Καλώδια και θύματα

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.024
Reaction score
30.231
΄΄Ασυγχώρητα΄΄ ερωτήματα για όποιον δεν έχει μελετήσει τα γραπτά από τον παρακάτω σύνδεσμο...

Επίσης και το αφιέρωμα στη δυναμική συμπίεση κατά τις παραγωγές:

Έχω μόνο να επισημάνω στην ανωτέρω απορία ότι καταρχάς είναι ως συνήθως άγνωστο κατά πόσον τηρήθηκε ισοδυναμία στις στάθμες ανάμεσα στους διαφορετικούς ενισχυτές...

Δεύτερον,εφόσον υπό ισοδύναμες - υποθετικά - στάθμες ο ένας ενισχυτής κατέπνιγε το τμήμα του decay από τον ενεργειακό φάκελο στις νότες του πιάνου,τότε έστω και αν απέδιδε ικανοποιητικά τo κομμάτι που χρησιμοποιούσε ο αντιπρόσωπος για επίδειξη,στην πραγματικότητα ήταν αυτός ο συνδυασμός με τα ηχεία επίδειξης στο συγκεκριμένο χώρο που διακρινόταν από...μειωμένο αντί ανώτερου εύρους στη δυναμική ζώνη...Το γιατί έχει αναλυθεί στα δημοσιευθέντα νήματα.
Άργησες και έχεις βγει οφτόπικ. :lolsign:
Τώρα περιμένουμε τον μαιευτήρα στο αερόπλανο. :biggrin: :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.916
Reaction score
137.103
Ε τότε αφού δεν σου αρέσουν οι περισότεροι , γιατί μας πρήζεις με δαύτονε? :lolsign:
Γιατί έχει πλάκα! :lolsign:


Όσον αφορά την εμπειρική προσέγγιση της αναγνώρισης υψηλού δυναμικού εύρους, αυτή είναι πολύ δύσκολη.

Σε μια ηχογράφηση μεγάλου δυναμικού εύρους, με στιγμιαία πολύ υψηλά δυναμικά, δε θα καταλάβουμε τη στιγμιαία συμπίεση και παραμόρφωση εκεί πάνω, είναι σχεδόν βέβαιο.
Ταυτόχρονα, σε αυτήν την ηχογράφηση, η μέση στάθμη θα είναι χαμηλή.

Θα μου πείτε, αν δε καταλαβαίνουμε τη συμπίεση, προς τι τόση φασαρία;
Διότι καταλαβαίνουμε πολύ καλά την απουσία της συμπίεσης, αυτό ναι, το αξιολογούμε πάρα πολύ θετικά (αληθοφάνεια), παρότι είμαστε πρακτικά αναίσθητοι στην παρουσία της.

Σε μια ηχογράφηση μικρού δυναμικού εύρους, η μέση συνεχής στάθμη είναι πολύ υψηλότερη, εφόσον έχει χρησιμοποιηθεί το εύρος εγγραφής του μέσου.

Ομοίως στην παραμόρφωση.
Είμαστε πολύ ευαίσθητοι στην υψηλή συνεχή παραμόρφωση της υψηλής μέσης στάθμης, κι όχι της στιγμιαίας, άσε που η δεύτερη είναι πρακτικά αδύνατη.
Γενικά, είμαστε αναίσθητοι στην παραμόρφωση. Αν δεν ήμασταν, δε θα πουλούσαν ενισχυτές λυχνίας υψηλών παραμορφώσεων, κι όμως πουλιούνται και ακριβά μάλιστα.
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.106
Reaction score
42.090
παω για τον καφε νουμερο 2.5 (ειχε μεινει λιγο απο χτες βραδυ) βγηκα και για τσιγαρα... εχουμε λοκνταου ?! ειδα ονειρο οτι ειμουν με τον Μομπυ και ακουγαμε λαμπα και παθητικα κατι παλια μπλουζ ... :coffee:
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.024
Reaction score
30.231
παω για τον καφε νουμερο 2.5 (ειχε μεινει λιγο απο χτες βραδυ) βγηκα και για τσιγαρα... εχουμε λοκνταου ?! ειδα ονειρο οτι ειμουν με τον Μομπυ και ακουγαμε λαμπα και παθητικα κατι παλια μπλουζ ... :coffee:
Ήταν και η Λόλα μαζί?
 


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.816
Reaction score
14.501
τα σεταπια ολα μα ολα, και τα κοαλα που λεει ο χερ ντοκτορ τα τεσταρουμε
Με συμφωνικη ορχηστρα και χορωδια . Νομος της φυσης τελος .
Μετα ο μομπυ, οι κραφτσμπουρκ, η κιθαρα του τζιμη χεντριξ, και ηλεκτρονικη μουσικη ακουγονται
Μια χαρα, και η ηχορυπανση και αυτη καλα ακουγεται :rofl:
Μονο ο κ. Μαρκου μπορει να τεσταρει σεταπια με τζακ Ματζιονε:lolsign::drinks:
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.106
Reaction score
42.090
Νομος της φυσης τελος
ναι καλα...πες το και σε μας τα ζωα που εχουμε μπλεξει με σας...τους αθρωπους...αυτα λεγαμε και κλαιγαμε με τον μομπυ χτες...στον υπνο μου... 🐒
αμα τον ξαναδω θα του κανω κουβεντα για καλωδια παντως.. 8-)
 

Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
ναι καλα...πες το και σε μας τα ζωα που εχουμε μπλεξει με σας...τους αθρωπους...αυτα λεγαμε και κλαιγαμε με τον μομπυ χτες...στον υπνο μου... 🐒
αμα τον ξαναδω θα του κανω κουβεντα για καλωδια παντως.. 8-)
Πες του και για στηρικτικά, μη κάνεις μισές δουλειές!!!!
 


K

kimon

Guest
Δυστυχώς η φωτογραφία δεν διαβάζεται εύκολα. Αν κάποιος έχει στο αρχείο του το τεύχος Σεπτεμβρίου 1981 του "Ήχου" και μπορεί να δημοσιεύσει σε ευανάγνωστη μορφή το συγκεκριμένο άρθρο (ελπίζω να μη παραβιάζουμε κάποια δικαιώματα), τον παρακαλώ να το κάνει. Αν και έχουν περάσει σχεδόν 40 χρόνια, το κείμενο αυτό μπορεί να γίνει η χειραγωγός Αντιγόνη πολλών τυφλών Οιδιπόδων (στο συγκεκριμένο θέμα).
1604654071161.jpeg
 
Last edited by a moderator:


Μηνύματα
13.596
Reaction score
11.140
Κάτι γράφτηκε χτες και πέρασε έτσι.

Δεν υπάρχει σωστό και λάθος DAMPING FACTOR ρε σύ.
Είναι μία παράμετρος που αφορά τους ενισχυτές και μόνο.
Για την ακρίβεια είναι ένας καθαρός αριθμός χωρίς μονάδα μέτρησης και αφορά το κλάσμα αντίστασης ηχείου προς αντίσταση ενισχυτή. Μαζί με το καλώδιο που τα συνδέει μεταξύ τους και την όποια δική του αντίσταση.
Αυτό που δεν θυμάμαι είναι αν στους ενισχυτές παραλληλίζουμε όλες τις αντιστάσεις των εκπομπών , δλδ 0,22ωμ 0,33, 0,47, και μετά κάνουμε την διαίρεση , που λογικά αυτό θα είναι.
Δλδ πόσα ισχύος έχει ο ενισχυτής? 4 στο κανάλι , τι αντιστάσεις έχει σε κάθε εκπομπό ? 0,22, ωραία παραλληλίζεις τις 4 , 0,22 βγάζεις συνολικό νούμερο , και μετά με αυτό διαιρείς την συνολική αντίσταση του συστήματος ηχείο καλώδιο.
Ηχείο ας πούμε 8 ωμς , συν καλώδιο 0,3 ωμς , 8,3/0,005=1660
Αν δεν κάνω λάθος.
Αφορά τα BOLD στα παραπάνω κείμενα και τον υπολογισμό του DAMPING FACTOR .

Σύμφωνα με τον Κώστα όμως στο παρακάτω, λέει ότι η αντίσταση του καλωδίου πάει στον παρονομαστή και προστίθεται με την αντίσταση του ενσιχυτή. Οπότε για αυτό θέλουμε και πολύ κοντό καλώδιο ηχείων με μικρή αντίσταση:

Μέσα στα ίδια πλαίσια, και από τα ίδια παραδείγματα, δηλαδή ακολουθώντας την ηλεκτρική διαφοροποίηση που επιφέρει η αύξηση της ωμικής αντίστασης στο δρόμο του σήματος μέχρι το μεγάφωνο, μπορούμε να κατανοήσουμε και το πόσο σημαντική είναι η τοπολογία των ενισχυτικών, αφού φαίνεται ξεκάθαρα η συμμετοχή τους στο Rg μέσω της αντίστασης εξόδου των τελικών σταδίων τους, την Zo.

Το Ζο τυπικά μπορεί να έχει τις εξής τιμές:
0,0001 ωμ (ψηφιακός ενισχυτής)
0,05 ωμ (Solid State AB ενισχυτής)
0.6 ωμ (λαμπάτη πέντοδος)
1,2 ωμ (λαμπάτη τρίοδος, γνωστή ως SET)

Τα συμπεράσματα δικά σας.....

Ταυτόχρονα δείτε πόσο η Rg μπορεί να επηρεάσει το DF (Damping Factor) του ενισχυτή μας:

Το DF ισούται με το λόγο της αντίστασης ηχείου προς την αντίσταση του σταδίου εξόδου του τελικού μας, θεωρείται δε στάνταρ σε αυτή τη μέτρηση ότι η αντίσταση του ηχείου είναι 8 ωμ.
Δηλαδή DF=8/Zo,
οπότε αν ένας ενισχυτής έχει DF= 100 τότε η αντίσταση εξόδου του είναι Ζο=8/100=0,08 ωμ.

Τώρα, επειδή έχουμε πραγματικά ηχεία και δε σταματούμε στη θεωρία, αναπροσαρμόζουμε τον τύπο στην πραγματική ωμική αντίσταση του ηχείου μας, η οποία ας υποθέσουμε ότι είναι 5 ωμ, οπότε DF=5/Zo=5/0.08=62,5.
Άρα στα ηχεία μας ο ενισχυτής μας δεν έχει DF 100, αλλά 62,5.

Ως εδώ δε προσθέσαμε το Rg. Αν υποθέσουμε ότι έχουμε ένα πηνίο με DCR=0.4 ωμ και καλωδιώσεις, βύσματα και λοιπά παρελκόμενα 0,12 ωμ, τότε φίλοι μου ο DF από το αρχικό 100 έχει πάει περίπατο στο:
DF=5/(0.08+0.12+0.4)=5/0.6=8.33

Damping Factor = 8.33 ...... Είπε κανείς τίποτα?



Φυσικά, η βέλτιστη και πάλι λύση είναι η κατάργηση όλων των παθητικών υλικών στην πορεία των μεγαφώνων, η χρήση ελάχιστου μήκους καλωδίων ηχείων και οι σφιχτές επαφές σε συνδυασμό με ενισχυτικά υψηλότατου DF.

Ηχείο ας πούμε 8 ωμς , συν καλώδιο 0,3 ωμς , 8,3/0,005=1660
Αν δεν κάνω λάθος.

Διόρθωση το df βγαίνει 150,909090 κλπ.
Γιάννη, η διαίρεση "8,3/0,005" που έβαλες παραπάνω, όντως 1660 κάνει. Το 150,909090 πού το βρήκες;

Διαβασα οτι ειστε ηλεκτρονικος και τρεφω μεγαλη εκτιμηση στους ηλεκτρονικους, καθοτι ηταν και ο πατερας μου. Εγω λοξοδρομησα πολυ ... δυστυχως. (ή μαλλον ευτυχως γιατι γλυτωσε η επιστημη της ηλεκτρολογιας).
Και ο δικός μου πατέρας. :)

οι κραφτσμπουρκ
Οι ποιοί; Αχαχαχα! :rofl:
 

Μηνύματα
16.289
Reaction score
19.079
΄΄Ασυγχώρητα΄΄ ερωτήματα για όποιον δεν έχει μελετήσει τα γραπτά από τον παρακάτω σύνδεσμο...

Επίσης και το αφιέρωμα στη δυναμική συμπίεση κατά τις παραγωγές:

Έχω μόνο να επισημάνω στην ανωτέρω απορία ότι καταρχάς είναι ως συνήθως άγνωστο κατά πόσον τηρήθηκε ισοδυναμία στις στάθμες ανάμεσα στους διαφορετικούς ενισχυτές...

Δεύτερον,εφόσον υπό ισοδύναμες - υποθετικά - στάθμες ο ένας ενισχυτής κατέπνιγε το τμήμα του decay από τον ενεργειακό φάκελο στις νότες του πιάνου,τότε έστω και αν απέδιδε ικανοποιητικά τo κομμάτι που χρησιμοποιούσε ο αντιπρόσωπος για επίδειξη,στην πραγματικότητα ήταν αυτός ο συνδυασμός με τα ηχεία επίδειξης στο συγκεκριμένο χώρο που διακρινόταν από...μειωμένο αντί ανώτερου εύρους στη δυναμική ζώνη...Το γιατί έχει αναλυθεί στα δημοσιευθέντα νήματα.
Μαλλον εννοεις ασυγχωρητα εαν καποιος εχει μελετησει (οχι εαν δεν εχει μελετησει).

Το κατα αποσβεση ευαγγελιο το διαβασα. Το νημα για compression οχι, καθως δε γνωριζα καν την υπαρξη του, μεχρι που το ανεφερες.

Αλλα ειναι πολυ πιθανον και να τα διαβασω (ζα) να μην ειμαι (ημουν) ικανος να απαντησω σε καποια (ή ολα) απο τα ερωτηματα που με απασχολουν, καθως καποιος ιδιαιτερα χωρις βαθια γνωση του αντικειμενου αλλα και αυτων που διαβαζει, μπορει φαινομενικα να κατανοει επιμερους εννοιες αλλα να μη μπορεσει συνθετικα να τις συνδυασει στο μυαλο του ωστε να καταληξει σε μια απαντηση ενος συγκεκριμενου ερωτηματος. Αυτο μπορει ευκολα να γινει και απο αποτυχια του ιδιου του κειμενου, ιδιως εαν διαπραγματευεται γενικα ενα θεμα και δε κανει αναλογους και πολλους συσχετισμους που θα αφορουσαν ενα συγκεκριμενο ερωτημα ή αλλιως απλως μια υποθεση. Εξ ου και οι follow up ερωτησεις σε οποιοδηποτε κειμενο ειναι φυσικο φαινομενο, (εδω ειναι ακομα και σε αυστηρα επιστημονικα κειμενα που ανελεητα εχουν πολυ στενο περθωριο εξετασης ενος θεματος. ποσο δε μαλλον σε ενα κειμενο σαν τα αναφερομενα συμπυκνωμενης και γενικης γνωσης) . Ο χαρακτηρισμος ασυγχωρητες, ή χαζες (ευγενικα διατυπωμενα ισως) ή οτιδηποτε αλλο ειναι just that χαραακτηρισμος. Οι ερωτησεις ειναι απλως ερωτησεις, δεν ειναι σωστο και ουτε βοηθαει σε τιποτε να προσδιδουμε χαρακτηρισμους στις ερωτησεις, εκτος εαν θεωρουμε οτι ολα ειναι τελεια εκφρασμενα στο κειμενο μας που δεν επιδεχεται ή δικαιολογει ερωτησεις ή θελουμε να αμφισβητησουμε την ικανοτητα του αναγνωστη να τα κατανοησει. Οπως και να εχει και τα δυο παραπανω. να συντρεχουν ειτε μεμονωμενα ειτε σε συνδυασμο δε βοηθαει σε τιποτε να χαρακτηριζονται.

Παντως ευχαριστω για τις παραπομπες. Θα τις διαβασω ... στο lockdown.

Μετα την αναγκαια σημειολογια, , συνεχιζοντας στην ουσια, θα ηθελα να πω οτι το κατα αποσβεσην ευαγγελιο ειναι μαλιστα αυτο μου πυροδοτησε αυτες τις σκεψεις σε συνδυασμο με την "εμπειιρια" της νοτας του πιανου (που πολλοι σταθηκαν ή θα σταθουν εκει μονο και κακως καθως η αναφορα του απο εμενα, δημιουργει ισως συγχυση αντι να βοηθησει στο υποκειμενο ερωτημα που ηθελα να εκφρασω και μαλλον απετυχα, καθως οπως λεει ο Κωστα Ear τεχνικα δε σχετιζεται δυναμικο ευρος και αποσβεση).

Οσον αφορα στις παρατηρησεις που εκανες στην "ιστορια" του πιανου για την ταξη και εαν βοηθαει σε κατι (για μενα οχι καθως οπως ειπα παραπανω αντιθετα ισως προκαλει συγχυση στο υποκειμενο ερωτημα μου , που ακομα εκκρεμει η σωστη εκφραση του ισως) εχω να πω : α) οτι οντως συμφωνω - δε καταλαβα πως νομισες οτι διαφωνω - οτι οντως το συστημα αυτο ειναι αυτο που δεν απεδωσε σωστα το δυναμικο ευρος β) αλλαξε μονο ο ενισχυτης τιποτε αλλο (χωρος, ηχογραφηση, ηχειο, θεσεις μηχανηματων , βυσματα ... τιποτε) γ) Οι σταθμες ηταν περιπου οι ιδιες αλλα δε θελω να κρυφτω πισω απο κατι τετοιο και θελω να πω οτι και με δοαφορετικες σταθμες εναλλαξ "ευνοουμενες" μεγαλυτερες ή και μικροτερες στον ενα ή στον αλλο ενισχυτη, το αιισθημα παρεμενε, οποτε δε γνωριζω κατα ποσο οι σταθμες παιζουν ρολο οπως αναφερεις, ουτε τεχνικα εχω τις γνωσεις για να συνεισφερω σε αυτο το θεμα των σταθμων και τι επηρεαζουν. Μαλιστα μου εκοψε και τοτε να πειραματιστω με τις σταθμες (προς οφελος ή και μη και των ενισχυτων) για να καλυψω και την περιπτωση της τεχνικης μου αγνοιας αλλα σε καθε περιπτωση το αποτελεσμα που περιεγραψα ηταν το ιδιο. Ουτε ηταν μονο σε αντιπροσωπο αλλα πολλες ακομα δοκιμες γινανε και με αλλους ενισχυτες και σε αλλους χωρους , το αποτελεσμα παντα το ιδιο (πανω κατω εννοω το ιδιο - σε αισθηση εννοω οχι κατα αναγκη σε ποσοστητα - αλλα επιμενων -τηρουμενων των αναλογιων φυσικα και των καταστασεων διαφορετικο σε ενταση).

Ολα τα παραπανω ειναι σημειολογικης φυσης ή και παρατηρησεις για την ταξη και για να προσπαθησω να ξεκαθαρισω -δικαιολογησω -μην αφησω εκκερεμοτητα στην προσπαθεια μου περιγραφης - κατι που κακως το ανεφερα , οπως εχω πει. Η ταση μου να πλατιαζω και μη οντας συντομος στην εκφραση μου και σε συνδυασμο με τεχνικη αγνοια ειναι φθ=υσικο να δημιουργει προβληματα. Για μενα δε απαιτειται απαντηση. Εμπιστευομαι σαν axiomatic την απαντηση που πηρα απο αλλα εμεπιρα μελη αλλα και τη δικη σας που μαλλον συγκλινει,

Εμενα το βασικο ερωτημα μου ειναι αλλο και απλο -χαζο- και θα κανω μια τελευταια προσπαθεια να το εκφρασω :

Ειναι σωστο να χρησιμοποιουμε Μoby ή καθε ηχογραφηση με πολυ χαμηλο DR για να κρινουμε το δυναμικα ενος συστηματος ή εστω ενος επιμερους κρικο - μηχανημα - μεσα σε ενα συστημα (το δικο μας ενδεχομενως - εξαιρω το θεμα χωρος να θεωρησουμε σχετικα ιδανικος) ??

Υπαρχει περιπτωση ενας λογος οπως η αποσβεση (υπερ -υπο -νορμαλ ) ενος woofer σε συγκεκριμενη καμπινα να μας ξεγελασει ? Συγκεκριμενα παιζουμε π.χ. Moby με 2-5 DR και το ακουμε α) σε ενα συστημα με ενα γουδερ που κανει υπεραποσβεση (ή οτι αλλο τεχνικα κανει υπεραποσβεση μεσα στο συστημα μας - αλλα οχι ο χωρος καθως θελω να μεινει το θεμα μονο στα μηχανηματα αναπαραγωγης συγκεκριμενα για λογος απλοποισησης και επιμερους κατανοησης), δε θα παιξει αυτο το κομματι καλυτερα καθως το χαμηλο DR της ηχογραφησης εχει στο μπασο, τα λαθος χαρακτηριστικα, που εχει απο τη φυση της και που γνωριζετε καλυτερα απο εμενα ? β) αν τη ιδια ηχογραφηση την ακουσουμε με ενα αλλο ηχειο που το γουφερ του κανει σωστη - νορμαλ (ουτε υπερ - ουτε υπο) αποσβεση , το αποτελεσμα δε θα "φανει" υποδυεστερο στο θεμα αποσβεσης οτι δηλαδη δεν ελεγχει τη νοτα τοσο καλα οσο το πρωτο ? ενω στην ουσια αυτο παιζει σωστα. Τοσο απλο ειναι το ερωτημα και προσωπικα και ενα απλο ναι ή οχι εμενα μου φτανει. ~δε χρειαζεται να συνοδευτει με τεχνικη εξηγηση εαν και δε θα με ενοχλουσε . Το αντιθετο η πολυ τεχνικη αναλυση θα με μπερδεψει ιδιως εαν δεν συνοδευτει με ανα καπως καθαρο -λιτο -συντομο conclusion οπως σε μια επιστημονικη εργασια.
 


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.106
Reaction score
42.090
Ειναι σωστο να χρησιμοποιουμε Μoby ή καθε ηχογραφηση με πολυ χαμηλο DR για να κρινουμε το δυναμικα ενος συστηματος ή εστω ενος επιμερους κρικο - μηχανημα - μεσα σε ενα συστημα (το δικο μας ενδεχομενως - εξαιρω το θεμα χωρος να θεωρησουμε σχετικα ιδανικος) ??
ενα θεμα ειχα ανοιξει και καταλαβα οτι δε μιλαμε γι αυτα.. Εκτοτε δεν ξανανοιξα θεμα το πηρα με φοβο.. 🐒
 

Μηνύματα
13.596
Reaction score
11.140
Πέτρο έκανα λάθος στα δεκαδικά , δεν είναι 0,005 αλλά 0,05 . Από κεί προκύπτει το 150,909090.
ΟΚ, για τα δεκαδικά, διάβασε και τα υπόλοιπα όμως! Να σιγουρευτούμε όλοι ότι η αντίσταση του καλωδίου πάει στον παρονομαστή.
 

Μηνύματα
681
Reaction score
1
Δυστυχώς η φωτογραφία δεν διαβάζεται εύκολα. Αν κάποιος έχει στο αρχείο του το τεύχος Σεπτεμβρίου 1981 του "Ήχου" και μπορεί να δημοσιεύσει σε ευανάγνωστη μορφή το συγκεκριμένο άρθρο (ελπίζω να μη παραβιάζουμε κάποια δικαιώματα), τον παρακαλώ να το κάνει. Αν και έχουν περάσει σχεδόν 40 χρόνια, το κείμενο αυτό μπορεί να γίνει η χειραγωγός Αντιγόνη πολλών τυφλών Οιδιπόδων (στο συγκεκριμένο θέμα).
View attachment 185521
Ποιος είναι ο editor;
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.687
Reaction score
27.631
ΟΚ, για τα δεκαδικά, διάβασε και τα υπόλοιπα όμως! Να σιγουρευτούμε όλοι ότι η αντίσταση του καλωδίου πάει στον παρονομαστή.
Οχι Πέτρο δεν πάει στον παρονομαστή , προστίθεται στην αντίσταση του ηχείου μαζί με το κροςς .
Στον αριθμητή πάει.
Στον παρονομαστή είναι μόνο η αντίσταση του σταδίου εξόδου του ενισχυτή.
Ποιος είναι ο editor;
Θόδωρος Σπίνουλας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.916
Reaction score
137.103
Πέτρο δεν πάει στον παρονομαστή , προστίθεται στην αντίσταση του ηχείου μαζί με το κροςς .
Στον αριθμητή πάει.
Στον παρονομαστή είναι μόνο η αντίσταση του σταδίου εξόδου του ενισχυτή.
Κάνεις λάθος.

Μας ενδιαφέρει πάντα το χρήσιμο df πάνω στο μεγάφωνο κυρίως, δευτερευόντως πάνω στο ηχείο.
Όχι τι βλέπουν τα στάδια εξόδου του ενισχυτή ισχύος.

Οι καλωδιώσεις μεγάλου μήκους και μετρήσιμης αντίστασης, όπως και οι επαφές των καλωδίων, ρίχνουν το χρήσιμο df και μειώνουν την ποιότητα που ακούμε.

Αν το υπολογίσεις όπως λες, όσο μεγαλύτερη αντίσταση έχει καλώδιο και επαφές, τόσο μεγαλύτερο df θα βγάζεις, άκυρο..
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.687
Reaction score
27.631
Ομως η βικιπαίδια τοποθετεί την αντίσταση του καλωδίου στον ενισχυτή.
Το θεωρώ λάθος αυτό.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.633
Μηνύματα
2.946.920
Members
38.212
Νεότερο μέλος
Falco_1000
Top