Αρωμα hi-end απο Θεσσαλονικη.

P

PMC

Guest
Post automatically merged:

Κυριοι,οπως καταλαβατε,εχω γνωσεις διοτι απαντω σε ολα και ταχεως.

Δεν θελω να δειξω ομως οτι τα ξερω ολα και ουτε θα γινει αυτο μεχρι να γερασω!

Δεν πιστευω ομως οτι ειναι λαθος να εχω τις δικες μου αποψεις σε θεματα που εχω ψαχτει ενδελεχως και μετα απο πολυ διαβασμα και πειραματισμο!

Παρ'ολα αυτα,πασα κριτικη και αποψη σας γινεται σεβαστα δεκτη.
Φαίνεται ότι έχεις υπόβαθρο γιαυτο και έχουν ασχοληθεί μαζί σου τόσοι πολλοί και τόσο πολύ.
Το θέμα είναι ότι έχεις ευκαιρία να βελτιώσεις τον τρόπο που ακούς φτάνει να έχεις ανοιχτά ...αυτιά.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.165
Reaction score
35.879
εμενα μ αρεσει παντως ο Γιαννννης να ξερετε, ειναι υπομονετικος, καλοπροαιρετος κι ανεκτικος εδω με τα υπολοιπα κορτισια...

Ασχετα αν δεν ειναι απολυτα σωστα ολα που λεει..
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Post automatically merged:



Φαίνεται ότι έχεις υπόβαθρο γιαυτο και έχουν ασχοληθεί μαζί σου τόσοι πολλοί και τόσο πολύ.
Το θέμα είναι ότι έχεις ευκαιρία να βελτιώσεις τον τρόπο που ακούς φτάνει να έχεις ανοιχτά ...αυτιά.
Δε διαφωνω καθολου!

Στειλτε μου εναν καλοθελητη αντιπροσωπο να κρινει ακουστικα εξ'αρχης τους καρπους της μακρυχρονης προσπαθειας μου.Δεν ειμαι αρνητικος κριτικης,αρκει αυτη να μη βασιζεται σε βιβλιοφαγους οπισθεν πληκρολογιου και οχι πραγματογνωμονες!

Αυτος ειναι ο λογος που γραφτηκα εδω.Την ανταλλαγη αποψεων την κανω και στα ξενα φορουμ...
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.627
Reaction score
58.089
εμενα μ αρεσει παντως ο Γιαννννης να ξερετε, ειναι υπομονετικος, καλοπροαιρετος κι ανεκτικος εδω με τα υπολοιπα κορτισια...

Ασχετα αν δεν ειναι απολυτα σωστα ολα που λεει..
Και συμπληρώνω ενάντια σ'εκείνους τους...αόρατους ΄΄υπεργνώστες΄΄ - ανάθεμα και αν..,ήξερα ποιοι είναι αυτοί οι χαρακτήρες - ότι το setup του Γιάνννη δεν με χαλάει καθόλου όντας άξιο θαυμασμού ως προς τα προγράμματα που καλείται ν'αναπαραγάγει.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.165
Reaction score
35.879
Δε διαφωνω καθολου!

Στειλτε μου εναν καλοθελητη αντιπροσωπο να κρινει ακουστικα εξ'αρχης τους καρπους της μακρυχρονης προσπαθειας μου.Δεν ειμαι αρνητικος κριτικης,αρκει αυτη να μη βασιζεται σε βιβλιοφαγους οπισθεν πληκρολογιου και οχι πραγματογνωμονες!

Αυτος ειναι ο λογος που γραφτηκα εδω.Την ανταλλαγη αποψεων την κανω και στα ξενα φορουμ...

Δηλαδη ενα πραμα


" ἄκουσον μέν, πάταξον δέ "

:rolleyes:8-):p
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.145
Reaction score
42.231
..ενταξει, ομως αν ειναι να το κανουμε πιο απλα, "ζητουνται εμπειρογνωμονες στο χωρο μας με εχεμυθεια...¨ μου μοιαζει για αγγελια το πραμα (sic).. εφοσων ειναι ενα φορουμ ο χαρακτηρας του ειναι πρωτιστως ηλεκτρονικος και ψηφιακος.
that being said.
Παρασυνθημα: Γιανννη, βοηθαμε να καταλαβω ως προς την κλιση υψους των ηχειων που βασιζεται αυτο, και αν υπαρχει καποιο λινκ ή καποια παραπομπη. Μπηκα στο σαιτ του κατασκευαστη, δεν βρηκα κατι.
+
γιατι δηλωνεις το συστημα σου ως "high end" (βαση τιτλου), τι οριζεις ως high end ? ετσι, καπου λιγο πολυ εχει δοθει καποιου ενας ορισμος του high, και το χαλι end, στο παρων φορουμ.
Οι συχνες αναφορες αλλων φορουμ δεν ειναι και οτι πιο τιμιτικο δια το παρων διαδικτιακο τοπο που μας φιλοξενει.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.412
Reaction score
4.794
Ο αντιπρόσωπος τι να σου κάνει ;
Να σου πει καλός είσαι αλλά άλλαξε αυτό με εκείνο ;;;;
Έναν να μετρήσει τον χώρο σου θες
Και να βάζεις βγάζεις πράγματα ώστε να δεις τι δουλειά κάνει το καθένα στην πράξη
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.492
Είναι χρήσιμο να υπενθυμίζουμε που και πού τα απείρου κάλλους γραπτά του rd, που μας άφησε κληρονομιά εδώ μέσα, όπως το γιγαντοτεράστιο : "της ψ@λης ο χαβάς".

Αυτό είναι η θεωρία του καθενός μας, είτε αφορά καλώδια είτε τη ζωή, τις γκόμενες και πόσο αλάτι βάζουμε στις τηγανιτές πατάτες, γιατί έτσι μας αρέσει.

Από τη μια πλευρά υπάρχουν λοιπόν αυτές οι θεωρίες, ο χαβάς της ψ@λης του καθενός, και από την άλλη οι θεωρίες ας πούμε του Τουλ.

Οι δεύτερες, δεν αποτελούν έκφραση του χαβά της ψ@λής του Τουλ, αλλά αντιθέτως πρόκειται για πλήρως εμπεριστατωμένες και αποδεδειγμένες μελέτες και έρευνες, δημοσιευμένες στο AES, όπου αποτελούν (μαζί με τις υπόλοιπες δημοσιευμένες μελέτες) την αποδεδειγμένη γνώση και τα εν ισχύ δεδομένα πάνω στο audio σήμερα.

Οι προσωπικές μου ας πούμε θεωρίες (δηλαδή της ψ@λής μου ο χαβάς) σταματούν κάπου στα καλώδια της tara labs και της goldmund, τους ενισχυτές του tim de paravincini και τα πλαναρ της magnepan. Εφ' όσον ξεκίνησα αντικειμενική διερεύνηση με διάβασμα και γνώση ας πούμε επί του θέματος των καλωδίων, εν αρχή πήγα στα καλώδια της goertz, και εν συνεχεία στα μπελντενάκια, καταρρίπτοντας κάθε μύθο επ'αυτου, μέχρι να τα ξεφορτωθώ πλήρως από το σύστημα.

Τα υπόλοιπα, δεν αποτελούν προσωπικές μου απόψεις, θεωρίες ή τίποτε άλλο, είναι μόνον τα εν ισχύ δεδομένα του audio, όπως αυτά πρεσβεύονται στα ρημάδια τα pdf από aes.

Οι διαφωνίες επ'αυτων, αυτομάτως κατατάσσονται στο επίπεδο του χαβά της ψ@λής του καθενός, και δεν αποτελούν τίποτα παραπάνω.

Όσον αφορά τον Τουλ, οι εμπεριστατωμένες και πλήρως αποδεδειγμένες μελέτες του πάνω στο audio, οι άπειρες δημοσιεύσεις των εργασιών του σε aes και αλλού, είναι τόσο μεγάλου επιπέδου, που δεν έχει φτάσει άλλος ως τώρα, και ο βραβευμένος αυτός επιστήμονας έχει τη χαρά και τη διάθεση να επικοινωνεί με τον κόσμο, προσφέροντας απλόχερα συμπυκνωμένη αποδεδειγμένη γνώση σε εύληπτη για όλους γραφή, με τα βιβλία του που αποτελούν πραγματικό θησαυρό.

Εμείς εδώ στην πόλη μας, κάνουμε χαβαλε μεταξύ μας ψάχνοντας να βρούμε διαφορές στις νέες εκδόσεις των βιβλίων του με τις παλιές, εφόσον τα έχουμε μελετήσει πλήρως αυτά, όπως και άλλα πολλά παρόμοια συγγράμματα, χωρίς να αποτελεί αυτό κίνητρο για αναμεταξύ μας κοκορομαχιες (ποιος την έχει μεγαλύτερη) αλλά αντιθέτως αποτελεί κίνητρο για βελτίωση σε μας και στους υπόλοιπους φίλους που γνωρίζουμε.

Μια προσεκτική ανάγνωση του τελευταίου βιβλίου του Τουλ, είναι όντως αναγκαία για να σας λυθούν όλες σας οι απορίες. Όλες. Εντελώς.

Και δεν υπάρχει χώρος για αμφισβήτηση επί των αποδεδειγμένων και εν ισχύ ερευνών και δεδομένων του Τουλ, είναι αστείο να το προσπαθήσετε κιόλας, πόσο μάλλον να το πιστεύετε....

Μέχρι τότε, θα κοιμάστε όρθιοι πάνω στο όντιο, και θα πετάτε ανυπόστατες κοτσάνες με ύφος 10 καρδιναλίων, προασπίζοντας αυτές αδίκως, ως "απόψεις" και απαύγασμα "εμπειρίας". Ο χαβάς της ψ@λής.

Είναι θέμα γνώσης.
Διάβασμα χρειάζεται.
.....................:thumbsup:
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Και αυτα καλα παιζουν!
15714045836508474414713527647479.jpg

Post automatically merged:

..ενταξει, ομως αν ειναι να το κανουμε πιο απλα, "ζητουνται εμπειρογνωμονες στο χωρο μας με εχεμυθεια...¨ μου μοιαζει για αγγελια το πραμα (sic).. εφοσων ειναι ενα φορουμ ο χαρακτηρας του ειναι πρωτιστως ηλεκτρονικος και ψηφιακος.
that being said.
Παρασυνθημα: Γιανννη, βοηθαμε να καταλαβω ως προς την κλιση υψους των ηχειων που βασιζεται αυτο, και αν υπαρχει καποιο λινκ ή καποια παραπομπη. Μπηκα στο σαιτ του κατασκευαστη, δεν βρηκα κατι.
+
γιατι δηλωνεις το συστημα σου ως "high end" (βαση τιτλου), τι οριζεις ως high end ? ετσι, καπου λιγο πολυ εχει δοθει καποιου ενας ορισμος του high, και το χαλι end, στο παρων φορουμ.
Οι συχνες αναφορες αλλων φορουμ δεν ειναι και οτι πιο τιμιτικο δια το παρων διαδικτιακο τοπο που μας φιλοξενει.
Δβηλωνω "αρωμα high end" και σκοπος μου ηταν να ληφθει ως το βασικο στοχο του συστηματος μου.Αν νομιζεις οτι προσβαλλει καποιος αυτος ο τιτλος,μπορω να τον αλλαξω.

Αν ψαξεις stereophile es12 measurements,θα δεις μετρησεις και κριτικη για το ταδε ηχειο,το οποιο κατα βαση ειναι ιδιο με το δικο μου-συν 15hz περιπου χαμηλοτερα.

Κοιταξε την αποκριση κατα κατακορυφου αξονα και θα δεις τις διαφορες.

Προτου διαβασω αυτο και σε συνδυασμο με αλλα σχολια και παρατηρησεις,εχοντας τα ηχεια σχεδον επιπεδα σε rake angle,οι υψηλες πολλες φορες γινοταν διακριτο οτι ερχοταν απο το τουιτερ και ηταν σχετικα σκληρες χωρις την απολυτηε εκταση.

Με το που εφαρμοσα μια γωνια 5 μοιρων κλισης προς τα πισω,το ηχειο ακουγεται σα σημειακη πηγη και οι υψηλες πολυ πιο απαλες,ρεαλιστικες και αερινες με ταυτοχρονη εξαλειψη της τραχυτητας.Πλεον δεν κουραζει σε υψηλες εντασεις.

Αυτο κατα τη γνωμη μου,δεν το εχει μελετησει ο κατασκευαστης και ειναι επισης συνεπεια καποιων αρνητικων κριτικων στο παρελθον.

Ελπιζω να εξηγησα επαρκως.
 
Last edited:

Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.609
Αν και ξερω οτι θα το μετανιωσω ας πω κατι στον Λεανδρο και στους φανατικους δικαναλους για τελευταια φορα.
Παμε μια απο την αρχη:
Λεανδρε, πες οτι ερχεσαι σπιτι μου, κλεινομαστε στο χωρο με τα ντραμς, καθεσαι απεναντι και αρχιζω εγω να τα κοπαναω για 5 λεπτα. Βεβαια δε θα αντεξεις ουτε πεντε λεπτα αλλά λεμε τωρα... Σε διαβεβαιω και οσοι παιζουν ντραμς ας με διαψευσουν, οτι θα υπαρξει ΠΟΝΟΣ. Θα πονεσεις απο την ενταση τοσο πολυ που θα νομισεις οτι σου καρφωνω τις μπακετες μεσα στ' αυτια. Πες λοιπον οτι αυτο που επαιξα, ηχογραφειται στα καλυτερα στουτιο με την καλυτερη αναπαραγωγη στον κοσμο, συμφωνα με την υπαρχουσα τεχνολογια. Παιρνεις αυτο το σιντι και το βαζεις σπιτι σου να το ακουσεις. Ξερεις τι θα ακουσεις; ΤΙΠΟΤΑ. ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Οχι επειδη τα ηχεια σου ειναι τσιχλοφουσκες. Ολα τα ηχεια ειναι τσιχλοφουσκες, κυριως οταν ειναι μονο 2. Γι' αυτο αυτοι οι κακομοιροι που εχουν βγαλει τον καρκινο να μας ξεστραβωσουν, φωναζουν:
Οσα περισσοτερα ηχεια μπορουμε σε συνδυασμο σαμπ σε καταλληλο χωρο για 2 λογους: Απο τη μια να πιασουμε οσο γινεται τις αληθινες εντασεις των οργανων κι απο την αλλη να προσομοιωσουμε την ιδιοτητα του ηχου των οργανων να απλωνεται παντου στο χωρο.
Και μετα απ' ολα αυτα, εσυ καλεις τον κοσμο και λες να ερθουν να ακουσουν και να κρινουν. Τι να ακουσουν βρε κατακαημενε Λεανδρακο; Τι;
Ειναι σα να λες, ''Ελατε παιδια να σας ξεναγησω στο Λουβρο'', τη στιγμη που το εχεις δει μονο απο...τηλεσκοπιο!!!
Ή πες οτι κρατας μια ωραια καρτ ποσταλ απο το λουβρο. Αυτη η καρτ ποσταλ ειναι το στερεο σου και το αληθινο Λουβρο ειναι ενα φυσικο οργανο.
Πες μου οτι ουτε τωρα δε με καταλαβες.
Αν οχι, τοτε θα παρεις τα αυτια απο τον Κωστα και τον γκουρου απο τον Μπουτχια και θα γινεις εσυ ο νεος γκουρου διοτι το κερδισες. Με τις αυταρες σου ντροπιαζεις μηχανηματα μετρησης!!!
Τι να μας πει κι ο Τριννοφ μπροστα στα αυτια του Λεανδρου του Α' του Μέγα... :gotcha:



Πάπαλα.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
..ενταξει, ομως αν ειναι να το κανουμε πιο απλα, "ζητουνται εμπειρογνωμονες στο χωρο μας με εχεμυθεια...¨ μου μοιαζει για αγγελια το πραμα (sic).. εφοσων ειναι ενα φορουμ ο χαρακτηρας του ειναι πρωτιστως ηλεκτρονικος και ψηφιακος.
that being said.
Παρασυνθημα: Γιανννη, βοηθαμε να καταλαβω ως προς την κλιση υψους των ηχειων που βασιζεται αυτο, και αν υπαρχει καποιο λινκ ή καποια παραπομπη. Μπηκα στο σαιτ του κατασκευαστη, δεν βρηκα κατι.
+
γιατι δηλωνεις το συστημα σου ως "high end" (βαση τιτλου), τι οριζεις ως high end ? ετσι, καπου λιγο πολυ εχει δοθει καποιου ενας ορισμος του high, και το χαλι end, στο παρων φορουμ.
Οι συχνες αναφορες αλλων φορουμ δεν ειναι και οτι πιο τιμιτικο δια το παρων διαδικτιακο τοπο που μας φιλοξενει.
Αν το θετεις ετσι,θα χαρω πολυ να γνωριστουμε απο κοντα σε καποια πιθανη συναντηση,και να ακουσω εγω καποιο αντιπροσοπευτικο συστημα σωστα ισοσταθμισμενο
Post automatically merged:

Αν και ξερω οτι θα το μετανιωσω ας πω κατι στον Λεανδρο και στους φανατικους δικαναλους για τελευταια φορα.
Παμε μια απο την αρχη:
Λεανδρε, πες οτι ερχεσαι σπιτι μου, κλεινομαστε στο χωρο με τα ντραμς, καθεσαι απεναντι και αρχιζω εγω να τα κοπαναω για 5 λεπτα. Βεβαια δε θα αντεξεις ουτε πεντε λεπτα αλλά λεμε τωρα... Σε διαβεβαιω και οσοι παιζουν ντραμς ας με διαψευσουν, οτι θα υπαρξει ΠΟΝΟΣ. Θα πονεσεις απο την ενταση τοσο πολυ που θα νομισεις οτι σου καρφωνω τις μπακετες μεσα στ' αυτια. Πες λοιπον οτι αυτο που επαιξα, ηχογραφειται στα καλυτερα στουτιο με την καλυτερη αναπαραγωγη στον κοσμο, συμφωνα με την υπαρχουσα τεχνολογια. Παιρνεις αυτο το σιντι και το βαζεις σπιτι σου να το ακουσεις. Ξερεις τι θα ακουσεις; ΤΙΠΟΤΑ. ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Οχι επειδη τα ηχεια σου ειναι τσιχλοφουσκες. Ολα τα ηχεια ειναι τσιχλοφουσκες, κυριως οταν ειναι μονο 2. Γι' αυτο αυτοι οι κακομοιροι που εχουν βγαλει τον καρκινο να μας ξεστραβωσουν, φωναζουν:
Οσα περισσοτερα ηχεια μπορουμε σε συνδυασμο σαμπ σε καταλληλο χωρο για 2 λογους: Απο τη μια να πιασουμε οσο γινεται τις αληθινες εντασεις των οργανων κι απο την αλλη να προσομοιωσουμε την ιδιοτητα του ηχου των οργανων να απλωνεται παντου στο χωρο.
Και μετα απ' ολα αυτα, εσυ καλεις τον κοσμο και λες να ερθουν να ακουσουν και να κρινουν. Τι να ακουσουν βρε κατακαημενε Λεανδρακο; Τι;
Ειναι σα να λες, ''Ελατε παιδια να σας ξεναγησω στο Λουβρο'', τη στιγμη που το εχεις δει μονο απο...τηλεσκοπιο!!!
Ή πες οτι κρατας μια ωραια καρτ ποσταλ απο το λουβρο. Αυτη η καρτ ποσταλ ειναι το στερεο σου και το αληθινο Λουβρο ειναι ενα φυσικο οργανο.
Πες μου οτι ουτε τωρα δε με καταλαβες.
Αν οχι, τοτε θα παρεις τα αυτια απο τον Κωστα και τον γκουρου απο τον Μπουτχια και θα γινεις εσυ ο νεος γκουρου διοτι το κερδισες. Με τις αυταρες σου ντροπιαζεις μηχανηματα μετρησης!!!
Τι να μας πει κι ο Τριννοφ μπροστα στα αυτια του Λεανδρου του Α' του Μέγα... :gotcha:



Πάπαλα.
Σαν κατασταλαγμενος δικαναλος,θα αλλαζα τα πολλα ηχεια σου με περισσοτερα μεγαφωνα στα 2 υπαρχοντα ηχεια,εχοντας το ιδιο αποτελεσμα!
 


Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.467
Εμείς εδώ στην πόλη μας, κάνουμε χαβαλε μεταξύ μας
17 = Τριανδρία Γραμμή ΟΑΣΘ.
Ειπα να κρατηθω καθως το νημα εχει παρει μια πιο επιστημονικη στροφη στις τελευταιες του σελιδες , πραγμα που με ικανοποιει τα μαλλα καθως αρχιζω κι εγω να μαθαινω καποια πραγματα , αλλα δεν θα το κανω ! (να κρατηθω)

" Ο άνδρας συνέχιζε την αηδιαστική πράξη του και πριν οι κοπέλες προλάβουν να αντιδράσουν ολοκλήρωσε στο χέρι της μίας."

:drinks:
 

Μηνύματα
1.996
Reaction score
4.704
Αναρωτιέμαι ποιο PDF μπορεί να προβλέψει επ' ακριβώς
τις χαοτικές κυμανσεις που μπορεί να λάβει σε βάθος χρόνου
ένα οποιοδήποτε θέμα του avsite.gr......
(καθώς και την απόγνωση μετά μαλιοτραβηγματος του νηματοθετη του)
 


Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Αναρωτιέμαι ποιο PDF μπορεί να προβλέψει επ' ακριβώς
τις χαοτικές κυμανσεις που μπορεί να λάβει σε βάθος χρόνου
ένα οποιοδήποτε θέμα του avsite.gr......
(καθώς και την απόγνωση μετά μαλιοτραβηγματος του νηματοθετη του)
Αυτο που μπορει να μετρησει το βαθος,την απεικονιση των οργανων στο χωρο και την υφη και ταχυτητα της μποτας και των ντραμς...
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.492
Αναρωτιέμαι ποιο PDF μπορεί να προβλέψει επ' ακριβώς
τις χαοτικές κυμανσεις που μπορεί να λάβει σε βάθος χρόνου
ένα οποιοδήποτε θέμα του avsite.gr......
(καθώς και την απόγνωση μετά μαλιοτραβηγματος του νηματοθετη του)
- κρίνω so far πως το avsit.gr , ( αυτοί που το απαρτίζουν ) , είναι αυθόρμητο και μη προβλέψιμο
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.278
Reaction score
137.929
Όσον αφορά τις ακουστικές εκτιμήσεις, υπό την έννοια ας πούμε μιας βαθμολόγησης ενός ακούσματος, ενός ηχοσυστηματος χώρου, υπάρχουν πολλές προσεγγίσεις.

Μια προσέγγιση είναι απλοϊκή, αν σ'αρεσει. Πχ "α τι ωραία που παίζει, μ'αρεσει".
Και βάζεις 10 με τόνο και κλείνει το θέμα.

Μια άλλη προσέγγιση, είναι να προσπαθήσεις να ακούσεις δικά σου ακούσματα, δικές σου μουσικές, που ξέρεις πόσο λάθος ακούγονται στο δικό σου σύστημα, και ψάχνεις να τα ακούσεις με το ίδιο λάθος, να σ'αρεσει, όπως το ξέρεις, όπως το έχεις συνηθίσει βρε αδερφέ. Αφού... ξέρεις πως ακούγεται.
Οπότε το ακούς, και λες πχ "ε, νταξ, καλά παίζει, αλλά στο δικό μου η φωνή είναι πιο μπροστά και πιο λεπτή, ενώ τα τύμπανα είναι πιο πίσω και πιο γεμάτα, άρα έχεις δρόμο ακόμα φίλε, μέχρι να φτάσεις το σωστό άκουσμα που έχω γω. Πάρε ένα 7 για την προσπάθεια. Και πολύ σου είναι.

Αυτό είναι το πιο σύνηθες σενάριο, και μη σας φαίνεται περίεργο. Οι περισσότεροι έχουν σαν σύστημα αναφοράς το δικό τους, θεωρούν σωστό άκουσμα αυτό που ξέρουν, αυτό που έχουν συνηθίσει, και θεωρούν σωστές ηχογραφήσεις αυτές που ακούγονται καλά στο δικό τους στέρεο, όσες ταιριάζουν τελοσπαντων με τα μειονεκτήματα του δικού τους ηχοσυστηματος χώρου. Θα τους ξενίσει αν ακούγεται διαφορετικά, και προφανώς δε θα τους αρέσει.
Είναι τόσο απλό...

Μια άλλη προσέγγιση είναι να προσπαθήσεις να βρεις μερικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα του ήχου, όπως αυτά είναι ακουστά στην στερεοφωνια, δηλαδή διαστάσεις και ιδίως βάθος σκηνής, διαύγεια και ανάλυση, έκταση στα άκρα του φάσματος, απόδοση δυναμικών και φωνές, πόσο σε ενοχλούνε οι φωνές, βασικό, όλοι ξέρουν τις φωνές, κοινή γνώση που λέμε. Αυτό όμως δεν πρέπει να εμπεριέχει καθόλου τη σύγκριση από άλλο άκουσμα που έχεις, διότι τότε, αυτομάτως πας στην προηγούμενη κατηγορία, θες δε θες. Κι εδώ την πατάνε όλοι όσοι προσπαθούν να κάνουν δήθεν αντικειμενική κριτική, διότι δε πρόκειται ποτέ για αντικειμενική κριτική, αλλά απλώς για σύγκριση με το γνωστό τους άκουσμα, χωρίς φυσικά να ξέρει κανείς ποιο είναι το "αντικειμενικά σωστό".


Υπάρχει μια άλλη προσέγγιση, αυτή η πλήρως τεχνοκρατική, που δεν εμπεριέχει (ή δε χρειάζεται να) καθόλου ακροάσεις.
Βλέπεις το χώρο, βλέπεις τις μετρήσεις του χώρου, βλέπεις τις μετρήσεις των μηχανημάτων, και βγάζεις ένα συνολικό πόρισμα, χωρίς να χρειάζεται ούτε να ανάψει το στέρεο.
Καλώς η κακώς, αυτό είναι εξόχως αντικειμενικό, και με την ίδια βάση, αυτή των μετρήσεων, βγαίνουν εύκολα πολλά και αδιαπραγματευτα αντικειμενικά συμπεράσματα.

Σας τη σπάω λίγο, αλλά δατς λάιφ.

:drinks:



Μετά υπάρχει και μια άλλη προσέγγιση, αυτή ας πούμε των αντικειμενικών δυνατοτήτων αναπαραγωγής στις 3 διαστάσεις ενός ηχοσυστηματος σε διαβάθμιση με το καλύτερο δυνατό της υπάρχουσας τεχνολογίας, όπου ας πούμε το απολύτως καλύτερο άκουσμα πιθανώς να προέρχεται από την πολυκάναλη επεξεργασία πολλαπλών πηγών του ινστιτούτου έρευνας φρανκχοφερ, με 30 ηχεία σα τα δικά μου, τα οποία (Ω τι ιεροσυλία) τα επέλεξαν με ακροάσεις οι μηχανικοί ήχου εκεί μέσα, και ας πούμε ότι βάζουμε βαθμολογία 100 σε κείνο το σύστημα, ενώ στον άσσο, τέρμα κάτω στην κλίμακα ας πούμε ότι βρίσκεται ένα μονοφωνικό φορητό ραδιόφωνο ή τα γνωστά ρεντεκο, το ίδιο πράγμα. Τα δύο ηχεία που να μην είναι ψαροκασελες ρεντεκο άντε να πάρουν 2-3-4 άντε 5 στη βαθμολογία. Όσο λαρτζ και να είσαι, με ηχεία πολύ σούπερ ουάουα δηλαδή.
Με 3 ηχεία, να πας έως 15 να πω; Με 5 να πας στα 25; Με 7 στα 30; Με 7.2 στα 40; Με 7.4 στα 50; Με 9.4 στα 60; Με 9.6 στα 70; Με 11.6 στα 80 και κάπως έτσι ίσως; Δε ξέρω ακριβώς τι βαθμολογίες μπορούν να μπούνε, αλλά θα μπορούσε κι έτσι να γίνει,κι είναι αρκετά αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης.

Τέλος πάντων, χονδρικά υπάρχει ένα αντικειμενικά ιεραρχικό μοτίβο δυνατοτήτων και κατά συνέπεια αξιολόγησης ηχοσυστηματος, όπου το απλό δικάναλο μένει στάσιμο στον πάτο, μια κλίμακα πάνω είναι η πολυκάναλη αναπαραγωγή είτε σε 5.x είτε σε 7.x, και μια κλίμακα πιο πάνω είναι το immersive setup, και αυτή η διαφοροποίηση επιπέδου δυνατοτήτων είναι εξόχως αντικειμενική. ;)
 
Last edited:

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Όσον αφορά τις ακουστικές εκτιμήσεις, υπό την έννοια ας πούμε μιας βαθμολόγησης ενός ακούσματος, ενός ηχοσυστηματος χώρου, υπάρχουν πολλές προσεγγίσεις.

Μια προσέγγιση είναι απλοϊκή, αν σ'αρεσει. Πχ "α τι ωραία που παίζει, μ'αρεσει".
Και βάζεις 10 με τόνο και κλείνει το θέμα.

Μια άλλη προσέγγιση, είναι να προσπαθήσεις να ακούσεις δικά σου ακούσματα, δικές σου μουσικές, που ξέρεις πόσο λάθος ακούγονται στο δικό σου σύστημα, και ψάχνεις να τα ακούσεις με το ίδιο λάθος, να σ'αρεσει, όπως το ξέρεις, όπως το έχεις συνηθίσει βρε αδερφέ. Αφού... ξέρεις πως ακούγεται.
Οπότε το ακούς, και λες πχ "ε, νταξ, καλά παίζει, αλλά στο δικό μου η φωνή είναι πιο μπροστά και πιο λεπτή, ενώ τα τύμπανα είναι πιο πίσω και πιο γεμάτα, άρα έχεις δρόμο ακόμα φίλε, μέχρι να φτάσεις το σωστό άκουσμα που έχω γω. Πάρε ένα 7 για την προσπάθεια. Και πολύ σου είναι.

Αυτό είναι το πιο σύνηθες σενάριο, και μη σας φαίνεται περίεργο. Οι περισσότεροι έχουν σαν σύστημα αναφοράς το δικό τους, θεωρούν σωστό άκουσμα αυτό που ξέρουν, αυτό που έχουν συνηθίσει, και θεωρούν σωστές ηχογραφήσεις αυτές που ακούγονται καλά στο δικό τους στέρεο, όσες ταιριάζουν τελοσπαντων με τα μειονεκτήματα του δικού τους ηχοσυστηματος χώρου. Θα τους ξενίσει αν ακούγεται διαφορετικά, και προφανώς δε θα τους αρέσει.
Είναι τόσο απλό...

Μια άλλη προσέγγιση είναι να προσπαθήσεις να βρεις μερικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα του ήχου, όπως αυτά είναι ακουστά στην στερεοφωνια, δηλαδή διαστάσεις και ιδίως βάθος σκηνής, διαύγεια και ανάλυση, έκταση στα άκρα του φάσματος, απόδοση δυναμικών και φωνές, πόσο σε ενοχλούνε οι φωνές, βασικό, όλοι ξέρουν τις φωνές, κοινή γνώση που λέμε. Αυτό όμως δεν πρέπει να εμπεριέχει καθόλου τη σύγκριση από άλλο άκουσμα που έχεις, διότι τότε, αυτομάτως πας στην προηγούμενη κατηγορία, θες δε θες. Κι εδώ την πατάνε όλοι όσοι προσπαθούν να κάνουν δήθεν αντικειμενική κριτική, διότι δε πρόκειται ποτέ για αντικειμενική κριτική, αλλά απλώς για σύγκριση με το γνωστό τους άκουσμα, χωρίς φυσικά να ξέρει κανείς ποιο είναι το "αντικειμενικά σωστό".


Υπάρχει μια άλλη προσέγγιση, αυτή η πλήρως τεχνοκρατική, που δεν εμπεριέχει (ή δε χρειάζεται να) καθόλου ακροάσεις.
Βλέπεις το χώρο, βλέπεις τις μετρήσεις του χώρου, βλέπεις τις μετρήσεις των μηχανημάτων, και βγάζεις ένα συνολικό πόρισμα, χωρίς να χρειάζεται ούτε να ανάψει το στέρεο.
Καλώς η κακώς, αυτό είναι εξόχως αντικειμενικό, και την ίδια βάση, αυτή των μετρήσεων, βγαίνουν εύκολα πολλά και αδιαπραγματευτα αντικειμενικά συμπεράσματα.

Σας τη σπάω λίγο, αλλά δατς λάιφ.

:drinks:



Μετά υπάρχει και μια άλλη προσέγγιση, αυτή ας πούμε των αντικειμενικών δυνατοτήτων αναπαραγωγής στις 3 διαστάσεις ενός ηχοσυστηματος σε διαβάθμιση με το καλύτερο δυνατό της υπάρχουσας τεχνολογίας, όπου ας πούμε το απολύτως καλύτερο άκουσμα πιθανώς να προέρχεται από την πολυκάναλη επεξεργασία πολλαπλών πηγών του ινστιτούτου έρευνας φρανκχοφερ, με 30 ηχεία σα τα δικά μου, τα οποία (Ω τι ιεροσυλία) τα επέλεξαν με ακροάσεις οι μηχανικοί ήχου εκεί μέσα, και ας πούμε ότι βάζουμε 100 σε κείνο το σύστημα, ενώ στον άσσο, τέρμα κάτω στην κλίμακα ας πούμε ότι βρίσκεται ένα μονοφωνικό φορητό ραδιόφωνο ή τα γνωστά ρεντεκο, το ίδιο πράγμα. Τα δύο ηχεία που να μην είναι ψαροκασελες ρεντεκο άντε να πάρουν 2-3-4 άντε 5 στη βαθμολογία. Όσο λαρτζ και να είσαι, με ηχεία πολύ σούπερ ουάουα δηλαδή.
Με 3 ηχεία, να πας έως 15 να πω; Με 5 να πας στα 25; Με 7 στα 30; Με 7.2 στα 40; Με 7.4 στα 50; Με 9.4 στα 60; Με 9.6 στα 70; Με 11.6 στα 80 και κάπως έτσι ίσως; Δε ξέρω ακριβώς τι βαθμολογίες μπορούν να μπούνε, αλλά θα μπορούσε κι έτσι να γίνει,κι είναι αρκετά αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης.

Τέλος πάντων, χονδρικά υπάρχει ένα αντικειμενικά ιεραρχικό μοτίβο δυνατοτήτων και κατά συνέπεια αξιολόγησης ηχοσυστηματος, όπου το απλό δικάναλο μένει στάσιμο στον πάτο, μια κλίμακα πάνω είναι η πολυκάναλη αναπαραγωγή είτε σε 5.x είτε σε 7.x, και μια κλίμακα πιο πάνω είναι το immersive setup, και αυτή η διαφοροποίηση επιπέδου δυνατοτήτων είναι εξόχως αντικειμενική. ;)
Κρινοντας δικαναλα,θα ελεγα οτι οι μετρησεις δεν εχουν φτασει σε σημειο να μετρανε τα παντα-και δυσκολα προκειται!

Επισης για να εχεις κριτηριο θα πρεπει να εχεις ακουσει κατι καλυτερο απο το δικο σου ωστε να μπορεσεις να βγαλεις συμπερασμα για τα ελαττωματα του δικου σου!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.838
Μηνύματα
2.953.728
Members
38.247
Νεότερο μέλος
NSR
Top