- Μηνύματα
- 2.274
- Reaction score
- 968
και για να μην αγχωνομαστε με τη φόρτιση στη μέση του δρόμου, υπάρχει και αυτό (φορτιστής βενζίνης)

Κατά κάποιο τρόπο αυτό κάνουν όλοι στην Ελλάδα προς το παρόν.Μια χαρά το φορτίζεις και στο σπίτι με 70-80 αμπέρ με μια ντιζελογενήτρια.
Οικωλογικά.
Προσωπικά, όσον αφορά την αγορά ηλεκτρικού οχήματος, δεν με απασχολεί ιδιαίτερα το "οικολογικό" του θέματος, είναι μόνο μια από τις παραμέτρους.Κατά κάποιο τρόπο αυτό κάνουν όλοι στην Ελλάδα προς το παρόν.
παρόλο που συμφωνώ μαζι σου ότι δεν γίνεται για να πάρει αυτοκίνητο οποιος δεν έχει χρήματα.Η επιδότηση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο καλό είναι να γίνεται και βάσει -πραγματικών-εισογηματικών κριτηρίων. Γιατί πραγματικά αν θέλεις πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να τα επιδοτήσεις το 90% των εργαζομένων με χαμηλά εισοδήματα.
Γιατί στο τέλος θα καταλήξουμε στο σημερινό παράδοξο: ο φτωχότερος να έχει ένα αυτοκινητάκι 15ετίας που δεν θα μπορεί αν το αλλάξει, παρ' όλο που θα ήθελε, και αυτόν θα τον ταράξουν στην φορολογία ότι τάχα ρυπαίνει το περιβάλλον και άλλες παπαριές.
Αντίθετα ο κυριλάτος κονόμας, θα έχει 2-3 ηλεκτρικά αλλά παρ΄ολα αυτά δεν θα πληρώνει τίποτε γιατί υποτίθεται ότι δεν ρυπαίνει!!! Πλάκα ε! Έτσι και σήμερα που πληρώνει τόσο φόρο/τέλη κυκλοφορίας ο οικογενειάρχης με το αυτοκίνητο των 1600cc Euro 2 π.χ, ενώ ο βουλευτής με 2 Mercedes 1800 turbo αξίας 60.000 εκάστη, δεν πληρώνει τίποτε σχετικά γιατί υποτίθεται ότι τα Euro 6 δεν ρυπαίνουν! Αλλά κανείς με μετράει με πόση μέση ωριαία ταχύτητα και πόσα χιλιόμετρα το χρόνο κάνει ο ένας και πόσα ο άλλος!
Αφού λοιπόν υπολογίσουν και το οικολογικό αποτύπωμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (γιατί φανταστείτε κάποια στιγμή να φορτίζουν 1-2.000.000 ηλεκτρικά!). Από που θα προέρχεται αυτή η ενέργεια; Πως θα παράγεται; Και οι μπαταρίες που θα αλλάζουν;
Όσον αφορά τώρα την αξία μεταπώλησης. π.χ corsa ηλεκτρικό 30.000 ευρώ τώρα. Σε 9-10 χρόνια ποιος και πόσο θα το αγοράζει; Όταν θα ξέρει ότι φτάνει η ώρα για αλλαγή μπαταρίας;
Για την αυτονομία ας μην τα ξαναλέμε. Ξεκινάς από Αθήνα π,χ να πας διακοπές στην Κέρκυρα; Θα φτάσεις ποτε; χα χα! Η αυτονομία των 250Km αν πας με 130, με 4 άτομα και αποσκευές και κάνεις το λάθος να προσπερνάς και καμιά νταλίκα, πάει περίπατο....
Οπότε πιστεύω ότι
1. πρέπει η τιμή τους να πάει στα ίδια επίπεδα των συμβατικών άντε υβριδικών,
2. Για τώρα η επιδότηση να είναι κλιμακωτή: π.χ 15.000 ευρώ στον χαμηλού εισοδήματος οικογενειάρχη ή εργένη που πασχίζει να αλλάξει το 15-20 χρονών αυτοκινητό του, και 5.000 σε αυτόν με υψηλό εισόδημα και καθόλου επιδότηση σε όποιον έχει πολύ υψηλό εισόδημα (π.χ κάποιος που με 2 μηνιάτικα μπορεί να το πάρει!).
3. Τέλη κυκλοφορίας: φυσικά και πρέπει να πληρώνουν από τη στιγμή που κυκλοφορούν στο δρόμο! Και αν θέλουν να τα συσχετίσουν με το οικολογικό αποτύπωμα, ας υπολογίσουν πρώτα το πραγματικό τους οικολογικό αποτύπωμα και μετά βλέπουμε.
άμα φορτίζεις με 1kw θα περιμένεις πολύΚάποτε είχα μια γεννήτρια 1 KW που την έπαιρνα στην Βουρβουρού στο νησάκι μας.
Ήταν μια κινέζικη inverter μάρκας Kipor που την είχα πάρει 300 € με τον ΦΠΑ
View attachment 168560
Ήταν μια ψευτοκατασκευή, αλλά για 5 χρόνια δούλευε άψογα.
Μετά την πούλησα.
Ήταν πολύ ελαφριά, εύχρηστη, εντελώς αθόρυβη και πολύ οικονομική σε βενζίνη.
Υποτίθεται ότι με μια τέτοια μπορείς να φορτίσεις το ηλεκτρικό σου αυτοκίνητο χωρίς πρόβλημα.
Φυσικά μπορείς να την έχεις και μαζί σου σαν αποσκευή αν χρειαστεί να φορτίσεις στον δρόμο επειδή έμεινες από ρεύμα.
Οπότε η αγορά μιας τέτοιου τύπου γεννήτριας (προτείνω Honda) ίσως είναι απαραίτητη μαζί με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Επίσης όταν έκοβε το ρεύμα η ΔΕΗ με τις απεργίες την έβαζα στο δίκτυο και είχα ρεύμα.
Κατέβαζα τον γενικό διακόπτη και με ένα καλώδιο που είχα φτιάξει και ήταν με δύο αρσενικά φις σούκο, έβαζα το ένα στην γεννήτρια και το άλλο σε μια οποιαδήποτε πρίζα και είχε ρεύμα παντού.
Το κατέβασμα του γενικού ήταν για να μην φεύγει το ρεύμα στο υπόλοιπο δίκτυο έξω.
Δεν φτάνει; Δεν ξέρω. Πόσο θέλει;άμα φορτίζεις με 1kw θα περιμένεις πολύ
Ισχύει αλλά όχι όπως το καταλαβαίνει ο "φτωχός". Και βασικά όσο ποιό πλούσιος είσαι αν πληρώνεις φόρους άλλαξε λογιστή. Το βασικό πρόβλημα παγκόσμια είναι η απουσία financial education όχι μόνο στο επιχειρείν αλλά παντού. Το μυστικό δεν είναι στο πόσα βγάζεις αλλά τη τα κάνεις αυτά που βγάζεις.Οπότε καλός ο λαϊκισμός του "πληρώνει τους φόρους ο φτωχός και ο πλούσιος δεν πληρώνει" αλλά δεν πολυστέκει. Ούτε αυτό.
πρέπει να φορτίζεις 5-6 ώρες για να κανεις 50 χιλ.Δεν φτάνει; Δεν ξέρω. Πόσο θέλει;
Η Honda βγάζει και με γκάζι ή φυσικό αέριο. Δεν θυμάμαι.Κάποτε είχα μια γεννήτρια 1 KW που την έπαιρνα στην Βουρβουρού στο νησάκι μας.
Ήταν μια κινέζικη inverter μάρκας Kipor που την είχα πάρει 300 € με τον ΦΠΑ
View attachment 168560
Ήταν μια ψευτοκατασκευή, αλλά για 5 χρόνια δούλευε άψογα.
Μετά την πούλησα.
Ήταν πολύ ελαφριά, εύχρηστη, εντελώς αθόρυβη και πολύ οικονομική σε βενζίνη.
Υποτίθεται ότι με μια τέτοια μπορείς να φορτίσεις το ηλεκτρικό σου αυτοκίνητο χωρίς πρόβλημα.
Φυσικά μπορείς να την έχεις και μαζί σου σαν αποσκευή αν χρειαστεί να φορτίσεις στον δρόμο επειδή έμεινες από ρεύμα.
Οπότε η αγορά μιας τέτοιου τύπου γεννήτριας (προτείνω Honda) ίσως είναι απαραίτητη μαζί με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Επίσης όταν έκοβε το ρεύμα η ΔΕΗ με τις απεργίες την έβαζα στο δίκτυο και είχα ρεύμα.
Κατέβαζα τον γενικό διακόπτη και με ένα καλώδιο που είχα φτιάξει και ήταν με δύο αρσενικά φις σούκο, έβαζα το ένα στην γεννήτρια και το άλλο σε μια οποιαδήποτε πρίζα και είχε ρεύμα παντού.
Το κατέβασμα του γενικού ήταν για να μην φεύγει το ρεύμα στο υπόλοιπο δίκτυο έξω.
Αν είναι έτσι δεν συμφέρει.πρέπει να φορτίζεις 5-6 ώρες για να κανεις 50 χιλ.
7 κιλοβάτ (μέχρι 30 αμπέρ) τραβάει από οικιακή εγκατάσταση, και θέλει περί τις 10 ώρες.Δεν φτάνει; Δεν ξέρω. Πόσο θέλει;
Οχι, γι’αυτο :παρατηρώ ότι έχουν πολύ χαμηλές τελικές 130-150χιλ ακόμα και αν έχουν αρκετά αλογα και πολύ καλες επιταχύνσεις.
είναι και αυτός ένας τρόπος αύξησης της ασφαλειας;