Shepherd
Μόνιμος
- Μηνύματα
- 4.851
- Reaction score
- 10.739
Γιατί να κάνει στοίβες;
Με Y σπλίτερ βγάζει άνετα 3.
Με Y σπλίτερ βγάζει άνετα 3.
Δυο εξόδους σαμπ εχει το shd.Γιατί να κάνει στοίβες;
Με Y σπλίτερ βγάζει άνετα 3.
Δεν θα ισοσταθμιστούν σωστά.Μπορεί με Υ στην μια έξοδο να βγάλει τα L - R για τα σαμπ δίπλα από τα ηχεία.
Στην δεύτερη έξοδο να βγάλει και άλλο σαμπ με ξεχωριστή ρύθμιση και φίλτρα από το dsp για κάποιο ρούμ μόουντ
Σύμφωνοι, αλλά εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω - λόγω ασχετοσύνης. Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό (specification) το οποίο πρέπει να αναζητώ στα υποψήφια subwoofers; Εάν δεν μπορεί να πιάσει αυτή την, ας πούμε, "προδιαγραφή" το ένα subwoofers, ενδείκνυται να αυξηθεί ο αριθμός των subwoofers, σωστά;Η απάντηση στο 3:
Τα 802 του @wizzy θα φτάνουν φαντάζομαι στα 150hz τα 110db. Για να μπορει να ακολουθήσει το σαμπ, θα πρέπει να ξεπερνάει αυτή την στάθμη στα 25-30Hz, στον συγκεκριμένο χώρο-απόσταση, αλλιως στα δυνατά περάσματα θα μένει απο μπάσο.
Να μην το ξαναπούμε αυτό σύμφωνοι;
Ό,τι λέει ο @Dimifoot.No problem solved.
Με ένα σαμπ θα παίξεις;
Όντως, είναι μία από τις σκέψεις μου. Δύο, μετά τέσσερα, μετά έξι, γιατί όχι; ΟΚ, θα έχω δύο "πύργους" από subwoofers, σιγά τα ωά.Πιθανόν να σκέφτεται 4 presonus, δυο στοίβες των δυο.
Γίνεται με το shd
Αφού το Dirac Bass management δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα (έχει?), πώς το ξέρεις; Και, στο κάτω κάτω, εάν ισχύει όντως αυτό που λες, να το "βράσω" το correction software. Κάνει την ίδια υπόθεση για όλους τους χώρους, ανεξαιρέτως, κάτι το οποίο, προφανώς, δεν είναι δυνατό να ισχύει. Δεν θα έπρεπε να είναι λίγο πιο ευέλικτο;Τα συγχρονα room correction software, πχ, dirac bass management, απαιτουν σαμπ που απεχουν μεταξυ τους πανω απο λιγα μετρα να τροφοδοτουνται απο ανεξαρτητα καναλια σηματος
Έχει κυκλοφορήσει beta.Αφού το Dirac Bass management δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα (έχει?), πώς το ξέρεις; Και, στο κάτω κάτω, εάν ισχύει όντως αυτό που λες, να το "βράσω" το correction software. Κάνει την ίδια υπόθεση για όλους τους χώρους, ανεξαιρέτως, κάτι το οποίο, προφανώς, δεν είναι δυνατό να ισχύει. Δεν θα έπρεπε να είναι λίγο πιο ευέλικτο;
Με λίγα λόγια την έκανες, από θέμα sub.Το ηχειακι σου αγαπητέ ντιζη, αν κοπεί στους 80, θα παίζει σα μανιασμένος δαίμονας.
Θες 2 σαμπ που να παίζουν σα πιο μανιαζμένοι δαίμονες, και ακριβώς κατά 10 ντεσιμπέλ περισσότερο δαιμονισμένα να είναι από τους δορυφόρους σου.
Αυτά τα σαμπ που αναφέρεις, είναι παιχνίδια για παιδάκια.
Παρεξήγησα το αρχικό post σου! Διαβάζοντάς το, κατάλαβα ότι τα σύγχρονα room correction software απαιτούν τα subwoofers να απέχουν λίγα μέτρα μεταξύ τους. Δηλαδή, καμία σχέση με αυτό που έγραψες! Τώρα που το διάβασα ξανά, αντιλήφθηκα το λάθος μου.Έχει κυκλοφορήσει beta.
Δεν κατάλαβα την ένστασή σου. Τί εννοείς; Δεν κάνει την ίδια υπόθεση για όλους τους χώρους, μετρά ξεχωριστά κάθε κανάλι. σαμπ, στη θέση που έχει τοποθετηθεί. Είναι ευέλικτο.
Αυτό που ισχύει είναι ότι τα σύγχρονα λογισμικά διορθώνουν ξεχωριστά κάθε σαμπ με στόχο να βρουν global optimum ισοστάθμιση, για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο εμβαδό ακρόασης.
Ως "παιχνίδια για παιδάκια" φαντάζομαι εννοείς τα Temblor κι όχι τα Dynaudio, σωστά;Το ηχειακι σου αγαπητέ ντιζη, αν κοπεί στους 80, θα παίζει σα μανιασμένος δαίμονας.
Θες 2 σαμπ που να παίζουν σα πιο μανιαζμένοι δαίμονες, και ακριβώς κατά 10 ντεσιμπέλ περισσότερο δαιμονισμένα να είναι από τους δορυφόρους σου.
Αυτά τα σαμπ που αναφέρεις, είναι παιχνίδια για παιδάκια.
Για αυτό ανέφερα πριν τα 2-4-6 Temblor και ζήτησα σύγκριση με την περίπτωση ενσωμάτωσης 2 τεμαχίων Dynaudio (ας πούμε τώρα το 9s).Το μικρό και βολικό και οικονομικό πρισονους, στην περίπτωση του ντιζη, θα μπορούσε να αποτελέσει πιθανή επιλογή, μόνο με την προϋπόθεση δημιουργίας αρεϊ πολλαπλών (6-8) τέτοιων μονάδων (η μία πάνω στην άλλη) πίσω από κάθε ηχείο, με σύνδεση παράλληλη ώστε να παίζουν συνολικά ως 1 σαμπ (το daisy chain αν έχει καθυστέρηση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πάνω από 2 τεμάχια, και συνήθως υπάρχει μια καθυστέρηση, αυτό είναι θέμα προς διερεύνηση).
Ναι, ναι, το κατάλαβα αυτό... Τουλάχιστον, σε μικρό αριθμό τεμαχίων...Για τα B&W θεωρώ κι εγώ ότι χρειάζεται αρκετά ισχυρότερα subs από το T10
Να, τώρα, αρχίσατε τα "κινέζικα" πάλι...Η βέλτιστη λύση για δημιουργία αρεϊ, είναι ένα ενεργό μπαφερ με 1 είσοδο και 8-10 διακριτές εξόδους (ένα μπαφερ στην καθεμία). Εύκολα κατασκευάζεται.
Έτοιμη λύση υπάρχει επίσης, πολλές, είτε σε αναλογικό είτε σε ψηφιακό επίπεδο, όλες στον επαγγελματικό τομέα.
Επιπρόσθετα:
Μπορεί να υπάρξει και δεύτερη είσοδος, και τρίτη, και 7η και 11η είσοδος, και να γίνεται άθροισμα (μίξη) όλων αυτών των εισόδων, αλλά θέλει καλή διαχείριση στάθμης.
Να, αυτά που κάνει ένας av με το απλό τυπικό μπας μάνατζμεντ.
Θα το παλέψει με το dsp. Έχει ό,τι χρειάζεται.Δεν θα ισοσταθμιστούν σωστά.
Α! Τι ωραιο ειναι αυτο; Κινουργιο;Όταν όμως λέμε pro εννοούμε αυτό: https://www.dynaudio.com/professional-audio/core/core-sub