Από nordost σε κάτι άλλο !!!


Μηνύματα
2.572
Reaction score
5.490
Επειδή στην ροή του νήματος, έγινε αναφορά και στα καλώδια τροφοδοσίας να κάνω μια ερώτηση. Από τον πίνακα μέχρι την πρίζα στο ρακ, υπάρχει καλώδιο ηλεκτρολογικό 3X1,5mm2 (αυτό δηλαδή που προβλέπεται για την συνολική ισχύ και ένταση ρεύματος που απαιτούν όλες οι συσκευές στο ρακ). Αν τώρα από την πρίζα και μετά βάλω ένα ας πούμε hiend καλώδιο τροφοδοσίας, τι ακριβώς αλλάζει στο ρεύμα που τροφοδοτεί τις συσκευές; Υπάρχει ας πούμε κάποια σημαντική hi-end ιδιότητα του ρεύματος ή οποία είχε χαθεί στην πορεία από τον πίνακα μέχρι την πρίζα και ανακτάται με τη χρήση κάποιου άλλου καλωδίου και πως γίνεται αυτό;
Παρακαλώ απάντηση από γνώστες και όχι μόνο.
 
Last edited:


Μηνύματα
2.572
Reaction score
5.490
Κάνε σαφή τον όρο "γνώστης". Γιατί διαφορετικά θα πάρεις απάντηση απο άτομα που έχουν ακουστική εμπειρία επί του θέματος.
Χα, χα..πλάκα κάνω (το διόρθωσα εν τω μεταξύ). Φυσικά απαντάει όποιος θέλει!
 

Μηνύματα
42
Reaction score
57
Η χρήση ακατάλληλου καλωδίου (πχ μικρή διατομή σε σχέση με απόσταση για συγκεκριμένη κατανάλωση ) μας δίνει πτώση τάσης . Αυτό δε διορθώνεται ούτε με ακριβό καλώδιο ούτε με φις ούτε με πολυμπριζα hi end.
Η χρήση κατάλληλης καλωδίωσης θα σου παρέχει εκείνη την ηλεκτρική ενέργεια της οποίας τα χαρακτηριστικά ειναι μετρήσιμα και δεν αλλάζουν με την προσθήκη "εξειδικευμένων για hifi" καλωδιων. Χειρότερα να γίνουν μπορεί. Καλύτερα όχι.
Οι οπαδοί της αντίθετης άποψης δεν έχουν απλά να ρίξουν ενα μάτι στα καλώδια απο την πλάτη κάθε μηχανήματος στις πλακέτες εντός αυτών.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.659
Reaction score
58.224
Επειδή στην ροή του νήματος, έγινε αναφορά και στα καλώδια τροφοδοσίας να κάνω μια ερώτηση. Από τον πίνακα μέχρι την πρίζα στο ρακ, υπάρχει καλώδιο ηλεκτρολογικό 3X1,5mm2 (αυτό δηλαδή που προβλέπεται για την συνολική ισχύ και ένταση ρεύματος που απαιτούν όλες οι συσκευές στο ρακ). Αν τώρα από την πρίζα και μετά βάλω ένα ας πούμε hiend καλώδιο τροφοδοσίας, τι ακριβώς αλλάζει στο ρεύμα που τροφοδοτεί τις συσκευές; Υπάρχει ας πούμε κάποια σημαντική hi-end ιδιότητα του ρεύματος ή οποία είχε χαθεί στην πορεία από τον πίνακα μέχρι την πρίζα και ανακτάται με τη χρήση κάποιου άλλου καλωδίου και πως γίνεται αυτό;
Παρακαλώ απάντηση από γνώστες και όχι μόνο.
Η χρήση ακατάλληλου καλωδίου (πχ μικρή διατομή σε σχέση με απόσταση για συγκεκριμένη κατανάλωση ) μας δίνει πτώση τάσης . Αυτό δε διορθώνεται ούτε με ακριβό καλώδιο ούτε με φις ούτε με πολυμπριζα hi end.
Η χρήση κατάλληλης καλωδίωσης θα σου παρέχει εκείνη την ηλεκτρική ενέργεια της οποίας τα χαρακτηριστικά ειναι μετρήσιμα και δεν αλλάζουν με την προσθήκη "εξειδικευμένων για hifi" καλωδιων. Χειρότερα να γίνουν μπορεί. Καλύτερα όχι.
Οι οπαδοί της αντίθετης άποψης δεν έχουν απλά να ρίξουν ενα μάτι στα καλώδια απο την πλάτη κάθε μηχανήματος στις πλακέτες εντός αυτών.
Ο τρόπος που θα έχει υλοποιηθεί δεδομένη συσκευή στις ενότητες του κυκλώματος που ακολουθούν τον δικό της ακροδέκτη τροφοδοσίας είναι σημαντικότερος από την εξωτερική καλωδίωση τροφοδοσίας που μεσολαβεί - εφόσον τηρούνται στοιχειώδεις κανόνες διατομής για την ομαλή μετάβαση ισχύος από το δίκτυο σε σχέση με τις απαιτήσεις από τη συσκευή.

Η εναλασσόμενη φύση για το ρεύμα τροφοδοσίας από το δίκτυο συνεπάγεται ότι και η ίδια η συσκευή θα μπορούσε με τη σειρά της ν'ανατροφοδοτεί το δίκτυο με ανεπιθύμητα παραπροϊόντα εφόσον το δικό της τροφοδοτικό και τα επόμενα κυκλώματα θα ήταν πλημμελώς υλοποιημένα σε θέματα απόρριψης ηλεκτρονικών παρασίτων.
 


Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.257
Απλά μαθηματικά βγάλε κόστος για 8 subs 1 κεντρικό και 4 ηχεία δορυφόρους ποσά μέτρα θες
Δεν είναι χρηματικό το θέμα, αλλά πρακτικό. Πάρε για παράδειγμα το σύστημα του Κώστα. Έχει κάνει αρκετές παρεμβάσεις μέσα στον χώρο του και παράλληλα όοοολα τα ηχεία τα ελέγχει ο τρίνοβ. ΟΚ, εξ'ορισμού ένα πολυκάναλο σύστημα χρειάζεται τη παρουσία επεξεργαστή να τα ελέγχει. Πέραν όμως της "διεύθυνσης της ορχήστρας" που κάνει ο τρίνοβ, κάνει και κάτι πολύ σημαντικό: Διορθώνει όποιες ατέλειες υπάρχουν στο χώρο ( ρυθμίζοντας τον τρόπο που παίζουν τα ηχεία, τον χρονισμό τους για παράδειγμα ) και αφού το κάνει αυτό, κάνει και κάτι πολύ σημαντικό ( το οποίο αφορά και εμάς τους δικαναλικούς και ιδιαίτερα εσάς που ασχολείστε με τα καλώδια ) :
Εφαρμόζει συγκεκριμένη καμπύλη ισοστάθμισης. Υποχρεώνει δηλαδή τα ηχεία να λειτουργούν σύμφωνα με αυτή τη καμπύλη. Τα καλώδια δεν κάνουν τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο απο το να κάνουν το ίδιο πράγμα, μιας μορφής ισοστάθμιση ( αφού σύμφωνα με τη κατασκευή τους, με αόριστο τρόπο βέβαια, επιδρούν συχνοτικά στο τελικό αποτέλεσμα που ακούμε ). Όταν λοιπόν κάποιος εφαρμόζει μια target curve ( η οποία επιβεβαιώνεται στη συνέχεια μέσω της νέας μέτρησης, δηλαδή μετράει τον χώρο έχοντας εφαρμοσμένη τη καμπύλη ), ήδη έχει φέρει τα ηχεία του να λειτουργούν με το συγκεκριμένο προκαθορισμένο τρόπο, όπως πρέπει ( ή όπως θέλει ) να παίζουν. Για παράδειγμα, ο "αέρας" που κυνηγάμε τόσο πολύ εμείς οι "καλωδιάκηδες" είναι απλά ένα "τσίμπημα" σε συγκεκριμένη συχνοτική περιοχή. Και όλα αυτά, έχοντας διασφαλίσει ότι το σύνολο του χώρου και των ηχείων ήδη συνεργάζονται αρμονικά. Δηλαδή, πρώτα τα τιθασσεύουμε και μετά τους λέμε τί θέλουμε να κάνουν.
Δεν είναι αρρώστια. Το αντίθετο. Ορίζεις μια φορά τί θέλεις να κάνει το σύστημα και ξεμπερδεύεις. Αλλά το σύστημα κάνει αυτό που θέλεις εσύ και μπορείς να του πεις και ποιο είναι το γούστο σου. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τη χρήση εξοπλισμού που παρέχει τη δυνατότητα ισοστάθμισης, κάτι που δεν έχεις ( εκτώς αν έχεις υπολογιστή σαν πηγή ).
Μπορείς όμως να παρέμβεις στον χώρο σου παθητικά, με φροντίδα χώρου.
Τίποτα απο τα παραπάνω δεν μπορεί να κάνει το οποιοδήποτε σετ καλωδίων. Και δεν στο λέω σαν άτομο που μισεί τα καλώδια, αλλά σαν άτομο που πέρασε απο αυτό το στάδιο, που άκουσε τί κάνουν τα καλώδια ακόμα και σε φροντισμένους χώρους και που πειραματίστηκε και άκουσε τις ίδιες ( αν όχι και μεγαλύτερες ) επιδράσεις μιας άλλης τεχνικής που κατά κύριο λόγο έχει να κάνει με τον χώρο. Γι'αυτό και έβγαλα τα "καλά" καλώδια απο το σύστημά μου, γιατί ήθελα να σιγουρευτώ ότι η όποια βελτίωση έπαιρνα, δεν θα είχε να κάνει με καλώδια. Και πήρα σημαντική βελτίωση.
Δεν με ενδιαφέρει ούτε να στο παίξω κανένας γκουρού ας πούμε. Δεν με ενδιαφέρει να το παίξω παντογνώστης, καθώς δεν είμαι. Το αντίθετο, έχω παραδεχτεί προ πολλού ότι τώρα (ξανα) μαθαίνω. Δεν θεοποιώ τίποτα και κανένα. Διαβάζω, ακούω, δοκιμάζω και συγκρίνω. Εννοείται ότι αν καταφέρω κάτι με το μικρότερο κόστος, θα το υιοθετήσω. Φτάνει να έχω το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα ( ή και καλύτερο ), διαφορετικά θα πω ξεκάθαρα τα όποια μειονεκτήματα. Ε, λίγο μούρη θα πουλήσω ως προς το ότι διαθέτω πλέον πιο ανοιχτό μυαλό, αναλύω πληροφορίες και δεν διστάζω να πω ότι κάποια πράγματα που μέσα στον τομέα του χόμπι μας μας κάνουν να ξεχωρίζουμε, εγώ τα έχω πια για πούλ...ημα.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.880
Reaction score
85.062
Δεν είναι χρηματικό το θέμα, αλλά πρακτικό. Πάρε για παράδειγμα το σύστημα του Κώστα. Έχει κάνει αρκετές παρεμβάσεις μέσα στον χώρο του και παράλληλα όοοολα τα ηχεία τα ελέγχει ο τρίνοβ. ΟΚ, εξ'ορισμού ένα πολυκάναλο σύστημα χρειάζεται τη παρουσία επεξεργαστή να τα ελέγχει. Πέραν όμως της "διεύθυνσης της ορχήστρας" που κάνει ο τρίνοβ, κάνει και κάτι πολύ σημαντικό: Διορθώνει όποιες ατέλειες υπάρχουν στο χώρο ( ρυθμίζοντας τον τρόπο που παίζουν τα ηχεία, τον χρονισμό τους για παράδειγμα ) και αφού το κάνει αυτό, κάνει και κάτι πολύ σημαντικό ( το οποίο αφορά και εμάς τους δικαναλικούς και ιδιαίτερα εσάς που ασχολείστε με τα καλώδια ) :
Εφαρμόζει συγκεκριμένη καμπύλη ισοστάθμισης. Υποχρεώνει δηλαδή τα ηχεία να λειτουργούν σύμφωνα με αυτή τη καμπύλη. Τα καλώδια δεν κάνουν τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο απο το να κάνουν το ίδιο πράγμα, μιας μορφής ισοστάθμιση ( αφού σύμφωνα με τη κατασκευή τους, με αόριστο τρόπο βέβαια, επιδρούν συχνοτικά στο τελικό αποτέλεσμα που ακούμε ). Όταν λοιπόν κάποιος εφαρμόζει μια target curve ( η οποία επιβεβαιώνεται στη συνέχεια μέσω της νέας μέτρησης, δηλαδή μετράει τον χώρο έχοντας εφαρμοσμένη τη καμπύλη ), ήδη έχει φέρει τα ηχεία του να λειτουργούν με το συγκεκριμένο προκαθορισμένο τρόπο, όπως πρέπει ( ή όπως θέλει ) να παίζουν. Για παράδειγμα, ο "αέρας" που κυνηγάμε τόσο πολύ εμείς οι "καλωδιάκηδες" είναι απλά ένα "τσίμπημα" σε συγκεκριμένη συχνοτική περιοχή. Και όλα αυτά, έχοντας διασφαλίσει ότι το σύνολο του χώρου και των ηχείων ήδη συνεργάζονται αρμονικά. Δηλαδή, πρώτα τα τιθασσεύουμε και μετά τους λέμε τί θέλουμε να κάνουν.
Δεν είναι αρρώστια. Το αντίθετο. Ορίζεις μια φορά τί θέλεις να κάνει το σύστημα και ξεμπερδεύεις. Αλλά το σύστημα κάνει αυτό που θέλεις εσύ και μπορείς να του πεις και ποιο είναι το γούστο σου. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τη χρήση εξοπλισμού που παρέχει τη δυνατότητα ισοστάθμισης, κάτι που δεν έχεις ( εκτώς αν έχεις υπολογιστή σαν πηγή ).
Μπορείς όμως να παρέμβεις στον χώρο σου παθητικά, με φροντίδα χώρου.
Τίποτα απο τα παραπάνω δεν μπορεί να κάνει το οποιοδήποτε σετ καλωδίων. Και δεν στο λέω σαν άτομο που μισεί τα καλώδια, αλλά σαν άτομο που πέρασε απο αυτό το στάδιο, που άκουσε τί κάνουν τα καλώδια ακόμα και σε φροντισμένους χώρους και που πειραματίστηκε και άκουσε τις ίδιες ( αν όχι και μεγαλύτερες ) επιδράσεις μιας άλλης τεχνικής που κατά κύριο λόγο έχει να κάνει με τον χώρο. Γι'αυτό και έβγαλα τα "καλά" καλώδια απο το σύστημά μου, γιατί ήθελα να σιγουρευτώ ότι η όποια βελτίωση έπαιρνα, δεν θα είχε να κάνει με καλώδια. Και πήρα σημαντική βελτίωση.
Δεν με ενδιαφέρει ούτε να στο παίξω κανένας γκουρού ας πούμε. Δεν με ενδιαφέρει να το παίξω παντογνώστης, καθώς δεν είμαι. Το αντίθετο, έχω παραδεχτεί προ πολλού ότι τώρα (ξανα) μαθαίνω. Δεν θεοποιώ τίποτα και κανένα. Διαβάζω, ακούω, δοκιμάζω και συγκρίνω. Εννοείται ότι αν καταφέρω κάτι με το μικρότερο κόστος, θα το υιοθετήσω. Φτάνει να έχω το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα ( ή και καλύτερο ), διαφορετικά θα πω ξεκάθαρα τα όποια μειονεκτήματα. Ε, λίγο μούρη θα πουλήσω ως προς το ότι διαθέτω πλέον πιο ανοιχτό μυαλό, αναλύω πληροφορίες και δεν διστάζω να πω ότι κάποια πράγματα που μέσα στον τομέα του χόμπι μας μας κάνουν να ξεχωρίζουμε, εγώ τα έχω πια για πούλ...ημα.
Λέτε να ρθει μέρα που ο λέανδρος θα γράφει τέτοια;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.659
Reaction score
58.224
Δηλαδή αν ακούς Παγκανίνι στα 40 κάτι, στα 70 και 80 τι θα ακούς;;;
Εκτιμώ πως θ'ακούει τα ίδια...επί τον συντελεστή Q με τιμή περίπου 1,5 (ανταποκρινόμενο στην πραγματική διαφορά ηλικιών)
Τα μετρητικά δεδομένα...φυγείν αδύνατον. :sneaky:
Δεν είναι χρηματικό το θέμα, αλλά πρακτικό. Πάρε για παράδειγμα το σύστημα του Κώστα. Έχει κάνει αρκετές παρεμβάσεις μέσα στον χώρο του και παράλληλα όοοολα τα ηχεία τα ελέγχει ο τρίνοβ. ΟΚ, εξ'ορισμού ένα πολυκάναλο σύστημα χρειάζεται τη παρουσία επεξεργαστή να τα ελέγχει. Πέραν όμως της "διεύθυνσης της ορχήστρας" που κάνει ο τρίνοβ, κάνει και κάτι πολύ σημαντικό: Διορθώνει όποιες ατέλειες υπάρχουν στο χώρο ( ρυθμίζοντας τον τρόπο που παίζουν τα ηχεία, τον χρονισμό τους για παράδειγμα ) και αφού το κάνει αυτό, κάνει και κάτι πολύ σημαντικό ( το οποίο αφορά και εμάς τους δικαναλικούς και ιδιαίτερα εσάς που ασχολείστε με τα καλώδια ) :
Εφαρμόζει συγκεκριμένη καμπύλη ισοστάθμισης. Υποχρεώνει δηλαδή τα ηχεία να λειτουργούν σύμφωνα με αυτή τη καμπύλη. Τα καλώδια δεν κάνουν τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο απο το να κάνουν το ίδιο πράγμα, μιας μορφής ισοστάθμιση ( αφού σύμφωνα με τη κατασκευή τους, με αόριστο τρόπο βέβαια, επιδρούν συχνοτικά στο τελικό αποτέλεσμα που ακούμε ). Όταν λοιπόν κάποιος εφαρμόζει μια target curve ( η οποία επιβεβαιώνεται στη συνέχεια μέσω της νέας μέτρησης, δηλαδή μετράει τον χώρο έχοντας εφαρμοσμένη τη καμπύλη ), ήδη έχει φέρει τα ηχεία του να λειτουργούν με το συγκεκριμένο προκαθορισμένο τρόπο, όπως πρέπει ( ή όπως θέλει ) να παίζουν. Για παράδειγμα, ο "αέρας" που κυνηγάμε τόσο πολύ εμείς οι "καλωδιάκηδες" είναι απλά ένα "τσίμπημα" σε συγκεκριμένη συχνοτική περιοχή. Και όλα αυτά, έχοντας διασφαλίσει ότι το σύνολο του χώρου και των ηχείων ήδη συνεργάζονται αρμονικά. Δηλαδή, πρώτα τα τιθασσεύουμε και μετά τους λέμε τί θέλουμε να κάνουν.
Δεν είναι αρρώστια. Το αντίθετο. Ορίζεις μια φορά τί θέλεις να κάνει το σύστημα και ξεμπερδεύεις. Αλλά το σύστημα κάνει αυτό που θέλεις εσύ και μπορείς να του πεις και ποιο είναι το γούστο σου. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τη χρήση εξοπλισμού που παρέχει τη δυνατότητα ισοστάθμισης, κάτι που δεν έχεις ( εκτώς αν έχεις υπολογιστή σαν πηγή ).
Μπορείς όμως να παρέμβεις στον χώρο σου παθητικά, με φροντίδα χώρου.
Τίποτα απο τα παραπάνω δεν μπορεί να κάνει το οποιοδήποτε σετ καλωδίων. Και δεν στο λέω σαν άτομο που μισεί τα καλώδια, αλλά σαν άτομο που πέρασε απο αυτό το στάδιο, που άκουσε τί κάνουν τα καλώδια ακόμα και σε φροντισμένους χώρους και που πειραματίστηκε και άκουσε τις ίδιες ( αν όχι και μεγαλύτερες ) επιδράσεις μιας άλλης τεχνικής που κατά κύριο λόγο έχει να κάνει με τον χώρο. Γι'αυτό και έβγαλα τα "καλά" καλώδια απο το σύστημά μου, γιατί ήθελα να σιγουρευτώ ότι η όποια βελτίωση έπαιρνα, δεν θα είχε να κάνει με καλώδια. Και πήρα σημαντική βελτίωση.
Δεν με ενδιαφέρει ούτε να στο παίξω κανένας γκουρού ας πούμε. Δεν με ενδιαφέρει να το παίξω παντογνώστης, καθώς δεν είμαι. Το αντίθετο, έχω παραδεχτεί προ πολλού ότι τώρα (ξανα) μαθαίνω. Δεν θεοποιώ τίποτα και κανένα. Διαβάζω, ακούω, δοκιμάζω και συγκρίνω. Εννοείται ότι αν καταφέρω κάτι με το μικρότερο κόστος, θα το υιοθετήσω. Φτάνει να έχω το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα ( ή και καλύτερο ), διαφορετικά θα πω ξεκάθαρα τα όποια μειονεκτήματα. Ε, λίγο μούρη θα πουλήσω ως προς το ότι διαθέτω πλέον πιο ανοιχτό μυαλό, αναλύω πληροφορίες και δεν διστάζω να πω ότι κάποια πράγματα που μέσα στον τομέα του χόμπι μας μας κάνουν να ξεχωρίζουμε, εγώ τα έχω πια για πούλ...ημα.
Κράτα όσα καλώδια ήδη έχεις ως σύμβολα ακροαματικής...συμπεριφοράς.Χρειάζεται κάτι να μας υπενθυμίζει περασμένες νοοτροπίες και την εξέλιξή μας από εκείνες.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.257
Παράλληλα, η ισοστάθμιση κάνει και κάτι άλλο πολύ σημαντικό, που μάλλον δεν γίνεται άμεσα αντιληπτό απο όσους δεν έχουν ασχοληθεί μαζί της. Η target curve ορίζεται σε μια συγκεκριμένη στάθμη. Δηλαδή ( θα το πω απλά, όσο απλά το έχω καταλάβει κι εγώ ) έστω ότι το ένα ηχείο λόγω του χώρου παίζει στα χ db και το άλλο ηχείο για τον ίδιο λόγο παίζει στα χ + ψ db. Εφαρμόζοντας ισοστάθμιση λοιπόν, υποχρεώνουμε τα ηχεία ( όσο μας το επιτρέπει ο χώρος ή / και η φροντίδα αυτού ) να παίζουν στην ίδια στάθμη, άρα επιτυγχάνουμε τη πολυπόθητη ισορροπία ανάμεσα στα κανάλια. Στη πραγματικότητα δηλαδή το ηχείο σαν μονάδα παίζει εκεί που του λέμε ( χ +/- ψ ), αλλά το τελικό αποτέλεσμα κατόπιν της επιρροής του χώρου είναι χ και στα δύο κανάλια. * Και αυτό φίλε Γιώργο δεν το κάνει κανένα, μα κανένα καλώδιο. Όπως σου έχω ξαναπεί όμως, το τί κάνει αυτή η πολυπόθητη ισορροπία, θα το καταλάβεις μόνο όταν ακούσεις ένα σύστημα που χαρακτηρίζεται απο αυτή. Τότε θα σου πέσουν τα σαγόνια κάτω και τότε θα καταλάβεις τί εννοώ. Προσπάθησε να βρεις τέτοια συστήματα να ακούσεις και μιας που τα βρίσκετε με τον Λέανδρο, ελπίζω να πάτε μαζί επίσκεψη σε κάποιο φίλο που να έχει φροντίσει τον χώρο του. Τότε θα καταλάβεις τί εννοώ. ;)
Λέτε να ρθει μέρα που ο λέανδρος θα γράφει τέτοια;
Εξαιρετικά δύσκολο. Δεν ξέρω τί θα γίνει βέβαια αν ακούσει το σύστημα του Τζιοβάνι...

*Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι τα ηχεία παίζουν πάντα στην ίδια στάθμη. Σημαίνει ότι αφαιρούνται οι επιρροές του χώρου ( ενίσχυση ή ταπείνωση ) και τελικά αυτό που ακούμε, είναι αυτό που πρέπει να ακούμε, στη σωστή στάθμη δηλαδή.
 



Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Επειδή στην ροή του νήματος, έγινε αναφορά και στα καλώδια τροφοδοσίας να κάνω μια ερώτηση. Από τον πίνακα μέχρι την πρίζα στο ρακ, υπάρχει καλώδιο ηλεκτρολογικό 3X1,5mm2 (αυτό δηλαδή που προβλέπεται για την συνολική ισχύ και ένταση ρεύματος που απαιτούν όλες οι συσκευές στο ρακ). Αν τώρα από την πρίζα και μετά βάλω ένα ας πούμε hiend καλώδιο τροφοδοσίας, τι ακριβώς αλλάζει στο ρεύμα που τροφοδοτεί τις συσκευές; Υπάρχει ας πούμε κάποια σημαντική hi-end ιδιότητα του ρεύματος ή οποία είχε χαθεί στην πορεία από τον πίνακα μέχρι την πρίζα και ανακτάται με τη χρήση κάποιου άλλου καλωδίου και πως γίνεται αυτό;
Παρακαλώ απάντηση από γνώστες και όχι μόνο.
Έτοιμος είναι ο ηλεκτρολόγος να μου τραβήξει γραμμή με δικιά της γείωση αλλά λόγω μέτρων τι να κάνω από το Μάιο τώρα
 

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.257
Κράτα όσα καλώδια ήδη έχεις ως σύμβολα ακροαματικής...συμπεριφοράς.Χρειάζεται κάτι να μας υπενθυμίζει περασμένες νοοτροπίες και την εξέλιξή μας από εκείνες.
Βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο να πουληθούν τα καλώδιά μου καθώς δεν σκοπεύω να τα σκοτώσω για να φύγουν. Όπως έχω ξαναπεί, τα πήρα σε εποχή που είχα πολύ περισσότερο χρήμα και δεν στερήθηκα κάτι για να τα πάρω ( απλά δούλεψα παραπάνω ). Δεν τα βρίσκω άχρηστα για τη δουλειά που καλούνται να κάνουν, οπότε δεν νιώθω την ανάγκη να τα δώσω όσο όσο για να απαλλαγώ. Κατόπιν εορτής, μετανιώνω που τα πήρα πριν ασχοληθώ σοβαρά με όσα ασχολούμαι αυτή τη περίοδο. Αν ψώνιζα τώρα, θα έδινα τα χρήματα των καλωδίων σε φροντίδα χώρου, θα εφάρμοζα ισοστάθμιση με τον τρόπο που θα κάνω ( και που περιγράφεις ) και αργότερα θα υλοποιούσα το πέρασμα στο .2 με τη βοήθεια κατάλληλου εξοπλισμού ελέγχου.

Αν είναι να έχω αποφοιτήσει από M.I.T. για να ακούσω μουσική άστο καλύτερα
Γι'αυτό υπάρχουν και οι τεχνικοί Γιώργο. Και ειλικρινά, μη νομίζεις ότι θα σου κοστίσει παραπάνω απο τα καλώδια που έχεις βάλει στο μάτι. Το ίδιο πίστευα κι εγώ, ότι ζητάνε μια περιουσία. Φίλος απο εδώ έκανε το σωστό και επένδυσε σε φροντίδα χώρου. Το κόστος ήταν μικρότερο απο το κόστος των καλωδίων μου ( που είναι μικρότερο απο αυτό που πας να επενδύσεις εσύ ).
Ο Λέανδρος μ@λ@κιες δε πρόκειται να γράψει ποτέ Ντοκ.. :wink:
Θα το ακούσεις κι εσύ... Εγώ ειλικρινά περιμένω τα σχόλιά σου μετά την ακρόαση στου Τζιοβάνι. Looking forward to!!!
Έτοιμος είναι ο ηλεκτρολόγος να μου τραβήξει γραμμή με δικιά της γείωση αλλά λόγω μέτρων τι να κάνω από το Μάιο τώρα
Αυτό είναι καλό για πολλούς λόγους. Εννοείται ότι το έχω κάνει κι εγώ, αν και όχι με δική του γείωση ( δεν έχω αυτή τη δυνατότητα ). Με 16άρα ασφάλεια και 2.5άρι καλώδιο, εννοείται.
Εν ολίγοις @gdresios , αυτό χτυπίεμαι και σου λέω τόσο καιρό. Πάρε τα πράγματα με τη σειρά. Δεν βιάζεσαι. Κάνε μια παύση και βρες καλοστημένα συστήματα να ακούσεις. Και όταν τα βρεις, ζήτα να σου αφαιρέσουν ένα κομμάτι της φροντίδας. Τότε, διά της απουσίας θα καταλάβεις τη σπουδαιότητα του κομματιού και κατ'επέκταση της φροντίδας χώρου, της ορθής συνεργασίας συστήματος και χώρου. Ήδη έχεις ακούσει τί κάνουν τα καλώδια στο σύστημά σου. Σύγκρινε αυτό το ποσοστό βελτίωσης με το ποσοστό υποβάθμισης που θα ακούσεις όταν χαλάσει η περιποίηση χώρου. Get it?
 

Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο να πουληθούν τα καλώδιά μου καθώς δεν σκοπεύω να τα σκοτώσω για να φύγουν. Όπως έχω ξαναπεί, τα πήρα σε εποχή που είχα πολύ περισσότερο χρήμα και δεν στερήθηκα κάτι για να τα πάρω ( απλά δούλεψα παραπάνω ). Δεν τα βρίσκω άχρηστα για τη δουλειά που καλούνται να κάνουν, οπότε δεν νιώθω την ανάγκη να τα δώσω όσο όσο για να απαλλαγώ. Κατόπιν εορτής, μετανιώνω που τα πήρα πριν ασχοληθώ σοβαρά με όσα ασχολούμαι αυτή τη περίοδο. Αν ψώνιζα τώρα, θα έδινα τα χρήματα των καλωδίων σε φροντίδα χώρου, θα εφάρμοζα ισοστάθμιση με τον τρόπο που θα κάνω ( και που περιγράφεις ) και αργότερα θα υλοποιούσα το πέρασμα στο .2 με τη βοήθεια κατάλληλου εξοπλισμού ελέγχου.



Γι'αυτό υπάρχουν και οι τεχνικοί Γιώργο. Και ειλικρινά, μη νομίζεις ότι θα σου κοστίσει παραπάνω απο τα καλώδια που έχεις βάλει στο μάτι. Το ίδιο πίστευα κι εγώ, ότι ζητάνε μια περιουσία. Φίλος απο εδώ έκανε το σωστό και επένδυσε σε φροντίδα χώρου. Το κόστος ήταν μικρότερο απο το κόστος των καλωδίων μου ( που είναι μικρότερο απο αυτό που πας να επενδύσεις εσύ ).


Θα το ακούσεις κι εσύ... Εγώ ειλικρινά περιμένω τα σχόλιά σου μετά την ακρόαση στου Τζιοβάνι. Looking forward to!!!


Αυτό είναι καλό για πολλούς λόγους. Εννοείται ότι το έχω κάνει κι εγώ, αν και όχι με δική του γείωση ( δεν έχω αυτή τη δυνατότητα ). Με 16άρα ασφάλεια και 2.5άρι καλώδιο, εννοείται.
Δεν έχω ξοδέψει καμμιά περιουσία, 1000 ευρώ για σύνολο καλωδίων δεν είναι καν και εξωφρενικό, και εκεί θα τελειώσω για την επόμενη δεκαετία, ελπίζω να μας έχει ο θεός καλά να τα χαρούμε τώρα στην Τρίτη ηλικία.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.659
Reaction score
58.224
Αν είναι να έχω αποφοιτήσει από M.I.T. για να ακούσω μουσική άστο καλύτερα
Ένα τέτοιο απόφθεγμα ανάγεται είτε σε αυταπάτη είτε σε παραπλάνηση.
Ο Λέανδρος μ@λ@κιες δε πρόκειται να γράψει ποτέ Ντοκ.. :wink:
Φοβού το ΜΙΤ (Musical Institute of Trolling) ,αλλά τρέμε...τους αποφοίτους του. :sneaky:
 

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.257
Δεν έχω ξοδέψει καμμιά περιουσία, 1000 ευρώ για σύνολο καλωδίων δεν είναι καν και εξωφρενικό, και εκεί θα τελειώσω για την επόμενη δεκαετία, ελπίζω να μας έχει ο θεός καλά να τα χαρούμε τώρα στην Τρίτη ηλικία.
Και πόσα ακόμα για καλώδια ρεύματος? Πόσα ακόμα για στηρικτικά καλωδίων, μηχανημάτων και πάει λέγοντας; Επαναλαμβάνω και το λέω φιλικά και χωρίς καμία διάθεση να αντιπαρατεθώ με κανέναν. Πάρε το χρόνο σου και πριν κάνεις οτιδήποτε, άκου συστήματα σε καλοστημένους χώρους. Τόσο καιρό έχεις το σύστημά σου. Τώρα πρέπει να τα κάνεις όλα; Τι στο καλό; Δεν είναι τρένο που αναχωρεί η περιποίηση του ήχου σου. Δες όλους τους παίκτες στο παιχνίδι και πράξε ανάλογα.
Α. Που είσαι @gdresios. Μια τυπική φροντίδα χώρου με μελέτη και υλικά, κάπου στο 1500~2000 να την υπολογίζεις. Λίγο πάνω, λίγο κάτω. Ήδη έχεις δώσει τουλάχιστον τα μισά για να αλλάξεις καλώδια ( ή σκοπεύεις να τα δώσεις ). Για ρώτα και αυτούς που έδωσαν αυτά τα χρήματα, τί άκουσαν... Γιατί εγώ έχω μιλήσει με μερικούς. ;)
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Ένα τέτοιο απόφθεγμα ανάγεται είτε σε αυταπάτη είτε σε παραπλάνηση.

Φοβού το ΜΙΤ (Musical Institute of Trolling) ,αλλά τρέμε...τους αποφοίτους του. :sneaky:
Περισσότερο να φοβάσαι τους διαβαστερους κουφούς.. είναι ιδιαιτέρως επικίνδυνοι και το κακό είναι ότι παίρνουν κι άλλους στο λαιμό τους...:whistling::whistling::whistling:
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.902
Μηνύματα
2.955.607
Members
38.258
Νεότερο μέλος
ds-mk
Top