Καταγγελία service LG OLED55B7

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Καλημέρα και χρόνια πολλά,

Αγόρασα την Παρασκευή μια LG C1 65" απο Κωτσόβολο.

Δεν έβαλα την πενταετή εγγύση γιατι σκεφτόμουν πως προτιμώ την απευθείας εγγύηση της LG.

Διάβασα τους όρους σήμερα, και δίαβασα και αρκετά threads/posts εδώ, αλλα και σε άλλα forum, για το τι παίζει γενικά σε Ελλάδα και θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις.

Η αρχική-αρχική σκέψη ήταν να πάρω την προνομιακή εγγύση της LG (AQILO) που - υποτίθεται - καλύπτει και θραύση, βραχυκύκλωμα, υγρα κλπ. Ωστόσο εδώ διαβάζω πως ορισμένοι λένε πως η κάλυψη για θράυση διαρκεί για ένα χρονο. Αυτό βέβαια δεν αναφέρεται κάπου στους όρους. Στους όρους αναγράφει πως δεν καλύπτεται αν προκλήθηκε θράυση απο δόλο ή από αμέλεια του καταναλωτή. Αν, δηλαδή, κατα τη διάρκεια μιας μεταφοράς της τηλεόρασης (μετακόμιση), χτυπηθεί και σπάσει, με καλύπτει ή θα θεωρηθεί δόλος και αμέλεια;

Δεύτερον, αν - χτύπα ξύλο - πάθει κατι η τηλεόραση και χρειαστεί να μου την αντικαταστήσουν στα 3 χρόνια (απο τα 5 που ειναι συνολικά η εγγύηση), είναι λογικό η νεα τηλεόραση να μην καλύπτεται απο 5ετη εγγυήση, καθοτι δεν έχει ιδιο σειριακό. Στην περίπτωση αυτή όμως, τα υπόλοιπα 2 χρόνια εγγύησης που δεν αξιοποιήθηκαν, πιστώνονται; Ή απλά τα χάνω;

Σε περίπτωση εντολής αντικατάστασης της τηλεόρασης, αν αγοράσω την εγγύηση της LG, θα μου πιστώσει κάποιο ποσό στο κατάστημα αγοράς; Διαβάζω πως αρκετοί που τους έγινε αντικατάσταση, τους δόθηκε και το δικαίωμα, με μια διαφορά, να αγοράσουν κάποιο καλύτερο μοντέλο/μέγεθος τηλεόρασης. Εκεί θα συνέφερε να έχω την εγγύηση του καταστήματος καλύτερα - που θα μου έδινε το παραπάνω δικαίωμα, ή με τον ίδιο τρόπο συμπεριφέρεται και η LG (AQILO), δίνοντας μου δικαίωμα για "αναβάθμιση" σε περίπτωση μη επισκευάσιμης ζημιάς;

Ευχαριστώ για το χρόνο και συγγνώμη για το κατεβατό.
 

Μηνύματα
2
Reaction score
1
Επειδή κι εγώ έστειλα την δική μου LG στον Μανωλόπουλο και την παρέλαβα λίγες μετά ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ κατάλαβα ότι απλά δεν ξέρουν που παν τα 4 εκεί στο service οπότε δεν αγόρασα ξανά LG τηλεόραση και τους γλέντησα κανονικά όταν είχαν το θράσος να με πάρουν τηλέφωνο για επέκταση εγγύησης . Αν θυμάμαι καλά ζητούσαν 200 ευρώ για άλλα 3 χρόνια εγγύηση. Την πέταξα και πήρα Samsung και είμαι μια χαρά.
 

Μηνύματα
40
Reaction score
9
Στις 4/12/2017 αγοράστηκε από το κατάστημα Media Markt Καλλιθέας μια τηλεόραση LG OLED55B7V με σειριακό αριθμό 711MAPNFC480.

Η τηλεόραση είχε ελάχιστες ώρες καλής χρήσης καθώς υπάρχουν ακόμα τρεις τηλεοράσεις στο σπίτι και ένας βιντεοπροβολεας .

Η τηλεόραση πάντα ρυθμισμένη ώστε το back panel να μην βγάζει μάτια με το ρυθμιστικό να μην ξεπερνάει το 55 % και το contrast στο 85 % και πάντα στο Expert mode ρυθμισμένη με το σπεκτρομετρο και το χρωμόμετρο που διαθέτω σε καμπύλη bt. 1886

Στις 15/9/2019 διαπίστωσα ότι στο panel της τηλεόρασης έχει δημιουργηθεί ένα μόνιμο αποτύπωμα εικόνας ( BURN IN) ορατό σε κόκκινο ή magenta φόντο (patterns).

Προσπάθησα μέσα από τα ρυθμιστικό της τηλεόρασης Pixel refresher να εξαλείψω το αποτύπωμα αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα. Δοκίμασα και με διάφορα βιντεακια που υποτίθεται ότι καθαρίζουν αποτυπώματα burn-in αλλά και πάλι δεν κατάφερα τίποτα. Στις 17/9/2019 μίλησα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών της LG οπού δήλωσα την βλάβη και δυο μέρες αργότερα η τηλεόραση παρελήφθη από την οικία μου με την εργοστασιακή της συσκευασία από τους τεχνικούς του εξουσιοδοτημένου service της εταιρίας Μανωλόπουλος.

Την επόμενη μέρα επικοινώνησα με τον κύριο Δούπη τεχνικό διευθυντή της προαναφερόμενης εταιρίας ο οποίος μου επιβεβαίωσε ότι η τηλεόραση έχει βλάβη που καλύπτεται στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης και μου δήλωσε ότι θα αντικατασταθεί το panel τηλεόρασης με καινούργιο.

Του εξήγησα ότι δεν επιθυμώ την επισκευή της τηλεόρασης πρώτον γιατί όπως αποδείχθηκε στην συγκεκριμένη γενιά panels το θέμα burn in δεν έχει αντιμετωπιστεί με επιτυχία και φοβάμαι ότι θα το αντιμετωπίσω ξανά στο μέλλον και δεύτερον γιατί κατά την αλλαγή panel πρέπει σύμφωνα με το service manual αυτό να ρυθμιστεί με konica Μnolta CA-210 και ζήτησα αντί της επισκευής να μου επιστραφούν τα χρήματα που δαπάνησα για την αγορά της.

Ο κύριος Δούπης μου απάντησε ότι η τηλεόραση θα ρυθμιστεί και ότι το service Μανωλόπουλος διαθέτει τα ανάλογα όργανα όταν επέμεινα μου εξήγησε ότι αντικαταστήστε της τηλεόρασης όταν υπάρχει διαθέσιμο panel δεν προβλέπεται από την πολιτική της LG και μου πρότεινε να μιλήσω με την εξυπηρέτηση πελατών της LG καθώς ο ίδιος είναι αναρμόδιος να δώσει λύση στο ζήτημα.

Το μεσημέρι της ίδια μέρα 20/9 μίλησα τηλεφωνικά με τον κύριο Παπαστέργιο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της LG και προσπάθησα να του εξηγήσω ότι η πολιτική αυτή είναι αντίθετη με την κείμενη νομοθεσία καθώς ότι ο νόμος 3043/2002 αναφέρει στο άρθρο 540 τα δικαιώματα του αγοραστή και αναφέρει ξεκάθαρα ότι ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογή του να υπαναχωρήσει από την αρχική σύμβαση εφ’ όσον δεν πρόκειται για επουσιώδες ελάττωμα και άρα να ζητήσει την επιστροφή του τιμήματος που πλήρωσε για την αγορά του προϊόντος.

Η απάντηση του στο αίτημα μου για επιστροφή χρήματων ήταν αρνητική και δυστυχώς όταν ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών αρνήθηκε να με συνδέσει και μου δήλωσε ότι αυτός είναι ο μοναδικός υπεύθυνος επικοινωνίας.

Την επόμενη μέρα έστειλα ένα email στην Μανωλόπουλος και στην LG όπου τους ανάλυσα πλήρως τα επιχειρήματα μου αλλά και πάλι στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον κύριο Δούπη την Δευτέρα στις 23/9 η απάντηση που έλαβα ήταν αρνητική .

Μετα και από αυτήν την άρνηση αναγκάστηκα να υποβάλω αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή η οποία ακόμα δεν έχει συζητηθεί.

Εχθές με κάλεσαν για να μου φέρουν την τηλεόραση και μίλησα για μια ακόμα φορά με τον κύριο Δουπη ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι η τηλεόραση έχει ρυθμιστεί όπως προβλέπεται και αποφάσισα να την παραλάβω μέχρι να γνωμοδότησή ο συνήγορος του καταναλωτή για το θέμα.

Παρέλαβα την τηλεόραση με το καινούργιο panel και μόλις την άνοιξα κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά το panel ήταν πολύ σκοτεινό. Θεώρησα ότι οφείλεται στις ρυθμίσεις που είχαν μείνει από το παλιό panel και άρχισα από το usb stick να βάζω καρτέλες στο media player της τηλεόρασης για να τσεκάρω τα βασικά φωτεινότητα contrast κλπ. Η φωτεινότητα για να ρυθμιστεί σωστά η καρτέλα brightness με gamma 2.2 έπρεπε να ανέβει στο 70 % από 52 που είχα στο παλιό panel με gamma bt. 1886 σε οτι αφορά το ρυθμιστικό του contrast τα ιδία χάλια ενώ στο παλιό panel με το ρυθμιστικό στα 88 έβλεπα μέχρι το 241 τώρα πρέπει να κατέβω στο 80 και να ανεβάσω το backlight από το 55 στο 70 για να πάρω τα ίδια nits .

Βάζω μερικές καρτέλες ακόμα 10 % λευκό 5 % λευκό και μαύρο τι να δω τεράστιες σκιές στο κάτω αριστερό μέρος του panel το μαύρο είναι χειρότερο από lcd με απίστευτο θόρυβο λευκού που θυμίζει clouding .

Κάλεσα τον κύριο Δουπη του εξήγησα τι συμβαίνει και τον ρώτησα εάν το panel ελέγχθηκε και ρυθμίστηκε απορώντας πως έφυγε αυτό το μαύρο χάλι από το service.

Η απάντηση ήταν ότι το panel ρυθμίστηκε στο εξωτερικό και εδώ τοποθετήθηκε πάνω στην τηλεόραση και έγινε ένας τυπικός έλεγχος στα βασικά χρώματα και τίποτα άλλο .

Όταν ρώτησα πως είναι δυνατόν το panel να ρυθμιστεί στο εξωτερικό ενώ η τηλεόρασή είναι εδώ και οι ρυθμίσεις γίνονται μέσα από το service menu της τηλεόρασης έλαβα σαν απάντηση ότι μαζί με το panel ήρθε πακέτο και το T-CON board .

Αυτό σύμφωνα με όσα προκύπτουν από τα service manual δεν είναι αληθές καθώς οι ρυθμίσεις αυτές αποθηκεύονται στο main board .

Όπως θα δείτε στις μετρήσεις που ανέβασα οι φόβοι μου ότι το καινούργιο panel που τοποθετήθηκε δεν έχει ρυθμιστεί επαληθεύονται.

Στην συνέχεια σκέφτηκα να κάνω ένα reset την τηλεόραση και να την βγάλω μερικές ώρες από το ρεύμα . Όταν την άνοιξα ξανά με έκπληξη διαπίστωσα ότι η φωτεινότητα του Panel και η συμπεριφορά του γενικότερα είχε αλλάξει καθώς πλέον το ρυθμιστικό της φωτεινότητας στο 52 δίνει το σωστό αποτέλεσμα το back light πρέπει να ρυθμιστεί στο 55 % και το contrast στο 85 % . Σε ότι αφορά το μαύρο η αίσθηση clouding με τα άσπρα αποτυπώματα εξαφανίστηκε και πλέον στο 5 % λευκό και στο 10 % υπάρχει μόνο banding και θόρυβος για να μου θυμίζει ότι το νέο panel είναι πολύ χειρότερο από το παλιό.

Εάν βοήθησε το reset ή οτι έβγαλα την τηλεόραση από το ρεύμα δεν το γνωρίζω....

Ευτυχώς τράβηξα φωτογραφίες και τις έστειλα και στο service πριν την ανάσταση του panel και μπορώ να αποδείξω ότι ούτε ελέφαντας είμαι ούτε τρελός

View attachment 139869

View attachment 139868
View attachment 139867

View attachment 139865 .
Post automatically merged:

Συνοψίζοντας λοιπόν :

Ο νόμος 3043/2002 αναφέρει στο άρθρο 540 αναφέρει ξεκάθαρα ότι ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογή του να ζητήσει την επιστροφή του τιμήματος που πλήρωσε για την αγορά του προϊόντος η LG αποφασίζει αντί του νόμου να εφαρμόσει την πολιτική της .

Ο υπεύθυνος του εξουσιοδοτημένου service Μανωλόπουλος αρχικά με καθησυχάζει δηλώνοντας μου ότι υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης του panel από το service σύμφωνα με τα οριζόμενα στο service manual του κατασκευαστή. Πριν την παράδοση της τηλεόρασης με διαβεβαιώνει ότι το panel είναι ρυθμισμένο και στην συνέχεια μου δηλώνει ότι το panel ήρθε ρυθμισμένο από το εξωτερικό μαζί με το T-CON board ενώ το panel πρέπει να ρυθμιστεί πάνω στην τηλεόραση από το service menu γιατί οι ρυθμίσεις αφορούν το main board .

Από τις μετρήσεις επιβεβαιώνεται ότι panel δεν έχει ρυθμιστεί

Όπως φαίνεται στην σελίδα από το service maual που ανέβασα η ρύθμιση πρέπει να γίνει σε τρία mode : cool x= 0.277 y=0.278 temp 11000 K medium 0.286 y=0.289 9300 K Warm x= 0.313 y= 0.329 με θερμοκρασία 6500 Κ αποδεκτή απόκλιση 0.002 ΔΕ 0.0030 αντί αυτών οι μετρήσεις με το x-rite i1 pro2 spectro έδειξαν cool θερμοκρασία 12330 Κ medium 10286 K και Warm 7252 Κ


Παρέλαβα την τηλεόραση στην κατάσταση που φαίνεται στις φωτογραφίες αυτό τα λέει όλα . Σαν να μην έφταναν όλα αυτά διαπίστωσα ότι στο service menu δεν είχαν μηδενιστεί οι ώρες του Panel με ότι αυτό σημαίνει για την αυτοσυντήρηση που κάνει κάθε 2000 ώρες .

Πλέον έχω εάν panel αρρύθμιστο με banding στα χαμηλά κοντά στο μαύρο ευτυχώς μπορώ να το ρυθμίσω μονός μου με τα όργανα που διαθέτω και θα καταπιώ προσωρινά το θέμα με το banding αφού και να τους το ξαναστείλω panel θα μου αλλάξουν μπορεί να μου έρθει και χειρότερο κάνω λίγο υπομονή και θα περιμένω το συνήγορο του καταναλωτή να γνωμοδοτήσει και στην συνέχεια εάν χρειαστεί θα το στείλω και στην νομική προστασία της DAS που με καλύπτει .
Αυτά και σε αλλά με υγειά ευχαριστώ για την φιλοξενία

View attachment 139872
View attachment 139871


View attachment 139870
Έπεσαν στον Επιστήμονα:). Αφού έχεις νομική κάλυψη και μόνο με ένα τηλεφώνημα τους μαλλον θα είχε διορθωθεί, αν μπορούσαν να το διορθώσουν.
Το θέμα είναι οι 'υπηρεσίες' γενικώς και ο αγώνας που κάνει ο καθένας μας ,όταν τα πράγματα πάνε στραβά.
Πολύ καλό που αναφέρεσαι στον 3043/2002 και τον συνήγορο του καταναλωτή, διότι είναι αρκετοί που δεν τοχουν υπόψιν τους, ακόμα και επαγγελματίες. Ευτυχώς υπάρχουν οι λίγοι καλοί επαγγελματίες , αναγνωρίζονται , αλλά έχουν αναμονή.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.835
Μηνύματα
2.953.505
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top