Ακουστές διαφορές σε καλώδια ρεύματος

Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
θα ελεγα να μην προτεινετε μη επαγγελματιες του χωρου για τετοια προιοντα...
Εδώ έχεις λάθος, πραγματικά ξέρει τι κάνει, και άμα δεν σου αρέσει το δίνεις πίσω.
Είναι αστείο να τα λες όλα αυτά ενώ επαναλαμβάνω, έχω ακούσει κάποια απο τα καλώδια τα οποία έχουν εκθειαστεί... Μαζί ήμασταν και δεν έπαιζαν Kimber...



Και μόνο η τελευταία πρόταση είναι αρκετή για να λάβεις αντίστοιχη απάντηση, αλλά επαναλαμβάνω το τόσο απλό: έχω ακούσει τα καλώδιά σας, έχω ακούσει και την ισοστάθμισή μου. Σημειώσατε "2".



Εδώ μας τα έχεις κάνει τούμπανα με τα kondo, στου Argi θα κολλήσουμε τώρα;
Να σε ρωτήσω τα ic για που είχες, δηλαδή απο που προς που ?
 

Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Εγώ πραγματικά δεν έχω καταλάβει τι θες να κάνεις, έχεις έναν τελικό τον Bryston μάλλον στιμάρεισ από κάποιο ντακ ή από κάρτα ήχου στο PC πουλάς έναν προ τον musical fidelity δεν ξέρω αν έχεις και άλλο προ αν δεν έχεις κατευθείαν έχεις υποβάθμιση της ποιότητας των ακουσμάτων θες μόνο ένα σαμπ οι δόκτορες σου λένε ότι θες τέσσερα και δύο ενεργά τελικά ποιο είναι το πλάνο αλήθεια ξέρεις, πες μας και εμάς τι έχεις σκοπό να φτιάξεις και που να το καταλήξεις, γιατί η ισοστάθμιση δεν είναι πανάκεια απλά ισορροπεί τα πράγματα.
 


Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Η ισοστάθμιση είναι σαν τα λεφτά... δε φέρνουν την ευτυχία αλλά καλό είναι να υπάρχουν :p
Δεν διαφωνούμε αλλά δεν κάνει το άσπρο μαύρο,

Το θέμα είναι αν είσαι στο οκτώ να σε πάει στο δέκα και όχι από το οκτώ να γυρίσεις στο πέντε και να νομίζεις ότι λόγω ισοστάθμισης θα σε πάει πάλι στο δέκα
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.569
Reaction score
57.829
Είναι αστείο να τα λες όλα αυτά ενώ επαναλαμβάνω, έχω ακούσει κάποια απο τα καλώδια τα οποία έχουν εκθειαστεί... Μαζί ήμασταν και δεν έπαιζαν Kimber...



Και μόνο η τελευταία πρόταση είναι αρκετή για να λάβεις αντίστοιχη απάντηση, αλλά επαναλαμβάνω το τόσο απλό: έχω ακούσει τα καλώδιά σας, έχω ακούσει και την ισοστάθμισή μου. Σημειώσατε "2".



Εδώ μας τα έχεις κάνει τούμπανα με τα kondo, στου Argi θα κολλήσουμε τώρα;
Αστροναύτη,εφόσον δεν έχεις ακόμα τον εξοπλισμό,σου δίνονται εν τω μεταξύ ευκαιρία και χρόνος να προπονηθείς στις μεθόδους που τόσο πολύ εγκρίνεις.

Μπορείς να κάνεις μετρήσεις υπό την τωρινή διαρρύθμιση στο επιλεγμένο sweet spot και γύρω από εκείνο κατά τα γνωστά.Από αυτές θα βγάλεις μέσω REW Vector Averaged δεδομένα και από εκείνα την υπερβάλλουσα φάση για τα επιμέρους κανάλια.Πάνω σ'εκείνα μπορεί να εφαρμοστεί η φασική διόρθωση.Για την απόκριση συχνότητας στην οποία θα εφαρμοστεί καμπύλη-στόχος η λήψη γίνεται με τη μέθοδο μετακινούμενου μικροφώνου και υπό εξομάλυνση Variable.

Μπορείς επίσης να δημοσιεύσεις τα σχετικά παράθυρα σε περιβάλλον REW στο δικό σου νήμα για να παίρναμε μιαν ιδέα για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η τρέχουσα διαρρύθμιση.

Μην περιμένεις να τα καταφέρεις μέσω...επιφοίτησης χωρίς να έχεις εξοικειωθεί προηγουμένως αρκετές φορές με την εκτέλεση της διαδικασίας.

Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία,αλλά γι αυτήν υπάρχουν οι....αγοραπωλησίες καλωδίων. :tongue:
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
Είναι αστείο να τα λες όλα αυτά ενώ επαναλαμβάνω, έχω ακούσει κάποια απο τα καλώδια τα οποία έχουν εκθειαστεί... Μαζί ήμασταν και δεν έπαιζαν Kimber...



Και μόνο η τελευταία πρόταση είναι αρκετή για να λάβεις αντίστοιχη απάντηση, αλλά επαναλαμβάνω το τόσο απλό: έχω ακούσει τα καλώδιά σας, έχω ακούσει και την ισοστάθμισή μου. Σημειώσατε "2".



Εδώ μας τα έχεις κάνει τούμπανα με τα kondo, στου Argi θα κολλήσουμε τώρα;
Νικόλα μου,
Μείνε με τις απόψεις σου, κι άσε εμάς τους "αστείους" με τις δικές μας.
Αγόρασε λοιπόν την τετράδα των απαιτούμενων subs, κάνε και την ισοστάθμιση σου κι όλα καλά.
Γιατί όπως σου είπε ο γιατρός, χωρίς τη χρήση της τετράδας δε μπορείς να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Όσο για "τα τουμπανα" θα κάνω πρώτα το " μονό τέστ", θα κάνω μετά τη " φροντίδα του χώρου" και κατόπιν "θα ισοσταθμισω" "ταπεινωνοντας" τα modes των παθητικών μου ηχείων που θα ήθελα να μετατρέψω σε ενεργά...
Υ.σ. Κι όπως έχω ξαναπεί, καλή και Αγία η ισοστάθμιση αλλά δεν είναι η λύση στα πάντα, ίσως αν άκουγα ψηφιακά να τη δοκίμαζα κι εγώ αλλά η αξία της δε μηδενίζει την αξία των υπολοίπων (καλωδίων, ανυικραδασμικων, ρακς κλπ), απλά τη συμπληρώνει.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.989
Reaction score
4.699
Θα το θεσω λίγο διαφορετικά.

Έχω ακριβα καλώδια ηχείων που κάθονται γιατί στο finetuning εκτοπίστηκαν από πολύ φθηνοτερα. Ιντερκονεκτ το ίδιο.
Στα ρεύματος, για όποιον δοκιμάσει, δεν υπάρχει επιστροφη.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.569
Reaction score
57.829
Νικόλα μου,
Μείνε με τις απόψεις σου, κι άσε εμάς τους "αστείους" με τις δικές μας.
Αγόρασε λοιπόν την τετράδα των απαιτούμενων subs, κάνε και την ισοστάθμιση σου κι όλα καλά.
Γιατί όπως σου είπε ο γιατρός, χωρίς τη χρήση της τετράδας δε μπορείς να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Όσο για "τα τουμπανα" θα κάνω πρώτα το " μονό τέστ", θα κάνω μετά τη " φροντίδα του χώρου" και κατόπιν "θα ισοσταθμισω" "ταπεινωνοντας" τα modes των παθητικών μου ηχείων που θα ήθελα να μετατρέψω σε ενεργά...
Υ.σ. Κι όπως έχω ξαναπεί, καλή και Αγία η ισοστάθμιση αλλά δεν είναι η λύση στα πάντα, ίσως αν άκουγα ψηφιακά να τη δοκίμαζα κι εγώ αλλά η αξία της δε μηδενίζει την αξία των υπολοίπων (καλωδίων, ανυικραδασμικων, ρακς κλπ), απλά τη συμπληρώνει.
Όλα ωραία και καλά και χαιρόμαστε όσο χαίρεσαι κι εσύ για τον εαυτό σου.

Έχει κατά τα άλλα επιδειχθεί ότι υπό κατάλληλες συνθήκες (λ.χ. χώροι μεσαίων-μεγάλων διαστάσεων και θέση ακρόασης στο μέσο πεδίο) ικανοποιητική δουλειά θα μπορούσε να γίνει και με δύο sub.Ο συμβιβασμός θα γίνεται τότε ως προς το εύρος θέσεων που θα ισχύει εξομάλυνση απόκρισης στις πρώτες οκτάβες.

Αλλά ας περάσουμε σε κάτι που θα ενδιέφερε εσένα...Θα έπρεπε πριν από τις ακροαματικές συγκρίσεις ως προς την ποιότητα καλωδίων και ιδίως σε ζητήματα ηχητικής σκηνής και απεικόνισης να γνώριζε δεδομένος χρήστης κατά πόσον το φωνογραφικό του στάδιο αναστρέφει ή όχι την απόλυτη πολικότητα στο σήμα των ηχογραφήσεων αναφοράς που χρησιμοποιεί.

Αναφέρεται ειδικά αυτό επειδή η φωνογραφική κεφαλή έχει από την κατασκευή της διαφορική τοπολογία στο σήμα που παράγει,ενώ στη δική σου περίπτωση δεν παρεμβάλλονται στη διαδρομή του σήματος άλλες συσκευές με διαφορική τοπολογία ή καλώδια XLR...

Κατ'επέκτασιν και για τις ίδιες τις ηχογραφήσεις αναφοράς του εάν θα είχαν διατηρήσει κατά την παραγωγή τους την απόλυτη πολικότητα του σήματος ή όχι...Αλλιώς κάθε ακροαματική σύγκριση όσο αξιόπιστη και να ήταν εκείνη, θα μπορούσε κάλλιστα να μην ισχύει καθόλου για λοιπούς χρήστες και setup...

H πραγματικότητα και τα δεδομένα δαγκώνουν...Ιδίως όταν δεν θα μας είχαν γνωστοποιηθεί εξαρχής... :roflmao:
Θα το θεσω λίγο διαφορετικά.

Έχω ακριβα καλώδια ηχείων που κάθονται γιατί στο finetuning εκτοπίστηκαν από πολύ φθηνοτερα. Ιντερκονεκτ το ίδιο.
Στα ρεύματος, για όποιον δοκιμάσει, δεν υπάρχει επιστροφη.
Once you go back...you never go black (cables). :lolsign:
 
Last edited:


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
Όλα ωραία και καλά και χαιρόμαστε όσο χαίρεσαι κι εσύ για τον εαυτό σου.

Έχει κατά τα άλλα επιδειχθεί ότι υπό κατάλληλες συνθήκες (λ.χ. χώροι μεσαίων-μεγάλων διαστάσεων και θέση ακρόασης στο μέσο πεδίο) ικανοποιητική δουλειά θα μπορούσε να γίνει και με δύο sub.Ο συμβιβασμός θα γίνεται τότε ως προς το εύρος θέσεων που θα ισχύει εξομάλυνση απόκρισης στις πρώτες οκτάβες.

Αλλά ας περάσουμε σε κάτι που θα ενδιέφερε εσένα...Θα έπρεπε πριν από τις ακροαματικές συγκρίσεις ως προς την ποιότητα καλωδίων και ιδίως σε ζητήματα ηχητικής σκηνής και απεικόνισης να γνώριζε δεδομένος χρήστης κατά πόσον το φωνογραφικό του στάδιο αναστρέφει ή όχι την απόλυτη πολικότητα των ηχογραφήσεων αναφοράς που χρησιμοποιεί.

Αναφέρεται ειδικά αυτό επειδή η βινυλιακή κεφαλή έχει από την κατασκευή της διαφορική τοπολογία στο σήμα που παράγει,ενώ στη δική σου περίπτωση δεν παρεμβάλλονται στη διαδρομή του σήματος άλλες συσκευές με διαφορική τοπολογία ή καλώδια XLR...

Κατ'επέκτασιν και για τις ίδιες τις ηχογραφήσεις αναφοράς του εάν θα είχαν διατηρήσει κατά την παραγωγή τους την απόλυτη πολικότητα του σήματος ή όχι...Αλλιώς κάθε ακροαματική σύγκριση όσο αξιόπιστη και να ήταν εκείνη, θα μπορούσε κάλλιστα να μην ισχύει καθόλου για λοιπούς χρήστες και setup...

H πραγματικότητα και τα δεδομένα δαγκώνουν...Ιδίως όταν δεν θα μαςείχαν γνωστοποιηθεί εξαρχής... :roflmao:

Once you go back...you never go black (cables). :lolsign:
Bhutia m...
1)Είτε με 2 είτε με 4 το θέμα παραμένει.. "σιδέρωμα" χωρίς σαμπ δε παίζει! ;) ;)
2)Παρά πολύ καλές οι θεωρίες και οι ασκήσεις επί χάρτου αλλά η ηχητική σκηνή και η τρισδιάστατη ηχητική εικόνα και το βάθος που έχω παραμένει ίδια είτε με πικάπ, είτε με cd, είτε με τη χρήση άυλων αρχείων και dac.

Δεν έχω κάποιο θέμα να λύσω αναφορικά με τη πολικότητα του σήματος...:sneaky:

Άλλωστε, όπως είπε κι ο @Dimifoot , ούτε θέματα twin peaks έχω, ούτε θέματα pikes peaks επίσης :p :p , και η τοποθέτηση των ηχείων στο χώρο μου που έγινε με το.. αυτί επιβεβαιώθηκε απολύτως και με τις μετρήσεις.
Τώρα, αν κάποιοι άλλοι έχουν τα θέματα που αναφέρεις, τότε μπορεί όντως να μην έχουν το ανάλογο αποτέλεσμα, αλλά νομίζω ότι θα το είχαν καταλάβει, ......ή μήπως όχι????:whistling::whistling::whistling:
Μήπως αντιμετωπίζεις τέτοια προβλήματα και χρειάζεσαι βοήθεια???
 
Last edited:

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Όλα ωραία και καλά και χαιρόμαστε όσο χαίρεσαι κι εσύ για τον εαυτό σου.

Έχει κατά τα άλλα επιδειχθεί ότι υπό κατάλληλες συνθήκες (λ.χ. χώροι μεσαίων-μεγάλων διαστάσεων και θέση ακρόασης στο μέσο πεδίο) ικανοποιητική δουλειά θα μπορούσε να γίνει και με δύο sub.Ο συμβιβασμός θα γίνεται τότε ως προς το εύρος θέσεων που θα ισχύει εξομάλυνση απόκρισης στις πρώτες οκτάβες.

Αλλά ας περάσουμε σε κάτι που θα ενδιέφερε εσένα...Θα έπρεπε πριν από τις ακροαματικές συγκρίσεις ως προς την ποιότητα καλωδίων και ιδίως σε ζητήματα ηχητικής σκηνής και απεικόνισης να γνώριζε δεδομένος χρήστης κατά πόσον το φωνογραφικό του στάδιο αναστρέφει ή όχι την απόλυτη πολικότητα στο σήμα των ηχογραφήσεων αναφοράς που χρησιμοποιεί.

Αναφέρεται ειδικά αυτό επειδή η φωνογραφική κεφαλή έχει από την κατασκευή της διαφορική τοπολογία στο σήμα που παράγει,ενώ στη δική σου περίπτωση δεν παρεμβάλλονται στη διαδρομή του σήματος άλλες συσκευές με διαφορική τοπολογία ή καλώδια XLR...

Κατ'επέκτασιν και για τις ίδιες τις ηχογραφήσεις αναφοράς του εάν θα είχαν διατηρήσει κατά την παραγωγή τους την απόλυτη πολικότητα του σήματος ή όχι...Αλλιώς κάθε ακροαματική σύγκριση όσο αξιόπιστη και να ήταν εκείνη, θα μπορούσε κάλλιστα να μην ισχύει καθόλου για λοιπούς χρήστες και setup...

H πραγματικότητα και τα δεδομένα δαγκώνουν...Ιδίως όταν δεν θα μας είχαν γνωστοποιηθεί εξαρχής... :roflmao:

Once you go back...you never go black (cables). :lolsign:
Μιστερ Μπουτια,λογικα και ωραια ολα αυτα που λες περι ισοσταθμισης!

Εχει μαλλιασει ομως και η δικη μου γλωσσα-και οχι,δεν ειναι απο θριχες της κεφαλης που πεσανε και τις εφαγα μιλωντας-να τονιζω οτι πολλοι,δεν εχουν ακουσει σωστο δικαναλο και αυτος ειναι ο λογος που καταφευγουν στο EQ,χωρις να πολυπαιδευτουν με στησιμο και περιποιηση.Τα μειονεκτηματα ομως του EQ,δεν τα λαμβανουν υποψιν διοτι δεν τα εχουν ακουσει!

Εγω προσωπικα,προτιμω να μην εχω την τελεια καμπυλη (προς το παρον) απο το να ακουω σωστο μπασσο και ολα τα αλλα μπαχαλο.Και ο λογος που το λεω αυτο,ειναι τα πολλα failure stories του θεματος και το υψηλο κοστος σωστης εφαρμογης αυτης.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.569
Reaction score
57.829
Bhutia m...
1)Είτε με 2 είτε με 4 το θέμα παραμένει.. "σιδέρωμα" χωρίς σαμπ δε παίζει! ;) ;)
2)Παρά πολύ καλές οι θεωρίες και οι ασκήσεις επί χάρτου αλλά η ηχητική σκηνή και η τρισδιάστατη ηχητική εικόνα και το βάθος που έχω παραμένει ίδια είτε με πικάπ, είτε με cd, είτε με τη χρήση άυλων αρχείων και dac.

Δεν έχω κάποιο θέμα να λύσω αναφορικά με τη πολικότητα του σήματος...:sneaky:

Άλλωστε, όπως είπε κι ο @Dimifoot , ούτε θέματα twin peaks έχω, ούτε θέματα pikes peaks επίσης :p :p , και η τοποθέτηση των ηχείων στο χώρο μου που έγινε με το.. αυτί επιβεβαιώθηκε απολύτως και με τις μετρήσεις.
Τώρα, αν κάποιοι άλλοι έχουν τα θέματα που αναφέρεις, τότε μπορεί όντως να μην έχουν το ανάλογο αποτέλεσμα, αλλά νομίζω ότι θα το είχαν καταλάβει, ......ή μήπως όχι????:whistling::whistling::whistling:
Μήπως αντιμετωπίζεις τέτοια προβλήματα και χρειάζεσαι βοήθεια???
Το ζήτημα που περιγράφω δεν έχει σχέση με ιδιορρυθμούς χώρου και ωφέλιμη ενέργεια στις πρώτες οκτάβες.
Είναι δε πιθανότερο να το αντιμετώπιζαν όχι χρήστες με τυπική ακροαματική οξυδέρκεια όπως ο υποφαινόμενος,αλλά εκείνοι που την έχουν - επιβεβαιωμένα από μαρτυρίες - κορυφαία όπως εσύ.Υπήρχε και σχετικό κομμάτι ως προς αυτό στο περίφημο δισκάκι δοκιμών της Chesky.

Ένας μέσος ακροατής όπως ο υποφαινόμενος τείνει να έχει μειωμένη ευαισθησία ως προς τη διάκριση της απόλυτης πολικότητας στο σήμα.

Γι αυτό κι έκανα την καλή πράξη ν'απευθυνθώ ειδικά σ'εσένα...ώστε να μην ταλαιπωρείται αδίκως η ξεχωριστή σου οξυδέρκεια σε συγκρίσεις καλωδίων χωρίς να ήσουν ενήμερος για όλα τα δεδομένα.

Ένας ακροατής αρκετά οξυδερκής ώστε να διέκρινε αναστροφές στη απόλυτη πολικότητα σήματος αναμένεται ν'αντιλαμβάνεται διαφοροποιήσεις στις πλευρικές διαστάσεις ,διαστρωμάτωση ως προς το βάθος της ηχητικής σκηνής,καθώς και στη θέση και το περίγραμμα στα κεντραρισμένα είδωλα.

Το ζήτημα είναι ότι εάν δεν είναι σίγουρος ότι η αλυσίδα συσκευών στο δικό του setup διατηρεί το πρόσημο στην απόλυτη πολικότητα σήματος και ακόμα περισσότερο εάν είχε διατηρηθεί και στις ηχητικές παραγωγές που παίζονται εν είδει αναφοράς από εκείνο,τότε θα μπορούσαν να προκύψουν μπερδέματα ως προς τις κατηγορηματικές εκτιμήσεις.

Υπάρχουν βεβαίως κι εμπειρικές μέθοδοι να διαπιστωνόταν κάτι τέτοιο από ακροατές με ιδιαίτερη οξυδέρκεια...Όμως φαίνεται να μη σ'ενδιέφεραν αυτές...
Μιστερ Μπουτια,λογικα και ωραια ολα αυτα που λες περι ισοσταθμισης!

Εχει μαλλιασει ομως και η δικη μου γλωσσα-και οχι,δεν ειναι απο θριχες της κεφαλης που πεσανε και τις εφαγα μιλωντας-να τονιζω οτι πολλοι,δεν εχουν ακουσει σωστο δικαναλο και αυτος ειναι ο λογος που καταφευγουν στο EQ,χωρις να πολυπαιδευτουν με στησιμο και περιποιηση.Τα μειονεκτηματα ομως του EQ,δεν τα λαμβανουν υποψιν διοτι δεν τα εχουν ακουσει!

Εγω προσωπικα,προτιμω να μην εχω την τελεια καμπυλη (προς το παρον) απο το να ακουω σωστο μπασσο και ολα τα αλλα μπαχαλο.Και ο λογος που το λεω αυτο,ειναι τα πολλα failure stories του θεματος και το υψηλο κοστος σωστης εφαρμογης αυτης.
Ο ίδιος δεν προπαγανδίζω την ίδια την ισοστάθμιση,αλλά μια διόρθωση στην απόκριση μέσω Συνέλιξης.Έχω δε τονίσει να μην επεμβαίνουμε ανεξαιρέτως και ιδίως σε διάφορες υποχωρήσεις στάθμης διότι έτσι μπορεί να υποβαθμιστεί το τελικό αποτέλεσμα.
 
Last edited:

C

chrispo

Guest
Στα ψηφιακά π.χ.γίνεται της κακομοίρας... σε ένα cd μπορεί να παρατηρηθεί αναστροφή πολικότητας από κομμάτι σε κομμάτι πάνω από μία φορά ( στον ίδιο δίσκο) ...και να σου ¨φεύγουν ¨ όλα και να ψάχνεσαι με καλώδια , ηχεία , πηγές, χώρους..κ.ο.κ

βέβαια αν έχεις ενεργά με ισοστάθμιση, αυτά είναι παιδικές ασθένειες που δε σε απασχολούν ...:biggrin:
 


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
Το ζήτημα που περιγράφω δεν έχει σχέση με ιδιορρυθμούς χώρου και ωφέλιμη ενέργεια στις πρώτες οκτάβες.
Είναι δε πιθανότερο να το αντιμετώπιζαν όχι χρήστες με τυπική ακροαματική οξυδέρκεια όπως ο υποφαινόμενος,αλλά εκείνοι που την έχουν - επιβεβαιωμένα από μαρτυρίες - κορυφαία όπως εσύ.Υπήρχε και σχετικό κομμάτι ως προς αυτό στο περίφημο δισκάκι δοκιμών της Chesky.

Ένας μέσος ακροατής όπως ο υποφαινόμενος τείνει να έχει μειωμένη ευαισθησία ως προς τη διάκριση της απόλυτης πολικότητας στο σήμα.

Γι αυτό κι έκανα την καλή πράξη ν'απευθυνθώ ειδικά σ'εσένα...ώστε να μην ταλαιπωρείται αδίκως η ξεχωριστή σου οξυδέρκεια σε συγκρίσεις καλωδίων χωρίς να ήσουν ενήμερος για όλα τα δεδομένα.

Ένας ακροατής αρκετά οξυδερκής ώστε να διέκρινε αναστροφές στη απόλυτη πολικότητα σήματος αναμένεται ν'αντιλαμβάνεται διαφοροποιήσεις στις πλευρικές διαστάσεις ,διαστρωμάτωση ως προς το βάθος της ηχητικής σκηνής,καθώς και στη θέση και το περίγραμμα στα κεντραρισμένα είδωλα.

Το ζήτημα είναι ότι εάν δεν είναι σίγουρος ότι η αλυσίδα συσκευών στο δικό του setup διατηρεί το πρόσημο στην απόλυτη πολικότητα σήματος και ακόμα περισσότερο εάν είχε διατηρηθεί και στις ηχητικές παραγωγές που παίζονται εν είδει αναφοράς από εκείνο,τότε θα μπορούσαν να προκύψουν μπερδέματα ως προς τις κατηγορηματικές εκτιμήσεις.

Υπάρχουν βεβαίως κι εμπειρικές μέθοδοι να διαπιστωνόταν κάτι τέτοιο από ακροατές με ιδιαίτερη οξυδέρκεια...Όμως φαίνεται να μη σ'ενδιέφεραν αυτές...

Ο ίδιος δεν προπαγανδίζω την ίδια την ισοστάθμιση,αλλά μια διόρθωση στην απόκριση μέσω Συνέλιξης.Έχω δε τονίσει να μην επεμβαίνουμε ανεξαιρέτως και ιδίως σε διάφορες υποχωρήσεις στάθμης διότι έτσι μπορεί να υποβαθμιστεί το τελικό αποτέλεσμα.
Η αναφορά μου στους ιδιόρρυθμους του χώρου και στη τοποθέτηση των ηχείων στο χώρο, έχει να κάνει με την ικανότητα μου να"ακούω" το σύστημα/χώρο και τα προβλήματα τους.
Σου θυμίζω δε ότι έχω στη κατοχή μου και το test lp της analogue productions που χρησιμοποιώ όταν σεταρω πικάπ! ;) ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.045
Reaction score
137.467
Ο ίδιος δεν προπαγανδίζω την ίδια την ισοστάθμιση,αλλά μια διόρθωση στην απόκριση μέσω Συνέλιξης.Έχω δε τονίσει να μην επεμβαίνουμε ανεξαιρέτως και ιδίως σε διάφορες υποχωρήσεις στάθμης
Τώρα νταξ, τους φώτισες.

Γιατί δε μιλάς για τον αγιοβασιλη και τους ταράνδους καλύτερα;

Έστω για λαμακια όπως ο πιτερμενης.

Αυτοί αποτελούν το αγοραστικό κοινό για σούπερ ντούπερ λαμάκια και κάθε λογής βραχυκυκλωτήρες, και συ τους λες όχι ισοστάθμιση, συνελιξη; εδώ κάναμε 20 χρόνια να μάθουν ότι οι κλας ντε δεν είναι ψηφιακοί ενισχυτές...
.. την ικανότητα μου να"ακούω" το σύστημα/χώρο και τα προβλήματα τους.
Σου θυμίζω δε ότι έχω στη κατοχή μου και το test lp της analogue productions που χρησιμοποιώ όταν σεταρω πικάπ! ;) ;)
Άντε κάνε μας μια καλή ανάλυση για το τζίτερ στο πικάπ τώρα, και βάλε και μετρήσεις, θέλω νούμερα.

<<Τζίτερ και (αντιστοιχία με) δειγματοληψία και μήκος λέξης του περιεχομένου του δίσκου βινυλίου με γραφική αναπαράσταση στο ακουστό φάσμα.>>

Να ένας καλός τίτλος για να ανοίξεις σοβαρό θρεντ.

Αναφορές σε κβαντιση δεν αρκούν, χρειάζεται ανάλυση.


ΥΓ. Υπ'οψιν, περιμένουμε απάντηση για τα ειδικά τεχνικά χαρακτηριστικά των ηχείων που είναι κατασκευασμένα για μη περιποιημένους χώρους.

Να κι άλλο πεδίον δόξης λαμπρό.

Το εν λόγω θρεντ, τερμάτισε στο "πάρτε καλώδια ρεύματος και πολυμπριζα "αρτζι μπουρτζι και λουλάς", αυτός, ξέρει. 50€.
Οκ. Τέλος.
 
Last edited:

C

chrispo

Guest
..
Η αναφορά μου στους ιδιόρρυθμους του χώρου και στη τοποθέτηση των ηχείων στο χώρο, έχει να κάνει με την ικανότητα μου να"ακούω" το σύστημα/χώρο και τα προβλήματα τους.
Σου θυμίζω δε ότι έχω στη κατοχή μου και το test lp της analogue productions που χρησιμοποιώ όταν σεταρω πικάπ! ;) ;)
..Λέανδρε, ακόμα και έτσι δεν είσαι καλυμμένος...είσαι έρμαιο της ασχετοσύνης και αδιαφορίας κάθε ΚΟΥΦΟΥ, ηχολήπτη-μαστερά κ.ο.κ
Νομίζεις ότι , ΟΣΟΙ εμπλέκονται στη διαδικασία παραγωγής ενός δίσκου..ενδιαφέρονται για τις audiophile ανησυχίες σου, ώστε να σου δώσουν στα χέρια σου μια ¨σωστή ¨ δουλειά ?...
άρπα-κόλλα ..δουλειές του ποδαριού , για κατανάλωση και σπάσε μετά εσύ το κεφάλι σου, να βρείς τι φταίει.... :fuckyou:

( αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους, που έχω εγκαταλείψει το τρίγωνο ακρόασης για πάνω από δέκα χρόνια.....:geek:)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.708
Μηνύματα
2.949.501
Members
38.228
Νεότερο μέλος
Spyros Demitzoglou
Top