Ακουστές διαφορές σε καλώδια ρεύματος


Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
Κατ'αρχην τα σεβη μου στον τοπικ σταρτερ που ανοιξε αυτο το τοπικ με θεμα συζητησης το πιο κλασσικο flamebait και μετα τα 2-3 αρχικα του ποστ για να ρολλαρει λιγο, εχει αραξει στον καναπε με ποπ κορν και διαβαζει τις 38 σελιδες κακου χαμου, που εχουν ολα τα φοντα να γινουν 138 και βαλε.

Επειτα, ενω οπως ξαναειπα δεν ειμαι καλωδιακιας, οφειλω να παραδεχτω οτι αν ολη αυτη η ιστορια ειναι snake oil , τοτε οι μαρκετινιστες των εταιρειων αυτων ειναι ισως απο τους εξυπνοτερους μαρκετινιστες παγκοσμιως, διοτι τα χαιεντοκαλωδια πουλανε σαν στραγαλια, οχι ισως τοσο στην Ελλαδα, οσο σε αλλες χωρες. Το γεγονος οτι αφουγκραστηκαν την αναγκη καποιας -οχι μικρης- μεριδας audiophiles για "χαι εντ" καλωδια κι αλλα "χαι εντ" μπλιχλιμπιδια αμφισβητουμενης ηχητικης αποδοσης, ή ακομα καλυτερα, το γεγονος οτι δημιουργησαν σε ενα ευρυ κοινο τετοιες καταναλωτικες αναγκες, ειναι σαφεστατα μια μεγαλη επιτυχια και τους παραδεχομαι.

Το αλλο σεναριο ειναι οτι αυτα που πουλανε οντως προσφερουν πραγματα στην ηχητικη βελτιωση. Οπως εχω γραψει και σε προηγουμενα ποστ , εγω προσωπικα, δεν παρατηρησα καμια βελτιωση στον ηχο με χαιεντοκαλωδια vs φθηνα, αρα θεωρω οτι εχουμε να κανουμε με εξαιρετικους μαρκετινιστες σε μια σειρα απο μπολικες εταιρειες του χωρου. Το αυτο ενισχυεται κι απο μερικες συνεντευξεις/παρουσιασεις απο εκπροσωπους αυτων των εταιρειων που εχει τυχει να δω και οι οποιες πειθουν και τον πιο αφελη οτι οι τυποι πουλανε snake oil για...χρυσαφι. Αλλα διαολε, ειναι ειλικρινα πολλοι αυτοι που ψωνιζουν.
Κάποιοι ψωνίζουν καλώδια, άλλοι ψωνίζουν rolex και πάει λέγοντας.
 


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.821
Reaction score
14.514
Να κανω μια ερωτηξη, τι διαφορα εχει η ισοσταθμιση απο ενα παραμετρικο η ακομα και γραμμικο EQ
Να πω οτι δεν εχω ακουση σεταπιον με ισοσταθμιση , ντιρακ και τα υπολοιπα κοαλα;)
:)
 

Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Και απο όλα όσα έγραψα, εσύ ασχολείσαι με το οικονομικό κομμάτι, ότι δηλαδή πουλάω για να αγοράσω άμεσα και μόνο με τα χρήματα που θα πάρω απο τις πωλήσεις. Σου διαφεύγει μια μικρή λεπτομέρεια: τα ks1016 που είναι τα τελευταία απο τα high end καλώδια που έχω στη κατοχή μου, απο τον Μάιο βρίσκονται στο κουτί τους. Κι όμως, είμαι πιο ενθουσιασμένος με την απόδοση του συστήματός μου απο ποτέ.
Οσα έχεις γράψει είναι εάν-θα-και εφόσον δεν έχεις υλοποιήσει τίποτα, δεν έχεις ακούσματα (εκτός το ότι βρήκες την σωστή τοποθέτηση των ηχείων ως προς τη θέση ακρόασης) και κάθεσαι και λες αρλούμπες σε κάποιους οι οποίοι έχουν βρει τουλαχιστον την θέση ακρόασης, υλοποίησε πρώτα το πρότζεκτ που έχεις στο μυαλό σου και μετά πες μας τα αποτελέσματα προς το παρόν τα πάντα είναι εικασίες το να κάνεις τον cable hater άστο για αργότερα, φυσικά δεν έχεις σκεφτεί αν είχες αλλάξει μόνο τα ηχεία σου πως μπορεί να έπαιζες και έστω με την προσθήκη ενός σαμπ αρχικά,
Όσον αφορά το οικονομικό κομμάτι φυσικά και το θίγω γιατί όπως έχεις αφήσει να εννοηθεί και ευαγγελίζεσαι πουλώντας τα καλώδια θα φτιάξεις σύστημα που θα μαμάει και όλα αυτά με 800€ θα είσαι ο επόμενος υποψήφιος για το Νόμπελ οικονομίας.
 

Μηνύματα
3.927
Reaction score
6.196
Να κανω μια ερωτηξη, τι διαφορα εχει η ισοσταθμιση απο ενα παραμετρικο η ακομα και γραμμικο EQ
Να πω οτι δεν εχω ακουση σεταπιον με ισοσταθμιση , ντιρακ και τα υπολοιπα κοαλα;)
:)
Δεν ξερω αν βοηθαει αυτο.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.821
Reaction score
14.514
βοηθαει Αλεξανδρε, στη θεωρια δεν βλεπω τιποτα τεραστιες διαφορες
τωρα πως ακουγεται ειναι αλλο θεμα :) και ποιες η διαφορες με ψηφιακη κατασταση
 

Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
Οσα έχεις γράψει είναι εάν-θα-και εφόσον δεν έχεις υλοποιήσει τίποτα, δεν έχεις ακούσματα (εκτός το ότι βρήκες την σωστή τοποθέτηση των ηχείων ως προς τη θέση ακρόασης) και κάθεσαι και λες αρλούμπες σε κάποιους οι οποίοι έχουν βρει τουλαχιστον την θέση ακρόασης, υλοποίησε πρώτα το πρότζεκτ που έχεις στο μυαλό σου και μετά πες μας τα αποτελέσματα προς το παρόν τα πάντα είναι εικασίες το να κάνεις τον cable hater άστο για αργότερα, φυσικά δεν έχεις σκεφτεί αν είχες αλλάξει μόνο τα ηχεία σου πως μπορεί να έπαιζες και έστω με την προσθήκη ενός σαμπ αρχικά,
Όσον αφορά το οικονομικό κομμάτι φυσικά και το θίγω γιατί όπως έχεις αφήσει να εννοηθεί και ευαγγελίζεσαι πουλώντας τα καλώδια θα φτιάξεις σύστημα που θα μαμάει και όλα αυτά με 800€ θα είσαι ο επόμενος υποψήφιος για το Νόμπελ οικονομίας.
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου, δεν θα πάρω όμως.
Υ.Γ. Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν δεν αναφερόσουν ξανά σε οτιδήποτε έχει να κάνει με το παιδί μου. Ευχαριστώ.
 


Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου, δεν θα πάρω όμως.
Υ.Γ. Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν δεν αναφερόσουν ξανά σε οτιδήποτε έχει να κάνει με το παιδί μου. Ευχαριστώ.
Να ξέρεις ότι δεν είναι κακοπροεραιτο αλλά εντάξει θα το σεβαστώ .
 


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.746
Reaction score
16.395
Να κανω μια ερωτηξη, τι διαφορα εχει η ισοσταθμιση απο ενα παραμετρικο η ακομα και γραμμικο EQ
Να πω οτι δεν εχω ακουση σεταπιον με ισοσταθμιση , ντιρακ και τα υπολοιπα κοαλα;)
:)
Δε θα απαντήσω στην ερώτηση, θα πω κάτι που μάλλον ξέρεις καλά ( μπας και το ακούσει και κανένας μηχανάκιας και ακούσει και λίγο μουσική :p )...
Άμα η μουσική βγαίνει απ' την ψυχή και μπορεί να σε παρασύρει.... δε χρειάζεσαι ούτε EQ, ούτε καλώδια πολυτελείας... ούτε studio, ούτε καν κανονικά όργανα...
(άλλο αν τρωγόμαστε... άλλοι από αγάπη για τη μουσική, άλλοι δεν ξέρω από τι...)

 



Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
βοηθαει Αλεξανδρε, στη θεωρια δεν βλεπω τιποτα τεραστιες διαφορες
τωρα πως ακουγεται ειναι αλλο θεμα :) και ποιες η διαφορες με ψηφιακη κατασταση
Μου το είχε εξηγήσει ο @Dimifoot και κάπου είχα πετύχει μια σχετική αναφορά, αλλά τρέχα γύρευε. Αν το έχω καταλάβει καλά, η εφαρμογή eq οδηγεί σε χρονικές αλλοιώσεις λόγω της φασικής μεταβολής στην οποία βασίζεται(?), όσο πιο μεγάλη η συχνότητα στην οποία παρεμβαίνουμε, τόσο μεγαλυτερη η μεταβολή. Πάντως ο δόκτωρ μου έχει πει ξεκάθαρα ότι eq υπό μορφή πειράγματος καμπύλης εφαρμόζουμε μόνο μέχρι τη συχνότητα Σρέντερ, για περισσότερα πάμε σε dirac ( ή τη λύση του Bhutia ).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.954
Reaction score
137.229
τα κανονικα οργανα μρε wnet βγαζουν βαρβατίλα, πονάνε τον χαϊεντά
Ε, ναι.
μόνο μέχρι τη συχνότητα Σρέντερ, για περισσότερα πάμε σε dirac ( ή τη λύση του Bhutia ).
Ξεχνιέσαι βλέπω..
Υπάρχει κι άλλη επιλογή. Αθρώπινη, φτηνή.

150715_Blog_Photo_Main~2.jpg
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.514
Reaction score
7.914
Να κανω μια ερωτηξη, τι διαφορα εχει η ισοσταθμιση απο ενα παραμετρικο η ακομα και γραμμικο EQ
Να πω οτι δεν εχω ακουση σεταπιον με ισοσταθμιση , ντιρακ και τα υπολοιπα κοαλα;)
:)
Αυτό που παρέθεσε ο Αλέξανδρος είναι η διαφορά μεταξύ 2 μορφών equalization, όχι μεταξύ equalization και ισοστάθμισης.

Η βασική διαφορά στο δεύτερο είναι πως η ισοστάθμιση λειτουργεί και στο πεδίο του χρόνου. Ενώ λοιπόν το equalization μπορεί απλά να τονώσει ή να χαμήλωσει κάποιες συχνότητες (ή εύρη συχνοτήτων κλπ.), η ισοστάθμιση λάμβανει υπόψιν και άλλους παράγοντες όπως διαφορά φάσης μεταξύ συχνοτήτων στη θέση ακρόασης λόγω ανακλάσεων ή ασυμμετρίας των ηχείων κλπ. και προσπαθεί να διορθώσει και αυτά.

Τουλάχιστον αυτή είναι η δική μου απλοϊκή κατανόηση επί του θέματος, σίγουρα κάποιος άλλος μπορεί να το αναλύσει περισσότερο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.954
Reaction score
137.229
σίγουρα κάποιος άλλος μπορεί να το αναλύσει περισσότερο
Η κρουστική απόκριση είναι η ουσία, σε συνδυασμό με το απαιτούμενο δυναμικό εύρος.

Είναι η ειδοποιός διαφορά του αυθεντικού φυσικού ακούσματος με το ψεύτικο.

Το πρόβλημα στην κρουστική δεν είναι πάνω από τη ζώνη του σρόεντερ, αυτό στο στρώνει και με το τζάμπα του μπουτχια, και με ένα ντιρακ, και με ένα τρίνοβ, το πρόβλημα είναι η κρουστική συμμετοχή της πρώτης οκταβας, που θέλει λεφτά, και 4 σαμπ.

Και έτσι μου είπε και το παιδί του αστροναύτη. 4 σαμπ θέλει λέει. Άντε πλήρωνε τώρα μπαμπά της συμφοράς. Όχι μόνο πάνες.
 

Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Η κρουστική απόκριση είναι η ουσία, σε συνδυασμό με το απαιτούμενο δυναμικό εύρος.

Είναι η ειδοποιός διαφορά του αυθεντικού φυσικού ακούσματος με το ψεύτικο.

Το πρόβλημα στην κρουστική δεν είναι πάνω από τη ζώνη του σρόεντερ, αυτό στο στρώνει και με το τζάμπα του μπουτχια, και με ένα ντιρακ, και με ένα τρίνοβ, το πρόβλημα είναι η κρουστική συμμετοχή της πρώτης οκταβας, που θέλει λεφτά, και 4 σαμπ.

Και έτσι μου είπε και το παιδί του αστροναύτη. 4 σαμπ θέλει λέει. Άντε πλήρωνε τώρα μπαμπά της συμφοράς. Όχι μόνο πάνες.
Όταν λες σαμπ για τι κόστος μιλάμε για να είναι αξιοπρεπή ?
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.466
Reaction score
21.793
Για την ακρίβεια, ακόμα και οι μουσικοί, άλλο ακούνε στη σάλα, άλλο ακούνε στο control room, άλλο ακούνε στο mastering studio και άλλο ακούνε σπίτια τους.

Όταν διαβάζω για πιστότητα απέναντι στην ηχογράφηση, σκέφτομαι τους ανεμόμυλους του δον κιχώτη.

Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Θέλετε να πείτε ότι τόσοι και τόσοι μουσικοί που εκτελούν και χρέη παραγωγού στις ηχογραφήσεις τους, δεν έχουν λόγο;
Μάλιστα.
Αντί να με ειρωνευτείτε, θα ήταν πιο εποικοδομητικό να μου απαντήσετε, γιατί όντως ενδεχομένως να μου διαφεύγει κάτι ή να εννοούσατε κάτι που εγώ δεν αντιλήφθηκα.
.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.644
Μηνύματα
2.947.503
Members
38.216
Νεότερο μέλος
milisios
Top