- Μηνύματα
- 10.099
- Reaction score
- 28.973
The 1966 Batmobile
Καλά, δες λίγο τα Ιαπωνικά κουπέ των '90s.Δεν είχαν υποταχθεί στις απαιτήσεις της ταχείας συναρμολόγησης που οδήγησε στα κουτιά με ρόδες των 80s και στα ολόιδια αυτοκίνητα ελέω αεροδυναμικής των 90s.
Όχι στα αυτοκίνητα. Τα μεταπολεμικά ιδίως είχαν κακή ποιότητα κατασκευής και πρόχειρο σχεδιασμό.Παλια σε ολος τους τομεις υπηρχε απιστευτη διαθεση(κ@υλα!!!)και σχεδιαζαν,εψαχναν για να ξεπερασουν τους "αντιπαλους",επισης ειχαν χρονο και εβλεπαν τα πραγματα απο την οπτικη της διαρκειας σε αυτον.Οποτε επαιρναν τον χρονο τους για να σκεφτουν και να υλοποιησουν αργα και σταθερα το οτιδηποτε ,για να κανει αυτο που ειναι να κανει αλλα και να κρατησει για παντα.
Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι ασύλληπτα καλύτερα απο κάθε άποψη.
Τι να δω στα κουπέ των 90s; Οι μούρες των nissan nx, honda civic, mitsubishi colt , mazda 323 ειναι ίδιες για να πιάσουν χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή.Καλά, δες λίγο τα Ιαπωνικά κουπέ των '90s.
Όχι στα αυτοκίνητα. Τα μεταπολεμικά ιδίως είχαν κακή ποιότητα κατασκευής και πρόχειρο σχεδιασμό.
Στις ΗΠΑ άλλαζαν σχεδόν κάθε χρόνο, τέτοια τελειότητα.
Στα late '70s άρχισε να βελτιώνεται κάπως η ποιότητα λόγω του ανταγωνισμού της Ιαπωνίας. Στις ΗΠΑ στα '90s+.
Γενικά, μην κρίνετε απο τις ελάχιστες και πολύ ακριβές προπολεμικές επιλογές την αυτοκινητοβιομηχανία και τον σχεδιασμό συνολικά.
Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι ασύλληπτα καλύτερα απο κάθε άποψη.
Τι να δω στα κουπέ των 90s;
MR2 Turbo είχα για 8 χρόνια και ήταν άριστο. Μαύρο με μαύρα δέρματα και T-top.
Και ελαστικούς καθρέφτες, αν θυμάμαι καλά από τις περιγραφές...MR2 Turbo είχα για 8 χρόνια και ήταν άριστο. Μαύρο με μαύρα δέρματα και T-top.
Τρυπητή napa και το καλύτερο a/c που έχω ποτέ συναντήσει. Θυμάμαι σε ταξίδι πρωϊνό προς το βορρά με φρικτή ζέστη και υγρασία, τα πλαϊνά παράθυρα να πιάνουν πάγο.Ο απαυτός σου, το καλοκαίρι, δεν άναβε;
Υπήρχε κομμένο σκουπόξυλο δίπλα στο κάθισμα του οδηγού για την αναδίπλωση του δεξιού καθρέφτη όταν ήμουν μόνος σε στροφιλίκια με κίνηση.Και ελαστικούς καθρέφτες, αν θυμάμαι καλά από τις περιγραφές...
Το αισθητικόν του πράγματος δεν μπορεί να σταθεί ως επιχείρημα, παρά μόνον επί της βάσης του αρεστού, και όχι του καλύτερου. Δεν υπάρχει καμιά σύγκριση -απολύτως καμιά- των σημερινών τεχνολογικών προϊόντων με τα παλαιότερα, τα σύγχρονα είναι ασύλληπτα ανώτερα σε όλους τους τομείς, εξαιρουμένης ίσως της αισθητικής.Αισθητικως πολλα σκαλια παρακατω. Και απο ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστια εχουν αρχισει να υποχωρουν...
Είμαστε off topic, αλλά μην είσαι τόσο σίγουρος......
Δεν υπάρχει καμιά σύγκριση -απολύτως καμιά- των σημερινών τεχνολογικών προϊόντων με τα παλαιότερα, τα σύγχρονα είναι ασύλληπτα ανώτερα σε όλους τους τομείς, εξαιρουμένης ίσως της αισθητικής.
Δεν υπάρχει καμιά συνωμοσία υπέρ των παλιών πραγμάτων, και είναι αφελές να πιστεύετε πως το brain power της βιομηχανίας φθίνει. Δεν υπάρχει ούτε ένα εργοστάσιο με αυτοκτονικές τάσεις.......
Έχεις απόλυτο δίκιο, έχω μια Ε89 την οποία την έχει περιποιηθεί ο οίκος Schnittzer και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά στην καρδιά της...Και πολυ ευκολα προσπερνουμε το αισθητικο κομματι... Δηλαδη η αποσταση που χωριζει μια Μονικα Μπελουτσι απο μια Γεωργια Βασιλειαδου ειναι απλως θεμα... γούστου;
Γιατι εαν καταληξουμε στο οτι ολα μια ιδεα ειναι, τι τα θελουμε και τα κρατηματα, και τις ανευ προηγουμενου επιδοσεις. Σε ραλλι θα τρεξουμε; Και γιατι πρεπει να διαλεγουμε χρωμα στα αυτοκινητα. Καντε τα ολα γκριζα να τελειωνουμε.
Και οι τρείς είναι μεγάλες κ@υλες...Ποια ειναι η Μπελουτσι και ποια ειναι η Βασιλειαδου?
View attachment 193165
View attachment 193166
View attachment 193163
Απεχθανομαι την παλαιολαγνεία σχεδον οσο και το οτι αρχιζω να γερναω.
Ένα από τα ΙΧ που πέρασαν από τα χέρια μου ήταν το xsara picasso. Αμέσως μετά την παραλαβή άρχισε τρίζει σαν κουδουνίστρα! Πέρασε καμμιά εβδομάδα και περνώ από την αντιπροσωπεία. Κάνουμε μια βόλτα και εντοπίζουν το πρόβλημα. Αποτέλεσμα: Έ τι κάνετε έτσι! Όλα σήμερα έτσι κατασκευάζονται, όμως υπάρχει λύση.... Υπάρχει αυτό το σπρέι (citroen). Μετά από κάθε πλύσιμο θα περνάτε τις τσιμούχες των πορτών και θα είστε ok! Έβαζες το χέρι σου ανάμεσα στην πόρτα και την οροφή και ένοιωθες ανάλογα με την διάθεση του οδοστρώματος το κενό μεταξύ τους να αλλάζει διάσταση! Πέρασα μαζί του κάποια χρόνια αναγκαστικά (στα οποία υπήρχε πλήθος ποικίλων προβλημάτων), και είπα να πάω προς την Γερμανική Σχολή. Έτσι κατέληξα στο s-max 2500cc turbo (220 ίππων). Πόρτες με κλείσιμο σαν χρηματοκιβώτιο, θηρίο σε εμφάνιση κλπ. Είπα θα γλυτώσω από όλα αυτά! Έπεσα και εκεί όμως έξω! Την πρώτη εβδομάδα τρίξιμο από τα αμορτισέρ! 30 ημέρες στο συνεργείο((μέχρι να εγκριθεί η αντικατάσταση) και αλλαγή και των 4ρων. Και το χειρότερο? Πάλι το ίδιο τρίξιμο στις πόρτες όπως αυτό του xsara! Έτσι το σπρέι της citroen και εδώ μεγαλούργησε! Τι τα θέλετε? Η τεχνολογία ναι προχωρεί. Η ποιότητα όμως... Όχι!Είμαστε off topic, αλλά μην είσαι τόσο σίγουρος.
Στο παλιό μου αμάξι (2007) για να βγάλεις το ταμπλό πρέπει να ξεβιδώσεις 13 βίδες . Στο πιο καινούργιο (2016) του ίδιου κατασκευαστή που οδηγά η σύζυγος, το ταμπλό είναι μονταρισμένο με πλαστικά κλιπς. Με τον καιρό ξεραίνονται και σπάνε και το ταμπλό αν χρειαστεί να βγει μια φορά από εκεί και μετά τρίζει.
Ο κετσές κάτω από τα πόδια του συνοδηγού στο καινούργιο αντί για ύφασμα είναι πεπιεσμένο χαρτόνι. Μας χύθηκε ένα μπουκάλι νερό, ο κετσές φούσκωσε και τώρα έχει τριφτεί ο μίσος.
Επειδή δούλευα σε αντιπροσωπεία παλαιότερα το 1990 γνωρίζω πως επέλεγαν οι κατασκευαστές τα επιμέρους εξαρτήματα με διαγωνισμό. Θα βάλει την πιο φθηνή ντίζα γκαζιού και αν μείνεις στο δρόμο δεν τρέχει τίποτα, στην αλλάζει εντός εγγύησης.
Ναι, η τεχνολογία προοδεύει, προκειμένου όμως να συγκρατήσουν το κόστος παρόλα τα πρόσθετα συστήματα που φορτώνουν στα αμάξια, η ποιότητα των υλικών πέφτει κατά τη γνώμη μου.
Τί το έγραψες τώρα αυτό;;; Βάλε φωτογραφία!!!Έχεις απόλυτο δίκιο, έχω μια Ε89 την οποία την έχει περιποιηθεί ο οίκος Schnittzer και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά στην καρδιά της...
Μετά από 8 χρόνια εξακολουθεί να μου προκαλεί ρίγος και ανατριχίλα και μόνο που την κοιτάζω παρκαρισμένη
Όταν όμως την αγγίξω, την ανάψω, την ακούσω και αρχίσω να την κυλάω στο δρόμο... ηδονή με τρελό μεθύσι των αισθήσεων...
Εμένα πιο πολύ μου αρέσει η F40. Η καινούρια δε μου αρέσει κι ας είναι καλύτερο αυτοκίνητο.Κατ αρχάς δεν μιλάμε για κατηγορία supercars. Εκεί το αισθητικό μετράει περισσότερο ως τμήμα του όλου πακέτου.
Αλλα και εκεί ακόμη, κοίτα τις γραμμές της 250. Δεν είναι οι άλλες Βασιλειάδου, αλλά τουλάχιστον δεν υπάρχει αμφιβολία εδώ ποια είναι η Μπελουτσι.