- Μηνύματα
- 8.742
- Reaction score
- 8.764
Το burn-in είναι πρόβλημα της τεχνολογίας, όπως ήταν και της plasma. Αν ήθελες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο δεν θα έπρεπε να αγοράσεις oled. Επομένως δεν συντρέχει λόγος αναστροφής της πώλησης λόγω ελλατωματικού προϊόντος.
Από κει και πέρα η κακή επιδιόρθωση είναι κάτι που μπορείς να τεκμηριώσεις. Μόνο που αφού δεν πλήρωσες για αυτή τι ακριβώς θα ζητήσεις πίσω; Το service manual τι τιμές ανομοιομορφίας δίνει ως ανεκτές; Γιατί μπορεί να είναι σαν το VW (1 λίτρο στα 1500km είναι φυσιολογική κατανάλωση λαδιού σύμφωνα με το manual). Το ότι είχες τις γνώσεις να την ρυθμίσεις, σημαίνει ότι αγόρασες την τηλεόραση εν γνώση σου ότι μπορεί να έχει πρόβλημα burn-in.
Περιμένω κι εγώ να δω τη νομική έκβαση της υπόθεσης. Αλλά στη θέση σου θα βάσταγα μικρό καλάθι.
Από κει και πέρα η κακή επιδιόρθωση είναι κάτι που μπορείς να τεκμηριώσεις. Μόνο που αφού δεν πλήρωσες για αυτή τι ακριβώς θα ζητήσεις πίσω; Το service manual τι τιμές ανομοιομορφίας δίνει ως ανεκτές; Γιατί μπορεί να είναι σαν το VW (1 λίτρο στα 1500km είναι φυσιολογική κατανάλωση λαδιού σύμφωνα με το manual). Το ότι είχες τις γνώσεις να την ρυθμίσεις, σημαίνει ότι αγόρασες την τηλεόραση εν γνώση σου ότι μπορεί να έχει πρόβλημα burn-in.
Περιμένω κι εγώ να δω τη νομική έκβαση της υπόθεσης. Αλλά στη θέση σου θα βάσταγα μικρό καλάθι.