Καλώδια και θύματα

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.456
Reaction score
138.387
Ώστε και Γκόλντμουντ ε;;
Ναι, και γκολντμουντ ιντερκονεκτ, από τα οποία έμεινα τραγικά ικανοποιημένος, όσον αφορά τις ακουστικές εντυπώσεις πάντα.

Πολλά χρόνια αργότερα, τα εν λόγω ιντερκονεκτ τα έκοψα να δω τι είχαν μέσα (μετά τα πέταξα). Ήταν, μέσα σε διπλή ωραία κάλτσα, ένα ομοαξονικό "ψηφιακό" (75ωμ) καλώδιο, ίδιο καλώδιο ακριβώς με αυτό που είχαν μέσα στο DAC τους, για μεταφορά του ψηφιακού σήματος spdif από το RCA στην πλάτη μέχρι την πλακέτα.

Ναι, είχα και DAC της Goldmund. Πολλά λεφτά αλλά τα άξιζε εκείνη την εποχή.

Γενικά πέρασα πολύ ωραία εκείνα τα χρόνια με όλες αυτές τις αλλαγές.

Όσο διάβαζα, τόσο σταματούσαν οι αλλαγές και το χρήμα σταμάτησε να ρέει..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.684
Reaction score
58.346
Σωστά.
Βγάζουν και 4ωμ εμπέδηση, τέλεια θεωρητικά με τα ηχεία που είχα (μαγκνεπαν) και αυτά ήταν τα τελευταία Χάι Ενδ καλώδια ηχείων που αγόρασα ποτέ. ;)

Οι εντυπώσεις ακροάσεων ήταν εξαιρετικά θετικές.
Τα οποία Magnepan χάρη στους μαγνητοστατικούς μετατροπείς αντί κινούμενων πηνίων είχαν και ιδιαίτερα ομαλή διακύμανση εμπέδησης για παθητικά ηχεία.Ίσχυε λοιπόν καθεστώς ιδεώδους γραμμής μεταφοράς ισχύος από το τελικό ενισχυτικό στάδιο στα ηχεία.Αρκεί να υπήρχε μπόλικη διαθέσιμη ισχύς και ακλόνητο τροφοδοτικό για γραμμική παροχή σε χαμηλή τιμή εμπέδησης.Κατά τα άλλα,κάποιοι μπορεί να θεωρούν όλα τα παθητικά ηχεία...ίσα και όμοια.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
ας <πω> και γω

ολα μαζι στο τελος καναν με χαρτι και στυλο 37 χαρτια.(τα καλωδια)......η ισοσταθμιση αγγιζε τα 3 (+ 2 μεσα της) και αλλα 4 τα auralex.......και ολα τα σετ 74 χαρτακια ..τα ρεστα μου
 

Attachments

Last edited:



Μηνύματα
948
Reaction score
2.994
Γενικά πέρασα πολύ ωραία εκείνα τα χρόνια με όλες αυτές τις αλλαγές.
Ετσι συμβαίνει όταν πληρώνει άλλος :biggrin:

με την διαφορά ότι στην περίπτωσή σου δεν είχες ποτέ hi end μηχανήματα και καλώδια,

φούμαρα πουλάς στα “πιτσιρίκια” .


.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.456
Reaction score
138.387
Ετσι συμβαίνει όταν πληρώνει άλλος :biggrin:

με την διαφορά ότι στην περίπτωσή σου δεν είχες ποτέ hi end μηχανήματα και καλώδια,

φούμαρα πουλάς στα “πιτσιρίκια” .


.
Συνεχίζεις ακατάπαυστη μπουρδολογία.

Βεβαίως δε χρειάζεται να πω ότι τα περισσότερα τα είχα αγοράσει φοιτητής, και νωρίτερα, που δούλευα για να βγάλω λεφτά, δεν βρήκα έτοιμα ούτε μου έδινε κανένας (ούτε οι γονείς μου), ούτε καν μισθό δεν είχα.

Αλλά η ντροπή δεν είναι κάτι που σε χαρακτηρίζει.

Δε περιμένω συγνώμη εκ μέρους σου για τίποτα από τα ανυπόστατα όσα λες, διότι χαρακτηρίζεσαι από έλλειψη ντροπής για όσα κάνεις και για όσα λες.

Και θα επαναλάβω το κατάπτυστο για το πτυχείο σου θεντ, και τις αλήθειες για σένα:

Η αλήθεια είναι ότι παρά το ότι έχεις πτυχίο μηχανικού, ξεκίνησες αυτό το θρεντ:


Που δεν ξεκινάει ο μέσος άνθρωπος που πιάνουν λίγο τα χέρια του και ξέρει 5 πραγματάκια βασικά.

Ντροπιάζεις το χώρο σου, ντροπιάζεις το επάγγελμά σου, ντροπιάζεις το πτυχείο σου.

Αυτή είναι η αλήθεια.

Τα υπόλοιπα όλα όσα λες, είναι μπούρδες. Στην μπουρδολογια έχεις σίγουρα μεγαλύτερο πτυχείο.
 



Μηνύματα
1.997
Reaction score
4.707
με την διαφορά ότι στην περίπτωσή σου δεν είχες ποτέ hi end μηχανήματα και καλώδια,
Μπα... Πρέπει να είχε.
Δεν δικαιολογείται τόσο μένος.
Μόνο για τα λάθη που ίδιος είχε κάνει στο παρελθόν...
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Ναι, για καλώδιο ηχείων μιλάω και γω.
Το πιο χοντρό μπελντενάκι, βγάζει 4 ωμ στο χιλιόμετρο, 0,4 ωμ στα 100 μέτρα, 0.04 ωμ στα 10 μέτρα, 0.01 ωμ στα 2,5 μέτρα που θες εσύ.

Δε ρίχνει μετρήσιμη στάθμη στα 10 μέτρα, με κανένα μικρόφωνο...

Οι ανοχές των υλικών του κρος, των συνδέσεων, των ίδιων των μεγαφώνων, είναι μεγαλύτερες.

Δηλαδή αν στο ένα ηχείο έχεις 1μ καλώδιο και στο άλλο έχεις 11 μέτρα, δεν μπορείς να μετρήσεις πτώση στάθμης, είναι πρακτικά αδύνατο, όσο εξαιρετικό μετρητικο εξοπλισμό και να έχεις.

Αντιθέτως, ανάμεσα σε δυο όμοια ηχεία, μπορείς να μετρήσεις σημαντικές διαφορές απόκρισης, μεγαλύτερες του 1 ντεσιμπέλ, ακόμα και σε θάλαμο.
δεν είναι μόνο η αντίσταση ντόκτορ,
πχ στο τρέχον μέτρο το μογκάμι 3082 έχει 253pf/m , 0,2μΗ/m & 0,009Ω/m.
Δε μου ακούγεται και λογικό για κάποιον που δηλώνει measure freak ότι θα έβαζε το 1 καλώδιο στο 1μ και το άλλο 11μ!
Δε στέκει ρε ντοκτορ!!
Το 11αμετρο έχει αποκτήσει...άλλο ένα mini crossover!!
 

Attachments


Μηνύματα
3.705
Reaction score
3.091
Για καλώδια ηχείων μήκους ~1,5μ έχω δώσει πάνω από 3.000€, για ιντερκονεκτ μισού μέτρου το 500-ευρο ήταν μια μέση τιμή, και έως και 800-αρι έχω δώσει για οπτική ίνα και ψηφιακό καλώδιο και με RCA και με BNC.

Εκτός από τις γνωστές χαϊενταδικες φίρμες (όντιοκουεστ, κιμπερ, σιλτεκ, βαν ντεν χουλ, Τάρα λαμπς, γκοερτζ, κλπ) αγόραζα και ειδικά Χάι Ενδ καλώδια από μεγάλες επώνυμες φίρμες μηχανημάτων (μεριντιαν, γκολντμουντ, κλπ) και γενικώς ο,τι υπήρχε, όπως και από ιδιοκατασκευές βεβαίως, είτε επώνυμες (Πυργαρούσης) είτε δικές μου. Άπειρες ιδιοκατασκευές, ο,τι σχέδιο και πλέξη υπάρχει στο διαδίκτυο, το έχω φτιάξει.

Βεβαίως και καλώδια ρεύματος, έχω ρίξει πολύ χρήμα κι εκεί, μέχρι και πανάκριβα HDMI έχω αγοράσει, με ωραία κάλτσα και χοντρά και με βαρβάτο όνομα στην ούγια, σούπερ Χάι Ενδ, παλαβά λεφτά.
Συμπέρασμα:Αν δεν πληρώσεις,δεν μαθαίνεις,προϋπόθεση να μην φοράς παρωπίδες
 


Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Για να μην εκπίπτουμε στην...καλωδιοφοβία,επισημαίνεται ότι οι ακροαματικές εκτιμήσεις στα παραρτήματα δεν γράφτηκαν από τον...Kondo-San.Εκείνες βρίσκονταν σε...παράλλο επίπεδο.

Ακόμα μια πρόταση στο πλαίσιο επιστροφής στην...κανονικότητα.Να θεσπιστεί μια ημέρα το χρόνο κατά την οποία οι ένθερμοι υποστηρικτές των καλωδίων θα μπορούν να λένε ό,τι γουστάρουν ανεξέλεγκτα και να της διδόταν τίτλος του τύπου...Cable Pride Day. ;)
Άλλοι για cable pride day και άλλοι για πανηγύρια day

 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Παράρτημα υπ'αριθμόν ένα:
"...
Recently my friend Mike Valentine came round to compare his cables to the Kondo. He had Jorma Prime, which are in my view some of the finest cables available and contenders for the 'ultimate cable' slot. What I like about them is they have great speed but you don't notice it. We put on Don Cherry and Ed Blackwell's El Corazon which has some amazing drum effects. We start with just simple comparisons between the Prime and the Kondo interconnect. What happens is pretty startling. Remove the SFZ-LP and a crucial part of that sensation of 'liveness' and believability just disappears. It's uncanny. The shock weight of that kick drum, its after shocks and the flashpoint of its impact, just disappear. Try clapping your hands as loud as you can, with your palms slightly cupped. Can you hear the flashpoint where the volume explodes for the smallest instant of time? It happens just before the room echo. In my room, this flashpoint will set the two metal desk lamps ringing. It's a loud noise with an almost instantaneous dynamic rise. The quality that makes the sound real is this explosive flashpoint. It's where the dB meter will go from nothing to way into the red, which is why De Paravicini developed the Compressor. But use the Compressor and you will forever lose that unbelievably energetic peak. You will lose the key to making a live sound. Hit one hand onto a wooden surface. That dull thud, that's closer to what I usually got in the past. Now even without the LP wires, the current system will sound much closer to a clap but it will be a soulless one because it's missing that impact flashpoint, parts of the room echo and some of the harmonic spray. Needless to say, within days Mike had changed all his Jorma Prime loom to Kondo.


These Kondo cables and power cords illuminate the audio spectrum with what can only be described as a brighter but somehow more natural light than I've ever experienced before. It's not like the bright etched harshness of a spot light. No, it's like the light of a bright but not windswept summer day. There is no harshness but a sense of luxuriating in the warmth of a perfect day. I think this comes from these cables' key characteristic which is their natural presentation. There is an unprecedented absence of the mechanical, the contrived, the dolled up, the exaggerated, the forced. It is just pure. Yes, it does all the audiophile stuff and to these ears in that class of absolutely state-of-the-art cables. They have a sense of transmitting the liveness in the high registers so a high hat by Terje Rypdal hits with the kind of density and shimmer that is instantly believable as true. But the magic of the Kondo cable system is only partially in their 'objectively' appreciable sonic merits. For me the key are in fact its musical merits but not in the abused and tired audio terms of 'musical' or 'emotional'. No, in the sense that they organize the flow of musical relationships so that we as listeners can get closer to whatever it is that a given piece of music captures that is greatness, that is profound, that is art. So their power to affect us is that much greater. The sound is juicy and succulent, full of color and breadth and expansiveness. The weight of massed strings is huge, there is real body and it's much more natural and alive..."

Παράρτημα υπ'αριθμόν δύο:
"...
The manufacturer's website says the SPc was designed to compensate for the "sound roughness" and "unpleasant edginess and ear scratching sharpness" of digital sound. ...
...
The KSL-SPz speaker cable spoke in terms of refinement—its delicacy and inner life was most impressive. There was no highlighting, no artifact, just a very naturalistic, smooth frequency response.
...
A man of endless curiosity, audio is always in the foreground. For example, he noticed that powerful autos had V8 engines and thought, "There might be something in that for cable design." Hence, his current top-line interconnect has 8 cores or structures .
...
There is a not so subtle point of difference which gets short shrift in the high-end press, and that's the shape of the sound—how it arrives and impinges on your ear, how you perceive it over time, what it feels like. Apart from being thin or fleshy, sounds can be pointed or rounded. The typical cable has a duck-like shape: the bottom is wider than the middle, spreading as it goes lower: the middle is fairly uniform: the treble gets thinner as the frequency ascends. Very often the result is a too thin, too focused, pointed treble, especially if the cable doesn't have frequency integration. This is not the way it's supposed to be. The KSL offers an alternative, which is corroborated in nature. Very high piercing sounds, like that from a triangle, can be focused, cut right through a full orchestra, and still make a rounded impression. Sho ‘nuff, this is what it sounds like out there on the street—these sounds don't have pointed surfaces. Once more, it is the difference between the broken and repaired cello. ..
...
The KSL is on the smooth side both in terms of surface texture and frequency transitions. When required, it can be burnished and edgy, but not too edgy. There is not much to comment on regarding frequency problems: it's straightforward, with no highlighting, no artifact, and no exaggerations. Frequencies are nearly ideally apportioned, with just the right amount of bloom—it is complex and rich with a full overtone structure, without pushing into a pervasive coloration. The bloom and decay are so right you won't even notice them. There is no discernable grain structure.
..."
View attachment 162886
Προφανώς...dealer καλωδίων. :lolsign:
Δηλαδή τι θέλει να πει ο ποιητής bhutia??
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.456
Reaction score
138.387
δεν είναι μόνο η αντίσταση ντόκτορ,
πχ στο τρέχον μέτρο το μογκάμι 3082 έχει 253pf/m , 0,2μΗ/m & 0,009Ω/m.
Δε μου ακούγεται και λογικό για κάποιον που δηλώνει measure freak ότι θα έβαζε το 1 καλώδιο στο 1μ και το άλλο 11μ!
Δε στέκει ρε ντοκτορ!!
Το 11αμετρο έχει αποκτήσει...άλλο ένα mini crossover!!
Όχι, δεν είναι έτσι, ούτε έτσι δε βάζεις φίλτρα τύπου κρος.

Η χωρητικότητα μπορεί όντως να αθροίζεται, αλλά αυτό συμβαίνει μόνον στα καλώδια πριν το φόνο στειτζ, όπου τέτοιας τάξης χωρητικότητα είναι σε σειρά για την δημιουργία των φίλτρων της κεφαλής.

Γι'αυτό το λόγο, και μόνο για αυτά τα καλώδια μετά την κεφαλή και μέχρι το φόνο στειτζ, χρειάζεται χαμηλή χωρητικότητα.

Για τα τυπικά ιντερκονεκτ, η χωρητικότητα και η επαγωγικοτητα δεν αθροίζονται, και απλώς χαρακτηρίζουν την εμπέδηση του καλωδίου.

Γι'αυτό ας πούμε στα μικρόφωνα, μπορεί να χρησιμοποιούνται πολύ μεγάλα μήκη σε συναυλίες ή ηχογραφήσεις σε στούντιο, χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα στο ακουστό φάσμα.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Μπα... Πρέπει να είχε.
Δεν δικαιολογείται τόσο μένος.
Μόνο για τα λάθη που ίδιος είχε κάνει στο παρελθόν...
Ή γιατί ποτέ δε μπόρεσε να τα αποκτήσει.. παίζει κι αυτό!!
 



JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.888
Reaction score
28.042
Ή γιατί ποτέ δε μπόρεσε να τα αποκτήσει.. παίζει κι αυτό!!
Δεν λέει παπαρολογίες ο ear. Θυμάμαι κάποτε εν έτη 1990 ή κάπου εκεί τέλος πάντων να αναφέρεται η παραγγελία του στον Μενδρινό. Δεν δούλευα εκεί , απλά ήμουν περαστικός και άκουσα την κουβέντα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.013
Μηνύματα
2.958.978
Members
38.276
Νεότερο μέλος
mikepan
Top