιβασμός όταν έχεις μελετήσει εξαρχής την εγκατάσταση των ηχείων και θέσης ακρόασης στο χώρο με όλες τις διατυπώσεις,κατά τρόπον ώστε να έχουν αποφευχθεί οι έντονες τονώσεις και ταπεινώσεις στην ενέργεια.
Δεν ακούμε τόνους ακούμε μουσική.
Η ακουστική συμπεριφορά και η απόκριση του χώρου δεν κάνουν...διακρίσεις ανάμεσα σε ΄΄αγενείς΄΄ τόνους κι ευγενείς σύνθετους,όπως η μουσική.
 
Last edited:



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.628
Μηνύματα
2.946.605
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top