Couriers

Μηνύματα
1.656
Reaction score
6.282
Παραγγελια απο Ιςπανια Τεταρτη. Σημερα Παρασκευη στις 7 το απογευμα μου παρεδωσαν. Dhl. Ποτε προλαβαν;
Μάλλον είναι θέμα τύχης και όχι κανόνας.
Firefox_Screenshot_2020-12-11T03-02-54.429Z.png


Τελικά προχθές η DHL Γερμανίας μας είπε να στείλουμε τις αποδείξεις αγοράς (587.64 ευρώ+25 ευρώ έξοδα αποστολής) για να προχωρήσει η διαδικασία αποζημίωσης η οποία θα διαρκέσει 4-6 βδομάδες και ότι το ποσό της αποζημίωσης δεν μπορεί να ξεπεράσει το ποσό των 500 ευρώ.
 


Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.732
Reaction score
29.717
Παρήγγειλα πράγματα από μαγαζί στις 2 του μήνα.
Στις 3 με πήραν τηλ. για να μου πουν ότι θα αργήσουν λίγο, ίσως και πάνω από μία εβδομάδα, διότι τα ΕΛΤΑ είναι υπερφορτωμένα.
Είπα εντάξει θα κάνω υπομονή.
Χθες ήρθε το δέμα δηλ. 10 μέρες.
Μια χαρά, εφόσον μου το είπαν εκ των προτέρων.
Το κακό είναι να σου λένε 2 - 3 μέρες και να κάνουν 10 και πάνω μέρες.
Ο υπάλληλος των ΕΛΤΑ που το έφερε είπε ότι δεν μπορούν να πάρουν ανάσα από τις πολλές αποστολές.
Έχουν φρακάρει.
 

Μηνύματα
55
Reaction score
16
Περιμένω παραλαβή σε πληρωμενη παραγγελία μου, από κατάστημα που είναι 2χλμ από το σπίτι μου, από 27/11..
 

Μηνύματα
3.455
Reaction score
11.462
Υπομονή , υπομονή και ψυχραιμία .....εν χριστώ αδελφοί ...
όλοι θα (τα) πάρετε ... κάποια στιγμή :whistling:
 


Μηνύματα
16.833
Reaction score
23.909
Τα ρεπορτάζ των οικονομικών φύλλων κάνουν λόγο για αποτυχία των εταιρειών κούριερ να εκσυγχρονίσουν το σύστημα αυτόματης διαλογής. Δεν έγιναν επενδύσεις στα κέντρα διαλογής όπου συγκεντρώνονται τα δέματα προς αποστολή. Δεν έγιναν επενδύσεις υψηλής τεχνολογίας για να προχωρήσει ταχύτερα η αποστολή δεμάτων από τον αποστολέα στον παραλήπτη.
Ευχαριστώ
50 ευρώ συν ΦΠΑ
 


VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
Απο Κατερινη με μεταφορικη.
Παραγγελια 2/12 - παραδοση σημερα Σαββατο 12/12.
7 εργασιμες ελεγαν. Μεσα ηταν.
 

Μηνύματα
1.375
Reaction score
4.149
Το θέατρο του παραλόγου...

Στις 23/11/202 πελάτης μου παρέδωσε στην ACS Καλλιθέας φάκελο με επιταγή για Μύκονο
Στις 01/12//2020 έφτασε στην Μύκονο λέει η ACS
Στις 03/12/2020 δεν με βρήκαν ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ δηλαδή στην Καλλιθέα
Στις 05/12/2020 λαμβάνω μήνυμα από την ACS να πάω να παραλάβω τον φάκελο γιατί δεν με βρήκαν να μου το παραδώσουν στον χώρο της επιχείρησης
Στις 06/12/2020 πηγαίνω στο τοπικό γραφείο (να παραλάβω προς διευκόλυνση) και εκεί μαθαίνω (με δυσκολία) ότι ο φάκελος ταξιδεύει για Αθήνα
Στις 07/12/2020 ενημερώνομαι ότι ο φάκελος γυρνά στην Μύκονο με ενέργειες του τοπικού γραφείου
Στις 11/12/2020 παρέλαβε ο πελάτης (αποστολέας) τον φάκελο του στην Καλλιθέα μετά την επιστροφή, και με επέπληξε κιόλας γιατί αδιαφόρησα και έτσι αναγκαστικά τον ξανά έστειλε
Στις 12/12/2020 το ΣΥΣΤΗΜΑ δεν τον δείχνει ΠΟΥΘΕΝΑ...

* είμαι πελάτης χονδρικής της ACS τα τελευταία 25 χρόνια
** ο πελάτης μου είναι πελάτης χονδρικής της ACS 20 χρόνια
*** το κυριότερο, υποτίθεται ότι μετά την δέκατη (10η) ημέρα που δεν θα σε εντοπίσουν ώστε να παραλάβεις, το δέμα ή ο φάκελος επιστέφει στον αποστολέα
 

Μηνύματα
2.470
Reaction score
3.087
Το θέατρο του παραλόγου...

Στις 23/11/202 πελάτης μου παρέδωσε στην ACS Καλλιθέας φάκελο με επιταγή για Μύκονο
Στις 01/12//2020 έφτασε στην Μύκονο λέει η ACS
Στις 03/12/2020 δεν με βρήκαν ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ δηλαδή στην Καλλιθέα
Στις 05/12/2020 λαμβάνω μήνυμα από την ACS να πάω να παραλάβω τον φάκελο γιατί δεν με βρήκαν να μου το παραδώσουν στον χώρο της επιχείρησης
Στις 06/12/2020 πηγαίνω στο τοπικό γραφείο (να παραλάβω προς διευκόλυνση) και εκεί μαθαίνω (με δυσκολία) ότι ο φάκελος ταξιδεύει για Αθήνα
Στις 07/12/2020 ενημερώνομαι ότι ο φάκελος γυρνά στην Μύκονο με ενέργειες του τοπικού γραφείου
Στις 11/12/2020 παρέλαβε ο πελάτης (αποστολέας) τον φάκελο του στην Καλλιθέα μετά την επιστροφή, και με επέπληξε κιόλας γιατί αδιαφόρησα και έτσι αναγκαστικά τον ξανά έστειλε
Στις 12/12/2020 το ΣΥΣΤΗΜΑ δεν τον δείχνει ΠΟΥΘΕΝΑ...

* είμαι πελάτης χονδρικής της ACS τα τελευταία 25 χρόνια
** ο πελάτης μου είναι πελάτης χονδρικής της ACS 20 χρόνια
*** το κυριότερο, υποτίθεται ότι μετά την δέκατη (10η) ημέρα που δεν θα σε εντοπίσουν ώστε να παραλάβεις, το δέμα ή ο φάκελος επιστέφει στον αποστολέα
Η acs ειναι η χειρότερη εταιρεία ever.
Θα έπρεπε το κράτος να βάλει κανόνες και αν δεν τηρούνται οι εταιρείες τύπου courier acs να κλείνουν.
 

D

Deleted member 35

Guest
Ο κανόνας είναι ένας. Και λέγετε Επιθεώρηση Εργασίας. Αντί να γκρινιάζετε που δεν παραλαμβάνετε δέματα μπορείτε πολύ απλά να κάνετε μια ωραιότατη καταγγελία στα κατά τόπους γραφεία. Όταν ο υπάλληλος γυρίζει σαν τον μ@λ@κ@ 12ωρα και η εταιρία κονομάει τι περιμένετε; Και πριν τα ίδια δε συνέβαιναν; Απλά τώρα διογκώθηκαν και ξεγυμνώθηκαν.

Νομίζετε πως οι υπάλληλοι είναι όλοι αγενείς κτλ που τους στολίζετε; Μεροκαματιάρηδες είναι και μάλιστα με τον φόβο της απόλυσης διότι δεν είναι και καμία φοβερή δουλειά. Δεν είναι γιατροί κτλ. Ένα ρημάδι δίπλωμα θέλει και τέλος.

Αν δουν μαζεμένες καταγγελίες τότε να δείτε τι ωραία που θα παραλαμβάνετε τα δέματα αυθημερόν στο Καστελόριζο και τους Φούρνους.
 

gid

Μηνύματα
8.288
Reaction score
9.538
Παρέλαβα δύο πραγματάκια από ACS αυτή την εβδομάδα, περί τις 5-7 μέρες μετά την παραγγελία. Δεδομένων των συνθηκών, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την εταιρία. Μάλιστα επειδή άργησα να ανοίξω την πόρτα στη 2η παραλαβή ο νεαρός με πήρε στο κινητό, δεν έφυγε. Όλα καλά.
 

Μηνύματα
1.375
Reaction score
4.149
Ο κανόνας είναι ένας. Και λέγετε Επιθεώρηση Εργασίας. Αντί να γκρινιάζετε που δεν παραλαμβάνετε δέματα μπορείτε πολύ απλά να κάνετε μια ωραιότατη καταγγελία στα κατά τόπους γραφεία. Όταν ο υπάλληλος γυρίζει σαν τον μ@λ@κ@ 12ωρα και η εταιρία κονομάει τι περιμένετε; Και πριν τα ίδια δε συνέβαιναν; Απλά τώρα διογκώθηκαν και ξεγυμνώθηκαν.

Νομίζετε πως οι υπάλληλοι είναι όλοι αγενείς κτλ που τους στολίζετε; Μεροκαματιάρηδες είναι και μάλιστα με τον φόβο της απόλυσης διότι δεν είναι και καμία φοβερή δουλειά. Δεν είναι γιατροί κτλ. Ένα ρημάδι δίπλωμα θέλει και τέλος.

Αν δουν μαζεμένες καταγγελίες τότε να δείτε τι ωραία που θα παραλαμβάνετε τα δέματα αυθημερόν στο Καστελόριζο και τους Φούρνους.
Συγνώμη γιατί με μπέρδεψες...
Οι ταχυμεταφορείς πουλάνε μια υπηρεσία και σε ιδιώτες και σε επιχειρήσεις ακόμη και σε δημόσιους φορείς...
Παρέχουν παροχή υπηρεσιών...
Η επιθεώρηση εργασίας τι δουλειά έχει σε μια εμπορική σχέση...???
 


D

Deleted member 35

Guest
Όχι. Επιθεώρηση Εργασίας. Μια χαρά τα λέω. Τόσες μέρες παραπονιέστε για έλλειψη προσωπικού. Όσες καταγγελίες γίνουν στον ΣΤΚ θα πάνε κουβά. Αν αρχίσουν όμως οι πραγματικές καταγγελίες για τα 12ωρα με 4ωρες συμβάσεις τότε δε νομίζω να υπάρξει ελαστικότητα.
 

Μηνύματα
1.375
Reaction score
4.149
Όχι. Επιθεώρηση Εργασίας. Μια χαρά τα λέω. Τόσες μέρες παραπονιέστε για έλλειψη προσωπικού. Όσες καταγγελίες γίνουν στον ΣΤΚ θα πάνε κουβά. Αν αρχίσουν όμως οι πραγματικές καταγγελίες για τα 12ωρα με 4ωρες συμβάσεις τότε δε νομίζω να υπάρξει ελαστικότητα.
Συγνώμη αλλά εμείς είμαστε πελάτες δεν είμαστε υπάλληλοι των εταιρειών???
 

Μηνύματα
2.470
Reaction score
3.087
Όχι. Επιθεώρηση Εργασίας. Μια χαρά τα λέω. Τόσες μέρες παραπονιέστε για έλλειψη προσωπικού. Όσες καταγγελίες γίνουν στον ΣΤΚ θα πάνε κουβά. Αν αρχίσουν όμως οι πραγματικές καταγγελίες για τα 12ωρα με 4ωρες συμβάσεις τότε δε νομίζω να υπάρξει ελαστικότητα.
Δε νομίζω να εχει σχέση η επιθεώρηση εργασίας με τη ρημαδο-οργανωση των courier.
 

Μηνύματα
22.709
Reaction score
16.803
Όχι. Επιθεώρηση Εργασίας. Μια χαρά τα λέω. Τόσες μέρες παραπονιέστε για έλλειψη προσωπικού. Όσες καταγγελίες γίνουν στον ΣΤΚ θα πάνε κουβά. Αν αρχίσουν όμως οι πραγματικές καταγγελίες για τα 12ωρα με 4ωρες συμβάσεις τότε δε νομίζω να υπάρξει ελαστικότητα.
Πώς μπορείς να ξέρεις για 12ωρα και 4ωρες συμβάσεις, ως πελάτης της εταιρείας; Αόριστη καταγγελία θα κάνεις; Αυτό πρέπει να το κάνουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, τα συνδικάτα τους (όπου υπάρχουν τέλος πάντων αυτά, έχουμε και όσους πολεμούν και κατακρίνουν συνεχώς τον συνδικαλισμό), ή όποιος είναι άμεσος γνώστης συγκεκριμένων συμβάσεων και παραβίασής τους.
 

Μηνύματα
2.470
Reaction score
3.087
Παιδια και προ κοροναιου αρκετές εταιριες courier ειναιγια τα μπάζα.
Έχουν απαρχαιωμένο συστημα οργάνωσης,διαλογής... βασικά στα πάντα.
Υπάρχουν υποκαταστηματα όπως έχω αναφέρει ξανά που καλύτερα δε θα έπρεπε να υπάρχουν. Φταίει ο υπεύθυνος του υποκαταστηματος; φταίνε κάποιοι υπαλληλοι; φταίει η διοίκηση της εταιρειας; φταίνε όλοι μαζι;
Δε ξερω κι δε με νοιάζει ειλικρινά.
Εγω κι εσείς ήμαστε οι πελάτες τους και απαιτουμε το ρημαδο-πακετο να το παραλάβω χωρίς καραγκιοζιλικια τύπου περάσαμε και δεν ήσασταν ή με τη μια να στέλνουν μηνυμα ελάτε να το παραλάβετε γιατι αυτη την πληροφορία έδωσε ο αποστολεας..
Στη τελική και οι μεγάλες εμπορικές εταιρείες είναι πελάτες των courier..και αυτούς τους γράφουν. Χάνουν πελάτες.
Το υπουργείο εμπορίου πρέπει να βάλει αυστηρούς κανόνες.
Στο τρόπο λειτουργίας των courier,στον τρόπο παράδοσης των πακέτων σε πελάτες και πολλά άλλα.. και να υπάρχουν ποινές.
Να υπάρχει μια ειδική υπηρεσία που να καταγγέλεις την εκάστοτε courier για τα τραγικά που κάνει.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.100
Μηνύματα
2.962.162
Members
38.287
Νεότερο μέλος
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Top