- Reaction score
- 102.861
Και μπροστά να είμαι θα πω του γιατρού ότι είναι χαλασμένο το μηχάνημα!18ΚΗΖ πιάνω με ακοόγραμα στο ΓΝΑ .
Και μπροστά να είμαι θα πω του γιατρού ότι είναι χαλασμένο το μηχάνημα!18ΚΗΖ πιάνω με ακοόγραμα στο ΓΝΑ .
ο Μάρκου σε φέρμα...ΓΟΥΒ18ΚΗΖ πιάνω με ακοόγραμα στο ΓΝΑ .
Δεν με ενδιαφέρει να σας πείσω. Σιγά ! και τι έγινε , αν ακούω 18 ή 14 ή 9 ?
Μάρκου εσύ βάλτο από το 2:05 και μετά....
Εεεε... Τι;... Πώς ;...Μάρκου εσύ βάλτο από το 2:20 και μετά....
είναι άμπασος...γι αυτόΕεεε... Τι;... Πώς ;...
Πάμε υπολογισμούς με αυτό.Yamaha HS8 25dB
Ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα. Τσεκαρισμενο απο φιλη ΩΡΛ.Σπανίως παίζει ακουογραμμα μέχρι 18κ, προσωπικά δεν έχω δει κανένα.
Έχω ακουογραμμα μέχρι 10κ, και στο καινούριο μηχάνημα στο 424 νομίζω πως πάει μέχρι 12.
Τα ακουστικά που χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με την αναθεματισμένη γεννήτρια και τον κακής ποιότητας ενισχυτή που συνήθως έχουν, καθιστούν εντελώς ανούσιες τις μετρήσεις στα άκρα του φάσματος, πρόκειται για προϊόντα ενδοδιαμορφωσης κυρίως.
Ταυτόχρονα, η φυσιολογική πτώση ακοής με την ηλικία, δεν είναι θέμα προς διαπραγμάτευση, αλλά πρέπει να σημειωθεί και το ότι η πτώση ακοής δε σημαίνει ότι είσαι κουφός σε αυτές τις συχνότητες, απλώς χρειάζεται υψηλότερη στάθμη για να γίνουν αντιληπτές, αυτό σημαίνει πτώση ακοής, και μετριέται σε ντεσιμπέλ.
Στους ωριλάδες το ενδιαφέρον βρίσκεται στις μεσαίες συχνότητες, πέριξ του 1 χιλιοκυκλου, για επαρκή αντίληψη ομιλίας.
Πάνω από 3-4 (άντε το πολύ 5) χιλιοκυκλους, κανένας ωριλα δεν έχει το παραμικρό ενδιαφέρον..
είναι άμπασος...γι αυτό
Αν και έχω πολύ δυνατή όσφρηση , ακόμα και ώς καπνιστής, τι σχέση μπορεί να έχει αυτό με το τι ακούω?ο Μάρκου σε φέρμα...ΓΟΥΒ
View attachment 189405
Άντε μετά να εμπιστευτεί κανείς γιατρούς σε θέματα ήχου!!Σπανίως παίζει ακουογραμμα μέχρι 18κ, προσωπικά δεν έχω δει κανένα.
Έχω ακουογραμμα μέχρι 10κ, και στο καινούριο μηχάνημα στο 424 νομίζω πως πάει μέχρι 12.