- Μηνύματα
- 30.914
- Reaction score
- 25.586
Μ Ο Υ Ν @ Ρ @...
ΚΑΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ 328 ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ....
FIAT 1500 CABRIO....ΕΠΑΙΖΕ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΜΟΙΑΖΕ ΠΟΛΥ
ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΖΕΡΑΤΙ ΚΑΜΠΡΙΟ.
Last edited:
Μ Ο Υ Ν @ Ρ @...
Κουκλάρες...ΚΑΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ 328 ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ....
FIAT 1500 CABRIO....ΕΠΑΙΖΕ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΜΟΙΑΖΕ ΠΟΛΥ
ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΖΕΡΑΤΙ ΚΑΜΠΡΙΟ.
θυμασαι περιοχη / δρομο ?Είχε στην Αθήνα ένα πριν καμιά 15αριά χρόνια, παρατημένο, αλλά ο ιδιοκτήτης του δεν το έδινε.
Πολύ όμορφο.FIAT 1500 CABRIO...
TO DINO ΗΤΑΝ ΟΛΟ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΜΕ ΜΟΤΕΡ V6 2,0 KAI 2,4 ΠΟΥ ΦΟΡΑΓΕ ΗΠολύ όμορφο.
Τα ωραιότερα FIAT για μένα ήταν αυτά.
124 spider View attachment 193011
Kαι το DINO
View attachment 193012
Ω, ναι, είχε ο γείτονας ένα λευκό.MATRA-SIMGA-BAGHEERA KAI TALBOT-MATRA-BAGHEERA ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ?
ΤΡΙΘΕΣΙΟ!!!
Matra Bagheera, το ιδιόρρυθμο κουπέ - 4troxoi.gr
Παρά τον ιδιόρρυθμο χαρακτήρα και τα προβλήματά του, το όμορφο τριθέσιο coupe της Matra-Simca ήταν μια ελκυστική πρόταση, για τα δεδομένα της δεκαετίας του '70.www.4troxoi.gr
Αιγάλεω. Δρόμο και εποχή (μετά το 2000 ήταν), μπορώ να μάθω. Νομίζω κίτρινο ήταν.θυμασαι περιοχη / δρομο ?
Ευχαριστω, φανταστηκα οτι ηταν καπου στον δημο αθηναιων.. γνωριζω οτι εχει ερθει ενα Οπελ Τζι Τι Ελλαδα, αλλα γνωριζω οτι το εχει στουκαρει ο ιδιοκτητης.Αιγάλεω. Δρόμο και εποχή (μετά το 2000 ήταν), μπορώ να μάθω. Νομίζω κίτρινο ήταν.
το ειχαν φερει στο γηπεδο της νεας φιλαδελφιας καποια στιγμη μαζι με τον χαζελζοφ.
παρ όλα αυτά, δεν ήταν και ότι καλύτερο από απόψεως ασφάλειας! Από πολυεστέρα κατασκευασμένο! Έγινε κάποτε ατύχημα έξω από το σπίτι μου, και διελύθη εις τα εξ ων συνετέθη.Ω, ναι, είχε ο γείτονας ένα λευκό.
Ναι, είναι Celica του 1975 με άλλες ζάντες, δε φαίνεται άλλη διαφορά από τις μαμά.Πειραγμενη Celica δεν ειναι αυτο;
Ειχαν και οι Ιαπωνες μερικα όμορφα...
Το Datsun 240z μου αρεσε περισσοτερο
Έχω την αίσθηση ότι τα αυτοκίνητα των 70s, ακόμη και τα πιο οικονομικά γιαπωνέζικα, είχαν όμορφες γραμμές.Ειχε η... γιαγια κατι φιλων μου ενα τετοιο τουλαχιστον απο τις αρχες δεκαετιας του 80, σκουροπρασινη Celica πρωτης γενιας, παιζει να το ειχε φερει ο υιος απο Αμερικη. Ωραιες γραμμες. Μετα μας αρεσαν οι γραμμες της 3ης γενιας, που εφερναν λιγο στην Trans-am του Ιπποτη της Ασφάλτου, αλλα τωρα τα βλεπεις με αλλο ματι...
Παλια σε ολος τους τομεις υπηρχε απιστευτη διαθεση(κ@υλα!!!)και σχεδιαζαν,εψαχναν για να ξεπερασουν τους "αντιπαλους",επισης ειχαν χρονο και εβλεπαν τα πραγματα απο την οπτικη της διαρκειας σε αυτον.Οποτε επαιρναν τον χρονο τους για να σκεφτουν και να υλοποιησουν αργα και σταθερα το οτιδηποτε ,για να κανει αυτο που ειναι να κανει αλλα και να κρατησει για παντα.Σε λιγο θα αλλαξεις επεξεργαστη στο αυτοκινητο για να πηγαινει καλυτερα(θα βαλω ryzen θα του κανω και overclock και θα πεταει!!!!)Έχω την αίσθηση ότι τα αυτοκίνητα των 70s, ακόμη και τα πιο οικονομικά γιαπωνέζικα, είχαν όμορφες γραμμές.
Δεν είχαν υποταχθεί στις απαιτήσεις της ταχείας συναρμολόγησης που οδήγησε στα κουτιά με ρόδες των 80s και στα ολόιδια αυτοκίνητα ελέω αεροδυναμικής των 90s.
Συνέχισαν με κάποιο τρόπο την ιστορία των εξαιρετικών σχεδιαστικά αυτοκινήτων προηγούμενων δεκαετιών που έχετε ανεβάσει στο παρόν νήμα.
Εδώ μια φωτό του Lancer που είχε τιμή 300.000 δρχ. στη χώρα μας με 1200 κυβικά και τεσσάρι σασμάν.
Καμία σχέση με τα μετέπειτα μοντέλα του κατασκευαστή!
View attachment 193044