Εγώ μπορώ μωρό μου γιατί λατρεύω τα γουορνινγκς!!Δεν μπορείς όμως να γράψεις "πόσα κιλά μαλάκας είσαι;" Τζιζ.
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Εγώ μπορώ μωρό μου γιατί λατρεύω τα γουορνινγκς!!Δεν μπορείς όμως να γράψεις "πόσα κιλά μαλάκας είσαι;" Τζιζ.
Κάποιοι ψωνίζουν καλώδια, άλλοι ψωνίζουν rolex και πάει λέγοντας.Κατ'αρχην τα σεβη μου στον τοπικ σταρτερ που ανοιξε αυτο το τοπικ με θεμα συζητησης το πιο κλασσικο flamebait και μετα τα 2-3 αρχικα του ποστ για να ρολλαρει λιγο, εχει αραξει στον καναπε με ποπ κορν και διαβαζει τις 38 σελιδες κακου χαμου, που εχουν ολα τα φοντα να γινουν 138 και βαλε.
Επειτα, ενω οπως ξαναειπα δεν ειμαι καλωδιακιας, οφειλω να παραδεχτω οτι αν ολη αυτη η ιστορια ειναι snake oil , τοτε οι μαρκετινιστες των εταιρειων αυτων ειναι ισως απο τους εξυπνοτερους μαρκετινιστες παγκοσμιως, διοτι τα χαιεντοκαλωδια πουλανε σαν στραγαλια, οχι ισως τοσο στην Ελλαδα, οσο σε αλλες χωρες. Το γεγονος οτι αφουγκραστηκαν την αναγκη καποιας -οχι μικρης- μεριδας audiophiles για "χαι εντ" καλωδια κι αλλα "χαι εντ" μπλιχλιμπιδια αμφισβητουμενης ηχητικης αποδοσης, ή ακομα καλυτερα, το γεγονος οτι δημιουργησαν σε ενα ευρυ κοινο τετοιες καταναλωτικες αναγκες, ειναι σαφεστατα μια μεγαλη επιτυχια και τους παραδεχομαι.
Το αλλο σεναριο ειναι οτι αυτα που πουλανε οντως προσφερουν πραγματα στην ηχητικη βελτιωση. Οπως εχω γραψει και σε προηγουμενα ποστ , εγω προσωπικα, δεν παρατηρησα καμια βελτιωση στον ηχο με χαιεντοκαλωδια vs φθηνα, αρα θεωρω οτι εχουμε να κανουμε με εξαιρετικους μαρκετινιστες σε μια σειρα απο μπολικες εταιρειες του χωρου. Το αυτο ενισχυεται κι απο μερικες συνεντευξεις/παρουσιασεις απο εκπροσωπους αυτων των εταιρειων που εχει τυχει να δω και οι οποιες πειθουν και τον πιο αφελη οτι οι τυποι πουλανε snake oil για...χρυσαφι. Αλλα διαολε, ειναι ειλικρινα πολλοι αυτοι που ψωνιζουν.
Αθώο μου παιδί...Αλλα διαολε, ειναι ειλικρινα πολλοι αυτοι που ψωνιζουν και δυσκολευομαι να τους θεωρησω ολους ανιδεους/ασχετους/placebαρισμενους.
Οσα έχεις γράψει είναι εάν-θα-και εφόσον δεν έχεις υλοποιήσει τίποτα, δεν έχεις ακούσματα (εκτός το ότι βρήκες την σωστή τοποθέτηση των ηχείων ως προς τη θέση ακρόασης) και κάθεσαι και λες αρλούμπες σε κάποιους οι οποίοι έχουν βρει τουλαχιστον την θέση ακρόασης, υλοποίησε πρώτα το πρότζεκτ που έχεις στο μυαλό σου και μετά πες μας τα αποτελέσματα προς το παρόν τα πάντα είναι εικασίες το να κάνεις τον cable hater άστο για αργότερα, φυσικά δεν έχεις σκεφτεί αν είχες αλλάξει μόνο τα ηχεία σου πως μπορεί να έπαιζες και έστω με την προσθήκη ενός σαμπ αρχικά,Και απο όλα όσα έγραψα, εσύ ασχολείσαι με το οικονομικό κομμάτι, ότι δηλαδή πουλάω για να αγοράσω άμεσα και μόνο με τα χρήματα που θα πάρω απο τις πωλήσεις. Σου διαφεύγει μια μικρή λεπτομέρεια: τα ks1016 που είναι τα τελευταία απο τα high end καλώδια που έχω στη κατοχή μου, απο τον Μάιο βρίσκονται στο κουτί τους. Κι όμως, είμαι πιο ενθουσιασμένος με την απόδοση του συστήματός μου απο ποτέ.
Να κανω μια ερωτηξη, τι διαφορα εχει η ισοσταθμιση απο ενα παραμετρικο η ακομα και γραμμικο EQ
Να πω οτι δεν εχω ακουση σεταπιον με ισοσταθμιση , ντιρακ και τα υπολοιπα κοαλα
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου, δεν θα πάρω όμως.Οσα έχεις γράψει είναι εάν-θα-και εφόσον δεν έχεις υλοποιήσει τίποτα, δεν έχεις ακούσματα (εκτός το ότι βρήκες την σωστή τοποθέτηση των ηχείων ως προς τη θέση ακρόασης) και κάθεσαι και λες αρλούμπες σε κάποιους οι οποίοι έχουν βρει τουλαχιστον την θέση ακρόασης, υλοποίησε πρώτα το πρότζεκτ που έχεις στο μυαλό σου και μετά πες μας τα αποτελέσματα προς το παρόν τα πάντα είναι εικασίες το να κάνεις τον cable hater άστο για αργότερα, φυσικά δεν έχεις σκεφτεί αν είχες αλλάξει μόνο τα ηχεία σου πως μπορεί να έπαιζες και έστω με την προσθήκη ενός σαμπ αρχικά,
Όσον αφορά το οικονομικό κομμάτι φυσικά και το θίγω γιατί όπως έχεις αφήσει να εννοηθεί και ευαγγελίζεσαι πουλώντας τα καλώδια θα φτιάξεις σύστημα που θα μαμάει και όλα αυτά με 800€ θα είσαι ο επόμενος υποψήφιος για το Νόμπελ οικονομίας.
Το παιδί θέλει ενεργά. Μου το'πε.σε οτιδήποτε έχει να κάνει με το παιδί μου.
Να ξέρεις ότι δεν είναι κακοπροεραιτο αλλά εντάξει θα το σεβαστώ .Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου, δεν θα πάρω όμως.
Υ.Γ. Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν δεν αναφερόσουν ξανά σε οτιδήποτε έχει να κάνει με το παιδί μου. Ευχαριστώ.
Δε θα απαντήσω στην ερώτηση, θα πω κάτι που μάλλον ξέρεις καλά ( μπας και το ακούσει και κανένας μηχανάκιας και ακούσει και λίγο μουσική )...Να κανω μια ερωτηξη, τι διαφορα εχει η ισοσταθμιση απο ενα παραμετρικο η ακομα και γραμμικο EQ
Να πω οτι δεν εχω ακουση σεταπιον με ισοσταθμιση , ντιρακ και τα υπολοιπα κοαλα
Ναι, η αλήθεια είναι ότι μου τα έψαλε που δεν πήρα τα genelec.Το παιδί θέλει ενεργά. Μου το'πε.
τα κανονικα οργανα μρε wnet βγαζουν ψυχουλα κατα τα αλλα συμφωνωούτε καν κανονικά όργανα...
Μου το είχε εξηγήσει ο @Dimifoot και κάπου είχα πετύχει μια σχετική αναφορά, αλλά τρέχα γύρευε. Αν το έχω καταλάβει καλά, η εφαρμογή eq οδηγεί σε χρονικές αλλοιώσεις λόγω της φασικής μεταβολής στην οποία βασίζεται(?), όσο πιο μεγάλη η συχνότητα στην οποία παρεμβαίνουμε, τόσο μεγαλυτερη η μεταβολή. Πάντως ο δόκτωρ μου έχει πει ξεκάθαρα ότι eq υπό μορφή πειράγματος καμπύλης εφαρμόζουμε μόνο μέχρι τη συχνότητα Σρέντερ, για περισσότερα πάμε σε dirac ( ή τη λύση του Bhutia ).βοηθαει Αλεξανδρε, στη θεωρια δεν βλεπω τιποτα τεραστιες διαφορες
τωρα πως ακουγεται ειναι αλλο θεμα και ποιες η διαφορες με ψηφιακη κατασταση
Ε, ναι.τα κανονικα οργανα μρε wnet βγαζουν βαρβατίλα, πονάνε τον χαϊεντά
Ξεχνιέσαι βλέπω..μόνο μέχρι τη συχνότητα Σρέντερ, για περισσότερα πάμε σε dirac ( ή τη λύση του Bhutia ).
Αυτό που παρέθεσε ο Αλέξανδρος είναι η διαφορά μεταξύ 2 μορφών equalization, όχι μεταξύ equalization και ισοστάθμισης.Να κανω μια ερωτηξη, τι διαφορα εχει η ισοσταθμιση απο ενα παραμετρικο η ακομα και γραμμικο EQ
Να πω οτι δεν εχω ακουση σεταπιον με ισοσταθμιση , ντιρακ και τα υπολοιπα κοαλα
Η κρουστική απόκριση είναι η ουσία, σε συνδυασμό με το απαιτούμενο δυναμικό εύρος.σίγουρα κάποιος άλλος μπορεί να το αναλύσει περισσότερο
Όταν λες σαμπ για τι κόστος μιλάμε για να είναι αξιοπρεπή ?Η κρουστική απόκριση είναι η ουσία, σε συνδυασμό με το απαιτούμενο δυναμικό εύρος.
Είναι η ειδοποιός διαφορά του αυθεντικού φυσικού ακούσματος με το ψεύτικο.
Το πρόβλημα στην κρουστική δεν είναι πάνω από τη ζώνη του σρόεντερ, αυτό στο στρώνει και με το τζάμπα του μπουτχια, και με ένα ντιρακ, και με ένα τρίνοβ, το πρόβλημα είναι η κρουστική συμμετοχή της πρώτης οκταβας, που θέλει λεφτά, και 4 σαμπ.
Και έτσι μου είπε και το παιδί του αστροναύτη. 4 σαμπ θέλει λέει. Άντε πλήρωνε τώρα μπαμπά της συμφοράς. Όχι μόνο πάνες.
Για την ακρίβεια, ακόμα και οι μουσικοί, άλλο ακούνε στη σάλα, άλλο ακούνε στο control room, άλλο ακούνε στο mastering studio και άλλο ακούνε σπίτια τους.
Όταν διαβάζω για πιστότητα απέναντι στην ηχογράφηση, σκέφτομαι τους ανεμόμυλους του δον κιχώτη.
Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Θέλετε να πείτε ότι τόσοι και τόσοι μουσικοί που εκτελούν και χρέη παραγωγού στις ηχογραφήσεις τους, δεν έχουν λόγο;
.Μάλιστα.
Αντί να με ειρωνευτείτε, θα ήταν πιο εποικοδομητικό να μου απαντήσετε, γιατί όντως ενδεχομένως να μου διαφεύγει κάτι ή να εννοούσατε κάτι που εγώ δεν αντιλήφθηκα.