Αμήν!!!Το δικάναλο δεν είναι σφάλμα.
Έχει να κάνει και με το συνολικό κόστος και με τον χώρο.
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Αμήν!!!Το δικάναλο δεν είναι σφάλμα.
Έχει να κάνει και με το συνολικό κόστος και με τον χώρο.
Το ρίξαμε στην θρησκεία τώρα;Αμήν!!!
Απορρόφηση πίσω από τα ηχεία για να καταπολεμηθεί το φαινόμενο SBIR - οι ακυρώσεις του οποίου θα πρέπει να έχουν μετατοπιστεί σε ανώτερη ζώνη από τις πρώτες οκτάβες χάρη σε πλησίασμα των ηχείων προς το οπίσθιο σε αυτά τοίχωμα.Και κάτι τέτοιο κρίνεται σκόπιμο από τη στιγμή που διαχειριζόμαστε σφραγισμένες καμπίνες κι εφόσον δεν είναι εφικτή απόσταση ίση προς το ήμισυ του ύψους.Άρα, κάτι σαν αυτό που είπε και ο Κώστας ( κόλλημα των ηχείων στον μπροστινό τοίχο ), μετακίνηση της θέσης ακρόασης προς το κέντρο του δωματίου ( =απομάκρυνση απο τον πίσω τοίχο ) και η εξισορρόπηση πλευρικών ανακλάσεων, υποθέτω με παθητικά μέσα (=απορρόφηση ή διάχυση )..? Πλησιάζω με τα σχέδια που ανέβασα παραπάνω ή μπα;
Το δικάναλο για λόγους κόστους, είναι σφάλμα. Ασυζητητί. Μοιράζοντας το κόστος οποιονδήποτε 2 δορυφόρων σε 5, μπορώ να σου βγάλω καλύτερο αποτέλεσμα.Το δικάναλο δεν είναι σφάλμα.
Έχει να κάνει και με το συνολικό κόστος και με τον χώρο.
Και ο NAD ?Μοιράζοντας το κόστος οποιονδήποτε 2 δορυφόρων σε 5, μπορώ να σου βγάλω καλύτερο αποτέλεσμα.
Τα τυπικά δικάναλα συστήματα που έχετε όλοι σας, έχουν κάποιο κόστος.Το δικάναλο για λόγους κόστους, είναι σφάλμα. Ασυζητητί. Μοιράζοντας το κόστος οποιονδήποτε 2 δορυφόρων σε 5, μπορώ να σου βγάλω καλύτερο αποτέλεσμα.
Δεν θέλω να σου χαλάσω τον ειρμό,αλλά εκείνος που αμφισβήτησε τη σκοπιμότητα επιπρόσθετου DAC-επεξεργαστή στη διαδρομή του σήματος ήταν ο φίλτατος...DF.Και το έκανε ανακατευόμενος σε...δικαναλικά χωράφια τα οποία έχει πλέον εγκαταλείψει - εκτός και αν αναβαθμίζει μυστικά κανένα δικαναλικό στο σαλόνι.Ναι βεβαίως.
Άλλη μια αγορά δικαναλου εν έτει 2020, που πόση ζωή να έχει; Σε εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να μπει κι αυτή στις αγγελίες.
Ο πατροπαράδοτος τρόπος του συνεχιζόμενος σφάλματος θα συνεχιστεί, παρά τις συμβουλές μας.
Κάποιοι θα δώσουν τα λεφτά για Minidsp shd για δικάναλο, 1500€, και δε θα δώσουν τα ίδια λεφτά για ένα Ναντ πολυκάναλο, για ποιο λόγο; Για καλύτερα Ντακ; Μη χε... Αηδίες στον κύβο.
Συνεχίστε να σκέφτεστε με δικάναλη λογική, και θα συνεχίσουν να αθροίζονται τα σφάλματα του παρελθόντος. Μια από τα ίδια, αλλά με σαμπ τώρα. Νταξ, ένα ένα τα βήματα, μην ξεφύγουμε..
Οι λογικές ακρόασης καλύτερου Ντακ, είναι λογικές δικαναλου. Αυτά δε στέκουν σε μια immersive πραγματικότητα, ούτε καν σε μια σωστή χρήση σάμπ.
Συνεχίζετε να εκτιμάτε την πχιότητα των Ντακ που θα εντάξετε στο σύστημα περισσότερο από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά του σωστού στησίματος, και αυτό το λάθος θα το πληρώσετε ξανά και ξανά, μέχρι να μάθετε το μάθημα.
Αδυνατειτε να κατανοήσετε ότι με όλα τα λεφτά "καλά" Ντακ θα παίζει χειρότερα το πακέτο "ηχοσύστημα χώρος" από ότι με υποδεέστερα ντακ αλλά με σωστή ισοστάθμιση χώρου, με τοποθέτηση των σαμπ στις θέσεις που πρέπει να μπουν τα σαμπ κι όχι κάτω από τα κυρίως ηχεία, και με πλήρη διόρθωση της ένταξης των σαμπ στο πεδίο του χρόνου και της συχνότητας.
Δηλαδή, για να το πάω στο δια ταύτα, με ένα Ναντ και 2 σαμπ θα έχετε καλύτερο τελικό αποτέλεσμα από ότι με τα σούπερ Ντακ που θέλετε και τους μαγικούς προενισχυτές με τις γλυκές μεσαιες...
Αλλάξτε προτεραιότητες. Ξεφύγετε από τις πατροπαράδοτες τακτικές του δικάναλου και μπείτε στο πνεύμα του εν δυνάμει πολυκάναλου με ντιρακ και πολλαπλά σαμπ ως απόλυτες προτεραιότητες.
Ειδάλλως, συνεχίζει η σωρεία των σφαλμάτων, σε ίδια λογική με τις δοκιμές καλωδίων ρεύματος...
Δεν θέλουμε (πρώτο πληθυντικό εφόσον απευθύνεσαι σε δεύτερο) ν'αγοράσουμε εκ νέου,εφόσον μας βολεύουν όσα ήδη διαθέτουμε και είναι ήδη...ξοφλημένα - όπως το πάρει κανείς (κυριολεκτικώς ή...μεταφορικώς) αυτό το τελευταίον.Τα τυπικά δικάναλα συστήματα που έχετε όλοι σας, έχουν κάποιο κόστος.
Ακόμα και του λεανδρούκου, έχει κάποιο κόστος.
Στο ίδιο κοστολογιο, με ένα Ναντ και με 3-4 σαμπ, και με τουλάχιστον 5 δορυφόρους, φτιάχνω κλάσεις ανώτερο τελικό αποτέλεσμα.
Πολλές κλάσεις πάνω. Χάος.
Καλά κάνει και την αμφισβητεί, όταν συμπεριλαμβάνεται όλο το φάσμα σε αυτήν, κι όχι μόνο ο κλάδος των σαμπ.αμφισβήτησε τη σκοπιμότητα επιπρόσθετου DAC-επεξεργαστή στη διαδρομή του σήματος
Εδώ βρίσκεται η ουσιαστική συμβολή σε όσα διακυβεύονται.Με κάτι που είχε παραλειφθεί από τους υπολοίπους.Και χωρίς πενηντάρικον...Πού το βάζεις αυτό......
Και φυσικά αυτή η επιλογή δεν παίζει σωστά σε πολύ χαμηλές στάθμες ακρόασης, όπου το mini dsp δε βγάζει τίποτα, διότι δεν αρκεί η στάθμη εισόδου για δειγματοληψία.
...
Κώστα μου ,εδώ χάνεις κάτι. Υπολογίζεις το αρχικό κόστος κτήσης και όχι τη σημερινή αξία μεταπώλησης ενός τυπικού δικάναλου συστήματος.Τα τυπικά δικάναλα συστήματα που έχετε όλοι σας, έχουν κάποιο κόστος.
Ακόμα και του λεανδρούκου, έχει κάποιο κόστος.
Στο ίδιο κοστολογιο, με ένα Ναντ και με 3-4 σαμπ, και με τουλάχιστον 5 δορυφόρους, φτιάχνω κλάσεις ανώτερο τελικό αποτέλεσμα.
Πολλές κλάσεις πάνω. Χάος.
Μη βγιάζεσαι, έχω κι άλλες ερωτήσεις...Φυσικά.
Πες τον σύντροφο όμως να πλερώσει
Got it. Όπου ύψος, μιλάμε για το ύψος του χώρου, σωστά;Απορρόφηση πίσω από τα ηχεία για να καταπολεμηθεί το φαινόμενο SBIR - οι ακυρώσεις του οποίου θα πρέπει να έχουν μετατοπιστεί σε ανώτερη ζώνη από τις πρώτες οκτάβες χάρη σε πλησίασμα των ηχείων προς το οπίσθιο σε αυτά τοίχωμα.Και κάτι τέτοιο κρίνεται σκόπιμο από τη στιγμή που διαχειριζόμαστε σφραγισμένες καμπίνες κι εφόσον δεν είναι εφικτή απόσταση ίση προς το ήμισυ του ύψους.
Προτιμότερη η διαχυτική φροντίδα για τα πλευρικά τοιχώματα.
Δεν μου κάνει εντύπωση ( χωρίς να σε αμφισβητώ ), και ο BLUES έτσι το έχει και μας έκανε εντύπωση. Δεκτόν λοιπόν για τον επιπρόσθετο λόγο ότι το έχω ακούσει να λειτουργεί.Το σημείο toe in που έχεις στο σχέδιο να βρίσκεται πίσω από τη θέση ακρόασης, πρέπει να μεταφερθεί μπροστά από τη θέση ακρόασης.
Απάντησε ο AKARL πάνω σε αυτό. Είμαι στη κατηγορία αυτών που σέβονται και κατανοούν τί παίζει με τα πολυκάναλα, όσο - κυρίως πάνω στο θέμα μου - την ισοστάθμιση και πως ένα βήμα πίσω ( θεωρητικά, κατώτερης ποιότητας dac ) μπορεί να επιφέρει σημαντικές βελτιώσεις όχι επειδή είναι καλύτερος εξοπλισμός, αλλά επειδή επιτρέπει στο σύστημα να παίζει καλύτερα στον χώρο. Κάτι αντίθετο απο τη δική μου περίπτωση που ο εξοπλισμός είναι αρκετά καλός, αλλά ο χώρος μάπα, επομένως ακούω κάτι ψήγματα του εξοπλισμού και πολύ (χάλια) χώρο.Τα τυπικά δικάναλα συστήματα που έχετε όλοι σας, έχουν κάποιο κόστος.
Ακόμα και του λεανδρούκου, έχει κάποιο κόστος.
Στο ίδιο κοστολογιο, με ένα Ναντ και με 3-4 σαμπ, και με τουλάχιστον 5 δορυφόρους, φτιάχνω κλάσεις ανώτερο τελικό αποτέλεσμα.
Πολλές κλάσεις πάνω. Χάος.
Μοιράζοντας το κόστος οποιονδήποτε 2 δορυφόρων σε 5, μπορώ να σου βγάλω καλύτερο αποτέλεσμα.
Αυτό με το ίδιο κοστολόγιο να το ξεχάσεις.... το ανώτερο είναι άλλο θέμα.Τα τυπικά δικάναλα συστήματα που έχετε όλοι σας, έχουν κάποιο κόστος.
Ακόμα και του λεανδρούκου, έχει κάποιο κόστος.
Στο ίδιο κοστολογιο, με ένα Ναντ και με 3-4 σαμπ, και με τουλάχιστον 5 δορυφόρους, φτιάχνω κλάσεις ανώτερο τελικό αποτέλεσμα.
Πολλές κλάσεις πάνω. Χάος.
Μια πρωτη γνωριμια που ειχα με το παραπανω σεταπ μου εδωσε κι εμενα το παραπανω συμπερασμα.Αν ακούσεις σωστό πολυκάναλο σαν του Dimifoot θα σε πιάσει κατάθλιψη.
Άστο αυτό.
Επειδή ακούω από minidspHD + Dirac το οποίο χρησιμοποιώ ως προενισχυτή και ενεργό κρος θα σου πω τα υπερ και τα κατά.
Στα κατά
ότι ΝΑΙ υπάρχουν πολύ καλύτερα ντακ και ΝΑΙ υπάρχουν εύκολα ακουστές διαφορές.
Διαφορές που κάνουν μπαμ σε μέτριες εντάσεις.
Στα υπέρ
και το έχω δηλώσει ευθαρσώς στους βλαμμένους Λάρισας ότι ανεξαρτήτου κόστους παραδοσιακού ( χωρίς ισοσταθμίσεις και σαμπ) δικάναλου σετ απ, στην έξοδο μετά την ακρόαση μπορείτε να κλάψετε ελεύθερα για τα λεφτά που πετάξατε.
Εκεί που θα πάμε σε στάθμες 80 - 85 db το minidsp θα παίζει και τα υπόλοιπα θα κάνουν φασαρία.
Αδιαφορώ για το πόσο τα πλήρωσαν.
Ναι.Κι εφόσον μιλάμε για χαμηλές με παντοκατευθυντική διασπορά,ψάχνεσαι και ως προς τις αποστάσεις από τα πλευρικά τοιχώματα.Μην προχωρήσεις σε επόμενο στάδιο προτού να έχεις πετύχει είδωλο υπό μονοφωνικό σήμα κεντραρισμένο μεταξύ των δύο καναλιών.Got it. Όπου ύψος, μιλάμε για το ύψος του χώρου, σωστά;
...
Εκτεταμένη παθητική ακουστική φροντίδα,μελετημένη τοποθέτηση χωρίς...φόβητρα,διαδοχικές μετρήσεις για πιστοποίηση απόκρισης,μείωση τονώσεων - ιδίως στις πρώτες οκτάβες - από ισοστάθμιση σε επίπεδο ψηφιακού αναπαραγωγού.Και μην αναμένουμε...υπερφυσικά φαινόμενα.Μια πρωτη γνωριμια που ειχα με το παραπανω σεταπ μου εδωσε κι εμενα το παραπανω συμπερασμα.
Το θεμα ειναι μηπως μπορει καποιος να κανει ισοσταθμιση χωρου με αλλο τροπο κρατωντας το dac και τον προ του και να παρει μονο τα οφέλη.
Σίγουρα θα ευχαριστηθώ ακρόαση μουσικής σε επίπεδο που ενδεχομένως ουδέποτε έχω απολαύσει στο παρελθόν.Αν ακούσεις σωστό πολυκάναλο σαν του Dimifoot
Εδώ σφάλλεις δεδομένου ότι ... δεν έχω τέτοιου είδους σχέση με το "χόμπυ μας".θα σε πιάσει κατάθλιψη.
Μόνο Θετικό αλλά μην περιμένετε από ένα κουτάκι των 500€ να παίξει σαν των 1500€Σίγουρα θα ευχαριστηθώ ακρόαση μουσικής σε επίπεδο που ενδεχομένως ουδέποτε έχω απολαύσει στο παρελθόν.
Εδώ σφάλλεις δεδομένου ότι ... δεν έχω τέτοιου είδους σχέση με το "χόμπυ μας".
Επαναφέρω την ερώτησή μου για μια πιο ξεκάθαρη απάντησή σου:
Για αυτόν λοιπόν τον ενδιαφερόμενο (τονίζω ότι συντρέχουν όλες οι παραπάνω συνθήκες σωρευτικά) ο οποίος, ειρήσθω εν παρόδω δε νομίζω ότι αποτελεί μια σπανίζουσα περίπτωση στον χώρο του "χόμπυ μας", η ενσωμάτωση του Μινιντιεσπί Ντιντιαρσί-24 θεωρείς ότι θα έχει θετικό αποτέλεσμα, ουδέτερο ή αρνητικό;