Από nordost σε κάτι άλλο !!!

Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Μεγάλε, στα 9 στα 10 "οικιακά" σεταπ που έχει τύχει να ακούσω, οι τονικές αλλοιώσεις βγάζουν μάτι.

Μια μέτρηση στο φάσμα, δείχνει αμέσως το μέγεθος του προβλήματος, αντικειμενικά.

Εδώ στο φόρουμ, έχουν ανεβάσει μετρήσεις άπειρα μέλη. Πραγματικά άπειρα. Νομίζεις ότι υπήρξε έστω και 1 μέτρηση, μια ρε φίλε, μια, που να είναι άριστη και να μη χρειάζεται ισοστάθμιση;

Έστω μια; Ε;

Ο Χρήστος ο Χατζησταμος, κάποτε με τη μετρικ είχε πάθει έναν έρωτα με τις "χροιές" της και την ανάλυση που βγάζει, και όποιος από εμάς την πήρε, όταν ήρθε ο Χρήστος στο χώρο μας, το πρώτο που έκανε ήταν να βάλει μικρόφωνο, να κάνει μετρήσεις και να διορθώσει τις τονικές αλλοιώσεις στο φάσμα με ισοστάθμιση από τη μετρικ, και να μείνουμε μεις παγωτό.

Τιδεκαταλαβαινεις;
Ντοκ δεν διαφωνώ με μια επιστημονική προσέγγιση και με οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση αλλά δεν μπορείς να επιβάλεις δογματικά την άποψη σου και να μην δέχεστε ότι υπάρχει και άλλος δρόμος, δηλαδή αν δεις το τι γράφεις είναι ή ο δρόμος μου ή τίποτα αυτό είναι Ερντογανισμός.
 
Last edited:

C

chrispo

Guest
αρχίσαμε πάλι....ρε Αυτί , γιατί του την πέφτεις έτσι? (είσαι προσβλητικός,....νομίζω:whistling:)
 

I

iason

Guest
Μεγάλε, στα 9 στα 10 "οικιακά" σεταπ που έχει τύχει να ακούσω, οι τονικές αλλοιώσεις βγάζουν μάτι.

Μια μέτρηση στο φάσμα, δείχνει αμέσως το μέγεθος του προβλήματος, αντικειμενικά.

Εδώ στο φόρουμ, έχουν ανεβάσει μετρήσεις άπειρα μέλη. Πραγματικά άπειρα. Νομίζεις ότι υπήρξε έστω και 1 μέτρηση, μια ρε φίλε, μια, που να είναι άριστη και να μη χρειάζεται ισοστάθμιση;

Έστω μια; Ε;

Ο Χρήστος ο Χατζησταμος, κάποτε με τη μετρικ είχε πάθει έναν έρωτα με τις "χροιές" της και την ανάλυση που βγάζει, και όποιος από εμάς την πήρε, όταν ήρθε ο Χρήστος στο χώρο μας, το πρώτο που έκανε ήταν να βάλει μικρόφωνο, να κάνει μετρήσεις και να διορθώσει τις τονικές αλλοιώσεις στο φάσμα με ισοστάθμιση από τη μετρικ, και να μείνουμε μεις παγωτό.

Τιδεκαταλαβαινεις;
FB_IMG_1584355782142.jpg
 


Μηνύματα
131
Reaction score
165
Νομίζω ,ότι αυτό που έγραφε ο Κώστας, πάνω κάτω ,υποστήριξε και ο κ. Μεταξάς στη συνέντευξη του. Εννοείται μετρήσεις αλλά το τελικό τιουνάρισμα το κάνει με το αυτί. Είχα ανεβάσει και ένα βίντεο του D agostino που υποστήριζε το ίδιο. Τα krell που του ζήταγε η εταιρεία να μετράνε τέλεια (λόγω ανταγωνισμού) παίζανε χειρότερα από τον ksa 50 που είχε χειρότερες μετρήσεις.
 

Μηνύματα
7.486
Reaction score
12.264


Όταν η ανοησία συναντά την ειρωνεία, γράφει αμπσέντι κάπου στη γωνία. :tongue:

Δε λέω, σημαντική η προσφορά σου στο νήμα. :lol:

View attachment 161296

:lol:



ΥΓ. Αφού συμφωνείτε κάποιοι με τον Χρήστο, αντί να τον χειροκροτείτε επιλεκτικά, γιατί δε πάτε να πάρετε κιι ή και τα υπέροχα Γκριμ, να σας φέρει ο ίδιος ο Χρήστος και μια τονική ισορροπία με το ενσωματωμένο dsp τους;
Ειδάλλως σε τι ακριβώς συμφωνείτε μαζί του; Στο ότι έκανε μαστερινγκ (dsp μέσω αμαρα) στα φοκαλάκια για να έρθουν όπως πρέπει; Δηλαδή συμφωνείτε στη χρήση ισοστάθμισης στο σεταπ; Και γιατί τότε δεν έχετε σεις τέτοια ισοστάθμιση στο δικό σας; Στο ότι τα ενεργά μόνιτορ είναι εκ των πραγμάτων εξαιρετικά vfm; Στο ότι θα πάθετε πλάκα αν ακούσετε ένα ζευγάρι ενεργά στημένα καθωσπρέπει; Στο ότι οι ηχογραφησεις είναι εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους, άρα ο μόνος σωστός τρόπος να στήσεις σύστημα είναι με άριστη τονική ισορροπία;

Που ακριβώς συμφωνήσατε;

Κι αν τυχόν όντως συμφωνείτε με αυτά που τα είπε προ λίγου ο Χρήστος, τότε γιατί στο διάτανο αντιδρατε όταν σας τα λέω τα ίδια ακριβώς εγώ;

Ε;
Γιατί επικρατεί ο ρεβανσισμός.

Και εγώ!

Κωστή, ο μόνος λόγος που έγραψα είναι ο εξής.

Κάποιοι πελάτες έρχονται στο κατάστημα, θέλουνε να ξεκινήσουν με μικρό συνήθως budget ένα σύστημα και η συζήτηση ξεκινάει πως θα ήθελαν να ακούσουν μουσική αλλά δεν έχουν φτιάξει το χώρο τους με μπασοπαγίδες, δεν μπορούν να βάλουν πάνελ, δεν έχουν χώρο και χρήματα για 2 Sub και τελικά ρωτάνε αν έχει νόημα να πάρουν κάτι για να ακούνε μουσική !!!

Ο ρόλος ενός forum πρέπει να είναι θετικός όχι να φρενάρει την ουσία του hobby και τις ανάγκης να ακούμε μουσική.
Αυτό οδηγεί όλους στο να αγοράζουν Bluetooth σκουπίδια. Φαντάζομαι δεν είναι αυτό που θα ήθελες

Δεν υπάρχει σε σπίτι και σαλόνι ακρόαση στα 2 μέτρα στο 80 % των περιπτώσεων και όλη η μαγία στο Hi-Fi είναι το dispersion και η μεγάλη εικόνα στά σύγχρονα συστήματα. Να περπατάς στο χώρο και να έχεις ένα sound wall

Δεν υπάρχει κανένας κανόνας πως ένα παθητικό σύστημα είναι κατώτερο απο ενεργό. Κάθε ένα έχει + και -
ανάλογα το budget, το στύλ μουσικής ( κλασσική απο ενεργό το ξεχνάς , Rock ποιό εύκολα θα πάιξει ενεργό ), το χώρο, την απόσταση ακρόασης και βέβαια ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Το δικό σου σύστημα είναι καλό όχι επειδή έχεις ενεργή πολυενίσχυση αλλά επειδή το έχεις ρυθμίσει (ελπίζω !!) πολύ καλά. Μπορεί ένα μεγάλο παθητικό να σου πάρει το scalp και το ξέρεις

Να δίνουμε όλη την πληροφορία, τις προσωπικές προτιμίσεις ασφαλώς, αλλά να είμαστε ανοικτοί

Δεν υπάρχει μια αλήθεια ( ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ )
Κύριε Χρήστο, θεωρείτε ότι ένα σύστημα που δεν έχει σταθερό κεντρικό είδωλο ( το να μη μπορεί να παίξει δηλαδή σωστά μονοφωνικό υλικό = κέντρο ) αποτελεί βάση για να ασχοληθεί κάπιοος με λοιπά υλικά tuning, π.χ. τα καλώδια που συζητάμε εδώ πέρα; Μπορείτε να εξηγήσετε τί συμβαίνει όταν δεν υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στα κανάλια, αν και κατά πόσο επηρεάζεται η ακουστική εμπειρία και αν μπορεί κάποιος να αξιολογήσει ένα σύστημα, ένα καλώδιο, οτιδήποτε ενώ δεν έχει σταθερό κεντρικό είδωλο;

Το βιολί βιολάκι, τι είχαμε Γιάννη μου,

Και εγώ αν παίρνω αποσπασματικά κομμάτια δίνω άλλο νόημα στα γραφόμενα του οποιοδήποτε, ούτε ο Πρωτοσάλτε δεν κάνει τέτοια διαστρέβλωση, απορώ από όλο αυτό το κείμενο τελικά καταλάβατε αυτό που σας βολεύει και όχι το νόημα.

´Ελεοοοοοοοοος
Α, όταν τα κάνει ο Λέανδρος όμως, ούτε φωνή ούτε ακρόαση!!! :lolsign:
Μας κοροϊδεύεις Κωστάκη ετσι; Εσύ δε μας έχεις πρήξει ότι τα αυτιά είναι μόνο για στέκονται τα γυαλιά; Τώρα τα "γυρίζεις"; Ναι, δυστυχώς αυτο ακριβώς κανεις και ΔΕΝ εκπλήσσομαι, καθόλου..

Υ.Γ.: Πρώτη φορά σε βλέπω να στέκεσαι προσοχή σε κάποιον. Μου αρέσει, και δεν υπάρχει ίχνος κακίας σ' αυτό που λέω.
Αν τα αυτιά επιβεβαιώνονται απο τις μετρήσεις, μια χαρά είναι και τα αυτιά. Το πρόβλημα είναι όταν κάποιος θεωρεί ότι τα αυτιά υπερτερούν των μετρήσεων.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.592
Reaction score
138.579
Νομίζω ,ότι αυτό που έγραφε ο Κώστας, πάνω κάτω ,υποστήριξε και ο κ. Μεταξάς στη συνέντευξη του. Εννοείται μετρήσεις αλλά το τελικό τιουνάρισμα το κάνει με το αυτί. Είχα ανεβάσει και ένα βίντεο του D agostino που υποστήριζε το ίδιο. Τα krell που του ζήταγε η εταιρεία να μετράνε τέλεια (λόγω ανταγωνισμού) παίζανε χειρότερα από τον ksa 50 που είχε χειρότερες μετρήσεις.
Ναι, αναφέρεσαι στο fine tuning, μετά το σωστό "by the book" καλιμπραρισμα του σετάπ, ώστε να έχει μια σωστή τονική ισορροπία στο ακουστό φάσμα.

Σαφώς συμφωνώ με την λογική του fine tuning κατά τα γούστα του ιδιοκτήτη, και είναι κάτι που ένθερμα το υποστηρίζω εδώ και δεκαετίες.

Θέλει λίγο μπάσο παραπάνω; Ευκολακι. Λίγο προβολικά μεσαία; Ευκολακι. Λίγο ζεστά μεσαία; Ευκολακι. Λίγο αέρα στα όργανα; Ευκολακι.

Όσο πιο πολλά ξέρει αυτός που ασχολείται με την ισοστάθμιση, τόσο πιο επιτυχημένο θα είναι το τελικό fine tuning, αλλά πρέπει να καταλάβουμε πρώτα πως αυτό είναι απλώς το κερασάκι στην τούρτα.

Η τούρτα είναι η τονική ισορροπία.

Χωρίς την τούρτα, μένεις με ένα κερασάκι στο χέρι... ;)
 

Μηνύματα
7.486
Reaction score
12.264
Ντοκ δεν διαφωνώ με μια επιστημονική προσέγγιση και με οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση αλλά δεν μπορείς να επιβάλεις δογματικά την άποψη σου και να μην δέχεστε ότι υπάρχει και άλλος δρόμος, δηλαδή αν δεις το τι γράφεις είναι ή ο δρόμος μου ή τίποτα αυτό είναι Ερντογανισμός.
Αυτό δυσκολεύεσαι να καταλάβεις και δυστυχώς, όσοι σε σιγοντάρουν, στο κάνουν πιο δύσκολο. Ο δρόμος είναι ένας. Να παιζει σωστά το ρημάδι. Να λειτουργεί με βάση κάποιους βασικούς κανόνες. Κάποτε θα το καταλάβεις. Εύχομαι και να το ακούσεις. Που θα πάει... ;)
Εγω λέω αυτό το Πάσχα να σταυρώσουμε τον Λέανδρο.
Μα, κάνει το ίδιο ακριβώς πράγμα για το οποίο κατηγορείς τον Κώστα. Αν δεν το κατάλαβες, ο κύριος Χρήστος δεν έβγαλε "λάδι" τη πλευρά αυτών που σου χρυσώνουν το χάπι για τα καλώδια. Εύχομαι να επιβεβαιωθώ, όχι στα πλαίσια κάποιας διαμάχης, αλλά αφού βρίσκετε τη τοποθέτηση του επαγγελματία σωστή και αντικειμενική, ας πάρουμε απο τον ίδιο απαντήσεις πάνω στα φλέγοντα ζητήματα που επιδεικτικά μερικοί επιλέγουν να παραβλέπουν. ;)
 


Μηνύματα
7.486
Reaction score
12.264
@ChrisHat Και μια τελευταία ερώτηση. Λογικά θα έχετε αντιμετωπίσει πελάτες οι οποίοι έρχονται και ζητάνε τη γνώμη σας π.χ. για πρίμα που τσιρίζουν στο σύστημά τους. Είναι εύκολο να μας πείτε πως διαχειρίζεστε τη κατάσταση;
 


C

chrispo

Guest
Ναι, αναφέρεσαι στο fine tuning, μετά το σωστό "by the book" καλιμπραρισμα του σετάπ, ώστε να έχει μια σωστή τονική ισορροπία στο ακουστό φάσμα.

Σαφώς συμφωνώ με την λογική του fine tuning κατά τα γούστα του ιδιοκτήτη, και είναι κάτι που ένθερμα το υποστηρίζω εδώ και δεκαετίες.

Θέλει λίγο μπάσο παραπάνω; Ευκολακι. Λίγο προβολικά μεσαία; Ευκολακι. Λίγο ζεστά μεσαία; Ευκολακι. Λίγο αέρα στα όργανα; Ευκολακι.

Όσο πιο πολλά ξέρει αυτός που ασχολείται με την ισοστάθμιση, τόσο πιο επιτυχημένο θα είναι το τελικό fine tuning, αλλά πρέπει να καταλάβουμε πρώτα πως αυτό είναι απλώς το κερασάκι στην τούρτα.

Η τούρτα είναι η τονική ισορροπία.

Χωρίς την τούρτα, μένεις με ένα κερασάκι στο χέρι... ;)
Το fine tuning , είναι καθαρά προσωπική πινελιά του κάθε κατασκευαστή στα μηχανήματα ή ηχεία του. Αν είναι σωστό , θα το δείξουν , πάλι τα μηχανήματα μετρήσεων. Άλλο πως παίζουν και άλλο πως μετράνε. Όπως είπε και ο παραπάνω φίλος, ενδεικτικό είναι το παράδειγμα με τους Krell.
Αν και νομίζω ότι ως fine tuning, εννοούμε την δοκιμή διαφορετικών υλικών με ίδιες τιμές, στο βασικό σχέδιο της υλοποίησης, που επιφέρουν αλλαγή τονικότητας στο τελικό άκουσμα.
 
Last edited by a moderator:

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Νικολάκη, κάτσε στ'αβγά σου ήσυχος, και μη ξεκινάς κάτι που δε μπορείς να τελειώσεις με επιχειρήματα, αλλά μόνο με κλάματα και μυξες. :gotcha:



Όχι, καθόλου δε το γυρίζω, αλλά η στενόμυαλη οπτική σου, αδυνατεί να κατανοήσει τα βασικά.:tongue:

Εμείς όλοι, που δεν είμαστε επαγγελματίες στον ήχο, ο μόνος τρόπος να αξιολογήσουμε τι ακούμε, είναι βλέποντας σχεδιαγράμματα απόκρισης, και ναι, τα αυτιά μας θα στηρίξουν τα γυαλιά μας για να βλέπουμε ξεκάθαρα τα σχεδιαγράμματα, τίποτε άλλο δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε.

Ο Χρήστος έχει επαγγελματικό αυτί, είναι επαγγελματίας αυτιάς, μηχανικός ήχου, μαστερας, είναι πολύ διαφορετικός από τον τυπικό χαϊεντά ή τον "αγνό μουσικόφιλο".

Είναι η δουλειά του τέτοια, έχοντας πραγματοποιήσει μια σωρεία εξαιρετικών μαστερινγκ, που ξέρει να αντιλαμβάνεται τα πραγματικά χαρακτηριστικά του ήχου, ανά συχνότητα, ανα περιοχή όπως τα βλέπουμε στο σχεδιάγραμμα του Μπομπ.

Ο Χρήστος έχει δει άπειρα σχεδιαγράμματα που εσύ δε καταλαβαίνεις, κι έχει τεράστια εμπειρία και εμπλοκή με μετρήσεις στον ήχο.

Εσύ κι οι όμοιοί σου, ιδέαν δεν έχετε από ήχο. Υγρές μεσαίες και τρίχες κατσαρες, ποίηση επιπέδου ΤΑS, πλήρη αδυναμία να εστιάσεις στα αντικειμενικά προβλήματα και στα χαρακτηριστικά του ήχου, πλήρη άγνοια από διαγράμματα, ουδεμία γνώση περί ριβερμπ και κομπρες ή εξπαντ, μηδέν σχέση με τις αντικειμενικές έννοιες του ήχου.

Μη μπλέκεις με πράγματα που δε καταλαβαίνεις σα το φημισμένο λεανδρειο Έκο το φλατερινγκ, είστε βυθισμένοι στην άγνοια, αδυνατείτε να συμμετέχετε σε συζητήσεις με τεχνικά δεδομένα.

Εγώ τιμώ τις θέσεις των επαγγελματιών του είδους, διαβάζω μετά μανίας τι γράφουν οι μαστεράδες, κι όχι ποίηση περί χροιων στο τας, είμαι φανατικός θαμώνας στο γκιαρσλατζ εδώ και δεκαετίες, και φυσικά στο audio science review, και ξέρω να τιμώ αυτόν που το αξίζει, και να ξεχωρίζω τα σύκα από τα σκατά. ;)

Εσύ; Τι ακριβώς θες να μου πεις τώρα;
Να φέρω χαρτομάντιλα;

Φυσικά, εμμένω στα άκρως θετικά μου σχόλια για το αφτί του Χατζησταμου, και πιθανώς να έχω την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση σε κάθε μαστερα. Αυτοί κυρίες και κύριοι, μας σερβίρουν τη μουσική που ακούμε μεις στο σπίτι μας, αυτοί φτιάχνουν τις κονσέρβες, αυτοί ξέρουν. ;)

Καλά θα κάνετε να διαβάζετε και σεις γκιαρσλατζ, να δείτε λίγο φως στο τούνελ, να μπείτε στο ASR να βλέπετε σχεδιαγράμματα τονικης ισορροπίας, αυτά μετράνε οι άνθρωποι, όχι υγρασία στις μεσαίες και λαμπατες ιστορίες...

Και καλά θα κάνετε όλοι σας, να εμπιστευτείτε σε επαγγελματίες το καλιμπραρισμα του σετάπ σας. Είναι κάτι που το φωνάζω χρόνια τώρα.

Φιλικά.

Πάντα φιλικά.
Κωστάκη για μια ακόμη φορά διαπιστώνω πόσο κοντά βρίσκονται η υπόληψη με την ανυποληψία. Τόσο κοντά που μπορεί κάποιος να περάσει από τη μια κατάσταση στην άλλη χωρίς να το αντιληφθεί.

Με συγχωρείς, δεν κάνω τίποτε περισσότερο από το να σου υπενθυμίζω αυτά που εσύ κατά καιρούς έχεις πει.

Και, ναι, εάν βρεθούμε στη Θεσσνίκη, εγώ δε θα είχα κανένα πρόβλημα να πιώ μπύρες μαζί σου. Όπως και έγινε μια φορά στο παρελθον. Στο λέω ειλικρινά. Απολύτως. Είναι και δείγμα πολιτισμού άλλωστε.

Υ.Γ.: Χάρη μη σπεύσεις πάλι..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.592
Reaction score
138.579
Συμφωνώ Κώστα ,αυτό ακριβώς.
Είναι εντυπωσιακό να δεις πως καταφέρνει ο Χρήστος (εφόσον του ζητηθεί) να ισοσταθμισει ένα σεταπ, ώστε να ενοχλεί το λιγότερο δυνατόν σε παλαιές ηχογραφησεις, που "ξύνουν" ή ακούγονται γενικώς απαράδεκτα, χωρίς να υποβιβάσει ιδιαίτερα το άκουσμα σε σύγχρονες άρτιες ηχητικά ηχογραφήσεις.

Η γνώση, η πραγματική γνώση στα συχνοτικά στοιχεία του ήχου, όπως και η εμπειρία πάνω στη δουλειά του μάστερινγκ, οδηγεί σε εξαιρετικές δυνατότητες ισοστάθμισης, που να "αρέσει" σε όλο τον κόσμο.

Γιατί, κακά τα ψέματα, η δουλειά του μαστερα είναι να κάνει έτσι το μάστερινγκ, ώστε να αρέσει (αν είναι δυνατόν) σε όλους, και να παίζει αξιοπρεπώς σε όλα τα σεταπ. Γνώση, που ένας μουσικόφιλος ή μηχανάκιας, είναι αδύνατον ποτέ να την κατακτήσει.
Είναι εργαλείο δουλειάς, και αυτά τα ξέρουν οι επαγγελματίες. ;)
Το fine tuning , είναι καθαρά προσωπική πινελιά του κάθε κατασκευαστή στα μηχανήματα ή ηχεία του. Αν είναι σωστό , θα το δείξουν , πάλι τα μηχανήματα μετρήσεων. Άλλο πως παίζουν και άλλο πως μετράνε. Όπως είπε και ο παραπάνω φίλος, ενδεικτικό είναι το παράδειγμα με τους Krell.
Συμφωνώ.

Και εφόσον οι τυπικές μετρήσεις του προϊόντος είναι αξιοπρεπείς, τότε η πινελιά του καθενός κατασκευαστή, θα είναι το στοιχείο εκείνο που θα μας οδηγήσει στο να τα αγαπήσουμε και να τα αγοράσουμε, ή να μη μας αρέσουν...

Οι "γιατροί του φόρουμ" που συχνά σας ενοχλούν με την αντικειμενικότητα, έχουν κατ'επαναληψιν εστιάσει στις "πινελιές" των κατασκευαστών, και στην ευλαβική διατήρηση αυτών των "πινελιων" κατά την ισοστάθμιση, ώστε να μην χαθεί ο αγαπημένος "χαρακτήρας" του ηχείου.

Αν πρόσεξες, πρόσφατα έδωσα οδηγίες σε ένα φίλο εδώ για την ισοστάθμιση του Νιούμαν, ώστε να μη κουκουλώσει με την αυτοματοποιημένη διαδικασία ισοστάθμισης τον χαρακτήρα του αξιόλογου και αγαπημένου αυτού ηχείου, καθώς ο κατασκευαστής, ..."ξέρει".
Τουλάχιστον, ξέρει περισσότερα από μας. ;)
 
Last edited:


Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Κωστάκη για μια ακόμη φορά διαπιστώνω πόσο κοντά βρίσκονται η υπόληψη με την ανυποληψία. Τόσο κοντά που μπορεί κάποιος να περάσει από τη μια κατάσταση στην άλλη χωρίς να το αντιληφθεί.

Με συγχωρείς, δεν κάνω τίποτε περισσότερο από το να σου υπενθυμίζω αυτά που εσύ κατά καιρούς έχεις πει.

Και, ναι, εάν βρεθούμε στη Θεσσνίκη, εγώ δε θα είχα κανένα πρόβλημα να πιώ μπύρες μαζί σου. Όπως και έγινε μια φορά στο παρελθον. Στο λέω ειλικρινά. Απολύτως. Είναι και δείγμα πολιτισμού άλλωστε.

Υ.Γ.: Χάρη μη σπεύσεις πάλι..
Επειδη εγω θελω να συνεχισω να κρινομαι σαν αμεροληπτος,ρεαλιστης και αντικειμενικος,να πω εδω οτι ο Κωστας βασιζεται ΚΑΙ στο αυτι περαν των ρυθμισεων,οπως μου εχει δωσει και συγχαρητηρια που ρυθμισα σωστα το συστημα μου,ως προς την αντηχηση και την αποκριση μεσαιων και ανω με αυτον τον τροπο...
 

Μηνύματα
7.486
Reaction score
12.264
Επειδη εγω θελω να συνεχισω να κρινομαι σαν αμεροληπτος,ρεαλιστης και αντικειμενικος,να πω εδω οτι ο Κωστας βασιζεται ΚΑΙ στο αυτι περαν των ρυθμισεων,οπως μου εχει δωσει και συγχαρητηρια που ρυθμισα σωστα το συστημα μου,ως προς την αντηχηση και την αποκριση μεσαιων και ανω με αυτον τον τροπο...
Nαι, αλλά εσύ ακόμα και τόσο ισχυρογνώμων που είσαι, έσπευσες να αγοράσεις το διαολεμένο μικρόφωνο, τουλάχιστον για να επιβεβαιώσεις ότι παίζει σωστά το σύστημά σου. Είδες τί πραγματικά συμβαίνει και μάλιστα, ανέβασες και τις μετρήσεις σου ( οι οποίες σε κάποια σημεία καταδεικνύουν ότι τα πράγματα δεν πάνε τόσο καλά όσο θα ήθελες ή ακούς ).
 

C

chrispo

Guest
Ξέχασα να πω ότι τα Lipinski 707, είναι ένα αξιολογότατο ηχείο...και από τα αγαπημένα μου. Μια πολύ προσεγμένη υλοποίηση, με εξαιρετική απόδοση.
Είναι αναφοράς στην κατηγορία , στα σίγουρα.
 
Last edited by a moderator:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.065
Μηνύματα
2.960.920
Members
38.286
Νεότερο μέλος
MichaelK
Top