- Μηνύματα
- 47.866
- Reaction score
- 99.734
Εννοείται πως ναι. Εδώ δεν ξεζαντάρουν τα κοινά ελαστικά σε ακραίες συνθήκες, θα έχουν πρόβλημα αυτά;ΥΓ. Θα μπορεί κάποιος να ντριφτάρει.. , ή να στρίψει οριακά.. κλπ..?
Χλωμό..!![]()
Εννοείται πως ναι. Εδώ δεν ξεζαντάρουν τα κοινά ελαστικά σε ακραίες συνθήκες, θα έχουν πρόβλημα αυτά;ΥΓ. Θα μπορεί κάποιος να ντριφτάρει.. , ή να στρίψει οριακά.. κλπ..?
Χλωμό..!![]()
Ο σχεδιαστής του ήταν Έλληνας της Αμερικής, ο Alex Tremulis....Το μοναδικό 2τροχο αυτοκίνητο στην ιστορία είναι το Gyro-X από το 1967..
Πραγματικά απίστευτο το να το βλέπεις να βολτάρει ισορροπώντας..!
Βασικά εννοούσα ότι τουλάχιστον στα υψηλά προφίλ θα υπάρχει θέμα στρέβλωσης, κ άρα επίδρασης στην γενικότερη συμπεριφορά της γεωμετρίας του αυτοκινήτου σε συνθήκες οριακού στριψίματος..Εννοείται πως ναι. Εδώ δεν ξεζαντάρουν τα κοινά ελαστικά σε ακραίες συνθήκες, θα έχουν πρόβλημα αυτά;
Σώπα..!Ο σχεδιαστής του ήταν Έλληνας της Αμερικής, ο Alex Tremulis....
Ήταν μεταξύ άλλων και μέλος της ομάδας του Tucker...Βασικά εννοούσα ότι τουλάχιστον στα υψηλά προφίλ θα υπάρχει θέμα στρέβλωσης, κ άρα επίδρασης στην γενικότερη συμπεριφορά της γεωμετρίας του αυτοκινήτου σε συνθήκες οριακού στριψίματος..
Ιδιαίτερα στις μηχανές που υπάρχει ολόκληρη φιλοσοφία στο σήκωμα της μηχανής από κλίση με πολλά (το λεγόμενο σκαλοπάτι..!)
[DOUBLEPOST=1560153503][/DOUBLEPOST]
Σώπα..!
Δεν το ήξερα..
Θα μου πείς οι έλληνες σχεδιαστές διαπρέπουν στο εξωτερικό..
Οπως το mini cooper του Ισιγόνη..!
Αυτόν θα τον ζήλευε και ο μεγάλος Θου-Βου (ξέρεις από βεσπαΜπορεί να χαρακτηριστεί άνετα ο πιό τρελλαμένος βεσπάκιας κ όχι μόνο!!
Μιλάμε τρελλός δεξιοτέχνης με την συμπαθέστατη βέσπα, αλλά κ κατά τα άλλα δύσκολη γεωμετρία της, κατανομή βάρους, κλπ κλπ για τέτοιες ταρζανιές!!
Πολύ μεγάλος..!
Μάλλον την σκαπούλαρε απο την παντόφλα που άργησε απο το Σαββατιάτικο τσιπουράκι.Τώρα που το βλέπω καλύτερα δείχνει σαν να την σκαπούλαρε από την ταινία "Wrong Turn"![]()
ΤΑ ΔΕ ΜΠΛΟΚ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ 2002!!!!!Την παλιά χρυσή εποχή των Turbo στην Formula 1 (δεκαετία '80) υπήρξε τέτοια εξέλιξη που όμοια της δεν θα υπάρξει ξανά για πολλούς λόγους..
Ενα χαρακτηριστικό διαμάντι της εποχής ήταν κ η BMW Μ12 (Brabham BT50 / 52) με κινητήρα 1.500 cm 4κίλυνδρο o οποίος στροφάριζε στις 10.000 με 12.000 για πλάκα με 4.5+ bar ('εφτασε κάποια στιγμή τα 5.6 bar) πίεση στο turbo αποδίδοντας 1.500 άλογα ή αλλιώς 1.000 άλογα στο λίτρο ή 100 άλογα κάθε 150 cm..
Τρελλά νούμερα εντελώς..!!
Των απλών 2002 εννοείς?ΤΑ ΔΕ ΜΠΛΟΚ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ 2002!!!!!
ΑΠΛΑ Μ10.Των απλών 2002 εννοείς?
Η τα ενισχυμένα από την 2002 Turbo?