PURETONE
Ένα σκέτο "Π"
- Μηνύματα
- 3.428
- Reaction score
- 4.017
Ενα "σημα" του μεγεθους μιας κεφαλης LOMC το ρωτησαμε ?διότι πολύ απλά, τα IC μεταφέρουν σήμα κι όχι ρεύμα
Ενα "σημα" του μεγεθους μιας κεφαλης LOMC το ρωτησαμε ?διότι πολύ απλά, τα IC μεταφέρουν σήμα κι όχι ρεύμα
Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.λογω μηχανηματων κατασκευης και χρονου κατασκευης ειναι και το κοστος κατασκευης τους ψηλοτερο.
Μιλάς με γρίφους, γέροντα.Ενα "σημα" του μεγεθους μιας κεφαλης LOMC το ρωτησαμε ?
Αυτο ειναι αληθεια και ειναι ενας απο τους λογους που οι μικροι κατασκευαστες καλωδιων "ηχου" δεν μπορουν να εχουν χαμηλες τιμες , εξ αιτιας της μικρης καταναλωσης.Ενας αλλος λογος ειδικα για το OCC ειναι διοτι αδεια και μηχανηματα κατασκευης εχουν μονο 4-5 κατασκευαστες οποτε ανετα εχουν την πολυτελεια να εκμεταλλευονται τους "επωνυμους" που αγοραζουν με το ονομα τους τυπωμενο στο καλωδιο, και αυτοι με τη σειρα τους ολους εμας που θελουμε ενα δυο καλωδια.ιδίως σε μεγάλη κλίμακα που κατασκευάζουν οι κολοσσοί.
ΝΑΙΜιλάς με γρίφους, γέροντα.
Έχει σημασία εάν η κεφαλή είναι χαμηλοέξοδη ή υψηλοέξδοδη, MC ή MM ή ΜΙ;
Μερικές φορές δεν καταλαβαίνω την άρνηση κάποιων ανθρώπων, που "μιλούν" με .pdf και αναφορές σε τεχνικά χαρακτηριστικά, να κοιτάξουν και τα… .pdf που αναφέρονται στα ρεύματα.
Δεν ξέρω αν οι διαφορές ακούγονται, πιτσιρικάς πίστευα πως άκουγα κάποιες αλλά μπορεί να ήταν και αυθυποβολή, επηρεασμένος από αυτά που είχα διδαχθεί.
Τα τελευταία χρόνια, απλά ακολουθώ τη φορά που προτείνει ο κατασκευαστής, αφού σίγουρα υπάρχουν νόμοι, μελέτες και βιβλιογραφία για τους λόγους ύπαρξης της αλλά δεν ξέρω αν ο κατασκευαστής τους ακολουθεί ή το κάνει για εμπορικούς λόγους.
Συζητάμε για "ρεύμα", δεν έχει σημασία αν είναι χαμηλής ή υψηλής έντασης, σημασία έχει ότι απαιτούνται δύο προϋποθέσεις για να υφίσταται:
α) Ύπαρξη φορέων ηλεκτρικού πεδίου με ελευθερία κίνησης, β) αίτιο για την προσανατολισμένη κίνηση των φορέων, δηλαδή κάποιο ηλεκτρικό πεδίο.
Για το πρώτο χρησιμοποιούμε, στην περίπτωσή μας, τα καλώδια. Το μέγεθος που μετρά το ρεύμα είναι η ένταση, δηλαδή ο ρυθμός διέλευσης του ηλεκτρικού φορτίου από τη διατομή του αγωγού (καλώδιο).
Η ένταση, σαν μέγεθος, είναι μονόμετρο, δηλαδή περιγράφεται με ένα μόνο φυσικό αριθμό ΑΛΛΑ έχει φορά και εξαρτάται από το δυναμικό. Το δυναμικό και οι διαφορές του (θετική/αρνητική) είναι η αιτία της κατευθυνόμενης εξαναγκασμένης ροής των ηλεκτρικών φορτίων μέσα σε αγωγούς.
Τα βελάκια, συνήθως, στα καλώδια υποδεικνύουν τη φορά μείωσης του δυναμικού.
Γιατί πρέπει να γνωρίζουμε το κατώτερο σημείο του δυναμικού; Γιατί όσο μικρότερο είναι το δυναμικό πεδίο τόσο μεγαλύτερο θα είναι το πηλίκο μεταφοράς της ηλεκτρικής ενέργειας, στην περίπτωσή μας (ή ασθένειάς μας) τόσο μεγαλύτερη θα είναι η μεταφορά "πληροφορίας" από την έξοδο προς την είσοδο.
Γιατί υπάρχει αυτό; Επειδή τίποτα δεν είναι τέλειο στον κόσμο, ο μονωτής που περιβάλλει τον αγωγό και είναι, λογικά, κακός αγωγός, λόγω προσμίξεων με άλλα υλικά για τη μείωση κόστους από τις εταιρίες, διαφοροποιούνται οι ηλεκτρικές του ιδιότητες, μπορεί να συμπεριφερθεί "τοπικά" και υπό προϋποθέσεις ως ημιαγωγός, δηλαδή ... ημί- καλός αγωγός, με την κίνηση των ηλεκτρονίων να μην είναι ελεύθερη γιατί θα εξαρτάται από τις ιδιότητες του υλικού και θα είναι αντίθετη στη φορά της έντασης λόγω κίνησης φαινομένων θετικών φορτίων.
Ο Θεόφραστος Αδαμάκης ήξερε πώς ν'απαντούσε σε όλες τις περιπτώσεις,αναρωτιόταν όμως κάθε φορά πόσο χρειαζόταν να το κάνει.Έρχονταν σε κάθε ευκαιρία στο νου εκείνες οι κουβέντες από τον παππού του,ότι όσο ικανοί και να είμαστε πρέπει να επιλέγουμε πότε αξίζει να στριμώχνουμε τους άλλους,με την κατάληξη ότι κάποια μέρα θα έβρισκε από μόνος του το νόημα.Καθώς τα χρόνια περνούσαν διαπίστωνε ότι ο παππούς με αυτή τη νουθεσία είχε διαβλέψει πόσο απεχθανόταν την αποτυχία ο εγγονός του,όμως οι νίκες σε άσκοπες διαμάχες σήμαιναν όχι μόνο σπατάλη χρόνου αλλά και δημιουργία νέων αντιπάλων.Και οι δουλειές του προχωρούσαν καλύτερα όταν πήγαινε με τα νερά των άλλων αντί να τους στριμώχνει."Be Water,my friend!" όπως έλεγε και το τσιτάτο του Bruce Lee,παρέμενε όμως η αμφιβολία για το ουσιαστικό νόημα.Αν το καλοσκεφτει κανεις η διαφορα μου με τον Μπουτια ειναι πολυ μικρη.
Τον Μπουτια δεν τον καταλαβαινει κανεις αλλα τον πιστευουν ολοι.
Εμενα με καταλαβαινουν ολοι αλλλα δεν με πιστευει κανεις.
Να προσθεσω εδω οτι εγω τουλαχιστον δεν ειδα/ακουσα να λεει καποιος απο τους γνωστους κολοσσους οτι χρησιμοποιει αγωγους OCC,6/7/8 N κλπ,θα ηταν πολυ βοηθητικο ακομη και γι αυτους.Και ο λογος ειναι διοτι δεν εχουν τις ιδιεσ μηχανες κλπ......Μπορει να εχουν και καλυτερες ποιος ξερει ?ιδίως σε μεγάλη κλίμακα που κατασκευάζουν οι κολοσσοί.
Τί βλέπουμε σε αυτή την εικόνα; Μας εξηγείς γιατί δεν καταλαβαίνω;Σου απάντησαν με λόγια, αλλά πολλές φορές μία εικόνα είναι πιο αποτελεσματική:
Η εικόνα είναι σχεδόν τυχαία, την επέλεξα επειδή ξεκινάει απλά και γίνεται λίγο πιο σύνθετη. Αγνόησε τους τίτλους και κοίταξε την κυματομορφή. Μπορείς να την συμβιβάσεις με αυτό που γράφεις;
ΓΙΑΤΙ;
Ένα τυπικό εναλλασόμενο σήμα. Η τάση/διαφορά δυναμικού/πεδίο δεν έχει μία φορά. Είναι στοχαστικό προς ποιά πλευρά είναι υψηλότερο κάθε δεδομένη στιγμή. Επομένως είναι ασυμβίβαστο με τον ερμηνεία του @Auditory. Το ίδιο συμβαίνει και με την ροή του ρεύματος, εάν μιλάμε για μεταφορά ισχύος. Έχει αναφερθεί πολλάκις από την αρχή του θέματος, γι' αυτό είπα να παραθέσω το οπτικό βοήθημα...Τί βλέπουμε σε αυτή την εικόνα; Μας εξηγείς γιατί δεν καταλαβαίνω;
Διοτι οι αναγκες καθε τυπου κεφαλης σε καλωδιο ειναι διαφορετικες λογω σχεδιασης κλπ.Και αυτο το ειπα σε απαντηση του σχολιου σου για τα "σηματα",διοτι δεν ειναι ολα τα ιδια.Υπηρχαν κατασκευαστες βραχιονων πικαπ επι "χρυσης εποχης" που στην συσκευασια τους ειχαν δυο καλωδια,ενα για ΜΜ και ενα για MC κεφαλες (low capacitance και low impedance) .Τετοιοι κατασκευαστες/κολοσσοι ηταν μεταξυ αλλων οι Audio Craft,SAEC,Fidelity Research,Grace των οποιων οι βραχιονες στελνουν μεχρι σημερα , αδιαβαστους σχεδον ολους τους "συγχρονους".ΓΙΑΤΙ;
Άρα με την εικόνα ήθελες να τονίσεις την εναλλαγή της φοράς της τάσης και του ρεύματος. ΟΚ.Ένα τυπικό εναλλασόμενο σήμα. Η τάση/διαφορά δυναμικού/πεδίο δεν έχει μία φορά. Είναι στοχαστικό προς ποιά πλευρά είναι υψηλότερο κάθε δεδομένη στιγμή. Επομένως είναι ασυμβίβαστο με τον ερμηνεία του @Auditory. Το ίδιο συμβαίνει και με την ροή του ρεύματος, εάν μιλάμε για μεταφορά ισχύος. Έχει αναφερθεί πολλάκις από την αρχή του θέματος, γι' αυτό είπα να παραθέσω το οπτικό βοήθημα...
edit: Για λόγους πληρότητας, ο ήχος που ακούμε προκύπτει από εναλλασσόμενο σήμα
Και πολύ καλά έκαναν! Έτσι πρέπει.Διοτι οι αναγκες καθε τυπου κεφαλης σε καλωδιο ειναι διαφορετικες λογω σχεδιασης κλπ.Και αυτο το ειπα σε απαντηση του σχολιου σου για τα "σηματα",διοτι δεν ειναι ολα τα ιδια.Υπηρχαν κατασκευαστες βραχιονων πικαπ επι "χρυσης εποχης" που στην συσκευασια τους ειχαν δυο καλωδια,ενα για ΜΜ και ενα για MC κεφαλες (low capacitance και low impedance)
Εχω καλωδιο της audiocraft με 30 pf στα 150 εκατοστα !!!!!! Οι ΜΜ κελαιδανεΚαι πολύ καλά έκαναν! Έτσι πρέπει.
Ε, νταξ, αυτό δεν είναι απόλυτο.edit: Για λόγους πληρότητας, ο ήχος που ακούμε προκύπτει από εναλλασσόμενο σήμα
Ιδού λοιπόν και η ανάγκη για τήρηση της κατεύθυνσης στα καλώδια.Ε, νταξ, αυτό δεν είναι απόλυτο.
Όταν ψαλιδιζουν οι αναιμικοί ενισχυτές μεγάλης παραμόρφωσης που χαίρουν της εκτίμησης χαιεντάδων, για λίγο, εμφανίζεται συνεχές ρεύμα.
ΩπΙδού λοιπόν και η ανάγκη για τήρηση της κατεύθυνσης στα καλώδια.
Ντιμιφουτ, αυτός μας κοροϊδεύει μες στα μούτρα μας.Χασκογελούσε στην ιδέα ότι άμα τον έβλεπαν από μια μεριά να κάνει κάτι τέτοιο οι ομοϊδεάτες του πρωτοπαλίκαρα του ορθολογισμού μπορεί και να τους έπεφταν τα μαλλιά,πλην όμως εκείνοι που είχε υπόψιν δεν διέθεταν και πολλά,οπότε μικρό το κακό
Όχι, γιατί το σήμα "ψαλιδίζει και από τις δύο μεριές".Ιδού λοιπόν και η ανάγκη για τήρηση της κατεύθυνσης στα καλώδια.
(των ηχείων τουλάχιστον)
Μα γι αυτό και η σήμανση κατευθυντικότητας είναι ορισμένη τόσο για τον αγωγό που πηγαίνει το σήμα στο ηχείο όσο και για τον αγωγό επιστροφής.Απλώς η ενδεδειγμένη δομή του δεύτερου θα έχει τεθεί αντίστροφα ως προς τη φορά του βέλους που θα δείχνει τον ΄΄μαύρο΄΄ ακροδέκτη του ηχείου.Όχι, γιατί το σήμα "ψαλιδίζει και από τις δύο μεριές".