- Μηνύματα
- 28.545
- Reaction score
- 84.033
ImmershitImmersive Shitness
ImmershitImmersive Shitness
Αν τα βάλω το ένα πάνω απ' τ' άλλο τα δύο 805, κάνουν ένα 870 ακριβώς, ναι.Δηλαδή με 2 805 σαν ποσότητα, στάθμη μπάσου, έχεις λιγότερη από ότι είχες με 1 τεμάχιο 870;
Έχουν ακριβώς τα ίδια μεγάφωνα και τα ίδια ενισχυτικά στάδια, για την ακρίβεια το κάθε μεγάφωνο πάει πακέτο με τη δική του μοντουλα της ice, οπότε στο 805 έχει ένα μεγάφωνο και μια μοντουλα ice, ενώ στο 870 έχει 2 ίδια μεγάφωνα και 2 ίδιες διακριτές μοντουλες ice, μια ανά μεγάφωνο.
Όχι, δε κάνουν ένα 870, είναι άλλη καμπίνα που οδηγεί σε άλλη απόκριση.Αν τα βάλω το ένα πάνω απ' τ' άλλο τα δύο 805, κάνουν ένα 870 ακριβώς, ναι.
Η τοποθέτηση των 805 συνεχίζει να είναι εκείνη που είχα δει, πάνω σε ένα άλλο ηχείο αν θυμάμαι καλά;Αλλά προτιμώ ως βάσεις για τους δορυφόρους να τα χρησιμοποιώ. Ούτως ή άλλως αδύναμα είναι για χρήση σαμπ.
Είσαι εκτός κλίματος, συνέχισε!ήρεμα μιλώ, συνεχίστε ...
Α, αυτό εννοούν όταν λένε ότι "πατάει κάτω ό,τι έχω ακούσει μέχρι τώρα"...!Αμέσως μην χάσετε ευκαιρία να να σχολιάσετε....
Είστε και αδιαβαστοι.
Αμέσως μην χάσετε ευκαιρία να να σχολιάσετε....
Είστε και αδιαβαστοι.
Έχεις δίκιο. Εσύ ήσουν πιο αυστηρός μαζί τους.Πως αλλάζουν οι καιροί όμως....
Από το μακρινό 2018:
Εγώ πάντως σταθερός:
Υπερβάλλεις
Διότι τα γραπτά, μένουν.Μόνο του το KH870 και δεν χρειάζεται (και δεν θέλει κιόλας) καμία υποστήριξη από άλλο σαμπ!
Τίποτα παραπάνω δεν πρόσφεραν τα Re Audio 18ΧΧΧ. Πιο πολύ ζημιά έκαναν.
Τι σαμπ είναι τούτο;! Το έβλεπα με τα δύο 10ιντσά του και τους 2x200 μόλις τελικούς του και δεν φανταζόμουν τι με περίμενε.
Κορυφαία ταχύτητα και έλεγχο περίμενα, αλλά να υπερκαλυφθώ σε έκταση και δύναμη δεν το περίμενα.
10ιντσάκιας έγινα!
Το 1 μόνο του 870, λάθος τοποθετημένο, χωρίς σοβαρό gain από το χώρο, το έκανε σύγκριση με ΡΑ, και τέτοιος ενθουσιασμός..Αστείρευτη ενέργεια ο συνδυασμός KH870+310.
Σε ακροάσεις σε υψηλές στάθμες έμεινα εκστασιασμένος από το αποτέλεσμα.
Το 870 προσφέρει δύναμη ποιοτικού PA, αλλά με όγκο και έκταση καλού οικιακού σαμπ, και με άρθρωση κορυφαίου στούντιο σαμπ.
Από την άλλη τα 310 κομμένα στα 80Hz δίνουν ρεσιτάλ διαύγειας, που ποτέ δεν κουράζει ακόμη και πολύ δυνατά, αφού το δέσιμο με το 870 είναι άριστο.
Εντάξει, εδώ ένα δίκιο το είχε. Το 870 φτιάχνεται από την Νιούμαν να έχει ικανό άουτπουτ για να καλύπτει bass management σε 7 τεμάχια 310, μαζί με το .1 κανάλι. Λογικό.Κατ' αρχήν τα 870 είναι τέρατα. Με ένα 870 και το χαμηλώνω-χαμηλώνω, κοντεύει να κλείσει που λέει ο λόγος για να έρθει σε ισορροπία με 2x310.
2x870 είναι υπερβολικά πιστεύω για 2x310
Με ένα τεμάχιο 870, και με ένα ζεύγος 310, έπαθε την πλάκα του. Σε ταινίες. Ο φλας.Τι 7 και .1 LFE και χαζά.
Εδώ 2.0 παίζω ταινία με 2x310+1x870 κι έχω πάθει την πλάκα μου.
Στο 1.2μ τρίγωνο που παίζω, ούτε κεντρικό δεν θέλει.
ΥΓ1. Άκουσα σε στάθμες που δε μπορώ να ακούσω κανονικά. Άντεξα, μόνο και μόνο λόγω έλλειψης παραμορφώσεων. Ανυπόφορες στάθμες. Άντεξα ~5 λεπτά, με διαλείμματα. Ακόμα κουδουνίζουν τα αυτάκια μου, 5 ώρες μετά...
ΥΓ2. Το μπάσο του 870, είναι από άλλο πλανήτη. Είναι χωρίς παραμόρφωση. Δεν υπάρχει..
Όντως, δεν ακούω σε τέτοιες στάθμες.Τα 80 δε τα άκουσα. Στο τέλος είχα σημαντική ακουστική κόπωση από την υψηλή στάθμη, δεν άντεχα άλλο.
Αλήθεια, δεν ακούω σε τέτοιες στάθμες.
Όχι ακριβώς....Για μπάσο-κλωτσιά στο στομάχι τα προτείνουν αυτά;
Με πρόλαβε το ποστ του EarΑστείρευτη ενέργεια ο συνδυασμός KH870+310.
Σε ακροάσεις σε υψηλές στάθμες έμεινα εκστασιασμένος από το αποτέλεσμα.
Το 870 προσφέρει δύναμη ποιοτικού PA, αλλά με όγκο και έκταση καλού οικιακού σαμπ, και με άρθρωση κορυφαίου στούντιο σαμπ.
Από την άλλη τα 310 κομμένα στα 80Hz δίνουν ρεσιτάλ διαύγειας, που ποτέ δεν κουράζει ακόμη και πολύ δυνατά, αφού το δέσιμο με το 870 είναι άριστο.
Πολλαπλά 805 θα αγοράζω από δω και πέρα όταν θέλω σαμπ, ενώ για main εδραιώνεται το όνειρο απόκτησης ζεύγους 420 πάνω σε 870. Πήρα γερή δόση ιδέας τώρα για το πώς θα ακούγονται 2x 420 + 2x 870.
Ούτε για πολύ κοντινό nearfield, ούτε για μακρινό midfield/farfield σε δικάναλο σαλόνι κάνουν τα 310.Έχεις δίκιο. Εσύ ήσουν πιο αυστηρός μαζί τους.
Εμένα μου έμεινε η κούραση εκείνης της μοναδικής ακρόασής τους στο σαλόνι. Γι' αυτό και μου έρχονται ως κουραστικά στη μνήμη.
Κατόπιν τα έστησα σε απόσταση ακρόασης 1.2μ κι έγραψα τότε:
Nearfield στούντιο μόνιτορ είναι τα 310, το βέλτιστο το χαρίζουν σε αυτό ακριβώς το περιβάλλον, στήσιμο και χρήση και όχι ζορισμένα στα σαλόνια.
Πάρε ένα ακόμαΆνοιξα τις βάσεις στα 3,5 μέτρα, πάντα στο 1,80μ ύψος κι έπαιξα “λίγο” δυνατά.
Λίγο, όχι πολύ, όσο να πάλλονται οι κώνοι των μη συνδεδεμένων ηχείων στον χώρο, χαχα.
0dB στο dac/pre, 90-100% ένταση στο Roon ανάλογα με το κομμάτι.
EQ όλα στο μηδέν. Σκέτα τα 310, full-range, χωρίς sub.
Τα 310 είναι failproof και foolproof. Αντέχουν ξύλο, πολύ ξύλο, αδιαμαρτύρητα. Θα πρέπει να είναι πολύ μπασάτο το κομμάτι για να χρειαστεί να κόψεις λίγα dB από το ρυθμιστικό του μπάσου στο πίσω μέρος των μόνιτορ. Mid/tweeter δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Ήχος κρύσταλλο, πεντακάθαρος είτε ακούς σε στάθμη ψιθύρου, είτε στο τέρμα.
Μιλώντας για τέρμα, ναι, τα κατάφερα να ανάψουν τα limiters, αλλά με προσπάθεια επί τούτου. Χάρηκα. Ήθελα να μάθω τα όριά του και τα δικά μου. Αναβοσβήνουν με κίτρινο χρώμα τα ενδεικτικά λαμπάκια στην πρόσοψη, πριν φτάσει το ψαλίδισμα να είναι ακουστό.
Τους ταιριάζει η τοποθέτηση σε μεγάλο ύψος. Αίσθηση live PA με ποιότητα κορυφαίου στούντιο μόνιτορ. Δεν τους λείπει το μπάσο. Ίσα-ίσα που τείνω να επιλέγω μόνιμα -5 στο ρυθμιστικό μπάσου στο πίσω μέρος, ειδικά όταν παίζω δυνατά, αλλά και γενικά. Αλλά πρέπει να παίζει ρόλο και το γεγονός ότι παρασύρεσαι από την απόλαυση της ταχύτητας των μεταβατικών των μεσοχαμηλών και ξεχνάς ότι δεν νιώθεις τη γροθιά στο στομάχι που θα πρόσφερε ένα σαμπ. Δεν συνδέω σαμπ επίτηδες. Περιμένω μια και καλή το KH870.
Εντάξει, εξηγήθηκαν όλα τώραΜε 2 τεμάχια 870 και 2 τεμάχια τζενελεκ, όλα σωστά τοποθετημένα και μετρημένα και ισοσταθμισμένα από τρινοβ, άμα έρθει ο φλας να του χώσω καμιά μπασιά της προκοπής, θα πάει από εγκεφαλικό, ανακοπή και χεσιμο μαζί, ποιος τρόμος..