Απόδραση σε παράλληλο Σύμπαν (Τύφλα να 'χει το πικάπ)

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.038
Reaction score
79.679
Να ενημερωσω οτι το aca εχει μεταλλαχθει με την εισοδο καποιων νεων μελων.
Ενα παραδειγμα ειναι οτι η αξιολογηση των νεων μελων πραγματοποιειται σε γνωστο στεκι στον Αγιο Ιεροθεο .
τι έχει εκεί;
"studio"; :p :lolsign:
 


Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.113
Reaction score
35.630
Να ενημερωσω οτι το aca εχει μεταλλαχθει με την εισοδο καποιων νεων μελων.
Ενα παραδειγμα ειναι οτι η αξιολογηση των νεων μελων πραγματοποιειται σε γνωστο στεκι στον Αγιο Ιεροθεο .

Εμ βεβαια, λειπω και τετοια κανετε στας Αθηνας ... !
 



Μηνύματα
1.445
Reaction score
1.212
...Σε αυτό το Σύμπαν ένα βινυλιοσύστημα (Gyrodec-SME309 - Audio Technica ART9) κρατά περίοπτη θέση στην κορυφή του ικριώματος στηριζόμενο σε βάση κατασκευής από τον ίδιο,όπως και διάφορα; αντικραδασμικά παρελκόμενα.Το φωνογραφικό στάδιο και το πικάπ χρησιμοποιούν τροφοδοτικά αρχιτεκτονικής Never Connected.Διαθέτει και DAC ευγενούς προέλευσης αντί κινεζικής...κονσερβοποιίας,ενώ λάμπουν δια της...απουσίας των τα κοινά μαύρα καλώδια...
Καλό θα ήταν να αναφέρεις και το υπόλοιπο σύστημα ονομαστικά, χωρίς τα μηχανάκια ούτε μουσική ακούς ούτε μετρήσεις κάνεις.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
Καλό θα ήταν να αναφέρεις και το υπόλοιπο σύστημα ονομαστικά, χωρίς τα μηχανάκια ούτε μουσική ακούς ούτε μετρήσεις κάνεις.
Θεωρώ ότι οι σημαντικές συσκευές έχουν ήδη αναφερθεί.Οι μετρήσεις με τον επακόλουθο σχεδιασμό στη διαρρύθμιση θα μπορούσαν να γίνουν και με οποιαδήποτε άλλη στη θέση εκείνων που δεν ονοματίστηκαν.

Τέλος πάντων,οι μονομπλόκ τελικοί είναι AVM Evolution,DAC της Hegel,φωνογραφικό στάδο Trichord Delphini MKII / Νever Connected PSU ,laptop Lenovo T460s και σε ρόλο ...CD transport που δεν εμφανίζεται στη φωτογραφία το Cambridge 840C.

Η ουσία σε αυτήν την παρουσίαση δεν είναι η ταυτότητα των συσκευών αλλά ο τρόπος διαχείρισης για ν'αξιοποιηθεί στον μέγιστο βαθμό η απόδοση.

Παρουσιάζονται κατόπιν οι αποκρίσεις πλάτους (αριστερό κανάλι πράσινη δεξί κόκκινη υπό Variable εξομάλυνση που χρησιμοποιείται για την προσαρμογή σε καμπύλη-στόχο) και Vector Averaged (αριστερό μπλε δεξί πορτοκαλί υπό 1/12 octave) για το αδιόρθωτο σύνολο :

1594015175764.png


Η υποδειγματική συνάφεια μεταξύ των καμπυλών πάνω από τη ζώνη Schroeder φανερώνει ότι το στήσιμο εξαρχής για το συγκεκριμένο ηχοσύνολο και χώρο έχει γίνει με ιδεώδη τρόπο...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
Η δυσκολία στη διόρθωση αυτού του setup οφειλόταν σε τρεις παράγοντες :

- Ο επεξεργαστής των 18S στη διαδρομή του σήματος δυσανασχετούσε...συστηματικά στις επεμβάσεις από εξωτερικό λογισμικό.Αυτό είχε συνέπεια όσες προσπάθειες κατέληγαν σε τέλειες καμπύλες,αυτή η τελειότητα να μη μεταφράζεται σε ιδανικό ακρόαμα.Κάτι τέτοιο σήμαινε ότι έπρεπε να γίνουν πολλαπλές απόπειρες ξανά και ξανά από την αρχή εισάγοντας συνειδητά στη διαδικασία μικρότερο βαθμό διόρθωσης σε διαφορετικό κάθε φορά τομέα.,με την τελική απόφαση για τα υποψήφια διορθωτικά αρχεία να λαμβάνεται μόνον ύστερα από δοκιμαστική ακρόαση του αποτελέσματος.Όποτε δεν ακουγόταν αρκετά ικανοποιητικό σε σχέση με τις δυνατότητες του setup,η διαδικασία επαναλαμβανόταν με προγραμματισμένη διαφοροποίηση σε άλλο δεδομένο,μέχρις ότου να φτάναμε στο τελειωτικό αποτέλεσμα.

- Έπρεπε να διατηρηθεί η τονική συμπεριφορά των δορυφόρων στις ανώτερες οκτάβες όχι μόνο επειδή ήταν αρεστή και δεν χρειαζόταν να προκύπτει αισθητή διαφοροποίηση ανάμεσα στις ακροάσεις βινυλίων - όπου δεν θα εφαρμοζόταν διόρθωση - μ'εκείνες ψηφιακών αρχείων,αλλά κι επειδή ο ΄΄πριμοδοτικός΄΄ χαρακτήρας των δορυφόρων αντιστάθμιζε την αντίστροφη κλίση που είχε η διακύμανση των RT,η οποία κιόλας έμενε λίγο-πολύ σταθερή σε κάθε σημείο του χώρου.

- Το setup ήταν εξαρχής φτιαγμένο ώστε ν'ανταποκρίνεται ευνοϊκά στην ακουστική συμπεριφορά από το συγκεκριμένο χώρο,οπότε κάθε προσπάθεια να διορθωθεί κάτι φτιαγμένο,μπορούσε σίγουρα να το...χαλάσει.

Αποφασίστηκε τελικώς να εφαρμοστούν φασικές διορθώσεις μονάχα πάνω από τα 100 Hz,αφήνοντας πλήρη ελευθερία στον επεξεργαστή των sub κάτω από αυτό το όριο.Πρώτη ύλη για τη φασική διόρθωση έγινε τελικώς το αρχείο με τις Vector Averaged αποκρίσεις για τα επιμέρους κανάλια και όχι η υπερβάλλουσα φάση.

Ως καμπύλη-στόχος ορίστηκε μια αποκλειστική για τα Triton με τις εξής παραμέτρους :

31.5 6
40 5.9
50 5.5
63 4.9
80 3.7
100 2.5
125 1.3
160 0.6
200 0.2
250 0
1000 -1
4500 -3
12500 0.5
16000 -2.5
32000 -9

Η σκοπιμότητα αυτών των τιμών διαφαίνεται στα εφηρμοσμένα φίλτρα για καθένα κανάλι :

Αριστερό :
1594568914352.png


Δεξί :
1594570731901.png


Καταρχάς έχει επιλεγεί να μην εφαρμοστεί από το λογισμικό κανένα φίλτρο ισοστάθμισης κάτω από 100 Hz,αφού οι λιγοστές υπερβάλλουσες κορυφές απόκρισης σε σχέση με το σχήμα της καμπύλης-στόχου θα διευθετηθούν από τον παραμετρικό ισοσταθμιστή στα sub.Οι δε βυθίσεις εκτός από μια ισχύουν σε στενές επιμέρους ζώνες,οπότε θα μείνουν απείρακτες.Κάθε διαφορετική μεταχείριση αυτών μείωνε την ευχάριστη αίσθηση στη μεταβατική απόκριση του συνόλου.

Παρατηρείται επίσης ότι έχει επιλεγεί στάθμη-στόχος σε υψηλότερη τιμή (83dB) ώστε να μην περιορίζεται ουσιαστικά το δυναμικό εύρος και να είναι δυνατή η ακρόαση και υπό υψηλότερες μέσες συνεχόμενες στάθμες σε σχέση με τις συνήθειες του χρήστη.

Τέλος βλέπουμε ότι ισοστάθμιση για καθένα κανάλι ισχύει ουσιαστικά μέχρι τα 600 Hz και μόνο για κορυφώσεις στο πλάτος απόκρισης,ενώ πάνω από αυτό το όριο η πορεία στην καμπύλη-στόχο είναι παράλληλη μ'εκείνη από την αυθεντική αδιόρθωτη καμπύλη,με μοναδική εξαίρεση το σκαμπανέβασμα στη ζώνη μετάβασης στη μονάδα AMT που θα εξομαλυνόταν οπωσδήποτε στο περιβάλλον του rePhase το οποίο παρέχει ανώτερη ανάλυση.
 
Last edited:

Μηνύματα
813
Reaction score
1.789
Ο επεξεργαστής των 18S στη διαδρομή του σήματος δυσανασχετούσε...συστηματικά στις επεμβάσεις από εξωτερικό λογισμικό.
Δηλαδή; έχει δυνατότητα να εισάγεις φίλτρα το 18s?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
Δηλαδή; έχει δυνατότητα να εισάγεις φίλτρα το 18s?
Αποκλειστικά στη ζώνη απόκρισής του.Στη συγκεκριμένη εφαρμογή κάτω από τα 80 Hz.
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.789
Ναι το ξέρω αλλά γράφεις ότι δυσανασχετεί στην εισαγωγή από άλλο λογισμικό. Έχει τέτοια δυνατότητα αλλά δεν δουλεύει; αυτό ρωτάω.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
Ναι το ξέρω αλλά γράφεις ότι δυσανασχετεί στην εισαγωγή από άλλο λογισμικό. Έχει τέτοια δυνατότητα αλλά δεν δουλεύει; αυτό ρωτάω.
Η έκφραση ήταν μεταφορική για να δείξει πόσο επίπονη αποδείχθηκε η διαδικασία διόρθωσης με ακροαματικό αποτέλεσμα που να βελτίωνε πραγματικά την αυθεντική απόκριση.

Εάν δεν υπήρχε η ευελιξία από rePhase/REW για άκρως στοχευμένες επεμβάσεις και διάθεση για εκτροπή από τα εσκαμμένα από πλευράς χρήστη,αμφιβάλλω ότι θα έδινε ποτέ τόσο ικανοποιητικό αποτέλεσμα λ.χ. με Dirac.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Δίνεις gain έως και +6dB? o_O Όϊ-βέϊ και τρισαλί, σε διάφορα μέρη του κόσμου μόλις έκαναν σέπουκου 6 χαϊεντάδες πιουρόβιοι καλωδιολάγνοι...
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.875
Reaction score
136.954
Δεν έχεις άδικο, εκεί είναι η βάση της εξήγησης.

Η απόδειξη, έχει δωθεί εδώ:

toole_zps60mrcuow~3.jpg


Έχω πραγματοποιήσει εκτενείς ακροάσεις αυτού, και το συστήνω ανελλιπώς σε κάθε περίπτωση.

Αλλά όταν τα λέμε και τα εξηγούμε, κάποιοι πθωλαρμενίζουν. :tongue:
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
Δίνεις gain έως και +6dB? o_O Όϊ-βέϊ και τρισαλί, σε διάφορα μέρη του κόσμου μόλις έκαναν σέπουκου 6 χαϊεντάδες πιουρόβιοι καλωδιολάγνοι...
Το μέγιστο θετικό gain που έχει επιτραπεί είναι 4 dB.Στην πράξη ακόμα λιγότερα,αφού έχει εφαρμοστεί και υποχώρηση κατά 1 dB στη γενική στάθμη.Μόνο 1 dB σε αντίθεση με τα αυτοματοποιημένα λογισμικά που εφαρμόζουν ανώτερη τιμή,χάρη στην ύπαρξη αρκετής ωφέλιμης ενέργειας από τα sub,τη βέλτιστη εγκατάσταση στο συγκεκριμένο χώρο και τη γενικευμένη χρήση κυρίως υποχωρήσεων στα φίλτρα διόρθωσης.
αυτη εκει η μυτη περιξ τα 10khz τι ειναι ; B&W ; :lolsign:
1595167172900.png

Όοοχι...Famous Grouse.:roflmao:

Άλλο ένα στοιχείο που δυσκόλεψε την προσπάθεια ήταν ότι η μετάβαση από τα μιντ στη μονάδα AMT για τις υψηλές γινόταν με φίλτρο τρίτης τάξης,κατηγορία για την οποία δεν υπήρχε πρόβλεψη linearization από το λογισμικό του rePhase...Όποτε καλείται ο χρήστης να εκτελέσει χειροκίνητη ευθυγράμμιση,αυξάνονται τα ενδεχόμενα αστοχίας,αφού εισάγονται περισσότεροι αστάθμητοι παράγοντες ως προς το που θα κυνηγούσε την τελειότητα και πού θα επιτρεπόταν κάποια ατέλεια για το λαχταριστό ακροαματικό αποτέλεσμα.

Οι τελικές διορθωτικές αποκρίσεις σε περιβάλλον rePhase :

Αριστερό κανάλι:
1595167310873.png

Δεξί κανάλι :
1595167350982.png


Και οι διορθωμένες αποκρίσεις συχνότητας μετρημένες με μετακινούμενο μικρόφωνο υπό εξομάλυνση 1/12 octave
(Αριστερό κανάλι πράσινη καμπύλη και δεξί κόκκινη)
1595167472827.png

Υπό ΄΄ψυχοακαουστική΄΄ εξομάλυνση :
1595167586923.png


Σημειωτέον ότι μπορούσαν να γίνουν και τελειότερες με κατάλληλη επιλογή στη στάθμη-στόχο κι επιπλέον φίλτρα,μόνο που ο παρών συνδυασμός έδινε όπως διαπιστώθηκε το πιο ικανοποιητικό συνεχόμενο ακρόαμα καθώς και συνάφεια ανάμεσα σε αδιόρθωτη και διορθωμένη κατάσταση.Με τόση φυσικότητα ώστε να μην παραπέμπει σε τίποτα ηχοσύνολο με ΄΄χειραγωγημένο΄΄ από λογισμικά διόρθωσης σήμα.

Τα πιο θαυμαστά αποτελέσματα βεβαίως θα φανούν στη συνέχεια με την εξέταση στο πεδίο του χρόνου...
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
Ας δώσουμε κι ένα εμβόλιμο παράδειγμα από...παράλληλο Σύμπαν.

Τα sub Dynaudio 18S μόνα τους (Αριστερό μπλε καμπύλη δεξί καφετιά) μετρημένα με μετακινούμενο μικρόφωνο γύρω από τη θέση ακρόασης,με γεννήτρια ροζ θορύβου σε μέση συνεχόμενη στάθμη αναφοράς περίπου 100 dB.Εξομάλυνση απόκρισης 1/12 octave .
1595525367542.png


Η επιλεγείσα συχνότητα κρος βρίσκεται λίγο πάνω από τα 70 Hz,ενώ παρατηρούμε ότι ακόμα και σε τόσο υψηλή συνεχόμενη στάθμη θα ισχύει ομαλή ωφέλιμη απόκριση από...υποηχητικές συχνότητες πάνω στη συγκεκριμένη θέση ακρόασης...

Έχει διαπιστωθεί στο συγκεκριμένο setup εξίσου ομαλή συμπεριφορά και σε συνεχόμενη στάθμη 110 dB....
Η απόκριση σε τέτοιες στάθμες σημαίνει ότι στις συνήθεις μέσες συνεχόμενες στάθμες ακρόασης δεν θα υπάρχει κανέναν πρόβλημα ν'ακολουθούν αρμονικά οι πρώτες οκτάβες τις ανώτερες για μια ισορροπημένη τονική συμπεριφορά.

Και τα ποσοστά παραμόρφωσης υπό το οποία θα συμβαίνουν όλα αυτά...

Αριστερό κανάλι:
1595525827937.png


Δεξί κανάλι:
1595525896219.png


Θεωρούνται εξαιρετικά,δεδομένου ότι αφορούν σε ηχειακό και όχι σκέτο ενισχυτικό κανάλι,πρώτες οκτάβες και υψηλές συνεχόμενες στάθμες.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.875
Reaction score
136.954
Ναι ρε συ μπουτχια, αλλά πήγες και πήρες 2 τεμάχια dynaudio 18s, δηλαδή έλεος κάπου, ούτε ένα δεν έχουν αυτοί που τους τα λες, κι ούτε λεφτά για ένα δεν θα διαθέσουν.

Για καλώδια δίνουν λεφτά. Άλλο αυτό


ΥΓ. Στουντιακό δεν είναι αυτό; Άσε ρε φίλε, αυτά δεν είναι καλά, κάτσε να δούνε τι φτηνό κυκλοφορεί σε .... μπιενταμπλεγιου. :tongue:




ΥΓ .2.
Μη γελάς ρε, πήγες κι έδωσες 2.800€ για μια τετράδα ...9-ιντσα; (ενιαμισάρια, δεκάρια δηλαδή, κατά τα γνωστά της νταϊναόντιο, αλλά τες πα)


Α να χαθείς. 2.800 για σαμπ. Πτου σου.

(Πιο φτηνοί οι δορυφόροι, ωιμέ σε τι κόζμο φέρνουμε το ...σετάπ μας)
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.606
Μηνύματα
2.945.623
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top