dapost
Rehdeko & Harbeth lover
- Μηνύματα
- 5.019
- Reaction score
- 11.496
Αποφασιστε σας παρακαλω να μας πειτε και μας μετα τι να κανουμε ;-)
Εγώ θα τολεγα Γ ποιότητα
... Θάνατος δεν προβλέπετε για διάφορους λόγους..
Α) Immersive
Β) 5.1 - 7.1
Γ) δικαναλο
Εσύ το πέθανες καημένεΤο ίδιο λέμε.
Αυτά είναι ωραία για atmos, κρεμασμένα με ντίζες από την οροφήΤο δικαναλο ζει και βασιλεύει...
Αυτά τώρα τι είναι??Το δικαναλο ζει και βασιλεύει...
Αναμφίβολα, δεν υπάρχουν τα χρώματα ως εγγενείς ιδιότητες των πραγμάτων καθ' εαυτών, γνώση που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του σύγχρονου επιστημονικού κοσμοειδώλου και που - τι παράξενο! - είχε ήδη πρωτοψιλιαστεί ο Καντ 230 χρόνια πριν, στην Κριτική του Καθαρού Λόγου· αλλά (ένα πολύ μεγάλο αλλά) υφίσταται ασφαλώς μία υποκειμενική αίσθηση των χρωμάτων, μία εμπειρία του τι σημαίνει να βιώνω κάτι ως κόκκινο ή μπλε, βίωμα το οποίο είναι ουσιωδώς μη αναγώγιμο στην εξήγηση του με επιστημονικούς όρους. Είναι ακριβώς το περίφημο ζήτημα των qualia στην φιλοσοφία του νου, και υπάρχει βέβαια το γνωστό thought experiment με την Mary. Διαφωνίες και συγκρούσεις άλυτες μέχρι σήμερα ανάμεσα σε φιλοσόφους, επιστήμονες και λοιπούς παρατρεχάμενους, μαινόμενες από την εποχή του Ντεκάρτ και δώθε, αλλά -γιατί όχι;- που λύνονται σε μία μέρα, με 2-3 σχόλια μέσα στο av site.Δεν υπάρχει κόκκινο (ούτε κίτρινο ούτε μπλε) Αυτό που υπάρχει είναι το φάσμα "του ορατού φωτός και αντιστοιχεί σε μήκος κύματος 625-760 nm. " Και είναι παγερά αδιάφορο για το δικό μας γούστο και τις προτιμήσεις μας, καθώς και για το πώς φαίνεται στα μάτια ενός ανθρώπου, ανάλογα με το περιβάλλον και τις λοιπές οπτικές επιδράσεις![]()
πρόβλημα στο σάιτ....Πού μπήκα;
Νομιζω,σε ενα πρασινο λειβαδι κατω απο τον γαλαζιο ουρανο οπου τελειται η ταφη του αδειου φερετρου του δικαναλου.Πού μπήκα;
Αυτό που διαφεύγει είναι ότι (για παράδειγμα) της γυναίκας μου το "ματσάρισμα" δεν μπορώ να το αλλάξω με καλώδια ή άλλα tweaksThe US Philosopher Wilfrid Sellars describes two images or pictures of man. The scientific image of man is familiar to medics; it’s all about body tissues, genes, and biochemistry. But what if science is not the only valid way of knowing? Sellars sees the ‘manifest image’ of man as ‘the framework in terms of which, to use an existentialist turn of phrase, man first encountered himself’. The manifest image is connected to personhood and self-awareness, it is how I think of myself every day. Consciousness, although contingent and frail, is qualitatively unique and is of great value.
Scientific knowledge is not the only sort of knowledge that is important to persons. ‘I love my wife’ is an important piece of knowledge to me, but it cannot be derived scientifically. It is an example of what is sometimes called ‘personalistic knowledge’.
Frank Jackson formally demonstrates the validity of such personalistic knowledge. If physical science can tell us all that can be known then a colourblind person must be able to know what it is to see red. We can construct this knowledge scientifically around a model of having the right sort of cones in the retina to perceive incident light with a wavelength of 650 nm. Yet if this person, in possession of all available knowledge about redness, were to be cured of their colour blindness then they will learn something new that they did not know before, what it is to see red. Jackson’s argument is a demonstration of something both profound and also obvious to all but the most extreme physicalist. What it is to be me cannot be contained within a scientific account of the self.
MaryAlice here seems to make some important discoveries. She seems to find out things she did not know before. How can that be, if, as seems possible, at least in principle, she has all the physical information there is to have about color and color vision — if she knows all the pertinent physical facts?
Πού μπήκα;
...the grass is greener...πρασινο
Η άγνοια του έμπροσθεν χωροχρόνου, πασπαλισμένη με μπαγιάτικο πεσιμισμό, έχει εξόχως δυσάρεστη γεύση. Πώς την αντέχετε;μία εμπειρία του τι σημαίνει να βιώνω κάτι ως κόκκινο ή μπλε, βίωμα το οποίο είναι ουσιωδώς μη αναγώγιμο στην εξήγηση του με επιστημονικούς όρους.
Αυτοί οι άτιμοι οι Έλληνες, σε όλα πρώτοι. Μην τον υποτιμάς πάντως τον αμερικανό, έχει αξιόλογη συμβολή, και άλλωστε οι συγκρίσεις δεν βοηθούν σε τίποτα εν προκειμένω. Το ζήτημα είναι ότι αυτά που εκείνος ονομάζει scientific αφενός και manifest image αφετέρου τελούν σε ένταση, είναι ασυμφιλίωτα, π.χ. η επιστημονική γνώση ότι το τάδε τραπέζι αποτελείται από υποατομικά σωματίδια με τεράστιες (για τα δεδομένα της μικροκλίμακας αυτής) αποστάσεις μεταξύ τους απ' την μία και η αίσθηση της στερεότητας/του συμπαγούς του αντικειμένου αυτού που αποκομίζω με την αφή απ' την άλλη. Η δεύτερη αυτή θέαση δεν είναι λιγότερο νομιμοποιημένη και λειτουργική από την πρώτη, και το ασυμβίβαστο μεταξύ των δύο δεν λύνεται με το να τραβάω μια κλωτσιά και να τα ανάγω όλα σε φυσικοεπιστημονικούς όρους, εγκαθιδρύοντας την κυρά scientia στον θρόνο της ως αδιαμφισβήτητης γνωστικής auctoritas.Αυτό που διαφεύγει είναι ότι (για παράδειγμα) της γυναίκας μου το "ματσάρισμα" δεν μπορώ να το αλλάξω με καλώδια ή άλλα tweaks
Τελικά ο Πλάτωνας τα έχει πει καλύτερα και πιο ουσιαστικά.
Δεν είναι πεσιμισμός, κύριε μου, αλλά αναγνώριση των ορίων και της αδυναμίας του κυρίαρχου φυσικαλιστικού παραδείγματος να εντάξει στο εξηγητικό του σχήμα ορισμένα φαινόμενα, την ύπαρξη των οποίων κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί, όπως π. χ. το ζήτημα της συνείδησης. Η σύγχρονη νευροεπιστήμη έχει κάνει μεγάλες προόδους στην χαρτογράφηση του ανθρώπινου εγκεφάλου και είναι σε θέση να καταδείξει ποιές περιοχές ενεργοποιούνται όταν π.χ. είμαι θυμωμένος ή όταν έχω την εμπειρία μίας δυσάρεστης γεύσης (καλή ώρα)· τίποτα από αυτά όμως δεν διασαφηνίζει περαιτέρω τις σχέσεις μεταξύ των νοητικών ιδιοτήτων/εμπειριών αφενός και του εγκεφάλου αφετέρου, έτσι που έχει μείνει μετέωρο πάνω από τα κεφάλια μας για πολύ καιρό το λεγόμενο hard problem of consciousness. Η απλουστευτική αναγωγή των περιεχομενικών στοιχείων της συνείδησης στις βιοχημικές διαδικασίες του εγκεφάλου είναι αφελέστατη, στα δικά μου μάτια. Αν εσείς καλύπτεστε, αυτό δεν σημαίνει ότι το ερώτημα δεν εξακολουθεί.Η άγνοια του έμπροσθεν χωροχρόνου, πασπαλισμένη με μπαγιάτικο πεσιμισμό, έχει εξόχως δυσάρεστη γεύση. Πώς την αντέχετε;