Χαμηλή αξιοπιστία/ποιότητα κατασκευής LG OLED TV (55EC930V)

Μηνύματα
909
Reaction score
907
Κάποιοι προσπαθούν να παρακαμψουν αυτή την υποχρέωση με δύο τρόπους. Αφενός επικαλούνται μικρότερο εύλογο χρόνο ζωής των συσκευών τους (πχ οι κατασκευαστές smartphone). Αφετέρου αυξάνουν υπερβολικά το κόστος των διαθέσιμων ανταλλακτικών, συμμορφουμενοι τυπικως με την υποχρέωση διατήρησης τους αλλά κάνοντας ουσιαστικά ασύμφορη κάθε επισκευή. Ε, αυτό είναι καταφανως καταχρηστική πρακτική αντίθετη στο συμφέρον του καταναλωτή.
 

Μηνύματα
3.930
Reaction score
6.204
Η πενταετής εγγύηση έχει σχέση με το γεγονός ότι αν χαλάσει στην πενταετία στην αντικαθιστούν με το νεότερο μοντέλο... Στην παρούσα φάση ότι ποσο διαθέτει κάποιος για αγορά τηλεόρασης πρέπει να θεωρεί ότι είναι για βάθος πενταετίας και όχι παραπάνω... Δεν λέω αν είναι ηθικό η όχι απλά λέω τι συμβαίνει.
 

Μηνύματα
6.911
Reaction score
5.443
Από που κι ως που μια τηλεόραση θεωρείται ότι ντε και καλά πρέπει να βγάλει 10ετία;

5 έτη να το δεχτώ, όση είναι και η περίοδος της επεκταμένης εγγύησης.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.496
Reaction score
21.892
Από που κι ως που μια τηλεόραση θεωρείται ότι ντε και καλά πρέπει να βγάλει 10ετία;
Από τη στιγμή που η τεχνολογία ηλεκτρονικών επιτρέπει κάτι τέτοιο, πλέον. Το μόνο αρχαίο εξάρτημα που έχει απομείνει είναι ο ηλεκτρολυτικός πυκνωτής, και δεν θα μείνει ακόμη για πολύ.

Βέβαια, τα led της τεχνολογίας oled πάσχουν, και κάποια στιγμή θα αντικατασταθούν. Πιστεύω ότι θα υπάρξει εμπορικά βιώσιμη λύση σ' αυτό το πρόβλημα εντός της επομένης 5ετίας.
 

Pit

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Σκοπός της καταχώρησής μου είναι η ενημέρωση των μελών του forum για την αξιοπιστία των προϊόντων LG όπως και την υποστήριξη από την LG Ελλάδος βάσει πρόσφατης εμπειρίας μου σχετικά με την τηλεόραση LG OLED 55EC930V.

Αγόρασα την τηλεόραση στις 16/9/2015 και πριν ολοκληρωθεί 5ετία, η τηλεόραση χάλασε (δεν ανοίγει).

Τα γεγονότα έχουν ως ακολούθως:

>>Στις 17/8 αποστέλλω σχόλιο τύπου "ΠΑΡΑΠΟΝΟ" στο site της LG (ενότητα: Το σχόλιο σας προς τον Πρόεδρο).

>>Στις 18/8 με καλεί εκπρόσωπος της LG ζητώντας μου την απόδειξη λιανικής πώλησης της τηλεόρασης την οποία τους αποστέλλω την ίδια ημέρα. Ο εκπρόσωπος με ενημερώνει για τα δύο εξουσιοδοτημένα LG service (ServiceOne, Manolopoulos) και μου ζητά να τους ενημερώσω ποιο από τα δύο θα καλέσω ώστε η LG να είναι ενήμερη για την πρόοδο των εργασιών, πράγμα το οποίο κάνω.

>>Στις 19/8 με χρέωση 43 ευρώ (για μεταφορά και διάγνωση βλάβης), παραλαμβάνει την τηλεόραση συνεργείο της ServiceOne.

>>Στις 27/8 με ενημερώνει εκπρόσωπος της ServiceOne ότι η τηλεόραση διαγνώστηκε με πρόβλημα στο πάνελ και η επιδιόρθωσή της (συμπεριλαμβάνοντας και το κόστος εργασίας του τεχνικού) θα κοστίσει 2075,13 ευρώ. Σημειώνω ότι η αξία ολόκληρης της τηλεόρασης ήταν 1999 ευρώ πριν 5 χρόνια!

Άμεσα καλώ τον τεχνικό της ServiceOne για λεπτομέρειες σχετικά με τη βλάβη. Ο τεχνικός με ενημερώνει ότι διαγνώστηκε βλάβη (βραχυκύκλωμα) στο ολοκληρωμένο κύκλωμα του πάνελ και για αυτό το λόγο απαιτείται αλλαγή του πάνελ. Επίσης, σε ερώτησή μου αν είχε γίνει λάθος χρήση της τηλεόρασης, μου ανέφερε ότι η βλάβη δεν προκλήθηκε είτε από δική μου λανθασμένη χρήση της τηλεόρασης (δεν υπήρχε σπάσιμο του πάνελ) είτε λόγω υπέρτασης και ότι τέτοια βλάβη παρουσιάζεται ενίοτε στις τηλεοράσεις.

Εν συνεχεία καλώ τον εκπρόσωπο της LG και του αναφέρω τα συζητηθέντα με τον τεχνικό. Επειδή στην LG δεν είχε φτάσει η αναφορά διάγνωσης από ServiceOne, δεν δεσμεύτηκε σε κάποια ενέργεια προτού δει και κάποιος εκπρόσωπος της LG την αναφορά.

Την ίδια ημέρα ο εκπρόσωπος της LG με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι από μέρους της LG. Μου πρότεινε όμως κάτι το οποίο μου έκανε εντύπωση: να ρωτήσω τιμή επισκευής και από το άλλο εξουσιοδοτημένο service της LG (Manolopoulos), λες και θα άλλαζε κάτι.

Επειδή η ενημέρωση που είχα από τον εκπρόσωπο της LG δεν με κάλυψε, ζήτησα σε έντονο ύφος να μιλήσω με κάποιο προϊστάμενo, κάτι το οποίο όπως με ενημέρωσε ο εν λόγω εκπρόσωπος θα μπορούσε να γίνει αν κριθεί (από αυτούς) ότι χρειάζεται!

>>Στις 3/9 ζήτησα και αναμένω (όπως με ενημέρωσε εκπρόσωπός του service) από την ServiceOne γραπτώς την επίσημη διάγνωση βλάβης, την οποία έμαθα προφορικώς από τον τεχνικό της ServiceOne.


Δυστυχώς, ενώ ήμουν θερμός υποστηρικτής της LG (πχ. έχω στην κατοχή μου από 09/2010 και τη soundbar LG HLB54S χωρίς ευτυχώς να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα), πλέον έχω αλλάξει άποψη.

Θεωρώ απαράδεκτο να έχω δαπανήσει 1999 ευρώ (αρχική τιμή 2299 ευρώ) και πριν παρέλθει πενταετία να έχω αντί για τηλεόραση έναν καθρέφτη στο σαλόνι μου.

Κατανοώ ότι σε ηλεκτρικές συσκευές μπορεί να παρουσιαστεί πρόβλημα. Στις ακριβότερες συσκευές της LG όμως θα πρέπει να παρέχεται από την εταιρία διαφορετική υποστήριξη ή τουλάχιστον να μην καλείται ο πελάτης να πληρώσει για μια βλάβη μεγαλύτερο κόστος από αυτό ολόκληρης της τηλεόρασης (αλλάζοντας ολόκληρο το πάνελ λόγω μιας βλάβης στο κύκλωμα).

Το ερώτημα που δεν κατάφερε να μου απαντήσει ο εκπρόσωπος της LG οπότε και ζήτησα επικοινωνία με προϊστάμενο χωρίς μέχρι στιγμής να έχουν επικοινωνήσει μαζί μου είναι το ακόλουθο:

Πόσο αξιόπιστη μπορεί να θεωρηθεί η LG στον τομέα των OLED τηλεοράσεων όταν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να παρουσιαστεί σημαντική βλάβη εντός των πρώτων 5 ετών, ειδικά όταν η χρήση της τηλεόρασης είναι οικιακή και όχι επαγγελματική;

Φαίνεται πως από τα τόσα χρήματα που πληρώνουμε, δεν δαπανώνται όσα νόμιζα στην ποιότητα κατασκευής.



Κλείνοντας, αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά με την προαναφερθείσα βλάβη, θα εκτιμούσα αν το ανέφερε στο παρόν thread.
Καλησπέρα, είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τη συγκεκριμένη τηλεόραση στα 2,5 χρόνια . Ίδια διαδικασία ακολούθησα κ γω. Είναι το λιγότερο απαράδεκτοι!
 

Μηνύματα
2
Reaction score
1
μακριά από LG. τους έφτασα μέχρι το συνήγορο καταναλωτή και τελικά αυτο που κέρδισα είναι 50% έκπτωση στο κόστος επισκευής
 

Μηνύματα
950
Reaction score
1.124
Θα συμφωνήσω και εγώ. H εμπειρία μου με τηλεοράσεις LG είναι αρνητική. Τηλεόραση 3.5 ετών με λήξη της εγγύησης μόλις 6 μήνες πριν, έκαψε τα LED. Τηλ στην εταιρία και στον υπεύθυνο τεχνικό..."δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Είναι ασύμφορο να επισκευαστεί, πάρτε άλλη". Θα μπορούσαν έστω λόγο πρόσφατης λήξης εγγύησης να προσφέρουν μία γενναία έκπτωση στην επισκευή. Το ξαναλέω ΓΕΝΝΑΙΑ!
Ελπίζω στη νέα μου επιλογή, Sony, να έχουμε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. LG δεν ξαναμπαίνει σπίτι πλέον.
 

Μηνύματα
115
Reaction score
133
Η δικη μου εμπειρια με προιοντα Samsung δεν ειναι πολυ διαφορετικη,σε μια τηλεοραση αγορασμενη το 2020 ευτηχως εντος εγγυησης αλαχθηκε το πανελ πριν 2 μηνες και σε ενα μονιτορ 6 μηνων μια απο τα ιδια (και αυτο εντος εγγυησης) .
Τα προιοντα ανηκουν στην μεσαια κατηγορια τιμης αλλα αυτο θεωρητικα δεν θα επρεπε να εχει καμια σημασια για την αξιοπιστια ενος βιομηχανικου επωνυμου προιοντος .
Στις τυπικες αποδειξεις που δοθηκαν το κοστος ανταλακτικου και εργασιας που αναγραφεται ειναι κοντα στο μισο της τιμης αγορας ,πραγμα που σημαινει οτι οταν χαλασει περα της εγγυησης αυτο θα ειναι και το κοστος επισκευης .Πραγμα που σε βαζει σε σκεψεις για το αν θα επισκευασεις η θα αντικατασησεις μια συσκευη...
Εχω βεβαια και μια επιφυλαξη για την διαγνωση...Γιατι στην περιπτωση της τηλεορασης που ημουν μπροστα η αντικατασταση εγινε σε 30 λεπτα (θεωρητικα το ιδιο εγινε και με το μονιτορ) και χωρις κοπο ,πραγμα που ενδεχομενως σημαινει οτι η εταιρια που αναλαμβανει την επισκευη την συμφερει να χρεωσει στην "μαμα" εταιρια μια επισκευη της ταξεως μερικων εκατονταδων ευρω για να αλλαξει ενα πανελ παρα να επισκευασει ενα ελατωματικο τσιπακι η ενα πυκνωτη αξιας μερικων ευρω .Παρατηρωντας δε αυτη την αλογιστη σπαταλη υλικων μου κανει εντυπωση που δεν υπαρχει δυνατοτητα οταν καποια συσκευη ειναι εκτος εγγυησης να μπορει να επισκευαστει σε χαμηλοτερη τιμη με refurbished ανταλακτικο .Τρομερη σπαταλη για το μελλον του πλανητη.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.835
Μηνύματα
2.953.502
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top