Από nordost σε κάτι άλλο !!!

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.404
Reaction score
138.287
Γενικά, είναι σωστά αυτά που λέτε περί εμπόρων και χαϊ ενδ.

Ειδικότερα για τον Χρήστο πάντως, η προσωπική μου εκτίμηση είναι πως αν και με σοβαρό επιχειρηματικό πλάνο, συνήθως είναι κακός έμπορας, δηλαδή δε ζμπρώχνει όσο θα μπορούσε αυτά που τον συμφέρουν, συχνά εκφράζει προσωπικές απόψεις ακόμα και πρώιμες, φαινομενικά λανθασμένες ή πλήρως αστήρικτες επιστημονικά, αλλά με έντονο ενθουσιασμό, τυπικό χαρακτηριστικό χομπίστα όπως εμείς, ασχέτως δουλειάς, και εξακολουθεί να είναι χαϊεντας, με την τυπική έννοια του όρου, παρά την επαγγελματική του υπόσταση ως μαστεράς και την τριβή του με τα αντικειμενικά γνωρίσματα του ήχου.

Ως εργαλεία δουλειάς, αυτός μπορεί να έχει χορτάσει τα ATC τα 200-αρια με το σαμπ τους κι όλα εντοιχισμένα σε μελετημένο χώρο με τέλειους χρόνους αντήχησης. Εγώ κι εσείς όμως, θέλουμε 2 ζωές για να τα χορτάσουμε αυτά τα κτήνη υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, που εξακολουθούν να μας συγκλονίζουν με την ορθότητα αναπαραγωγής τους σε κάθε άκουσμα..
 

Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Εγώ από όσα είπε ο κυριος Χατζηστάμου θα κρατήσω μόνο την εισαγωγή όλα τα άλλα μου είναι «περιττά»
αυτό ίσως είναι τροφή για σκέψη.



Φίλοι μου μετά απο 5 χρόνια που έχω να γράψω ασχολείστε με τα ίδια θέματα, τα ίδια στρατόπεδα. Κάπως βαρετό !Αυτό έχει ένα μειονέκτημα. Δεν υπάρχει καμμία συζήτηση για την απόλαυση της μουσικής που υποτίθετε είναι ο στόχος. Οι παλιοί και "guru" μέσα στο forum αντί να "ανοίγετε πραγματικά το δρόμο" σε νέα μέλη ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΣ, τους κλείνετε σε φυλακές "γνώσης" αντί να τους απελευθερώσετε να ανακαλύψουν την μουσική. Και αυτό για να τους ... "προστατέψετε"

Τη μουσική την ανακαλύπτεις μόνος σου και δεν χρειάζεται να σου υποδείξει κανείς οτιδήποτε, είναι θέμα καθαρά υποκειμενικό, υπάρχουν αρκετά threads για τη μουσική σε αυτό το site και αν δεν φτάνουν σε κάποιον υπάρχουν άλλα πιο εξειδικευμένα να μπει και να διαβάσει ότι θέλει, εδώ μπαίνουμε για να μάθουμε μερικά πράγματα που αφορούν κυρίως στην σωστή αναπαραγωγή της μουσικής στους χώρους που ζούμε και για τις συσκευές στο hi-fi/hi end που θα παίξουν τον σημαντικότερο ρόλο σε αυτό και φυσικά για χοντρά πανάκριβα καλώδια που θα κάνουν τη μεγάλη διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα. :pickingnose::prankster:
 
Last edited:

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Δεν βλέπω επίπεδο, Πάνια το έχουμε καταντήσει, βωμολοχίες ένθεν δεν συνάδει με τους κανόνες.

Παρότι το AVsite προωθεί την ανταλλαγή απόψεων και στηρίζει τη μοναδικότητα κάθε προσωπικότητας, μηνύματα που θα υπερβαίνουν τα όρια σε προσωπικές αντιπαραθέσεις, όπως για παράδειγμα υβριστικές εκφράσεις και προσωπικές επιθέσεις μεταξύ μελών απαγορεύονται και θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
Ακριβώς αυτό! Η σχιζοφρένεια αυτού του φόρουμ, όπως μεταδίδεται από "γνώστες" του είδους (που δεν καταλαβαίνουν πάντα τι διαβάζουν, τσεκαρισμένο αυτό :) , με τις κωλοτούμπες τους, τους φανατισμούς τους), είναι η παραγκώνιση της μουσικής απέναντι στον ψυχρό "ορθολογισμό" των τεχνικών χαρακτηριστικών των μηχανημάτων-χώρου. Οι άνθρωποι βασανίζονται με καμπύλες Φλάτσα-Φλούτσα, τρίγωνα, συχνότητες, χρόνους, μπάσα κτλ. Αντί να ακούσουν τη μουσική που τους αρέσει, καταδυναστεύονται από την αγωνία μήπως και τους ξεφύγει κάτι από τα παραπάνω. Ακούνε 3 άλμπουμ ή καλλιτέχνες "αναφοράς" (γιατί έχουν φοβερό μπάσο :) ), πετάνε όλη τη δισκοθήκη τους γιατί βγήκε σε 15.5.25 κανάλια το ίδιο άλμπουμ του 1970 και"ηδονίζονται" να "καθοδηγούν" μέλη στην δική τους σχιζοφρένεια. Αντί να "ανοίγετε πραγματικά το δρόμο" σε νέα μέλη ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΣ" που γράφει και ο κ.Χατζηστάμου.

Όταν ήμουν μικρός θυμάμαι είχα διαβάσει ένα πολύ ωραίο αφιέρωμα στο Βήμα σχετικά με συλλέκτες μουσικής. Είχε τον Πετρίδη, τον Πολυχρονίου, είχε κι έναν Έλληνα που μάζευε soundtracks. Αν θυμάμαι καλά είχε 50.000 κομμάτια. Αναρωτήθηκα τι να τα κάνει όλα αυτά, σιγά μην υπάρχουν αξιόλογα soundtracks σε τόσο μεγάλο αριθμό! Μετά από δεκαετίες τον νοιώθω απόλυτα. Υπάρχουν soundtracks με μουσική που, τολμώ να πω, είναι ανώτερα από "καθιερωμένα" έργα κλασσικής μουσικής που κάθεται ο κάθε "γνώστης" και ακούει εκστασιασμένος! Δυστυχώς η διαδικασία της ανακάλυψης και της σπουδής ενός μουσικού έργου δεν είναι εύκολη υπόθεση, ούτε καν εφικτή θα έλεγα μέσα από τα διάφορα συνδρομητικά κανάλια μετάδοσης μουσικής. Που έχουν όντως καλύτερη ηχητική απόδοση.

Μερικά παραδείγματα ανθρώπων που απολαμβάνουν τη μουσική που τους αρέσει χωρίς ενοχές και συμπλέγματα :







Ναι, ξέρω. Η "δυναμική περιοχή του βινυλίου είναι μικρή, δεν έχουν treatments στους τοίχους, η καμπύλη απόκρισης κάνει τραμπάλα, δεν έχουν σαμπς μπλα μπλα μπλα"......
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Εγώ από όσα είπε ο κυριος Χατζηστάμου θα κρατήσω μόνο την εισαγωγή όλα τα άλλα μου είναι «περιττά»
αυτό ίσως είναι τροφή για σκέψη.



Φίλοι μου μετά απο 5 χρόνια που έχω να γράψω ασχολείστε με τα ίδια θέματα, τα ίδια στρατόπεδα. Κάπως βαρετό !Αυτό έχει ένα μειονέκτημα. Δεν υπάρχει καμμία συζήτηση για την απόλαυση της μουσικής που υποτίθετε είναι ο στόχος. Οι παλιοί και "guru" μέσα στο forum αντί να "ανοίγετε πραγματικά το δρόμο" σε νέα μέλη ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΣ, τους κλείνετε σε φυλακές "γνώσης" αντί να τους απελευθερώσετε να ανακαλύψουν την μουσική. Και αυτό για να τους ... "προστατέψετε"
Ακριβώς αυτό! Η σχιζοφρένεια αυτού του φόρουμ, όπως μεταδίδεται από "γνώστες" του είδους (που δεν καταλαβαίνουν πάντα τι διαβάζουν, τσεκαρισμένο αυτό :) , με τις κωλοτούμπες τους, τους φανατισμούς τους), είναι η παραγκώνιση της μουσικής απέναντι στον ψυχρό "ορθολογισμό" των τεχνικών χαρακτηριστικών των μηχανημάτων-χώρου. Οι άνθρωποι βασανίζονται με καμπύλες Φλάτσα-Φλούτσα, τρίγωνα, συχνότητες, χρόνους, μπάσα κτλ. Αντί να ακούσουν τη μουσική που τους αρέσει, καταδυναστεύονται από την αγωνία μήπως και τους ξεφύγει κάτι από τα παραπάνω. Ακούνε 3 άλμπουμ ή καλλιτέχνες "αναφοράς" (γιατί έχουν φοβερό μπάσο :) ), πετάνε όλη τη δισκοθήκη τους γιατί βγήκε σε 15.5.25 κανάλια το ίδιο άλμπουμ του 1970 και"ηδονίζονται" να "καθοδηγούν" μέλη στην δική τους σχιζοφρένεια. Αντί να "ανοίγετε πραγματικά το δρόμο" σε νέα μέλη ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΣ" που γράφει και ο κ.Χατζηστάμου.

Όταν ήμουν μικρός θυμάμαι είχα διαβάσει ένα πολύ ωραίο αφιέρωμα στο Βήμα σχετικά με συλλέκτες μουσικής. Είχε τον Πετρίδη, τον Πολυχρονίου, είχε κι έναν Έλληνα που μάζευε soundtracks. Αν θυμάμαι καλά είχε 50.000 κομμάτια. Αναρωτήθηκα τι να τα κάνει όλα αυτά, σιγά μην υπάρχουν αξιόλογα soundtracks σε τόσο μεγάλο αριθμό! Μετά από δεκαετίες τον νοιώθω απόλυτα. Υπάρχουν soundtracks με μουσική που, τολμώ να πω, είναι ανώτερα από "καθιερωμένα" έργα κλασσικής μουσικής που κάθεται ο κάθε "γνώστης" και ακούει εκστασιασμένος! Δυστυχώς η διαδικασία της ανακάλυψης και της σπουδής ενός μουσικού έργου δεν είναι εύκολη υπόθεση, ούτε καν εφικτή θα έλεγα μέσα από τα διάφορα συνδρομητικά κανάλια μετάδοσης μουσικής. Που έχουν όντως καλύτερη ηχητική απόδοση.

Μερικά παραδείγματα ανθρώπων που απολαμβάνουν τη μουσική που τους αρέσει χωρίς ενοχές και συμπλέγματα :







Ναι, ξέρω. Η "δυναμική περιοχή του βινυλίου είναι μικρή, δεν έχουν treatments στους τοίχους, η καμπύλη απόκρισης κάνει τραμπάλα, δεν έχουν σαμπς μπλα μπλα μπλα"......
Είναι δείγμα πολιτισμού να μην οξύνονται τα πνεύματα ανάμεσα σε άτομα που δεν ταυτίζονται οι ιδέες τους.Και αυτό το ιδανικό δοκιμάζεται ακόμα περισσότερο όποτε θα υπεισέρχονταν και διάφορα οικονομικά συμφέροντα.

Επειδή λοιπόν δεν υπάρχει τέτοια διάθεση ούτε και συμφέρον από μέρους μου,αφιερώνω εξαιρετικά σε όσους εκτιμούμε ακόμα περισσότερο όταν επεμβαίνουν δυναμικά την παρακάτω τοποθέτηση...
Βασικά περιμένω την εξέλιξη του προενισχυτη μου συγκεκριμένα το B230 XS ο οποίος θα αλλάξει κάποιες χροιές, επίσης το μπάτζετ ανά καλώδιο που θέλω να κινηθώ ( σε πρώτη φάση θέλω να αλλάξω μόνο το cd) είναι έως 500€ είτε καινούργιο είτε δεύτερο χέρι η πρόταση του Ιάσονα είναι ελκυστική αλλά με βγάζει εκτός, αν ξέρει για την συγκεκριμένη εταιρεία στα πιο χαμηλού κόστους καλώδια τι άλλο θα μπορούσα να επιλέξω επίσης έχω βρει ένα ζευγάρι cardas golden reference δεύτερο χέρι στα 370€ υπάρχει κάποια γνώμη για το συγκεκριμένο καθώς επίσης βέβαια εκτός μπάτζετ ένα nordost frey2 στα 700€ το οποίο δεν το έχω ακούσει το frey1 που έχω δοκιμάσει μου φάνηκε λίγο άτονο, δοκίμασα to καινούργιο heimdall2 και red dawn2 τα οποία είναι παρά πολύ κοντά χωρίς το ακριβότερο να αντικατοπρίζει την διαφορά τιμής, και τα δυο μου δίνουν πολύ καλή χαμηλή περιοχή αλλά είναι σχετικά ανισόρροπα σε σχέση με την υψηλή, πάντως σε γενικές γραμμές δεν με κούρασαν, μου έδωσαν και δοκίμασα επίσης ένα SPM reference το οποίο είχε διαύγεια αλλά τσίριζε και μετά από λίγη ώρα γινόταν κουραστικό
...καλώντας τους εμπλεκόμενους ν'αναλογιστούν πόσο συναφής είναι η πραγματική φιλομουσία με ανάλογες αναζητήσεις... :sneaky:
 

Μηνύματα
7.482
Reaction score
12.260
Εκείνο το λαμπάκι πάνω δεξιά, που το πατάς και γίνεται λευκό το φόντο, ή μαύρο...φανταστείτε να χώριζε το φόρουμ σε δυο υποφόρουμ, ένα για τους φίλους της αντικειμενικής προσέγγισης στην ηχητική αναπαραγωγή και ενα για τους φίλους της υποκειμενικής. Και να μην μπορείς να αλλάξεις πλευρά για έξι μήνες.

Θα λέτε για τις χροιές σας και το στρώσιμο των καλωδίων και δεν θα σας ενοχλεί κανείς. Παράδεισος.
Είδες τί έγινε όταν το "πάτησα" εγώ για να αλλάξω μετά απο καιρό. :p

Ακριβώς αυτό! Η σχιζοφρένεια αυτού του φόρουμ, όπως μεταδίδεται από "γνώστες" του είδους (που δεν καταλαβαίνουν πάντα τι διαβάζουν, τσεκαρισμένο αυτό :) , με τις κωλοτούμπες τους, τους φανατισμούς τους), είναι η παραγκώνιση της μουσικής απέναντι στον ψυχρό "ορθολογισμό" των τεχνικών χαρακτηριστικών των μηχανημάτων-χώρου. Οι άνθρωποι βασανίζονται με καμπύλες Φλάτσα-Φλούτσα, τρίγωνα, συχνότητες, χρόνους, μπάσα κτλ. Αντί να ακούσουν τη μουσική που τους αρέσει, καταδυναστεύονται από την αγωνία μήπως και τους ξεφύγει κάτι από τα παραπάνω. Ακούνε 3 άλμπουμ ή καλλιτέχνες "αναφοράς" (γιατί έχουν φοβερό μπάσο :) ), πετάνε όλη τη δισκοθήκη τους γιατί βγήκε σε 15.5.25 κανάλια το ίδιο άλμπουμ του 1970 και"ηδονίζονται" να "καθοδηγούν" μέλη στην δική τους σχιζοφρένεια. Αντί να "ανοίγετε πραγματικά το δρόμο" σε νέα μέλη ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΣ" που γράφει και ο κ.Χατζηστάμου.
Το πρόβλημα ξέρεις ποιο είναι; Ότι αν δεν ασχοληθείς έστω και λίγο με το πως θα παίξει το σύστημα στον χώρο, χάνεις πληροφορίες που είναι γραμμένες στο "μουσικό πρόγραμμα", ακούς μεν τη γενική ιδέα, αλλά όχι και τη μεγάλη εικόνα. Ως παθών που καλώς ή κακώς δεν έδινα τόση πολλή σημασία στη λεπτομέρεια και ασχολήθηκα στα πίσω πίσω με αυτή, όταν ανακάλυψα τί έχανα, απόρησα με το τί σκ@τά άκουγα τόσο καιρό. Φυσικά και η ουσία είναι στο να ακούμε τη μουσική μας, αλλά ρε παιδιά, να μπορούμε να την ακούμε,ε? Δεν ξέρω γιατί σας φαίνεται παράξενο, μήπως δεν το έχετε αντιμετωπίσει εσείς και είχα αφήσει πραγματικά στο έλεος του Θεού το σύστημά μου, αλλά δεν είναι λίγο πράγμα να ακούς μια κιθάρα σαν ένα απλό γρατζούνισμα της χορδής και μετά να ακούς κανονικά τη νότα που παίζει, με τον όγκο της, τις αρμονικές της, τα όλα της. Και επειδή τόσο καιρό το πήγαινα στα τυφλά, ήρθαν οι μετρήσεις οι οποίες άρχισαν να μου δείχνουν που "πονάει" το σύνολο που έχω στον χώρο μου και τί πρέπει να κάνω για να του επιτρέψω να λειτουργεί υποτυπωδώς σωστά. Συν τις τεχνικές συμβουλές για το τί πρέπει να προσέξω, τα σος βρε αδερφέ, στα οποία δεν έδινα και τόση πολλή σημασία. Έσκαγα όμως αρκετά χρήματα για καλώδια περιμένοντας να ηρεμήσουν λίγο τα πρίμα ( παράδειγμα ) και να μεγαλώσει η στερεοφωνική εικόνα.
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Είναι δείγμα πολιτισμού να μην οξύνονται τα πνεύματα ανάμεσα σε άτομα που δεν ταυτίζονται οι ιδέες τους.Και αυτό το ιδανικό δοκιμάζεται ακόμα περισσότερο όποτε θα υπεισέρχονταν και διάφορα οικονομικά συμφέροντα.

Επειδή λοιπόν δεν υπάρχει τέτοια διάθεση ούτε και συμφέρον από μέρους μου,αφιερώνω εξαιρετικά σε όσους εκτιμούμε ακόμα περισσότερο όταν επεμβαίνουν δυναμικά την παρακάτω τοποθέτηση...

...καλώντας τους εμπλεκόμενους ν'αναλογιστούν πόσο συναφής είναι η πραγματική φιλομουσία με ανάλογες αναζητήσεις... :sneaky:
Αχ βρε Μπούτια, βασανίζεσαι και......βασανίζεις αδίκως. Ο άνθρωπος έκανε το γούστο του. Λανθασμένα για μένα και σένα αλλά το έκανε. Θα ακούσει τη μουσική του μόνος ή με την οικογένεια του και θα περάσει καλά. Στο σπίτι του και όχι στην σπηλιά του λήσταρχου Νταβέλη. Θεραπεύθηκε! Ελπίζω όχι πρόσκαιρα :) Εσένα που σε ενοχλεί η χρονική απόκριση, η συχνοτική, η αγωνία να δείξεις στα μέλη πως να τα "φέρουν" όλα "σωστά", πως θα σε θεραπεύσουμε;
Είδες τί έγινε όταν το "πάτησα" εγώ για να αλλάξω μετά απο καιρό. :p



Το πρόβλημα ξέρεις ποιο είναι; Ότι αν δεν ασχοληθείς έστω και λίγο με το πως θα παίξει το σύστημα στον χώρο, χάνεις πληροφορίες που είναι γραμμένες στο "μουσικό πρόγραμμα", ακούς μεν τη γενική ιδέα, αλλά όχι και τη μεγάλη εικόνα. Ως παθών που καλώς ή κακώς δεν έδινα τόση πολλή σημασία στη λεπτομέρεια και ασχολήθηκα στα πίσω πίσω με αυτή, όταν ανακάλυψα τί έχανα, απόρησα με το τί σκ@τά άκουγα τόσο καιρό. Φυσικά και η ουσία είναι στο να ακούμε τη μουσική μας, αλλά ρε παιδιά, να μπορούμε να την ακούμε,ε? Δεν ξέρω γιατί σας φαίνεται παράξενο, μήπως δεν το έχετε αντιμετωπίσει εσείς και είχα αφήσει πραγματικά στο έλεος του Θεού το σύστημά μου, αλλά δεν είναι λίγο πράγμα να ακούς μια κιθάρα σαν ένα απλό γρατζούνισμα της χορδής και μετά να ακούς κανονικά τη νότα που παίζει, με τον όγκο της, τις αρμονικές της, τα όλα της. Και επειδή τόσο καιρό το πήγαινα στα τυφλά, ήρθαν οι μετρήσεις οι οποίες άρχισαν να μου δείχνουν που "πονάει" το σύνολο που έχω στον χώρο μου και τί πρέπει να κάνω για να του επιτρέψω να λειτουργεί υποτυπωδώς σωστά. Συν τις τεχνικές συμβουλές για το τί πρέπει να προσέξω, τα σος βρε αδερφέ, στα οποία δεν έδινα και τόση πολλή σημασία. Έσκαγα όμως αρκετά χρήματα για καλώδια περιμένοντας να ηρεμήσουν λίγο τα πρίμα ( παράδειγμα ) και να μεγαλώσει η στερεοφωνική εικόνα.
Η βελτίωση, το διάβασμα, οι συμβουλές κάποιου γνώστη, είναι καλά πράγματα. Όσο όμως γίνονται με ευχαρίστηση (σαν χόμπι) και όσο δεν χάνεται το δάσος για χάρη του δένδρου. Βλέπω όμως ότι κι εσύ βασανίζεσαι μάλλον άδικα. Πήγες στον Λέανδρο και άκουσες. Πήγαινε και σε κάποιον άλλο με "μετρήσεις, treatments, multi-channel, multi-subs" etc και κάνε τις συγκρίσεις σου. Στο τέλος αναρωτήσου ποιος είναι πιο ευχαριστημένος, ποιο σύστημα είναι πιο αρεστό-εφικτό-προσιτό για σένα και ακολούθησε το βέλτιστο παράδειγμα. Αλλιώς σε βλέπω να τρέχεις συνεχώς πίσω από την "ιδανική" λύση που δεν θα έρχεται ποτέ σε σένα.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Αχ βρε Μπούτια, βασανίζεσαι και......βασανίζεις αδίκως. Ο άνθρωπος έκανε το γούστο του. Λανθασμένα για μένα και σένα αλλά το έκανε. Θα ακούσει τη μουσική του μόνος ή με την οικογένεια του και θα περάσει καλά. Στο σπίτι του και όχι στην σπηλιά του λήσταρχου Νταβέλη. Θεραπεύθηκε! Ελπίζω όχι πρόσκαιρα :) Εσένα που σε ενοχλεί η χρονική απόκριση, η συχνοτική, η αγωνία να δείξεις στα μέλη πως να τα "φέρουν" όλα "σωστά", πως θα σε θεραπεύσουμε;
Κάποιες ΄΄παθήσεις΄΄ μένουν υπεράνω θεραπείας...Έχω ήδη επιδείξει με ντοκουμέντα πόσο ωραία μπορούν ν'αποδώσουν setup με λογική τιμή εντός μη αφιερωμένων οικιακών χώρων με άμεμπτη αισθητική.

΄΄Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε΄΄,απλώς κάποιοι θα τα ΄΄καταφέρνουν΄΄ καλύτερα για πολλούς και διάφορους λόγους. :sneaky:
 
Last edited:

Μηνύματα
7.482
Reaction score
12.260
1)σε πόσα σπίτια έχεις μπει και τα ηχεία είναι κοντύτερα των δύο μέτρων από τη θέση ακρόασης και σε πόσο πιο μακριά από τα 2μ ακριβώς?? Επίσης , με εξαίρεση τους dedicated χώρους, όλοι οι υπόλοιποι θνητοί δεν ακούμε συνήθως βιδωμένοι στο sweetspot!
Ναι, αλλά έχει να κάνει και με τις δυνατότητες των ηχείων, αλλά και τη τοποθέτησή τους στο χώρο και βέβαια, έχει να κάνει και με αυτό που τόνισα, ότι πρέπει να προσέξουμε πως θα τα βάλουμε μέσα στο χώρο.
Μπορεί οι κοινοί θνητοί να περιφερόμαστε μέσα στον χώρο και να ακούμε κάπως καλά, αλλά μη ξεχνάς το σπίτι του φίλου μας με τη διάχυση,ε? Αυτό Λεανδρούκομ' δεν το έχουμε. Βέβαια, δεν θα πεθάνουμε και που δεν το έχουμε. Αν ήταν να πεθαίναμε, όντως θα ήμασταν άρρωστοι. Αν μου κάτσει καλά όμως, στον επόμενο χώρο θα κάνω προσπάθειες προς αυτή τη κατεύθυνση. ;)
Αλλιώς...φούτσες.. αντιθέτως τα home audio ηχεία είναι φτιαγμένα για να παράγουν το phantom κανάλι ανάμεσα τους και να δημιουργούν αυτό τον ηχητικό τοίχο που ανέφερε ο κύριος Χατζηστάμου.
Δεν έχω ακούσει ενεργό ηχείο, αλλά ανέφερα ποια χαρακτηριστικά τους με εντυπωσιάζουν. Όσο για το phantom κανάλι, αυτό είναι που κυνηγάμε όλο μας στο δικάναλο, αλλά θέλει να ακολουθάμε και κάποιες βασικές αρχές. Γι'αυτό επέμεινα στο mono test. Που στη πραγματικότητα επιβεβαιώνει και ορίζει σε ποιο βαθμό μπορεί το σύστημα να παράξει αυτό το πολυπόθητο Phantom κανάλι. Απλά επειδή το θεωρώ πολύ σημαντική αρετή ενός συστήματος, επέμεινα σε αυτό.

3)χρειάζεται εξήγηση? Λέει ο άνθρωπος ότι στο στούντιο που κάνει mastering ακούει με παθητικά ηχεία και με καλώδια για να έχει το ηχητικό αποτέλεσμα που επιθυμεί. ΤΙ παραπάνω να εξηγήσει δηλαδή?
Εντάξει και άλλοι κάνουν με ενεργά. Προσωπικά δεν ήρθα σε αντιπαράθεση σχετικά με το αν κάποιος πρέπει να πάρει ενεργά η παθητικά.
4)ασχολίαστο...
Γιατί ασχολίαστο; Αυτό δεν καταλαβαίνω. Πως περιμένουμε το ghost image αν δεν έχουμε άριστη συμμετρία μεταξύ των καναλιών; Ελπίζω να έχουμε απάντηση πάνω σε αυτό, αφού υπάρχει ταύτιση με τις υπόλοιπες απόψεις του.
5)το θέμα δεν είναι να λυθούν οι δικές σου απορίες, αλλά αν όντως όπως λες παρουσίασα πράγματα και καταστάσεις που δεν έγραψε ο κύριος Χατζηστάμου, κι αν εντέλει είπε ότι τα plugins δεν αντικαθιστούν τις δυνατότητες των καλωδίων
Δεν είναι απλά δικές μου απορίες. Κάποτε πρέπει να ξεκαθαριστεί τί πραγματικά ζητάμε απο ένα καλώδιο. Δεν μπορούμε αυθαίρετα να λέμε ότι πρέπει να κοστίζει τόσο για να είναι αναλυτικό. Τι συντελεί στο να είναι ένα καλώδιο αναλυτικό και χρήσιμο προς ένα σύστημα; Το 15% της αξίας του συστήματος δεν μου λέει πολλά Λέανδρε. Η τιμή του κάθε προϊόντος καθορίζεται απο τον έμπορο ή / και τον κατασκευαστή. Εγώ μπορεί να έχω ένα σύστημα 20000€ και με αυτό το σκεπτικό να πρέπει να πάρω καλώδια αξίας 3000€. Ποια καλώδια, με ποια χαρακτηριστικά? Και αν κάποιος έχει διαφορετική εμπορική πολιτική και δίνει σε "λογικές" τιμές ένα αξιόλογο καλώδιο;
6)τέλος(ελπίζω!) κακή ρύθμιση είναι αυτό ακριβώς που λέει...κακή!..μη σωστή..ατελής..λάθος..όλα αυτά ή μέρος αυτών ή ένα απ αυτά.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Ευτυχως που τα καταλαβες σωστα κι απολυτα οσα γραφτηκαν , και φυσικα δε τα μπερδεψες ουτε τα παρερμηνεψες ουτε και κρατησες κομματια κομματια μπας και βγει κανα πορισμα που να ταιριαζει με τις αποψεις σου, ετσι για συμπαρασταση...

φανταζεσαι να τα καταλαβαινες και λαθος ε;!

;) 8-)
Ρε συ Γιάννη, εδώ βγήκε ο Ντοκ και έλεγε ότι "τόσο καιρό μας έλεγε με τον κύριο χατζησταμου τα ίδια αλλά δε τον πιστεύαμε!!!"
...τα ίδια!!!
Και παραποιω εγώ τα γραφόμενα του κυρίου Χατζησταμου μεταφέροντας τα ως έχουν???...
Σε πιο ακριβώς σημείο λοιπόν "αλλοιωσα" το κείμενο???
Γελοιοτητες!!
Να μη πω τίποτα άλλο!!..
Απλά γελοιοτητες!!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Ρε συ Γιάννη, εδώ βγήκε ο Ντοκ και έλεγε ότι "τόσο καιρό μας έλεγε με τον κύριο χατζησταμου τα ίδια αλλά δε τον πιστεύαμε!!!"
...τα ίδια!!!

Και παραποιω εγώ τα γραφόμενα του κυρίου Χατζησταμου μεταφέροντας τα ως έχουν???...
Σε πιο ακριβώς σημείο λοιπόν "αλλοιωσα" το κείμενο???
Γελοιοτητες!!
Να μη πω τίποτα άλλο!!..
Απλά γελοιοτητες!!
Δεν είναι ζήτημα πίστης,αλλά...(παρ)ερμηνείας. ;)
 

Μηνύματα
308
Reaction score
410
Γενικά, είναι σωστά αυτά που λέτε περί εμπόρων και χαϊ ενδ.

Ειδικότερα για τον Χρήστο πάντως, η προσωπική μου εκτίμηση είναι πως αν και με σοβαρό επιχειρηματικό πλάνο, συνήθως είναι κακός έμπορας, δηλαδή δε ζμπρώχνει όσο θα μπορούσε αυτά που τον συμφέρουν, συχνά εκφράζει προσωπικές απόψεις ακόμα και πρώιμες, φαινομενικά λανθασμένες ή πλήρως αστήρικτες επιστημονικά, αλλά με έντονο ενθουσιασμό, τυπικό χαρακτηριστικό χομπίστα όπως εμείς, ασχέτως δουλειάς, και εξακολουθεί να είναι χαϊεντας, με την τυπική έννοια του όρου, παρά την επαγγελματική του υπόσταση ως μαστεράς και την τριβή του με τα αντικειμενικά γνωρίσματα του ήχου.

Ως εργαλεία δουλειάς, αυτός μπορεί να έχει χορτάσει τα ATC τα 200-αρια με το σαμπ τους κι όλα εντοιχισμένα σε μελετημένο χώρο με τέλειους χρόνους αντήχησης. Εγώ κι εσείς όμως, θέλουμε 2 ζωές για να τα χορτάσουμε αυτά τα κτήνη υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, που εξακολουθούν να μας συγκλονίζουν με την ορθότητα αναπαραγωγής τους σε κάθε άκουσμα..
Βγες για περπάτημα και καθαρό αέρα.... Άκου τα πουλάκια να κελαηδούν... Άσε για λόγο τον υπολογιστή δεν θα καταστραφείς ούτε εσύ, ούτε το AVsite... Kάτι ξέρει ο προλαλήσας kkaram, το καλό σου θέλει.... και δεν έχουμε δύο ζωές, πιθανόν ούτε και αυτή τη μία όπως την υπολογίζαμε. Ακόμα και αυτή η ....μέτρηση πιθανόν να αποδειχθεί λάθος. Την καλημέρα μου σε όλους...
 

Μηνύματα
1.996
Reaction score
4.705
Το πρόβλημα ξέρεις ποιο είναι; Ότι αν δεν ασχοληθείς έστω και λίγο με το πως θα παίξει το σύστημα στον χώρο, χάνεις πληροφορίες που είναι γραμμένες στο "μουσικό πρόγραμμα", ακούς μεν τη γενική ιδέα, αλλά όχι και τη μεγάλη εικόνα.
Δυστυχώς η μεγάλη εικόνα είναι αυτή που περιγραφει ο kkaram.
Τα υπόλοιπα είναι υπερβολές, εμμονες, και εξαρτιση.

Σένα παλιότερο μήνυμα υπηρχε κάτι που είχε πει επαγγελματίας του χωρου για το θέμα:
"έρχονται τους βλέπω και τους λυπαμαι. Είναι ικανοί να χάσουν τον ύπνο τους για πολύ μικρές διαφορές".
Τωρα διαπιστώνουμε ότι αυτή
η ανησυχία δεν μετριάστηκε καθόλου.
Απλώς μετατέθηκε σε άλλο αντικείμενο.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Βγες για περπάτημα και καθαρό αέρα.... Άκου τα πουλάκια να κελαηδούν... Άσε για λόγο τον υπολογιστή δεν θα καταστραφείς ούτε εσύ, ούτε το AVsite... Kάτι ξέρει ο προλαλήσας kkaram, το καλό σου θέλει.... και δεν έχουμε δύο ζωές, πιθανόν ούτε και αυτή τη μία όπως την υπολογίζαμε. Ακόμα και αυτή η ....μέτρηση πιθανόν να αποδειχθεί λάθος. Την καλημέρα μου...
Δεν προτρέπουμε σε άσκοπες μετακινήσεις αυτήν την περίοδο...Και μην παραβλέπουμε ότι δεν πρόκειται πλέον να υπάρξει μια ΄΄επόμενη μέρα΄΄ ως ορόσημο νέας πορείας.Καθεμία μέρα που έρχεται και περνά θα έχει χαρακτήρα ΄΄επομένης΄΄ κυριολεκτικώς και μεταφορικώς.
Δυστυχώς η μεγάλη εικόνα είναι αυτή που περιγραφει ο kkaram.
Τα υπόλοιπα είναι υπερβολές, εμμονες, και εξαρτιση.

Σένα παλιότερο μήνυμα υπηρχε κάτι που είχε πει επαγγελματίας του χωρου για το θέμα:
"έρχονται τους βλέπω και τους λυπαμαι. Είναι ικανοί να χάσουν τον ύπνο τους για πολύ μικρές διαφορές".
Τωρα διαπιστώνουμε ότι αυτή
η ανησυχία δεν μετριάστηκε καθόλου.
Απλώς μετατέθηκε σε άλλο αντικείμενο.
Οι προτεινόμενες διορθώσεις άπαξ και ολοκληρωθούν ορθά,δεν προβλέπεται ν'αλλάζει τίποτα σε αυτές όσο μένουν σταθερές η σύνθεση με τη χωροταξία δεδομένου setup.Βρίσκει δεδομένος χρήστης την ησυχία του γενικώς.
 
Last edited:

Μηνύματα
9.938
Reaction score
13.554
Ρε συ Γιάννη, εδώ βγήκε ο Ντοκ και έλεγε ότι "τόσο καιρό μας έλεγε με τον κύριο χατζησταμου τα ίδια αλλά δε τον πιστεύαμε!!!"
...τα ίδια!!!
Ακριβως τα ιδια...οταν διαβασα το κατεβατο του Χατζησταμου στην αρχη.. πιστεψα οτι εχει διπλο λογαριασμο ο γιατρος..τοσο πολυ σου λεω :rolleyes:
 

Μηνύματα
7.482
Reaction score
12.260
Η βελτίωση, το διάβασμα, οι συμβουλές κάποιου γνώστη, είναι καλά πράγματα. Όσο όμως γίνονται με ευχαρίστηση (σαν χόμπι) και όσο δεν χάνεται το δάσος για χάρη του δένδρου. Βλέπω όμως ότι κι εσύ βασανίζεσαι μάλλον άδικα. Πήγες στον Λέανδρο και άκουσες. Πήγαινε και σε κάποιον άλλο με "μετρήσεις, treatments, multi-channel, multi-subs" etc και κάνε τις συγκρίσεις σου. Στο τέλος αναρωτήσου ποιος είναι πιο ευχαριστημένος, ποιο σύστημα είναι πιο αρεστό-εφικτό-προσιτό για σένα και ακολούθησε το βέλτιστο παράδειγμα. Αλλιώς σε βλέπω να τρέχεις συνεχώς πίσω από την "ιδανική" λύση που δεν θα έρχεται ποτέ σε σένα.
H aλήθεια είναι ότι όταν άκουσα πρώτη φορά το σύστημα του Λέανδρου, πορώθηκα με το δικό μου. Όφειλε να πλησιάζει τον ήχο του τουλάχιστον στα βασικά. Άρχισα να μετράω τρίγωνα, να αφαιρώ μετακινώ πράγματα απο τον χώρο μου και γενικότερα πέρασα μια περίοδο που ήταν πολύ κουραστική. Σε κάποιο σημείο πέρασε απο το μυαλό μου και να τα παρατήσω, έφτασα όντως στο σημείο να μην απολαμβάνω τη μουσική μου, είχε γίνει εμμονή. Άσε που είχα αρχίσει να πιστεύω ότι το σύστημά μου δεν ήταν ικανό να παίξει καλά. Και όλα αυτά, ενώ έχω και τα ακριβά καλωδιάκια μου επάνω. Και τότε ο Λέανδρος με πήγε και σε φίλους που τα έχουν σκάσει και στον χώρο. Και εκεί πήρα λίγο τα πάνω μου. Αποδέχτηκα το γεγονός ότι σε αυτό το χώρο χωρίς φροντίδα δεν μπορώ να κάνω πολλά, αλλά άρχισα να κάνω πλάνα για τον επόμενο. Τότε άρχισα να ασχολούμαι και με το τί κάνει η ισοστάθμιση. Μέχρι τότε, τη θεωρούσα παρέμβαση στο σήμα και περιττή διαδρομή του σήματος ( άρα, σύμφωνα με τους οντιοφίλ κανόνες, παραμόρφωση ). Πίστευα μάλιστα ότι αν ήταν να πήγαινα στη λύση της ισοστάθμισης, θα έπρεπε να τα έσκαγα για καλό επεξεργαστή, γιατί τώρα ακούω με ένα καλούτσικο dac, άρα έπρεπε να είχα ένα καλό dac και στον επεξεργαστή. Τότε λοιπόν ήρθε ο @wnet και μου άνοιξε τα μάτια, λέγοντάς μου ότι αφού παίζω με υπολογιστή σαν πηγή, μπορώ να εφαρμόσω ισοστάθμιση "του φτωχού". Μου δάνεισε και τα δικά του φίλτρα ( φτιαγμένα σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες μεν, αλλά για να ακούσω τις επιδράσεις τους ). Και έπαθα τη πλάκα μου όταν διαπίστωσα ο ίδιος περί τίνος πρόκειται. Τότε λοιπόν αγόρασα το μικροφωνάκι ( εγώ είχα στο μυαλό την ισοστάθμιση, μη γελιόμαστε ) και είδα στην οθόνη του υπολογιστή μου ότι όλα αυτά που μέχρι τότε θεωρούσα προς τη σωστή κατεύθυνση ( ακολουθώντας γενικούς κανόνες ) ήταν εντελώς λάθος. Ακολούθησα λοιπόν πρακτικές που έρχονταν σε αντίθεση με αυτά που μέχρι τότε πίστευα και ω! του θαύματος, το σκασμένο άρχισε να παίζει πιο καλά. Ήρθε και ο @Dimifoot και μου έφτιαξε ένα πρώτο φίλτρο βασισμένο στις ανάγκες του δικού μου χώρου, άκουσα το πόσο καθάρισε αυτό που άκουγα, οπότε τότε ήταν που έγινα (έως και φανατικός) υποστηρικτής αυτής της οδού. Με μερικά ανέξοδα βήματα, πήρα μια βελτίωση που με έκανε να τρίβω τα αυτιά μου.
Κατάλαβα και ότι η διαδικασία της ισοστάθμισης δεν είναι ένα απλό "σιδέρωμα" της καμπύλης πλάτους (?), όπως επίσης και ότι η ισοστάθμιση είναι αναγκαία καθώς αυτό που εκλαμβάνει το αυτί σαν "φλατ" δεν είναι το ίδιο με το να παίζει το σύστημα "φλατ", ευθεία γραμμή.
Με απλά λόγια λοιπόν, δεν είναι μια "αρρώστια", είναι η ανάγκη να καταλάβουμε μερικά πράγματα για να πάρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα απο τα μηχανάκια για τα οποία έχουμε πληρώσει αρκετά χρήματα.

Αν κάποια στιγμή τα ξαναβρούμε με τον Λέανδρο σε προσωπικό επίπεδο ( όταν καταλάβει ότι δεν τον προσέγγισα με σκοπό να αποκομίσω οφέλη του τύπου να μου κάνει δωρεάν σέρβις στο πικάπ ας πούμε, άρα όταν ανακαλέσει τη μπούρδα που είπε ), αν και λίγο δύσκολο με την έλευση του παιδιού, θα χαρώ να περάσουμε μαζί τη διαδικασία της ισοστάθμισης του δικού μου συστήματος, στον δικό μου χώρο με βάση τις οδηγίες του @Bhutia και να ακούσουμε μαζί τις διαφορές του πριν και μετά ( πανεύκολο, απλά θα χρειαζόταν να απενεργοποιήσω το φίλτρο ισοστάθμισης ).

Δυστυχώς η μεγάλη εικόνα είναι αυτή που περιγραφει ο kkaram.
Τα υπόλοιπα είναι υπερβολές, εμμονες, και εξαρτιση.

Σένα παλιότερο μήνυμα υπηρχε κάτι που είχε πει επαγγελματίας του χωρου για το θέμα:
"έρχονται τους βλέπω και τους λυπαμαι. Είναι ικανοί να χάσουν τον ύπνο τους για πολύ μικρές διαφορές".
Τωρα διαπιστώνουμε ότι αυτή
η ανησυχία δεν μετριάστηκε καθόλου.
Απλώς μετατέθηκε σε άλλο αντικείμενο.
Κι όμως, δεν είναι ούτε εμμονές, ούτε εξάρτηση. Και δεν μιλάμε για μικρές διαφορές. Δεν μιλάμε δηλαδή για τις μικροδιαφορές που θα ακούσεις απο τα στηρικτικά. Ακόμα και στη βασική ( όπως τη χαρακτήρισε ο @Dimifoot ) ισοστάθμιση, οι διαφορές είναι πολύ παραπάνω απο εμφανείς. Είναι τρανταχτές. Απαιτούν χρόνο μεν, αλλά αν τώρα που απλά λέμε στο pc μου να συμμαζεύει τα μπάσα έχω τέτοιες διαφορές ( σε όλο το φάσμα, αφού έφυγε η "λασπουριά" όπως την αποκαλώ ), πιστεύω ότι αξίζει να τον διαθέσω για να εφαρμόσω κάτι συγκεκριμένο και επί της ουσίας του συστήματος - χώρου μου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.955
Reaction score
30.888
Το profit margin των παθητικών είναι πολλαπλάσιο των (περισσότερων) επαγγελματικών ενεργών, και εχει γίνει παντελώς ασύμφορο να πωλούνται επαγγελματικά ενεργά λόγω thomann. Άσχετο. :biggrin:
:rolleyes:

που δεν καταλαβαίνουν πάντα τι διαβάζουν, τσεκαρισμένο αυτό :) , με τις κωλοτούμπες τους, τους φανατισμούς τους
Όλοι οι άνθρωποι διαβάζουν και καταλαβαίνουν σύμφωνα με τα φίλτρα τους, όπως και εσύ. Τσεκαρισμένο αυτό :) κοίτα στο τέλος 👇


Η σχιζοφρένεια αυτού του φόρουμ, όπως μεταδίδεται από "γνώστες" του είδους είναι η παραγκώνιση της μουσικής απέναντι στον ψυχρό "ορθολογισμό" των τεχνικών χαρακτηριστικών των μηχανημάτων-χώρου.
Η σχιζοφρένεια είναι ψυχική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από διαταραχές της αντίληψης της πραγματικότητας.
Σε ποιό σημείο της πραγματικότητας υπάρχουν διαταραχές στην αντίληψη του φόρουμ;


Οι άνθρωποι βασανίζονται με καμπύλες Φλάτσα-Φλούτσα, τρίγωνα, συχνότητες, χρόνους, μπάσα κτλ.
Βασανίζεται ΜΌΝΟ αυτός που κάνει αγγαρεία και αυτός που δεν πιστεύει στο αποτέλεσμα.
Αυτός που γουστάρει το βλέπει σαν απόλαυση.


Αντί να ακούσουν τη μουσική που τους αρέσει, καταδυναστεύονται από την αγωνία μήπως και τους ξεφύγει κάτι από τα παραπάνω
Καταδυναστεύονται όσοι λαμβάνουν τυραννική εξουσία.
Αυτό δεν συμβαδίζει καθόλου με την απόλαυση που για κάποιους είναι η σωστή αναπαραγωγή.

Όπως βλέπουμε από τα παραπάνω διαβάζεις και καταλαβαίνεις ότι θες ή ότι σε βολεύει σύμφωνα με τα φίλτρα σου.

:drinks:
 

Μηνύματα
7.482
Reaction score
12.260
Βασανίζεται ΜΌΝΟ αυτός που κάνει αγγαρεία και αυτός που δεν πιστεύει στο αποτέλεσμα.
Αυτός που γουστάρει το βλέπει σαν απόλαυση.
Στέκομαι σε αυτό. Είναι απόλαυση πραγματικά ( αν και ομολογώ ότι βλέπω σαν αγγαρεία το να στήσω το μικρόφωνο σε 9 θέσεις και να πάρω δύο μετρήσεις απο κάθε σημείο, το παραδέχομαι! :p ) τόσο να ασχολείσαι σε αυτό το επίπεδο με το σύστημά σου, να ανακαλύπτεις πράγματα που δεν γνώριζες, να ακούς τα αποτελέσματα και στο τέλος, σου δίνει και μια αίσθηση ότι "έχεις τον έλεγχο". Μαγευτικό! Σίγουρα, δεν έχουν όλοι αυτή τη διάθεση. Ε, να ευλογήσω τα γένια μου σε αυτό το σημείο, όπως έχω ξαναπεί, έκατσα και έμαθα προγραμματισμό στη C ( και παραλίγο να βουτήξω στην assembly, κ@βλα η ρουφιάνα ) μόνο και μόνο για να προγραμματίσω το βηματικό ποτενσιόμετρο με ρελέ και αντιστάσεις, χρησιμοποιώντας τη καρδιά του arduino χωρίς να "μιλάει" τη γλώσσα του arduino. Έκατσα και έμαθα να χρησιμοποιώ και το σχεδιαστικό πρόγραμμα για τις πλακέτες για να φτιάξω τις δικές μου, σύμφωνα με τις ανάγκες του project. Αν μη τι άλλο, είμαι παλαβιάρης άντρας. Όχι? :p
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.955
Reaction score
30.888
Στέκομαι σε αυτό. Είναι απόλαυση πραγματικά ( αν και ομολογώ ότι βλέπω σαν αγγαρεία το να στήσω το μικρόφωνο σε 9 θέσεις και να πάρω δύο μετρήσεις απο κάθε σημείο, το παραδέχομαι! :p ) τόσο να ασχολείσαι σε αυτό το επίπεδο με το σύστημά σου, να ανακαλύπτεις πράγματα που δεν γνώριζες, να ακούς τα αποτελέσματα και στο τέλος, σου δίνει και μια αίσθηση ότι "έχεις τον έλεγχο". Μαγευτικό! Σίγουρα, δεν έχουν όλοι αυτή τη διάθεση. Ε, να ευλογήσω τα γένια μου σε αυτό το σημείο, όπως έχω ξαναπεί, έκατσα και έμαθα προγραμματισμό στη C ( και παραλίγο να βουτήξω στην assembly, κ@βλα η ρουφιάνα ) μόνο και μόνο για να προγραμματίσω το βηματικό ποτενσιόμετρο με ρελέ και αντιστάσεις, χρησιμοποιώντας τη καρδιά του arduino χωρίς να "μιλάει" τη γλώσσα του arduino. Έκατσα και έμαθα να χρησιμοποιώ και το σχεδιαστικό πρόγραμμα για τις πλακέτες για να φτιάξω τις δικές μου, σύμφωνα με τις ανάγκες του project. Αν μη τι άλλο, είμαι παλαβιάρης άντρας. Όχι? :p
Κάθε άλλο. Αυτό δείχνει ότι δεν έχεις αράξει για να "απολαμβάνεις" σύμφωνα με τη λογική κάποιων, αλλά βρίσκεις απόλαυση μέσα από τη δημιουργία και την ενασχόληση.
Όπως έχω διαβάσει κάπου και συμφωνώ απόλυτα "υπάρχουν αυτοί που ζουν μέχρι τα 80, και αυτοί που πεθαίνουν στα 20 και τους θάβουν στα 80".
 

Μηνύματα
4.997
Reaction score
4.238
………... Οι άνθρωποι βασανίζονται με καμπύλες Φλάτσα-Φλούτσα, τρίγωνα, συχνότητες, χρόνους, μπάσα κτλ. Αντί να ακούσουν τη μουσική που τους αρέσει, καταδυναστεύονται από την αγωνία μήπως και τους ξεφύγει κάτι από τα παραπάνω. Ακούνε 3 άλμπουμ ή καλλιτέχνες "αναφοράς" (γιατί έχουν φοβερό μπάσο :) ), πετάνε όλη τη δισκοθήκη τους γιατί βγήκε σε 15.5.25 κανάλια το ίδιο άλμπουμ του 1970 και"ηδονίζονται" να "καθοδηγούν" μέλη στην δική τους σχιζοφρένεια. …...
Να υπηρχε ομως και εστω μικρη δοση αληθειας σ αυτο που γραφεις.

Οσους γνωριζω προσωπικα και βαζω και τον εαυτο μου μεσα, ακουν υπερβολικα πολυ μουσικη. Εσυ δωσε μου ένα εστω και μονο ενα παραδειγμα καποιου που να ισχυει το επιχειρημα σου.

Αυτο δεν βεβαια δεν σημαινει οτι καποιος δεν απολαμβανει την αγαπημενη μουσικη απο το μεσον που ειναι σε θεση ν ακουει. Αλλα κι απο την αλλη μερια θα μεινουμε στο 1800 επειδη καποιους τους δημιουργει αποστροφη η εκαστοτε εξελιξη? Θα παρακολουθουμε η οχι τις εξελιξεις? Παντα θα υπαρχει σε κατι καινουριο ενας προβληματισμος. Από την ιδια την επιστημονικη κοινοτητα πρωτιστως.

Ομως εδω ακριβως ανταλλασονται εμπειριες. Επιχειρηματα που πρεπει να εχουν βαση.

Εκτος απο τους χομπιστες υπαρχει και η επιστημονικη κοινοτητα. Αυτους μεγαλο μερος απο μεριδα κυριως των χαιενταδων τους προσπερνανε λες και το αντικειμενο τους ειναι μονο για τους μαθητες πανεπιστημιων. Αυτοι (οι χαιενταδες) στηριζονται στην πολυ μεγαλη εμπειρια που εχουν αποκτησει απο αγορες πολλαπλων και πανακριβων συστηματων και το αυτι τους ειναι πλεον ο μοναδικος σοφος κριτης. Οι περισσοτεροι δε σε ηλικια τετοια που αποδεδειγμενα η ακοη τους δεν ειναι και στα ντουζενια της. Βγαζουν σπυρακια σε σχεδιαγραμματα. Μαλλον ο φοβος ότι μπορει το συστημα τους να μην αξιζει τα λεφτα του και ότι ενδεχομενως καποιος άλλος με πολύ λιγοτερα χρηματα αλλα ποιο εξυπνες κινησεις μπορει να εχει ιδιο η καλυτερο αποτελεσμα τους δημιουργει ένα τρομο.


Απο κει και περα υπαρχει και ο δρομος της εξιλιξης. Ακομη και για τον Χατζησταμου που ανεφερεται πιο πανω δεν ακουγε παντα με τα ιδια ηχεια. Δεν κολλησε σ ενα μεσο. Οταν υπαρχει κατι που για τον ιδιο είναι καλυτερο χωρις ενδιασμο πηγαινει προς αυτο. Ο ιδιος αλλωστε προτεινε το roon σαν μια εξελιξη πηγης. Όχι βινυλιο, ουτε κασετα. Αυτό δεν σημαινει ότι δεν θ ακουσει κι από το βινυιο.


Φυσικα καποιος μπορει να πει τεχνικα θεματα δεν μ ενδιαφερουν, την μουσικη θελω ν ακουω, από το yu tube μια χαρα την βρισκω. Ωραια λοιπον κανενα πρόβλημα. Πιο κατω υπαρχει ένα θεμα με όλα τα ειδη μουσικης, μπορει να μπαινει να ποσταρει ότι του αρεσει και ν ακουει επισης ότι του αρεσει. Όμως εδώ το ζητουμενο δεν είναι αυτό. Εδώ μιλαμε για πιστοτητα αναπαραγωγης.

Η πιστοτητα αναπαραγωγης είναι τεχνικο θεμα και δεν εχει να κανει με γουστο. Επιστημη!


Μαλιστα κατ επαναληψη η αναφορα σε επιστημονικες μελετες δημιουργει οργη ειρωνιες και γενικα αρνητικα σχολια. Ομως η επιστημη του ηχου οπως ολες οι επιστημες στηριζεται σε πειραματα. Οχι απο οποιον ναναι ομως. Πειραμα στην ιατρικη θα κανουν γνωστες της ιατρικης, οχι εγω και ο γειτονας μου. Αυτοι κατοπιν μελετων που διαρκουν σε αρκετες περιπτωσεις και χρονια βγαζουν συμπερασματα που η μεγαλη κοινοτητα απο τους χομπιστες αγνοει επιδεικτικα.



Ένα μεγαλο ζητημα είναι κατά ποσο η ενδεδειγμενη πιστοτητα αναπαραγωγης είναι εφαρμοσιμη στα σπιτια μας. Στα περισσοτερα όχι, οποτε γινονται συμβιβασμοι. Το ειδος του συμβιβασμου είναι προσωπικο θεμα του καθενος. Καποιοι εχουν την δυνατοτητα να κανουν ειδικους χωρους για ν απολαμβανουν το χομπυ τους. Να το απολαμβανουν οι ιδιοι, όχι ο γειτονας. Αυτό επισης πολλους ενοχλει και γραφουν διαφορα ειρωνικα σχολια (σπηλιες κλπ). Κομπλεξισμοι εν ολιγοις. Δειχνουν όμως δημοσια το υψηλο επιπεδο που εχουν.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
7.482
Reaction score
12.260
Κάθε άλλο. Αυτό δείχνει ότι δεν έχεις αράξει για να "απολαμβάνεις" σύμφωνα με τη λογική κάποιων, αλλά βρίσκεις απόλαυση μέσα από τη δημιουργία και την ενασχόληση.
Όπως έχω διαβάσει κάπου και συμφωνώ απόλυτα "υπάρχουν αυτοί που ζουν μέχρι τα 80, και αυτοί που πεθαίνουν στα 20 και τους θάβουν στα 80".
Το "κακό" βέβαια είναι ότι πρέπει να διαβάσω αυτόν τον μπαγάσα τον Toole για να καταλάβω τί παίζει, καθώς μέχρι τότε θα είμαι απλά ένα "εκτελεστικό όργανο". Ένας χειριστής και όχι ο γνώστης που θα υλοποιήσει αυτό που επιθυμεί. Χμμμμ...

Edit: Μέχρι να τον διαβάσω όμως και να κάνω κτήμα μου τη γνώση που παρέχει αυτός ή και κάποιος άλλος που έχει γράψει κάτι που να αποτελέσει "όπλο στη φαρέτρα μου", θα αράξω ως καλό εκτελεστικό όργανο και θα υλοποιήσω τον οδηγό του Μπούτια. Και θα διαβάζω Toole με - εύχομαι - λιγότερες τσιρίδες. :p
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.989
Μηνύματα
2.958.007
Members
38.274
Νεότερο μέλος
Triumph
Top