- Μηνύματα
- 5.368
- Reaction score
- 6.495
και η θεση βρισκεται στο μεσον του μηκους του δωματιου?
Δεν έχω βάλει μοιρογνωμόνιο, η απόσταση από την θέση ακρόασης είναι 3 μέτρα , και απόσταση tweeters μεταξύ τους 2,55
Mεγαλο πλεονεκτημα το μηκος ,βοηθα πολυ κατω απο τα 20hz εισαι με αβανταζ και κατω απο τα 15hz ,αρκει να μπορεις να τον γεμισεις...Εχει ένα άνοιγμα 3 μέτρα που είναι η τραπεζαρία. 3χ4 νομίζω.
ανοιξετα 1μ ακομα, εχεις χωρο, και θασαι εντος προδιαγραφωνΣου είπα , 2,55 τα tweeters μεταξύ τους.
Στις 50,1° είσαι, σου λείπουν 9,9° για να είσαι νόμιμος χαϊφιντελάς.Δεν έχω βάλει μοιρογνωμόνιο, η απόσταση από την θέση ακρόασης είναι 3 μέτρα , και απόσταση tweeters μεταξύ τους 2,55
Δεν ξέρω αν σας απήντησε ο astronaut ("έτρεξα" το νήμα στα γρήγορα). Σας ξέφυγαν αρκετά χιλιοστά, προφανώς λόγω των ανοχών στο χαρτί, αλλά τίποτε το φοβερό. Μια χαρά.Καλημέρα ξανά! Θα σου ηταν εύκολο να μου πεις για απόσταση ηχειων στα 2.6 m σε ισοσκελες τρίγωνο πόσο θα πρέπει να είναι οι ακμές? Ρωτώ γιατί εχω κάνει υπολογισμό με χαρακες και διαβήτη στις 30 μοίρες και δεν γνωριζω εαν είναι απολυτα σωστό. 2.71 & 2.38 για τις ακμές!
Ευχαριστώ!!
Ευχαριστώ @Alfee24 !Να σου ζήσει το μπεμπόνι @Astronaut Jr. !!
costas EAR:
"Μικροδιαφορές στη θέση του μικροφώνου για την μάστερ μέτρηση, θα έχουν ως αποτέλεσμα ακόμα και στο βινταζ σχεδόν μονοφωνικό τύπου Λεάνδρου σεταπ, περιττά φίλτρα και διαφοροποιήσεις (έστω και μικρές) στάθμης μεταξύ των ολίγων αυτών ηχείων, αλλά και εφαρμογή καθυστέρησης, που είναι βέβαιο πως θα κάνουν μόνο κακό."
Εδώ θα πρέπει να δωθεί μια απάντηση από το μέλος @leandros σχετικά με το παλαιολιθικό μονοφωνικό setup του.
Ναι, σε πολλά.
Στις αποστάσεις όμως, δικαίως.
Έχω και πάτημα το Trinnov webinar τώρα, δοξασοι βρήκα δικαιολογία.
ΥΓ. Για του λόγου το αληθές, η ισοστάθμιση που μου πήρε 4-5 ώρες συνολικά, ε, τις πρώτες 3-4 ώρες κουνούσα χιλιοστό χιλιοστό όλα τα ηχεία, μέχρι να πέσουν "καρφί" στην προβλεπόμενη απόσταση και γωνία. Εντελώς καρφί, ώστε να μην έχει διόρθωση μέσω ισοστάθμισης.
Και στις μικρομετακινήσεις των ηχείων, έλεγχα ανελλιπώς την κατεύθυνση της ον αξις, με λέιζερ, ώστε καρφί το ακουστικό κέντρο του κάθε ηχείου να βλέπει το κέντρο του μικροφώνου.
Μανιωδώς η διαδικασία. Ιδρώτας.
Να τον ακούς το ντοκτορ διαχυσιο φίλε @toolman !!Μικροδιαφορές στη θέση του μικροφώνου για την μάστερ μέτρηση, θα έχουν ως αποτέλεσμα ακόμα και στο βινταζ σχεδόν μονοφωνικό τύπου Λεάνδρου σεταπ, περιττά φίλτρα και διαφοροποιήσεις (έστω και μικρές) στάθμης μεταξύ των ολίγων αυτών ηχείων, αλλά και εφαρμογή καθυστέρησης, που είναι βέβαιο πως θα κάνουν μόνο κακό.
Ακόμα και στην ακριβή τήρηση των αποστάσεων των μόλις δύο ηχείων από το μετρητικο μικρόφωνο, αν υφίσταται έστω και μικρή διαφορά κλίσης στα ηχεία, τα οποία δεν χαρακτηρίζονται από εντελώς ομοιογενή οφ αξις απόκριση, θα ακολουθήσουν μια σειρά περιττών φίλτρων από την αυτοματοποιημένη διαδικασία ισοστάθμισης, με στόχο να φτιάξει την λίγο οφ αξις απόκριση του ενός ίδια με την ον αξις του άλλου.
Γι'αυτό ευλαβική προσήλωση στις αποστάσεις, λέιζερ και γωνίες, όλα.
Ειδάλλως, μόνο κάτω από τη ζώνη σρόεντερ υπάρχει ασφάλεια, και εφαρμογή λίγων και όμοιων φίλτρων στα δύο κανάλια, ίσα ίσα για το ταργκετ κερβ, χονδρικά.
Έτσι όμως, δεν διορθώνονται οι εγγενείς (εκ κατασκευής) ακουστές μικροδιαφορές απόκρισης μεταξύ των ηχείων, όπως και οι επίκτητες λόγω χώρου, δηλαδή το ακλόνητο κεντρικό είδωλο, θα είναι ...κλονισμένο, ως προβλέπεται σε μη επιμελώς ισοσταθμισμένο σεταπ.
Στο τέλος θα καταλάβουν όλοι, πως τα απλούστερα βασικά πράγματα, είναι ακόμα και στην πιο εξελιγμένη και επιμελώς πραγματοποιημένη ισοστάθμιση, τα μόνα ουσιαστικά ζητούμενα.
το ντεσιμπελομετρο δε δειχνει αυτο που ειπα...Κοίτα τα 110db τα έχω σχετικά εύκολα. Κορυφές έχω δεί και 120 στιγμιαία .
Mεγαλο πλεονεκτημα το μηκος ,βοηθα πολυ κατω απο τα 20hz εισαι με αβανταζ και κατω απο τα 15hz ,αρκει να μπορεις να τον γεμισεις...
Για πες τι εδειξε στα 15 hz και τι στα 20 hz?Το δικό μοy decibelόμετρο, λέει αυτά που γράφω.