Από nordost σε κάτι άλλο !!!

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Αλήθεια τώρα που κατά κάποιο τρόπο έρχεται στο τραπέζι και «επίσημα» το EQ σαν αναγκαιότητα με το θέμα πικ-απ τι γίνεται?
Πρέπει νάχεις έξυπνο ενισχυτή σήματος κεφαλής. Α to D and D to A. Κάνεις ότι γουστάρεις στις καμπύλες(ξηρό, θερμό, λυχνία, κορνίζα κλπ) και αν επιθυμείς φηφιοποιείς τα αγαπημένα σου βινύλια σε 24/192 και πάει λέγοντας. Κάρτα ήχου λοιπόν!
Στο μεγάλο σύστημα άλλαξες ποτέ καλώδια;
Πως με κόβεις???:beach:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.955
Reaction score
85.214
Πως με κόβεις???:beach:
Αρχηγό!!!

Αυτό ακριβώς!!! (Πιο μεγάλη γραμματοσειρά δεν έχει)

:superman: :party:

Αυτό που λέμε, όταν λυθούν τα βασικά προβλήματα και το σύστημα κεντάει, σιγά να μην ασχοληθούμε με καλώδια.
Αράζουμε και ακούμε μουσική, γιατί αυτό αγαπάμε. Την μουσική.

Σπαστικό ε;

Πάμε πάλι:
Dsp
Δυο σαμπ
Ενεργά ηχεία
Ρύθμιση από ειδικό

Αυτά οδηγούν τον ιδιοκτήτη να αράζει και να ακούει μουσική, χωρίς να έχει κανένα ενδιαφέρον για καλώδια.

Στο άλλο σύστημα που δεν εχει λύσει τα βασικά, ψάχνεται για καλώδια.

Τι δεν καταλαβαίνετε;
Οέο;

Οπερ έδει δείξαι. _
 
Last edited:

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Δεν είναι τυχαίο που το σαμπακι είναι κινητό, για να μπορείς να το αποσπάσεις απο το κυριως ηχείο και να το τοποθετήσεις στην θέση του χωρου που παίζει καλύτερα μπάσο. Τα γνωστά. Αυτά που γράφουμε εδώ και γινόμαστε σπαστικοί.
Αγαπητέ είπαμε, ο καθένας κουβαλάει τα δικά του και δεν επιθυμεί εύκολα να τα αποχωριστεί.

Οι θεωρούμενες κοινές παραδοχές δεν υφίστανται και χρειάζεται προσπάθεια και διπλωματία για να εξελίσσεται μια συζήτηση στο φόρουμ.

Το δένδρο δεν τσακώνεται ποτέ με το δάσος, η ανθρώπινη φύση όμως τσακώνεται και με τα δύο.
Αρχηγό!!!
Μπα, τεμπέλης!!! :beach:
 


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
μερικές φορές απορώ...

Δεν βρέθηκε ένας από το site που αμφισβήτησε τις γνώσεις του κυρίου Χατζηστάμου!!
Σωστά??
Διαβάσαμε όλοι ολόκληρη τη τοποθέτηση του κυρίου Χατζησταμου??

Αν ναι..ποιός μπορεί αυθαίρετα να οδηγείται σε συμπεράματα της μορφής:

Αυτό που λέμε, όταν λυθούν τα βασικά προβλήματα και το σύστημα κεντάει, σιγά να μην ασχοληθούμε με καλώδια.
Αράζουμε και ακούμε μουσική, γιατί αυτό αγαπάμε. Την μουσική.

Σπαστικό ε;

Πάμε πάλι:
Dsp
Δυο σαμπ
Ενεργά ηχεία
Ρύθμιση από ειδικό

Αυτά οδηγούν τον ιδιοκτήτη να αράζει και να ακούει μουσική, χωρίς να έχει κανένα ενδιαφέρον για καλώδια.

Στο άλλο σύστημα που δεν εχει λύσει τα βασικά, ψάχνεται για καλώδια.

Τι δεν καταλαβαίνετε;

Οέο;
..έλα μου ντε!!
 

Μηνύματα
302
Reaction score
561
μερικές φορές απορώ...

Δεν βρέθηκε ένας από το site που αμφισβήτησε τις γνώσεις του κυρίου Χατζηστάμου!!
Σωστά??
Διαβάσαμε όλοι ολόκληρη τη τοποθέτηση του κυρίου Χατζησταμου??
Εγώ να πω την απορία μου δεν μπορώ να καταλάβω γιατι ένα ενεργό να μην μπορεί να παίξει ορθά κλασσική μουσική.(εκτός αν ερμήνευσα λάθος το post)
Εάν το κόστος δεν έχει σημασία, το ενεργό έχει έναν ενισχυτή ανά μεγάφωνο και άλλα πλεονεκτήματα όπως γνωρίζουμε... Σε ποια περίπτωση μπορούν τα παραπάνω χαρακτηριστικά να μην είναι προτερήματα?
Τεχνολογικά δεν είναι υποδεέστερο ένα παθητικό? (εάν δηλαδή τεστάραμε ένα ηχείο παθητικό με το ακριβώς αντίστοιχο ενεργό)
Προφανώς το dispersion στα ενεργά monitors δεν είναι πάντα μικρότερο από τα παθητικά, ή αναγκαστικά πολύ μικρό...έτσι δεν είναι?

Εάν κάποιος έχει κατανοήσει και ξέρει το γιατί (και αν ισχύει) θα το εκτιμούσα.
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Νομίζω ότι η αναφορά είχε να κάνει με Νήαρ-φιλντ και μόνο ενεργά, αυτά που χώνουν οι στουντιάδες στη μούρη τους.
Φυσικά και ένα γομάρι ποιοτικό ενεργό θα παίξει κλασσική, εννοείται.

Αν τύχει να ακούσεις ένα καλό, μικρό ενεργό στο 1,5 μέτρο θα πάθεις σοκ, απομακρύνεσαι και όλα αλλάζουν!!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Το αμαρα χρησιμοποιώ ακόμη.

Τώρα βέβαια tidal μέσω ροον στο μακμινι(πρόσφατο, προχθές μίλαγα με τον Κωταυτχιά και μου το πρότεινε, πήρα Χ'μου, μου το εγκατέστησε εξ αποστάσεως, μπόμπα!) είναι εξαιρετικό και αναμένω το ιννουος το μικρό στο οποιο θα φωρτώσω σκληρούς και θα είναι το ρουν σερβερ-πλαυερ.

Δίπλα στον καναπέ υπάρχει η οθόνη και το πληκτρολόγιο-πόντιξ και επι του καναπέως iPad φυσικά.

Spotify ston av reseiver, πολύ το γουστάρω και δαύτο!!!

Ατελείωτος πλούτος το στρεαμιν, τι να λέμε!!!!

Και πικαπ βέβαια, κλάσικ!!!

Τόσα ωραία βινύλια, εξώφυλλα, εσώφυλλα, ζελατίνες....μια φορά στο τόσο γουστάρω τρελλά!

Ά τα καλώδια,,,:Dμάλιστα...
Λοιπόν έχω στο γραφείο τα 40άρια τα shape tis focal with το μικρό ντακ της grace.
Aκούω στο λιγότερο από μέτρο φυσικά.
Πρώτη σύνδεση; belden kai αμέσως αλλαγή!!!
Μογκάμι δεν είχα, έβαλα κάτι κιτρινάκια VDH....ψιλοκαλύτερα.
Ψάχνω στα αχρείαστα, βρίσκω κάτι....δε θυμάμαι, και ήρθε το πράγμα εκεί που τόθελα.
Δεν ξαναασχολήθηκα, το σετάκι είναι απίστευτο, τώρα γαργαλιέμαι για σαμπάκι μικρού μεγέθους(fuck!!), o χώρος είναι κατω απο 15τμ, κοιτάζω σε προ - σειρές, είδωμεν!

Στον μεγάλο χώρο με τα Grimm, έχω κάποια θέματα στις χαμηλές και δύσκολες-ανομοιόμορφες επιφάνειες και αποστάσεις.

Πιθανό να βρεθεί κάποια λύση που θα ακολουθήσω. Το μόνο που έγινε ήταν ανύψωση των σαμπς(των Γκριμ) μερικά εκατοστά απο τη βάση τους.

Και γω το προτιμώ απο τα Kii (υποκειμενικά πάντα), στα ίδια χρήματα είναι, δεν υπάρχει διαφορά(και άνευ και με σαμπ)
Απορία...δεν έχεις κάνει αναβάθμιση λογισμικού ώστε να σου επέτρεπε τουλάχιστον παραμετρική ισοστάθμιση για τις προβληματικές τονώσεις στις πρώτες οκτάβες;

Και αν όχι,τότε θα μπορούσες εναλλακτικά να χρησιμοποιήσεις δυνατότητες που προσφέρει το Roon.
Νομίζω ότι η αναφορά είχε να κάνει με Νήαρ-φιλντ και μόνο ενεργά, αυτά που χώνουν οι στουντιάδες στη μούρη τους.
Φυσικά και ένα γομάρι ποιοτικό ενεργό θα παίξει κλασσική, εννοείται.

Αν τύχει να ακούσεις ένα καλό, μικρό ενεργό στο 1,5 μέτρο θα πάθεις σοκ, απομακρύνεσαι και όλα αλλάζουν!!
Υπενθυμίζεται για πολλοστή φορά...Κυκλοφορούν ενεργές υλοποιήσεις όχι μόνο κατάλληλες ,αλλά κι επιβεβλημένες για μεγαλύτερες αποστάσεις.
μερικές φορές απορώ...

Δεν βρέθηκε ένας από το site που αμφισβήτησε τις γνώσεις του κυρίου Χατζηστάμου!!
Σωστά??

..έλα μου ντε!!
Μην ξεχνάς ότι και στον...υποφαινόμενο δεν αμφισβητούν τις γνώσεις,αλλά το πόσο...κατανοητές θα γίνονταν αυτές. :sneaky:
 
Last edited:

Μηνύματα
302
Reaction score
561
leandros said:
μερικές φορές απορώ...

Δεν βρέθηκε ένας από το site που αμφισβήτησε τις γνώσεις του κυρίου Χατζηστάμου!!
Σωστά??
Διαβάσαμε όλοι ολόκληρη τη τοποθέτηση του κυρίου Χατζησταμου??
Επίσης
Στο πόστ του κύριου Χατζηστάμου αναφέρεται ότ το 15% του κόστους του συστήματος που έθεσε ώς παράδειγμα ήταν τα καλώδια. Είναι πρακτικά αδύνατον δηλαδή το εν λόγω σύστημα να έπαιζε όμοια με πολύ χαμηλότερου κόστους καλώδια?

Δεν σημαίνει οτι επειδή στο συγκεκριμένο σύστημα κόστιζαν το 15%, τότε σε όλα τα συστήματα πρέπει να κοστίζουν τοσο...

Όταν το σήμα περνάει όσο πιο "καθαρό" γίνεται με ένα καλώδιο χαμηλού κόστους και οι διαφορές με ένα εξαιρετικά ακριβό (αλλά υποθετικά καλό καλώδιο) είναι μικρές, γιατί απορρίπτονται από τόσο κόσμο στο φόρουμ τα οικονομικά καλώδια? Αφού κάποια από αυτά κανουν σωστά την δουλειά τους... Πόση τεχνολογία χρειάζεται για να φτιαχτεί ένα πολύ καλο καλώδιο? Έχει και ένα ''ταβάνι'' η διαδικασία έτσι δεν είναι? Απο ένα σημείο και μετά οι διαφορές δεν είναι καν ορατές/ακουστές
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.955
Reaction score
85.214
Κανένα nearfield ηχείο, παθητικό ή ενεργό δεν παίζει σωστά στα 4 μέτρα, και ειδικά κλασική που τα ξεβρακώνει όλα.

Και γιαυτο λέγονται και nearfield, αν και οι HiFi εταιρίες συχνά παραλείπουν να χρησιμοποιούν αυτόν τον διαχωρισμό.

Αυτά εχουν γραφτεί δεκάδες φορές, δεν χρειάζονται περαιτέρω επεξήγηση νομίζω.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
1)Εγώ να πω την απορία μου δεν μπορώ να καταλάβω γιατι ένα ενεργό να μην μπορεί να παίξει ορθά κλασσική μουσική.(εκτός αν ερμήνευσα λάθος το post)
2)Εάν το κόστος δεν έχει σημασία, το ενεργό έχει έναν ενισχυτή ανά μεγάφωνο και άλλα πλεονεκτήματα όπως γνωρίζουμε... Σε ποια περίπτωση μπορούν τα παραπάνω χαρακτηριστικά να μην είναι προτερήματα?
Τεχνολογικά δεν είναι υποδεέστερο ένα παθητικό? (εάν δηλαδή τεστάραμε ένα ηχείο παθητικό με το ακριβώς αντίστοιχο ενεργό)
Προφανώς το dispersion στα ενεργά monitors δεν είναι πάντα μικρότερο από τα παθητικά, ή αναγκαστικά πολύ μικρό...έτσι δεν είναι?

Εάν κάποιος έχει κατανοήσει και ξέρει το γιατί (και αν ισχύει) θα το εκτιμούσα.
Η αναπαραγωγή ενός κλασσικού μουσικού έργου απαιτεί και την αντίστοιχη δημιουργία μιας μεγάλης ηχητικής σκηνής, με βάθος, ύψος και πλάτος για να σου προσομοιάζει όσο καλύτερα γίνεται το πραγματικό γεγονός.
Ένα studio monitor ηχείο δεν πρέπει να σου κάνει αυτή τη σκηνή αλλά να σου "δίνει τη πληροφορία στα μούτρα"

2)Στα no matter cost ηχεία, ή σε ηχεία που βγαίνουν και σε ενεργή αλλά και σε παθητική έκδοση κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αλλά αυτά τα ηχεία δεν είναι ούτε το 5% του συνόλου των ενεργών.

3)το dispresion στα ενεργά monitors είναι σχεδόν πάντα δραματικά μικρότερο των παθητικών που είναι σχεδιασμένα για ακρόαση στο σπίτι, μιας και δεν είναι φτιαγμένα για ακροάσεις σπιτιού, εκτός αν ακούει καποιος "στα μούτρα και σε κοντινές αποστάσεις".

Το είπε άλλωστε όσο πιο ξεκάθαρα μπορούσε:
Τα ενεργά ηχεία ήταν και είναι εξαιρετικό value for money αλλά δεν είναι η πρώτη λύση για ακρόαση στο σπίτι. Για ένα πολύ απλό λόγο. Μικρό DISPERSION του ήχου. Και ένας κουφός ακούει την διαφορά και τι σημαίνει αυτό.
Νομίζετε πως οι σοβαρές εταιρείες είναι χαζές ? Δεν ξέρουν τι κάνουν και βγάζουν ηχεία έτσι για να υπάρχουν ?
( καλά υπάρχουν και αυτές οι εταιρείες !)

Τα ενεργά ηχεία λοιπόν δεν είναι η πρώτη λύση για ακρόαση στο σπίτι αλλά μια λύση για λίγους που ανά περίπτωση και για συγκεκριμένους λόγους, ξέρουν γιατί θα προχωρήσουν με ενεργά. Υλοποιησεις δε όπως τα Grimm και τα Kii δεν κατατάσσονται στα κλασσικά ενεργά αφού μπορείς να τα δείς μόνο σαν σύστημα.


Τα ενεργά λοιπόν δε κάνουν για τα πάντα, αλλά γι αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν.
Τα ελάχιστα ενεργά που μπορούν να παίξουν σχεδόν τα πάντα ή τα πάντα, δεν είναι φτηνά και πολλές φορές είναι και ακριβότερα ή το ίδιο ακριβά με τα αντίστοιχα hiend παθητικά ηχεία με ενισχυτές τους μαζί! ;)

ότι πληρώσεις παίρνεις σχεδόν πάντα!
Αν περιμένει κάποιος ότι το ενεργό ηχειάκι των 1000€/τεμάχιο θα παίξει σαν παθητικό του 1000€ θα εκπλαγεί δυσάρεστα σε δικάναλη ακρόαση, εκεί που η δημιουργία του phantom καναλιού με monitor ηχείο είναι σχεδόν ανύπαρκτη.
όλα τ' αλλά είναι...λόγια της πλώρης που λέιε κι ο bhutia!
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Κανένα nearfield ηχείο, παθητικό ή ενεργό δεν παίζει σωστά στα 4 μέτρα, και ειδικά κλασική που τα ξεβρακώνει όλα.

Και γιαυτο λέγονται και nearfield, αν και οι HiFi εταιρίες συχνά παραλείπουν να χρησιμοποιούν αυτόν τον διαχωρισμό.

Αυτά εχουν γραφτεί δεκάδες φορές, δεν χρειάζονται περαιτέρω επεξήγηση νομίζω.
Πως δεν χρειάζεται,εδώ κάτι ΄΄παραπλανημένες από το avs παρθένες΄΄ ήθελαν μόνιτορ εγγύς προς μέσου πεδίου για θέση ακρόασης στο άπω πεδίο και χωρίς να έχουν ιδέα - όπως συμπεραίνεται - περί του τι εστί...spinorama.
Τα ενεργά ηχεία ήταν και είναι εξαιρετικό value for money αλλά δεν είναι η πρώτη λύση για ακρόαση στο σπίτι. Για ένα πολύ απλό λόγο. Μικρό DISPERSION του ήχου. Και ένας κουφός ακούει την διαφορά και τι σημαίνει αυτό.
Νομίζετε πως οι σοβαρές εταιρείες είναι χαζές ? Δεν ξέρουν τι κάνουν και βγάζουν ηχεία έτσι για να υπάρχουν ?
( καλά υπάρχουν και αυτές οι εταιρείες !)


όλα τ' αλλά είναι...λόγια της πλώρης που λέιε κι ο bhutia!
Κυκλοφορούν και ομοαξονικές υλοποιήσεις σε μόνιτορ με εξαιρετική διασπορά,αλλά εξακολουθούν να έχουν πεπερασμένη ακτίνα δράσης και να χρειάζονται sub οπωσδήποτε ...

Σε τυπικούς οικιακούς χώρους με όλα τους τα τρωτά,χρειάζεται γενικώς...πεπερασμένη διάσταση στο στερεοφωνικό τρίγωνο...Οι απαιτήσεις για πανοραμικές ηχητικές σκηνές είναι που παρασύρουν απογοητεύοντας τους ανυποψίαστους χρήστες.
 
Last edited:


I

iason

Guest
Αρχηγό!!!

Αυτό ακριβώς!!! (Πιο μεγάλη γραμματοσειρά δεν έχει)

:superman: :party:

Αυτό που λέμε, όταν λυθούν τα βασικά προβλήματα και το σύστημα κεντάει, σιγά να μην ασχοληθούμε με καλώδια.
Αράζουμε και ακούμε μουσική, γιατί αυτό αγαπάμε. Την μουσική.

Σπαστικό ε;

Πάμε πάλι:
Dsp
Δυο σαμπ
Ενεργά ηχεία
Ρύθμιση από ειδικό

Αυτά οδηγούν τον ιδιοκτήτη να αράζει και να ακούει μουσική, χωρίς να έχει κανένα ενδιαφέρον για καλώδια.

Στο άλλο σύστημα που δεν εχει λύσει τα βασικά, ψάχνεται για καλώδια.

Τι δεν καταλαβαίνετε;
Οέο;

Οπερ έδει δείξαι. _
giphy.gif
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απορία...δεν έχεις κάνει αναβάθμιση λογισμικού ώστε να σου επέτρεπε τουλάχιστον παραμετρική ισοστάθμιση για τις προβληματικές τονώσεις στις πρώτες οκτάβες;
Η αναβάθμιση λογισμικού έγινε, αλλά αφορούσε κάποια bugs και τοποθέτηση νέων ηλεκτρονικών εντοσθίων (οι αλλαγές δηλαδή που έκανε ο κατασκευαστής μετά το2016).

Παίζω με στάνταρ +2db στις χαμηλές(to μέγιστο που σου επιτρέπεται απο το μενού) και με 2-3 καμπύλες ισοστάθμισης.
Χαμόγελο στις χαμηλές εντάσεις, μαγκιά (ξέρεις...αριστερό χειλάκι σηκωμένο) στις μέσες και μόνο 1 ντιμπακι+ στις υψηλές(προς μπάσα μερηά, εννοείται).

Τη μέτρηση του Καστρουνή δεν την είδα, αυτό που αντιλαμβάνομαι δια της ακοής είναι ότι θα μπορούσε να αφαιρεθεί λίγο σκουπιδομπουμάρισμα. Την αποκοπή την έχω στα 25ΗΖ, μπορεί να την ανεβάσω στα 30.

Σίγουρα θα χρησιμοποιηθεί kai αυτή η σημαντική δυνατότητα του roon!
Eκκρεμεί ένα ακόμη ακριβές ακουόγραμμα και λέω ακριβές γιατί αυτό που έκανα φέτος με έβγαλε πολύ τζόβενο αλλά σε περιορισμένο συχνοτικό ωρυλάδικο τεστ.
Θα κάνω ένα χαιεντάδικο για να ξέρω ρε αδερφέ μέχρι που χρειάζομαι τριτμεντ!
 
Last edited:

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.454
Κανένα nearfield ηχείο, παθητικό ή ενεργό δεν παίζει σωστά στα 4 μέτρα, και ειδικά κλασική που τα ξεβρακώνει όλα.

Και γιαυτο λέγονται και nearfield, αν και οι HiFi εταιρίες συχνά παραλείπουν να χρησιμοποιούν αυτόν τον διαχωρισμό.

Αυτά εχουν γραφτεί δεκάδες φορές, δεν χρειάζονται περαιτέρω επεξήγηση νομίζω.
Μα αυτό ακριβώς ήταν και το νόημα της απορίας που εξέφρασα προς τον Κο Χατζησταμου πριν.
Ένα ζεύγος near field ενεργών κρίνεται (ορθώς) ακατάλληλο να αναπαράγει οποιαδήποτε μουσική, πόσο μάλλον κλασσική, στα 4 μέτρα.
Τι στο διατανο είναι αυτό που κάνει έναν συνδυασμό παθητικών και ενισχυτή, ΣΤΟ ΊΔΙΟ ΜΠΆΤΖΕΤ, να κρίνεται καταλληλοτερο;
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Επίσης
1)Στο πόστ του κύριου Χατζηστάμου αναφέρεται ότ το 15% του κόστους του συστήματος που έθεσε ώς παράδειγμα ήταν τα καλώδια. Είναι πρακτικά αδύνατον δηλαδή το εν λόγω σύστημα να έπαιζε όμοια με πολύ χαμηλότερου κόστους καλώδια?

2)Δεν σημαίνει οτι επειδή στο συγκεκριμένο σύστημα κόστιζαν το 15%, τότε σε όλα τα συστήματα πρέπει να κοστίζουν τοσο...

3)Όταν το σήμα περνάει όσο πιο "καθαρό" γίνεται με ένα καλώδιο χαμηλού κόστους και οι διαφορές με ένα εξαιρετικά ακριβό (αλλά υποθετικά καλό καλώδιο) είναι μικρές, γιατί απορρίπτονται από τόσο κόσμο στο φόρουμ τα οικονομικά καλώδια? Αφού κάποια από αυτά κανουν σωστά την δουλειά τους... Πόση τεχνολογία χρειάζεται για να φτιαχτεί ένα πολύ καλο καλώδιο? Έχει και ένα ''ταβάνι'' η διαδικασία έτσι δεν είναι? Απο ένα σημείο και μετά οι διαφορές δεν είναι καν ορατές/ακουστές
1) Ναι

2)Σε όλα είναι κοινά παοδεκτό ως gold ratio το 15% για το κοντινότερο στο optimum της απόδοσης του εκάστοτε συστήματος.

3)στο φτηνό καλώδιο μόνο καθαρό σήμα δε περνάει... δε μπορεί ότι και να λένε, όποιοι και να το λένε!
Οι διαφορές μπορεί να είναι από μικρές εως τεράστιες!
Τώρα γιατί απορρίπτεται από τα φόρουμ..ειλικρινά δε μπορώ να σου απαντήσω!
Είνια περισσότερο ο ξερολισμός και λιγότερο το ΄ότι δεν υπάρχουν διαφορές, μιας και όπως είδες διαφορές υπάρχουν!!
 


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.184
Reaction score
42.348
...σε ελευθερη (λουφα κ) παραλλαγη "μακαριοι οι φτωχοι τω αναλυση, οτι αυτων εστιν η μαγεια των ενεργων" :king::angel: υγ: μπορει καποιος να πει και 'η κομμουνα των ουρανων" ... και δε το συνεχιζω, γιατι βλεπω τη κυριακη να σουβλιζουν μαιμου...
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.987
Μηνύματα
2.957.982
Members
38.274
Νεότερο μέλος
Triumph
Top