Από nordost σε κάτι άλλο !!!

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.255
Αυτά που λες έχουν την λογική του παραλόγου, ο Ιάσων μπήκε στη διαδικασία της δοκιμής, εσύ μου θυμίζεις κάποιους που ξαφνικά ασπάζονται ένα δόγμα και δεν υπάρχει τπτ πέρα από αυτό παρωπίδες με λίγα λόγια
Κι εγώ κάνω δοκιμές. Πηγαίνω πίσω στο σημείο που ψώνισα τα καλώδια και ακολουθώ μια άλλη οδό ( η οποία δεν κοστίζει ). Πήγα πίσω στο σημείο δηλαδή που ενώ έπρεπε να ασχοληθώ με το στήσιμο των ηχείων, ψώνισα πιο ακριβά καλώδια απο εκείνα που είχα εκείνη την εποχή ( τα οποία έχω επαναφέρει ). Ήδη έχω ένα σημαντικό όφελος ( γιατί προφανώς το στήσιμο που έκανα παλιότερα ήταν άθλιο και το δικό σου μου θυμίζει πολύ αυτό που είχα κι εγώ, γι'αυτό επιμένω για το mono test ). Το πάω ένα βήμα παραπέρα και ακολουθώ την οδό της ισοστάθμισης. Και αυτή χωρίς χρηματικό κόστος. Όταν λοιπόν ολοκληρώσω τη διαδικασία, όσο και αν το σκεπτικό μου μπάζει λίγο απο τεχνικής άποψης, θα κάνω τη σύγκριση των καλωδίων μόνα τους σε σχέση με την ισοστάθμιση μόνη της. Τι το παράλογο βρίσκεις στη διαδικασία και που βλέπεις τις παρωπίδες; Όπως το βλέπω, το αντίθετο ισχύει: έχω πετάξει τις παρωπίδες.
Προφανώς δεν έχεις καταλάβει ότι δεν σε κριτικάρω, αλλά σου χτυπάω καμπανάκια για να αποφύγεις το λάθος να ψωνίσεις πριν εξαντλήσεις τις δυνατότητες των nordost, χτίζοντας παράλληλα τις βάσεις για την ορθή αξιολόγηση οποιουδήποτε καλωδίου.

εννοείται πως δε λέω αυτό Νίκο που έγραψες νωρίτερα!!
Ο νέος φίλος μας ενδιαφέρθηκε για να ακούσει τη γνώμη μας για να αλλάξει καλώδια.
Απάντησαν λοιπόν όλοι οι ειδήμονες που λες κι εσύ..με την εμπειρία τους να περιορίζεται σε 2-3 κωδικούς του 2ευρου από το κατάλογο της mogami & της belden και είπαν τη..".γνώμη" τους.. για καλώδια που δεν έχουν ακούσει και που ούτε πρόκειται ποτέ ν' ακούσουν, μιας "και τα καλώδια τα ακριβά είναι για τα κορόιδα¨.
Αυτοί λοιπόν αποφάνθηκαν για το νέο μας φίλο ότι πρέπει να πάρει mogamobelden γι αρχή..στη πορεία προτάθηκαν κλασσικά τα subs και είναι τυχερός που ακόμα δε του προτάθηκε και πολυκάναλο.
Να σου πω την αμαρτία αλλά και εμπειρία μου πια: nordost δεν έχω ακούσει. Υποψιάζομαι όμως ότι Belden σε καλοστημένο σύστημα χτυπάει nordost με ηχεία στο γάμο του Κουτρούλη.

Τώρα αν θεωρείς ότι κάποιος που προσπαθεί να κάνει downgrade στα καλώδια του..δηλαδή εσύ!!!!!..μπορείς να προτείνεις σύμφωνα με την αντικειμενική και αμερόληπτη κρίση σου τη σωστή επιλογή καλωδίων για τον @gdresios ..ok...η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!!
Τώρα, αναφορικά με το τι θα ακούσει απ αυτά τα καλώδια???
Γιατί ενώ επανειλημμένα σου έχω πει να περιγράψεις του τι άκουσες εσύ ο ίδιος..όχι εγώ!, το πως εκφράστηκες ο ίδιος για τη διαφορά στο σύστημα μου, όχι εγώ..από τα mogami 2477 & 2497 στα ic της kondo & audionote & τα καλώδια ηχείων της audionote δε μεταφέρεις τις εντυπώσεις σου στο φόρουμ??
Γιατί??
Μήπως επειδή καταρρίπτει το επιχείρημα ότι "νταξ μωρέ..τα καλώδια να πούμε..κάνουν κάτι στο άνοιγμα στα πρίμα κι ένα πιο κοφτό μπάσο..και πιθανώς μια διευρυμένη στερεοφωνική εικόνα"????
Στο σύστημα μου λοιπόν ήταν ...¨τυχαίες επιλογές"??
Πόση διαφορά είχαν λοιπόν τα καινούργια καλώδια από τα Νο2 καλώδια της mogami??
Πώς περιέγραψες ο ίδιος τη διαφορά??
μια απορία την έχω ο άνθρωπος..
Κάνω downgrade στα καλώδια, αλλά τελικά έχω επιτύχει upgrade στη συνολική λειτουργία του συστήματος μέσα στον συγκεκριμένο χώρο, χωρίς καν να χρησιμοποιώ τα ακριβά καλώδια. Τα οποία ακριβά καλώδια, έχω στη κατοχή μου, δεν είναι ότι αφορίζω κάτι που δεν μπορώ να έχω.

Δεν αναφέρομαι στις εντυπώσεις του συστήματός σου μετά την αλλαγή των υλικών του κροσόβερ και των καλωδίων γιατί δεν είναι αυτή η ουσία της συζήτησης. Το στήσιμο του συστήματός σου μέσα στον χώρο ουδεμία σχέση έχει με αυτό του @gdresios. Είσαι σε πολύ καλύτερο σημείο, διαφωνείς;
Δεν καταρρίπτει κανένα επιχείρημα "νταξ μωρέ..." η αλλαγή που έκανες στο σύστημά σου. Αφού λοιπόν αναφέρεσαι στις συναντήσεις μας, εξήγησε στον @gdresios γιατί ενώ έχεις όλα αυτά τα καλούδια, έχεις σημειωμένες τις θέσεις των ηχείων σου μέσα στον χώρο και δεν τα αφήνεις κι εσύ χύμα. Αν είναι τόσο universal η βελτίωση που προσφέρουν τα καλώδια, γιατί τρέμεις κι εσύ την αλλαγή της θέσης των ηχείων, τόσο πολύ που έχεις ακριβείς συντεταγμένες στον χώρο; Μήπως αυτό σου θυμίζει κάτι; Το ότι ας πούμε ξεκίνησα να έχω κι εγώ ακριβείς συντεταγμένες στον χώρο μου;

Στο σύστημα μου λοιπόν ήταν ...¨τυχαίες επιλογές"?? ----> Τυχαιες επιλογές βελτιώσεων που ακούμε κατά την εναλλαγή καλωδίων, τομείς δηλαδή που εξετάζουμε. Διάλεξα μερικούς απο αυτούς και τους ανέφερα.
 


Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Ακόμη ένα thread που μετατράπηκε σε high end σαπουνόπερα, καλά έκανε ο Έαρ και την κοπάνησε από τη δεύτερη σελίδα, μπήκε είδε και απήλθε και τώρα απολαμβάνει τις μουσικές του, τελικά αυτός πρέπει να είναι ο πιο έξυπνος απ' όλους! :geek:
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Κάνω downgrade στα καλώδια, αλλά τελικά έχω επιτύχει upgrade στη συνολική λειτουργία του συστήματος μέσα στον συγκεκριμένο χώρο, χωρίς καν να χρησιμοποιώ τα ακριβά καλώδια. Τα οποία ακριβά καλώδια, έχω στη κατοχή μου, δεν είναι ότι αφορίζω κάτι που δεν μπορώ να έχω.

Δεν αναφέρομαι στις εντυπώσεις του συστήματός σου μετά την αλλαγή των υλικών του κροσόβερ και των καλωδίων γιατί δεν είναι αυτή η ουσία της συζήτησης. Το στήσιμο του συστήματός σου μέσα στον χώρο ουδεμία σχέση έχει με αυτό του @gdresios. Είσαι σε πολύ καλύτερο σημείο, διαφωνείς;
Δεν καταρρίπτει κανένα επιχείρημα "νταξ μωρέ..." η αλλαγή που έκανες στο σύστημά σου. Αφού λοιπόν αναφέρεσαι στις συναντήσεις μας, εξήγησε στον @gdresios γιατί ενώ έχεις όλα αυτά τα καλούδια, έχεις σημειωμένες τις θέσεις των ηχείων σου μέσα στον χώρο και δεν τα αφήνεις κι εσύ χύμα. Αν είναι τόσο universal η βελτίωση που προσφέρουν τα καλώδια, γιατί τρέμεις κι εσύ την αλλαγή της θέσης των ηχείων, τόσο πολύ που έχεις ακριβείς συντεταγμένες στον χώρο; Μήπως αυτό σου θυμίζει κάτι; Το ότι ας πούμε ξεκίνησα να έχω κι εγώ ακριβείς συντεταγμένες στον χώρο μου;

Στο σύστημα μου λοιπόν ήταν ...¨τυχαίες επιλογές"?? ----> Τυχαιες επιλογές βελτιώσεων που ακούμε κατά την εναλλαγή καλωδίων, τομείς δηλαδή που εξετάζουμε. Διάλεξα μερικούς απο αυτούς και τους ανέφερα.
κι όμως Νίκο, αυτή είναι η ουσία της συζήτησης!
Δηλαδή αν κάνοντας αυτές τις αλλαγές, μη πειράζοντας το χώρο άκουσες διαφορές προς το βελτίω και πόσο!!
όλα τ'άλλα είναι λόγια ν' αγαπιόμαστε..
Η αλλαγή των καλωδίων είναι όντως universal, και γι αυτό τα ηχεία ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ στην ίδια θέση, για να μη μου έλεγες μετά ...ναι αλλά ο ήχος αλλαξε γιατί τα ηχεία δεν ήταν στην ίδια θέση!

Τίποτα δεν αφήνω στη τύχη στο μέτρο που μπορώ οικονομικά αλλά και χωροταξικά Νίκο στον ήχο..απολύτως τίποτα!!
ένα σύστημα χτίζεται κομμάτι-κομμάτι και με δοκιμές, όχι με αφορισμούς..
Θα μας πεις εντέλει τις εντυπώσεις σου απ την ακρόαση ή όχι??
 

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.255
@leandros Για να απαντήσω πάντως στο ερώτημά σου, όντως παρατήρησα ότι το σύστημά σου παίζει πιο ασυμπίεστα, με αρκετά διευρυμένη στερεοφωνική εικόνα, γίνεται της αρμονικής το κάγκελο και αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν που έφυγε η σκληράδα που παρατήρησα πέρισυ στο ψηφιακό. Έγινε πολύ πιο ξεκούραστος ο ήχος. Για να λέμε του στραβού το δίκιο όμως, άκουσα το αποτέλεσμα δύο μεταβολών: υλικά στο κροσόβερ και καλώδια. Όπως πολύ σωστά ξεκαθάρισες όμως, με τα ηχεία στην ίδια ( υπολογισμένη και σημειωμένη ) θέση. Όχι όπου να'ναι. Τί σχέση έχουν όλα αυτά με αυτό που σχολιάζω εδώ και κάτι σελίδες; Εγώ του λέω να μην ασχοληθεί με καλώδια αν δεν επιτύχει αυτό που έχεις κάνει στο δικό σου σύστημα και επιτέλους έχω επιτύχει κι εγώ στο δικό μου: συμμετρική τοποθέτηση των ηχείων.
 

Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Κι εγώ κάνω δοκιμές. Πηγαίνω πίσω στο σημείο που ψώνισα τα καλώδια και ακολουθώ μια άλλη οδό ( η οποία δεν κοστίζει ). Πήγα πίσω στο σημείο δηλαδή που ενώ έπρεπε να ασχοληθώ με το στήσιμο των ηχείων, ψώνισα πιο ακριβά καλώδια απο εκείνα που είχα εκείνη την εποχή ( τα οποία έχω επαναφέρει ). Ήδη έχω ένα σημαντικό όφελος ( γιατί προφανώς το στήσιμο που έκανα παλιότερα ήταν άθλιο και το δικό σου μου θυμίζει πολύ αυτό που είχα κι εγώ, γι'αυτό επιμένω για το mono test ). Το πάω ένα βήμα παραπέρα και ακολουθώ την οδό της ισοστάθμισης. Και αυτή χωρίς χρηματικό κόστος. Όταν λοιπόν ολοκληρώσω τη διαδικασία, όσο και αν το σκεπτικό μου μπάζει λίγο απο τεχνικής άποψης, θα κάνω τη σύγκριση των καλωδίων μόνα τους σε σχέση με την ισοστάθμιση μόνη της. Τι το παράλογο βρίσκεις στη διαδικασία και που βλέπεις τις παρωπίδες; Όπως το βλέπω, το αντίθετο ισχύει: έχω πετάξει τις παρωπίδες.
Προφανώς δεν έχεις καταλάβει ότι δεν σε κριτικάρω, αλλά σου χτυπάω καμπανάκια για να αποφύγεις το λάθος να ψωνίσεις πριν εξαντλήσεις τις δυνατότητες των nordost, χτίζοντας παράλληλα τις βάσεις για την ορθή αξιολόγηση οποιουδήποτε καλωδίου.



Να σου πω την αμαρτία αλλά και εμπειρία μου πια: nordost δεν έχω ακούσει. Υποψιάζομαι όμως ότι Belden σε καλοστημένο σύστημα χτυπάει nordost με ηχεία στο γάμο του Κουτρούλη.



Κάνω downgrade στα καλώδια, αλλά τελικά έχω επιτύχει upgrade στη συνολική λειτουργία του συστήματος μέσα στον συγκεκριμένο χώρο, χωρίς καν να χρησιμοποιώ τα ακριβά καλώδια. Τα οποία ακριβά καλώδια, έχω στη κατοχή μου, δεν είναι ότι αφορίζω κάτι που δεν μπορώ να έχω.

Δεν αναφέρομαι στις εντυπώσεις του συστήματός σου μετά την αλλαγή των υλικών του κροσόβερ και των καλωδίων γιατί δεν είναι αυτή η ουσία της συζήτησης. Το στήσιμο του συστήματός σου μέσα στον χώρο ουδεμία σχέση έχει με αυτό του @gdresios. Είσαι σε πολύ καλύτερο σημείο, διαφωνείς;
Δεν καταρρίπτει κανένα επιχείρημα "νταξ μωρέ..." η αλλαγή που έκανες στο σύστημά σου. Αφού λοιπόν αναφέρεσαι στις συναντήσεις μας, εξήγησε στον @gdresios γιατί ενώ έχεις όλα αυτά τα καλούδια, έχεις σημειωμένες τις θέσεις των ηχείων σου μέσα στον χώρο και δεν τα αφήνεις κι εσύ χύμα. Αν είναι τόσο universal η βελτίωση που προσφέρουν τα καλώδια, γιατί τρέμεις κι εσύ την αλλαγή της θέσης των ηχείων, τόσο πολύ που έχεις ακριβείς συντεταγμένες στον χώρο; Μήπως αυτό σου θυμίζει κάτι; Το ότι ας πούμε ξεκίνησα να έχω κι εγώ ακριβείς συντεταγμένες στον χώρο μου;

Στο σύστημα μου λοιπόν ήταν ...¨τυχαίες επιλογές"?? ----> Τυχαιες επιλογές βελτιώσεων που ακούμε κατά την εναλλαγή καλωδίων, τομείς δηλαδή που εξετάζουμε. Διάλεξα μερικούς απο αυτούς και τους ανέφερα.
Μπερδεύεις τα θέματα, το ότι πήρες μια πολύ σημαντική αναβάθμιση από το στήσιμο το ότι έχεις καλύτερο ήχο από πριν δεκτό, γιατί έτσι όπως είσαι στο 80-90% αυτού που θες να πετύχεις δεν βάζεις αυτά τα αναθεματισμένα καλώδια να δεις αν φτάσεις στο peak, δλδ είναι σαν να παίζεις πόκερ να είσαι κερδισμένος τελευταία παρτίδα να έχεις φλος ρουαγιάλ και να πηγαίνεις πάσο επειδή κέρδισες αυτά που ήθελες.
Στο είπα και επιμένω αυτή η σκέψη είναι δογματική, συγνώμη κιόλας για το θάρρος.


Εγώ ένα είναι σίγουρο για αρχή πρέπει να δω τι θα κάνω για να μην κάνει το πάτωμα αντί ηχείο
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
@leandros Για να απαντήσω πάντως στο ερώτημά σου, όντως παρατήρησα ότι το σύστημά σου παίζει πιο ασυμπίεστα, με αρκετά διευρυμένη στερεοφωνική εικόνα, γίνεται της αρμονικής το κάγκελο και αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν που έφυγε η σκληράδα που παρατήρησα πέρισυ στο ψηφιακό. Έγινε πολύ πιο ξεκούραστος ο ήχος. Για να λέμε του στραβού το δίκιο όμως, άκουσα το αποτέλεσμα δύο μεταβολών: υλικά στο κροσόβερ και καλώδια. Όπως πολύ σωστά ξεκαθάρισες όμως, με τα ηχεία στην ίδια ( υπολογισμένη και σημειωμένη ) θέση. Όχι όπου να'ναι. Τί σχέση έχουν όλα αυτά με αυτό που σχολιάζω εδώ και κάτι σελίδες; Εγώ του λέω να μην ασχοληθεί με καλώδια αν δεν επιτύχει αυτό που έχεις κάνει στο δικό σου σύστημα και επιτέλους έχω επιτύχει κι εγώ στο δικό μου: συμμετρική τοποθέτηση των ηχείων.
H χωροταξική τοποθέτηση των ηχείων είναι όντως πολύ βαρύνουσα στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Σε πάνω από τις μισές οικιακές εφαρμογές λόγω επίπλων, δωματίου, και άλλων παραγόντων (γυναίκα παιδιά) μπορεί να μην είναι εφικτή η βέλτιστη τοποθέτηση.
Αυτό τι πάει να πει?
ότι δε πρέπει να κερδίσουμε ηχητικά απ΄όπου αλλού μπορούμε?..και εν προκειμένω απ τα καλώδια??
Δηλαδή όποιος δε μπορεί να τα στήσει ιδανικά (ούτε εμένα είναι ιδανικό το στήσιμο σου θυμίζω, αλλά είναι το βέλτιστο στο δικό μου χώρο) δε μπορεί να προσπαθήσει να κερδίσει ποιοτικό ήχο απ ότι άλλο μπορεί να κάνει??
Δεν έχει λογική η πρόταση σου και ειδικά όταν ο φίλος μας ζητάει τη γνωμη μας για ic!!...
όχι για άλλα ηχεία, ενισχυτή, δωμάτιο ή δε ξέρω γω τι άλλο, αλλά για Ic!!
 

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.255
ένα σύστημα χτίζεται κομμάτι-κομμάτι και με δοκιμές, όχι με αφορισμούς
Δεν αφορίζω τίποτα απολύτως. Απόδειξη αποτελεί το downgrade που πιστεύεις ότι με καθιστά αναξιόπιστη πηγή συμβουλών. Θα ήμουν αφοριστικός αν επέμενα στη χρήση των καλωδίων και δεν δοκίμαζα κάτι που ερχόταν κόντρα σε όσα πίστευα μέχρι πριν κάτι μήνες. Το δοκίμασα, λειτουργεί, το πάω στα όποια άκρα μπορώ να πετύχω. Και τότε θα κάνω τη σύγκριση. Και αφού κάνω τη σύγκριση, θα δοκιμάσω τον συνδυασμό. Δοκιμές κάνω κι εγώ, μόνο που δεν τις κάνω προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Μπερδεύεις τα θέματα, το ότι πήρες μια πολύ σημαντική αναβάθμιση από το στήσιμο το ότι έχεις καλύτερο ήχο από πριν δεκτό, γιατί έτσι όπως είσαι στο 80-90% αυτού που θες να πετύχεις δεν βάζεις αυτά τα αναθεματισμένα καλώδια να δεις αν φτάσεις στο peak, δλδ είναι σαν να παίζεις πόκερ να είσαι κερδισμένος τελευταία παρτίδα να έχεις φλος ρουαγιάλ και να πηγαίνεις πάσο επειδή κέρδισες αυτά που ήθελες.
Στο είπα και επιμένω αυτή η σκέψη είναι δογματική, συγνώμη κιόλας για το θάρρος.
Εγώ ένα είναι σίγουρο για αρχή πρέπει να δω τι θα κάνω για να μην κάνει το πάτωμα αντί ηχείο
Θέλω να φτάσω στο peak και είμαι διατεθειμένος τότε να αλλάξω καλώδια για να δω που θα βρίσκομαι, τί κέρδισα, τί έχασα και αν και κατά πόσο άξιζε η επένδυση στα καλώδια.
η χωροταξική τοποθέτηση των ηχείων είναι όντως πολύ βαρύνουσα στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα. Σε πάνω από τις μισές οικιακές εφαρμογές λόγω επίπλων, δωματίου, και άλλων παραγόντων(γυναίκα παιδιά) μπορεί να μην είναι εφικτή η βέλτιστη τοποθέτηση.
Αυτό τι πάει να πει?
ότι δε πρέπει να κερδίσουμε ηχητικά απ΄όπου αλλού μπορούμε?..και εν προκειμένω απ τα καλώδια??
Δηλαδή όποιος δε μπορεί να τα στήσει ιδανικά (ούτε εμένα είναι ιδανικό το στήσιμο σου θυμίζω, αλλά είναι το βέλτιστο στο δικό μου χώρο) δε μπορεί να προσπαθήσει να κερδίσει ποιοτικό ήχο απ ότι άλλο μπορεί να κάνει??
'Οταν αντί για στερεοφωνικό ήχο ( δηλαδή, το ένα κανάλι συμπληρώνει το άλλο ) ακούς κάτι κοντά στο δικαναλικό, τότε τί περιμένεις να σου φτιάξει το καλώδιο; Τα περισσότερα απο αυτά που προσφέρει ένα καλώδιο στον ήχο, τα παρέχει η συμμετρική τοποθέτηση των ηχείων. Επιπλέον, δεν βλέπω να υπάρχει χωροταξικό πρόβλημα στη περίπτωση του @gdresios. Τουλάχιστον τη συμμετρία μπορεί να την πετύχει.
 


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Δεν αφορίζω τίποτα απολύτως. Απόδειξη αποτελεί το downgrade που πιστεύεις ότι με καθιστά αναξιόπιστη πηγή συμβουλών. Θα ήμουν αφοριστικός αν επέμενα στη χρήση των καλωδίων και δεν δοκίμαζα κάτι που ερχόταν κόντρα σε όσα πίστευα μέχρι πριν κάτι μήνες. Το δοκίμασα, λειτουργεί, το πάω στα όποια άκρα μπορώ να πετύχω. Και τότε θα κάνω τη σύγκριση. Και αφού κάνω τη σύγκριση, θα δοκιμάσω τον συνδυασμό. Δοκιμές κάνω κι εγώ, μόνο που δεν τις κάνω προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση.



Θέλω να φτάσω στο peak και είμαι διατεθειμένος τότε να αλλάξω καλώδια για να δω που θα βρίσκομαι, τί κέρδισα, τί έχασα και αν και κατά πόσο άξιζε η επένδυση στα καλώδια.


'Οταν αντί για στερεοφωνικό ήχο ( δηλαδή, το ένα κανάλι συμπληρώνει το άλλο ) ακούς κάτι κοντά στο δικαναλικό, τότε τί περιμένεις να σου φτιάξει το καλώδιο; Τα περισσότερα απο αυτά που προσφέρει ένα καλώδιο στον ήχο, τα παρέχει η συμμετρική τοποθέτηση των ηχείων. Επιπλέον, δεν βλέπω να υπάρχει χωροταξικό πρόβλημα στη περίπτωση του @gdresios. Τουλάχιστον τη συμμετρία μπορεί να την πετύχει.
ρε συ Νίκο..
στο πρώτο..
κάνεις δοκιμές για να βελτιώσεις τον ήχο σου..δεκτό!!
Δε κάνουμε δοκιμές βελτίωσης με το χειρότερο θεωρητικά καλώδιο εκ των δύο μιας και δε θα μας δώσει το καλύτερο δυνατό απότέλεσμα!
2)Δηλαδή όποιος δε μπορεί να τα βάλει με..lazer τα ηχεία του στο χώρο, ή στο χιλιοστό όπως εγώ λόγω χωροταξίας, δε πρέπει να προσπαθήσει να βελτιώσει τον έτσι κι αλλιώς προβληματικό του ήχο μιας και θα του φεύγει το είδωλο 5 εκ δεξία ή αριστερά??
Έχει καμιά λογική αυτό??
 

Μηνύματα
3.795
Reaction score
6.803
Ηταν η εποχή που μέ έψηνε καθημερινά ο argi να πάρω πιο σοβαρά καβλώδια από αυτά που είχα του κιλού.
Εξ ου και τα Monster τα 4χ3 , τα περίεργα. Οτι πιο flat είχε ο Ρίτσος.
Συντόμως θα γίνουν όλα MOGAMI και θα τελειώνει η ιστορία.
Γιάννο οκ , ότι γουστάρεις αλλά ψάχτο λίγο παραπάνω. Πειραματίστηκα και εγώ αρκετά, για τα surround μια χαρά είναι αλλά μέχρι εκεί.
Και δεν εννοώ ότι ντε και καλά πρέπει να πάμε σε τρέλες σαν και αυτά που έχεις των 30 ευρώ το μέτρο. Έχει πολύ αξιοπρεπείς λύσεις εξωσυμπαντικά ανώτερες από τα μαύρα των 3 ευρώ το μέτρο.

Ακόμη ένα thread που μετατράπηκε σε high end σαπουνόπερα, καλά έκανε ο Έαρ και την κοπάνησε από τη δεύτερη σελίδα, μπήκε είδε και απήλθε και τώρα απολαμβάνει τις μουσικές του, τελικά αυτός πρέπει να είναι ο πιο έξυπνος απ' όλους! :geek:
Σρλαπ!! :geek: :geek:
 

Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Ηταν η εποχή που μέ έψηνε καθημερινά ο argi να πάρω πιο σοβαρά καβλώδια από αυτά που είχα του κιλού.
Εξ ου και τα Monster τα 4χ3 , τα περίεργα. Οτι πιο flat είχε ο Ρίτσος.
Συντόμως θα γίνουν όλα MOGAMI και θα τελειώνει η ιστορία.


Γιατί όχι Belden;;;
Γιάννο οκ , ότι γουστάρεις αλλά ψάχτο λίγο παραπάνω. Πειραματίστηκα και εγώ αρκετά, για τα surround μια χαρά είναι αλλά μέχρι εκεί.
Και δεν εννοώ ότι ντε και καλά πρέπει να πάμε σε τρέλες σαν και αυτά που έχεις των 30 ευρώ το μέτρο. Έχει πολύ αξιοπρεπείς λύσεις εξωσυμπαντικά ανώτερες από τα μαύρα των 3 ευρώ το μέτρο.


Σρλαπ!! :geek: :geek:
Τι σημαίνει σρλαπ;
Πάω για ύπνο, και γαμώ τα ξενύχτια κάνω εξαιτίας του κορονοϊού!! :p
 
Last edited:

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.255
ρε συ Νίκο..
στο πρώτο..
κάνεις δοκιμές για να βελτιώσεις τον ήχο σου..δεκτό!!
Δε κάνουμε δοκιμές βελτίωσης με το χειρότερο θεωρητικά καλώδιο εκ των δύο μιας και δε θα μας δώσει το καλύτερο δυνατό απότέλεσμα!
Βελτιώνω τη λειτουργία του συστήματος μέχρι εκεί που μπορώ ( καλώς ή κακώς δεν μπορώ να εφαρμόσω φροντίδα σε αυτό το χώρο ) προκειμένου το σύστημα να πληροί κάποιες απο τις προϋποθέσεις ορθής λειτουργίας, όπως έχω αναφέρει πολλές φορές, συμμετρία. Αυτό αφενός αποτελεί μια βελτίωση απο μόνο του, αφετέρου αποτελεί μια βάση στην οποία μπορεί να πατήσει και το οποιοδήποτε καλώδιο ώστε να αξιολογήσω τα οφέλη που τυχόν παρέχει και να κρίνω αν αξίζει το επιπλέον κόστος. Βέβαια, έχω τα καλώδια στη διάθεσή μου, αλλά αν κρίνω ότι δεν παίρνω σημαντικά οφέλη ή ότι μπορώ να έχω τα ίδια οφέλη με άλλο τρόπο ( βλέπε ισοστάθμιση ), κόστος αποτελεί η παραμονή των καλωδίων στη κατοχή μου, οπότε πάνε για πούλημα. Δεν είναι άχρηστα καλώδια, απλά ίσως καταστούν άχρηστα για'μένα. Για να το λέω σωστά, για κάθε καλώδιο θα πρέπει να ακολουθηθεί εκ νέου η διαδικασία της ισοστάθμισης κάτι που μεταφράζεται σε επένδυση περισσότερου χρόνου, αλλά για'μένα αξίζει το κόπο να ακολουθήσω τη διαδικασία.

2)Δηλαδή όποιος δε μπορεί να τα βάλει με..lazer τα ηχεία του στο χώρο, ή στο χιλιοστό όπως εγώ λόγω χωροταξίας, δε πρέπει να προσπαθήσει να βελτιώσει τον έτσι κι αλλιώς προβληματικό του ήχο μιας και θα του φεύγει το είδωλο 5 εκ δεξία ή αριστερά??
Έχει καμιά λογική αυτό??
Αφού το κατάφερα εγώ ( και το laser κοστίζει ελάχιστα, δεν μιλάμε για το απόλυτα ακριβές μηχάνημα που έχει απόκλιση κάτω του χιλιοστού στα 100 μέτρα... ), μπορεί οποιοσδήποτε. Και αξίζει τον κόπο. Τόσα χρήματα ξοδεύουμε για βλακείες, δεν είναι κακό να πάρουμε και κάτι που βοηθά στο να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας. Η απόκλιση του ειδώλου σημαίνει ότι το σύστημα δεν λειτουργεί σωστά. Οι παράγοντες που εξετάζουμε με τις αλλαγές καλωδίων σχετίζονται άμεσα με το εάν έχουμε "καρφί κέντρο" εικόνα ή έχουμε απόκλιση. Επιμένω, έχουμε στερεοφωνικά και όχι δικαναλικά συστήματα, το ένα κανάλι συμπληρώνει το άλλο. Δεν μπορείς να εκτιμάς δηλαδή τον όγκο της φωνής ή μιας πληροφορίας όταν δεν μπορείς να τον έχεις απο εκεί που πραγματικά πηγάζει, απο τη συνεργασία των δύο καναλιών δηλαδή. Πως να το κάνουμε. Και δεν είναι μια απλή κατάσταση όπου μπορεί να ρυθμιστεί με το balance ( αν έχει κάποιος ), αλλά με κατάσταση όπου έχεις offset συχνοτικά. Αν δεν τα ακούς όλα στο ίδιο σημείο ( δηλαδή κέντρο ), έχεις πρόβλημα, τέλος.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Βελτιώνω τη λειτουργία του συστήματος μέχρι εκεί που μπορώ ( καλώς ή κακώς δεν μπορώ να εφαρμόσω φροντίδα σε αυτό το χώρο ) προκειμένου το σύστημα να πληροί κάποιες απο τις προϋποθέσεις ορθής λειτουργίας, όπως έχω αναφέρει πολλές φορές, συμμετρία. Αυτό αφενός αποτελεί μια βελτίωση απο μόνο του, αφετέρου αποτελεί μια βάση στην οποία μπορεί να πατήσει και το οποιοδήποτε καλώδιο ώστε να αξιολογήσω τα οφέλη που τυχόν παρέχει και να κρίνω αν αξίζει το επιπλέον κόστος. Βέβαια, έχω τα καλώδια στη διάθεσή μου, αλλά αν κρίνω ότι δεν παίρνω σημαντικά οφέλη ή ότι μπορώ να έχω τα ίδια οφέλη με άλλο τρόπο ( βλέπε ισοστάθμιση ), κόστος αποτελεί η παραμονή των καλωδίων στη κατοχή μου, οπότε πάνε για πούλημα. Δεν είναι άχρηστα καλώδια, απλά ίσως καταστούν άχρηστα για'μένα. Για να το λέω σωστά, για κάθε καλώδιο θα πρέπει να ακολουθηθεί εκ νέου η διαδικασία της ισοστάθμισης κάτι που μεταφράζεται σε επένδυση περισσότερου χρόνου, αλλά για'μένα αξίζει το κόπο να ακολουθήσω τη διαδικασία.



Αφού το κατάφερα εγώ ( και το laser κοστίζει ελάχιστα, δεν μιλάμε για το απόλυτα ακριβές μηχάνημα που έχει απόκλιση κάτω του χιλιοστού στα 100 μέτρα... ), μπορεί οποιοσδήποτε. Και αξίζει τον κόπο. Τόσα χρήματα ξοδεύουμε για βλακείες, δεν είναι κακό να πάρουμε και κάτι που βοηθά στο να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας. Η απόκλιση του ειδώλου σημαίνει ότι το σύστημα δεν λειτουργεί σωστά. Οι παράγοντες που εξετάζουμε με τις αλλαγές καλωδίων σχετίζονται άμεσα με το εάν έχουμε "καρφί κέντρο" εικόνα ή έχουμε απόκλιση. Επιμένω, έχουμε στερεοφωνικά και όχι δικαναλικά συστήματα, το ένα κανάλι συμπληρώνει το άλλο. Δεν μπορείς να εκτιμάς δηλαδή τον όγκο της φωνής ή μιας πληροφορίας όταν δεν μπορείς να τον έχεις απο εκεί που πραγματικά πηγάζει, απο τη συνεργασία των δύο καναλιών δηλαδή. Πως να το κάνουμε. Και δεν είναι μια απλή κατάσταση όπου μπορεί να ρυθμιστεί με το balance ( αν έχει κάποιος ), αλλά με κατάσταση όπου έχεις offset συχνοτικά. Αν δεν τα ακούς όλα στο ίδιο σημείο ( δηλαδή κέντρο ), έχεις πρόβλημα, τέλος.
Με άλλα λόγια Νίκο μου λες ότι έχεις σχηματίσει μια λάθος εικόνα για την βέλτιστη ισοστάθμιση του χώρου σου μιας κι όπως λες το κάθε καλώδιο θέλει τη δική του ισοστάθμιση και τον αντίστοιχο χρόνο για να το πετύχεις αυτό, αλλά παρόλα αυτά θεωρείς ότι η κίνηση σου να ισοσταθμίσεις το σύστημα σου με τα υποδεέστερα καλώδια είναι σωστή!!
Στο δεύτερο μέρος τώρα τι άλλο θα μπορούσα να σου πω!
Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!!..να μη σου πω και τα πόδια!!
Επαναλαμβάνω λοιπόν...
Αν κάποιος δε μπορεί χωροταξικά ή για άλλους λόγους να βάλει τα ηχεία συμμετρικά, αλλά παρόλα αυτά τα έχει τοποθετήσει με το βέλτιστο τρόπο που μπορεί στο χώρο του, δε πρέπει να προσπαθήσει αν θέλει να βελτιώσει τον ήχο του αξιοποιώντας άλλους τρόπους??
πχ, καλώδια, μηχανήματα??
Αν τώρα στην όλη εξίσωση τώρα προσθέσεις ότι ο συγκεκριμένος φίλος @gdresios ζήτησε τη γνώμη όσων γνωρίζουν από ic για μια πιθανή αναβάθμιση των υπαρχόντων, πόσο λογική σου ακούγεται η επιμονή στις δικές σου θέσεις??

Θα του στείλεις της ηχητική αστυνομία της Θεσσαλονίκης??
Θα του ρίξεις πρόστιμο??
Θα του πεις βάλε σαμπ??
 

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.255
Με άλλα λόγια Νίκο μου λες ότι έχεις σχηματίσει μια λάθος εικόνα για την βέλτιστη ισοστάθμιση του χώρου σου μιας κι όπως λες το κάθε καλώδιο θέλει τη δική του ισοστάθμιση και τον αντίστοιχο χρόνο για να το πετύχεις αυτό, αλλά παρόλα αυτά θεωρείς ότι η κίνηση σου να ισοσταθμίσεις το σύστημα σου με τα υποδεέστερα καλώδια είναι σωστή!!
Δεδομένου ότι το κάθε καλώδιο έχει τα δικά του χαρακτηριστικά, κάνω την υπόθεση ότι είναι σωστό να εφαρμόσω ισοστάθμιση βασισμένη ακριβώς στα χαρακτηριστικά του κάθε καλωδίου, ώστε να έχω το ίδιο σωστό αποτέλεσμα κάθε φορά. Είναι μια δική μου υπόθεση που βασίζεται στη προτροπή του Bhutia να βάλουμε πρώτα τα καλώδια της επιλογής μας και μετά να ξεκινήσουμε τις παρεμβάσεις, αλλά και σε αυτό που διάβασα απο τον Σταματάκο, όπου για κάθε καλώδιο καθόταν και ανέλυε την ηλεκτρική συμπεριφορά τους και που εμφάνιζαν για παράδειγμα αντιστροφές φάσης. Με ενδιαφέρει να είναι σωστό το τελικό αποτέλεσμα.

Στο δεύτερο μέρος τώρα τι άλλο θα μπορούσα να σου πω!
Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!!..να μη σου πω και τα πόδια!!
Επαναλαμβάνω λοιπόν...
Αν κάποιος δε μπορεί χωροταξικά ή για άλλους λόγους να βάλει τα ηχεία συμμετρικά, αλλά παρόλα αυτά τα έχει τοποθετήσει με το βέλτιστο τρόπο που μπορεί στο χώρο του, δε πρέπει να προσπαθήσει αν θέλει να βελτιώσει τον ήχο του αξιοποιώντας άλλους τρόπους??
πχ, καλώδια, μηχανήματα??
Αν τώρα στην όλη εξίσωση τώρα προσθέσεις ότι ο συγκεκριμένος φίλος @gdresios ζήτησε τη γνώμη όσων γνωρίζουν από ic για μια πιθανή αναβάθμιση των υπαρχόντων, πόσο λογική σου ακούγεται η επιμονή στις δικές σου θέσεις??

Θα του στείλεις της ηχητική αστυνομία της Θεσσαλονίκης??
Θα του ρίξεις πρόστιμο??
Θα του πεις βάλε σαμπ??
Καλό θα είναι να αφήσεις στην άκρη τις διαφωνίες που έχεις με τους Θεσσαλονικείς όταν η συζήτηση γίνεται μεταξύ εμάς των δύο.
Αν κάποιος δεν μπορεί να στήσει σωστά το σύστημά του μέσα στον χώρο, αν δεν μπορεί να επιτύχει τη πολυπόθητη συμμετρία, τότε θα σπαταλήσει χρήματα χωρίς λόγο. Ξεκίνησα έχοντας τα ηχεία αλλού γι'αλλού, τα έφερα με το απλό μέτρο σχεδόν συμμετρικά ( οι μετρήσεις του rew μου έδειχναν ότι είχα μια μικρή χρονική απόκλιση, άρα επιβεβαίωσε το "σχεδόν συμμετρικά" ) και με το laser μετρητή αποστάσεων τα έφερα να είναι ακριβώς συμμετρικά ως προς τη θέση ακρόασης. Απο το πρώτο στάδιο στο δεύτερο, άκουσα σημαντικές διαφορές. Απο το δεύτερο στο τελικό στάδιο άκουσα χαώδεις διαφορές. Διαφορές που κανένα καλώδιο δεν μπόρεσε να προσφέρει και διαφορές που κυνηγούσα κατά τον πειραματισμό με τα καλώδια. Θες όγκο στις φωνές; Θες όγκο γενικότερα στις πληροφορίες; Θέλεις ανάλυση; Θες πληροφορίες που δεν ήξερα καν ότι υπήρχαν και τώρα βρίσκονται σαφείς στη πληροφορία που λαμβάνω; Θες στερεοφωνική εικόνα; Θες ομοιογένεια; Θες όγκο και έλεγχο στα μπάσα; You name it! Και όλα αυτά με χρήση θεωρητικά κατώτερων καλωδίων, αλλά έχοντας δώσει έμφαση στο όσο πιο σωστό στήσιμο των ηχείων και με μια ελαφριά παρέμβαση κάτω απο τους 200 κύκλους σε επίπεδο ισοστάθμισης, κάτι που εφαρμοζόταν και πριν την ακριβή τοποθέτηση των ηχείων ( βέβαια, αυτό σημαίνει ότι η ισοστάθμιση δεν ανταποκρίνεται πια στη τρέχουσα τοποθέτηση των ηχείων, αλλά ούτως ή άλλως σκοπεύω να το πάω απο την αρχή ). Κατανοώ τον ενθουσιασμό που έχεις για τα καινούργια σου αποκτήματα και όντως άλλαξε ο ήχος του συστήματός σου, αλλά οφείλεις να σκεφτείς λογικά αυτό που βάζω στη συζήτηση και που η λογική λέει ότι είναι το πρώτο πράγμα που πρεπει να κάνει κάποιος αν θέλει να λειτουργεί σωστά το σύστημά του. Επαναλαμβάνω, δεδομένου ότι το ένα κανάλι συμπληρώνει το άλλο, δεν είναι δυνατόν να περιμένει κάποιος βελτίωση επί της ουσίας αν δεν ασχοληθεί πρώτα με το να λειτουργεί σωστά το σύστημά του βάσει των κανόνων της στερεοφωνίας. Δεν μπορείς να περιμένεις απο ένα καλώδιο να κάνει αυτά που πρέπει να κάνει το σύστημα απο μόνο του.
Και δεν μπορείς να μου αλλάξεις γνώμη για ένα σημαντικό λόγο: πέρασα απο όλα τα προαναφερθέντα στάδια, άκουσα τις διαφορές που προέκυπταν και όντως κατάφερα να ακούσω καλύτερα με πιο φτηνά καλώδια αλλά πιο σωστά στημένα ηχεία, απο πριν που άκουγα με καλύτερα καλώδια αλλά κακοστημένα ηχεία. Όταν με το καλό ολοκληρώσω το εγχείρημα, είσαι ευπρόσδεκτος να έρθεις να ακούσεις με τα όποια καλώδια θέλεις χωρίς ισοστάθμιση ( ή ακόμα και με αλλοίωση της συμμετρικής τοποθέτησης των ηχείων ) και με τα καλώδια που θα προτιμήσω στη θέση που θα επιλέξω και με ισοστάθμιση.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Δεδομένου ότι το κάθε καλώδιο έχει τα δικά του χαρακτηριστικά, κάνω την υπόθεση ότι είναι σωστό να εφαρμόσω ισοστάθμιση βασισμένη ακριβώς στα χαρακτηριστικά του κάθε καλωδίου, ώστε να έχω το ίδιο σωστό αποτέλεσμα κάθε φορά. Είναι μια δική μου υπόθεση που βασίζεται στη προτροπή του Bhutia να βάλουμε πρώτα τα καλώδια της επιλογής μας και μετά να ξεκινήσουμε τις παρεμβάσεις, αλλά και σε αυτό που διάβασα απο τον Σταματάκο, όπου για κάθε καλώδιο καθόταν και ανέλυε την ηλεκτρική συμπεριφορά τους και που εμφάνιζαν για παράδειγμα αντιστροφές φάσης. Με ενδιαφέρει να είναι σωστό το τελικό αποτέλεσμα.



Καλό θα είναι να αφήσεις στην άκρη τις διαφωνίες που έχεις με τους Θεσσαλονικείς όταν η συζήτηση γίνεται μεταξύ εμάς των δύο.
Αν κάποιος δεν μπορεί να στήσει σωστά το σύστημά του μέσα στον χώρο, αν δεν μπορεί να επιτύχει τη πολυπόθητη συμμετρία, τότε θα σπαταλήσει χρήματα χωρίς λόγο. Ξεκίνησα έχοντας τα ηχεία αλλού γι'αλλού, τα έφερα με το απλό μέτρο σχεδόν συμμετρικά ( οι μετρήσεις του rew μου έδειχναν ότι είχα μια μικρή χρονική απόκλιση, άρα επιβεβαίωσε το "σχεδόν συμμετρικά" ) και με το laser μετρητή αποστάσεων τα έφερα να είναι ακριβώς συμμετρικά ως προς τη θέση ακρόασης. Απο το πρώτο στάδιο στο δεύτερο, άκουσα σημαντικές διαφορές. Απο το δεύτερο στο τελικό στάδιο άκουσα χαώδεις διαφορές. Διαφορές που κανένα καλώδιο δεν μπόρεσε να προσφέρει και διαφορές που κυνηγούσα κατά τον πειραματισμό με τα καλώδια. Θες όγκο στις φωνές; Θες όγκο γενικότερα στις πληροφορίες; Θέλεις ανάλυση; Θες πληροφορίες που δεν ήξερα καν ότι υπήρχαν και τώρα βρίσκονται σαφείς στη πληροφορία που λαμβάνω; Θες στερεοφωνική εικόνα; Θες ομοιογένεια; Θες όγκο και έλεγχο στα μπάσα; You name it! Και όλα αυτά με χρήση θεωρητικά κατώτερων καλωδίων, αλλά έχοντας δώσει έμφαση στο όσο πιο σωστό στήσιμο των ηχείων και με μια ελαφριά παρέμβαση κάτω απο τους 200 κύκλους σε επίπεδο ισοστάθμισης, κάτι που εφαρμοζόταν και πριν την ακριβή τοποθέτηση των ηχείων ( βέβαια, αυτό σημαίνει ότι η ισοστάθμιση δεν ανταποκρίνεται πια στη τρέχουσα τοποθέτηση των ηχείων, αλλά ούτως ή άλλως σκοπεύω να το πάω απο την αρχή ). Κατανοώ τον ενθουσιασμό που έχεις για τα καινούργια σου αποκτήματα και όντως άλλαξε ο ήχος του συστήματός σου, αλλά οφείλεις να σκεφτείς λογικά αυτό που βάζω στη συζήτηση και που η λογική λέει ότι είναι το πρώτο πράγμα που πρεπει να κάνει κάποιος αν θέλει να λειτουργεί σωστά το σύστημά του. Επαναλαμβάνω, δεδομένου ότι το ένα κανάλι συμπληρώνει το άλλο, δεν είναι δυνατόν να περιμένει κάποιος βελτίωση επί της ουσίας αν δεν ασχοληθεί πρώτα με το να λειτουργεί σωστά το σύστημά του βάσει των κανόνων της στερεοφωνίας. Δεν μπορείς να περιμένεις απο ένα καλώδιο να κάνει αυτά που πρέπει να κάνει το σύστημα απο μόνο του.
Και δεν μπορείς να μου αλλάξεις γνώμη για ένα σημαντικό λόγο: πέρασα απο όλα τα προαναφερθέντα στάδια, άκουσα τις διαφορές που προέκυπταν και όντως κατάφερα να ακούσω καλύτερα με πιο φτηνά καλώδια αλλά πιο σωστά στημένα ηχεία, απο πριν που άκουγα με καλύτερα καλώδια αλλά κακοστημένα ηχεία. Όταν με το καλό ολοκληρώσω το εγχείρημα, είσαι ευπρόσδεκτος να έρθεις να ακούσεις με τα όποια καλώδια θέλεις χωρίς ισοστάθμιση ( ή ακόμα και με αλλοίωση της συμμετρικής τοποθέτησης των ηχείων ) και με τα καλώδια που θα προτιμήσω στη θέση που θα επιλέξω και με ισοστάθμιση.
ακόμα όμως δεν έχεις απαντήσει μετά από μια σελίδα κείμενο στο εξής:

Επαναλαμβάνω λοιπόν...
Αν κάποιος δε μπορεί χωροταξικά ή για άλλους λόγους να βάλει τα ηχεία συμμετρικά, αλλά παρόλα αυτά τα έχει τοποθετήσει με το βέλτιστο τρόπο που μπορεί στο χώρο του, δε πρέπει να προσπαθήσει αν θέλει να βελτιώσει τον ήχο του αξιοποιώντας άλλους τρόπους??
πχ, καλώδια, μηχανήματα??
Αν τώρα στην όλη εξίσωση τώρα προσθέσεις ότι ο συγκεκριμένος φίλος @gdresios ζήτησε τη γνώμη όσων γνωρίζουν από ic για μια πιθανή αναβάθμιση των υπαρχόντων, πόσο λογική σου ακούγεται η επιμονή στις δικές σου θέσεις??

Θα του στείλεις της ηχητική αστυνομία της Θεσσαλονίκης??
Θα του ρίξεις πρόστιμο??
Θα του πεις βάλε σαμπ??
Εκτός αν η έννοια της φράσης "αν δε μπορεί να τοποθετήσει τα ηχεία αλλιώς στο χώρο" είναι δυσκολονόητη...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.868
Reaction score
85.018
κάνω την υπόθεση ότι είναι σωστό να εφαρμόσω ισοστάθμιση βασισμένη ακριβώς στα χαρακτηριστικά του κάθε καλωδίου
Αν χρειάζεται προσαρμογή/αλλαγή της ισοστάθμισης μετά από αλλαγή καλωδίου, τότε τα καλώδια αυτά είναι για πέταμα.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.837
Reaction score
27.909
Αν χρειάζεται προσαρμογή/αλλαγή της ισοστάθμισης μετά από αλλαγή καλωδίου, τότε τα καλώδια αυτά είναι για πέταμα.
Δημήτρη όπως πολύ καλά γνωρίζεις , δεν αντιμετωπίζουν όλοι τα καλώδια , ως αυτό που πρέπει να είναι δλδ, μεταφορέας σήματος ή τάσης, αλλά ώς τρόπο εφαρμογής εκουαλαιζερ, και δεν αναφέρομαι στον αστροναύτη .
 

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.255
ακόμα όμως δεν έχεις απαντήσει μετά από μια σελίδα κείμενο στο εξής:
Απάντησα: ούτε εγώ έχω αποκλειστικό χώρο ακρόασης και μάλιστα, έχω ένα πολύ δύσκολο χώρο σε σχέση με του @gdresios ( όπως τον βλέπω τουλάχιστον ). Για τον @gdresios λοιπόν, τα πράγματα είναι σχετικά απλά: κάνει το mono test, το περνάει; Τέλεια, ας κάνει ό,τι θέλει με τα καλώδια. Δεν περνάει το τεστ; Να ασχοληθεί μέχρι να το πετύχει και τότε να ακούσει το αποτέλεσμα. Ίσως τον ικανοποιήσει τόσο που να μη χρειαστεί να ξοδέψει χρήματα για καλώδια και να επενδύσει σε κάτι άλλο.
Η απάντησή μου λοιπόν είναι: να ασχοληθεί μέχρι να επιτύχει τουλάχιστον τη συμμετρία. Διαφορετικά, δεν μπορεί να αξιολογήσει κανένα καλώδιο. Και πρόσεξε: ενώ αρχίζω να πίνω νερό στο όνομα της ισοστάθμισης, επαναλαμβάνω, δεν τη προτείνω. Αν θέλει να ασχοληθεί με καλώδια, be my guest. Αλλά ας φροντίσει πρώτα τα βασικά.

Αν χρειάζεται προσαρμογή/αλλαγή της ισοστάθμισης μετά από αλλαγή καλωδίου, τότε τα καλώδια αυτά είναι για πέταμα.
Κρατάω μια μικρή επιφύλαξη ως προς τις λεπτομέρειες στις μετρήσεις, αλλά σαν καμπύλη απόκρισης στον χώρο, δεν διαπίστωσα καμία διαφορά ανάμεσα στο 8TC και το Chord Carnival ( το οποίο είναι κάτι παρόμοιο με το belden, απλά έχει θωράκιση ). Κρατάω μια μικρή επιφύλαξη μήπως όντως προέκυπταν σημαντικές διαφορές. Σκοπεύω να πάρω μέτρηση με τα 8TC στο sweet spot για να συγκρίνω.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.868
Reaction score
85.018
Δημήτρη όπως πολύ καλά γνωρίζεις , δεν αντιμετωπίζουν όλοι τα καλώδια , ως αυτό που πρέπει να είναι δλδ, μεταφορέας σήματος ή τάσης, αλλά ώς τρόπο εφαρμογής εκουαλαιζερ, και δεν αναφέρομαι στον αστροναύτη .
Δηλαδή η επιλογή τους ειναι να αγοράσουν ενα σχεδιαστικά χαλασμένο καλωδιο για να εφαρμόσουν ελάχιστη ισοστάθμιση ενώ σκοπεύουν εκ των υστέρων να ξανα-ισοσταθμίσουν;
:headbang:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.892
Μηνύματα
2.955.180
Members
38.255
Νεότερο μέλος
konfan
Top