- Μηνύματα
- 14.211
- Reaction score
- 36.178
λογικα ναι, δεν εχω κανει κατι, δεν ξερω αν εχει γινει κατι απο τους τεχνικους.
Πρέπει να είσαι κάτω από το 1/3 της ονομαστικής για αυτό.Πέρυσι είπαν οτι θα έδιναν διορία 8 μήνες στους παροχους να έκαναν τις βελτιώσεις και μετά το τέλος της διοριας,αν δεν έπιανε η γραμμή την ταχύτητα που πληρώνεις, θα σε αποζημιώνουν με μια έκπτωση στο πάγιο...μπαααρμπουτσ@@@#
Δηλαδή ισχύει. Στην περιοχή μου είναι λίγοι οι τυχεροί που βλέπουν το δείκτη να περνάει τα 10MbpsΠρέπει να είσαι κάτω από το 1/3 της ονομαστικής για αυτό.
Αν δηλαδή πληρώνεις 24αρα και πιάνεις 7Mbps π.χ. τότε δικαιούσαι την μείωση τιμής
Γιάννη μη βασίζεται σ' αυτή τη μέτρηση. Για να δεις που ακριβώς κλειδώνει η γραμμή σου μπες στο router. Tο πρόγραμμα αυτό, αποδεδειγμένα κλέβει λίγο προς 4α κάτω. Είμαι σίγουρος ότι η ταχύτητά σου είναι 100 mbps.Καλημερα, Χθες αλλαξα σε Wind Fiber 100 , μια χαρα το βλεπω, για πειτε...
Ειχα Ηοl 24αρα και καλα, το πολυ 13 download kai max 0.7 upload
View attachment 158440
Δεν ξερω αν εννοεις αυτη την εικονα...Στο Status / System Status / DSL Status του modem σου δείξε μας τι βγάζει για να μπορούμε να μιλήσουμε με σωστή βάση
Αυτήν εννοεί, στην οποία έχεις πολύ καλές μετρήσεις.Δεν ξερω αν εννοεις αυτη την εικονα...
Εχω δοκιμασει και με τις 2 περιπτωσεις.Δεν ειναι παντα τα ιδια αποτελεσματα.9 στις 10 περιπτωσεις αυξομειωνεται παρα πολυ η ταχυτητα.Απο 2 εως και 12Mbps αλλα εχει παρα πολυ μεγαλη δυσκολια στην σταθεροτητα η γραμμη.Ισως φταιει ο παροχος,η γραμμη,η αποσταση...δεn ειμαι και μακρια απ τον κομβο που παιρνει ολη η περιοχη μου.Ειμαι θα ελεγα παρα πολυ κοντα στο κεντρικο του ΟΤΕ,αλλα εχω Wind...Αυτήν εννοεί, στην οποία έχεις πολύ καλές μετρήσεις.
Έχεις δοκιμάσει speedtest από υπολογιστή συνδεδεμένο με καλώδιο πάνω στο router, ή όλες σου οι μετρήσεις είναι από κινητό με ασύρματο δίκτυο;
Σε ευχαριστώ φίλε μου. Είμαι πελάτης 3 χρόνια. Έχω κάνει κάμποσα τηλέφωνα για το πρόβλημα. Μ αρέσει που το παίζουν κουφάλες. Ούτε καν περνούσε απ το μυαλό μου ότι μπορεί να κάνουν τέτοια πράγματα. Κλέψιμο κανονικότατα. Ευχαριστώ παλι. Καλό βράδυ, να είσαι καλά!Αν δεν έχεις παρατηρήσει στο μοντεμ συχνά να αναβοσβήνει το DSL / Sync λαμπάκι ( που σημαίνει ότι χάνεται ο συγχρονισμός με το DSLAM και για ένα δίλεπτο δεν έχεις internet ), τότε είναι καθαρά θέμα από την Wind.
Για να καταλάβεις τι παίζει ακριβώς:
Εσύ σαν πελάτης της Wind έχεις μια γραμμή ( κάνω στρογγυλά τα νούμερα για χάρην ευκολίας! ) 100Mbps.
Αντίστοιχα έχει η Wind άλλους 500 πελάτες με 100Mbps γραμμές, και έχει και άλλους 250 πελάτες με 50Mbps γραμμές.
Για να γεμίζει η γραμμή του καθενός σας με δεδομένα, να τελικιάζει δηλαδή, χρειάζεται:
501* 100Mbps
250* 50Mbps
= 62.600 Mbps ( 62.6Gbps )
Έλα όμως που δεν είναι έτσι!
Οι εταιρίες θεωρούν πως δεν χρησιμοποιούν όλοι πλήρως την γραμμή τους ταυτόχρονα, και για οικονομικούς λόγους, μιας και η διασύνδεση με το εξωτερικό κοστίζει πολλά, παίρνουν λιγότερες συνδέσεις.
Έτσι η Wind στο παράδειγμα που σου κάνω, έχει αγοράσει 50Gbps διασύνδεση με έξω.
Οπότε αν όλοι πάτε ταυτόχρονα να κατεβάσετε ένα μεγάλο αρχείο, δεν θα φτάνουν τα δεδομένα, και έτσι οι γραμμές σας δεν θα τελικιάζουν.
Μπορούν να έχουν κάνει "rules" για traffic shaping και να μοιράζεται το διαθέσιμο bandwidth σχετικά, είτε να το αφήσουν στην τύχη του...
Τα πράγματα μπορεί να είναι και χειρότερα.
Μπορεί στο ίδιο παράδειγμα ενώ χρειάζεται 62.6Gbps για να εξυπηρετήσει τέλεια πάντα όλους τους πελάτες, να έχει μόλις 40Gbps... και εκεί ή και πιο κάτω ( και κάπου εκεί απασχολείται όλο το τμήμα τεχνικής εξυπηρέτησης που τρώει καντήλια από τους πελάτες ).
Ειδικά για την Wind δεν έχω να πω παρά ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΟΛΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Έχει τύχει σε ξαδερφό μου ( δεν ήξερε, δεν ρώταγε! ), να είναι σε 50αρα, να κλειδώνει τέλεια στα 49.999kbps και να μην πιάνει ποτέ πάνω από 1.2 - 1.4MB/s ταχύτητα... όλως τυχαίως μετά από τηλ του στο support και αφού τους έιπε ότι τον δασκάλεψα, δια μαγείας μέσα σε 2 ώρες από το τηλ η γραμμή του τερμάτιζε...
Και έγινε ειδικά κάποια συγκεκριμένη περίοδο και σε πολλούς ακόμα στην Wind ( υπάρχει αναφορά στο ειδικό για το internet forum στην Ελλάδα, το adslgr )... όπου από ότι φαίνεται είχε επίτηδες βάλει limits στα προφίλ των χρηστών τυχαία για να γλιτώσει κίνηση δικτύου... σου λέει από αυτούς αν το 50% είναι άσχετοι και δεν πάρουν καν χαμπάρι, μια χαρά κέρδος θα έχουμε.
Κάνε αίτημα διαμεσολάβησης στον Συνήγορο του Καταναλωτή και κοινοποίησέ το στην ΕΕΤΤ και στον πάροχο. Ανάφερε το πρόβλημα, και τους τρόπους και χρόνους που το έχεις αναφέρει στον πάροχο.Καλημερα, ειμαι στη VF με 50mbps και αντιμετωπιζω το ιδιο προβλημα απο την ημερα που εκανα αναβαθμιση απο την Adsl (εως 24, κλειδωνε στα 4-5mbps).
3 μηνες το ιδιο παραμυθι, κανε reset κτλ. Ταχυτητες ξεφτιλας 0,2 εως 1mbps και μετα τα τηλεφωνηματα για λιγο στα 3-5mbps.
Εχω κανει 2 εγγραφα αιτηματα (φορμα) για "επιλυση διαφορας", και δεν μου απαντησαν μετα απο 20 ημερες οπως οφειλουν. Ξερω οτι εχουν βαλει 100 πελατες σε βροχο-ευρους για 1 πελατη.
Η τηλεκπαυδευση τελειωσε, αλλα το ιδιο χαλι!
Πηγα να κανω καταγγελια στην ΕΕΤΤ αλλα ζηταει πρωτα να το συζητησουμε με τον παροχο.
Δεν μπορω να φυγω απο τη V/F γιατι το συμβολαιο ληγει σε 20 μηνες, και η ποινη κοστιζει πολλα.
Τι να κανω? (κλασσικα, τον ΜΛΚΑ Ελληνα?)