Καλώδια και θύματα

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.233
Το νούμερο είναι για τα ηχεία..
Ναι, για καλώδιο ηχείων μιλάω και γω.
Το πιο χοντρό μπελντενάκι, βγάζει 4 ωμ στο χιλιόμετρο, 0,4 ωμ στα 100 μέτρα, 0.04 ωμ στα 10 μέτρα, 0.01 ωμ στα 2,5 μέτρα που θες εσύ.

Δε ρίχνει μετρήσιμη στάθμη στα 10 μέτρα, με κανένα μικρόφωνο...

Οι ανοχές των υλικών του κρος, των συνδέσεων, ακόμα και των ίδιων των μεγαφώνων, είναι μεγαλύτερες.

Δηλαδή αν στο ένα ηχείο έχεις 1μ καλώδιο και στο άλλο έχεις 11 μέτρα, δεν μπορείς να μετρήσεις πτώση στάθμης, είναι πρακτικά αδύνατο, όσο εξαιρετικό μετρητικο εξοπλισμό και να έχεις.

Αντιθέτως, ανάμεσα σε δυο όμοια ηχεία, μπορείς να μετρήσεις σημαντικές διαφορές απόκρισης, μεγαλύτερες του 1 ντεσιμπέλ, ακόμα και σε θάλαμο.

Βεβαίως, σε ένα τυπικό οικιακό χώρο, με οποιαδήποτε ασυμμετρία φυσικά υπάρχει, είναι δεδομένο πως 2 όμοια ηχεία μεταξύ τους, τα οποία φυσικά θα έχουν μεταξύ τους μετρήσιμες διαφορές λόγω κατασκευαστικών ανοχών όλων των υλικών, θα μετράνε διαφορές στο φάσμα μεγαλύτερες των 5 ντεσιμπέλ μεταξύ τους, λόγω sbir και χώρου γενικά.
Στανταράκι.

Οι διαφορές των καλωδίων σε μαραναν... :gotcha:
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.522
Reaction score
57.609
Τι δεν καταλαβαίνετε!!!
Παράρτημα υπ'αριθμόν ένα:
"...
Recently my friend Mike Valentine came round to compare his cables to the Kondo. He had Jorma Prime, which are in my view some of the finest cables available and contenders for the 'ultimate cable' slot. What I like about them is they have great speed but you don't notice it. We put on Don Cherry and Ed Blackwell's El Corazon which has some amazing drum effects. We start with just simple comparisons between the Prime and the Kondo interconnect. What happens is pretty startling. Remove the SFZ-LP and a crucial part of that sensation of 'liveness' and believability just disappears. It's uncanny. The shock weight of that kick drum, its after shocks and the flashpoint of its impact, just disappear. Try clapping your hands as loud as you can, with your palms slightly cupped. Can you hear the flashpoint where the volume explodes for the smallest instant of time? It happens just before the room echo. In my room, this flashpoint will set the two metal desk lamps ringing. It's a loud noise with an almost instantaneous dynamic rise. The quality that makes the sound real is this explosive flashpoint. It's where the dB meter will go from nothing to way into the red, which is why De Paravicini developed the Compressor. But use the Compressor and you will forever lose that unbelievably energetic peak. You will lose the key to making a live sound. Hit one hand onto a wooden surface. That dull thud, that's closer to what I usually got in the past. Now even without the LP wires, the current system will sound much closer to a clap but it will be a soulless one because it's missing that impact flashpoint, parts of the room echo and some of the harmonic spray. Needless to say, within days Mike had changed all his Jorma Prime loom to Kondo.


These Kondo cables and power cords illuminate the audio spectrum with what can only be described as a brighter but somehow more natural light than I've ever experienced before. It's not like the bright etched harshness of a spot light. No, it's like the light of a bright but not windswept summer day. There is no harshness but a sense of luxuriating in the warmth of a perfect day. I think this comes from these cables' key characteristic which is their natural presentation. There is an unprecedented absence of the mechanical, the contrived, the dolled up, the exaggerated, the forced. It is just pure. Yes, it does all the audiophile stuff and to these ears in that class of absolutely state-of-the-art cables. They have a sense of transmitting the liveness in the high registers so a high hat by Terje Rypdal hits with the kind of density and shimmer that is instantly believable as true. But the magic of the Kondo cable system is only partially in their 'objectively' appreciable sonic merits. For me the key are in fact its musical merits but not in the abused and tired audio terms of 'musical' or 'emotional'. No, in the sense that they organize the flow of musical relationships so that we as listeners can get closer to whatever it is that a given piece of music captures that is greatness, that is profound, that is art. So their power to affect us is that much greater. The sound is juicy and succulent, full of color and breadth and expansiveness. The weight of massed strings is huge, there is real body and it's much more natural and alive..."

Παράρτημα υπ'αριθμόν δύο:
"...
The manufacturer's website says the SPc was designed to compensate for the "sound roughness" and "unpleasant edginess and ear scratching sharpness" of digital sound. ...
...
The KSL-SPz speaker cable spoke in terms of refinement—its delicacy and inner life was most impressive. There was no highlighting, no artifact, just a very naturalistic, smooth frequency response.
...
A man of endless curiosity, audio is always in the foreground. For example, he noticed that powerful autos had V8 engines and thought, "There might be something in that for cable design." Hence, his current top-line interconnect has 8 cores or structures .
...
There is a not so subtle point of difference which gets short shrift in the high-end press, and that's the shape of the sound—how it arrives and impinges on your ear, how you perceive it over time, what it feels like. Apart from being thin or fleshy, sounds can be pointed or rounded. The typical cable has a duck-like shape: the bottom is wider than the middle, spreading as it goes lower: the middle is fairly uniform: the treble gets thinner as the frequency ascends. Very often the result is a too thin, too focused, pointed treble, especially if the cable doesn't have frequency integration. This is not the way it's supposed to be. The KSL offers an alternative, which is corroborated in nature. Very high piercing sounds, like that from a triangle, can be focused, cut right through a full orchestra, and still make a rounded impression. Sho ‘nuff, this is what it sounds like out there on the street—these sounds don't have pointed surfaces. Once more, it is the difference between the broken and repaired cello. ..
...
The KSL is on the smooth side both in terms of surface texture and frequency transitions. When required, it can be burnished and edgy, but not too edgy. There is not much to comment on regarding frequency problems: it's straightforward, with no highlighting, no artifact, and no exaggerations. Frequencies are nearly ideally apportioned, with just the right amount of bloom—it is complex and rich with a full overtone structure, without pushing into a pervasive coloration. The bloom and decay are so right you won't even notice them. There is no discernable grain structure.
..."
1587638336742.png

Προφανώς...dealer καλωδίων. :lolsign:
 

Μηνύματα
948
Reaction score
2.994
.... υπερέκθεση, ξερολισμός, αδυναμία αυτοαξιολόγησης ,
αναρτήσεις / λινκ *μεγέθους προσκλητήριο βάφτισης που αφορούν προσωπικά δεδομένα,
επιβεβαιώνουν ότι όλα τα παραπάνω συνυπάρχουν με την ανωριμότητα.

*Λογικό μοιάζει απ΄ την στιγμή ο toole επέλεξε την γειτονιά σου ...
.
ad f.jpg



Βλέπω να βγαίνουν έξω οι ... σφραγίδες ... :beach:

.
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.522
Reaction score
57.609
Αυτός ο μαυρούκος τα έγραψε τα παραπάνω ασυνάρτητα σεντόνια;
Βρε το παιδί...
Άλλος έχει το όνομα και άλλος τη χάρη...
...
Βλέπω να βγαίνουν έξω οι ... σφραγίδες ... :beach:
Αντάμα με τον...΄΄αρμονικό ψεκασμό΄΄.:O_o::sneaky:
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.703
Reaction score
27.657
Κώστα διευκρινίζω, γιατί μάλλον δεν ήμουν αρκετά σαφής.
Τα καλώδια είναι τα ίδια των ιδίων κατασκευαστών και στα δύο ηχεία. MONSTER 4χ4 καρρέ , χρησιμοποιώ μόνο τα 2 στα μπάσα , 4,5 και 8 μέτρα αντίστοιχα.
Vision ofc, 2,5 καρρέ σε μιντ και τουήτερ , 2μέτρα το κάθε ένα.
Ο ενισχυτής των μπάσων είναι στο ρακ, ενώ οι άλλοι δύο , μιντ και τουήτερ μαζί με το ηλεκτρονικό κροσόβερ , είναι επάνω στα σαμπς.
Η θα μπούν όλοι μαζί στο ρακ , με αποτέλεσμα λίγο πιο μακριά καλώδια σε μιντς και τουήτερς , των γούφερς είναι ήδη πιο μακριά και ανισομηκή , ή θα μπούν όλοι μαζί επάνω στα σαμπς , με αποτέλεσμα ισομηκών καλωδίων για όλους τους δρόμους .
Οπως και να έχει , και για λόγους χαιεντίλας αλλά και συμμετρίας και γοήτρου -γούστου , θα μπούν mogami , σε όλους τους δρόμους .
3103 στα μπάσσα , 3104 νομίζω σε μιντς και πρίμα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.233
υπερέκθεση, ξερολισμός αδυναμία αυτοαξιολόγησης
Εσύ αγαπητέ υπέροχε μηχανικέ πτυχιούχε, μετά από αυτό το θρυλικό θρεντ: :gotcha:


Όπου κατάφορα δείχνεις την επαγγελματική σου και επιστημονική σου ανεπάρκεια, πόσο μα πόσο έλλειψη πραγματική έχεις σε τόσο απλά πράγματα, απορώ πως μπορείς να διακρίνεις σε άλλους ξερολισμο και λοιπές ομορφιές που λες...:gotcha:

Μόνο σε καβλώδια δείχνεις ειδικός επί παντός επιστητού... Τόση γνώση ρε φίλε;:tongue:

Απορώ με το "καυστικό σου χιούμορ". :biggrin:
 


Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Είναι λάθος όχι μόνο το ερώτημα, αλλά και όλα τα συμπεράσματα που βγάζεις.

Προσωπικά δεν "ισχυρίζομαι" απλώς, αλλά σας ενημερώνω, ότι ένα απλό επώνυμο καλώδιο από μια φίρμα που πραγματικά κατέχει τεχνολογία και τεχνογνωσία στην κατασκευή των καλωδίων, όπως η μογκαμι και η μπελντεν, και δίνει πλήρες σετ χαρακτηριστικών για τα καλώδια που προσφέρει, είναι ένα επαρκές για τη χρήση καλώδιο, με εντός των προβλεπόμενων προδιαγραφών χαρακτηριστικά, και δε χρειάζεται τίποτα περισσότερο για να φτιάξεις ένα άριστο σεταπ.

Αλλού είναι τα προβλήματα στην αναπαραγωγή, όχι σε αυτές τις λεπτομέρειες.

Αυτό αποδεικνύεται εύκολα με μια ακρόαση που όλοι μπορούμε να κάνουμε σε ένα τυπικό στουντιακό σύστημα, όπως ας πούμε στου Χατζησταμου, όπου όποιος και να ακούσει, παθαίνει σοκ.
Βέβαια θα ακούσει από ενεργά στουντιακα μόνιτορ, σε μικρή απόσταση ακρόασης, σε σωστό χώρο. Αλλά θα πάθει σοκ. Κι ας έχει παντού απλά μογκαμάκια.
Το όμοιο συμβαίνει ας πούμε σε σοβαρά ηχεία που επίσης μπορείς ν'ακουσεις σε φίλους εδώ μέσα, όπως λόγου χάριν στον γκεομιατ τα Γκριμ, με απλά μαύρα καλώδια ρεύματος και ένα φτηνό μογκαμάκι για ιντερκονεκτ. Σοκ.

Το όμοιο στον τερματογκαζι με τα Μ2, και καλωδιώσεις του κιλού. Σοκ.

Έλα και σε μένα. Απλά φτηνά μογκαμάκια. Γ@μει και δέρνει

Άρα, ένα είναι το ασφαλές συμπέρασμα: δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο.

Δεν είμαι αντίθετος του να βάλεις κάτι που νομίζεις για "περισσότερο", ούτε είμαι αντίθετος ότι θα ακούσεις διαφορές, ακόμα και στα καλώδια εθερνετ, και ξέρεις καλά ότι κυκλοφορούν πανάκριβα Χάι Ενδ καλώδια εθερνετ ,οκ, πάνε πάρτα, δεν έχω αντίρρηση καμία.

Φτιάξε όμως πρώτα όλα τα υπόλοιπα σοβαρά κι αντικειμενικά προβλήματα που έχει η αναπαραγωγή.
Διότι αν δε φτιάξεις τα βασικά, ρε φίλε, κοροϊδεύεις τον εαυτό σου, τίποτα παραπάνω.

Και να μου το θυμηθείτε, αν φτιάξετε τα βασικά και αντικειμενικά, μετά δε θα έχετε κανένα ενδιαφέρον για κάτι περισσότερο από ένα απλό καλώδιο, που να τηρεί τις προδιαγραφές για αυτό που προβλέπεται να κάνει.

Been there, done that.


Θα ήθελα να σε ρωτήσω Κώστα ποιο είναι το ακριβότερο καλώδιο που έχεις αγοράσει ποτέ και περίπου πόσα υπολογίζεις ότι έχεις ξοδέψει σε καλώδια στα μαύρα χρόνια της χαϊεντίλας σου; :smile:
Προσωπικά στη θέση σου;
Επειδή είμαι κατά βάθος χαϊεντάς, δε θα άφηνα διαφορετικά καλώδια στο ένα ηχείο και διαφορετικά στο άλλο.
Όχι για σοβαρό λόγο, μόνο και μόνο επειδή είμαι χαϊεντάς, οπότε θα δώσω αξία και στην μικρότερη λεπτομέρεια, όσο ασήμαντη κι αν είναι.


Η διαφορά μήκους δεν έχει καμία αξία.

Ενώ η διαφορά καλωδίων εμπεριέχει ένα αντικειμενικό διαφορετικό χαρακτηριστικό (εμπέδηση), ωστόσο η διαφορά μήκους δεν εμπεριέχει κανένα απολύτως αντικειμενικό τεχνικό χαρακτηριστικό που να αξίζει να ασχοληθείς, όσο χαϊεντάς και να είσαι.

Επαναλαμβάνω πως η εμπέδηση του καλωδίου, δηλαδή η σχέση χωρητικότητας και επαγωγικοτητας, που αποκαλείται και συνθέτη ωμική αντίσταση του καλωδίου, δεν σχετίζεται με το μήκος του καλωδίου και δεν σχετίζεται με την ωμική αντίσταση του καλωδίου.

Η διαφορά εμπεδησης των καλωδιώσεων, μπορεί υπό όρους να επιφέρει διαφορά στην λειτουργία των τελικών σταδίων των ενισχυτών ισχύος (μέχρι ταλάντωσης), καθώς και μικροδιαφοροποιησεις στο σχεδιάγραμμα φάσης του συνολικού φορτίου που βλέπει ο ενισχυτής, δηλαδή στο διάγραμμα εμπεδησης του φορτίου.

Προφανώς όλα τα ανωτέρω μπορούν να αντιμετωπιστούν με ένα απλό δικτυωμα ζομπελ.

Ακριβώς την ίδια απάντηση μου είχες δώσει όταν σε είχα ρωτήσει για το μήκος των καλωδίων, θυμάμαι και το ζόμπελ προς το τέλος.. :p
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.703
Reaction score
27.657
Θα ήθελα να σε ρωτήσω Κώστα ποιο είναι το ακριβότερο καλώδιο που έχεις αγοράσει ποτέ και περίπου πόσα υπολογίζεις ότι έχεις ξοδέψει σε καλώδια στα μαύρα χρόνια της χαϊεντίλας σου; :smile:



Ακριβώς την ίδια απάντηση μου είχες δώσει όταν σε είχα ρωτήσει για το μήκος των καλωδίων, θυμάμαι και το ζόμπελ προς το τέλος.. :p
Γιατί ? της εφορίας είσαι? :lolsign: :gotcha:
 


Μηνύματα
948
Reaction score
2.994
Εσύ αγαπητέ υπέροχε μηχανικέ πτυχιούχε, μετά από αυτό το θρυλικό θρεντ: :gotcha:


Όπου κατάφορα δείχνεις την επαγγελματική σου και επιστημονική σου ανεπάρκεια, πόσο μα πόσο έλλειψη πραγματική έχεις σε τόσο απλά πράγματα, απορώ πως μπορείς να διακρίνεις σε άλλους ξερολισμο και λοιπές ομορφιές που λες...:gotcha:

Μόνο σε καβλώδια δείχνεις ειδικός επί παντός επιστητού... Τόση γνώση ρε φίλε;:tongue:

Απορώ με το "καυστικό σου χιούμορ". :biggrin:

Η αλήθεια είναι ότι χωρίς την βοήθεια του Ζαπ ακόμα θα *πάλευα…. :lolsign::lolsign:



Κοίτα να δεις ποια είναι η διαφορά μας…

εσένα σε ταΐζει ( και θα σε ταΐζει ) ο ελληνικός λαός για να γράφεις μπούρδες εδώ μέσα,
εγώ τραβάω μια μολυβιά στο χαρτί και τρώνε πολλά στόματα, μαζί κι εσύ.


.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.522
Reaction score
57.609
Λίγη σεμνότητα...

Μια συνέντευξη του Kondo San
στο TNT Audio
https://www.tnt-audio.com/intervis/audionote_e.html

Ο άνθρωπος ήταν σε άλλο επίπεδο...
Για να μην εκπίπτουμε στην...καλωδιοφοβία,επισημαίνεται ότι οι ακροαματικές εκτιμήσεις στα παραρτήματα δεν γράφτηκαν από τον...Kondo-San.Εκείνες βρίσκονταν σε...παράλλο επίπεδο.

Ακόμα μια πρόταση στο πλαίσιο επιστροφής στην...κανονικότητα.Να θεσπιστεί μια ημέρα το χρόνο κατά την οποία οι ένθερμοι υποστηρικτές των καλωδίων θα μπορούν να λένε ό,τι γουστάρουν ανεξέλεγκτα και να της διδόταν τίτλος του τύπου...Cable Pride Day. ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.233
Θα ήθελα να σε ρωτήσω Κώστα ποιο είναι το ακριβότερο καλώδιο που έχεις αγοράσει ποτέ και περίπου πόσα υπολογίζεις ότι έχεις ξοδέψει σε καλώδια στα μαύρα χρόνια της χαϊεντίλας σου; :smile:



Ακριβώς την ίδια απάντηση μου είχες δώσει όταν σε είχα ρωτήσει για το μήκος των καλωδίων, θυμάμαι και το ζόμπελ προς το τέλος.. :p
Για καλώδια ηχείων μήκους ~1,5μ έχω δώσει πάνω από 3.000€, για ιντερκονεκτ μισού μέτρου το 500-ευρο ήταν μια μέση τιμή, και έως και 800-αρι έχω δώσει για οπτική ίνα και ψηφιακό καλώδιο και με RCA και με BNC.

Εκτός από τις γνωστές χαϊενταδικες φίρμες (όντιοκουεστ, κιμπερ, σιλτεκ, βαν ντεν χουλ, Τάρα λαμπς, γκοερτζ, κλπ) αγόραζα και ειδικά Χάι Ενδ καλώδια από μεγάλες επώνυμες φίρμες μηχανημάτων (μεριντιαν, γκολντμουντ, κλπ) και γενικώς ο,τι υπήρχε, όπως και από ιδιοκατασκευές βεβαίως, είτε επώνυμες (Πυργαρούσης) είτε δικές μου. Άπειρες ιδιοκατασκευές, ο,τι σχέδιο και πλέξη υπάρχει στο διαδίκτυο, το έχω φτιάξει.

Βεβαίως και καλώδια ρεύματος, έχω ρίξει πολύ χρήμα κι εκεί, μέχρι και πανάκριβα HDMI έχω αγοράσει, με ωραία κάλτσα και χοντρά και με βαρβάτο όνομα στην ούγια, σούπερ Χάι Ενδ, παλαβά λεφτά.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.522
Reaction score
57.609
Για καλώδια ηχείων μήκους ~1,5μ έχω δώσει πάνω από 3.000€, για ιντερκονεκτ μισού μέτρου το 500-ευρο ήταν μια μέση τιμή, και έως και 800-αρι έχω δώσει για οπτική ίνα και ψηφιακό καλώδιο.

Εκτός από τις γνωστές χαϊενταδικες φίρμες (όντιοκουεστ, κιμπερ, σιλτεκ, βαν ντεν χουλ, Τάρα λαμπς, γκοερτζ, κλπ) αγόραζα και ειδικά Χάι Ενδ καλώδια από μεγάλες επώνυμες φίρμες μηχανημάτων (μεριντιαν, γκολντμουντ, κλπ) και γενικώς ο,τι υπήρχε, όπως και από ιδιοκατασκευές βεβαίως, είτε επώνυμες (Πυργαρούσης) είτε δικές μου.

Βεβαίως και καλώδια ρεύματος, έχω ρίξει πολύ χρήμα κι εκεί, μέχρι και πανάκριβα HDMI, σούπερ Χάι Ενδ, παλαβά λεφτά.
Κάνε κράτει μια στιγμή.Ειδικώς τα alphacore Goertz ηχείων διέθεταν ιδεώδη τιμή Characteristic Impedance χάρη στο λόγο εγγενούς επαγωγικότητας προς χωρητικότητα...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.233
Η αλήθεια είναι ότι χωρίς την βοήθεια του Ζαπ ακόμα θα *πάλευα
Η αλήθεια είναι ότι παρά το ότι έχεις δήθεν πτυχίο μηχανικού, ξεκίνησες αυτό το θρεντ:


Θρεντ που δεν ξεκινάει ο μέσος άνθρωπος που πιάνουν λίγο τα χέρια του και ξέρει 5 πραγματάκια βασικά. Θα ήταν ντροπή να το ξεκινήσει αν ξέρει 5 πράγματα, θα τη βρει την άκρη...

Εσύ;

Ντροπιάζεις το χώρο σου, ντροπιάζεις το επάγγελμά σου, ντροπιάζεις το πτυχείο σου.

Αυτή είναι η αλήθεια.

Τα υπόλοιπα όλα όσα λες, είναι μπούρδες. Στην μπουρδολογια έχεις σίγουρα μεγαλύτερο πτυχείο.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
ενα κουιζακι λυνει πολλα κλεινει πολλα (στοματα)

εχεις ενα στερεακι ταπεινο......των 1000 η 2000 η 3000 ευρω......
Καπως ετσι και
με 100 -200 -300 ευρω σε καλωδια πολυμπριζα κανεις το κεφι σου (δεν λεω οτι ακους ιδανικα-απο καθε αποψη)
αλλα ακους......και παιζεις.
Παμε τωρα
στο ιδιο στερεακι .......με 100 -200 -300 ευρω
δεν αγοραζεις σαμπ....(ουτε ενα) δεν αγοραζεις υλικα και δεν κανεις ηχοβολισμο....δεν αγοραζεις ισοσταθμιση σοβαρη
Για τι πραμα μιλαμε.......2 σαμπακια θελουν μια 800σαρου (χαλαρα) αλλα 2-3 κατοσταρικακια σε υλικα......και ακομα 150 στο να σου μετρησουν το χωρο σου.....αγγιζουμε τα 1150....? ....πολυ αερα
ποιος ειναι ο χαιντας ?
 

Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Για καλώδια ηχείων μήκους ~1,5μ έχω δώσει πάνω από 3.000€, για ιντερκονεκτ μισού μέτρου το 500-ευρο ήταν μια μέση τιμή, και έως και 800-αρι έχω δώσει για οπτική ίνα και ψηφιακό καλώδιο.

Εκτός από τις γνωστές χαϊενταδικες φίρμες (όντιοκουεστ, κιμπερ, σιλτεκ, βαν ντεν χουλ, Τάρα λαμπς, γκοερτζ, κλπ) αγόραζα και ειδικά Χάι Ενδ καλώδια από μεγάλες επώνυμες φίρμες μηχανημάτων (μεριντιαν, γκολντμουντ, κλπ) και γενικώς ο,τι υπήρχε, όπως και από ιδιοκατασκευές βεβαίως, είτε επώνυμες (Πυργαρούσης) είτε δικές μου.

Βεβαίως και καλώδια ρεύματος, έχω ρίξει πολύ χρήμα κι εκεί, μέχρι και πανάκριβα HDMI, σούπερ Χάι Ενδ, παλαβά λεφτά.
Μια μικρή περιουσία..! 😮
Ώστε και Γκόλντμουντ ε;;
Πάρε τότε και ένα χρυσό βραβείο να το έχεις σε περίοπτη θέση να σου θυμίζει εκείνα τα χρόνια:


11139400_1580692618856840_9018406033460822350_n.jpg




:lol:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.233
Κάνε κράτει μια στιγμή.Ειδικώς τα alphacore Goertz ηχείων διέθεταν ιδεώδη τιμή Characteristic Impedance χάρη στο λόγο εγγενούς επαγωγικότητας προς χωρητικότητα...
Σωστά.
Βγάζουν και 4ωμ εμπέδηση, τέλεια θεωρητικά με τα ηχεία που είχα (μαγκνεπαν) και αυτά ήταν τα τελευταία Χάι Ενδ καλώδια ηχείων που αγόρασα ποτέ. ;)

Οι εντυπώσεις ακροάσεων ήταν εξαιρετικά θετικές.
 

Μηνύματα
414
Reaction score
891
"A man of endless curiosity, audio is always in the foreground. For example, he noticed that powerful autos had V8 engines and thought, "There might be something in that for cable design." Hence, his current top-line interconnect has 8 cores or structures ."

Πολλοί δυνατοί κινητήρες αυτοκινήτων φαίνεται να έχουν 8 κυλίνδρους... Άααααρα, το 8 είναι καλός αριθμός, να βάλουμε 8 στελέχη υλικού μέσω στο IC μας... makes sense.

Επίσης τα πουλιά έχουν φτερά και πετάνε και τα κόκκαλά τους έχουν ενσωματωμένους θαλάμους αέρα για να είναι ελαφρά. Άαααρα να βάλουμε πούπουλα γύρω απ το καλώδιο, αλλά και να τους κάνουμε ένεση με φυσαλίδες αέρα κατά την κατασκευή για να έχουμε αέρινα πρίμα και να σηκωθεί επιτέλους το πέπλο από το ήχο μας;

Ρε μήπως να κάνουμε καμιά hiend εταιρεία καλωδίων και να τους πουλάμε τέτοιες μπούρδες και να τρέχουν μετά τα κορόιδα για δοκιμές;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.644
Μηνύματα
2.947.528
Members
38.216
Νεότερο μέλος
milisios
Top