Καλώδια και θύματα

Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
Δε ξέρω γιατί μπερδεύεις το οβερνταμπινγκ που λες με το δυναμικό εύρος..
Είναι εντελώς άσχετα πράγματα μεταξύ τους.


Σε κάθε σκαλοπάτι καλύτερου ελέγχου και συγχρονισμού, εισπράττεις την αίσθηση μειωμένης ποσότητας μπάσου.

Η έλλειψη σαμπ είναι μεγάλο πρόβλημα σε τέτοια περίπτωση.

Γι'αυτό σε ηχεία που δεν έχουν έκταση χαμηλά, και ίσως δίνουν την αίσθηση υοερελεγχου, ταιριάζουν ενισχυτές λυχνίας, με ουρά στο χαμηλό και με μειωμένα άκρα.

Όλα έχουν εξηγηθεί πολλές φορές, και νομίζω πως είναι δύσκολο να τα ξαναπώ όλα..

Κι αυτό το έχω εξηγήσει όσο καλύτερα μπορούσα στο θρεντ περί δυναμικού εύρους..

Είναι η μέγιστη στάθμη μείον το θόρυβο ηρεμίας.
Εντελώς απλό πράγμα..
ΟΚ ευχαριστω για την απαντηση, Θα τα διαβασω. Δε χρειαζεται να ξαναπαντησεις, οκ, αυτη τη φουλεια θα κανεις. Οι παραπομπες μου φτανουν.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.693
Reaction score
27.641
Ναι, είναι πολύ ωραίος.

Όσον αφορά τον Μόμπι, μόνο 2 δίσκοι του μου αρέσουν πολύ. Οι περισσότεροι μάλλον δε μου αρέσουν καθόλου.
Τες πα..
Ε τότε αφού δεν σου αρέσουν οι περισότεροι , γιατί μας πρήζεις με δαύτονε? :lolsign:
Το έβαλα να παίξει με τα καινούργια αποκτήματα για δοκιμή..
Μέχρι και τα χρώματα από τα εσώρουχα των "βιολιών" φαίνονται!!



Τέτοια clarity τα kondo!!! 😍 😍
Εγω δεν είδα πάντως κανένα εσώρουχο από βιολί. Μήπως το φαντάστηκες? :gotcha: :gotcha: :lolsign:
πιο σφηκτο αποτι πλαδαρο ?
Οχι απλά φαίνεται λιγότερο , λόγω μειωμένης βαβούρας, ψεύτικου όγκου , ένα πράμα.
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.107
Reaction score
42.093
Οχι απλά φαίνεται λιγότερο , λόγω μειωμένης βαβούρας, ψεύτικου όγκου , ένα πράμα.
νομιζω οτι καταλαβα... γι αυτο ειπα πλαδαρο και οχι χαλαρο. :thumbsup:
να και αυτο το επαθα με την αλλαγη ενισχυτη... ξαφνικα εξαφανιστηκε το μπασο.. μετα λεω χμ..σαν να διαφοροποιηθηκε... μετα ξερεις τι ειπα... "ασταδιαλα αστο ετσι" 🐒
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.693
Reaction score
27.641
Οχι ρε συ δεν χρειάζεται να ακούς χωρίς μπάσο.
Η βαβούρα στο μπάσο δεν βγαίνει ποτέ σχεδόν από τον ενισχυτή. Εχει να κάνει με το σύστημα ηχεία χώρος.
Αυτό είχα κατά νου.
Εκτός αν μιλάς για κανέναν λαμπάτο που αρχίζει τα δικά του και βγάζει μπάσα με ουρές και τέτοια.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.107
Reaction score
42.093
... γιατι ειχα και στο χουριο μ γουφερ ? αμα κανω καμμια μετρηση θα φανει τι πραγματικα εχω... τωρα για να φτασω στο συρταρι που εχω το γιουμικ πρεπει να μετακομισω καμμια 100τη βινυλια.. ναι θεουλης που λενε... να φανταστεις οτι εψαχνα ενα δισκο αν τον εχω και σε βινυλιο (γιατι ειχα μπερδευτει) και πρεπει να εψαχνα γυρω στα 20 λεπτα ..και ηταν στη θεση του αλλα ειχα ξεχασει ποια ειναι η θεση του.:smoke:
 
Last edited:

Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
Ε τότε αφού δεν σου αρέσουν οι περισότεροι , γιατί μας πρήζεις με δαύτονε? :lolsign:

Εγω δεν είδα πάντως κανένα εσώρουχο από βιολί. Μήπως το φαντάστηκες? :gotcha: :gotcha: :lolsign:

Οχι απλά φαίνεται λιγότερο , λόγω μειωμένης βαβούρας, ψεύτικου όγκου , ένα πράμα.
Το σωστο Damping (factor ή σκετο δε ξερω πω να το πω) κε Γιαννη ειναι καλυτερα να ερχεται απο το μεγαφωνο ή απο τον ενισχυτη που λενε ? ή να πετυχεις ενα συνδυασμο και των δυο να ταιριαζουν ?
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.693
Reaction score
27.641
Το σωστο Damping (factor ή σκετο δε ξερω πω να το πω) κε Γιαννη ειναι καλυτερα να ερχεται απο το μεγαφωνο ή απο τον ενισχυτη που λενε ? ή να πετυχεις ενα συνδυασμο και των δυο να ταιριαζουν ?
Δεν υπάρχει σωστό και λάθος DAMPING FACTOR ρε σύ.
Είναι μία παράμετρος που αφορά τους ενισχυτές και μόνο.
Για την ακρίβεια είναι ένας καθαρός αριθμός χωρίς μονάδα μέτρησης και αφορά το κλάσμα αντίστασης ηχείου προς αντίσταση ενσιχυτή. Μαζί με το καλώδιο που τα συνδέει μεταξύ τους και την όποια δική του αντίσταση.
Αυτό που δεν θυμάμαι είναι αν στους ενισχυτές παραλληλίζουμε όλες τις αντιστάσεις των εκπομπών , δλδ 0,22ωμ 0,33, 0,47, και μετά κάνουμε την διαίρεση , που λογικά αυτό θα είναι.
Δλδ πόσα ισχύος έχει ο ενισχυτής? 4 στο κανάλι , τι αντιστάσεις έχει σε κάθε εκπομπό ? 0,22, ωραία παραλληλίζεις τις 4 , 0,22 βγάζεις συνολικό νούμερο , και μετά με αυτό διαιρείς την συνολική αντίσταση του συστήματος ηχείο καλώδιο.
 

Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
Δεν υπάρχει σωστό και λάθος DAMPING FACTOR ρε σύ.
Είναι μία παράμετρος που αφορά τους ενισχυτές και μόνο.
Για την ακρίβεια είναι ένας καθαρός αριθμός χωρίς μονάδα μέτρησης και αφορά το κλάσμα αντίστασης ηχείου προς αντίσταση ενσιχυτή. Μαζί με το καλώδιο που τα συνδέει μεταξύ τους και την όποια δική του αντίσταση.
Οκ για αυτο ειπα και σκετο damping. Τα διαφορα Q των μεγαφωνων τι θεωρουνται ? Δηλαδη ολοι οι κατασκευαστες αναλογα με την ανοιχτη ή κλειστοι καμπινα και μεγεθος της , διαλεγουν μεγαφωνα με το "καταλληλο" Q ετσι ? Αυτο ειναι που ρυθμιζει την κατασταση ουσιαστικα πιο πολυ απο ολα (και ο χωρος οπως ειπατε φυσικα, δε ρωταω για χωρο καθως καταλαβαινω -γνωριζω). Για τα μηχανηματα δε γνωριζω.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.693
Reaction score
27.641
δλδ 4 αντιστάσεις 0,22ωμς , = 0,005 ωμς.
Ηχείο ας πούμε 8 ωμς , συν καλώδιο 0,3 ωμς , 8,3/0,005=1660
Αν δεν κάνω λάθος.
Οκ για αυτο ειπα και σκετο damping. Τα διαφορα Q των μεγαφωνων τι θεωρουνται ? Δηλαδη ολοι οι κατασκευαστες αναλογα με την ανοιχτη ή κλειστοι καμπινα και μεγεθος της , διαλεγουν μεγαφωνα με το "καταλληλο" Q ετσι ? Αυτο ειναι που ρυθμιζει την κατασταση ουσιαστικα πιο πολυ απο ολα (και ο χωρος οπως ειπατε φυσικα, δε ρωταω για χωρο καθως καταλαβαινω -γνωριζω). Για τα μηχανηματα δε γνωριζω.
Το Q έχει να κάνει καθαρά με τα μεγάφωνα και την καμπίνα.
Αλλο το qts άλλο το qe και άλλο το qms.
Κάθε μία από αυτές τις παραμέτρους αφορούν μόνο στο μεγάφωνο και πως αυτό αλληλεπιδρά με την καμπίνα.
Χαμηλό qts δλδ Total ισούται με υψηλή δύναμη και χρειάζεται μικρή καμπίνα το μεγάφωνο για να δουλέψει.
Υψηλό qts το ανάποδο.
Διόρθωση το df βγαίνει 150,909090 κλπ.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
δλδ 4 αντιστάσεις 0,22ωμς , = 0,005 ωμς.
Ηχείο ας πούμε 8 ωμς , συν καλώδιο 0,3 ωμς , 8,3/0,005=1660
Αν δεν κάνω λάθος.

Το Q έχει να κάνει καθαρά με τα μεγάφωνα και την καμπίνα.
Αλλο το qts άλλο το qe και άλλο το qms.
Κάθε μία από αυτές τις παραμέτρους αφορούν μόνο στο μεγάφωνο και πως αυτό αλληλεπιδρά με την καμπίνα.
Χαμηλό qts δλδ Total ισούται με υψηλή δύναμη και χρειάζεται μικρή καμπίνα το μεγάφωνο για να δουλέψει.
Υψηλό qts το ανάποδο.
Για να καταλαβετε ακιβως το τι προσπαθω να πω (αποτυχημενα και ισως κουραζω λογω ελλειψη τεχνικης γνωσης) :

Ειπατε οτι ειναι κυριως ηχογραφηση (και χωρος και ηχεια). Συμφωνω απολυτα , και εμπεριικα , Να σταθω λιγο μονο στην ηχογραφηση που λετε και που στην περιπτωση κακου DR οπως π.χ. του Μοβυ που εγραψα στο κο Κωστα ( 2-3 -5 db) σημαινει απο οτι συμπεραινω οτι του κ@ρατα και η λαμπα ή και ενας χειροτερος ενισχυτης απο εναν καλυτερο ή ενα "κακο" μεγαφωνο ή αστοχια υπολογισμου του κατασκευαστη (ή ηθελημενα δεν εχει σημασια) etc etc ... του κ@ρατα , θα μπορεσει να "αποδοσει" σωστα ενα τοσο μικρο δυναμικο ευρος της ηχογραφησης το ιδιο ετσι δεν ειναι ?. Τοτε προς τι η παρατηρηση του κου Κωστα οτι δειχνει κατι για το δυναμικο ευρος του συστηματος ? Αντιθετα δεν ειναι υποπτο καποιο να παιζει ή να μας φαινεται να παιζει σωστοτερα (δεδομενου οτι χωρος. ηχειο, ηχογραφηση δεν αλλαξε αλλα η μονη αλλαγη π.χ. ειναι ο ενισχυτης) . Αρα μονο με καλο δυναμικο ευρος ηχογραφησεων μπορει να βγαλουμε συμπερασματα ασφαλη οχι με ηχογραφησεις με κακο DR . λαθος το σκεπτικο σαν λογικη εσεις που εχετε και γνωσεις ηλεκτρονικου ?
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.693
Reaction score
27.641
Οχι . Δεν λειτουργεί έτσι.
Ασχετα μεγέθη που δεν αλληλοεπηρεάζονται όπως σου είπα.
 

Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
Οχι . Δεν λειτουργεί έτσι.
Ασχετα μεγέθη που δεν αλληλοεπηρεάζονται όπως σου είπα.
ΟΚ ευχαριστω να μη σας τυρανναω αλλο αρκετα. Δεν εχω δουλεια αυριο και κελαηδαω χα χα. Καλο lockdown να εχουμε...

Διαβασα οτι ειστε ηλεκτρονικος και τρεφω μεγαλη εκτιμηση στους ηλεκτρονικους, καθοτι ηταν και ο πατερας μου. Εγω λοξοδρομησα πολυ ... δυστυχως. (ή μαλλον ευτυχως γιατι γλυτωσε η επιστημη της ηλεκτρολογιας).
 



daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.049
Reaction score
79.692
ΟΚ ευχαριστω να μη σας τυρανναω αλλο αρκετα. Δεν εχω δουλεια αυριο και κελαηδαω χα χα. Καλο lockdown να εχουμε...

Διαβασα οτι ειστε ηλεκτρονικος και τρεφω μεγαλη εκτιμηση στους ηλεκτρονικους, καθοτι ηταν και ο πατερας μου. Εγω λοξοδρομησα πολυ ... δυστυχως. (ή μαλλον ευτυχως γιατι γλυτωσε η επιστημη της ηλεκτρολογιας).
και όχι μόνο

αν τύχει covid θέλοντος και μπεις σε κανένα αεροπλάνο και ακούσεις γκουντ ιβνινγκ λειντιζ εντ τζεντλεμεντ δις ιζ δε καπτεν σπικινκ... Τζον Μαρκου μπλα μπλα μπλα

κάνε ότι σπάσαν τα νερά και γεννάς να σε κατεβάσουν γρήγορα :lolsign:
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.693
Reaction score
27.641
και όχι μόνο

αν τύχει covid θέλοντος και μπεις σε κανένα αεροπλάνο και ακούσεις γκουντ ιβνινγκ λειντιζ εντ τζεντλεμεντ δις ιζ δε καπτεν σπικινκ... Τζον Μαρκου μπλα μπλα μπλα

κάνε ότι σπάσαν τα νερά και γεννάς να σε κατεβάσουν γρήγορα :lolsign:
Τι θες μωρή ετοιμόγεννη εσύ? να γεννήσεις σε δικό μου δρομολόγιο? Οχι μαρή. :lolsign:
ΟΚ ευχαριστω να μη σας τυρανναω αλλο αρκετα. Δεν εχω δουλεια αυριο και κελαηδαω χα χα. Καλο lockdown να εχουμε...

Διαβασα οτι ειστε ηλεκτρονικος και τρεφω μεγαλη εκτιμηση στους ηλεκτρονικους, καθοτι ηταν και ο πατερας μου. Εγω λοξοδρομησα πολυ ... δυστυχως. (ή μαλλον ευτυχως γιατι γλυτωσε η επιστημη της ηλεκτρολογιας).
Κανέναν δεν τυραννάς.
Και μην ακούς αυτά που λέει ο ακατανόμαστος.
Ρώτα ότι θες και όποιος ξέρει απαντάει. Πλην του ακατονόμαστου που λέει μόνιμα και επίτηδες αηδίες. :gotcha::lolsign:
 



Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
Η διαφορά ανάμεσα σε αυτόν που προσπαθεί να τιουνάρει ( μόνο ) με καλώδια και αυτόν που παίζει με τις καμπύλες, έγκειται στο γεγονός ότι ο δεύτερος:
α) έχει μετρήσει το σύνολο συστήματος και χώρου, άρα έχει μια σαφή εικόνα για τα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει και εν συνεχεία
β) ορίζει με ακρίβεια μια καμπύλη στόχο. Ξέρει ακριβώς και ανά πάσα στιγμή πως συμπεριφέρεται το σύστημα και τροποποιεί παραμέτρους κατά τα γούστα του ( ή την ανάγκη για πειραματισμό ).
Ο πρώτος αποδέχεται ότι το σύστημα παίζει με τον Α τρόπο και προσπαθεί να συμμαζέψει τη κατάσταση με μερεμέτια κλείνοντας καμία τρύπα με στόκο ενώ ο δεύτερος γκρεμίζει τα πάντα και ξαναχτίζει με αλφάδι και αν του γουστάρει, κάνει ένα τοίχο λοξό επειδή είναι δική του επιλογή και το κάνει με ακρίβεια χιλιοστού.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.516
Reaction score
57.580
Αυτο που λες στην ουσια, και δε το λεω για κακο, καθως το ειχα ισχυριστει και εγω σε ενα ποστ μου, που αφορουσε ομως ενα ευκολο τροπο για να καταλαβεις πιο ευκολα , τετοιου ειδους προβληματα για το χωρο ακροασης που εχουμε ολοι σπιτι μας (αλλα οχι κατα αναγκη για επιλογη μηχανηματων) ειναι να χρησιμοποιουμε μουσικη σαν του Moby (τους Yello, Tuxedomoon, Kraftwerk ας τους αφησουμε εξω προς το παρον καθως δε προσφερονται ισως για το επειχηρημα που θελω να εστιασω) με το πολυ χαλια DR μιλαμε τωρα για 2 -5 Db ετσι (εκτος των βυνιλιων του δηλαδη που ειναι σχετικα καλα 10 -12 Db) οπως ολοι μπορειτε να δειτε εδω (αλλα ενταξει ψηλο ενεργειακο φορτιο οπως λες) :


για να κρινουμε την δυνοτητα και ικανοτητα του συστηματος αναπαραγωγης μας στο να εκφρασει πιο "σωστα" και "καλα" το δυναμικο ευρος. Αυτο ειναι σαν πρωτη αναγνωση ενα λογικο και ισως τεχνικα και επιστημονικα σωστο επιχειρημα (δε γνωριζω και ζηταω τη συνδρομη ολων με τεχνικες γνωσεις να μου απαντηθει τεχνικα και οχι υποκειμενικα αλλιως μπλεξαμε) που δε μπορω να το αντικρουσω. Η εμπειρικη μου αλλα και λογικη μου αισθηση, λεει οτι μπορει και να μην ισχυει και θα εξηγησω γιατι το λεω. Παρεπιμπτοντως, το συγκεκριμενο θεμα το ειχα υπαινιχθει σε ενα αλλο ποστ μου, ρωτωντας σε, για το overdamping των woofer και μερικων ενισχυτων με μεγαλο DF και με ειχες παραπεμψει στη θεωρητικη αναλυση του Bhutia που εχει γραψει για το θεμα. Τα διαβασα, και ειναι οπως τα λεει αλλα επειδη μπορει να τα παρερμηνευσα αυτα που διαβασα , επανερχομαι, επι της ευκαιριας αυτης που μου δινει το ποστ σου, ωστε να το ξαναθεσω και να ελπιζω σε μια πιο πρακτικη -στοχευμενη στο θεμα απαντηση.

Αυτο λοιπον που λες το επχειρημα , μου το εθεταν και οι διαφοροι αντιπροσωποι μηχανηματων , την εποχη που ακουγα συστηματα για να αποκτησω καποια αποψη του τι γινεται και τι να αγορασω Και τοτε δε μπορουσα να το αντικρουσω. Και λεω αντικρουσω γιατι ενω μεν ακουγα μηχανηματα που ειχαν αυτες τις "ικανοτητες¨, οταν ακουγα ομως αλλα ειδη μουσικης δεν ηταν καλα . Αυτοι μου βαζαν κατι τετοια ηλεκκτρονικα κομματια με χαμηλο δυναμικο ευρος εγγραφες , για να διαφημισουν αυτη τη συγκεκριμενη ικανοτητα των μηχανηματων που ισως ηθελαν να προωθησουν ή και οντως ρε παιδι μου οι ανθρωποι τα θεωρουσαν πιο σωστα (τουλαχιστον σε αυτο το συγκεκριμενο θεμα που μιλαμε τωρα).

Εγω ομως οταν εβαζα καποιες αλλες μουσικες ή ακομα και αυτα τα ιδια κοματια με αλλους π.χ. ενισχυτες (θεωρητικα μικροτερων δυνατοτητων) η εντονη αισθηση μου ηταν οτι αυτος που μου ελεγαν για καλος δε μου αρεσε. Θυμαμαι χαρακτηριστικα ενας τετοιος ενισχυτης, που οντως επαιζε καλα Moby εφτασε το πραγμα τοσο προκλητικο που εβαλα λιγο Argerich και καθομουνα και δεν ενοιωθα τιποτε. Ενω ενας αλλος με το ιδιο κοματι κολουσα. Λεω εδω σιγουρα κατι γινεται. Το πηρα πατριωτικα και το εβαλα 2-3 φορες το κοματι εναλαξ στους 2 ενισχυτες προσπαθωντας να εντοπισω τι με ενοχλουσε στον θεωρητικα και αληθινα οντως καλυτερο ενισχυτη. Κατεληξα, και μου επιβεβαιωνεται καθημερινα απο τοτε, οτι ο καλος θεωρητικα ενισχυτης εκοβε τοσο πολυ το decay της νοτας του πιανου που υπηρχαν καποια κενα στην αισθηση που αναρωτισουν γιατι. Ελεγε η αισθηση σου (μου), (οπως ενος εκπαιδευμενου αθλητη που εχει τελειο συγχρονισμο εγκεφαλου και κινησης που στην ουσια εκτελειται στο υποσυνειδητο) μα τι περιμενει η γυναικα και δε παιζει την επομενη νοτα. Ε, λοιπον εαν ακουγες το κοματι με τον αλλο ενισχυτη (καμια αλλη αλλαγη) φανηκε καθαρα οτι περιμενε να σβησει η νοτα χα χα και ολα ηταν καλα και το συναισθημα ενεργο .Μιλαμε τωρα δε ξερω αλλα θα ηταν αρκετα ms μη πω sec ολοκληρα για να γινει αντιληπτο απο ενα απειρο τοτε (ισως και τωρα) μαλιστα ακροατη σαν εμενα. Φαντασου δηλαδη για εναν εμπειρο , ποσο ευκολα θα το καταλαβαινε.

Συμπερασματικα τι θελω να πω δηλαδη ? Τι ειναι "πραγματικο" δυναμικο ευροςκαι πως μπορουμε να το εντοπισουμε σωστα χωρις να ξεγελασθοτμε. Ειναι σωστο να αποτελει κριτηριο επιλογης ενα τετοιο φαινομενικα "προσον" ενος συστηματος ? Ποια τεχνικη εξηγηση υπαρχει σε αυτη την αισθηση μου ? Εγω θεωρω οτι ενα overdamped woofer ή ενας ενισχυτης με παρα πολυ ελεγχο (DF) που θα σου αφησει την εντυπωση οτι παιζει καλα τον Moby δεν ειναι σωστο (εαν συνδυαστει κιολας με εναν πολυ dry χωρο ισως) καθως ολα πρπει να ειναι σωστα και οχι να εχουν καποιες ικανοτητες για να παιζουν μονο το ενα ή μονο το αλλο.

Δηλαδη εννοω μηπως με αυτη τη λογικη επιλογης που προτεινεις μπορει να οδηγησει σε λαθος επιλογη (παιγιδα) καθως πολλοι κατασκευαστες τα γνωριζουν αυτα και παιζουν με την αισθηση μας και την ασχετοσυνη μας (μου) (και κλεβουν δηλαδη - δε παιζουν τιμια) με το overdamping και δε ξερω γω τι απατηλο χαρακκτηριστικο και δε μας δινουν "πραγματικα" καλο δυναμικο ευρος αλλα ψευδαισθηση αυτου . Συναβαλει το overdamping (ηχειου, ενισχυτη, χωρου) στο να το μπερδεψουμε με δυναμικο ευρος ενω δεν ειναι στη πραγματικοτητα ή οχι ?? Το καλο δυναμικο ευρος θα τα παιξει ολα σωστα και στο βαθμο που πρπει και οχι κατι καλυτερα και κατι οχι. Καθε αποκλιση ειναι υποπτη. Επισης θα ειναι και effortless και smooth και οταν παιζουμε και κομματια με μεγαλο δυναμικο ευρος γραμμενα.


Υ.Γ. Παρακαλω ολους να μην αρχισουν τα περι το εαν η αποψη - απορια μου , επειδη ειναι εμπειρικη και οχι επιστημονικη τοποθετηση , ειναι δικαιολογημενη η απορριψη της ή δικαιλογημενα να λοιδορηθει ή να μην ειναι αξια απαντησης ασχετως εαν ειναι λαθος. Ας απαντηθει : ναι ειναι λαθος η παρατηρηση μονολεκτικα απο οσους το θεωρουν. Οποιος ομως θεωρησει οτι εχει καποιο τεχνικο - επιστημονικο ερεισμα να σχολιασει μερη της, ας απαντησει. Καθως και επιστημονικα θα εχουν λαθος κατα τη γνωμη μου καθως η απορια του καθενα δεν ειναι τιποτε αλλο απο την παρατηρηση στο περιβοητο "παρατηρηση και πειραμα" η βαση της επιστημης. Απλως η εμπειρια μου αλλα και του καθενος ενεχει τη θεση της παρατηρησης που ενας σωστος επιστημονας δε θα κοιταξει να ειρωνευθει ή να την κρινει ηθικα ή οτι αλλο, καθως η δουλεια του δεν ειναι αυτη, αλλα η δουλεια του ειναι να τη απαντησει (εαν μπορει). Εαν οχι παλι ΟΚ. Θ απαντηθει απο αλλον επστημονα μελλοντικως. Γνωριζω πολυ τις αποψεις πολλων εδω γιατι το εστι επιστημη αλλα δε συμφωνω. Οι αποψεις, ειτε σε μορφη παρατηρησης ειτε σκετων εμπειριων (θεωρωντας φυσικα οτι δεν εχουν αλλο κινητρο απο πισω και ειναι αγνες) ειναι το πιο σημαντικο μερος της επιστημης και δε πρεπει να καταπιεζονται οταν εκφραζονται αλλα να γινεται προσπαθεια εξηγησης τους απο τον επιστημονα. Μαλιστα το ερωτημα ειναι πιο σημαντικο απο την απαντηση για εναν επιστημονα και για την ερευνα. Η απαντηση του τις πιο πολλες φορες ειναι το ευκολο μερος επιστημονικα. Οι ιδεες που μπορει να προκυψουν απο τις αποριες και οι οποιες και λαθος να ειναι μπορει και συνηθως γενανε αλλες ομως που δεν ειναι λαθος, ειναι η πεμπτουσια της επιστημης.. Δε γνωριζω γιατι εχουν αποκτησει τοσο δευτερο ρολο στη συνειδηση πολλων εδω μεσα. Και σας το λεω σαν επιστημονας με αρκετες επιστημονικες εργασιες στη πλατη μου.

Οχι τιποτε αλλο δηλαδη, απλως μπορει να μην απαντηθει τελικα απο καποιους που εχουν την γνωση να την εξηγησουν - απορριψουν - ή οτι αλλο θελουν δηλαδη. Εαν το συγκεκριμενο θεμα εχει απαντηθει καθαρα καπου αλλου εκφραζω απο τωρα τη λυπη μου, που σας απασχολησα με την naive απορια μου.


thva o απολογητης χα χα.

Ευχαριστω
΄΄Ασυγχώρητα΄΄ ερωτήματα για όποιον δεν έχει μελετήσει τα γραπτά από τον παρακάτω σύνδεσμο...

Επίσης και το αφιέρωμα στη δυναμική συμπίεση κατά τις παραγωγές:

Έχω μόνο να επισημάνω στην ανωτέρω απορία ότι καταρχάς είναι ως συνήθως άγνωστο κατά πόσον τηρήθηκε ισοδυναμία στις στάθμες ανάμεσα στους διαφορετικούς ενισχυτές...

Δεύτερον,εφόσον υπό ισοδύναμες - υποθετικά - στάθμες ο ένας ενισχυτής κατέπνιγε το τμήμα του decay από τον ενεργειακό φάκελο στις νότες του πιάνου,τότε έστω και αν απέδιδε ικανοποιητικά τo κομμάτι που χρησιμοποιούσε ο αντιπρόσωπος για επίδειξη,στην πραγματικότητα ήταν αυτός ο συνδυασμός με τα ηχεία επίδειξης στο συγκεκριμένο χώρο που διακρινόταν από...μειωμένο αντί ανώτερου εύρους στη δυναμική ζώνη...Το γιατί έχει αναλυθεί στα δημοσιευθέντα νήματα.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.640
Μηνύματα
2.947.298
Members
38.215
Νεότερο μέλος
milisios
Top