- Μηνύματα
- 1
- Reaction score
- 0
Καλημέρα και χρόνια πολλά,
Αγόρασα την Παρασκευή μια LG C1 65" απο Κωτσόβολο.
Δεν έβαλα την πενταετή εγγύση γιατι σκεφτόμουν πως προτιμώ την απευθείας εγγύηση της LG.
Διάβασα τους όρους σήμερα, και δίαβασα και αρκετά threads/posts εδώ, αλλα και σε άλλα forum, για το τι παίζει γενικά σε Ελλάδα και θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις.
Η αρχική-αρχική σκέψη ήταν να πάρω την προνομιακή εγγύση της LG (AQILO) που - υποτίθεται - καλύπτει και θραύση, βραχυκύκλωμα, υγρα κλπ. Ωστόσο εδώ διαβάζω πως ορισμένοι λένε πως η κάλυψη για θράυση διαρκεί για ένα χρονο. Αυτό βέβαια δεν αναφέρεται κάπου στους όρους. Στους όρους αναγράφει πως δεν καλύπτεται αν προκλήθηκε θράυση απο δόλο ή από αμέλεια του καταναλωτή. Αν, δηλαδή, κατα τη διάρκεια μιας μεταφοράς της τηλεόρασης (μετακόμιση), χτυπηθεί και σπάσει, με καλύπτει ή θα θεωρηθεί δόλος και αμέλεια;
Δεύτερον, αν - χτύπα ξύλο - πάθει κατι η τηλεόραση και χρειαστεί να μου την αντικαταστήσουν στα 3 χρόνια (απο τα 5 που ειναι συνολικά η εγγύηση), είναι λογικό η νεα τηλεόραση να μην καλύπτεται απο 5ετη εγγυήση, καθοτι δεν έχει ιδιο σειριακό. Στην περίπτωση αυτή όμως, τα υπόλοιπα 2 χρόνια εγγύησης που δεν αξιοποιήθηκαν, πιστώνονται; Ή απλά τα χάνω;
Σε περίπτωση εντολής αντικατάστασης της τηλεόρασης, αν αγοράσω την εγγύηση της LG, θα μου πιστώσει κάποιο ποσό στο κατάστημα αγοράς; Διαβάζω πως αρκετοί που τους έγινε αντικατάσταση, τους δόθηκε και το δικαίωμα, με μια διαφορά, να αγοράσουν κάποιο καλύτερο μοντέλο/μέγεθος τηλεόρασης. Εκεί θα συνέφερε να έχω την εγγύηση του καταστήματος καλύτερα - που θα μου έδινε το παραπάνω δικαίωμα, ή με τον ίδιο τρόπο συμπεριφέρεται και η LG (AQILO), δίνοντας μου δικαίωμα για "αναβάθμιση" σε περίπτωση μη επισκευάσιμης ζημιάς;
Ευχαριστώ για το χρόνο και συγγνώμη για το κατεβατό.
Αγόρασα την Παρασκευή μια LG C1 65" απο Κωτσόβολο.
Δεν έβαλα την πενταετή εγγύση γιατι σκεφτόμουν πως προτιμώ την απευθείας εγγύηση της LG.
Διάβασα τους όρους σήμερα, και δίαβασα και αρκετά threads/posts εδώ, αλλα και σε άλλα forum, για το τι παίζει γενικά σε Ελλάδα και θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις.
Η αρχική-αρχική σκέψη ήταν να πάρω την προνομιακή εγγύση της LG (AQILO) που - υποτίθεται - καλύπτει και θραύση, βραχυκύκλωμα, υγρα κλπ. Ωστόσο εδώ διαβάζω πως ορισμένοι λένε πως η κάλυψη για θράυση διαρκεί για ένα χρονο. Αυτό βέβαια δεν αναφέρεται κάπου στους όρους. Στους όρους αναγράφει πως δεν καλύπτεται αν προκλήθηκε θράυση απο δόλο ή από αμέλεια του καταναλωτή. Αν, δηλαδή, κατα τη διάρκεια μιας μεταφοράς της τηλεόρασης (μετακόμιση), χτυπηθεί και σπάσει, με καλύπτει ή θα θεωρηθεί δόλος και αμέλεια;
Δεύτερον, αν - χτύπα ξύλο - πάθει κατι η τηλεόραση και χρειαστεί να μου την αντικαταστήσουν στα 3 χρόνια (απο τα 5 που ειναι συνολικά η εγγύηση), είναι λογικό η νεα τηλεόραση να μην καλύπτεται απο 5ετη εγγυήση, καθοτι δεν έχει ιδιο σειριακό. Στην περίπτωση αυτή όμως, τα υπόλοιπα 2 χρόνια εγγύησης που δεν αξιοποιήθηκαν, πιστώνονται; Ή απλά τα χάνω;
Σε περίπτωση εντολής αντικατάστασης της τηλεόρασης, αν αγοράσω την εγγύηση της LG, θα μου πιστώσει κάποιο ποσό στο κατάστημα αγοράς; Διαβάζω πως αρκετοί που τους έγινε αντικατάσταση, τους δόθηκε και το δικαίωμα, με μια διαφορά, να αγοράσουν κάποιο καλύτερο μοντέλο/μέγεθος τηλεόρασης. Εκεί θα συνέφερε να έχω την εγγύηση του καταστήματος καλύτερα - που θα μου έδινε το παραπάνω δικαίωμα, ή με τον ίδιο τρόπο συμπεριφέρεται και η LG (AQILO), δίνοντας μου δικαίωμα για "αναβάθμιση" σε περίπτωση μη επισκευάσιμης ζημιάς;
Ευχαριστώ για το χρόνο και συγγνώμη για το κατεβατό.