Απόδραση σε παράλληλο Σύμπαν (Τύφλα να 'χει το πικάπ)

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.442
Reaction score
57.234
Υπάρχει ένα παράλληλο Σύμπαν στο οποίο το μέλος Bhutia δεν προχώρησε ποτέ στην προμήθεια ενεργών ηχείων με τα...ποταπά ενισχυτικά αρθρώματα στο εσωτερικό τους,αλλά συνεχίζει να χρησιμοποιεί μονομπλόκ τελικούς με στιβαρή κατασκευή και χρήσιμο ποσοστό αποδιδόμενης ισχύος σε αμιγή τάξη Α.

Σε αυτό το Σύμπαν ένα βινυλιοσύστημα (Gyrodec-SME309 - Audio Technica ART9) κρατά περίοπτη θέση στην κορυφή του ικριώματος στηριζόμενο σε βάση κατασκευής από τον ίδιο,όπως και διάφορα; αντικραδασμικά παρελκόμενα.Το φωνογραφικό στάδιο και το πικάπ χρησιμοποιούν τροφοδοτικά αρχιτεκτονικής Never Connected.Διαθέτει και DAC ευγενούς προέλευσης αντί κινεζικής...κονσερβοποιίας,ενώ λάμπουν δια της...απουσίας των τα κοινά μαύρα καλώδια.

Η σύνθεση ακολουθεί τέσσαρες βασικές Αρχές :
-Δικαναλική αρχιτεκτονική.
- Καθένας κρίκος της αλυσίδας να έχει διαστάσεις και βάρος που να επιτρέπουν χειρισμό από ένα πάντα άτομο.
- Κανένας κρίκος να μην έχει κοστίσει υπέρμετρα,ώστε ν'αποφεύγεται το παραμικρό ζόρισμα κατά την αναπλήρωση σε ενδεχόμενο απώλειας,σοβαρής βλάβης ή απλώς...αναβάθμισης.
- Το όλον (συμπεριλαμβανομένης και της διευθέτησης στο χώρο ακρόασης) να παρέχει σε κάθε περίπτωση απόδοση ανώτερη σε σχέση με τη σκέτη άθροιση των επιμέρους συστατικών.

1593272153434.png


Επειδή κιόλας το βινυλιοσύστημα θα έπαιζε χωρίς επεμβάσεις σε επίπεδο λογισμικού,ήθελε το setup ν'ακούγεται λαχταριστό και ισορροπημένο ακόμα και υπό την πατροπαράδοτη αδιόρθωτη μορφή του .Επιπλέον σε αυτό το χώρο είναι δεσμευμένος για αισθητικούς λόγους να μην έκανε καμία προσάρτηση ακουστικών πάνελ σε τοιχωματικές επιφάνειες.Ούτε καν σαγρέ υφές πάνω σ'εκείνες...Και παρ'όλα αυτά να πετύχαινε επιδόσεις εφάμιλλες αφιερωμένων χώρων...

Βεβαίως όσες εναλλακτικές πραγματικότητες και να επισκεφτούμε ορισμένες σταθερές ισχύουν ανεξαιρέτως,δεν θα μπορούσαν να λείπουν υποοβαθύφωνες μονάδες σε καμία εξ αυτών ενώ η όλη χωροταξία διέπεται από συγκεκριμένους κανόνες επιβεβαιωμένους σε κάθε στάδιο με ακροάσεις...

Ως περιηγητής σε παράλληλα Σύμπαντα,ο γράφων είχε την ευκαιρία να συλλάβει το αποτύπωμα αυτού του setup ως πολύτιμο Κοσμικό στιγμιότυπο,όντας σε θέση να περιγράψει χρήσιμους όρους στη διαρρύθμισή του....

Πώς λοιπόν θα γινόταν να διαχειριστούμε ηχεία προοριζόμενα για αφρόντιστο χώρο...
 













Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.790
Σε αυτό το Σύμπαν ένα βινυλιοσύστημα (Gyrodec-SME309 - Audio Technica ART9) κρατά περίοπτη θέση στην κορυφή του ικριώματος στηριζόμενο σε βάση κατασκευής από τον ίδιο,όπως και διάφορα; αντικραδασμικά παρελκόμενα.Το φωνογραφικό στάδιο και το πικάπ χρησιμοποιούν τροφοδοτικά αρχιτεκτονικής Never Connected.Διαθέτει και DAC ευγενούς προέλευσης αντί κινεζικής...κονσερβοποιίας,ενώ λάμπουν δια της...απουσίας των τα κοινά μαύρα καλώδια.
LOYKY-GH-THS-EPAGGELIAS1121-500x500.jpg
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.452
Τα κομμάτια του παζλ μπαίνουν σιγά σιγά στη θέση τους.
Μετά την παράθεση της παραπάνω φωτογραφίας, όλα τα στοιχεία συγκλίνουν στο ότι η οντότητα @Bhutia , είναι στην πραγματικότητα ψυχωσικος κατά συρροή δολοφόνος που κάποτε διέφυγε από φυλακές υψίστης ασφαλείας και έκτοτε αγνοείται η τύχη του...
 



Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.452
Υπάρχει ένα παράλληλο Σύμπαν στο οποίο το μέλος Bhutia δεν προχώρησε ποτέ στην προμήθεια ενεργών ηχείων με τα...ποταπά ενισχυτικά αρθρώματα στο εσωτερικό
Τα ηχεία είναι τα γνωστά ημιενεργα ή με ξεγελούν τα μάτια μου τα τσακιρικα;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.442
Reaction score
57.234
@Bhutia γύρισες Ελλάδα για διακοπές; Τεστ σου κάνανε στο αεροδρόμιο;
Από τεστ και οικειοθελή απομόνωση...άλλο τίποτα.Δεν κάνουμε τους...τζάμπα μάγκες.

Ας πιάσουμε καταρχάς τον ίδιο το χώρο...Έχει μεγάλες διαστάσεις με μια εξ αυτών να ξεπερνά τα εννέα μέτρα,ασύμμετρη κάτοψη,υψηλή οροφή και αρκετές μη απορροφητικές επιφάνειες.
Κρίθηκε σκόπιμο να εγκατασταθεί το setup στη συγκεκριμένη διαγώνια διάταξη κεντραρισμένη ως προς τη γωνιά που εμφάνιζε διαχειρίσιμη συμμετρία.Αφενός μεν έτσι δεν θα δέσποζε στο κέντρο κόβοντας την αίσθηση ευρυχωρίας,αφετέρου δε επέτρεπε αυτή η διάταξη την τοποθέτηση των δορυφόρων σε αποστάσεις από τοιχωματικά όρια τέτοιες ώστε οι διαδρομές για τις πρώιμες ανακλαστικές συνιστώσες προς κάθε κατεύθυνση να ήταν ανώτερες τουλάχιστον κατά 230 εκατοστόμετρα σε σύγκριση με τη διαδρομή για την άμεση προς το sweet spot,

Αυτή η συνθήκη ανταποκρίνεται σε χρονική διαφορά τουλάχιστον 7 χιλιοστών δευτερολέπτου ανάμεσα σε άμεσο ήχο και πρώιμες ανακλάσειςΜοναδική και αναπόφευκτη εξαίρεση η πρώτη ανάκλαση από το δάπεδο...Με διαρρύθμιση στην επίπλωση ελήφθη μια δέσμη RT60 όπως η παρακάτω ανταποκρινόμενη σε ποικιλία θέσεων.Η κατώτερη δέσμη αντιστοιχεί σε Vector Averaged δεδομένα:
1593281767629.png


Βρισκόμαστε στα ανώτερα όρια γι ακρόαση μουσικής,έχει όμως επιτευχθεί μια κατηφορική κλίση ανάλογη καμπύλης-στόχου καθώς ανέρχονται οι οκτάβες.Και αυτή είναι μια επιθυμητή συνθήκη όταν για διάφορους λόγους δεν θα ήταν εφικτό να κατεβάζαμε το RT σε αφρόντιστους οικιακούς χώρους.
Δυο δυο
Τα σαμπγούφερ δυο δυο
Προτού ασχοληθούμε με τα sub,ας πιάσουμε τους δορυφόρους μονάχους...Τα μικρά Triton 7 χωρίς τις ενσωματωμένες βαθύφωνες μονάδες των μεγαλύτερων μοντέλων είναι εξαιρετικοί δορυφόροι χωρίς όμως ΄΄καθαρή΄΄ ενέργεια στις δύο πρώτες οκτάβες.Αυτό σημαίνει ότι η όποια απόκρισή τους εκεί στηρίζεται στους παθητικούς ακτινοβολητές οι οποίοι όμως εμφανίζουν από τη φύση τους υποδεέστερη μεταβατική συμπεριφορά σε σχέση με σφραγισμένη καμπίνα.

Η ακριβής θέση των δορυφόρων είχε υπολογιστεί χωρίς να διέθετε τότε ο χρήστης REW,με μοναδικά εφόδια μολύβι, χαρτί,τριγωνομετρία και φυσικά ακροάσεις.Το στερεοφωνικό τρίγωνο ορίστηκε ισόπλευρο με διάσταση πλευράς 210 εκατοστόμετρα.

Αντικειμενικός σκοπός ήταν ν'ανιχνευθούν οι θέσεις εκείνες όπου η απόκριση των δορυφόρων μονάχων θα εμφάνιζε μια ομαλή υποχώρηση σα να μην παρεχόταν η βρώμικη ενέργεια από τους παθητικούς ακτινοβολητές των οποίων ο συντονισμός με ιδιορρυθμούς χώρου θα οδηγούσε σε φαινόμενα twin peaks με ανώφελη ενέργεια.

Ήταν πλέον επιθυμητό να εξουδετερωνόταν η βρώμικη ενέργεια εφόσον σχεδιαζόταν το κροσάρισμα με sub,και δεν θα ήταν εφικτό το μπλοκάρισμα των παθητικών ακτινοβολητών όπως θα μπορούσε να γίνει με bass reflex.Επιδιώχθηκε επομένως η εύρεση θέσεων όπου οι δορυφόροι ν'ακούγονταν πιο...άμπασοι αλλά και λιγότερο ενοχλητικοί στις πρώτες οκτάβες,με αμοιβαία εξουδετέρωση της ενέργειας από τους παθητικούς ακτινοβολητές χάρη σε ταπεινώσεις από ιδιορρυθμούς και φαινόμενα SBIR.

Οι δορυφόροι μονάχοι στις τελικές τους θέσεις,μετρημένοι σε στάθμη αναφοράς 84 dB υπό εξομάλυνση 1/12 οκτάβας :
1593283532308.png


Έχουμε αναμενόμενες αλληλοσυμπληρώσεις ενέργειας στην τρίτη οκτάβα,ομοιομορφία στις υποχωρήσεις για τα επιμέρους κανάλια,μετάπτωση στο ύψος κρος με τη μονάδα AMT,ενώ ο πριμάτος χαρακτήρας πάνω από αυτό θα συμπλεχθεί ευνοϊκά με την πτώση στις τιμές RT στις εν λόγω ζώνες...

Και οι Κρουστικές - Βηματικές αποκρίσεις που θα χρησίμευαν ως σημείο αναφοράς για τη μετέπειτα ενσωμάτωση των sub:
1593283808750.png

1593283869108.png


Ομοιομορφία και στο πεδίο του χρόνου.Υπόψιν ότι οι μετρήσεις δεν ανταποκρίνονται σε (ψευδο)ανηχοϊκές συνθήκες αλλά υπό τις επιδράσεις του χώρου.
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.566
Μηνύματα
2.944.454
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top