Πρόσκληση για ακρόαση: Ideon Audio Absolute DAC, Absolute Stream, Absolute Time

Μηνύματα
1.585
Reaction score
657
Παντως αν ηθελα να βασανισω καποιον θα τον καλουσα σε ακροαση με εντασεις 120db
Εφόσον θες να αξιολογήσεις μεγάλο δυναμικό εύρος, οφείλει αυτό να αναπαραχθεί.
Ένα δυναμικό εύρος 100 μόνο ντεσιμπέλ, σημαίνει ότι πρέπει να ακούς το 0 ντεσιμπέλ και τα 100 ντεσιμπέλ, να το ακούς όλο.

Άρα, ξεκινάμε από μέτρηση του θορύβου περιβάλλοντος, με γράφημα στο φάσμα, ώστε να δούμε από ποιο σημείο και πάνω θα πρέπει να μετρήσουμε 100 ντεσιμπέλ εύρος στην αναπαραγωγή

Τυπικά θα μετρήσεις 20-30 ντεσιμπέλ επίπεδα θορύβου σε πολύ ήσυχους χώρους.

Άρα θα χρειαστεί να φτάσεις τα 120-130 ντεσιμπέλ για να έχεις ακουστό αυτό το εύρος των μόλις 100 ντεσιμπέλ.

Μετά, θα πρέπει τα ηχεία να μπορούν να βγάλουν αυτές τις στάθμες, και ως γνωστόν αυτές είναι πρόβλημα στις 3-4 πρώτες οκτάβες, οι 2 πρώτες είναι το πρόβλημα των σαμπ και οι 2 επόμενες το πρόβλημα των δορυφόρων.

Περιττό να σου πω ότι σε χώρο που δεν είναι σωστά περιποιημένος ηχητικά, δεν γίνεται να παίξεις τέτοιες στάθμες, θα γίνεται της ανάκλασης το κάγκελο.

Περιττό επίσης να σου πω ότι για τέτοιες στάθμες θες πολλαπλά σαμπ, κρος στους δορυφόρους, σωστή ενσωμάτωση των σαμπ και σοβαρή ισοστάθμιση ένθεν κι ένθεν.

Τα πολύ καλά Ντακ, έχουν κυρίως τεράστιο δυναμικό εύρος.

Το δυναμικό εύρος είναι η αχίλλειος πτέρνα των ενισχυτών και ηχείων.

Περιττό να σου πω ότι είναι τραγικά δύσκολο να κρίνεις τεράστιο δυναμικό εύρος στην πράξη, τραγικά ακριβό το σετάπ, και φυσικά η διαδικασία της τυφλής ακρόασης είναι εντελώς συγκεκριμένη.

Στο παρόν θρεντ, έγραψα εξ αρχής τα όρια του δυναμικού εύρους της ανθρώπινης ακοής, όπως έχουν αυτά αποδειχθεί πλήρως από την επιστήμη της ψυχοακουστικής.

Βρείτε ένα σεταπ σε χώρο σωστό που να μπορεί να αναπαράγει αυτό το δυναμικό εύρος με άνεση (δηλαδή να έχει ένα χεντρουμ 3-6 ντεσιμπέλ δηλαδή να φτάνει στις πρώτες 4 οκτάβες και στη θέση ακρόασης τα 140 ντεσιμπέλ τουλάχιστον) ώστε να είναι πλήρως ασυμπιεστα τα δυναμικά, και θα μπορέσετε να ακούσετε αυτό που προβλέπεται.

Χωρίς τα ανωτέρω, κάθε συζήτηση για δυναμικό εύρος και επίπεδα θορύβου τροφοδοσίας και sinad, είναι ο ορισμός της απόλυτης κοροϊδίας.
φανταζομαι δεν ακους σπιτι σου μουσικη στα 120db σε καθημερινη βαση....
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.116
Reaction score
79.854
Παντως αν ηθελα να βασανισω καποιον θα τον καλουσα σε ακροαση με εντασεις 120db


φανταζομαι δεν ακους σπιτι σου μουσικη στα 120db σε καθημερινη βαση....
αν ο χώρος σου έχει ρτ60 στον Θεό...τότε ναι...τα 120db είναι βασανισμός...
έχουν αναφερθεί κατά καιρούς από μέλη που έχουν επισκεφτεί dedicated χώρους άλλων μελών....ότι τέτοιες τιμές db δεν κουράζουν καθόλου
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
αν ο χώρος σου έχει ρτ60 στον Θεό...τότε ναι...τα 120db είναι βασανισμός...
έχουν αναφερθεί κατά καιρούς από μέλη που έχουν επισκεφτεί dedicated χώρους άλλων μελών....ότι τέτοιες τιμές db δεν κουράζουν καθόλου
Κανεις τεραστιο λαθος.

Το RT μου ξερεις οτι ειναι αναφορας.Πανω απο τα 80-85 db κατανταει κουραστικο μετα απο μερικα κομματια σερι.Το ανεβαζω οταν γουσταρω καποιο κομματι ή μερος ενος αλμπουμ.Απο εκει και περα ομως ενοχλει οσο περναει η ωρα,ιδιως οταν το κομματι ειναι ασυμπιεστο και εχει αρκετες κορυφες.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.116
Reaction score
79.854
Κανεις τεραστιο λαθος.

Το RT μου ξερεις οτι ειναι αναφορας.Πανω απο τα 80-85 db κατανταει κουραστικο μετα απο μερικα κομματια σερι.Το ανεβαζω οταν γουσταρω καποιο κομματι ή μερος ενος αλμπουμ.Απο εκει και περα ομως ενοχλει οσο περναει η ωρα,ιδιως οταν το κομματι ειναι ασυμπιεστο και εχει αρκετες κορυφες.
εγώ που κάνω λάθος?
τα μέλη το είπαν

εσύ ακούς τόσο γιατί δεν μπορείς παραπάνω...δεν έχεις 1η οκτάβα...μηδέν


αναφέρομαι σε ισορροπημένα συστήματα (πολυκάναλα για την ακρίβεια σορρυ:p) με subs (πάλι σορρυ:p)
 

Μηνύματα
1.585
Reaction score
657
αν ο χώρος σου έχει ρτ60 στον Θεό...τότε ναι...τα 120db είναι βασανισμός...
έχουν αναφερθεί κατά καιρούς από μέλη που έχουν επισκεφτεί dedicated χώρους άλλων μελών....ότι τέτοιες τιμές db δεν κουράζουν καθόλου
Δε μιλαμε να κανουμε πλακα με τους φιλους μας και να το τερματισουμε. Μιλαω για καθημερινη χρηση. Να αραξεις πχ να ακουσεις μουσικη καμια ωριτσα...

σορρυ παιδια αλλα ακροαση στα 120 db ουτε σε club....
εγώ που κάνω λάθος?
τα μέλη το είπαν

εσύ ακούς τόσο γιατί δεν μπορείς παραπάνω...δεν έχεις 1η οκτάβα...μηδέν


αναφέρομαι σε ισορροπημένα συστήματα (πολυκάναλα για την ακρίβεια σορρυ:p) με subs (πάλι σορρυ:p)
Μπορεις να μου πεις τι σχεση εχουν τα πολυκαναλα συστηματα με το dac της Ideon?

Μιλαμε για αλλο χομπι....
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.116
Reaction score
79.854
Δε μιλαμε να κανουμε πλακα με τους φιλους μας και να το τερματισουμε. Μιλαω για καθημερινη χρηση. Να αραξεις πχ να ακουσεις μουσικη καμια ωριτσα...

σορρυ παιδια αλλα ακροαση στα 120 db ουτε σε club....
άποψη σου.....σεβαστή....
όπως επίσης σεβαστή και η άποψη των υπολοίπων που υπήρξαν μάρτυρες τέτοιων ακροάσεων

Μπορεις να μου πεις τι σχεση εχουν τα πολυκαναλα συστηματα με το dac της Ideon?

Μιλαμε για αλλο χομπι....
γιατί άλλο χόμπι?

για ακρόαση μιλάμε....
τα στερεο με subs είναι μέσα στο χόμπι ή αλλάζουμε κατηγορία?
 

T

Tadakis

Guest
αν ο χώρος σου έχει ρτ60 στον Θεό...τότε ναι...τα 120db είναι βασανισμός...
έχουν αναφερθεί κατά καιρούς από μέλη που έχουν επισκεφτεί dedicated χώρους άλλων μελών....ότι τέτοιες τιμές db δεν κουράζουν καθόλου

Αυτό κάνουν και οι reviewers. Λενε τι ακούνε. Και δε πρέπει να τους πιστεύουμε. Και ας το κάνουν επώνυμα και επαγγελματικά (με ότι σημαίνει αυτό). Γιατί να πιστέψω λοιπόν τη μαρτυρία του Κίτσου και του Μήτσου από εδώ μέσα που έχει ένα χρέπι για στερεο, δεν έχει ιδέα από audio και έχει θεοποιησει κανά δυο τύπους από εδώ και ότι και να του 'δώσουν' θα το θεωρήσει χρυσάφι?
 

Μηνύματα
414
Reaction score
891
Ακουόγραμμα όλων των συμμετεχόντων , με συνημμένα έγκυρα έγγραφα ΩΡΛάδων
Δεν είναι απαραίτητο, εφόσον έχει γίνει σωστά το καλιμπράρισμα, μπορείς να εμπιστευτείς ότι ακούγεται σωστά. Το αν το ακούς εσύ σωστά είναι ένα άλλο θέμα. Κι εφόσον προμηθευτείς την όποια συσκευή, μπορείς (και οφείλεις) να της δώσεις εσύ την καμπύλη που χρειάζεται το αυτί σου για να ακούσεις σωστά.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.116
Reaction score
79.854
Αυτό κάνουν και οι reviewers. Λενε τι ακούνε. Και δε πρέπει να τους πιστεύουμε. Και ας το κάνουν επώνυμα και επαγγελματικά (με ότι σημαίνει αυτό). Γιατί να πιστέψω λοιπόν τη μαρτυρία του Κίτσου και του Μήτσου από εδώ μέσα που έχει ένα χρέπι για στερεο, δεν έχει ιδέα από audio και έχει θεοποιησει κανά δυο τύπους από εδώ και ότι και να του 'δώσουν' θα το θεωρήσει χρυσάφι?
τα μέλη τι συμφέροντα έχουν να πουν ψέματα?
τα παίρνουν μήπως από τους οικοδεσπότες?

δεν μιλάμε για τεστ καλωδίων...μην μπερδεύεσαι...

κάποιοι πάνε σε έναν χώρο...βλέπουν τον μετρητή των db στη θέση ακρόασης και λένε ότι δεν ενοχλεί...απλά πράματα
εξαιρετικά αντικειμενικό....πιο πολύ δεν γίνεται


Και ειδικά αυτοί που δεν έχουν ιδέα από audio(όπως λες και βάζεις και αλαζονικά μετρητή) θα έπρεπε να ενοχληθούν και πιο πολύ

Υ.Γ. αν και όσοι έχουν πάει επισκέψεις δεν ανήκουν σε αυτή την κατηγορία
 

Μηνύματα
414
Reaction score
891
σορρυ παιδια αλλα ακροαση στα 120 db ουτε σε club....
Τα 120dB, αν δεν κάνω λάθος, αναφέρονται σε κορυφές για το μπάσο. Δε νοείται να ακούσεις μεσαία και πρίμα σε τέτοια ένταση, θα πάθεις ζημιά. Αν δεις την καμπύλη ίσης ακουστότητας θα καταλάβεις πού αναφέρονται αυτοί που το είπαν.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.116
Reaction score
79.854
Τα 120dB, αν δεν κάνω λάθος, είναι αναφορικά με κορυφές για το μπάσο. Δε νοείται να ακούσε μεσαία και πρίμα σε τέτοια ένταση. Αν δεις την καμπύλη ίσης ακουστότητας θα καταλάβεις πού αναφέρονται αυτοί που το είπαν.
δεν έπρεπε να το αναφέρεις αυτό.....
άσε τους να κάψουν κανένα τουίτερ :lol:
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
εγώ που κάνω λάθος?
τα μέλη το είπαν

εσύ ακούς τόσο γιατί δεν μπορείς παραπάνω...δεν έχεις 1η οκτάβα...μηδέν


αναφέρομαι σε ισορροπημένα συστήματα (πολυκάναλα για την ακρίβεια σορρυ:p) με subs (πάλι σορρυ:p)
Λες ασυναρτησιες και το ξερεις.

https://www.avsite.gr/forum/threads/Αρωμα-hi-end-απο-Θεσσαλονικη.174311/post-2521880
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.116
Reaction score
79.854

T

Tadakis

Guest
τα μέλη τι συμφέροντα έχουν να πουν ψέματα?
τα παίρνουν μήπως από τους οικοδεσπότες?

δεν μιλάμε για τεστ καλωδίων...μην μπερδεύεσαι...

κάποιοι πάνε σε έναν χώρο...βλέπουν τον μετρητή των db στη θέση ακρόασης και λένε ότι δεν ενοχλεί...απλά πράματα
εξαιρετικά αντικειμενικό....πιο πολύ δεν γίνεται


Και ειδικά αυτοί που δεν έχουν ιδέα από audio(όπως λες και βάζεις και αλαζονικά μετρητή) θα έπρεπε να ενοχληθούν και πιο πολύ

Υ.Γ. αν και όσοι έχουν πάει επισκέψεις δεν ανήκουν σε αυτή την κατηγορία
Μα τι λες. Σοβαρά τι λες? Πως η άποψη κάποιου είναι αντικειμενική? Και κάποιου που ιδιως δεν έχει γνώση και εμπειρία? Επειδή διαβάζει avsite του δίνεις το χρήσμα του 'αντικειμενικού' παρατηρητη?. Anyway. Δεν θέλω απάντηση. I made my point παραπάνω άλλωστε.
 



stavrosz

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.358
Reaction score
1.732
Εφόσον θες να αξιολογήσεις μεγάλο δυναμικό εύρος, οφείλει αυτό να αναπαραχθεί.
Ένα δυναμικό εύρος 100 μόνο ντεσιμπέλ, σημαίνει ότι πρέπει να ακούς το 0 ντεσιμπέλ και τα 100 ντεσιμπέλ, να το ακούς όλο.

Άρα, ξεκινάμε από μέτρηση του θορύβου περιβάλλοντος, με γράφημα στο φάσμα, ώστε να δούμε από ποιο σημείο και πάνω θα πρέπει να μετρήσουμε 100 ντεσιμπέλ εύρος στην αναπαραγωγή

Τυπικά θα μετρήσεις 20-30 ντεσιμπέλ επίπεδα θορύβου σε πολύ ήσυχους χώρους.

Άρα θα χρειαστεί να φτάσεις τα 120-130 ντεσιμπέλ για να έχεις ακουστό αυτό το εύρος των μόλις 100 ντεσιμπέλ.

Μετά, θα πρέπει τα ηχεία να μπορούν να βγάλουν αυτές τις στάθμες, και ως γνωστόν αυτές είναι πρόβλημα στις 3-4 πρώτες οκτάβες, οι 2 πρώτες είναι το πρόβλημα των σαμπ και οι 2 επόμενες το πρόβλημα των δορυφόρων.

Περιττό να σου πω ότι σε χώρο που δεν είναι σωστά περιποιημένος ηχητικά, δεν γίνεται να παίξεις τέτοιες στάθμες, θα γίνεται της ανάκλασης το κάγκελο.

Περιττό επίσης να σου πω ότι για τέτοιες στάθμες θες πολλαπλά σαμπ, κρος στους δορυφόρους, σωστή ενσωμάτωση των σαμπ και σοβαρή ισοστάθμιση ένθεν κι ένθεν.

Τα πολύ καλά Ντακ, έχουν κυρίως τεράστιο δυναμικό εύρος.

Το δυναμικό εύρος είναι η αχίλλειος πτέρνα των ενισχυτών και ηχείων.

Περιττό να σου πω ότι είναι τραγικά δύσκολο να κρίνεις τεράστιο δυναμικό εύρος στην πράξη, τραγικά ακριβό το σετάπ, και φυσικά η διαδικασία της τυφλής ακρόασης είναι εντελώς συγκεκριμένη.

Στο παρόν θρεντ, έγραψα εξ αρχής τα όρια του δυναμικού εύρους της ανθρώπινης ακοής, όπως έχουν αυτά αποδειχθεί πλήρως από την επιστήμη της ψυχοακουστικής.

Βρείτε ένα σεταπ σε χώρο σωστό που να μπορεί να αναπαράγει αυτό το δυναμικό εύρος με άνεση (δηλαδή να έχει ένα χεντρουμ 3-6 ντεσιμπέλ δηλαδή να φτάνει στις πρώτες 4 οκτάβες και στη θέση ακρόασης τα 140 ντεσιμπέλ τουλάχιστον) ώστε να είναι πλήρως ασυμπιεστα τα δυναμικά, και θα μπορέσετε να ακούσετε αυτό που προβλέπεται.

Χωρίς τα ανωτέρω, κάθε συζήτηση για δυναμικό εύρος και επίπεδα θορύβου τροφοδοσίας και sinad, είναι ο ορισμός της απόλυτης κοροϊδίας.
Ολοκληρωμενη τοποθετηση που δειχνει γνωσεις. Τι κραταω σε πρωτη φαση από αυτά...
1) Δεν είναι επιτρεπτο να γινεται σε αφροντιστο χωρο συγκριτικο τεστ μηχανηματων η ακομα και απλη επιδειξη αυτων. Εάν είναι λαθος αυτό, η ακροαση, να γινεται στον χωρο μας (αλλα αναποφευκτο πολλες φορες) είναι δολιο να γινεται σε επαγγελματικο χωρο επιδειξης.
2) Εκτος του χωρου θα πρεπει και τα συνοδα μηχανήματα να πληρουν τις προϋποθέσεις ολοκληρωμενου ακούσματος (ενισχυτης -ηχεια) ώστε να φανει η επιδοση του κσθε μηχανήματος αλλιως το μονο που βγαινει είναι ως που φθανουν οι ικανότητες των συνοδων. Τι dac θα μου βαλεις να ακουσω όταν ακουω από τους 80 κυκλους και πανω? Ανεξαρτήτως εάν εγω στο σπιτι μου θα καταφερω να ακουσω και πιο κατω… πως θα κρινω το μ ηχανημα.
3) Επιτελους είναι ωρα να μιλαμε με τεχνικους επιστημονικους ορους που δειχνουν γνωσεις και όχι μονο με αισθαντικούς ορους που προκαλουν γελιο στους πραγματικα γνωστες και μας αναδεικνυουν θυματα σε αετονυχηδες,
4) Από που συναγεται ότι ενας επιχειρηματιας του χωρου είναι και γνωστης των του ηχου και της μουσικης?
5) Γιατι θα πρεπει να γινουμε "συνεργοι στο εγκλημα¨ καποιων επιχειρηματιων επειδή τους γνωρίζουμε και μας γνωριζουν, επειδή μας χτυπάνε φιλικα την πλατη και νιώθουμε ότι ετσι ειμαστε καποιοι στον χωρο του χομπυ μας, λες και εχουμε κοινο τραπεζικο λογαριασμο με αυτους και θα βγαλουμε κατιτίς από την εκμεταλευση θυματων συνοδοιπορων του λεηλατημενου από απατεωνες επιχειρηματιες και αρθρογράφους χομπι μας? Δεν εχουμε καμμια υποχρεωση στους επιχειρηματιες του χωρου αυτοι εχουν σε εμας. Υποχρεωση εχουμε μονο σε οσους μπαινουν σε ένα σαιτ και διαβαζουν τα γραφομενα μας και επηρεάζονται οι ανθρωποι πιστεύοντας μας και ακολουθουν αυτά που προτείνουμε από εμπιστοσυνη σε εμας. Λιγη προσπαθεια λοιπον οι συμβουλες να είναι προιον γνωσης και μελετημενες προσεκτικα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.339
Reaction score
138.081
Παντως αν ηθελα να βασανισω καποιον θα τον καλουσα σε ακροαση με εντασεις 120db


φανταζομαι δεν ακους σπιτι σου μουσικη στα 120db σε καθημερινη βαση....
Καταρχήν δε ξέρεις τι λες.

Αφετέρου, κι εσύ αν έρθεις σπίτι μου, θα ακούσεις κορυφές πάνω από 124 ντεσιμπέλ, και θα ζητάς κι άλλο.

Οι κορυφές αυτές, αφορούν τις 2 πρώτες οκτάβες, και είναι εξόχως ευχάριστες σε όλο τον κόσμο.

Όσοι έχουν τα σαμπ που χρειάζεται για τέτοιες κορυφές, τις ακούνε μια χαρά.

Χρειάζεται να ανέβει πάνω από τα 135 ντεσιμπέλ η στάθμη στις 2 πρώτες οκτάβες για να φτάσει να μη σου αρέσει ή να έχεις αίσθημα πόνου. Τα γραφήματα της ανθρώπινης ακοής σας τα έχω δείξει κατ'επαναληψιν, αλλά στου κουφού την πόρτα...

Ως γνωστόν (σε μας που διαβάζουμε κάνα πιντιέφ, όχι σε σας τους αδιαβαστους) μια μποτιά φτάνει στα 134 ντεσιμπέλ κορυφές. Δε νομίζω να έχει κανένας πρόβλημα να ακούσει από κοντά μερικές μποτιές, μάλλον θα γουστάρει τα μάλλα.. θα θέλει κι άλλο.

Όσοι ενοχλούνται από το σετάπ τους σε υψηλές στάθμες, έχουν σεταπ γτπκ.
Απολύτως βέβαιο είναι αυτό.

Πέραν τούτου:

Αν είστε ορκισμένοι εχθροί στις υψηλές στάθμες αναπαραγωγής, τι στο διάτανο ασχολείστε με το μεγάλο δυναμικό εύρος και τα υψηλών προδιαγραφών Ντακ;

Γιατί θέλετε Φερράρι όταν δε πρόκειται να ξεπεράσετε τα 40 Χιλ/ώρα τελικής ταχύτητας;

Καταλαβαίνετε έστω και στο ελάχιστο τι νόημα έχουν οι προδιαγραφές στο όντιο;
 
Last edited:

Μηνύματα
1.585
Reaction score
657
Καταρχήν δε ξέρεις τι λες.

Αφετέρου, κι εσύ αν έρθεις σπίτι μου, θα ακούσεις κορυφές πάνω από 124 ντεσιμπέλ, και θα ζητάς κι άλλο.

Οι κορυφές αυτές, αφορούν τις 2 πρώτες οκτάβες, και είναι εξόχως ευχάριστες σε όλο τον κόσμο.

Όσοι έχουν τα σαμπ που χρειάζεται για τέτοιες κορυφές, τις ακούνε μια χαρά.

Χρειάζεται να ανέβει πάνω από τα 135 ντεσιμπέλ η στάθμη στις 2 πρώτες οκτάβες για να φτάσει να μη σου αρέσει ή να έχεις αίσθημα πόνου. Τα γραφήματα της ανθρώπινης ακοής σας τα έχω δείξει κατ'επαναληψιν, αλλά στου κουφού την πόρτα...

Ως γνωστόν (σε μας που διαβάζουμε κάνα πιντιέφ, όχι σε σας τους αδιαβαστους) μια μποτιά φτάνει στα 134 ντεσιμπέλ κορυφές. Δε νομίζω να έχει κανένας πρόβλημα να ακούσει από κοντά μερικές μποτιές, μάλλον θα γουστάρει τα μάλλα.. θα θέλει κι άλλο.

Όσοι ενοχλούνται από το σετάπ τους σε υψηλές στάθμες, έχουν σεταπ γτπκ.
Απολύτως βέβαιο είναι αυτό.

Πέραν τούτου:

Αν είστε ορκισμένοι εχθροί στις υψηλές στάθμες αναπαραγωγής, τι στο διάτανο ασχολείστε με το μεγάλο δυναμικό εύρος και τα υψηλών προδιαγραφών Ντακ;

Γιατί θέλετε Φερράρι όταν δε πρόκειται να ξεπεράσετε τα 40 Χιλ/ώρα τελικής ταχύτητας;

Καταλαβαίνετε έστω και στο ελάχιστο τι νόημα έχουν οι προδιαγραφές στο όντιο;
Επειδη εγω δε ξερω και συ ξερεις ακου στα 124db κορυφες....

Εγω θα ακουσω οπως μου αρεσει και το απολαμβανω και οχι οπως γραφουν τα PDF....

και αν μου τη βαρεσει και θελω να ακουσω 124db παω και μια Ibiza να γουσταρω:rofl::rofl:
Εκει και εκει κατι clubbαρες.....
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.878
Reaction score
85.041
Ούτε με ένεση ρε παιδί μου, χίλιες φορές έχουν εξηγηθεί, αλλά κάποιοι δεν καταλαβαίνουν με τίποτα.

Πρώτον: μιλάμε για κορυφές, που μπορεί να βρίσκονται και 25-30db πάνω απο την μέση στάθμη. Δεύτερον: Καμπύλες ίσης ακουστότητος.

7AACA8CC-BB3A-4920-B363-8AC2E4A8FE5C_1_201_a.jpeg


Δηλαδή όταν ακούμε στα 80phon, για να ακουστεί ίδιο το μπάσο πρέπει να φτάνει τα 120db στους 20Hz. (Δείτε την καμπύλη)

Αυτό δεν είναι απολύτως ακριβές για πολλούς λόγους, αλλά καλό είναι να έχουμε στο μυαλό μας τις καμπύλες ίσης ακουστότητος.

Αυτό που ισχύει είναι πως για να ακούσουμε σε στάθμη αναφοράς, εκεί δηλαδή που έχει γίνει το mastering, έχουμε αναπαραγωγή στα 85db μέση στάθμη. Υπόψιν πως αν δεν ακούμε το εργο σε στάθμη αναφοράς, ακούμε τονικές αλλοιώσεις (δηλαδή παραμόρφωση) σύμφωνα με τις παραπάνω καμπύλες, και χρειάζεται προσαρμογή της ισοστάθμισης αναλόγως.

Οι κορυφές του προγράμματος μπορεί να είναι και +25-27db σε κλασική, δηλαδή 110-112db, στα μεσαία, και 5-6db παραπάνω στο μπάσο. Θα πούμε 115db στο μπάσο, επιεικώς. Οι κορυφές, όχι η μέση στάθμη.

Πάμε όλοι μαζί παιδάκια:

ΟΙ ΚΟΡΥΦΕΣ :lolsign:

Άλλη μια φορά, δυνατά, όλοι μαζί:

ΟΙ ΚΟΡΥΦΕΣ :lolsign: :lolsign: :lolsign:

Και προφανώς η αξία του δυναμικού εύρους του Dac σχετίζεται με την στάθμη που ακούμε, αλλά και με το επίπεδο θορύβου του περιβάλλοντος. Γιατί αν ακούμε στο σπίτι μας με θόρυβο περιβάλλοντος 30db και μέση στάθμη 70db, με κορυφές σπανίως 95db, προφανώς και δεν μας νοιάζει και πολύ το δυναμικό εύρος του Dac, ενισχυτή, ηχείων κτλ. Και με κασετόφωνο βολευόμαστε :p
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.897
Μηνύματα
2.955.365
Members
38.255
Νεότερο μέλος
konfan
Top