- Μηνύματα
- 55.275
- Reaction score
- 137.923
Γενικά, είναι φυσικά σωστή αυτή η εκτίμηση.σε φαινόμενα SBIR τα οποία παρεμπιπτόντως δεν διορθώνονται από βαρβάτους επεξεργαστές
Ειδικά, μπορεί να υπάρχουν ..εξαιρέσεις.
Το "κλειδί" βρίσκεται στο 3d remapping σε συνδυασμό με το tone matching, προφανώς σε ιμερσιβ απμίξινγκ οποιουδήποτε μουσικού περιεχομένου.
Σκέψου πως αλλάζοντας το ταργκετ κερβ ενός μόνο ηχείου σε μια μόνο συχνότητα (πχ στους 60 κύκλους ή στους 250 κύκλους) και χωρίς να πειράξεις τίποτε άλλο σε κανένα άλλο ηχείο, μετά την αυτοματοποιημένη διαδικασία dsp, παρατηρούνται πολλαπλές αλλαγές στην απόκριση όλων των υπολοίπων ηχείων και σε πολλαπλά σημεία του φάσματος, άσχετα φαινομενικά με τα σημεία (ή και το ένα σημείο μόνον) που εσύ ζήτησες τροποποίηση απόκρισης στο αρχικό ηχείο..
Σκέψου πως με το 3d remapping επιτυγχάνεται όχι μόνο μια "ανύψωση" του αντηληπτού ακουστικού κέντρου του κεντρικού ηχείου που βρίσκεται για λόγους οθόνης σε χαμηλότερη θέση, αλλά γίνεται διόρθωση της θέσης (δηλαδή της γωνίας και στους 2 άξονες σε ιμερσιβ) όλων των ηχείων στις απολύτως βέλτιστες θέσεις του καθενός φορμάτ, ασχέτως της θέσης που τα έχεις τοποθετήσει, και σημείωσε πως οι θέσεις των δορυφόρων δεν είναι στα χαρτιά όμοιες για τα διαφορετικά φορμάτ, δηλαδή κατά βάση μετακινεί επί μονίμου βάσεως την αντιληπτή θέση όλων των δορυφόρων κατά το δοκούν, δηλαδή το περιεχόμενο καθενός δορυφόρου μοιράζεται σε ένα σύνολο δορυφόρων ώστε να τροποποιηθεί η αντιληπτή του θέση, δηλαδή κανένα κανάλι δε παίζει από ένα δορυφόρο σε καμία περίπτωση, δηλαδή δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα στο τι μπορεί και τι δε μπορεί να διορθώσει και γιατί.
Η μοναδικότητα του εν λόγω σοφτγουερ, ξεκινάει από το γεγονός πως δεν περιορίζεται στην απλή ισοστάθμιση ενός ηχείου, καθώς βλέπει το σύνολο των διαθέσιμων ηχείων ως διαχειρίσημη οντότητα και κατά βάση τα χειρίζεται όλα μόνον ως σύνολο κι όχι κατά μόνας.
Η μοναδικότητα του εν λόγω σοφτγουερ, στην τελική φτάνει σε βαθμό να μας προβληματίζει, μόνο για ένα λόγο: διότι δεν ενδιαφέρεται διόλου για τη μια θέση ακρόασης, την κεντρική δική μας θέση, και ως γνωστόν, είμαστε κατά βάση μοναχοφάηδες.. Δυστυχώς, δεν έχει κανένα αυτοματοποιημένο τρόπο απόλυτης βελτιστοποίησης αυτής της μιας θέσης. Το βρίσκει ανόητο...
Δείχνει να έχει απόλυτη περιφρόνηση στο τι θα παίξει ένα μόνο του ηχείο αν του δώσεις ροζ θόρυβο, κλείνοντας όλα τα υπόλοιπα ηχεία κι αφήνοντας ένα μόνο ανοιχτό.. Δε το νοιάζει καθόλου να μετρήσει "σωστά", είναι κατά βάση ανόητο κάτι τέτοιο. Αφήνοντας όμως και τα υπόλοιπα ηχεία ανοιχτά, με ιμερσιβ απμίξινγκ και θρι ντι ριμαπινγ και τόουν ματσινγκ, θα μετρήσεις παύλα το ροζ θόρυβο και πιθανόν να ακούς την κατεύθυνση του θορύβου να έρχεται από παραπλήσια θέση από αυτή που έχεις το δορυφόρο, κι όχι από τη φυσική θέση του ακουστικού κέντρου του ηχείου σου.
Κράτα μεγάλο καλάθι.
ΥΓ. Ακόμα το μελετώ, και σιγά σιγά μαθαίνω περισσότερα για το τι ακριβώς κάνει. Είναι υπερβολικά έξυπνο το πώς διορθώνει οτιδήποτε και το γιατί. Πολύ μεγάλο καλάθι κράτα. Δε θα χωρέσουν.
Last edited: