- Μηνύματα
- 41
- Reaction score
- 30
Θεωρώ πως δεν είναι σωστό να κακοχαρακτηρίσουμε μια εταιρία και αν μη τι άλλο ενα γκρουπ εταιριών απο ένα συμβάν ακόμα και αν ήταν πιθανή αστοχία η οποία είναι πιθανό σενάριο σε όλους τους κατασκευαστές. Βέβαια προσωπικά όπως προανέφερα στην αρχή έχω ξανά ακούσει σε παλαιότερα μοντέλα να παρουσιαζόυν πρόβληματα στην κάρτα HDMI κατι που δεν παρουσιάζεται στα νεότερα και το ανέφερα ως συχνό καθαρά και μόνο γιατί είναι το μοναδικό που έχω εντοπίσει να αναφέρεται περισσότερο. Στην πλειοψηφία τους όμως δεν συνηθίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα. Σίγουρα όμως η αντιμετώπιση του σέρβις μου έβγαλε πολύ κακή εικόνα. Αναρωτιέμαι αν είναι πολιτική της εταιρίας γενικά.....???