- Μηνύματα
- 4.972
- Reaction score
- 8.819
Και τι γίνεται όταν τα γουστα μας αλλάζουν?Διαλεγουμε λοιπον την αποψη που ειναι πιο κοντα στα γουστα μας.
Και τι γίνεται όταν τα γουστα μας αλλάζουν?Διαλεγουμε λοιπον την αποψη που ειναι πιο κοντα στα γουστα μας.
Α, ειναι ευκολο να το αντιληφθεις...Ψαχνοντας τον ορο τρολ στο διαδυκτυο, δεν μπορεσα να μην αναρωτηθω πως μπορει καποιος να χαρακτηριζεται ως τετοιος, οταν προσκαλει στο σπιτι του ανθρωπους που εχουν αντιθετη απο αυτον αποψη, δινει το ονομα και το τηλεφωνο του, αναγνωριζει τις ελλειψεις του, και ποτε δεν προκαλει αν πρωτα δεν προκληθει.
Για την ακρίβεια, ακόμα και οι μουσικοί, άλλο ακούνε στη σάλα, άλλο ακούνε στο control room, άλλο ακούνε στο mastering studio και άλλο ακούνε σπίτια τους.Ουτως ή αλλως, αυτο που επαιξε η ορχηστρα στο στουντιο δεν προκειται ποτε να το ακουσουμε ατοφιο
Κάνεις ένα λάθος, το ουτοπικό είναι να προσδοκάς να ακούσεις το "ζωντανό" γεγονός στο σπίτι σου. Η πιστότητα απέναντι στην ηχογράφηση είναι το ζητούμενο.Για την ακρίβεια, ακόμα και οι μουσικοί, άλλο ακούνε στη σάλα, άλλο ακούνε στο control room, άλλο ακούνε στο mastering studio και άλλο ακούνε σπίτια τους.
Όταν διαβάζω για πιστότητα απέναντι στην ηχογράφηση, σκέφτομαι τους ανεμόμυλους του δον κιχώτη.
Αναφερόμαστε στην πιστότητα προς το περιεχόμενο ενός άλμπουμ/αρχείου/cd .Όταν διαβάζω για πιστότητα απέναντι στην ηχογράφηση, σκέφτομαι τους ανεμόμυλους του δον κιχώτη.
Μου φαίνεται ότι είσαι μπερδεμένος εσυ δεν πας για αναβάθμιση αλλά για υποβάθμιση, δεν ξέρω πως πουλώντας δυο ζευγάρια καλώδια θα κανείς και φροντίδα χώρου και αγορά σαμπ και ενεργών και την κρέμα της μπέμπας τελικά έχεις κάνει την σούμαΒαριέμαι να κάνω quotes ( που να ανατρέχω τώρα σε προηγούμενες σελίδες ), αλλά να τονίσω τα εξής:
α) Ούτως ή άλλως αυτό που προτείνω στον Λέανδρο δεν μπορεί να συμβεί. Απαιτείται ένα μηχάνημα που να τρέχει dirac και χρειάζονται αρκετές μετρήσεις πριν τις δοκιμές. Το ότι ο Λέανδρος ρίχνει τον πήχυ των προσδοκιών του στο 11/20 ( 55% πιθανότητες επιτυχίας δηλαδή ), σημαίνει ότι και ο ίδιος κατανοεί την επίδραση που έχει η ισοστάθμιση στο τελικό αποτέλεσμα. Προφανώς η διαφωνία μας έγκειται στο εάν αυτή η επίδραση είναι θετική ή όχι.
β) Δεν υποστηρίζω ότι απο μόνη της η ισοστάθμιση είναι σε θέση να κάνει ένα σύστημα να παίξει εξαιρετικά. Δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο, αλλά σίγουρα είναι ευχάριστο να ακούει κανείς τα αποτελέσματα και πως αλλάζει η συμπεριφορά του συστήματος όταν γίνεται παιχνίδι με τις καμπύλες. Υποθέτω ότι όταν τις εφαρμόσω με το σωστό τρόπο, θα ενθουσιαστώ ακόμα πιο πολύ ( ελπίζω ).
γ) Δεν υποστηρίζω ότι η ισοστάθμιση θα κάνει τα ηχεία μου να παίξουν καλύτερα απο harbeth εκτώς αν τα Harbeth παίζουν σε κάκιστο περιβάλλον ( άρα, δεν παίζουν όπως μπορούν ) και τα δικά μου ηχεία παίζουν κάτω απο ιδανικές συνθήκες. Εδώ όμως δεν έχει να κάνει με τα ηχεία, αλλά με το περιβάλλον των ηχείων.
δ) εξακολουθώ να πιστεύω και επιμένω ότι καμία πληροφορία δεν χάνεται απο οποιοδήποτε καλώδιο ( που τηρεί τις απαιτούμενες προδιαγραφές, βέβαια ). Σε μουσικό πρόγραμμα όπου γνωρίζω κάποιες μικρολεπτομέρειες και που με "στοκ" καλώδια κάποτε νόμιζα ότι έχανα πληροφορία έναντι των πιο "σοφιστικέ", τώρα την ακούω μια χαρά και μάλιστα τολμώ να πω ότι διακρίνω ακόμα περισσότερες. Ενώ δέχομαι ότι το απλό eq της εφαρμογής καμπύλης στόχου έχει σφάλματα, η αυξημένη τονική ισορροπία που επιτυγχάνεται, πιστεύω ότι είναι ο καθοριστικός παράγοντας για την ανάδειξη πληροφοριών του μουσικού προγράμματος. Κάποια συστήματα μπορεί να είναι τόσο καλά τιουναρισμένα ώστε να επιτυγχάνουν τη τονική ισορροπια και να παίζουν θαυμάσια ( σε συνδυασμό με τον χώρο πάντα ). Για συστήματα σαν και το δικό μου, σε χώρο σαν και τον δικό μου, η σωτηρία δεν έρχεται απο τα καλώδια, αλλά απο άλλους παράγοντες. Είναι πια το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί το να έχω "σοβαρά" καλώδια στο σύστημά μου, όπως είπε και ο @wnet αν θυμάμαι καλά, με τα χρήματα των καλωδίων αρχικά θα βάλω φροντίδα στον χώρο. Μου περισσεύουν χρήματα πάλι; Προτεραιότητά μου είναι να βάλω subs. Μου περισσεύουν πάλι χρήματα; Θα πάρω τον SHD. Και πάει λέγοντας. Όταν φτάσω το σύστημά μου να παιζει τόσο καλά με τα προανεφερθέντα καλούδια, σιγά μην ασχοληθώ με τα καλώδια. Ήδη θα απολαμβάνω μουσικάρες. Get it?
Οι μουσικοί δεν έχουν καμιά σχέση με την ποιότητα μιας παραγωγής και ΟΥΤΕ τους πέφτει λόγος.Για την ακρίβεια, ακόμα και οι μουσικοί, άλλο ακούνε στη σάλα, άλλο ακούνε στο control room, άλλο ακούνε στο mastering studio και άλλο ακούνε σπίτια τους.
Όταν διαβάζω για πιστότητα απέναντι στην ηχογράφηση, σκέφτομαι τους ανεμόμυλους του δον κιχώτη.
moustakastoys.gr/gr/tainies-mousiki/ihos/miracle-tunes-akoustika-me-mikrofono--enishuti-3-shedia-mrc01000-394948065548/Μου φαίνεται ότι είσαι μπερδεμένος εσυ δεν πας για αναβάθμιση αλλά για υποβάθμιση, δεν ξέρω πως πουλώντας δυο ζευγάρια καλώδια θα κανείς και φροντίδα χώρου και αγορά σαμπ και ενεργών και την κρέμα της μπέμπας τελικά έχεις κάνει την σούμα
Και απο όλα όσα έγραψα, εσύ ασχολείσαι με το οικονομικό κομμάτι, ότι δηλαδή πουλάω για να αγοράσω άμεσα και μόνο με τα χρήματα που θα πάρω απο τις πωλήσεις. Σου διαφεύγει μια μικρή λεπτομέρεια: τα ks1016 που είναι τα τελευταία απο τα high end καλώδια που έχω στη κατοχή μου, απο τον Μάιο βρίσκονται στο κουτί τους. Κι όμως, είμαι πιο ενθουσιασμένος με την απόδοση του συστήματός μου απο ποτέ.Μου φαίνεται ότι είσαι μπερδεμένος εσυ δεν πας για αναβάθμιση αλλά για υποβάθμιση, δεν ξέρω πως πουλώντας δυο ζευγάρια καλώδια θα κανείς και φροντίδα χώρου και αγορά σαμπ και ενεργών και την κρέμα της μπέμπας τελικά έχεις κάνει την σούμα
Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Θέλετε να πείτε ότι τόσοι και τόσοι μουσικοί που εκτελούν και χρέη παραγωγού στις ηχογραφήσεις τους, δεν έχουν λόγο;Οι μουσικοί δεν έχουν καμιά σχέση με την ποιότητα μιας παραγωγής και ΟΥΤΕ τους πέφτει λόγος.
Άντε!Αυτό πρώτη φορά το ακούω
Μάλιστα.Για όλα υπάρχει πρώτη φορά...