christos77
Master of Diffusion
- Μηνύματα
- 6.972
- Reaction score
- 14.790
αν ο χωρος κωστα ειναι της προκοπης και τα μεγαλα ηχεια μια χαρα πεζνε σε χαμηλη ενταση
Ακούγονται τόσο ίδια, που οι διαφορές τους παύουν να έχουν αξία, όταν πας να συγκρίνεις δύο διαφορετικά σεταπ.ακουγονται ίδια η όχι δυο διαφορετικά σετ απ με ιδιες ρυθμίσεις και μετρήσεις ?
μετά από όλα αυτά που έχει γράψει ο Κώστας εξακολουθείς και ρωτάς έτσι για την επιμονή?δηλαδη , όταν παίζουν σε στάθμες που τις έχουν άνετα και τα δυο ( ότι και αν συγκρίνουμε ,Ηχεια ηολοκληρα συστηματα ) ......παίζουν ίδια ?
τα βαζεις δίπλα δίπλα και δεν τα ξεχωρίζεις ?
Ο έαρ μιλάει για τρομακτική ακρίβεια.....
Για πες....
Η ύπαρξη "ευαίσθητων" σαμπ με χαμηλής αντίστασης ανάρτηση και υψηλής τιμής μαγνητικού πεδίου, είναι η λύση στο πρόβλημα, αλλά δε φτάσαμε ακόμα εκεί, μη βγιάζεσαι.αν ο χωρος κωστα ειναι της προκοπης και τα μεγαλα ηχεια μια χαρα πεζνε σε χαμηλη ενταση
Εχω χρόνια που τα λέω , αλλά , εγω τα λέω εγω τα ακουω.
Μαλακές αναρτήσεις Ψωράλ, ώστε να κάνουν διαδρομές τα Ψωράλ woofers , απλό πράγμα Ψωράλ.
Εγώ τα λέω Ψωράλ,εγώ τα ακούω Ψωράλ.
Ακούγονται τόσο ίδια, που οι διαφορές τους παύουν να έχουν αξία, όταν πας να συγκρίνεις δύο διαφορετικά σεταπ.
Όσο περισσότερο βγαίνει από την εξίσωση η παράμετρος του χώρου, τόσο λιγότερη σημασία έχει η διαφοροποίηση του ηχειακου σεταπ.
Σε τυχαίας ηχητικής χώρο, με τυχαίου σπινοραματος ηχεία, οι συγκρίσεις είναι πέραν του ορίου της λογικής, και θα μπορούσαν να συσχετιστούν με ανούσιες και τυχαίες συγκρίσεις καλωδίων, όπου τα αντιφατικά σχόλια από διαφορετικούς χρήστες είναι δεδομένα.
Όχι.Είναι σαν να λες ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης ΟΛΗ η αγορά του hifi
Ναι.Ένα ηχείο ( που απλά να έχει σωστές προδιαγραφές) , μια πηγή και .......τέλος
1)Κάλεσμα στον κογια είναι αυτό?.....χαχαχα( ειναι γνωστό το μένος του προς αυτή την ομάδα επαγγελματιών ..)Ναι.
Γιατί; Ενοχλεί την αξία που έδωσαν οι επιτήδειοι έμποροι στο χρυσό αφτί σου;
Τσούζει; Ξύδι.
Όχι, περισσότερο βλαμμένος ήμουν εγώ.γιατι εσυ έχεις δώσει λιγα?..
Φυσικά ισχύει.κάτι είπες πριν για δυναμικό εύρος ......δεν ισχύει ούτε αυτό?.
ειναι Σάββατο βράδυ και σίγουρα έχεις ανοίξει κανα καλό μπουκαλάκι ........Ποιος νομίζεις ότι είσαι για να κρίνεις σοβαρά ηχεία καταξιωμένων κατασκευαστών που κοσμούν άπειρα στούντιο;
Που θα τα χώσεις στο ο,τι να'ναι σαλόνι σου;
Θες να έχει αξία η άποψή σου;
Λυπάμαι, δε της δίνω καμία αξία.
Ούτε της αξίζει, ούτε προβλέπεται.
Κι όποιος σου λέει ότι έχει αξία η άποψή σου, σε δουλεύει ψιλό γαζί
Αυτό ακριβως που είπες και συ όταν ήσουν Σπίτι μου και ρυθμισες το στέρεο μου κατά τα δικά σου πρότυπα και καμπύλες και πήρες τον έαρ τηλέφωνο και του είπες ότι παίζουν ΙΔΙΑ........@jiovani75 όταν λες να μετράνε ίδια, τι εννοείς;
Δεν ακούγονται ίδια, ακούγονται παρόμοια. Οι μεταβλητές είναι πολλές, και κυρίως ο χώρος, δεν γίνεται να ακούγονται ακριβώς ίδια. Ειναι αδύνατον να ακούγονται ίδια σε διαφορετικούς χώρους, ακόμα και αν η ρυθμισμένη απόκριση είναι ίδια. (Το Target curve)Αυτό ακριβως που είπες και συ όταν ήσουν Σπίτι μου και ρυθμισες το στέρεο μου κατά τα δικά σου πρότυπα και καμπύλες και πήρες τον έαρ τηλέφωνο και του είπες ότι παίζουν ΙΔΙΑ........
Τόσο ίδια....( το θυμάσαι? )
Οταν ¨κατάφερες¨ να κανείς αυτό που έχω να ακούγεται σαν το δικό σου.....
εχεις απολυτο δικιο αλλα που να το βρεις....Αυτό ακριβως που είπες και συ όταν ήσουν Σπίτι μου και ρυθμισες το στέρεο μου κατά τα δικά σου πρότυπα και καμπύλες και πήρες τον έαρ τηλέφωνο και του είπες ότι παίζουν ΙΔΙΑ........
Τόσο ίδια....( το θυμάσαι? )
Οταν ¨κατάφερες¨ να κανείς αυτό που έχω να ακούγεται σαν το δικό σου.....
Κατά τεκμήριο, τα πολύ μεγάλα ηχεία, με μεγάλα μεγάφωνα σημαντικής μάζας, έχουν ας πούμε μια αδράνεια, που ορίζει μια ουδό στάθμης, πάνω από την οποία είναι εντυπωσιακά, ενώ κάτω από αυτήν, υπολειτουργούν, σα να μην ξεκινάνε χαμηλά, θέλουν μια α στάθμη για να αρχίσουν να δείχνουν τις χάρες τους.
Το αντίστροφο ισχύει για τα μικρά ηχεία σε μεγάλες στάθμες. Έχουν μια ουδό, πάνω από την οποία γίνονται δυσάρεστα,
Μήπως μια κάποια εξισορρόπηση επιτυγχάνεται με τη χρήση >1 μεγαφώνων μικρότερων?Δηλαδή, κάθε ηχείο, αναλόγως πόσο μικρό ή πόσο μεγάλο είναι, και ανεξάρτητα από τα όρια στάθμης του, έχει ένα περιορισμένο εύρος στάθμης άριστης λειτουργίας, πάνω ή κάτω από το οποίο, εμφανίζεται σαφώς υποδεέστερο.
Από την αρχή σου έγραψα πάρε KLIPSCHORN Να τα κολλήσεις στον τοίχο να τελειώσουν τα προβλήματα σου να παίζουν και ΤέλειαΤο να "ξεχωρίζεις" οτιδήποτε από οτιδήποτε, υπό μορφή αντιληπτής διαφοράς, δεν είναι κατόρθωμα.
Ταυτόχρονα, δεν μπορεί να είναι και το ζητούμενο.
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί του δίνετε ιδιαίτερη σημασία, έμφαση και το ταυτίζετε με το σκοπό της ακρόασης..
Μια διαφοροποίηση, όποια κι αν είναι αυτή, μπορεί αναλόγως ηχογράφησης, να έχει θετικές ή αρνητικές συνέπειες στο αντιληπτό άκουσμα, ή και να είναι αδιάφορη.
Οι τονικές αλλοιώσεις, είτε προς την μια κατεύθυνση είτε προς την άλλη, είναι αποδεδειγμένα ανούσιες.
Πουλιούνται και αγαπιούνται ηχεία που έχουν σοβαρές τονικές αλλοιώσεις, και κανείς δεν παραπονιέται.
Άντε και τις κατάλαβες, μεταξύ δύο ηχείων.
Και; Ποιο το νόημα;
Τι κερδίζουμε από όλη αυτή την ιστορία, πέραν της επιβεβαίωσης ότι δεν είμαστε κουφοί;
Μια άλλη πικρή αλήθεια, είναι οι ολικές αρμονικές παραμορφώσεις. Δεν ενοχλούν κανέναν. Ας είναι και στο θεό.
Ωραία, τις άκουσες τις διαφορές, το ένα παραμορφωσε εδώ, το άλλο εκεί, ακούς διαφορά. Και; Ποιο ακριβώς το νόημα;
Υπάρχει περίπτωση να επιλέξεις συνειδητά και αντικειμενικά τις παραμορφώσεις που σου αρέσουν; Με ποια ηχογράφηση; Σε ποια στάθμη;
Δε καταλαβαίνω γιατί πρέπει να ασχοληθούμε.
Ειλικρινά.
Όχι.
Δεν έχει λόγο ύπαρξης όλη η παραφιλολογία του Χάι Ενδ.
Μεγάλη διαφορά...
Και βεβαίως, δεν διαφωνώ ιδιαιτέρως με το συμπέρασμα. Δηλαδή, προσωπικώς μου είναι εντελώς αδιάφορο αν θα στήσω στο σπίτι μου σεταπ με ATC, ή PMC, ή Genelec ή Neumann. Όλα τα ανωτέρω είναι εξαιρετικά, πολύ πάνω από αυτό που χρειάζεται για να απολαύσω τη μουσική μου, δεν με ενδιαφέρει διόλου να ακούσω πριν διαλέξω, κι ας έχουν ακουστες διαφορές μεταξύ τους. Και; Ποιο το νόημα;
Νόημα θα είχε να επιλέξω ένα me Geithain, διότι θα μου προσφέρει καρδιοειδη λοβό και ομοαξονική αρχιτεκτονική, δηλαδή πολύ ομοιογενές τονικά σε οφ αξις, και συμπεριφορές εντοιχισμένων, χωρίς άγχος τοποθέτησης από το πίσω τοιχωματικό όριο, χωρίς διακυμάνσεις απόκρισης. Αντικειμενικά πλεονεκτήματα.
Και φυσικά χωρίς να χρειάζεται να ακούσω τίποτα.
Μπορώ να διακρίνω διαφορές μεταξύ του ενός και του άλλου; Ναι, φυσικά. Και; Τι κερδίζω; Μανταλάκι.