- Μηνύματα
- 23.267
- Reaction score
- 17.453
Με τέτοιες τιμές, σίγουρα θα γεμίσει η χώρα με ηλεκτρικά...
Με τέτοιες τιμές, σίγουρα θα γεμίσει η χώρα με ηλεκτρικά...
Αυτό το 1500 το χρόνο σε βενζίνη μπορείς να το εξηγήσεις ?στο ηλεκτρικό όχημα πρέπει να συνυπολογίσεις το κόστος χρήσης
άλλο 1500 το χρόνο σε βενζίνη , άλλο 300 σε ρεύμα, άλλο μηδενικά τέλη , άλλο 100-130 το χρόνο (ατ μπεστ), άλλο 140 ευρω συντήρηση , άλλο 40 (υποθέτω, αφού η συντήρηση γίνεται κυρίως για τον κινητήρα)
σε βάθος χρόνου φυσικά και οι ζημιές
15000 χλμ με 7 λίτρα στα 100 και μέση τιμή 1.4.Αυτό το 1500 το χρόνο σε βενζίνη μπορείς να το εξηγήσεις ?
Λείπουν οι ενδιαφέρουσες επιλογές από κια και χιουνται, οι οποίες υποθέτω πως με τις ανακοινώσεις αυτές θα αρχίσουν να διατίθενται και στην ελληνική αγορά.18.000 το φθηνότερο ηλεκτρικό μετά τα νέα μέτρα, VW UP & Skoda Citigo. Ακολουθούν Peugeot 208 στα 22.000€, Opel Corsa στα 26.000€ και Mini, Leaf & Golf στα 28.000€.
Ολα τα άλλα πάνω από 30.000€.
![]()
Μεγάλο αφιέρωμα: Πόσο πέφτουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; - Ολες οι τιμές - NewsAuto.gr
Η ανακοίνωση των κινήτρων για την αγορά καινούργιων ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα καθιστά πιο προσιτά από κάθε άλλη φορά στη χώρα μας. Δείτε ποια μοντέλα προσφέρονται σήμερα, αλλά και πόσο κοστίζουν μετά την κρατική επιδότηση.www.newsauto.gr
Τα ίδια θα πω εγώ για την Citroën.Peygeot , ποτέ ξανά . ΠΟΤΕ.
Είναι απαράδεκτοι οι γάλλοι, τα γαλλιά που λέμε.
Πέραν της δικής μου εμπειρίας , πήρε 208 η αδερφή μου δεν μέ άκουσε να μην πάρει .
Βενζίνη. το 1,6 το τουρμπο. Με κινητήρα bmw υποτίθεται . Το έβαλε εκεί που δεν φέγγει ο ήλιος. Σαζμάν , κουρεμένο μέσα σε 4000 κμ. Και της κάνουνε και κόγξες ότι το ταλαιπώρησε.
ΟΥΣΤ.
Ναι, κανονικά. Δες εδώ και έναν αρκετά εύχρηστο υπολογιστή κόστους και οφέλους:Αυτό το net metering έχει ανοίξει και για τα σπίτια;
Γιατί έτσι λίγο στα γρήγορα που διάβασα 1-2 άρθρα (2-3 ετών), είναι μόνο για συγκεκριμένες κατηγορίες επαγγελματιών λέει.
.. ωω.. ποτε ηρθες απο τα μερη μου Ζιζικο ;;Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν αρέσουν οι ανεμογεννήτριες. Το Ντολμαδάκι με βάζει να ανεβαίνουμε τα βουνά για να τις δει απο κοντά, τόσο της αρέσουν.
Κιθαιρώνας:
View attachment 168445
Πόσο δίκιο έχετε! Άλλο να πληρώνει κανείς ένα κόστος χρήσης κάθε χρόνο στο οποίο μπορεί να αντεπεξέλθει κι άλλο να χρεωθεί με ένα μεγάλο για τα δεδομένα των οικονομικών του ποσό. Προσωπικά έχοντας ένα MAZDA 6 15ετίας το οποίο δεν βγάζει ζημιές, προτιμώ να πληρώνω κάθε χρόνο το επιπλέον κόστος καυσίμου παρά να αγοράσω ένα καινούργιο πιο οικονομικό, σκεπτόμενος ότι θα αργήσω να κάνω απόσβεση. Πόσα χρήματα θα χρειαζόμουν για να πάρω ένα αναλόγων προδιαγραφών καινούργιο αυτοκίνητο -για να μην αναφερθώ στα ηλεκτρικά.Σωστά αλλά όλα αυτά πάνε σιγά σιγά μέσα στο χρόνο. Το κόστος αγοράς όμως είναι διπλάσιο και ακόμα και σε χρηματοδότηση η δόση πάλι διπλάσια θα είναι. Άλλο 15.000€ - 18.000 και άλλο 30.000€ για το ίδιο σε όγκο όχημα. Πόσοι Έλληνες μπορούν να δώσουν δόση +400€ για +6 χρόνια;
Το +90% των Ελλήνων που σύμφωνα με την ΤτΕ έχει λιγότερα από 3000€ στην τράπεζα ή το σχεδόν 1.000.000 εργαζομένων που αμείβονται κάτω από 800€;
Είναι τουλάχιστον αστείο να συγκρίνουμε Ελλάδα - Νορβηγία όταν η δεύτερη έχει ελάχιστο ωρομίσθιο 16€ & 17€ την ώρα που στη Ελλάδα είναι 3€.