Αρωμα hi-end απο Θεσσαλονικη.

C

chrispo

Guest
Χαχαχαααα, μια χαρά είναι τα τύμπανα μου!! Σιγά τις στάθμες της ντράμς!!.. όσοι είχαν τη τύχη να βρίσκονταν στη συναυλία του Rory Gallagher στη Φιλαδέλφεια και μάλιστα στα 10 μέτρα από τη σκηνή, αυτοί (όπως κι εγώ) και μόνο αυτοί έχουν μόνο δικαίωμα να ομιλούν για μη επιτευξημες στάθμες από οικιακά συστήματα!!.. εκεί πάω πάσο!!
...´´ρεαλιστικές´´ στάθμες...:eek:..:smg:

..αν αυτές..αν λέω ( υποθετικά μιλώντας) μπούν σε οικιακό χώρο, θα πηδήκουμε όλοι από τα παράθυρα, να σωθούμε. Καλό είναι να είμαστε εγκρατείς στη χρήση του όρου ´´ρεαλιστικός´´, στην αναπαραγωγή μουσικών ψεμάτων. ( true lies, είπαμε)
 
Last edited by a moderator:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.818
Reaction score
30.748
Άσχετοι παιδί μου αυτοί στην audio note.. άσχετοι!! :lol: :lol: :lol: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
Άσχετους τους χαρακτήρισες εσύ.

Εγώ λέω να βλέπουμε πως οι ανακοινώσεις επηρεάζουν το οικονομικό μέλλον της εταιρείας που τις έκανε, και μετά να δίνουμε βάση σε αυτές. Αν χρειάζεται.

Η AES Λέανδρε απαρτίζεται από επιστήμονες, πανεπιστημιακούς, κατασκευαστές κλπ.
Πρόσεχε τώρα. Αν και έχει μέσα κατασκευαστές (Anthem-Paradigm-Martin Logan), σου λέει αυτά που σου λέει. Ο κατασκευαστής ηχείων σου λέει ότι δεν χρειάζεται να τα ακούσεις. Και δεν στο λέει μόνο μέσα από τις ανακοινώσεις της AES αλλά και μόνος του.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.626
Reaction score
58.082
Δηλωνω "αρωμα high end" και σκοπος μου ηταν να ληφθει ως το βασικο στοχο του συστηματος μου.Αν νομιζεις οτι προσβαλλει καποιος αυτος ο τιτλος,μπορω να τον αλλαξω.

Αν ψαξεις stereophile es12 measurements,θα δεις μετρησεις και κριτικη για το ταδε ηχειο,το οποιο κατα βαση ειναι ιδιο με το δικο μου-συν 15hz περιπου χαμηλοτερα.

Κοιταξε την αποκριση κατα κατακορυφου αξονα και θα δεις τις διαφορες.

Προτου διαβασω αυτο και σε συνδυασμο με αλλα σχολια και παρατηρησεις,εχοντας τα ηχεια σχεδον επιπεδα σε rake angle,οι υψηλες πολλες φορες γινοταν διακριτο οτι ερχοταν απο το τουιτερ και ηταν σχετικα σκληρες χωρις την απολυτηε εκταση.

Με το που εφαρμοσα μια γωνια 5 μοιρων κλισης προς τα πισω,το ηχειο ακουγεται σα σημειακη πηγη και οι υψηλες πολυ πιο απαλες,ρεαλιστικες και αερινες με ταυτοχρονη εξαλειψη της τραχυτητας.Πλεον δεν κουραζει σε υψηλες εντασεις.

Αυτο κατα τη γνωμη μου,δεν το εχει μελετησει ο κατασκευαστης και ειναι επισης συνεπεια καποιων αρνητικων κριτικων στο παρελθον.

Ελπιζω να εξηγησα επαρκως.
Χωρίς διάθεση να...ενοχλήσω τον Γιάνννη,επισημαίνω ενδεικτικώς τον τρόπο που (ξανα)ενήργησε ως προς το ζήτημα της χρονικής ευθυγράμμισης.

Ιδού η διαφωτιστική βηματική απόκριση:
1571408789700.png


Παρατηρούμε γρήγορη άνοδο στην απόκριση του mid-woofer υπό κοινή πολικότητα με το tweeter.Μόνο που το δεύτερο εμφανίζεται να προηγείται του πρώτου κατά 0,25 χιλιοστά δευτερολέπτου.Αυτά ισοδυναμούν με 8,6 περίπου εκατοστά σε διαφορά απόστασης μεταξύ των ακουστικών κέντρων στις επιμέρους μονάδες.

Συμπληρωματικώς,παρατηρούμε από τις αποκρίσεις των επιμέρους στοιχείων (και μορφή καμπύλης γύρω από το κάτω όριο απόκρισης) μια συμμαζεμένη συμπεριφορά απόσβεσης ως προς το θεμελιώδη συντονισμό του ηχειακού συστήματος.
1571409547717.png

1571409567262.png


Περνάμε τώρα και στην πολική απόκριση στο κατακόρυφο επίπεδο με σημείον αναφοράς τον άξονα του tweeter.
1571409143571.png


Συμπεραίνεται λοιπόν ότι υποβοηθούμενος από μια επιθυμητή και γνωστή υποχώρηση επί των υψηλομεσαίων εκτός του άξονα tweeter υπό καθοδική απόκλιση,αποπειράθηκε να ευθυγραμμίσει χονδρικώς με γεωμετρική μέθοδο τα ακουστικά κέντρα των επιμέρους μεγαφώνων και τις αντίστοιχες αποκρίσεις στο πεδίο του χρόνου.

Αποτέλεσμα του εγχειρήματος αναμένεται να είναι μια βηματική απόκριση με ενοποιημένα λίγο-πολύ τα επιμέρους σκέλη.
Όσον αφορά τις ακουστικές εκτιμήσεις, υπό την έννοια ας πούμε μιας βαθμολόγησης ενός ακούσματος, ενός ηχοσυστηματος χώρου, υπάρχουν πολλές προσεγγίσεις.

Μια προσέγγιση είναι απλοϊκή, αν σ'αρεσει. Πχ "α τι ωραία που παίζει, μ'αρεσει".
Και βάζεις 10 με τόνο και κλείνει το θέμα.

Μια άλλη προσέγγιση, είναι να προσπαθήσεις να ακούσεις δικά σου ακούσματα, δικές σου μουσικές, που ξέρεις πόσο λάθος ακούγονται στο δικό σου σύστημα, και ψάχνεις να τα ακούσεις με το ίδιο λάθος, να σ'αρεσει, όπως το ξέρεις, όπως το έχεις συνηθίσει βρε αδερφέ. Αφού... ξέρεις πως ακούγεται.
Οπότε το ακούς, και λες πχ "ε, νταξ, καλά παίζει, αλλά στο δικό μου η φωνή είναι πιο μπροστά και πιο λεπτή, ενώ τα τύμπανα είναι πιο πίσω και πιο γεμάτα, άρα έχεις δρόμο ακόμα φίλε, μέχρι να φτάσεις το σωστό άκουσμα που έχω γω. Πάρε ένα 7 για την προσπάθεια. Και πολύ σου είναι.

Αυτό είναι το πιο σύνηθες σενάριο, και μη σας φαίνεται περίεργο. Οι περισσότεροι έχουν σαν σύστημα αναφοράς το δικό τους, θεωρούν σωστό άκουσμα αυτό που ξέρουν, αυτό που έχουν συνηθίσει, και θεωρούν σωστές ηχογραφήσεις αυτές που ακούγονται καλά στο δικό τους στέρεο, όσες ταιριάζουν τελοσπαντων με τα μειονεκτήματα του δικού τους ηχοσυστηματος χώρου. Θα τους ξενίσει αν ακούγεται διαφορετικά, και προφανώς δε θα τους αρέσει.
Είναι τόσο απλό...

Μια άλλη προσέγγιση είναι να προσπαθήσεις να βρεις μερικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα του ήχου, όπως αυτά είναι ακουστά στην στερεοφωνια, δηλαδή διαστάσεις και ιδίως βάθος σκηνής, διαύγεια και ανάλυση, έκταση στα άκρα του φάσματος, απόδοση δυναμικών και φωνές, πόσο σε ενοχλούνε οι φωνές, βασικό, όλοι ξέρουν τις φωνές, κοινή γνώση που λέμε. Αυτό όμως δεν πρέπει να εμπεριέχει καθόλου τη σύγκριση από άλλο άκουσμα που έχεις, διότι τότε, αυτομάτως πας στην προηγούμενη κατηγορία, θες δε θες. Κι εδώ την πατάνε όλοι όσοι προσπαθούν να κάνουν δήθεν αντικειμενική κριτική, διότι δε πρόκειται ποτέ για αντικειμενική κριτική, αλλά απλώς για σύγκριση με το γνωστό τους άκουσμα, χωρίς φυσικά να ξέρει κανείς ποιο είναι το "αντικειμενικά σωστό".


Υπάρχει μια άλλη προσέγγιση, αυτή η πλήρως τεχνοκρατική, που δεν εμπεριέχει (ή δε χρειάζεται να) καθόλου ακροάσεις.
Βλέπεις το χώρο, βλέπεις τις μετρήσεις του χώρου, βλέπεις τις μετρήσεις των μηχανημάτων, και βγάζεις ένα συνολικό πόρισμα, χωρίς να χρειάζεται ούτε να ανάψει το στέρεο.
Καλώς η κακώς, αυτό είναι εξόχως αντικειμενικό, και την ίδια βάση, αυτή των μετρήσεων, βγαίνουν εύκολα πολλά και αδιαπραγματευτα αντικειμενικά συμπεράσματα.

Σας τη σπάω λίγο, αλλά δατς λάιφ.

:drinks:



Μετά υπάρχει και μια άλλη προσέγγιση, αυτή ας πούμε των αντικειμενικών δυνατοτήτων αναπαραγωγής στις 3 διαστάσεις ενός ηχοσυστηματος σε διαβάθμιση με το καλύτερο δυνατό της υπάρχουσας τεχνολογίας, όπου ας πούμε το απολύτως καλύτερο άκουσμα πιθανώς να προέρχεται από την πολυκάναλη επεξεργασία πολλαπλών πηγών του ινστιτούτου έρευνας φρανκχοφερ, με 30 ηχεία σα τα δικά μου, τα οποία (Ω τι ιεροσυλία) τα επέλεξαν με ακροάσεις οι μηχανικοί ήχου εκεί μέσα, και ας πούμε ότι βάζουμε 100 σε κείνο το σύστημα, ενώ στον άσσο, τέρμα κάτω στην κλίμακα ας πούμε ότι βρίσκεται ένα μονοφωνικό φορητό ραδιόφωνο ή τα γνωστά ρεντεκο, το ίδιο πράγμα. Τα δύο ηχεία που να μην είναι ψαροκασελες ρεντεκο άντε να πάρουν 2-3-4 άντε 5 στη βαθμολογία. Όσο λαρτζ και να είσαι, με ηχεία πολύ σούπερ ουάουα δηλαδή.
Με 3 ηχεία, να πας έως 15 να πω; Με 5 να πας στα 25; Με 7 στα 30; Με 7.2 στα 40; Με 7.4 στα 50; Με 9.4 στα 60; Με 9.6 στα 70; Με 11.6 στα 80 και κάπως έτσι ίσως; Δε ξέρω ακριβώς τι βαθμολογίες μπορούν να μπούνε, αλλά θα μπορούσε κι έτσι να γίνει,κι είναι αρκετά αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης.

Τέλος πάντων, χονδρικά υπάρχει ένα αντικειμενικά ιεραρχικό μοτίβο δυνατοτήτων και κατά συνέπεια αξιολόγησης ηχοσυστηματος, όπου το απλό δικάναλο μένει στάσιμο στον πάτο, μια κλίμακα πάνω είναι η πολυκάναλη αναπαραγωγή είτε σε 5.x είτε σε 7.x, και μια κλίμακα πιο πάνω είναι το immersive setup, και αυτή η διαφοροποίηση επιπέδου δυνατοτήτων είναι εξόχως αντικειμενική. ;)
Γεγονός είναι ότι πολλά ΄΄εγκλήματα΄΄΄υψηλής πιστότητας βασίζονται ακριβώς στον...εγκλιματισμό δεδομένου ακροατή.;)
 
Last edited:


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Άσχετους τους χαρακτήρισες εσύ.
Εγώ λέω να βλέπουμε πως επηρεάζουν οι ανακοινώσεις το οικονομικό μέλλον της εταιρείας που τις έκανε.
Ρε Alexis, με το δικό σου σκεπτικό, καμία άποψη - θέση - τοποθέτηση που δίνεται από εταιρίες που παράγουν οτιδήποτε σχετίζεται με τον ήχο δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη γιατί πιθανόν να αποσκοπεί σε ίδιον όφελος....
Επομένως είτε λέγεται audio note, είτε genelec, είτε adam δε πρέπει να λαμβάνεται υπόψη..με συγχωρείς αλλά διαφωνώ!
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Χωρίς διάθεση να ενοχλήσω τον Γιάνννη,επισημαίνω ενδεικτικώς τον τρόπο που (ξανα)ενήργησε ως προς το ζήτημα της χρονικής ευθυγράμμισης.

Ιδού η διαφωτιστική βηματική απόκριση:
View attachment 140736

Παρατηρούμε γρήγορη άνοδο στην απόκριση του mid-woofer υπό κοινή πολικότητα με το tweeter.Μόνο που το δεύτερο εμφανίζεται να προηγείται του πρώτου κατά 0,25 χιλιοστά δευτερολέπτου.Αυτά ισοδυναμούν με 8,6 περίπου εκατοστά σε διαφορά απόστασης μεταξύ των ακουστικών κέντρων στις επιμέρους μονάδες.

Συμπληρωματικώς,παρατηρούμε από τις αποκρίσεις των επιμέρους στοιχείων (μορφή καμπύλης γύρω από το κάτω όριο απόκρισης) μια συμμαζεμένη συμπεριφορά απόσβεσης ως προς το θεμελιώδη συντονισμό του ηχειακού συστήματος.
View attachment 140739
View attachment 140740

Περνάμε τώρα και στην πολική απόκριση στο κατακόρυφο επίπεδο με σημείον αναφοράς τον άξονα του tweeter.
View attachment 140738

Συμπεραίνεται λοιπόν ότι υποβοηθούμενος από μια επιθυμητή και γνωστή υποχώρηση επί των υψηλομεσαίων εκτός του άξονα tweeter προς τα κάτω,αποπειράθηκε να ευθυγραμμίσει χονδρικώς με γεωμετρική μέθοδο τα ακουστικά κέντρα των επιμέρους μεγαφώνων και τις αντίστοιχες αποκρίσεις στο πεδίο του χρόνου.

Αποτέλεσμα του εγχειρήματος αναμένεται να είναι μια βηματική απόκριση με ενοποιημένα λίγο-πολύ τα επιμέρους σκέλη.

Γεγονός είναι ότι πολλά ΄΄εγκλήματα΄΄΄υψηλής πιστότητας βασίζονται ακριβώς στον...εγκλιματισμό δεδομένου ακροατή.;)
Ευτυχως που μερικοι αναλυετε περισσοτερο τις απαντησεις.Λογω κινητου γραφω δυσκολα μακροσκελη μηνυματα.

Εκτος απο την φασικη ευεργετηση,βελτιωνεται και η αποκρ συχν,με καποια φουσκωματα και βαθουλωματα να εξομαλυνονται.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.905
Reaction score
14.666
Λεανδρε, πες οτι ερχεσαι σπιτι μου, κλεινομαστε στο χωρο με τα ντραμς, καθεσαι απεναντι και αρχιζω εγω να τα κοπαναω για 5 λεπτα. Βεβαια δε θα αντεξεις ουτε πεντε λεπτα αλλά λεμε τωρα
ροσι. δεν υπαρχει μικροφωνο και μηχανημα καταγραφης που να γραφει σωστα μια συμφωνικη ορχηστρα, ο οττο κλεμπερερ οταν τον ρωτησαν πως ακουει τα στερεο ειπε -δεν θελω να ειμαι στο κρεβατι με τη φωτογραφια της μαιριλιν μονροε εστω και ολοσωμη θα την προτιμουσα ζωντανη διπλα μου-
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.818
Reaction score
30.748
Ρε Alexis, με το δικό σου σκεπτικό, καμία άποψη - θέση - τοποθέτηση που δίνεται από εταιρίες που παράγουν οτιδήποτε σχετίζεται με τον ήχο δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη γιατί πιθανόν να αποσκοπεί σε ίδιον όφελος....
Επομένως είτε λέγεται audio note, είτε genelec, είτε adam δε πρέπει να λαμβάνεται υπόψη..με συγχωρείς αλλά διαφωνώ!
Καλά κάνεις.
Μόνο που στις εταιρείες που ανέφερες υπάρχει μια ΤΕΡΆΣΤΙΑ διαφορά. Οι μεν λένε χωρίς να δείχνουν στοιχεία ενώ οι δε λένε και τα αποδεικνύουν με στοιχεία.
Απλά κάποιοι πιστεύουν στα 'Αρλεκιν και οι άλλοι στα γεγονότα.
 
Last edited:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Καλά κάνεις.
Μόνο που στις εταιρείες που ανέφερες υπάρχει μια ΤΕΡΆΣΤΙΑ διαφορά. Οι μεν λένε χωρίς να δείχνουν στοιχεία ενώ οι δε λένε και τα αποδεικνύουν με στοιχεία.
Απλά κάποιοι πιστεύουν στα Αρλεκιν και οι άλλοι στα γεγονότα.
Alexis, το ότι δείχνουν στοιχεία δε μου λέει απολύτως τίποτα!!!
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής παγκοσμίως, η vw group, παραμυθιαζε όλο το πλανήτη για τα καυσαέρια που ..δεν έβγαζαν τα αυτοκίνητα της!... εκεί να δουν pdf τα μάτια σου!!! :wink: :wink: :wink:
Μη μου μιλάς για μετρήσεις των κατασκευαστών λοιπόν....
Θα εμπιστευομουν απόλυτα όμως του κυρίου Σταματάκου!!
 

C

chrispo

Guest
ροσι. δεν υπαρχει μικροφωνο και μηχανημα καταγραφης που να γραφει σωστα μια συμφωνικη ορχηστρα, ο οττο κλεμπερερ οταν τον ρωτησαν πως ακουει τα στερεο ειπε -δεν θελω να ειμαι στο κρεβατι με τη φωτογραφια της μαιριλιν μονροε εστω και ολοσωμη θα την προτιμουσα ζωντανη διπλα μου-
...ναι αλλά θα βγεί τώρα το ¨αυτί ¨ , με την παρέα του και θα πεί ότι δεν άκουσε ´´ immersive audio ´´....:dance2:

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.818
Reaction score
30.748
Alexis, το ότι δείχνουν στοιχεία δε μου λέει απολύτως τίποτα!!!
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής παγκοσμίως, η vw group, παραμυθιαζε όλο το πλανήτη για τα καυσαέρια που ..δεν έβγαζαν τα αυτοκίνητα της!... εκεί να δουν pdf τα μάτια σου!!! :wink: :wink: :wink:
Μη μου μιλάς για μετρήσεις των κατασκευαστών λοιπόν....
Θα εμπιστευομουν απόλυτα όμως του κυρίου Σταματάκου!!
Α χ τ α ρ μ ά ς.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αδυναμίας παρουσίασης στοιχείων.
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.626
Reaction score
58.082
...κάτι τέτοιο διατείνονται ότι ισχύει και οι τεχνικοί της audionote ..(τελευταίες σειρές κειμένου)

´ ´Another much overlooked area of loudspeaker design is the material choice for the drivers. It has become very fashionable to use all manner of exotic materials (beryllium, diamond, carbon fibre, ceramics etc.) as cone materials in modern drivers, mainly because it gives the impression that the manufacturer in question is making great strides in their research into better sounding speakers. The sad fact is none of these materials work as intended, as they all have their own distinct sonic signature, so no matter how the crossover is designed, this sonic signature will be present when the speaker reproduces music. It may be less obvious and audible with some types of music, but ultimately the chosen material will always imprint some of its own signature on whatever sound is reproduced. In addition, it is vitally important that the sound and characteristics of an individual drive unit are complimentary to those of its chosen partner, so that when an instrument is reproduced by both drive units (which is almost always the case), the upper range does not sound detached from the lower range and visa versa. This is an aspect of performance that cannot be measured by even the most sophisticated test equipment; it can ONLY be judged by listening....´´:geek:
Ως συνήθως χωρίς διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης,οφείλω να επισημάνω ότι η ανωτέρω επιχειρηματολογία προώθησης ανήκει σε εταιρεία της οποίας τα μοντέλα έχουν απόκριση πλάτους ως προς τη συχνότητα ως εξής :

Audionote AN-E Lexus Signature :
1571411152943.png

1571411225266.png


AN-E SPe HE :
1571411333739.png


Και χωρίς διάθεση υποβάθμισης για τη χρησιμότητα και τη σπουδαιότητα των μοντέλων και από σεβασμό στα...σιτεμένα καλώδια που φοράνε στο εσωτερικό των,υποχρεώνομαι να επισημάνω ότι τέτοιες ηχειακές υλοποιήσεις θ'ανταποκρίνονταν πράγματι σε ΄΄ιδιαίτερα΄΄ ταιριάσματα με ενισχυτικά,χώρους και προγράμματα που θα είχαν από τη μεριά τους ... αναπληρωματικές ιδιαιτερότητες. ;)

Με καμία όμως...κυβέρνηση δεν θα είχαν ευελιξία συνδυασμού με συνοδά έχοντα ιδιότητα να ικανοποιούσαν τον τυπικό χρήστη υπό διάφορες συνηθισμένες οικιακές συνθήκες.Και ας γίνει ενδεικτική αντιπαραβολή με τα ηχεία του Γιάνννη...
Τα συμπεράσματα στους (υποψιασμένους και σκεπτικιστές) αναγνώστες...

Και για λόγους αβρότητος δεν θα σχολιαστεί καν ο τρόπος στησίματος που είχαν από χρονιά σε χρονιά τέτοια μοντέλα από αντίστοιχα setup σε δωμάτια του Marriott στο Μόναχο.
Ρε Alexis, με το δικό σου σκεπτικό, καμία άποψη - θέση - τοποθέτηση που δίνεται από εταιρίες που παράγουν οτιδήποτε σχετίζεται με τον ήχο δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη γιατί πιθανόν να αποσκοπεί σε ίδιον όφελος....
Επομένως είτε λέγεται audio note, είτε genelec, είτε adam δε πρέπει να λαμβάνεται υπόψη..με συγχωρείς αλλά διαφωνώ!
Τη σύγχρονη εποχή μπορούν ν'ανιχνεύονται τεκμήρια για συσκευές που μας ενδιαφέρουν.Η ορθή τους αξιολόγηση εξαρτάται από την κριτική μας σκέψη.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Αν και ξερω οτι θα το μετανιωσω ας πω κατι στον Λεανδρο και στους φανατικους δικαναλους για τελευταια φορα.
Παμε μια απο την αρχη:
Λεανδρε, πες οτι ερχεσαι σπιτι μου, κλεινομαστε στο χωρο με τα ντραμς, καθεσαι απεναντι και αρχιζω εγω να τα κοπαναω για 5 λεπτα. Βεβαια δε θα αντεξεις ουτε πεντε λεπτα αλλά λεμε τωρα... Σε διαβεβαιω και οσοι παιζουν ντραμς ας με διαψευσουν, οτι θα υπαρξει ΠΟΝΟΣ. Θα πονεσεις απο την ενταση τοσο πολυ που θα νομισεις οτι σου καρφωνω τις μπακετες μεσα στ' αυτια. Πες λοιπον οτι αυτο που επαιξα, ηχογραφειται στα καλυτερα στουτιο με την καλυτερη αναπαραγωγη στον κοσμο, συμφωνα με την υπαρχουσα τεχνολογια. Παιρνεις αυτο το σιντι και το βαζεις σπιτι σου να το ακουσεις. Ξερεις τι θα ακουσεις; ΤΙΠΟΤΑ. ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Οχι επειδη τα ηχεια σου ειναι τσιχλοφουσκες. Ολα τα ηχεια ειναι τσιχλοφουσκες, κυριως οταν ειναι μονο 2. Γι' αυτο αυτοι οι κακομοιροι που εχουν βγαλει τον καρκινο να μας ξεστραβωσουν, φωναζουν:
Οσα περισσοτερα ηχεια μπορουμε σε συνδυασμο σαμπ σε καταλληλο χωρο για 2 λογους: Απο τη μια να πιασουμε οσο γινεται τις αληθινες εντασεις των οργανων κι απο την αλλη να προσομοιωσουμε την ιδιοτητα του ηχου των οργανων να απλωνεται παντου στο χωρο.
Και μετα απ' ολα αυτα, εσυ καλεις τον κοσμο και λες να ερθουν να ακουσουν και να κρινουν. Τι να ακουσουν βρε κατακαημενε Λεανδρακο; Τι;
Ειναι σα να λες, ''Ελατε παιδια να σας ξεναγησω στο Λουβρο'', τη στιγμη που το εχεις δει μονο απο...τηλεσκοπιο!!!
Ή πες οτι κρατας μια ωραια καρτ ποσταλ απο το λουβρο. Αυτη η καρτ ποσταλ ειναι το στερεο σου και το αληθινο Λουβρο ειναι ενα φυσικο οργανο.
Πες μου οτι ουτε τωρα δε με καταλαβες.
Αν οχι, τοτε θα παρεις τα αυτια απο τον Κωστα και τον γκουρου απο τον Μπουτχια και θα γινεις εσυ ο νεος γκουρου διοτι το κερδισες. Με τις αυταρες σου ντροπιαζεις μηχανηματα μετρησης!!!
Τι να μας πει κι ο Τριννοφ μπροστα στα αυτια του Λεανδρου του Α' του Μέγα... :gotcha:



Πάπαλα.

Ο Λέανδρος κερνά σουβλάκια, εσύ μπα(γ)κέτες. Εκεί είναι η "λεπτή" διαφορά :gotcha:
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Alexis, το ότι δείχνουν στοιχεία δε μου λέει απολύτως τίποτα!!!
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής παγκοσμίως, η vw group, παραμυθιαζε όλο το πλανήτη για τα καυσαέρια που ..δεν έβγαζαν τα αυτοκίνητα της!... εκεί να δουν pdf τα μάτια σου!!! :wink: :wink: :wink:
Μη μου μιλάς για μετρήσεις των κατασκευαστών λοιπόν....
Θα εμπιστευομουν απόλυτα όμως του κυρίου Σταματάκου!!
Τα αυτοκινητα μετρουσαν καλα ομως.Ειχαν καποιο συστημα που
Ως συνήθως χωρίς διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης,οφείλω να επισημάνω ότι η ανωτέρω επιχειρηματολογία προώθησης ανήκει σε εταιρεία της οποίας τα μοντέλα έχουν απόκριση πλάτους ως προς τη συχνότητα του ως εξής :

Audionote AN-E Lexus Signature :
View attachment 140742
View attachment 140743

AN-E SPe HE :
View attachment 140744

Και χωρίς διάθεση υποβάθμισης για τη χρησιμότητα και τη σπουδαιότητα των μοντέλων και από σεβασμό στα...σιτεμένα καλώδια που φοράνε στο εσωτερικό των,υποχρεώνομαι να επισημάνω ότι τέτοιες ηχειακές υλοποιήσεις θ'ανταποκρίνονταν πράγματι σε ΄΄ιδιαίτερα΄΄ ταιριάσματα με ενισχυτικά,χώρους και προγράμματα που θα είχαν δικές τους ιδιαιτερότητες.

Με καμία όμως...κυβέρνηση δεν θα είχαν ευελιξία συνδυασμού με συνοδά.που θα ικανοποιούσαν τον τυπικό χρήστη υπό οιεσδήποτε συνηθισμένες συνθήκες.
Τα συμπεράσματα στους (υποψιασμένους και σκεπτικιστές) αναγνώστες...
Harbeth 40?

Λαθος μου!Ειδα καλυτερα!
 

A

AKARL

Guest
...κάτι τέτοιο διατείνονται ότι ισχύει και οι τεχνικοί της audionote ..(τελευταίες σειρές κειμένου)

´ ´Another much overlooked area of loudspeaker design is the material choice for the drivers. It has become very fashionable to use all manner of exotic materials (beryllium, diamond, carbon fibre, ceramics etc.) as cone materials in modern drivers, mainly because it gives the impression that the manufacturer in question is making great strides in their research into better sounding speakers. The sad fact is none of these materials work as intended, as they all have their own distinct sonic signature, so no matter how the crossover is designed, this sonic signature will be present when the speaker reproduces music. It may be less obvious and audible with some types of music, but ultimately the chosen material will always imprint some of its own signature on whatever sound is reproduced. In addition, it is vitally important that the sound and characteristics of an individual drive unit are complimentary to those of its chosen partner, so that when an instrument is reproduced by both drive units (which is almost always the case), the upper range does not sound detached from the lower range and visa versa. This is an aspect of performance that cannot be measured by even the most sophisticated test equipment; it can ONLY be judged by listening....´´:geek:
Τα μεγάλα πνεύματα του ώντιο φαίνεται να συμφωνούν... :biggrin:

1571411055217.jpg


Και

 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Ατυχές το παράδειγμα .. γατούλα:), μιας και επί 3,5 χρόνια στο δωμάτιο μου ως φοιτητής κοιμόμουν παρέα με μια Gabriel και 3 paiste...
Ο τότε συγκάτοικος και συμφοιτητής μου ήταν, και είναι ντράμερ!!
Μία χαρά ήταν τ αυτιά μου, κι ας βαραγε 3 ώρες κάθε μέρα!
Το τι στάθμες μπορεί να βγάλει λοιπόν το γνωρίζω καλά...
Το τι θα ακούσω λοιπόν σπίτι μου, αλλά και το τι θα έπρεπε να ακούσω το γνωρίζω πολύ καλά8-)..
Μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλοτρια!!...η πρόσκληση ακρόασης εξακολουθεί να ισχύει!
Σάσα και για να μη ξεχνιόμαστε, έχω πάει 3 φορές στο Λούβρο:whistling:
Βρε πήγαινε! Θα φας καλάααααα..........

Μπα(γ)Κέτες από τη Ρόζυ :gotcha:
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.144
Reaction score
42.228
Ευτυχως που μερικοι αναλυετε περισσοτερο τις απαντησεις.Λογω κινητου γραφω δυσκολα μακροσκελη μηνυματα.

Εκτος απο την φασικη ευεργετηση,βελτιωνεται και η αποκρ συχν,με καποια φουσκωματα και βαθουλωματα να εξομαλυνονται.
.. εγω απο αυτα που ειπε ο Γκουρου, καταλαβα οτι περισσοτερο εχει να κανει με τη "διαφορα φασης" (αν το λεω σωστα) αναμεσα στα 2 μεγαφωνα, παρα τη κατευθυνση των ψηλων.
-μια ακομα ερωτηση, ποιος ηταν ο λογος επιλογης του συγκεκριμενου συστηματως (ηχειων-ενισχυτικων)? (και δεν εχω καποια αλλη ερωτηση επι του παροντως αλλα και μελοντως)
 

C

chrispo

Guest
Ως συνήθως χωρίς διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης,......
...με εμένα σίγουρα όχι, καθότι δεν αποτελούν δικά μου λεγόμενα τα παραπάνω.... με την AudioNote όμως , σίγουρα ναι.

( ..πάντως πλάκα-πλάκα, η AN , δεν είναι και τόσο μικρή εταιρεία , όσο μερικοί νομίζουν ή φαντάζονται και έχει ένα ευρύτατο κοινό ακροατών/χρηστών ,τυγχάνοντας ανάλογης αποδοχής και αναγνώρισης ακόμη και από ορκισμένους αντιλαμπάτους..)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.626
Reaction score
58.082
Harbeth 40?

Λαθος μου!Ειδα καλυτερα!
Harbeth η κόκκινη καμπύλη,Audionote η μπλε,μέσος όρος αποκρίσεων στο δωμάτιο δοκιμαστή του Stereophile...
...με εμένα σίγουρα όχι, καθότι δεν αποτελούν δικά μου λεγόμενα τα παραπάνω.... με την AudioNote όμως , σίγουρα ναι.

( ..πάντως πλάκα-πλάκα, η AN , δεν είναι και τόσο μικρή εταιρεία , όσο μερικοί νομίζουν ή φαντάζονται και έχει ένα ευρύτατο κοινό ακροατών/χρηστών ,τυγχάνοντας ανάλογης αποδοχής και αναγνώρισης ακόμη και από ορκισμένους αντιλαμπάτους..)
Η ιαπωνική πρώην μητρική εταιρεία Kondo έχει πολύ σκληρότερη αντιπαράθεση με την ΄΄θυγατρική΄΄ Audio Note UK απ'ότι θα μπορούσε ποτέ να έχει ένας...κατά φαντασίαν guru. ;)
.. εγω απο αυτα που ειπε ο Γκουρου, καταλαβα οτι περισσοτερο εχει να κανει με τη "διαφορα φασης" (αν το λεω σωστα) αναμεσα στα 2 μεγαφωνα, παρα τη κατευθυνση των ψηλων.
-μια ακομα ερωτηση, ποιος ηταν ο λογος επιλογης του συγκεκριμενου συστηματως (ηχειων-ενισχυτικων)? (και δεν εχω καποια αλλη ερωτηση επι του παροντως αλλα και μελοντως)
Έχει να κάνει με το ότι στη δική του περίπτωση βρήκε την ευκαιρία να συνδυάσει...το τερπνόν μετά του ωφελίμου. ;)
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.835
Μηνύματα
2.953.657
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top